Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/10, 2014 kl. 21:50, av marcem

Föreningen 4

Del 4 av 9 i serien Föreningen

Detta är en historia i nio kapitel, en "ungdomsroman" om tre syskonpar.
Det blir mycket syskonsex och en del annan sex också. Gillar du historier där man så småningom verkligen lär känna personerna är det här något för dig.

Kära läsare, i de två förra delarna berättade jag, Niklas, om de fullständigt sanslöst otroliga dagar när jag fick ha sex med tre flickor som var oskulder i den meningen att ingen penis tidigare varit på besök i deras kön. Detta kommer jag aldrig mer att få uppleva, det är mycket osannolikt att det ska hända igen. En av flickorna var min syster Agnes, och de två andra var mina tvillingkusiner Minna och Mika.
  Jag har alltså kunnat berätta om saker jag varit med om själv. Men nu kommer händelser som jag inte var med om själv och därför tar jag hjälp av den Allvetande Berättaren. Men har ni inte läst de tidigare delarna så kommer ni inte att förstå vilka personerna är, så läs!


"Ska jag?", tänkte David. "Nej, jag vågar inte, hon kommer att skratta ut mig"
  "Men... hon är inte sån, hon skulle inte skratta ut mig... men hon kommer att säga att jag är barnslig..."
  "Men... hon är inte sån heller... hon är snäll... den finaste jag vet..."
  "Men... jag vågar inte... fast så här orkar jag inte ha det... måste prata med någon.. det finns ingen bättre..."

Några sekunder senare knackade det på Saras dörr.
  – Vem är det?
  – Det är jag, svarade David med dyster röst.
  – Kom in!

Sara, med det mjuka sättet, det fina mjuka ansiktet och det finaste leendet, tittade till på sin bror.
  – Vad är det, David? Du ser ju helt förstörd ut!
  David satte sig tungt på kanten av hennes säng.
  – Vet inte, kan inte berätta...
  Sara drog fram en stol och satte sig mitt emot sin ett år yngre bror.
  – Du vet att du kan berätta vad som helst för mig. Jag vill inte se dig så här ledsen.
  Han skakade bara på huvudet.
  – Är det något i skolan? Har nån varit taskig?
  Han satt still, skakade sen igen på huvudet.
  – Är det någon i gänget?
  Ny skakning på huvudet, nu kom den direkt.
  – Är det pappa och mamma?
  Samma reaktion.
  – Är det jag??
  Stark negativ reaktion.
  Plötsligt tittade han upp med rött ansikte.
  – Det är ingen annan, det är jag!!
  – Hurdå?
  – Jag är... jag är inte bra...
  – Är du sjuk?
  – Nej!
  – David, du måste säga vad du menar, jag förstår inte!
  Hon såg hur han samlade ihop sig. Så kom det:
  – Jag kommer aldrig att få en tjej, jag är ingen som nån vill ha, jag kommer att dö som oskuld!!
 
Hon visste att han hade dålig självkänsla, men samtidigt, det hade blivit bättre de senaste åren. Det gick bra på innebandyn, han var bland de bästa i laget, det gick bra i skolan också, i gänget var han lika accepterad som någon annan. Och det var absolut inget fel på hans utseende. Precis som hon var han mellanblond, med mörkt blå ögon, hår som stod lite rakt upp, lite ostyrigt, och ett fint leende. För en femtonåring hade han en fin kropp, snudd på atletisk. Det fanns inget fel någonstans i det yttre.
  – Vad får dig att tro det?
  – Jag bara vet det, känner det!
  – Är det nån tjej som gjort eller sagt nåt dumt?
  – Det var några tjejer som fnissade häromdan...
  Hon suckade.
  – Vet du varför tjejer fnittrar? Oftast är det för att de är intresserade fast de inte vågar stå för det!
  Hon fortsatte:
  – David, allt det här är inom dig, det är bara nåt du fått för dig. Du är fin, jag tycker att du är fin och jag vet att tjejerna i gänget också tycker att du är fin. Minna och Mika har pratat om dig så att jag hörde det.
 
Han satt tyst och sluten, huvudet i händerna.
  – Det är en sak till, sa han.
  – Ok? Berätta!
  – Kan inte, det är jätteskämmigt!
  – Snälla, lita på mig!
  Det blev tyst.
 
– David, jag vet en grej vi kan göra, säg inte nej nu! Kommer du ihåg när vi var typ tio år och skulle berätta saker för varann som vi skämdes för? Då la vi oss under en kudde, då tordes man säga det man inte vågade annars!
  Hon drog fram kudden ur överkastet.
  – Kom, vi lägger oss här!
  Motvilligt lydde han. De låg i mörkret under kudden. Sara böjde sig fram och pussade honom lätt på näsan.
  – Säg nu det där hemska!
  Han kände det som om han ville springa ut ur rummet.
  – Lovar du att inte skratta?
  – Lovar och svär!
  – Det är... Det är min...
  – Din vad?
  – Du vet...
  – Jaha, din kuk? Eller vill du att jag säger snopp?
  – Strunt samma, den är konstig!
  – Hur då?
  – Den är så stor! Ingen kommer att vilja ligga med mig!
 
Sara mindes att hon hade tänkt några gånger när hon sett honom i kalsonger att det var en ordentlig bula innanför, ett rejält paket.
  – Får jag se?
  – Va? Är du inte klok???
  – Jo, jag vill se! Det är enda sättet jag kan avgöra om den är konstig eller inte!
  – Aldrig i livet!
  – För att jag är din syster?
  – Nej, för att du skulle tycka att den var... äcklig, eller nåt...
  – David, jag lovar och svär på allt jag bryr mig om att jag aldrig skulle tycka något sånt!

Sara sträckte ner en hand och smekte honom på magen genom kläderna. Han ryckte till lite först men höll sig passiv. Hennes hand gled ner över hans höft, fortfarande låg de där under kudden, kunde knappt se varandras ansiktsutryck i mörkret.
  Ner över låret, och så upp, närmare och närmare hans centrum. Så gled hennes fingrar över bulan i byxorna, kände hur den reagerade, spratt till lite, växte under hennes fingrar. Hon kände hur hennes egna safter rann till. Han andades kraftigare, med lite mer tryck drog hon med handen längs hela längden genom byxtyget. Visst, den var stor, men inte extremt!
 
Hon lämnade honom kvar under kudden, hasade ner och smekte hans kropp med båda händer. Blev själv berörd nu, det började dunka i hennes kön. Nästan med darrande händer, både av spänning, upphetsning och lite oro för hur han skulle reagera knäppte hon upp hans byxor, sträckte ner handen och smekte utanpå kalsongen. Åh, herregud, den var stor, men fortfarande inte skrämmande stor. Hon måste se den! Nu var det inte bara för hans skull, hon ville ha den här staken i sin hand.
  Med båda händer skalade hon av hans jeans. Han låg kvar med huvudet under kudden men hon såg att han andades djupt, flämtande.
  Ett ögonblick betraktade hon profilen av hans kuk genom kalsongen, smekte med fingertopparna hela längden.
  Ett ögonblick senare hade hennes händer blottat honom och ståndet ställde sig rakt upp. Hon flämtade:
  – David!! Den är jättefin!

Prövande lät hon ett finger stryka från roten och upp till kukhuvudet, ollonet hade växt och spände ut förhuden. Med en mjuk hand tog hon om hans förhud och drog långsamt ner den över ollonkanten. Upp igen, långsamma rörelser. Hon höll lite hårdare, drog upp och ner, fortfarande långsamt.
  – David, kom fram!! Jag älskar den!
  Som en yrvaken björn kom han fram under kudden, tittade storögt på systerns hand som långsamt runkade hans kuk.
  – Hur lång är den? Har du mätt?
  Han nickade.
  – Hur lång är den då?
  – Arton...
 
Sara släppte hans stånd för ett ögonblick, sträckte sig mot sängbordet där telefonen låg. Google, "Hur lång är en penis i genomsnitt", RFSU:s hemsida: "75% av alla penisar är 12 - 18 cm, 95% mellan 9-22 cm".
  – Titta här! Den är inte extrem alls, det är en alldeles vanlig kuk! Och du, den är snygg! Lagom tjock, ok, du kanske måste vara lite noga med att inte stöta ända in direkt, men det är inget problem! Åhh, om du visste hur många killar som skulle vilja ha den här!
  Hon böjde sig ner och kysste toppen på den, fortsatte att runka långsamt.
  – Jag vill ha den här, viskade hon. Har du legat med någon tjej?
  – Nej, jag sa ju det!
  – David, lyssna nu på mig! Kom ihåg det här: Det är absolut inget fel på dig på något sätt överhuvudtaget, och den här är ju läcker! Om du bara slutar att tänka negativa tankar om dig själv så kommer tjejerna att stå i kö! Jag sätter vad som helst på att både tvillingarna och Agnes skulle vilja ha sex med dig! Men...
  – Men vad...?
  Nu var det ombytta roller. Sara hade svårt att få fram det hon ville säga.
  – Jag... alltså... jag... skulle vilja vara din första...
  David tittade upp på henne, misstroget.
  – Är det sant?
  – Ja, jag skulle vilja lära dig att ha sex.
  – Närdå?
  – Nu! Pappa och mamma är inte hemma.
  – Men... jag har inget skydd!
  – Behövs inte, jag äter piller. Jag hade sex för nästan ett år sen och efter det ville jag ha piller, men mest var det för att jag har så ont när jag har mens. Du kan komma som du är! Vill du?
 
David tittade på henne som om hon var från yttre rymden.
– Ja, sa han bara.
  Hon drog honom till sig, ögonen möttes.
  – Jag vill kyssa dig, viskade hon.
  Utan att vänta på svar sökte hon hans läppar. Små pussar, hon smakade på en läpp i taget, väntade in honom. Ja, han svarade med samma. Intensivare kyssar över läpparna, ingen tunga ännu. Det blev mer och mer öppna munnar och hon lät tungan spela över mellanrummet mellan hans läppar. Han släppte in och hon mötte hans tungspets. Tungspetsarna hälsade och började leka.
  Sara kände att det rann till på allvar för henne nu, kyssen blev hetare och han följde och tog till och med kommandot. Vadå, han kan ju!
  Hans händer började vandra, från att hängt slappt ner, till att hålla om henne, till att smeka hennes rygg, till att smeka hennes axlar, till att leta sig ner mot hennes bröst. Hon svarade med att smeka hans lår. Hon tog ett grepp om hans kuk igen och han flämtade rakt in i hennes mun.
  – David, du gör mig så... du gör mig så kåt! Du är bra på det här!
  Ett litet leende fick hon som svar och han tittade igen på hennes runkande hand.
 
  – Om vi ska ha sex, klär du av dig då? frågade han försiktigt.
  – Ja, det är klart, jag ska göra det nu!
 
Hon drog av sig jeansen och drog toppen över huvudet. David drunknade nästan i bilden av henne. Hennes former var generösa, bröst och höfter hade hull men midjan var smal.
  Hon reste sig och ställde sig framför David som satt där, och nu drog han långsamt upp och ner på sin kuk, nästan utan att tänka på det, bara som en naturlig reaktion på det han såg.
  – Kom, res dig upp, ta av dig också!
  Han lydde som i trans. Helt naken stod han framför henne, men hon hade fortfarande underkläderna.
  – Kom, kyss mig!
  Det möttes igen, nu var hela kropparna med i kyssen och hans nakna kuk skruvade mot hennes mage.
  – Titta här, sa hon och vände ryggen till. Pröva att knäppa upp behån så du ser hur den funkar.
  Utan alltför mycket fummel fick han upp den.
  – Ok, knäpp den igen, befallde hon på sitt mjuka sätt.
  Hon vände sig om.
  – Nu ska du göra det igen, men framifrån!
  Han förstod vad hon ville, det var träning för framtiden, träning för en situation med någon han inte kände lika bra. Det gick hyfsat bra även detta.
  – Bra, David, släpp den nu!
  Behån ramlade ner på golvet och han tog ett steg tillbaka och såg hennes bröst. De var större än på någon annan i gänget, mjukfasta, mjukrunda, med stora bröstvårtor som stod rakt ut.
 
– Känn på dem, de är inte gjorda av glas!
  Han fyllde sina händer med dem, förundrat, nöp lätt i vårtorna, lät fingrarna smeka runt, böjde sig fram och slickade runt en bröstvårta.
  Sara böjde huvudet bakåt i njutning och tryckte in hans huvud mot brösten.
 
Så lösgjorde hon sig och la sig på rygg i sängen.
  – Kom, ta av mig trosorna.
  Precis som de andra flickorna i gänget var hon rakad runt själva blygden, men precis som Agnes hade hon sparat lite hår på venusberget, en mörkblond begränsad fäll.
  Han satt mellan hennes ben och såg in mot hennes kön.
  – Kom närmare, jag ska visa!
  Hon särade på benen ännu mer och öppnade blygdläpparna med två fingrar.
  – Det här vet du säkert redan, men jag säger det ändå. Allt här nere är känsligt på ett bra sätt om man gör det bra, inte för hårt men inte för löst heller. Det behöver vara vått för att det ska vara skönt och glida bra. Är det inte vått här i själva hålet så är hon inte tillräckligt upphetsad, eller så kanske hon är nervös.
  – Här uppe, fortsatte Sara, är klitoris, under här, den syns inte alltid men är jättekänslig, gå inte rakt på den om hon inte är ordentligt våt. Smek mig nu, känn med handen!
  Försiktigt smekte han hennes fitta. Hon behövde inte smörjas med kåtsaft men med ett finger hämtade han ändå hennes nektar från själva kärlekshålet, smekte blygdläpparna, cirklade med fingret runt klitoris.
  – Du är ju grym, David! flämtade hon. Skulle du kunna tänka dig att slicka mig?
  – Ja, absolut, sa han, lite morskare efter allt beröm.
  Hon drog upp benen mer och han la sig ner och kom nära hennes sköte. David drog in hennes lukt, det var första gången han kände lukten av kåt kvinnokön, han skulle aldrig glömma den.
  – Gör likadant med tungan och munnen som med fingret nyss!
  Han gick på instinkt men kom ihåg hennes ord om hårt och löst. Hon vred sig och vrenskades under honom, det var inget spelat, hon var kåt som en nymfett.
  – Ååh..., David, det räcker...

Hon kontrollerade att hans stånd hade hållit i sig genom att leka med fingrarna över ollonet som nu doldes av förhuden. Han var hård som flinta.
  – Måste säga en sak, David... Jag skulle vilja visa dig flera olika sätt att... knu... älska, jag kanske inte har tänkt att vi ska ha sex många gånger, vill bara få dig att förstå att du är bra och visa dig lite. Men det kan hända att det går för dig innan vi är typ klara. Bli inte ledsen då, då gör vi det igen när vi får tillfälle!
  Han log sitt fina leende igen.
  – Ok, syrran, ge mig en kurs!
 
Hon släppte hans stånd och la sig ner.
  – Missionären är bra för att man ser varandras ansikten och kan kyssas. Kom in i mig, men ta det liiite lugnt.
  Hon styrde honom rätt och han tryckte in sin långa smidiga kuk.
  – Åh, David, den är så skön, du skulle bara veta hur jag längtat efter... kuk.
  Han hade nästan hela inne.
  – Kom med resten också, men försiktigt!
  Han kände att han bottnade och drog ut en bit.
  – Ååh, bra... knulla mig nu!
  Instinkten fick honom att göra helt rätt. Långa sköna drag, och hon mötte honom, hennes kärleksfulla blick sporrade honom att öka tempot.
 
– Stopp, flämtade Sara, nu kan du det här. Jag vill rida dig nu!
  Synen av henne, de mjuka stora brösten och hennes hand som tog i hans ståndare och måttade in mot fittan. Långsamt sjönk hon ner en bit och började rida, hennes händer kramade brösten. Det var inte lika enkelt att tajma rytmen här, men han hittade hennes rytm och stötte tillbaka, tog med händerna om hennes stjärt.
  Han sökte hennes ögon och mötte dem, hon log mot honom.
  – Det här trodde du inte, va?
  – Nej, flämtade David, det är asskönt!
  – Mmm, för mig också...
  Snart kom der från David:
  – Om det inte ska gå för mig så måste vi byta nu!
  – Ok, nu ska du ta mig bakifrån!
 
Där hon stod på alla fyra och sköt upp fittan mot honom var hon djuriskt, ursprungligt upphetsande. Det kanske var så här det var meningen att man skulle knulla?
  Han fick själv styra in den och hade knappt börjat knulla förrän Sara började låta mer än förut.
  – Åh, åh, åh, åh...
  Varje tag gav ett stön från Sara.
  – David... det går för mig... snart.... men det gör inget ... jag kan fortsätta ändå.... en ställning kvar...
  Han ökade tempot, tänkte att "går det så går det", utan att vara medveten om det vitsiga. När hon började komma och hennes fitta pulserade runt hans kuk var det nära, men han höll igen. Det var mycket kärlek, det som hände, men lite prestation var det också för David, hans idrottarmentalitet kickade in.
 
Sara sjönk ner på sängen och han gled ur med ett litet vått ljud. Hans kuk stod och pulserade.
  – Åhh, herregud... David... det var så skönt..., flämtade hon. En halv minut bara, så är jag med igen!
  Han la sig ner bredvid henne och hon smekte hans stånd. Så vände hon sig på sidan med baken mot honom och lyfte lite på det övre benet.
  – Kom in nu bakifrån!
  Det var lite trixigt tekniskt först, han fick hasa ner lite för att komma åt men sen gled han in och låg tätt tryckt till henne. Han kunde kyssa hennes fina nacke, hålla om hennes bröst samtidigt som han började röra sig i henne.
  Hon svarade och han märkte hur en av hennes händer sökte sig ner mot skötet, mot klitoris.
  – Om jag gör så här kan vi komma samtidigt, viskade hon. Men... kör på nu, David, jag älskar din kuk när du kommer så här...
 
Och David körde på. Långsamt först och sen allt snabbare, sög sig fast vid hennes nacke och axel, kramade hennes bröst och kände hennes hand som rörde sig nästan vibrerande mot klittan, han kände hennes fingertoppar mot sin sprängfyllda kuk.
  Rödglödgat under kukroten, byggde upp som en gejsir innan utbrottet, hon började komma och han stannade nästan upp i total njutning innan hans kuk sprutade ut största utlösningen någonsin, rakt in i hennes välkomnande finfitta.
 
Länge länge låg de kvar, han kramade henne bakifrån och hon kramade hans arm. De låg tysta och kände kropparnas lycka, deras förening.
  Hon vände sig om mot honom och sa med spelad ilska:
  – Här kommer du och klagar på hur kass du är och sen har vi mitt livs bästa sex! Du borde skämmas!
  Hennes ögon log så han tog inte illa vid sig.
  – Tack syrran, du är bara bäst! Men, hur kan du vara så... erfaren?
  – Jo, men du vet ju att jag träffade en kille i höstas på handbollslägret. Han var sjutton och vi lyckades få till det några gånger redan där och sen träffade jag honom några gånger till. Men det blev slut för jag ville inte vara ihop, jag tyckte att det blev för mycket, för bundet, liksom. Men han är den enda jag har haft sex med. Han var bra, men du är bättre!!
  David log, ett stolt leende som värmde dem båda.
 
– Men nu blir det kanske inte så mycket mer, kanske nån gång, men inte mer än så, sa hon allvarligt. Nu vet du att du är bra. Det finns andra.
  Han kände besvikelse över det hon sa men samtidigt en pirrande tanke på att världen låg öppen, det fanns möjligheter.
  Hon såg tankarna i hans ansikte.
  – Jag kommer alltid att minnas det här, David, och jag älskar dig så mycket som man kan älska en bror!
  – Det är samma här, jag glömmer aldrig detta, du är underbar!

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Huldran

Hej, marcem. Jag skriver lite i gästboken.

18/11, 2014 kl. 21:08