Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/10, 2014 kl. 08:33, av Huldran

Längtan och överraskningar

Del 4 av 11 i serien Längtan!

Herr XL hade väntat. Nu sträckte han på sig i sängen, ville ha den unga kvinnan på nytt. Kände begäret när han med handen lätt smekte hennes varma hud och genom sina näsborrar kunde ana doften av någon okänd parfym.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Huldran

Manpowernisse! Återigen tack för dina söta kommentarer. Du talar om dukat bord med olika tillbehör. Du kanske inte känner till att jag gillar att laga mat. Åh... Åh... servera. Någon grop har jag inte, men väl en berså. Tack igen! // Huldran.

2/3, 2015 kl. 21:17

#5

Manpowernisse

Det går förmodligen ingen nöd på herr XL. även om han från och till blir väldigt konfunderad över händelseutvecklingen. Stänk av svartsjuka!? Vem, vilka, när, var, - kanske inte så mycket hur, skall nu knullas med och i vilken ordning? Sicka angenäma problem och aptitretare, ett uppdukat smörgåsbord, med alla tillbehör och ingredienser framlagda, såväl dubbelmackor som rullader. Mustigt - smaskigt gott - inte minst alla frestande aromer som gör sig påminda och kittlar, såväl näsborrar som smaklökar. Woow och nam-nam helt enkelt. Mixen av aktörer är spännande, närvarande såväl som potentiellt tillkommande - icke närvarande. Ställda i utsikt framöver. ORMGROPEN således?!
Det retar aptiten på många allehanda ställen samtidigt . . . BRA JOBBAT!

2/3, 2015 kl. 18:27

#4

Huldran

Stort TACK Wampisarna, Saltie och ni andra som orkat hänga med så långt i berättelsen! Jag får ringa upp herr XL och fråga hur han har det. Andfådd kanske? Dessutom lär det vara matriarkat i huset han kommit till!

12/11, 2014 kl. 00:17

#3

WAMPyrellagirls

Gillas, så det blir en 5:a, trots att det finns risk att Herr XL blir överansträngd.

11/11, 2014 kl. 14:46

#2

Huldran

Tack, Deep och Oddball! Jag blev också förvirrad, men även upphetsad av att träffa en främmande man så tätt inpå skinnet! Tack för att ni gillar serien!

5/11, 2014 kl. 15:44

#1

Deep

Jepp, upphetsande var ordet.

30/10, 2014 kl. 16:00