Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/3, 2015 kl. 16:45, av AnneLisen

En ljuv hämnd

En historia från när jag var 16 år och fortfarande sökte min identitet som kvinna. Jag gjorde något som jag inte är stolt över mot min då bästa vän.

Den här episoden utspelades då jag var 16 år. Sex var fortfarande en spännande upplevelse och man visste inte riktigt vad man tyckte om eller för den delen vad killar tyckte om. Man testade mycket och behövde hela tiden bekräftelse på sitt utseende, sin kropp och sin sexualitet. Det var väl både en jobbig och rolig tid, med mycket misslyckanden men även många underbara nya upplevelser. Jag hade tidigt utvecklat stora bröst, långt innan någon av de andra tjejerna ens hade fått små toppar till bröst hade jag C-kupa. De första åren skämdes jag mycket för dem och blev också mycket tråkad av omogna killar och avundsjuka tjejer. Jag gömde mig i stora, bylsiga tröjor och gick hopkurad.

Men någonstans mellan högstadiet och gymnasiet förändrades jag och började bära min byst med mer stolthet och snart visade jag gärna upp mig i tajta tröjor. Attityden runt mig hade förändrats, många tjejer var självklart fortfarande avundsjuka, men killarna uppskattade mig desto mer. Speciellt när jag hade ett urringat, tajt sommarlinne på mig. Sen att många hade svårt att styra sina blickar i min närhet var något som i och för sig ibland vara jobbigt ibland, att höra visslingar och rop från grupper av killar på stan och ibland till och med stammande manliga lärare.

Min bästa kompis på den tiden hette Jenny och var en ganska snygg brunnet. Hon var inte exceptionellt vacker men hade en ganska fin kropp och klädde sig ofta utmanande. Jag visste däremot att hon var otroligt avundsjuk på mina bröst, jag hade flera gånger sett hennes beundrande blickar, även om hon aldrig sa något. Så nu när hon hade skaffat sig en kille var hon inte sen med att skryta och hon visade gärna sin tillgivenhet till honom i min närhet, hela tiden med en sneglande blick mot mig för att se om jag såg. Att han dessutom var två år äldre än oss och hade bil, gjorde inte saken bättre.

Jag fick ofta höra historier om vad de gjort och hur underbar han var, att han sagt att han älskade henne över allt annan och så vidare. Hon var övertygad om att Stefan, som han hette, var killen för henne och att de alltid skulle vara ihop. Han hade sagt att hon var den enda han någonsin ville ha, ja ni fattar förstås hur jobbigt det var att höra på det där snacket hela tiden. Men god vän som man var lyssnade man lydigt på hennes skrävlande medan hon försäkrade sig om att jag skulle bli riktigt avundsjuk, vilket jag i och för sig blev i viss mån, även om jag försökte att inte visa det.

Han var förvisso en ganska snygg kille, vältränad och fri från finnar. Jag hade aldrig legat med en så gammal kille och var nyfiken på hur en mer erfaren kille skulle vara i sängen. Det var mest detta jag var avundsjuk på, inte att ha honom som min livskamrat, för han var egentligen inte speciellt trevlig eller snäll tyckte jag. Men Jenny var som sagt blind av kärlek, så detta var inte något som hon såg. Efter ett tag tröttnade jag rejält på att lyssna på Jennys tjat, jag hade trott och hoppats att hon skulle sluta när de varit ihop ett tag, men icke. Så en kväll, på ett rent infall, bestämde jag mig för att hämnas. Jag och Jenny var hemma i Stefans nyinskaffade lägenhet och förfestade, medan han var och tränade och vi skulle åka till en fest så fort han kommit hem och fräschat upp sig. När vi satt i soffan och lyssnade på musik och snackade ringde telefonen. När Jenny svarat och började prata märkte jag att hon blev lite irriterad.

”Okej då, jag kommer”, sa hon och slängde på luren. Hon vände sig mot mig. ”Jag måste dra. Lillasyrran måste ha passning för morsan och farsan måste åka och hjälpa mormor med nån skitlöjlig grej som absoluuut inte kunde vänta. Det skulle ta max två timmar så jag kommer direkt till festen när jag är färdig. Du kan var säga åt min lilla gullponke att jag saknar honom och att jag kommer så fort jag kan, okej?”

”Visst, det ska jag”, svarade jag. Sen, som för att trycka skiten i ansiktet på mig, sa hon:

”Ge honom en kram från mig och säg att jag älskar honom.” Hon log nästan lite elakt och då dök tanken upp, först helt oskyldig men sedan mer allvarligt menad. Snart hade jag utformat en plan i huvudet. Oh ja, lilla Jenny. Jag ska ge honom en kram, men inte från dig, och jag ska ge honom mycket mer än du anar.

Stefan kom en halvtimme senare och jag berättade för honom varför Jenny inte var där och att vi skulle träffa Jenny på festen. Jag gav honom dock ingen kram, svettig och illaluktande som han då var. Han hoppade in i duschen med en gång och jag satte min plan i verket. Medan han duschade tog jag av mig skjortan som jag haft på mig så att jag endast hade min bh på mig på överkroppen. Min kjol behöll jag på och jag granskade mig i spegeln. Jag rättade till brösten i behån och tittade nöjt hur väl de fyllde ut kuporna. Det började nästan bli dags att gå upp till d-kupa funderade jag.

Resten av kroppen var jag inte lika nöjd med, men säg den som var det i den åldern. Idag inser jag att den var ganska fin ändå, jag tränade ganska mycket utan att lyckas bli av med de extra kilon som jag tyckte att jag hade. Det var egentligen bara att inse att jag fått en lite kvinnligare kropp tidigare än de flesta, med lite bredare höfter, fylliga bröst och lite kraftigare rumpa. Då visste jag inte hur mycket många killar uppskattar detta och föredrar det framför trådsmala tjejer.

Jag tänkte igenom vad jag skulle göra och kände hur det hettade i ansiktet av upphetsning och hur fukten rann till i mitt underliv. På den tiden behövdes det inte mycket för att få mig kåt, bara tanken på sex gjorde mig het. Jag hörde hur duschen stängdes och jag kastade en sista blick i spegeln. Jag gick in i sovrummet och väntade tills jag hörde hur dörren till toan öppnades. Då gick jag ut i den lilla korridoren med skjortan i handen och blicken i golvet som om jag funderade på något. Vi stötte nästan ihop i hallen vid sovrumsdörren, precis som jag velat.

”Oj, då”, sa jag och såg upp. ”Förlåt, jag skulle bara kolla om Jenny hade några kläder jag kunde låna.” Jäklar! Han är rätt sexig ändå, slog det mig. Med endast en handduk lindad kring midjan stod han endast några decimeter från mig. Vattnet rann över hans hårda bringa, ner över den platta magen där en liten sträng med hår letade sig ner från naveln ner mot det som handduken än så länge dolde.

”Öhh, ja… eller… jag menar… okej… det går väl bra.” stammade han fram. Jag såg hans blickar som inte var riktade mot mitt ansikte. Vi tystnade och jag såg upp mot honom med en försynt blick samtidigt som jag bet mig försiktigt i läppen och tog ett litet steg mot honom. Han nästan stirrade på mig och det såg ut som om han skulle säga något men inget kom fram. Jag tog ett litet steg till så att jag hamnade så nära att jag kunde känna den fuktiga värmen från hans kropp. Jag sträckte upp handen och drog med ett finger ner över hans bröst mot magen. Han stapplade ett litet steg mot mig så att mina bröst nuddade hans kropp.

Handduken började redan puta ut mellan hans ben när han sträckte upp en hand och la på mitt ena bröst. Jag la mina armar omkring honom och böjde mitt huvud bakåt för att möta hans mun. Han fattade genast och mötte mig i en djup kyss där våra tungor genast fann varandra. Jag tryckte mig hårt mot honom och kände hans stånd mot mig som genast hade blivit stenhårt. Jag smekte hans hårda kropp medan hand händer kramade mina bröst. Sedan tycktes han tveka och stannade upp i vårt hångel.

”Vänta! Jag… du… kan inte…” Det hade gått lättare än väntat hittills, men nu kom hans samvete ifatt. Jag sa inget, utan sträckte mig bak och knäppte upp min behå och lät den falla till golvet. Han flämtade till när han såg de stora brösten som vid den åldern fortfarande var ganska fasta även om de hängde lite. Innan han hann säga något mer slet jag snabbt av honom handduken och la en hand på hans stånd. Han sa inte mer.

”Jag lovar att inte berätta för någon”, viskade jag i hans öra medan jag sakta runkade hans kuk. Vi drog oss mot sängen där han la sig ner medan jag klädde av mig. Han runkade sakta medan jag klädde av mig kjolen. Hans beundrande blickar gjorde mig ännu kåtare och nöjd över mig själv. Det hela hade gått mycket enklare än planerat, och nu låg han här naken framför mig; Jenny högt älskade pojkvän som lovat henne evigt trohet.

Det här skulle du bara veta, lilla Jenny, tänkte jag, nu ska du få igen för allt skitsnack. Mina trosor föll till golvet och jag klev ur dem medan jag gick mot den väntande Stefan. Jag satte mig gränsle över hans ben och tog över runkandet från honom. Jag böjde mig ner och slöt mina läppar om ollonet och hörde ett högt stön från Stefan när jag försiktigt sög och slickade.

Det var inte första gången jag sög kuk, min första sexuella upplevelse var faktiskt när jag hade oralsex med en kille på en fest något år tidigare. Efter att killen fumligt, och med mycket hjälp från min sida, slickat mig till en liten orgasm, hade han tryckt ner mitt huvud mot hans väntade stånd. Det tog inte mer än en halv minut innan han avfyrade sin sats och helt oförberedd fick jag ett sprut i munnen innan jag fick ut den. Jag runkade fram ett kraftigt sprut till som landade på hans skjorta innan resten av den varma säden rann ner över min lilla kramande hand. Sperma var väl inte det godaste jag smakat och konsistensen var slemmig, men känslan av vad jag gjort uppvägde allt. För att inte tala om hur häftigt det var att känna och se en kuk som pumpar ut säd samtidigt som killen flämtar av upphetsning och välbehag, allt detta endast på grund av mig. Att lilla jag kan ge en kille sådan njutning gav mig på något konstigt sätt mer självförtroende och en slags bekräftelse på min sexualitet.

Därför hade jag i alla fall lite koll på vad jag gjorde när jag nu hade Stefans hårda penis i min mun. Jag slutade ganska snart att suga honom, alltför snart enligt honom själv.

”Nej, sluta inte!” Hans röst lät ansträngd och bedjande, men nu ville jag också ha ut något av min hämnd. Jag kröp upp en bit och med en hand om kuken styrde jag den rätt. Blygdläpparna slöt sig om ollonet när det lätt gled in i mig. Stefan verkade inte bry sig längre att jag slutat suga honom och undra på det. Jag kände hur min fitta spände hårt om hans stånd, jag var kåt, fuktig och trång.

”Åhh, herrejävlar!” flämtade han när jag sjönk ner över honom, så att hela hans kuk omslöts av min varma, tajta tonårsfitta. Han greppade om mina höfter och smekte runt mig så att hans händer greppade mina skinkor. Han försökte styra mig snabbare upp och ner med sina händer, men jag knullade honom i en långsam ritt. Jag hade alldeles för många erfarenheter av killar som sprutade efter bara någon minut. Den här gången ville jag också få orgasm innan det var slut. Jag tog tag om Stefans ena hand och drog upp den till mitt ena bröst, som han genast började krama. Tur att jag tyckte om lite mer kraftiga tag om brösten, för han kramade hårt och nöp mig i bröstvårtorna.

Jag visade min uppskattning genom att gny av hans behandling medan jag kände hur kittlingarna i underlivet tilltog. Jag ökade tempot lite och gned mig hårt mot kuken. När jag satte ner händerna vid sidan om honom hamnade mina bröst mitt framför hans ansikte. De gungade tungt ovanför och han kunde som väntat inte låta bli att suga och kyssa på dem. Detta var något som jag snabbt lärt mig; placera ett naket bröst framför en kille och han börjar genast suga och slicka på dem, speciellt bröstvårtorna. Och jag hade snabbt märkt att jag älskade detta, numer kan jag nästan få orgasm endast genom att få brösten smekta och kyssta på rätt sätt.

Nu kände jag hur Stefans desperat kramande händer i kombination med hans hårda påle som spetsade mig förde mig allt närmre orgasmen.

”Fy fan, vilka härliga bröst du har”, stönade han med ansiktet inkört mellan brösten.

Jag ville bli ordenligt knullad när jag kom så jag hoppade av Stefan och la mig ner bredvid honom. Han följde snabbt efter, nästan desperat, och jag log inombords. Han var i min makt nu. Han skulle göra vad som helst för att få spruta i mig.

”Vill du komma in i mig, Stefan?”, frågade jag medan han försökte komma ner mellan mina ben. ”Vill du spruta din sperma i min varma fitta?”

”Ja.” Rösten var ansträngd. Hans penis stod hård, riktad snett uppåt, alldeles fuktig av våra safter. ”Kom igen då, sära på benen!”

”Jenny då? Har du glömt henne?” Det var kanske taskigt att retas och ta upp hans flickvän nu, men faktum var att han egentligen var en skit som bedrog henne.

”Skit i henne. Du knullar ju som en gud… och dina bröst är så härliga. Jenny är så tråkig, det är dig jag vill knulla. Kom igen nu!”

Jag släppte fram honom och han trängde snabbt in i mitt sköte. Även om jag velat hade jag inte kunnat hindra honom, mina sexuella begär var lika stora som hans, mycket större än samvetets kraft. Jenny försvann ur mina tankar så fort jag kände ollonet träffa mina blygdläppar. Stefan satte in en kraftig stöt och började knulla mig snabbt och hårt. Han borrade ner ansiktet i sängen bredvid mitt huvud och stönade hela tiden. Dova stötvisa ljud hördes varje gång han stötte in i mig. Jag förstod att han skulle komma när som helst. Men jag hann före.

Känslan stegrades snabbt upp i min kropp. Jag vred mig under den pumpande kroppen som naglade fast mig i sängen. Mina höfter gjorde motstötar, jag hade ingen kontroll över kroppen när orgasmen byggdes upp och tog över. Jag tror jag skrek ut högt när jag fick en av mitt livs dittills kraftigaste orgasmer. Hela jag skakade och i mitt töcken kände jag hur Stefan spände sig. Jag kom sakta tillbaka till medvetande, men fortfarande kändes mitt underliv otroligt känsligt. Varje stöt av kuken sände ilningar genom mig. Ett högt bröl förkunnade att Stefan kom och han darrade när han med små, spasmiska juck djupt in i min fitta började spruta. Jag kände varma strålar i mig, det var första gången jag verkligen kände sperma fylla mig. Det var allt som behövdes för att jag skulle komma igen. Jag hann tänka en förvånad tanke innan jag försvann in i orgasmens värld igen.

Efter min första multipla orgasm hade jag svårt att komma ur sängen, trots att jag legat och hämtat mig ett tag medan Stefan legat bredvid mig och hämtat andan.

”Inte ett ljud till Jenny nu, ok?” Han tittade nervöst på mig.

”Nej, tror du jag är dum i huvudet, eller?”

”Fy fan, vilket skönt knull! Du är ju helt jävla underbar!”. Jag log åt hans kommentar, och lite skadeglatt åt Jenny. Hon är tydligen inte så bra i sängen, tänkte jag. Och så har hon en otrogen pojkvän.

”Nej, nu får vi fan sätta fart. Upp med dig, vi måste ju sticka till festen.”

Jag tog mig upp på skakiga ben, den stora blöta fläcken på sängen sket jag i, den var Stefans problem. Jag fräschade till mig på toan medan han klädde på sig i sovrummet, ackompanjerad av hög musik. Han hann få i sig några groggar innan jag var färdig, starka också tydligen, för han var redan berusad när jag kom ut. Han tjatade på hur jävla bra jag var och hur tråkig Jenny var i sängen men att han älskade henne ändå och så vidare. Kort sagt, ganska jobbigt fyllesnack. Jag hade själv fått i mig ett par öl och kände mig lite lagom lullig när vi gåendes gav oss iväg mot festen.

Stefan började tafsa alltmer på mig, men jag slog bort hans händer så gott det gick. Åtminstone till en början, för snart tröttnade jag, samtidigt som jag motvilligt fick erkänna att jag tyckte om att känna hans händer på min kropp. Jag drog ofrivilligt efter andan när hans hand letade sig ner i mina jeans och ett finger ströks i uppe i min stjärtskåra. Fan också, nu gör han ju mig kåt igen, tänkte jag. Han visste vad han gjorde den grabben. I en avskild gränd drog han tag i mig och försökte kyssa mig. Jag försvarade mig högst pliktmässigt och gnydde lite om Jenny, men gav upp för hans grävande tunga och kramande händer. När han tryckte sig mot mig kände jag bulan i hans byxor och en eld tändes i min kropp.

”Inte här”, mumlade jag mellan kyssarna och han drog motvilligt ut handen från under min tröja. När han föreslog att vi skulle gena genom ett skogsområde förstod jag vad han var ute efter. Jag sa inget, utan följde bara efter, med en varm, pulserande känsla i kroppen. Mitt begär var tänt och det irriterade mig att han så enkelt lurat mig. Fast han hade ju inte lurat mig, det var jag som lurat honom från början, påminde jag mig. Nu tog jag bara för mig och utnyttjade situationen till fullo.

Vi hann inte mer än hundra meter in på en stig förrän han tryckte upp mig mot ett träd och stack in tungan i min mun. Jag kände återigen hans desperat grävande, kramande händer leta sig upp under tröjan mot mina bröst. Jag såg mig om och insåg att trots det avskilda läget så fanns risken att bli upptäckt. Han förstod tydligen vad jag tänkte på så han drog med mig in i skogen där vi snabbt doldes av lövverket. Vi kysstes hungrigt. Jag var kåt och fittan bultade av längtan efter en hård påle, något Stefan nu grävde fram ur sina trånga jeans. Mina trosor åkte av och kjolen drog jag upp runt midjan.

”Du får inte komma i mig, så säg till innan” Jag ville slippa gå den långa vägen till festen med rinnande fitta och Stefan nickade och mumlade ett ”okej”.

Vi stod tätt tillsammans med våra tungor slingrandes om varandra medan vi försökte få in kuken i mig. Det gick inte så bra eftersom jag var kortare än honom och han fick böja mycket på knäna för att komma in i rätt vinkel. Ollonet gled över mitt underliv men missade hela tiden hålet, något som gjorde mig lätt desperat. Jag hade aldrig längtat så efter en kuk och ville inte vänta en sekund mer. Till slut gled han in i mig och jag fick stoppa ett skrik från att komma ut. Stefan flåsade och gjorde så gott han kunde för att jucka i mig, med det resultatet att kuken ploppade ur mig igen.

Jag såg mig om och hittade en stor sten som fick duga som stöd. Jag ställde mig bredbent, böjde mig fram och tog stöd med händerna. Snabbt var Stefan bakom mig och stötte utan vidare krusiduller in sin hårda kuk i mig, hela vägen, hårt och snabbt. Han knullade mig härligt bestämt med händerna om mina höfter, medan jag kämpade för att inte skrika av vällust. Jag kom efter endast någon minut, en sanslöst underbar orgasm, som om inte Stefan hållit tag i mig hade fått mig att rasa ihop. Stefan grymtade och stönade mer stötvis medan han nu lite långsammare stötte sig in och ut.

Jag förstod att han skulle komma när som helst och insåg att han mycket väl skulle kunna skita i min begäran om att inte spruta i mig. Jag drog mig bort från honom och gick ner på huk framför kuken som bultande svajade framför mig. Hans vita försats blandade med mina safter gjorde att den glänste i kvällssolen som silades genom träden. Han stötte sina höfter mot mig, men jag hindrade honom från att stöta in kuken i min mun med en hand mot hans lår. Med den andra handen greppade jag ståndet och drog några runktag. Jag hade aldrig smakat på en penis som varit i mig, så jag visste inte hur det skulle vara. Medan jag försiktigt runkade honom stack jag tveksamt fram tungan.

”Ah, snabbare. Åh sug mig. Låt mig spruta i din mun.” Hans höfter fortsatte stöta framåt. Min tunga nuddade ollonet, ingen smak kändes än. Mer tunga över kuken, slickandes tills ollonen var på väg in i munnen. Det smakade inte speciellt gott, men smaken försvann efter att jag sugit lite. Jag runkade rytmiskt, kände honom spänna sig inför det som var på väg.

”Ahh, nu kommer jag” stönade han. Sedan skakade han till och sperman forsade ut i min mun. Jag svalde lätt den varma säden, det var en del men inte så mycket som jag var beredd på, antagligen för att det inte var så länge sedan han sprutat förra gången.

Upprymda av sex och alkohol drog vi på oss kläderna medan vi sippade på den flaska grogg som Stefan hade med sig. Vi pratade glatt som om inget hade hänt och drog oss snabbt mot festen där min bästa kompis och tillika Stefans flickvän satt och väntade. Hur Stefan förklarade vår sena ankomst vet jag inte, men hon verkade inte ana något för hon sa aldrig något till mig om det. Jag lovade mig själv att hela händelsen skulle bli en engångsföreteelse och min lilla hemlighet, något att tänka på när Jenny blev för jobbig att lyssna på.

Jag lyckades inte helt, för på en fest några veckor senare sög jag av Stefan på en toalett medan Jenny låg däckad i en soffa. Han bönade och bad om att få knulla mig igen. Han beklagade sig över Jennys ovilja att göra något spännande i sängen och att hon alltför sällan lät honom komma till. När han till sist tryckte i mig på en trång toalett föll jag till föga, av någon anledning. Festen var ganska livad och jag var ganska full, något som kanske kan förklara varför jag gjorde det. Jag satt på toaletten medan han stod lutad mot handfatet med byxorna kring anklarna. Det tog inte lång tid innan han sprutade en rejäl sats. Det blev sista gången jag gjorde något med Stefan. Jenny och han gjorde slut till sist, kanske stod han inte ut med att inte få det han vill ha…

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Smajlis

Ger ordet hämnd en ny dimension. I like.

1/5, 2017 kl. 23:51

#4

knakillen

Mycket bra skriven, spännande historia och härlig läsning!
Gillar hur du får till allt samt det som är lite tabu att hon njuter av sin bästa kompis kille, han har svårt säga nej och hennes ord att "Jag lovar att inte berätta för någon" så sexigt i sammanhanget!
Högsta betyg från mig!

1/4, 2015 kl. 06:19

#3

Deep

Otrohet och hämnd är inte min grej men trots det och allt det andra, tyckte jag hemskt mycket om det här. Ser och känner allt, som om jag var där. Tack.

31/3, 2015 kl. 23:48

#2

Huldran

Hämnden ÄR ljuv! Den nostalgiska kicken känns. Bra, här blir det 5p, AnneLisen!

31/3, 2015 kl. 23:12

#1

Nosey

Rätt på, kul berättad!

31/3, 2015 kl. 20:00