Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/12, 2014 kl. 21:34, av chatta

debuten

Jag debuterade lite sent, var nitton och hade varit ihop med en tjej i nästan två år utan att fått stoppa in den. Men så en kväll fick jag känna en flickas mus öppna sig för mig

Min tjej var hemma hos sig och var förkyld så jag tänkte att ett besök skulle pigga upp henne
Jag ringde på och hon öppnade och släppte in mig iklädd pyjamas, gick sedan in och lade sig i sin säng igen.

Snabbt fick jag av mig ytterkläderna för att snabbt krypa upp till henne i sängen. Väl där så knäppte jag upp hennes pyjamasjacka och fick fram hennes bröst. Klämde runt och kysste på dem, eftersom Stina inte hindrade mig så smekte jag runt på hennes mage och fick fingrarna ner i pyjamasbyxorna. Kände inga trosor, ställde då mig på knä över hennes ben tog med båda händerna tag och drog ner och av dem. När hennes mus tittade fram så kunde jag inte tänka klart så utan ett ord fick jag mina ben mellan hennes samtidigt som jag knäppte upp mina egna byxor och frigjorde kuken som stod så ståtligt rakt ut. När jag tittar ner och ser hennes spretande lår och den hårklädda musen gick jag inte att stoppa utan att ta på någon kondom trycker jag kuken mellan låren lyfter henne lite så hålet syns och får in kuken. Stina kämpar för att komma undan men nu har jag tagit första steget för att mista min svendom. I samma ögonblick som fittestrå smeker ollonet börjar smörjningen droppa fram och hjälper till så att min första fitta ska bli ett faktum. Känslan när kuken får kontakt och fortsätter fram i hennes fitta är enorm, att dörren till hennes rum är öppen så att om hennes föräldrar kommer hem så kommer de att.se min nakna rumpa guppa och ner på deras dotter som ligger med särade ben.

Detta struntar jag i för nu har jag och min kuk fått smak på fitta och nu ska det levereras så jg kör på och Stinar kämpar emot en liten stund sen säger hon ”gör mig inte med barn”

Jag fortsätter att pumpa i henne och vågar inte dra mig ur för att sätta på skydd då jag inte litar på att få komma till igen. Tanken är att dra ur och lägga sprutet på hennes mage men jag kan inte förmå mig att det utan fortsätter och när jag känner Stina jobba med fittan som klämmer så skönt sprutar jag henne full med sperma, hennes 17-åriga fitta får hela satsen i sig utan att en droppe förfars.

Skitstolt ligger jag på henne, svendomen borta, mitt första knull, en oskyddad fitta har fått hela dosen. Hanen i mig har vaknat och fem minuter senare står kuken för fullt och jag säger till Stina

-Får jag knulla dig igen?

-Varför frågar du nu, du tog ju mig precis utan att fråga och lät sperman komma in i mig

-Förlåt mig, men när jag fick ner dina byxor och musen syntes så vågade jag inte fråga eftersom du aldrig låtat mig få smaka tidigare. Du är min första fitta och jag blev väldigt glad när jag äntligen fick in den, snälla du en gång till kan jag väl få, så min kuk blir jättenöjd.

-Tänk om mina föräldrar kommer, de brukar vara hemma kl nio och nu är hon halv.

-vi hinner

jag lägger mig mellan hennes ben igen och blir glad när hon särar på dem så hennes kön öppnar sig, känner när hon tar min styva kuk och drar den längs md springan. Det är så jätteskönt att känna hennes hand runt kuken när den rör sig utmed springan, skönt att se fittläpparna dela sig för kuken.

Blir mallig när hon släpper greppet och får känna när hennes fitta kramar min kuk på dess våg in i hålet. Ligger still med den inne och känner när hon med fittan suger av min kuk

-sno dig nu innan mor o far kommer men spruta inte i mig

Jag knullar henne som en kanin och snart känner jag för andra gången i mitt liv en kramande fitta som får min kuk att svälla, känner hur mina koddar gör sig redo och inte nu heller klara jag av att hoppa av i tid. Samtidigt som jag sprayar livmodern på henne så hör vi båda porten slå på bottenvåningen och steg i trappan, nyckel i dörren. Jag hoppar ur sängen med en kuk droppandes på golvet får upp byxorna och lyckas knäppa dem innan dörren öppnas och lillsyrran 15 år gammal kommer in, de delar rum. Stina har inte hunnit klä sig utan ligger naken kvar i sängen med täcket runt sig.

-Mor o far kommer också säger hon men gör ingen ansats att gå ur rummet och tvingar på så sätt att Stina måste kliva upp helnaken. Det syns tydligt att hon är nyknullad med sperman sipprandets ut ur musen. Jag ser hur lillsyrrans pattar spetsar sig under tröjan när hon inser vad vi precis har gjort.

-För fan klä dig innan de kommer. Stina far iväg till toaletten med kläder i handen. Jag rättar till sängen och säger du säger väl inget.

-Vad får jag för det då

-Det vet jag inte, vad vill du ha.

-Jag vill se den stå

chockad vet jag inte vad jag ska säga, då hör jag Stina som precis återvänder säga.

-Visa din styva nyknullade kuk för henne men då ska hon visa pattarna.

Jag tittar på lillsyrran och nickar till henne. Hon lyfter på tröjan och knäpper upp sin behå och jag öppnar mina byxor och min saliga kuk tittar fram. Tröjan åker av tillsammans med behå:n. Hon tar på min fittvåta kuk och den ställer sig i givakt.

Av med kjol o trosor säger jag och hon tar av dem. Jag kan inte tro det, precis fått smaka fitta för första gången och nu står min tjejs lillasyster, precis15 år fylld, och visar upp sin helnakna kropp för mig på sin syrra:s uppmaning, tro sig fan att min kuk står helsvullen och beredd att för tredje gången på mindre än en timma låta en fitta smaka på kuk och kuksås.

Tina har ställt sig bakom mig och greppat om kuken, hon drar fram och tillbaka, lillsyrran tittar fascinerat på min stolthet. Hennes runda tunga tonårspattar stretar, hon vet inte vad hon ska göra men det vet Tina.

Hon knuffar mig framför sig mot en naken lillsyrra som är kåt och villig. Gärna låter sig bli spetsad och knullad av sin storasysters killes kuk. Vars svendom precis försvunnit. Tina drar min kuk i lillsyrrams springa, den får smaka på en oskulds lena fittestrå för att sedan glida längs hennes springa. Detta upprepas gång på gång tills jag i min salighet känner mina koddar gå i gång och för tredje gången leverera sperma. Sperma som denna gång inte sprutas in i utan jag skjuter min sperma över hennes mus. Ser hur dropparna fastnar i hennes fitteto för att sedan glida ner över hennes kön.

Tina skickar in oss på toan för att tvätta av oss, lillsyrran helnaken och jag med staken ut genom gylfen. Under tiden så Tina vädrar ut könslukterna ur sovrummet.

Jag hjälper sedan Tina med att fixa kvällskaffe, lillsyrran kommer fortfarande helnaken ut i köket och ger mig en kram.

Du måste klä dig innan mor o far kommer säger Tina

Lillsyrran hinner klä sig i pyjamas innan deras föräldrar är hemma.

Detta var min debut och jag har fortsatt att hålla mig till Tina, vi är fortfarande sambo mer än femtio år senare. Med Tina:s hjälp fick jag smaka lite på hennes lillsyrra men Tina har även sedan hjälpt till så att hennes väninnor bland annat fått smaka på min sperma.

 

Kommentarer tages tacksamt emot

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

roljoh

Här kommer första kommentaren.
Vad sägs om en kuk som står i 17 cm och är hur sprängkåt som hellst.
Jag fick vänta som du i några år men så i ett tält på södra Gotland fick jag komma in i en varm och trång fitta. Så underbart .... jag kände varje centimeter som jag trängde in. Sedan fick jag knulla och tömma min sperma i 27 år. Sedan seperation. Nu har jag kommit i ganska många sköten.

25/12, 2014 kl. 01:22