Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/12, 2014 kl. 21:31, av njnj

Tjuvkikande styvson

Del 1 av 4 i serien Styvmamman Helena

Styvmamman Helena (del 1) av njnj

Trevlig läsning!

-------------------------------------------

Bittert reflekterade Helena över om hon kanske skulle börja skriva en bok om onani, hon var ju med 100 procents säkerhet expert vid det här laget. Hon måste ha utforskat samtliga existerade sätt att få orgasm på egen hand. Idag när hon och Anders var ute på gården och rensade ogräs kände hon att hon höll på att bli galen av frustration om hon inte ursäktade sig ett tag och gick in för att onanera en stund.

- Anders, jag känner mig trött, jag tror jag går in och försöker ta en tupplur. Ljög hon.
- Okej, mamma, jag gör klart det sista. Svarade Anders tillgivet.

Egentligen var ju Helena Anders styvmamma men de hade en mycket nära relation, hon hade ju varit med ända sedan han var ett litet barn, så han kallade henne ändå för mamma.
Helena skyndade sig direkt till sovrummet och låste dörren bakom sig. Hennes längtande fitta stod i lågor, trosorna var våta av drypande fittsafter. Hon var så inställd på att ta hand om sin stegrande lust att hon inte märkte att nyckelhålet plötsligt inte längre släppte igenom något ljus. Naturligtvis trodde hon inte att Anders skulle försöka spionera på henne men hon låste ändå dörren så att inte skulle komma in av misstag.
Anders var inte säker på vad det var som fick honom att smyga efter sin mor in i huset och genom hallen, hon hade uppträtt konstigt hela dagen, ända sedan pappa åkte iväg. Anders misstänkte att hon hade mer än bara en tupplur i görningen. Han böjde lätt på knäna utanför hennes dörr och kikade in genom det lilla nyckelhålet. Helena hade precis börjat ta av sig sina kläder.
Anders outtröttliga tonårskuk blev genast hård som stål. Inget var lika fascinerande och spännande som att se sin mammas nakna kropp. Hon verkade ha bråttom, för kläderna flög i alla riktningar, linnet, jeansen, sedan BH:n och trosorna for ned på golvet. Naken sträckte hon på sig i den stora sängen och förde genast ner en hand mellan benen.
Det tog någon sekund innan Anders insåg vad det var han bevittnade, långsamt klarnade det. Pappa var borta igen och mamma hade ingen att knulla med. Hon fick lov att tillfredsställa sig själv, med fingrarna. Anders kuk spände mot jeanstyget medan han såg hur hon masserade sin fitta, han ville släppa ut den.

- Hm, varför inte? Tänkte han, det skulle vara em riktig kick att runka samtidigt som han såg på sin onanerande mamma.

Snabbt drog Anders ned gylfen och släppte sin styva kuk fri från de spända byxorna. Han runkade med snabba drag och lät inte blicken lämna nyckelhålet. Han ville inte missa en enda sekund av det upphetsande skådespelet. Hans kuk började sava av försats medan han såg hur Helena rytmiskt rörde sina fingrar över sin svullna, saftiga fitta.
Helt ovetandes om sin publik tog Helena det lugnt och njöt av sig själv. Det fanns ingen anledning att jäkta. En hel vecka skulle det dröja innan hennes man var hemma igen så hon kunde lika gärna ta sig tid att göra det riktigt skönt på egen hand. Hon utforskade sin fitta, gned lite här och lite där, förde sedan sina händer upp mot sina stora svällande bröst. Hon kupade händerna om dem, smekte den silkeslena huden och retade de styva bröstvårtorna med tummarna.

- Mmmmmmmm, suckade hon.

Anders stod som på nålar, fascinerad av sin styvmammas stora läckra tuttar som han så gärna ville känna i sina egna händer. Uppenbarligen ville ju mamma att någon skulle smeka hennes bröst och han önskade att han kunde få ställa upp som frivillig. Ursinnigt pumpade han sin kuk medan han såg hur hon lät händerna glida över de stora brösten, retade sina hårdnade bröstvårtor och lät den ena handen glida tillbaka mellan benen. Hon låg med böjda knän och med låren brett isär så han hade en perfekt insyn mellan hennes ben. Anders såg hur hennes svullna rosa blygdläppar var kantade av små mörka lockar.
Helena drog återigen handen över sin fitta så att de blev alldeles klibbiga av fittsafter och cirkulerade snabbt runt sin känsliga klitoris med fingertopparna.

- Mmmmmmm, jaaa, stönade hon.

Helena smekte sig själv ömt, men hon stönade tungt, hennes fittsaft rann, pärlade sig över hennes skinkor och droppade ner på sängen för att där bilda en våt fläck.
Helena hade ingen aning att hennes styvson stod utanför och runkandes såg på igenom nyckelhålet, så hon var helt ohämmad. Hon jobbade runt sin styva klitta, den pulserade under hennes retande fingrar och till slut kände hon att det var på väg att gå för henne. Hon var precis på randen till orgasm.
Men hon kastade sig inte ut. Det var för tidigt. Hon ville ta sig tid att förlänga den härliga känslan så långt det bara gick. Så hon lämnade sin svullna klitoris och fortsatte ner för att massera runt sitt fitthål. Hon förde snabbt långfingret runt runt sin öppning och det tog inte lång tid innan hennes kropp följde sina instinkter och hon började utföra en knullande rörelse med höfterna.

- Kör in den, kör in den djupt. Stönade hon hest.

Anders undrade vem hon tänkte på när hon hest stönade ut sina kåtdoftande krav. Han önskade att han kunde vara där och ge henne det hon ville ha. Om hon ville hon ha något hårt och styvt i fittan så fanns han ju där, redo. Hans unga svullna kuk var hård som ett järnspett. Det kändes förfärligt att hans kåta mamma skulle behöva använda fingrarna istället.

- Oooooo, mmm, jaaa. Väste hon.

Helena förde sakta in sitt långfinger i sin trånga lilla fitta, och det kändes underbart. Två eller till och med tre fingrar skulle kännas ännu skönare, hon retade sig själv, byggde upp inför den stundande orgasmen. Hon pumpade snabbt och hårt med fingret i sitt utsvultna fitthål, kved av vällust, men drog snabbt bort det när det återigen började närma sig.
Hela hennes kropp vred sig av lust, men hon var inte redo att avsluta sin stund än. Hon lät en hand återigen glida upp och klämma på sina bröst. Hon tryckte upp dem mot sitt ansikte och kunde precis nå sina styva bröstvårtor med tungspetsen.
Anders var nära att spruta när han såg hur hans vackra mamma slickade på sina egna styva bröstvårtor. Han hade gärna gjort det själv. Om hon bara skulle tillåta honom skulle han älska att smeka, känna, slicka och suga på hennes underbara tuttar. Än en gång kändes det förfärligt att hon behövde göra allt det där alldeles för sig själv. 
Anders ville ta sin pappas plats. Han visste att han kunde tillfredsställa henne och han visste hur mycket hon behövde det just nu. Han behövde bara komma på rätt sätt att komma närmare henne på det sexuella planet men just nu var han alldeles för kåt för att kunna tänka rationellt. Med handen pumpandes runt sin svullna kuk såg han på när Helena återigen förde handen till sin fitta. Hon cirkulerade runt klittan och började kippa efter andan när stötar av vällust börjar skjuta ut från hennes känsliga lilla ros.

- Ooooooo, mmmm, jag kommer. Stönade hon högt.

Hon blev helt vild av frustration, hon behövde en man, men hon visste att hon bara kunde få det av sig själv just nu. Längtandes efter en stor och hård knullande kuk så körde hon in tre fingrar samtidigt i fittan och fingerknullade sig själv så hårt och djupt hon bara kunde.

- Ahhhhhhh, herregud, jaaa! Stönade hon.

Återigen var Anders nära att spruta. Det drev honom till vansinne att stå där och se på sin desperat kåta mamma fingerknulla sig själv när han var precis där, bara någon meter ifrån med en hård och villig kuk. Nu knullade hon sig själv furiöst, hamrade in fingrarna i sitt behövande knullhål, jobbade mot orgasmen hon längtade efter. Anders matchade hennes snabba tempo och runkade sin bultande kuk hårt.

- Knulla in den i mig, knulla hårt! Stönade Helena.

Hon ropade till sin ansiktslösa fantasi-älskare, ovetandes om sin tjuvkikande son som stod bara några få meter därifrån och längtade efter att få knulla henne.
Hon jobbade snabbare och snabbare med fingrarna, störtade in dem i det kokande djupet av sin utsvultna fitta. Bara några få stötar senare hade hon drivit sig själv över kanten och kastades in i en vild orgasm.

- Ahhhhhhh, mmmmm, jaaaaaa! Ylade hon.
- Uhmmmm, aaah! Flämtade Anders och sprutade ut sin sats rakt på hennes dörr. Hans hjälplösa flämtning dränktes av hennes hesa frigjorda skrik. I samma sekund som hand kuk slutat bulta smög han snabbt in till badrummet för att hämta lite papper att torka bort sin kladdiga sats med.
Han såg in genom nyckelhålet en sista gång, Helena låg nästan helt stilla nu, hennes bröstkorg höjdes och sänktes sakta medan hon med lätta smekningar lät fingrarna vandra över fittläpparna.

- Mamma... Tänkte Anders längtansfullt.

-------------------------------------------

Tack för att du har läst! Lämna gärna en kommentar, betyg eller ett PM om du gillade den.

30 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

DG

Helt klart måste vi få en fortsättning

16/3 kl. 14:07

#6

glennswe

Även om detta tema är lite uttömt så beskriver du det väldigt bra

21/11, 2021 kl. 08:34

#5

Huldran

Ja, du har säkert rätt, Skogs mulle. Jag är min egen morsa! Du har ett meddelande i din gästbok!

16/11, 2015 kl. 05:43

#4

skogs mulle

Underbart!

15/11, 2015 kl. 18:14

#3

skogs mulle

Underbart!

15/11, 2015 kl. 18:14

#2

skogs mulle

Underbart!

15/11, 2015 kl. 18:14

#1

andersbara

Helt underbart, ser mej själv på knä kikande vill höra mera,

5/1, 2015 kl. 08:47