Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/4, 2015 kl. 07:39, av Materially Pawn

Nyckelhålet - Jugendhusets väktare

Bidrag till Bubblans novellutmaning

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Materially Pawn

Tack Sixten för den långa och trevliga kommentaren. Jag skall följa ditt råd och läsa några av dina Bubblan noveller. MP

2/3, 2017 kl. 01:09

#5

Sixten

En mycket annorlunda erotisk historia. Men intressant och spännande. Jag fattade ganska snart att du är en akademiker och mycket språkkunnig med god förmåga att uttrycka tankar och känslor. En intressant kvinna alltså.

Jag tänker så småningom läsa dina andra redan skriva noveller och de nya som kan dyka upp. Du är en spännande kvinna och som mång andra kvinnor duktig på att uttrycka känslor.

Jag ger dig högt betyg för denna novell.
Vill du kan du läsa någon av mina noveller hör hos Bubblan

Sixten

1/3, 2017 kl. 13:29

#4

Mrs_Robinson

Det var oväntat, det som hände... och lite overkligt att killen liksom nöjde sig med sitt öde att försvinna. Nu spilar jag kanske storyn med kommentar.

Ja, det var mycket lek med sexleksaker och kanske är detta mer upphetsande för en kille att läsa (vad vet jag). Jag väntade mig lite interaktion med den medelålders damen, att hon kunde ingå i spelet... men ja, välskriven och mycket spännande. För det ger jag 4 points.

5/4, 2015 kl. 08:46

#3

Materially Pawn

Jag tackar för kommentarerna och får samtidigt skylla lite på en dålig rådgivare. Dumt nog frågade jag en kille, vad han skulle göra om han plötsligt blev kvinna och hade en låda full med sexleksaker!
Materially Pawn

2/4, 2015 kl. 17:32

#2

Nosey

Vilken berättelse!
Spännande tema, men som Huldran sagt, lite mycket om leksaker. Samtidigt, leka för mycket gör ont.
Vill gärna se mer i lite udda teman.

2/4, 2015 kl. 14:43

#1

Huldran

Du som tänker hyra ett studentrum, bör tänka dig för. Rent av ta dig i akt. Bra språk i denna något skruvade historia. Dock något för mycket fokus på användande av 'leksaker' i skokartonger. 4p.

1/4, 2015 kl. 14:42