Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/3, 2015 kl. 01:08, av lp521813

Trubbel

 

Trubbel

-Vad är det du säger, modelljobb, vad då för modelljobb?

-Ta det lugnt, det är konstnärliga bilder, ibland med lite lättklädda modeller, det är inte så dramatiskt, älskling!

Jag satt vid frukostbordet och tittade klentroget på min vackra tjugofemåriga hustru, vad betydde detta? Hon hade precis släppt en bomb då hon berättat att hon på sina kvällskurser i kroki, i själva verket poserade för bilder i en tidskrift för konstnärliga bilder.

-Så du är nakenmodell alltså?
-Nja, ibland naket, men helt oskyldigt jag lovar, oroa dig inte!
-Ok, men du poserar naken och blir fotad?
-Ja, för det mesta ensam, visar upp mig och spelar lite teater liksom. log hon.
-För det mesta ensam, vad menar du, är ni flera som poserar?
-Äsch, ibland vill de ha bilder på par också, det är tydligen populärt med sådana.

Chockad och mållös stirrade jag på henne, kvinnan jag varit gift med i fem år levde alltså någon form av dubbelliv, hon jobbade som nakenmodell! "Bilder på par".., det vände sig i magen på mig och svartsjukan drog som en våg genom kroppen. Jag blev påmind om de otaliga gånger män tittat efter henne, ibland till och med fräckt visslat när de passerat på gatan.

-Vad är det för bilder egentligen, snackar vi porr här, frågade jag med bankande hjärta?
-Jag sade ju att det är konstnärliga bilder, absolut inte porr, svarade hon förrorättat!
-Förlåt, men jag blir orolig så klart, du vet ju hur mycket jag älskar dig!

Hon svarade inte, lutade sig bakåt på stolen och drog morgonrocken omkring sig.
Nu fanns det ingen återvändo, jag måste få reda på vad det här handlade om. Jag tog ett djupt andetag och fortsatte.

-Har han stånd när ni poserar och rör ni vid varandra?

Hon tittade upp, höll kvar min blick liksom för att kolla att vi var överens, väntade ett par sekunder och svarade sedan.

-Jag vet inte om det är så bra att berätta det här, men svaret är "ja" på båda frågorna. Att han har stånd är ett måste, men han tycker det är stressande med fotografen och allt runtomkring, så jag brukar få hjälpa honom lite på traven och efter en stund så löser det sig. Ibland tror jag att det är storleken som gör att det krävs lite mer, han har extremt stor kuk och det är kanske därför det tar längre tid att blodfylla den.., vad tror du?

Jag höll andan, situationen kändes overklig och jag hörde min egen röst:

-Vad då? Jag vet inte, "extremt stor kuk"..., hur stor är den då?

Hon log lite och dröjde ett ögonblick innan hon svarade.

-Ok, om du nödvändigtvis måste veta., den är tjugosex centimeter och väldigt tjock! Ibland när han är extra kåt brukar vi skoja och säga att den kanske till och med är uppe i tjugoåtta, sade hon och fnittrade.

Jag hade blivit helt torr i munnen, svalde och fortsatte:

-Och vad händer sen då?

Min kuk hade blivit stenhård av det hon berättade och jag trodde nästan att den skulle spruta utan att ens blivit vidrörd.

-De vill ha bilder på kuken i fittan, så det ordnar vi då. Min fitta är ju, som du vet, liten och trång, så det kan ta en stund att få in den. Vid det laget brukar både han och jag vara rejält upphetsade, då kan det vara svårt för honom att tygla sig, men i det läget gäller det att agera proffsigt, det är ju trots allt ett jobb vi gör. Han gillar verkligen att ha mig uppträdd på sin jättekuk och jag njuter skamlöst av varenda sekund, att få fittan så uppfylld, det är en speciell känsla! Känner hur han får anstränga sig till det yttersta för att hålla tillbaka impulsen att bara ge sig hän och strunta i fotografen.

För mig är det mycket lättare, behöver inte alls hålla igen något och får kraftiga orgasmer nästan hela tiden, fotografen gör tummen upp och säger entusiastiskt att det är perfekt för uttrycket i bilden! Det är en helt underbar känsla, jag känner mig faktiskt riktigt duktig på modelljobbet och fittan bara kommer, gång på gång, omkring hans fantastiska kuk, det är helt galet!

För honom är det däremot väldigt krävande, ungefär en timme brukar det ta innan fotografen är nöjd och då får han äntligen krampaktigt spruta i mig och faller sedan ihop som en urkramad trasa. Kan du tänka dig att jag då fått orgasmer nästan konstant i en hel timme, det låter härligt eller hur, visst är du lite glad för min skull ändå, sade hon, lutade sig fram över bordet och gav mig en liten oskuldsfull puss? Vad säger du, älskling? Ska vi gå och lägga oss en stund, så kan jag berätta mera?

-Ja, men.. jo vi gör det!

 

 

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

Huldran

Ops! Den här hade jag tydligen redan läst. Men vad gör väl det, jag ser dialogen som om mannen sitter framför mig! Mycket bra, lp!

12/1, 2018 kl. 00:51

#9

Knacke

För den delen undrar även jag, likt LX, hur man kan infoga bilder i novellerna?

Tack

11/1, 2018 kl. 19:36

#8

Knacke

Trubbel? Nä, i min del 2 ändrar jag namnet. Jag läser om en fantasifull och retsam hustru.

11/1, 2018 kl. 19:33

#7

lp521813

Del två av denna novell, blir dubbelt så lång som del ett!
Innehållet får läsaren själv hitta på! ;)

12/4, 2015 kl. 13:09

#6

Blyerts

Jaha du! Vad skall du göra med detta?
Det finns väl många vägar att gå och jag väldigt nyfiken på vart
du tar berättelsen!

12/4, 2015 kl. 12:53

#5

hästanna

Urläcker historia med glimten i ögat, samtidigt oskuldsfull?? Vad gör man inte för konsten!

12/3, 2015 kl. 11:01

#4

lp521813

Tack så mycket Huldran!
Det var hela "novellen" Nosey och Mr_Solen! :D
Så länge det inte utfärdas något förbud mot sådana här mininoveller, kommer jag nog att leverera en och annan.:) Formatet passar mig, då jag är lat, otålig och gillar att renodla själva kärnan i en berättelse utan att skriva för mycket "runtomkring".
Tack för era kommentarer, uppskattar det!

8/3, 2015 kl. 20:13

#3

Mr_Solen

Borde införas en regel på hur långt det får gå mellan en "teaser" och den riktiga novellen, denna är inlagt idag 1.08 och klockan är nu 9.00. Dags för nästa del nu va? :-)

Solen

8/3, 2015 kl. 09:01

#2

Huldran

Oj, LP! Bli nervös bara för att din kvinna önskar lite armbågsutrymme! Skall jag uttrycka mig kraftfullt? Skitbra!
Teaser, ja, verkligen. Det här måste Du bygga vidare på. Annars kommer säkert någon annan att göra det. 7p om det fanns prickar för det.
Men så har jag några små... Du vet va? I din gästbok.

8/3, 2015 kl. 02:20

#1

Nosey

Crazy Teaser, ok, när börjar berättelsen?
Nu har du verkligen gjort oss nyfikna på fortsättningen, kom igen med resten av storyn!
Skönt skriven, bygger upp nivån trots att den är kort.

8/3, 2015 kl. 01:50