Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/10, 2014 kl. 14:15, av chatta

Fyrtionio-27

En fortsättning med mina svärföräldrar. Där min svärfar inte kan värja sig utan överrumplas av sin egen lusta.

Dagarna går, jag och Tina kör med jämna mellanrum till vårt paradis i Halland. Tina har en något yngre väninna som också är lite nyfiken på det där med nakenbad och en lördag så lyckas Tina locka Lena med sig när vi ska köra till Halland.

 

Vi åker först till campingen och fikar innan vi går till stranden. 21 åriga Lena tittar runt på allt som gungar och svänger, vet till slut knappt vad hon ska fästa ögonen på. Hon är väldigt tyst vilket förvånar oss då hennes frispråkighet och stundtals fräcka språk har gett ett intryck av att hon är en sexuellt erfaren ung kvinna.

 

Men idag så är hon faktiskt tagen och blyg inför det som exponeras framför henne och det tar några minuter innan hon klätt av sig och lagt sig ner på sin handduk. Vi solar och tittar, badar och tittar.

Mina ögon betraktar uppskattande Lena:s nakenhet. Hon har en fin kropp men tyvärr så är där konstiga vita område på en annars fint solbränd kropp. Dessa område ska nu den heta sommarsolen förhoppningsvis omvandla till en gyllenbrun yta. Brösten är helt normala i storlek, toppas av styva spenar som jag hoppas få smaka på vid något tillfälle. Hennes mage är platt och liksom resten av kroppen utan några fläckar eller annat. Fel, till vänster strax ovanför hennes ljusa buske finns en tatuering av en fjäril som verkar vilja slå sig ner i hennes buske som är tät men välansad. Blygdläpparna är befriade från all behåring och man kan ana hennes könsöppning.

 

Jag är bara sex år äldre men jag känner mig äldre och upplever en nästan pevers känsla av att ligga och kolla in denna unga flicka men kan inte sluta att titta på henne.

 

Efter någon timme så går vi tillbaks till campingen för att duscha och smörja in våra solvarma kroppar så att vi inte blir brända. Vi har denna eftermiddag varit på den bit av stranden där alla som badar utan kläder är. Här är stundtals mer än tusen badande.

 

Efter duschningen så smörjer jag in Tina och hon smörjer sedan in mig. Lena står insvept i ett badlakan och betraktar oss och Tina frågar om hon vill hjälpa till med insmörjningen av mig men hon skakar på huvudet.

 

När Tina är klar med mig så ber hon Lena lägga sig ner på bädden för att bli insmord med solsolja.

Hon gör så, Tina startar med hennes rygg men då hörs det från Lena

-Jag vill att Lars gör det!

Häpen byter jag med Tina och tar plats mellan Lenas ben och smetar ut solcremen på ryggen, smörjer nästan smekande hennes axlar och rygg. Mina händer letar sig fram över kroppen, anar på sidorna bröstens runda former, flyttar mig längre ner så att hennes runda rumpa kan få sin del. Låter tummarna glida fram mellan låren så att de kan känna lätt på hennes kön,. När jag smort ner längs benen så vrider sig Lena i ryggläge och jag ställer mig på knä mellan hennes ben. Lutar mig fram för att smörja in Lenas ansikte och känner mitt kön nudda hennes fittbuske vilket får lemmen till att svullna upp, jag är också naken då jag ej klätt mig ännu.

 

Fortsätter ner över brösten med mina händer, dessa fasta bröst vars spenar står rakt ut. När jag smeker vidare ner mot magen så har Tina blandat sig i leken och sittandes sidan om mig så har hon greppat min kuk och långsamt börjat runka den. Lena som blundat och njutit av mina händer tittar nu på mig och Tina, när hon ser mig bli avrunkad så stönar hon till och särar på sina ben samtidigt som hon drar upp knäna. Jag forcerar insmörjningen av hennes mage, lår och ben för att sedan låta mina tummar leta sig fram längs hennes lår till yttersidan av hennes kön. Tummarna smeker i vinkeln mellan blygdläpparna och låren upp mot hennes buske. Med lätt tryck så rör de sig fram och tillbaks utan att röra springan som öppnar sig mer och mer. Samtidigt som Tina ökar takten i runkandet av mig så spretar Lena ännu mer och visar upp att hon vill bli tagen av mig. Jag låter min ena tumme leta sig fram till hennes pärla, när jag känner den så glider den andra tummen in i hennes kön.

Lena kämpar förtvivlat med att ligga still men klara det inte utan börjar istället att jucka mot mina tummar, känner att hon snart exploderar i en orgasm av mina tummar. Själv har jag inte heller långt kvar och glider fram lite för att trycka in den i Lena men Tina hindrar mig och säger att hon vill slutföra det hon påbörjat så ståendes på knä framför en vilt spretande ung flicka som nu får sin utlösning drar min fru av min kuk och får den till att spraya över den helt öppna musen. Tin drar min stake fram och tillbaks i Lenas vidöppna kön, gnuggar den mot hennes pärla och jag känner när det går gång på gång för flickan.

 

Två, ja faktiskt helt nöjda alla tre så torkar vi av oss och sätter oss för att fika.

-Jag har ingen större erfarenhet men detta var otroligt, en helt fantastisk dag först på stranden och sedan här i husvagnen säger Lena

-Bra att du blev nöjd och trivs för jag vill att du stannar och sover över med oss. Men nu får vi klä oss och så startar vi grillen. Så äter vi något gott och dricker vin till innan det blirsen kväll.

 

Kvällen flyter fram och efter måltiden så går Lena med disken. Jag och Tina småpratar om hur vi ska göra inför natten. Tina vill att vi alla tre ska ligga i vår bädd, den är rymlig nog. Hon vill ha sex med mig när Lena ligger sidan om. Vill se och känna vad Lena då gör.

 

Denna natt kommer jag att berätta om vid senare tillfälle!

 

Morgon och förmiddag kommer och vi kör ner till stranden, men denna gång ut vid åmynningen till. Där är mindre badande och man är mer avskild utan att vara ensamma.

Vi badar och solar, njuter av livet och Lena är mycket nöjd med att vara med oss.

 

När vi ligger och njuter så kommer plötsligt mina svärföräldrar över kanten, Gunilla och Arne har hittat oss där vi ligger i vår nakna prakt. Jag ser att Arne är ställd och inte vet om han ska gå igen, hans blickar far mellan Tina och Lena, ser deras nakna kroppar utan att veta vad han ska göra.

 

Gunilla som är en tjock manhaftig kvinna, bitter till sin läggning tar direkt kommandot. Hon lägger ut två badlakan, ett på var sin sida om oss. Säger till Arne att du kan ligga där så är jag här. Arne hamnar sidan om Lena medans Gunilla sätter sig vid min sida och i mitten är Tina.

 

Jag är spänd på vad som ska hända och tittar på Tina som har svårt för att hålla sig för skratt.

-Jag ska bada, ska du följa med, säger Tina till sin far som sitter med badbyxor på. Tina tar sin far i handen och går mot vattnet. Kallar även på Lena som smyger upp på andra sidan om Arne.

 

-Jaså, säger jag till Gunilla som sitter iklädd baddräkt, ni vill också bada men du vet ju att det är naket som gäller så var snäll och ta av baddräkten nu.

-Men Arne blir kanske arg.

-Innan kvällen så har Arne fått smaka lammkött, han kommer att få pippa Lena var så säker på att han inte vill missa tillfället att lägra en ung kvinna och så kommer han att få se när du blir tagen.

-Det kommer aldrig att ske, Arne har aldrig tittat efter någon annan, han har nog inte legat med mer än mig tidigare så han kommer inte ens att bada naken.

-Jag är ledsen, Gunilla, men du har fel, kolla på Lena hon drar just ner din Arnes badbyxor, ser du att hon viftar med dem ovanför vattnet.

Gunilla vänder sig mot de badande och ser att jag har rätt. Detta får henne till att ta av sin baddräkt och lägga sig helnaken sidan om mig.

-Skönt, frågar jag

-Ja svarar Gunilla, tänk att det är så härligt att ligga i solen. Helt naken utan att skämmas.

 

När de badande kommer upp så går min svärfar helt naken med piken stolt framåt, lite lätt svullen.

Jag frågar Tina om hon har solcreme med för både Arne och Gunilla måste smörja in sina bleka kroppar. Jag får tuben med solcreme och säger till Gunilla att lägga sig på magen så jag kan smörja, sprutar ut creme över ryggen för att sedan ge Lena den samtidigt som jag säget till henna att fixa Arne.

Jag och Lena smörjer våra offers ryggar, när jag är klar så viskar jag till Gunilla att hon ska vända på sig.

Hon tvekar men gör det till slut. Sittandes mellan hennes ben studerar jag hennes tjocka kropp med de stora brösten som väller över frampartiet, ser att hennes buske har växt sedan jag ansade den i våras. Som vilken tjej som helst kan hon inte hålla ihop benen utan jag ser när hennes upphetsning får benen att sära sig mer så att hon kan visa fram musen. Smörjande henne känner jag kåtheten växa i henne, vet att hon ligger där och ser min svullna pik dingla mellan mina ben framför hennes längtande mus. Vet att hon inte bryr sig om vad Arna eller Tina tänker.

 

Intill oss har nu Lena fått vänt på Arne som liggare blundandes på rygg med fullt stånd. Lena har satt sig på hans mage så att hans kuk står styv längs med hennes rygg. När hon smort in ansikte och axlar glider hon neråt. Arnes kön glider längs ryggslutet längs rumpan, den tvingas ner av Lena som långsamt åker längs med staken med sitt kön. När hennes springa nästan passerat ollonet så resr hon sig lite vilket får kuken till att sprätta till och fastna mot det lilla vecket där Lena har sin pärla dold.

Både jag och Tina tittar på Lena. Ska hon trycka in den i sitt kön eller, nej hon gnuggar några gånger sedan låter hon Arnes kuk glida upp i fittetoet och då kan inte Arne hålla sig längre. Han brölar till så att vi alla tittar på dem när han sprutar ut sin sperma i hennes buske. Vet inte om det gick för Lena men kanske.

Lena lägger sig i alla fall på rygg mycket nöjd och vi andra kan bara konstatera att här ligger en nöjd ung kvinna på rygg med en rejäl spermados glittrande i musahåret.

Lika nöjd verkar Arne liggandes på rygg med en urladdad stake vilandes på låret. Lite generad är han nog men fan så stolt, Svärfar har inför fru, dotter och svärson helt naken laddat ur sig över en ung kvinna i fullt solsken på allmän badstrand, visserligen var det nog bara vi närmast sörjande som observera detta.

 

 

 

Tacksam för alla kommentarer, det triggar mig att skriva mer om mitt liv/nubar

 

 

 

 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

roljoh

Hej chatta
Minns du från Emilserien "när två killar av samma sort träffas uppstår en kompisrelation"
Din erfarenhet som du beskriver nedan visar hur lika vi är. Va "gött"
När du skriver är det väldigt upphetsande när du blandar ung och äldre, nytt och gammalt, oerfaren och erfaren.
Trevliga par som är öppna för varandra och vill byta erfarenheter är också en bra kombination.
Nu vet jag, du får allt om du blandar ett ungt par med ett äldre par.
Nu kompis fick du något att bita i.
Jag sitter på läktaren och väntar bara på att du levererar.
Lycka till.

13/8, 2016 kl. 00:24

#3

yeti

perfekt.
mycket trevlig läsning

1/9, 2015 kl. 05:09

#2

chatta

visst är det så roljoh för att inte tala om hur skönt det är att vakna och se ett par som håller igång. När man sedan ser att tjejen är ens egen partner som inte har kunnat bärga sig utan krupit över till killen i bädden sidan om för att bli rejält uppvärmd innan hon lägrar sin man
När man känner henne lägga sig på en och staken glider in i hennes välsmorda mus samtidigt som killen sidan om ser på då är det riktigt skönt att leva!

20/3, 2015 kl. 07:51

#1

roljoh

Jag vet bara att min kuk står för fullt och kommer att alldeles straxt spruta för fullt.
Det är så skönt att följa andra när de kommer.

16/11, 2014 kl. 01:26