Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/4, 2015 kl. 17:45, av Mr_Solen

Dubbel kärlek

De två tvillingarna Jenny och Jonny hade båda samtidigt hittat sina kärlekar, men att båda var homosexuella var väl vad ingen kunnat gissa. På konfirmationslägret vågade de tillslut "komma ut" och när föräldrarna stöttade dem helt vart al

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

TG64

Tycker om då novellerna ger en något att tänka på, men att de ska sluta lyckligt är ett måste för mig som är fast i barnsagornas värld... Finns ju många grupper att ta upp och de bisexuellas sits kunde gärna tas upp då många kvinnor känner det svårt att konkurrera med en man samtidigt kan man ju fundera över monogami kravet? Jag känner en stor beundran av författarens skicklighet i att variera ämnena även om jag ibland tycker att de kunde få vara längre så att man mera lever sig in i handlingen... Men jag vet också att många andra föredrar korta noveller... Skulle man kunna få två versioner av novellen månne- en komprimerad och en som beskriver desto mera? Det är naturligtvis omänskligt att kräva något sådant men som tips till någon som funderat över längden hoppas jag att det kommer till nytta? Angående uteblivna reaktioner så har inte min Gilla knapp fungerat det sista halvåret och inte heller sökfunktionen, om det är allmänt så förklarar det uteblivna reaktioner men det kan gott bero på min urusla dator i mitt fall!

6/8, 2023 kl. 12:59

#6

Stenberg11

Skön och tyvärr ännu viktig story.

19/4, 2015 kl. 21:52

#5

Mr_Solen

Hejsan

Ja ibland kan väl fantasin gå lite utanför vad som kan anses sannolikt att det kan hända i verkligheten. Men är väl lite tjusningen med att få skriva...

Solen

14/4, 2015 kl. 23:47

#4

Salah ad-Din

Ganska välskriven novell som dessvärre inte kändes trovärdig för mig.

14/4, 2015 kl. 15:24

#3

Blyerts

Enäggstvillingar kan inte vara av olika kön!
Annars tycker jag intrigen är spännande men novellen skulle vinna på att förtätas.
Som det är nu så spretar språket lite för mycket!

10/4, 2015 kl. 11:08

#2

Deep

Förklara det i PM till dig.

9/4, 2015 kl. 22:11

#1

Mr_Solen

OK 268 visningar och ingen har röstat. Inte ens med en sur gubbe om man tycker den var dålig. tyvärr riskerar sidan att mista skribenter om man inte får någon feedback.

:-(

Tror jag går i moln......

9/4, 2015 kl. 21:18