Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/12, 2014 kl. 19:47, av njnj

Anders rum

Del 2 av 4 i serien Styvmamman Helena

Hej, detta är inte direkt ett intro...
Publicerar det jag skriver på tre ställen men tycker det är riktigt svårt att komma på passande titlar när jag ska publicera här, ni får ta det för vad det är...

Styvmamman Helena del 2 av njnj

Läs gärna del 1 innan, då detta är en direkt fortsättning.

Innehåller som ni säkert förstår anspelningar av det förbjudna slaget. Ni som inte gillar kan sluta här. Ni som gillar..

Trevlig läsning!

-------------------------------------------

Ganska snart kom Helena återigen ut på gården för att hjälpa Anders med trädgårdsarbetet. Han jobbade hårt, men hans tankar verkade vara någon annanstans.
Anders försökte febrilt komma på ett sätt att få sin styvmamma att tända på honom, något som skulle göra att hon inte kunde motstå honom, men han kunde inte komma på något bra sätt.
Vad han inte visste var hur attraherad av honom Helena redan var. Hon hade på senare tid lagt märke till hur hennes lilla pojke var på väg att växa upp. Han var inte längre hennes lilla grabb, han var en ung man, 18 år för guds skull. Hans kropp hade disktinkt maskulina former när hon såg på honom, jobbandes i shorts och bar överkropp. Han hade inget hår på bröstet ännu men det var brett och muskulöst. Han var en stilig ung man.
Helena lät blicken sänkas ned mot hans skrev, hon undrade hur hans kuk såg ut nu för tiden. Hon hade ju inte sett den sedan senaste gången hon badade honom för en hel evighet sedan. Hon kände hur det pirrade till i kroppen, och skrattade sedan åt sig själv för att ha fantiserar så om sin egen son. Det var ju en löjlig tanke. Men det var ändå ingen överraskning för henne, Anders var ju faktiskt inte hennes egen i grund och botten. Visst hade de en djup mamma-son relation men rent biologiskt var de ju inte ens släkt.
Helena tände på alla typer av män när hennes man var bortrest längre perioder. Hon hade dock aldrig gjort något åt det eller ens velat, men sexlusten fanns där, konstant.
Hon kom återigen på sig själv med att se på Anders som vilken man som helst, inte som sin egen unga son. Hon fortsatte kasta beundrande blickar på honom och märkte att även han spanade in henne. Dagen blev varmare och varmare så Helena bytte om till ett par korta shorts och ett lättare linne. Anders gillade uppenbarligen hennes långa välformade kropp och det störde inte henne det minsta att han spanade efter henne.

Senare på kvällen åt de en lättare middag, en sallad fick räcka, de orkade inte med att laga något stort och svårlagat en varm dag som denna. Efter den snabba middagen var det TV:n som gällde, Anders kunde inte vara mer ointresserad av det som visades på skärmen men Helena var helt uppslukad. Det enda Anders hade i tankarna var hur gärna han ville ha henne. Han ville ha henne, hon behövde det, ingen annan behövde få veta. Det var så han resonerade, men han kunde inte ta modet till sig för att säga eller föra något.
Anders kröp sig allt närmare och närmare sin vackra mamma ända tills deras lår nästan nuddade varann. Han kände värmen som strålade från hennes kropp och hennes ljuvliga kvinnliga doft. Hans kuk började sakta men säkert styvna av spänningen. Anders rodnade. Han ville inte direkt få ett stenhårt stånd just nu. Mamma skulle säkerligen upptäcka det och det skulle bli svårt att förklara. Hans kuk levde sitt eget liv och den bara fortsatte att svälla när han återigen fantiserade om att knulla sin mamma. I fantasin spelade han upp minnet av hur han för bara några timmar sedan hade sett henne desperat fingerknulla sig själv till en ljudlig orgasm. Bilderna fick Anders att bli stenhård och hans kuk bildade en tydlig bula i byx-grenen.

- Fan. Mumlade han.
- Vad sa du, älskling? Frågade Helena frånvarande.
- Um, det var inget. Svarade Anders och lade armen över hennes axlar.

Helena klappade på hans hand, fullt fokuserad på TV:n. Anders kikade ner i klyftan mellan hennes mogna bröst. Det lätta linnet hon hade på sig lämnade inte mycket till fantasin ifrån den här vinkeln.
Hon råkade slänga en blick mot Anders och noterade direkt hans tydliga bula. Omedelbart rodnade hon och vände huvudet mot TV:n igen, efter en liten stund sneglade hon igen och visst hade hade stånd, det såg ut som om den skulle kunna slita sig vilken sekund som helst. Helena bet sig själv i läppen, nu noterade hon även hur han höll om henne och rörde vid hennes bara hud precis ovanför bröstet, han satt så nära att deras lår nuddade varandra.
Hon insåg nu att hennes lilla pojke var tänd på henne, kåt rent ut sagt. Hon tänkte att det nog var en fas han gick igenom. Hennes man hade förklarat att han som tonåring var kåt dygnet runt och ville knulla allt som rörde sig så det var inte överraskande att Anders blev upphetsad av sin attraktiva styvmamma. Helena visste bara inte hur hon skulle hantera det. Hon fortsatte att försiktigt snegla mot hans stramande gren och kände att även hon själv blev alldeles varm av upphetsning.

- Ja, det här var ju verkligen ett löjligt program, jag går nog och lägger mig istället. Sade Helena.
- Vänta, mamma. Utbrast Anders kvickt.

Hans röst hade en kåt underton och han greppade efter hennes handled när hon reste sig. Han kunde inte behärska sig, han var för kåt, i en hast hade han dragit ned henne i soffan igen och halvlåg ovanpå henne. Hon kände hur hans stenhårda kuk bultade mot hennes mage genom kläderna och det rann genast till mellan hennes ben.
Hon försökte vände bort ansiktet när han närmade sig, redo att kyssa henne, men hon kunde inte. Hon blev bara ännu mer upphetsad. Att känna hans hårda kuk pressad mot hennes mage fick hennes fantasi att skena. Hon tänkte hur enkelt och underbart det skulle vara att bara låta honom glida in i hennes savande fitta, hon skulle verkligen behöva ett riktigt knull.
Men det var ju hennes lilla pojke som hon blev alldeles upphetsad av!
Hon samlade sina krafter och bröt sig loss från hans grepp.

- Anders, sluta! Utbrast hon.
- Du vet att du inte borde göra så där.
- Men mamma, stönade han.
- Jag är så jävla kåt.

Hon hörde ångesten i hans röst och hon visste precis hur han kände sig, när hennes man var borta längre perioder, som nu, blev hon själv så kåt att hon höll på att tappa greppet. Hon tyckte synd om Anders, varför skulle de båda tvingas att torteras av sina sexuella behov?

- Älskling, vi går till ditt rum. Jag kanske kan hjälpa dig på något sätt i alla fall. Sade hon ömt.

Anders visste inte exakt vad det var hon menade men det lät så klart oerhört intressant, lydigt följde han efter henne genom hallen och in i sitt rum. Helena klappade på sängen och han satte sig ned.
Fingerfärdigt knäppte hon upp hans byxor och ryckte av dem. Hans unga svullna kuk stod rakt upp i kalsongerna, Helena drog snabbt av även dem och blottade den hårda försats-drypande kuken. Hon kände hur det vattnades i munnen när hon vilade blicken på sin sons bultande kuk. Hon ville så gärna slicka, smaka och suga på den, men hon visste att det var fel.
"Bara precis tillräckligt för att lindra hans kåthet" försökte hon intala sig själv, med en lätt suck slöt hon sina fingrar kring hans skaft och börja sakta runka den.

- Mmmm, mamma, helt underbart. Stönade Anders.

Självklart ville han mycket hellre att hon skulle runka hans stånd med sitt glödheta fitthål men han var överlycklig över hur situationen redan hade fortskridit.
Helena rodnade lätt medan hon pumpade hans kuk och Anders var helt säker på att han såg upphetsning i hennes tindrande ögon som inte kunde slitas från hans kuk. Hon verkade fascinerad av den.
Helena stirrade hjälplöst på hans styva kuk och tänkte samtidigt hur stor och hård och helt underbar den skulle kännas i hennes hungriga fitta. Stunden för sig själv under dagen, som i själva verket inte var så privat, hade inte tillfredsställt henne tillräckligt. Inte så som en hårt knullade kuk kunde göra, och den enda tillgängliga tillhörde hennes egen styvson.
Helena försökte desperat dölja sina incest-doftande tankegångar medan hon runkade hans kuk. Hon hade svårt att tänka klart, Anders kuk var glödhet, våldsamt bultande i hennes hand och hon var alldeles till sig av kåthet. Brännheta droppar av försats rann från hans mynning och blötte ner hennes hand. Hur mycket hon än försökte kunde hon inte motstå viljan att känna hans svällande kuk i sin fitta.
Bara några få stötar av hans styva stånd skulle skicka henne rakt in i en orgasm, det var hon helt säker på. Det skulle vara så lätt att bara göra det. Det fanns inga tvivel om att Anders ville knulla henne. Det enda hon behövde göra var att glida ur kläderna, sära på benen, och låta sin ivrige son pressa in sin stenhårda kuk i hennes drypande fitta. Det skulle inte dröja mer än några få sekunder för henne att få en välbehövlig orgasm.
Helena insåg hur nära hon var att ryckas med i situationen och bara låta Anders knulla henne och hon släppte taget om hans kuk.

- Herregud Anders, det här är så fel! Jag borde inte. Utbrast hon.
- Snälla sluta inta, mamma, jag är nästan där. Bad Anders hest.

Återigen triggade hans behövande röst Helenas modersinstinkter och det enda hon kunde tänka på var att fortsätta göra det skönt för honom. Hon greppade om hans bultade kuk och började runka den igen. Anders andades ut tungt, han hade åtminstone klarat av att övertala henne att runka av honom men han ville såklart ha ännu mer av henne.
Helenas glödheta näve pumpade snabbare och snabbare upp och ned för hans svullna kukskaft. Anders slöt ögonen, Helena såg på hans grimaserande ansiktsuttryck att han var nära så hon spände handen hårt kring hans kuk och runkade den så snabbt hon kunde. Han knullade mot hennes hand hårt när han kände hur orgasmen plötsligt slet sig loss.

- Aaaaa, mmmmm! Stönade han.

Helena visste inte riktigt var hon skulle rikta den unga bultande kuken, när den första trevande stöten av sperma landade på hennes linne öppnade hon utan eftertanke munnen och förde den mot hans sprutande kuk för att fånga hans kladdiga sats.
Helena stönade när hon kände den salta smaken av hennes sons varma sperma. Hon insåg vad hon hade gjort, men det var mycket bättre än att låta honom spruta ner hennes kläder. Hon slickade sig om läpparna medan hon kände hur hans bultande stötar avtog i kraft. Anders hade blundat under hela sin kraftiga urladdning och visste inte om att hon hade låtit honom spruta i hennes mun.

- Mmm, det där behövde jag verkligen, mamma. Suckade han.
- Okej, älskling, det är dags för oss att sova nu tror jag. Svarade Helena med ett leende.

Hon ville komma ut ur rummet innan hon gjorde något hon verkligen skulle ångra.
Men Anders greppade tag om hennes handled och lät henne inte gå än.

- Vänta, mamma, vill du inte att jag ska hjälpa dig med? Frågade han.

Helena rodnade kraftigt.

- Anders, det här är inte rätt. Sa hon.

Hon kände sin fittas brinnande behov.

- Men mamma, du gjorde ju det precis för mig så varför skulle inte jag göra det för dig? Frågade han.

Samtidigt som ha sa det knäppte han upp hennes byxor, Helena drog efter andan när hon kände hur hans hand letade sig ned innanför hennes trosor och äntligen rörde vid hennes glödheta fitta. Direkt började han massera mellan hennes ben och Helena kunde inte längre stå emot.

- Ummm, herregud. Stönade hon.
- Slappna av mamma, det gör väl inget att jag bara rör vid dig. Sade Anders lugnande.

Helena försökte övertyga sig om att han hade rätt. Hon hade ju precis runkat honom och nu skulle han bara återgälda det, inget mer än så, bara två människor som hjälper varann.
Hon slappnade av, Anders fokuserade sina cirkulerande rörelser runt hennes klitoris som han nuddade lätt med sina fingertoppar. Helenas byxor och trosor gled ner för hennes ben och hon klev ur dem för att i nästa stund lägga sig på rygg i Anders säng.

- Mmm, ja, älskling fortsätt göra så där. Suckade hon.

Han önskade att hon ville känna hans kuk inuti sig. Det kunde han när som helst se till att hon fick.
Det var helt fantastiskt att få leka med fingrarna mellan hennes ben, känna hennes varma fittläppar och få henne att stöna av njutning.
Kåtsafterna flödade ur Helenas fitta som drog ihop sig i små snabba stötar när Anders ökade farten på sina cirkulerande rörelser. Inte långt därefter kände Helena hur orgasmen kröp allt närmre.

- Umm, bara lite till älskling. Stönade hon.

Anders tänkte tillbaka på hur hans styvmamma hade attackerat sin fitta med tre fingrar när han tjuvkikade på henne genom nyckelhålet. Anders önskade att han kunde få knulla henne den sista skälvande biten mot orgasm.
Hans kuk var styv när han lekte med sin mammas klitoris men blev stadigt stenhård, nästan så att det värkte, när han plötsligt borrade in tre fingrar i hennes kokheta knullhål. Han fantiserade om hur det var hans svullna stånd som borrade sig in i hennes drypande fitta. Även han var nära att komma.
Helena stönade högt när hon kände hur han utan förvarning  pressade in sina fingrar och började fingerknulla henne.

- Aaaa, älskling, fortsätt, jag kommer komma! Ropade hon.

Anders knullade henne hårt med fingrarna, han drev henne ända fram till orgasmens första trevande skälvningar. Helena spände kroppen i en båge för att hjälpa honom in så djupt som möjligt. Plötsligt kände han hur hennes fittmuskler klämde åt som ett skruvstäd kring hans fingerknippe och dränkte hans hand i ångande kåtsafter.

- Oooaa, jag kommer älskling! Ylade Helena.

Anders kuk bultade och rann av försats medan han kände hur hennes muskler rytmiskt klämde kring hans fingrar i en exploderande orgasm. Och han höll på att svimma av kåthet där han stod med handen, istället för kuken, i sin mammas skönt masserande fitta. Medans Helenas klimax sakta ebbade ut drog han ut fingrarna och kastade sig över henne.

- Nej, Anders! Gnydde hon.
- Snälla mamma, låt mig. Grymtade han.

Helena var inte redo att bli knullad av sin egen son ännu. Han juckade mot henne, försökte få in kuken i henne men hon greppade snabbt om hans stenhårda stånd och började runka den.

- Mmmmm, aaaa. Stönade Anders.
- Jag ska få dig att komma. Sa Helena lugnande och la ena handen runt hans nacke.

Anders var alldeles för kåt för att kämpa emot hennes vilja. Han ville så gärna pressa in den i hennes trånga knullhål men just nu kändes hennes hand fullt tillräcklig. Han började målmedvetet knulla hennes greppande näve, han ville spruta så snart som möjligt.
Helena kände hur hans kuk bultade i hennes hand och drömde återigen om hur lätt och alldeles underbart det skulle vara att bara sära på benen och styra in honom i sig. Hon behövde verkligen bli knullad av en kuk, men hon kunde inte hantera den fullkomligt incestuösa handlingen. Inte än i alla fall, han var ju ändå inte hennes biologiske son.
Anders kukhuvud pressades ner mot hennes mage när han knullade hennes hand och han stönade ljudligt. Nu var han riktigt nära igen. Helena pumpade hans kuk så snabbt och hårt hon kunde och kände hur hans kuk plötsligt började rycka med kraftiga stötar. Med kukhuvudet pressat mot hennes mage sprutade han ut sin kokheta och ungdomligt potenta sats.

- Uuummm, mmmmm, aaaaah! Stönade och grymtade han.

Helenas kropp skälvde till, som i en önskan om att hans vita säd istället skulle välla ut i hennes hungriga fitta.
Det var fortfarande en hel vecka kvar innan hennes man skulle komma hem. Hon undrade om hon skulle kunna motstå att bli knullad av sin kåta son om han försökte igen. Det kunde hon inte svara på.
Medan Anders började komma ner från sin kraftiga urladdning masade sig Helena skyndsamt ur sängen.

- Nu är det verkligen dags att sova, Anders. Sa hon bestämt och skyndade sig ut hur hans rum innan han hann replikera.

-------------------------------------------

Tack för att du har läst! Hoppas det gick (hem). Lämna gärna en kommentar, betyg eller ett PM om du gillade den.

26 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

DG

Mmmmmmm Fantastic ????

16/3 kl. 14:06

#5

skogs mulle

Det tar sej!

15/11, 2015 kl. 18:27

#4

Huldran

Jag har inte ett dugg problem med att läsa den här texten. Den känns - hrm - inspirerande! Även läst den första delen också. Känner väl till ämnet!

5/1, 2015 kl. 20:42

#3

andersbara

mm vilken fantasi känner mej ung på nytt

5/1, 2015 kl. 09:06

#2

ylvalisa

Hej,
Den var fin. Hoppas Anders når "målet" så småningom!
<3
Ylva.

27/12, 2014 kl. 16:24

#1

y

Kommentaren raderad av användaren.

25/12, 2014 kl. 20:16