Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/12, 2014 kl. 21:44, av njnj

I Helenas äktenskapssäng

Del 3 av 4 i serien Styvmamman Helena

Styvmamman Helena del 3 av njnj

Läs gärna del 1 & 2 innan.

Innehåller som ni säkert förstår anspelningar av det förbjudna slaget. Ni som inte gillar kan sluta här. Ni som gillar..

Trevlig läsning!

-------------------------------------------

Nästa morgon vaknade Helena upp fylld av lustkänslor, så var det alltid när hennes man var bortrest. Men den här gången var känslorna starkare än vanligt på grund av hennes nervkittlande möte med sin styvson. Istället för att fantisera om sin man började hon fantisera om Anders.
Hon sträckte på sig, gäspade stort och lät automatiskt en hand glida ner mellan sina ben. Så inledde hon alltid dagen när hennes man inte var hemma, en kort och intensiv stund för att inte behöva gå runt och vara kåt hela morgonen. Hon började gnida runt sin känsliga klitoris och tankarna var fokuserade på Anders, hur han igår kväll hade legat på henne och försökt få in kuken i hennes våta fitta.

- Mmm, nej. Stönade hon tyst.

Hon försökte att inte tänka på det men hon insåg hur tänd hon var på det. Hon föreställde sig hur Anders juckade mot henne, precis som igår, men istället för att hon greppade tag om hans ivriga kuk lät hon fantasin ta en annan vändning och hans bultande lem fyllde hennes längtande fitta. Medans hon fantiserade lät hon ett finger glida in och hon började pumpa det in och ut. Det kändes helt underbart, speciellt i kombination med hennes incestuösa fantasier.

- Gör det älsklig, knulla mig hårt. Gnydde hon.

Helena kunde inte sluta. Hon la till ett finger, sen ett till och låtsades att hennes son hårt och ivrigt knullade hennes kokande hål. Hon störtade hjälplöst mot orgasm och dränkte sin pumpande hand med kåtsafter. Bara några få stötar senare kom hon i en kraftfull orgasm.

- Mmmm, aaah! Snyftade hon.

Det var en helt underbar, skälvande orgasm som tog tid på sig och fick henne att kippa efter andan. När hennes orgasm till slut ebbat ut kände hon sig skamsen över hur hon hade fantiserat om sin egen tonårsson. 
Anders tog till Helenas glädje en rejäl sovmorgon, hon hoppades att hon inte skulle behöva frestas av hans närvaro förren vid lunch. Hon började jobba med hushållssysslorna i huset, ut med mattorna, torka golven, vattna blommorna, hon behövde sysselsätta sig med någonting för att inte behöva tänka på sin överdrivna kåthet. Det fungerade ganska bra, ända tills Anders till slut klev upp. Så fort Helena fick syn på honom kände hon hur hon fylldes av ett trånande begär.

- Jag fixar frukost om en stund älskling, jag ska bara dammsuga klart här inne. Ropade hon.
- Det är lugnt mamma, jag fixar det själv. Jag kan hjälpa dig med nånting sen. Svarade han.

"Bra, underbart, precis vad jag behöver idag." Tänkte Helena, som inte direkt såg fram emot att behöva vara i närheten av honom och tvingas att kämpa emot sina lustar resten av dagen. Nånting fick hon lov att komma på.
Helena gick in i köket där Anders höll på att breda mackor.

- Om du vill får du jättegärna kolla uppe på vinden och rensa ut gammalt skräp och kanske hitta nåt vi kan sälja. Sa Helena förhoppningsfullt.
- Ok, ja det kan jag väl göra. Svarade Anders.
- Men jag ska visa dig lite där uppe innan du börjar så säg till innan du går upp. Fortsatte hon.

Helena gick tillbaka ut för att fortsätta medan Anders åt frukost. Hon fick inte mycket gjort för hon var alldeles för intresserad av att lyssna efter honom även om han egentligen bara gjorde helt ointressanta saker, hon hörde hur han skramlade och rotade i köket och sedan borstade tänderna och spolade i toaletten inne i badrummet. Någon minut senare stod han i dörröppningen till hennes rum och spänningen mellan dem materialiserades återigen.

- Ja, nu är jag klar. Var det något du ville visa där uppe eller? Frågade Anders.
- Jag vet att vi åtminstone har några köksstolar där uppe som bara tar plats. Svarade Helena.

Anders följde efter sin mamma upp på vinden och de tände den enda lampa som fanns där. I det dunkla skenet pekade hon ut stolarna som stod mot en vägg.

- Du kan väl börja med att ta ner dem där. Sa Helena.
- Sen kan du titta runt och se om det finns något annat vi kan göra oss av med. Fortsatte hon.

Helena siktade in sig på en kartong som hon visste innehöll använda, men helt felfria skor. Hon ställde sig på alla fyra för att dra fram den. Hennes rumpa putade rakt mot Anders som inte längre kunde behärska sin ettriga kåthet och gick ner på knä bakom henne.

- Här, jag hjälper dig. Sa han och greppande om hennes höfter.

Anders drog henne mot sig. Kartongen åkte fram snabbare än kvickt och Helenas putande stjärt pressades mot hans skrev. Hjälplöst stönade hon till när hon kände hur hans hårda bula trycktes mot henne.

- Mm, tack. Sa Helena och strök håret bakom örat för att kunna se på honom.

Anders släppte inte taget om hennes höfter utan fortsatte trycka hennes bak mot sitt bultande stånd. Helena kände hur kåtheten värmde hela hennes kropp och hon såg på honom med glansig blick där han stod på knä bakom henne med sitt skrev pressat mot henne.

- Anders, sluta. Viskade hon och gungade lätt fram och tillbaka.

Helena flämtade när hon kände hur Anders händer letade sig ner till hennes mage och vidare  smekte sig över hennes navel, upp för hennes sidor och samtidigt drog med sig linnet hon hade på sig. Hon andades tungt när hon kände hur hans fingertoppar smekte sidorna av hennes svällande bröst.
Helena svankade djupt och tryckte upp rumpan mot hans hårda bula när hon kände hur han kupade sina händer under hennes tunga behag. Hon älskade att få sina silkeslena bröst smekta och kunde inte motstå att låta honom fortsätta.
Både Helenas och Anders underkläder blev våta av den suggestiva gungande rörelsen, Helena av hennes drypande kåtsafter som sipprade ut ur hennes våta skåra, och Anders av den smörjande försatsen som letade sig ut genom hans mynning. Båda två var redo att knulla, Helena spann av lust.

- Kom, vi går ner. Viskade Anders.

Helenas fitta var svullen och kokande het, redo för kuk. Snabbt tog de sig ner från vindens dunkla sken. Helena pilade iväg till ytterdörren och låste.

- Utifall att. Log hon när hon kom tillbaka.

Helena tog i förbifarten Anders hand och ledde honom mot sovrummet. Han såg på den stora dubbelsängen där pappa måste ha knullat henne hundratals gånger, sen såg han på sin mamma. Hans unga outtröttliga kuk försökte slita sig ut när han såg hur hon redan höll på att klä av sig. Hennes ögon var kåtdimmiga och fokuserade på hans buktande gren.
Anders försökte febrilt knäppa upp sina byxor men han var alldeles för intresserad av Helenas alltmer exponerande klädmängd. Hon lät sin BH falla till golvet och hennes tunga bröst kom ut i friheten. Trosorna drog hon ner på halva låret och lät dem sedan glida ner för hennes slanka ben. Anders stirrade hungrigt på hennes fitta som var omgärdad av små mörka hårlockar.

- Här, jag hjälper dig älskling. Sa Helena hest.

När hon närmade sig fäste Anders blicken på hennes svällande tuttar och styva bröstvårtor omgärdade av knottriga vårtgårdar. Hon gick ner på knä framför honom och lirkade försiktigt ner både hans byxor och kalsonger över den svullna svajande kuken. Hon längtade efter att få se, känna och smaka hans unga kuk igen.
När han till slut klev ur sina kläder var den precis i höjd med hennes mun, det vattnades i hennes mun av synen av hans hårda stånd. Hon lutade sig så nära att hennes varma andetag kittlade hans svullna lem. När hennes tunga fick kontakt med den gick en skälvande elektrisk stöt igenom hans kropp. Helena började slicka och smaka på hans försats-drypande kuk som i en lustfylld trans.

- Mmm, mamma! Jämrade han sig.

Helena pratade inte utan slickade noggrant varenda millimeter av hårda kuk, hon ville ha varenda droppe av hans lätt saltsmakande försats. Hon tog den på sin tunga, smakade på den, svalde sedan och slickade sedan vidare.
Hennes tunga kittlade över hans dreglande mynning i ett försök att reta fram mer av hans klara knullvätska. Anders sprutade nästan i hennes ansikte. Det var inte långt borta när hon till slut ställde sig upp och tog hans hand för att leda honom mot sängen.
Helena la sig på rygg med böjda ben och särade inbjudande på sina lår. Anders stirrade på hennes våta rosa skåra och den lockande fittöppningen. Hon sträckte ut armen mot honom och med ens kastade han sig över henne.
Anders högg ivrigt sin styva kuk mot hennes skrev som var alldeles halt av drypande kåtsafter, han stönade i frustration när den inte gled in. Helena längtade efter att bli uppfylld av hans unga stånd så hon tog tag om hans rejäla kuk och förde den mot sin bedjande öppning. Han tryckte till och plogade in mellan hennes svullna fittläppar. Både två stönade högt av den efterlängtade penetrationen.

- Ouuummm, älskling. Väste Helena.

Både två skälvde av kåthet medan Anders pressade sig ända till botten av hennes utsvultna knullhål. Helena klöste med naglarna i sängen när hon kände hur hennes son började knulla henne. Hon hade längtat efter att bli knullad av en kuk och han rammade in kuken precis så som hon behövde det, snabbt och hårt. Hennes blöta fitta smorde hans hamrande kukskaft.
Helena brydde sig inte längre om att det var hennes egen tonårsson hon knullade med. Det enda hon brydde sig om var att ha hans svullna kuk inuti sin utsvultna fitta och bli rejält påsatt.

- Aaah, mmmm. Stönade Anders.
- Ahhhhhh, helvete vad skönt! Fortsatte han.
- Mmm, älskling, fortsätt knulla mig precis så! Sluta inte. Flämtade Helena.

Inget kunde få honom att sluta. Han var helt uppslukad av känslorna som rusade på högvarv av att köra kuken in och ut i sin mammas stramande fitta. Han hade aldrig känt något så underbart i sitt unga liv och han önskade att han kunde fortsätta knulla henne för evigt. Han njöt i fulla drag när han gång på gång stötte in kuken i hennes lilla sköna knullhål. Helena hade benen om hans rygg och lår och matchade hans rytm med sina höftrörelser för att visa hur mycket hon älskade hans knullande kuk.

- Mmm, älsklings-Anders, jag älskar det, du knullar mig så skönt! Stönade Helena.
- Jag älskar att knulla dig mamma. Mmm, vill aldrig sluta. Stönade Anders.

Men Anders visste att han snart skulle tvingas att sluta, han var i fullkomlig extas över att få knulla mamma och alldeles för kåt för att kunna hålla ut någon längre tid. Ivrigt knullade han in kuken snabbare och snabbare i mammas hål, de klatschande knullljuden var tydliga när han rammade in kuken i hennes plaskvåta fitta. Helena fortsatte att hålla hans takt med bestämda motjuck. Mamma och son ivrigt knullande rakt emot orgasmens förlovade land som en underbar knullmaskin.

- Aaaawh, uumm. Stönade Anders.
- Oommm, knulla mig för alltid älskling. Gnällde Helena.

Helena tänkte för en sekund på sin man, Anders pappa, här låg hon och knullade deras egen lille son i deras säng, men hon kände sig inte ett dugg skyldig. Hon kunde inte kontrollera sina känslor och tog emot sin sons dunkande kuk med extatiska skrik.

- Aaah, Anders, jag kommer, knulla mig hårt, knulla mitt mammahål så hårt du kan. Gnydde hon. De incestuösa känslorna och tankegångarna gjorde henne totalt kåtgalen.

Anders var även han utom kontroll, han knullade med så hård kraft att rysningar genererades och fortplantade sig i hennes kropp. Den stora sängen knarrade och knakade. Helena kände hur en plötslig och kraftfull explosion av härliga sammandragningar briserade i hennes fitta och slukade hela hennes kropp. Den krampande fittan greppade tag, sög och drog i Anders unga stenhårda kuk.

 - Oooh, mmm, jag kommer. Jämrade hon sig.
- Mmm, jag också mamma, jag måste spruta. Ylade Anders.

Hans pung var sammandragen och redo när kuken exploderade djupt i hennes darrande hål och skickade stråle efter stråle av potent sperma rakt in i hennes skötes kramande djup. Helena tänkte inte en sekund på att han fyllde hennes oskyddade fitta som masserade och mjölkade hans bultande lem.
Så kraftigt hade varken Anders eller Helena kommit på lång tid och de sjönk ihop på varandra i en tillfredställd flämtande hög.

-------------------------------------------

Tack för att du har läst! Glöm inte att lämna en kommentar, betyg eller ett PM om du gillade den.

40 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

DG

Älskar det här
Jag blir så kåt av detta

16/3 kl. 14:12

#7

Anteswede

Så hård som jag blev nu, var det länge sedan jag blev... :)

16/1, 2016 kl. 00:36

#6

roljoh

Nu är det ett nytt år.
Men din berättelse "står" sig även i år .... jag sitter här med en välfylld hand av kuk.
Det är så skönt att läsa en berättelse som är bra ock känna hur kuken blir stor och står sig under hela berättelsen.
Tack för en underbar stund.

1/1, 2016 kl. 03:33

#5

skogs mulle

Det tar sig!

15/11, 2015 kl. 18:39

#4

Huldran

Din text ger vibrationer! Mer säger jag inte. Men jag skriver även lite i gästboken.

5/1, 2015 kl. 21:01

#3

Huldran

Kommentaren raderad av användaren.

5/1, 2015 kl. 20:55

#2

micke58

Välgörande välskrivet.
Och vilken man har inte en släng av oidipuskomplex...

3/1, 2015 kl. 19:37

#1

KåtErik

BRA!!!!
Påminner lite om när min hyresvärdinna 60+ och änka. Jag 19-årig gymnasist.
Jag kunde från en klädkammare spana på henne. Perfekt runkobjekt när hon pullade sin håriga fitta.
Kom snart på att hon kollade mig när jag drog den vanliga morgon eller kvällsrunken.
På den tiden hade jag tryck eller snarare övertryck. Sköt ofta över huvudet och träffade sänggaveln.
En kväll kom hon in med nybakade bullar när jag låg naken under överlakanet,
Hon "råkade" strax lägga handen rakt på min bultande ståndare.
Minuten senare sjönk hon ner på min feta kuk.
Kommer ihåg att jag lossade två skott rakt upp i fitthålet utan att ladda om.

1/1, 2015 kl. 11:46