Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/1, 2015 kl. 20:36, av Drakir

Fingret

Hon berättade om hur hon hade lagt sig på Lisa, känt hennes kropp. Masserat henne med bröstet. Krupit längre och längre ner, låtit bröstvårtorna kittla Lisas fitta.
En oförglömlig relation och upplevelse som sitter etsat i minnet också 2

Vissa bilder lämnar en inte ifred.
Du har inte sett, bara känt. Ändå blir det som hände likt en bild. Ja, mer än vad bilden förmedlar. Minnet förvandlar det du inte såg till en bild som övergår till en känsla och gränsar till fysisk verklighet.

Där är jag nu i detta ögonblick.

Jag känner hur det pulserar i mitt långfinger. En minislang lindad runt fingret som omväxlande fylls och töms på luft.

Fingret är minnet. Fingret minns Bethari och dagen då många hämningar släppte.

Fingret älskade. Inte jag. Även om jag också är fingret.

Vi älskade inte och hade inte gjort det tidigare. Fingret bjöd en sexuell upplevelse, djupare och större än samlag, ett minne i känsla av verklighet 20 år senare.

Jag ser kroppen, lotusställning, rak rygg. Det kolsvarta, böljande hårt vilar över den mörka ryggen. Mörkret i rummet, bara en liten orientalisk lampa som bjuder ett skugglikt ljus.

För en stund sedan var fingret inne i Bethari. Hon knep med könet, som pulserade efter flera orgasmer. Ett köns strupgrepp på ett finger, tänker jag, många år senare.

Bethari. Tvilling. Systern hette Merpari. Det betyder duva. Merpari flög ut genom fönstret som baby. Bethari, gudinnan, klarade sig.  Finns det någon symbolik, något ödesmättat i namnet? Ett är säkert. Bethari är en gudinna när det gäller det sexuella. Eller rättare sagt: var. Kanske är. Jag vet inte var hon finns idag, om hon lever. Våra vägar skildes efter två år av hemliga möten. Märkligt att man ska behöva dölja det självklara, men någonstans kunde jag inte offentligt förlika mig med att jag var förälskad i en kvinna från Indonesien. Hos henne eller hemma hos mig blev allt annat betydelselöst. Det var vi två. Kroppar och intellekt i skön förening. Trots våra många hungriga och törstiga möten tröttande vi inte. Vi åt och drack varandra. Det fanns inte en millimeter på kropparna som inte utforskades med ögon, tunga, fingrar. Dofter, vällustens safter.

Ja, jag älskade Bethari, dyrkade henne så som en gudinna förtjänar. Likt alla helvetes djävlar skit kunde jag inte bli ett med henne. Jag som inte brukar svära känner hur kroppen stelnar vid besvikelsen tanke. Varför tog det slut? En bra fråga.

Jag är lesbisk, så hon den där eftermiddagen. Jag låg på sängen, med ansiktet i det utskurna hålet som gjorde ryggmassagen uthärdlig. Min rygg var en evig plåga ända till den dag jag började gå hos Bethari, för mer än 20 år sedan. Jag hade provat svenska massörer och massöser. Jag hade varit hos thailändskorna, som mer var intresserade av erbjuda happy ending än det jag faktisk kom för: massage. Bethari var motsatsen. Merparten av hennes kunder var kvinnor och hon var mycket tydlig med att det endast var seriös massage. Före den där dagen hade jag säkert varit hos henne från och till under två års tid. Hon hade hunnit bli 47 år, men hade ett utseende och en kropp som skulle gjorde vilken 20-åring som helst avundsjuk.

Är jag lesbisk? frågade hon igen. Jag skrattade genom hålet i den breda sängen. Hon hade masserat mina ben, ovanligt hårdhänt, men skönt. Nu satt hon mellan mina skrevade ben och masserade in olja på ryggen. Jag kände hennes fingrar trycka på de många knutorna. Lesbisk? Hur ska jag veta det?

Jag har varit tillsammans med en kvinna, sa hon och händerna blev mjukare. En manlig vän, ja han är bara vän, det är hans kvinna. Han frågade mig om jag ville älska med en kvinna. Jag skrattade, erkände att tanken funnits där. Vill du älska med min kvinna frågade han?

Bethari stannade mitt i en rörelse. Fortsatte berätta om hur de bestämt möte en söndag. Han, vännen, körde sin kvinna, Lisa, till salongen. Hon kom in med en flaska vin. Hon var stor, åtminstone jämfört med mig, viskar Bethari och knådar mig i nacken. Vi blev fulla och hon sa: nu får du massera mig. Hon tog av sig klänningen och var naken under! Jag blev chockad och samtidigt kåt. Jag blev kåt.
Bethari berättade vidare:
Jag sa till Lisa att det bara blir massage. Jaja, massera, sa hon. Jag började massera. Hela min kropp darrade. Hon var kraftig, men fast. Jag njöt av hennes kropp, Mikael. När mina händer närmade sig hennes fitta darrade jag. Hon särade på benen och jag såg att hon var blöt. Jag var tvungen att ta på hennes fitta.

Bethari pratade så. Fitta, knulla, kuk. Det lät aldrig vulgärt. Jag låg på britsen och kände upphetsningen växa när hon berättade. Lisa hade vänt sig om, Betharis massage förbyttes i smek. Först längs benen och upp mot fittan. Retligt. Upphetsande. Sedan över magen, de stora fasta brösten.

Du måste också vara naken, sa Lisa. Klä av dig. Jag klädde av mig. Det kändes konstigt och ändå så rätt att vara nära henne, sa Bethari och fortsatte massera mig. Hon berättade om hur hon hade lagt sig på Lisa, känt hennes kropp. Masserat henne med bröstet. Krupit längre och längre ner, låtit bröstvårtorna kittla Lisas fitta. Hon hade för första gången känt på en kvinna på det här sättet.

Jag kände hennes lukt av kön. Det var en vild känsla. Jag la kinden mot fittan. Hon var stor, det var som en lite bulle. Bethari skrattade, fortsatte. Jag stack in ett finger. Smakade försiktigt. Två fingrar. Tre fingrar. Jag knullade henne, Mikael. Hon vred sig och skrek. Plötsligt reste hon sig, vände kroppen så att vi hamnade i en sextionia. Jag hade hennes fitta i mitt ansikte. Jag tog tag om hennes skinkor och slickade som besatt och hon gjorde detsamma med mig.

Plötsligt kom hennes pojkvän tillbaka. Lisa frågade om han fick vara med. Nej! Nej! Jag ville inte med honom, förklarade att vi var vänner, att vi aldrig haft sex och inte ska ha det.

Vill du titta på när vi älskar, frågade Lisa. Ja. . . svarade jag. Jag satt på ena hörnet av sängen. Såg hur Mikael klädde av sig, kröp ner till Lisa. Hon tog hans kuk i munnen, sög.  Dom älskade. Jag låg på sängen och smekte mig själv. Plötsligt kände jag en hand på mitt kön. Det var Lisa. Hon hade vänt sig. Han knullade henne bakifrån. Hon stack in ett finger och knullade och slickade mig. Förstår du hur skönt det var, Mikael.

Bethari hade slutat massera mig. Hon satt upp. Helt borta. Plötsligt var det som om förtrollningen bröts. Hon reste sig upp. Jag har ont i axlarna, Mikael. Har masserat för mycket idag.

Hon berättade om mannen som erbjudit att massera henne. Hon hade tackat ja först, lite fundersam, men när han ville ha av henne kläderna var det stopp. Han var snäll, sa hon, men lite dum. Vad hon nu menade med det. Jag sa, att jag kan massera. Du skojar, sa hon. Nej, allvarligt. Jag har gått en kurs, även om det var länge sedan.

Vill du massera mig?

Självklart.

Hon reste sig. Drog av sig tröjan. Knäppte upp behån och la sig på magen. Jag kände mig osäker och samtidigt upphetsad efter vad hon berättat tidigare. Jag satt naken på sängen. Jag var alltid naken eftersom hon använde olika oljor. Ibland kom hon åt könet. Oj, sedan det glada skrattet. Men aldrig mer.

Hennes kropp var kurvig. Det var som om åldern och ett barn inte hade påverkat henne nämnvärt. Jag började massera skuldrorna. Det var slätt. Inga knutor, bara mjuk hud och skelett. En gudinna, tveklöst.

Skönt, sa hon. Du ljög inte.

Nej, varför skulle jag?

Hennes rygg var så smal att jag kunde omfamna henne med mina händer. Jag lät tummarna följa kotorna. Uppifrån och ner mot svanken. Jag hade omsorgsfullt masserat hennes skuldra, där det ömmade mest. När jag satt där mellan hennes ben var det omöjligt att undvika att mitt kön, min kuk som hon uttryckte det, inte rörde vid henne. Och växte.

Mina händer vandrade över ryggen och stannade vid byxlinningen. Hon lyfte på underlivet. Ta av mig byxorna. Jag vill att du fortsätter.

Jag drog av byxorna.

Trosorna också!

Nu låg hon naken under mig. Jag darrade till. Smekte över skinkorna. Värmde oljan i mina händer och började massera. Hon suckade. Kuken växte, jag försökte att tänka på annat. Kröp ner till fötterna och började massera nerifrån. Undersidan av fötterna, tårna och vidare uppåt. Smalbenen. Låren. Hon särade ännu mer på benen. Tummen var millimeter från könet. Upp över hennes bak, mellan skinkorna och neråt. Hon ryckte till, tryckte ansiktet hårdare ner i hålet. Jag kunde inte låta bli. Vandrade uppåt, in mellan benen. Lät ovansidan av pekfingret smekan skåran, uppåt mot anus. Ner längs blygdläpparna. Det var blött. Lät tummarna trycka mot blygdläpparna. Hon suckade. Andningen ökade. Lät långfingret vandra från anus och framåt. Blygdläpparna delades.
Jag lägger kinden mot hennes bak. Känner doften av hennes kön. Lyfter på huvudet. Låter tungan dansa över kroppen. Jag darrade. Kuken stod som ett spett. Hon andas tungt.

Plötsligt vände hon sig om.
Slicka mig, Mikael, slicka mig!

Den vackraste kropp låg framför mig. Jag satte mig upp, smekte hennes bröst. Kittlade bröstvårtorna med min tunga. Vandrade neråt, lekande över magen. Ner till könet. Mörkt. Rakat, men inte helt. Strävt som kort skäggstubb.

Om man kan tala om ett vackert kön så var Betharis fitta just vacker. Den lilla kullen. Skåran. Perfektion.

Hon vred sig. Jag retade henne med tungan, lekte i skåran, nafsade i blygden. Kysste hennes kön. Delade henne med tungan och tog klitoris mellan läpparna. Sög försiktigt. Så hela fittan i munnen, tungan in och ut. Hon juckade mot mig och reste sig i en båge.

 Jag kommer, jag kommer.

Hon skakade, föll ihop. Jag la mig bredvid henne. Det gick inte lång tid, så reste hon sig, gick till toaletten och kom tillbaka med en varm, blöt handduk. Hon tvättade mig omsorgsfullt i skrevet. Jag hade slaknat. Hon kröp ner och sänkte ansiktet och tog kuken i munnen. Du milde himmel. Aldrig hade jag upplev något liknande. En hand på pungen, den andra runt roten på kuken och tungan som fladdrade runt huvudet, hon skruvade munnen runt kuken och jag kunde omöjligt ligga stilla. Hon vände på sig. Lyft benet över mitt huvud och sänkte sig ner. Jag hade åter hennes kön i mitt ansikte. Jag slickade. Hon sög. Så reste hon sig så att benen hamnade bredvid mig. Jag frotsatte att smeka henne. Förde in långfingret. Hon var trång, mycket trång. Jag känner hur hon kniper runt fingret. Jag kommer, hon sväljer och skriker sedan. Jag känner hur fittan kniper runt fingret. Pulserande. Fittan klämmer och släpper. Klämmer och släpper.

Jag vet inte hur länge vi ligger där. Hon reser sig. Hämtar en ny handduk. Tvättar av först mig och sedan sig själv. Hon lutar sig över mig. Kroppen tätt intill. Låter fittan smeka kuken. Hon kryper helt nära. Biter mig i örat.
Tack, säger hon.
Det var skönt. Bättre än Lisa. Hon skrattar. Säger:
Lisa hade en väska med olika grejer. Dildos. Jag har bara en.

Hjärtat hoppar till.

Bara en? Här?

Ja, jag använder den ibland. Har ingen man. Då är det skönt med min grej.

Jag tittade på henne. Hämta den.

Bethari reste sig. Kom tillbaka med en dildo av format. Svart. Knottrig. Hon la sig på sängen. Särade på benen. Allt privat var som bortsopat. Om det funnits hämningar var de borta. Hon satte igång vibratorn, började smeka med jättekuken.
Får jag prova?

Jag tog dildon. Lekte med den över hennes kropp, ner mot fittan. Över klitoris. Särade på blygdläpparna och tryckte försiktigt. Nej, flämtade hon. Det går inte! Jag körde dildon fram och tillbaka. La mig ner och började slicka henne igen. Fingret igen. In och ut i ett blixtrande tempo.

Knulla mig! Knulla mig! Aaaaaaah!

Det tog inte många minuter så gick hon upp i brygga. Och föll ner, kröp ihop i fosterställning. Jag låg bakom henne. Kuken stod som ett spett.  Hon svankade. Lät kuken glida in mellan benen, masserande fittan. Jag kände hur blöt hon var. Hon stannade. Tryckte på huvudet på kuken. Sakta kände jag hur kuken gled in i hennes våta, trånga pulserande fitta.

Du är stor, sa hon och stönade. Knulla mig på riktigt. Men du får inte komma i mig. Hon reste sig. Baken i vädret. Kuken i fittan, som klämde och sög. Jag knullade. Först långsamt, sen fortare och det tog inte lång stund. Jag drog mig ur. Hon vände sig om. Tog kuken i munnen och sög. Jag kom i mitt livs skönaste orgasm. Hon drack min säd. Fortsatte att slicka och suga. Jag skakade i hela kroppen.

Hon slutade. Kröp intill mig. Vi somnade.


Tjugo år har gått. Var hon här? Nu? Jag tittar på mitt finger. Låter pek- och ringfinger glida över långfingret. Det bultar i fingret. Kuken är hård. Jag börjar runka. . .

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Mr_Solen

ÅÅ den är ju bra men lite rörig i början, de lösa meningarna och stycken gör att det blir svårt att hänga med. Slutat var helt i min smak.

Solen

10/1, 2015 kl. 09:38