Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/4, 2015 kl. 16:11, av ylvalisa

Livsfarligt möte

Del 3 av 3 i serien Pierre och Ylvas galna liv

Livsfarligt möte! av Ylva Alatalo

 

 

-"Kan du inte sätta dig ner ens när du skall fika? Har vi så mycket att göra?" Min omtänksamme chef, Gustaf, kastade en förvirrad blick ut i affären. Den var tom.

-"Nej jag har lite ont, så jag står hellre," svarade jag och undrade om jag skulle våga tala om varför jag hade ont.

-"Jaha, hemorrojder, jaja det kan vem som helst drabbas av. Jag vet en bra salva som du kan använda!" Gustafs omtänksamhet vet inga gränser. Han är en riktig idealchef. Snart 60 lite rund med stålgrått, nästan vitt hår i en yvig man. Han har haft sin lilla guldsmedsbutik i nästan 30 år och jag har jobbat hos honom i två. Under den här tiden har han nästan blivit som en far för mig. Tyvärr är han väldigt tankspridd och på senare tid börjar han dessutom bli glömsk! Det enda han kan koncentrera sig på är sitt smide, då är han skärpt till tusen. Och oerhört skicklig.

 

-"Nja, det är inte hemorrojder, men det känns ändå bäst att ståfika just idag."

-"Jaså, det är din kille, som har gått hårt åt dig!" Med en blinkning och ett flin bytte han samtalsämne. Han skulle bara veta hur hårt "min kille" gått åt mig!

 

Jag måste gå tillbaka lite i tiden, för att du läsare skall kunna få förklaringen till ovanstående dialog:

 

----------------------

 

Det började med en händelse förra sommaren, som kom att omvälva mitt liv rejält. Jag lärde känna Pierre! Vid den här tiden polade jag med en kille, som heter Lasse. Han är jättefin, lite sportig, inte så att han hänger framför TVn så fort det är Sportextra, men han gillar att lyfta skrot och simmar så fort han får en chans. Han har också en gammal segelbåt, som han vårdar ömt. Varje sommar seglar vi ut i skärgården, så ofta vi har en ledig stund. Tyvärr jobbar han som resekonsult för ett dataföretag och är ofta borta långa tider.

 

Nåväl. Det var en så'n där helt underbar sommardag, som bara är alltför sällsynt på våra breddgrader. Solen sken från en klarblå himmel och det blåste precis lagom för att seglatsen inte skulle bli alltför jobbig. Jag gillar inte när man måste hålla i sig hela tiden man seglar. Vi kom iväg rätt sent, så vi gick inte så långt. Lasse vägrar att ta till motorn om det inte är total stiltje och den här dan blåste det lite för lite för att kunna segla långt. Vi valde att gå till Litan, som är en jättefin ö, inte så långt från sta'n. Det är sällan några människor där trots de fina små stränderna i vikarna. Det kanske beror på att det inte är särskilt barnvänligt, med bråddjup alldeles utanför strandkanterna. Men det är bra om man är båtburen.

 

Vi kom fram till en tom vik strax efter lunch och tog våra filtar och lade oss att sola. Jag bad Lasse smörja mig med sololja på ryggen. Det är så skönt med ett par starka händer som både masserar och smeker in oljan. Så gick det som det brukar! Lasses händer blev allt närgångnare. När han masserade skinkorna och insidan på mina lår började det rinna till! Han lät händerna vandra in under mina trosor och snart hade han smekt av mig både dom och BH'n! Sina egna shorts hade han trollat bort utan att jag märkt det! Hans varma, mjuka händer smekte och knådade mina skinkor och jag blev allt kåtare.

 

Jag ville se hans vackra kropp och vände mig på rygg. Lasse var vacker med sin bruna muskulösa kropp, sitt blonda, inte alltför korta hår, sina glada ögon och sin magnifika kuk, som nu pekade snett uppåt av lust. Jag tog ett stadigt tag i den och runkade honom sakta medan han smekte mina, i mitt tycke en aning för stora, fräkniga bröst. Jag kände hur vårtorna drog ihop sig när han rullade dom mellan fingrarna. Det pirrade i fittan och mina ben föll isär av sig själva! När Lasse såg detta, placerade han sig mellan mina knän och sänkte sig ner mot min heta grotta. Jag vägledde honom alldeles i onödan, hans kuk brukar hitta själv! Snart var den begravd ända till roten och det var ljuvligt att känna sig så uppfylld. Jag koncentrerade mig på att krama den med fittmusklerna och snart knullade vi som galna. Lasse vill alltid variera sig och vi bytte ställning flera gånger utan att pausa emellan. Jag fick flera orgasmer och efter ett tag kände jag ryckningarna i Lasses kuk.

 

-"Jag är törstig!" ropade jag och snabbt drog han sig ur och jag tog hans pumpande kuk i munnen och sög och svalde allt jag kunde. I ögonvrån såg jag att det var någon som stod och kikade på oss i buskarna uppe på berget! Helvete! Men nu var det gjort! Jag undrade vem det var. Det såg ut som han hade en kikare eller kamera dessutom!

 

När den värsta upphetsningen lagt sig, berättade jag för Lasse vad jag sett.

 

-"Det måste vara någon från gänget i nästa vik. Det låg ju en liten snipa där när vi kom."

-"Kom så spionerar vi på dom! Dom kanske har något spännande för sig!"

 

Vi satte på oss våra badkläder och smög uppför berget och gömde oss bakom några buskar. Det som försiggick i nästa vik fick oss att nästan tappa hakan. På en filt låg två nakna tjejer och lekte med varandra! Den ena var mörk och ganska smal, med små bröst men väl tilltagen bak. Den andra var ganska mullig och hade färgglada tatueringar över hela kroppen! Den smala tjejen låg på rygg med särade ben och den mulliga körde en stor dildo in och ut i henne! På filten låg flera andra leksaker. Bredvid stod killen jag sett i buskarna och filmade tjejernas orgie! Han såg ut att vara lite över 40 och lika lång som Lasse men inte lika muskulös. Lätt gråsprängd och med begynnande mage.

 

Tjerna bytte plats och showen blev allt intensivare. Killen filmade hela tiden. Den lilla tjejen stoppade in något i fittan och knäppte på en strömbrytare på sladden som stack ut. Omedelbart gick hon upp i brygga och fick en rejäl orgasm. Den lilla runda sträckte upp en hand under killens shorts, greppade tag i hans kuk och sa någonting. Han lade ner sin kamera och gick ner till båten för att hämta ett stativ, som han riggade kameran på! Den tatuerade tjejen sökte hans kuk med munnen och snart hade hon dragit av honom shortsen och hade den djupt nerkörd i halsen! Han tog tag om hennes nacke och pumpade på. Efter en liten stund drog den smala tjejen ner honom på filten och bägge två turades om att rida hans kuk och tunga!

 

När alla tre kommit och låg utslagna på filten fick jag en idé.

 

-"Skall vi gå ner till dom, det kan bli kul? Dom ser mysiga ut."

-"Javisst, men då tar vi av oss, så dom inte blir generade!"

 

Vi slet av oss paltorna och klev fram och applåderade!

 

-"Hej och tack för en häftig show," sa jag och Lasse lade till:

-"Vi såg att du filmade oss nyss och tänkte vi skulle kolla om du hittat några fler, häftiga motiv! Förresten, jag heter Lasse och det här är Ylva."

 

De reste sig upp och presenterade sig som Pierre, Linda och Maja.

 

-"Lunchdags. Vill ni hänga på? Det räcker nog åt oss alla," undrade Pierre.

-"Vi har också lite mat och öl med oss att fylla på med," svarade Lasse. "Jag hämtar vår korg."

-"Jag hänger med. Jag måste få kika på eran båt. Det är en riktig skönhet," svarade Pierre och de satte av uppför berget.

 

Under tiden fångades mitt intresse av tjejernas leksaker.

 

-"Vill du prova?" frågade Maja.

-"Mmmm, det är frestande men..." svarade jag, lite blyg, för dessa okända, frigjorda tjejer.

-"Jomenvisst, lägg dig ner på filten, så skall vi göra det skönt för dig!"

 

Jag lade mig ner på rygg och särade skälvande av spänning på benen. Snart var jag uppfylld av den ena härliga leksaken efter den andra. Maja hanterade dem med stor skicklighet och känsla och snart kände jag en kraftig orgasm svalla genom mitt underliv.

 

Så snart jag kommit var grabbarna tillbaka och Lasse frågade: "Det skulle vara kul att få se filmen du tog på oss idag, och kanske få en kopia själva också."

 

-"Naturligtvis," svarade Pierre. "Varför inte äta middag med oss, så kan vi titta på den tillsammans?"

-"Och pröva några andra av mina leksaker?" fnittrade Maja och tittade hungrigt på mig. Jag kunde inte låta bli att rodna lite.

-"Jättekul,tack," svarade Lasse och efter en stund lämnade vi dem för att segla tillbaka till stan. Vi behövde ju mer tid med vår båt.

 

Ett par timmar senare satt vi bänkade i Pierres soffa, framför TVn med varsitt glas iskallt vitt vin. Pierre laddade videon och snart var skärmen uppfylld av fittor och kukar. Vi blev naturligtvis oerhört upphetsade allihop! Plötsligt kände jag Pierres hand krama mitt lår! I ögonvrån såg jag Lasse snegla på handen, men han sa inget. Linda kom hoppande och satte sig bredvid honom och lade hans arm över axlarna. Hon tog hans hand i sin och placerade den över sitt ena bröst! Hon satte munnen mot hans öra och viskade något. Lasse skrattade till lite och kramade bröstet!

 

I fåtöljen snett emot oss satt Maja. Hon hade en kort vit topp på sig, som visade magen. Hennes omlottkjol hade fallit isär och när hon tittade på oss i soffan, särade hon på benen och visade sin juvelprydda fitta! Maja hade för länge sedan övergivit vinet och wiskyn hon gått över till började sätta spår!

 

Liksom i förbigående smekte Pierre uppför mitt lår, upp under kjolen till troskanten, där den stannade. Jag hade min arm på ryggstödet bakom honom. För att visa att jag tyckte om det han gjorde, började jag leka lite med hans nackhår! Han var visserligen betydligt äldre än oss andra, säkert 15 år äldre än jag, men oerhört charmig och impulsiv.

 

Lasses hand hade nu letat sig in under Lindas blus och han lekte med hennes bara bröst! Hans andra hand började vandra uppför hennes ben. Nu kände jag Pierres fingrar leta sig in under troskanten och han lekte med fitthåret, drog lite i det. Det kändes oerhört upphetsande, lite förbjudet också.

 

Maja hade sjunkit längre ner i fåtöljen och hade börjar fingra på sig själv nu! Vilken underbar show! Linda pratade på hela tiden och berättade ingående om alla mysiga ställen de varit på i skärgården och detaljerat vad de gjort! På TV'n rullade en annan video från dessa strandhugg.

 

Jag såg att Lasse hade lite problem att komma under kanten på Lindas shorts. Min egen troskant var spänd av Pierres hand och skavde obekvämt. Nu när anslaget var gjort viskade jag till Pierre:

 

-"Ta bort din hand ett ögonblick, så skall jag göra det lite bekvämligare för oss."

 

Han tog bort sin hand och jag krängde av mig trosorna och satte mig igen. Snabbt var hans hand tillbaka och fortsatte smeka mig och leka med fitthåret. Nu med andra handen, så att han kom åt bättre! Jag blev allt blötare och snart hade jag två av hans fingrar uppe i fittan, medan han smekte klittan med tummen!

 

När Linda såg mina trosor på golvet, reste hon sig upp och började en sexig stripshow för oss alla. Sakta knäppte hon upp knapparna i shortsen och under höftvickande strök hon av sig både shorts och trosor! När hon ändå var i farten knäppte hon upp skjortan och stod strax naken framför oss! Killarna började få det trångt i brallorna och Pierre föregick med gott exempel och knäppte upp och började lirka av sig sina shorts. Linda sjönk ner på knä framför Lasse och drog raskt av honom hans gympabrallor. Hans vackra kuk sprätte fram och pekade rakt upp mot taket! Sprängfylld av kåthet. Hon tog tag i den och började sakta runka honom, upp och ner. Jag kunde redan se att ollonet var blött av försatsen. Jag kunde inte låta bli att sträcka ut ett finger och fånga upp lite för att smaka.

 

Pierre hade sjunkit ner på golvet mellan mina ben och hans mun smekte insidan av mina lår, uppåt mot den savande fittan! Han kysste och slickade, högre och högre. Snart nådde han ända fram och började snusa runt bland fittläppar och hår! Jag skrevade så mycket jag kunde, för nu var jag riktigt kåt! Försiktigt tog han min styva klitta mellan läpparna! Med tungan lekte han med den och den växte och blev hårdare. Hans ansträngningar sände som elektriska ilningar genom hela min kropp! Från fittan genom ryggraden, rakt in i hjärnan och tillbaka ner till tårna! Såhär hade jag aldrig blivit slickad förut! Lasse var nog en hejare på att knulla men detta var...

 

Bredvid oss i soffan hade Linda tagit Lasses kuk i munnen och sög honom friskt. Långt ner tog hon den, men inte hela vägen. Hans snopp är faktiskt väldigt lång och han har ofta bottnat ordentligt när vi har knullat. Maja, som också strippat, hade fläkt upp benen på fåtöljens armstöd. Hon var magnifik! Den tatuerade draken glödde och hennes juveler gnistrade i kvällssolen som sken in genom fönstren. Ur den välrakade fittan stack den största dildo jag någonsin sett och hon körde den ut och in med stor kraft!

 

Jag var fortfarande påklädd medan de andra var helt nakna. Snabbt krängde jag av mig T-shirt och BH, men kjolen fick vara kvar. Jag ville inte störa Pierre, nu när jag var så nära! Plötsligt slutade han slicka och tittade upp på mig. Med tummen på klittan höll han mig kvar på randen.

 

-"Vänd på dig, nu vill jag ta dig!" sa han och fortfarande med hans fingrar i fittan vände jag mig försiktigt och ställde mig på knä på golvet med överkroppen i soffan. Med sin fria hand drog han av mig kjolen så att jag blev lika naken som de andra. Så kände jag hans hand ersättas av något styvt och välbekant. Sakta smekte han upp och ner med ollonet tills han nådde målet. Då tryckte han på lite och kukhuvudet slank in. Det kändes himmelskt och jag svankade så mycket jag kunde och tryckte emot! Nu ville jag ha hela hans kuk i mig, så långt det gick! Sakta, som för att retas juckade han in bit för bit. Efter en alldeles för lång stund nådde han botten. Jag var hela tiden på randen till orgasm och över mina läppar slank okontrollerbara ljud.

 

Bredvid oss i soffan hade Linda trätt upp sig på Lasses kuk med ryggen mot honom. Hon red honom vilt och mellan deras ben låg Maja på knä och slickade allt vad hon kunde! Ur hennes fitta stack fortfarande den stora dildon, som hon körde ut och in med ett smackande ljud!

 

Varje gång Pierres kuk träffade min cervix strålade heta blixtar genom min kropp och snart kom jag i min första orgasm! Jag tror aldrig att jag varit med om något så kraftfullt förut! Det svartnade för ögonen, susade i öronen och hela kroppen riste! Hela tiden pumpade Pierre på och snart kände jag hans heta sats spruta för fullt, djupt in i mig!

 

Bredvid oss hade Linda och Lasse kommit lika långt och med ett vrål föll Linda ner över Majas rygg. Maja hade fått flera orgasmer och Lasse såg helt körd ut. Luften var tjock av våra kroppsdofter och videon hade rullat färdigt för länge sedan.

 

Maja gjorde sig fri från Lindas omfamning och deklarerade: "Mera dricka, sedan skall vi prova alla mina leksaker på Ylva!" Raskt ut i köket efter vin och wisky, några mackor fick följa med. Det kändes oerhört sexigt att gå omkring i ett främmande kök och greja, alldeles naken och tillsammans med lika nakna kompisar! Små smekningar och nyp i bröstvårtor och snoppar hjälpte till att hålla den sexuella temperaturen hög. När vi förfriskat oss ledde Maja och Linda in mig i Pierres sovrum. På den breda sängen väntade alla Majas leksaker och snart var jag uppfylld av allsköns mysiga, vibrerande och lysande föremål. Visst var det skönt, visst fick jag flera häftiga orgasmer, men ingenting går ändå upp emot en riktig kuk!

 

Vi träffades alla fem ett par gånger till innan Lasse måste ut på jobb och Linda och Maja for tillbaks till Göteborg där dom bor. Lasse hade visserligen lovat Pierre att inte bli sotis om han och jag träffades. Lasse ville till och med ha våra möten på video, att ha med på sina resor. Tokskallen.

 

 

 

------------------------------

 

Det dröjde nästan en månad innan jag träffade Pierre igen. Jag trodde han hade glömt bort mig, när han en dag kom in i guldsmedsbutiken, där jag jobbar. I handen hade han en jättelik röd ros, som han överräckte till mig. Det var fullt med folk i butiken, men det bekymrade inte Pierre.

 

-"Förlåt fina Ylva, att jag inte har hört av mig! Men jag har köpt hus och flyttat långt bort."

 

Häpen tog jag emot rosen och så fort han fått båda händerna fria, gav han mig en stor kram. Med ena handen kramade han min bak, fullt synligt för alla i butiken, som såklart hade sina blickar på oss!

 

-"Men, hur långt har du flyttat?" frågade jag och han nämnde den stadsdel där jag har min lägenhet! "Vilken gata då? Vilket hus?"

 

Han beskrev var hans hus låg och jag kunde inte låta bli att flina lite. Det var ett riktigt Pippi Långstrumphus med sneda verandor och en övervuxen trädgård. 5 minuters promenad från mig. Han beskrev yvigt att han minsann hade renoverat och gjort fint och bjöd mig hem på middag klockan åtta. I ögonvrån såg jag min chef stå stilla med hakan i trakten av livremmen!

 

När Pierre hade gått sa han: "Känner du den där galningen? Akta dig för honom!"

 

-"Vadå?" svarade jag. "Är han farlig på något vis?"

-"Kanske inte direkt kriminell, utan mer på ett känslomässigt plan," försökte han svänga sig.

-"Nämen nu måste du berätta. Jag känner honom knappt. Jag måste få veta vem det är som bjudit mig på middag! Är det Casanova eller Dr. Jekyll eller...?"

-"Mjaa, nog mer Casanova, tror jag. Sätt dig ner så skall jag berätta vad jag vet. I den här sta'n får man ju höra en del skvaller och allt är väl inte sant, men det som inte är det lär du kanske upptäcka och det andra kan vara bra att veta."

-"Vi får väl se," sade jag och vi slog oss ner inne i fikarummet.

 

-"Han dök upp från ingenstans för ett drygt år sedan. Ingen vet varifrån, han bara fanns här en dag. Han började med att gå runt i butikerna i sta'n och erbjuda sig att hjälpa oss med trycksaker, hemsidor och skyltningar. Han visade prover på väldigt fina saker han hade gjort och påstod sig ha en 5-årig designutbildning i USA bakom sig. Vi var väl skeptiska till en början, vi var ju ganska tillfreds med det som gamle Elof Svensson gjort åt oss i alla år. Det här var något nytt, som vi trodde skulle bli dyrt, även om det blev fint.

 

Han lovade emellertid att vi alla skulle ha råd med kvalité och det verkar som han har hållit det, även om hans prissättning är lite underlig. Den fina lilla trycksaken vi delar ut i butiken, med råd om hur man sköter sina piercade örsnibbar rätt, har han gjort och den kostade mig över 4 tusen, medan grabbarna som säljer dykgrejor bara behövde betala 2 för sin tolvsidiga fyrfärgskatalog!"

 

-"Har han gjort den lilla broschyren? Den trodde jag kom från någon firma i Stockholm, som säljer örhängen. Den är ju skitbra och roligt skriven också!"

-"Jo den gjorde han på bara en dag. Och kommer du ihåg julskyltningen hos Greta Lindholm, optikern? Den som dom vann julskyltningstävlingen med."

-"Ja den var ju skitfin! Säg inte att han gjorde den med!"

-"Jomenvisst. Och ryktet säger att hon fick det väldigt billigt, men Greta är ju en väldigt attraktiv kvinna... Det finns fler exempel på snygga saker han har gjort. Flera företag här i sta'n har hemsidor på det dära Internet. Jag har inte sett det själv, du vet hur jag är med datorer, men andra säger att dom är, som du uttrycker det, skitfina. Det konstiga är hans prissättning. Det verkar lite Robin Hood, att vi som har det gott ställt får täcka rabatterna åt dem, som det inte går så bra för. Och varför betalar kvinnliga företagare mindre? Sån't ger upphov till snack, vet du. Betalar dom en del på annat sätt...?

 

Annars syns han väldigt lite på sta'n. Han verkar mest sitta hemma och jobba. Han svarar alltid på hemtelefonen, när man ringer om någonting. Sällan på mobilen."

 

-"Vad snackas det om honom på sta'n, bland dina kollegor till exempel?"

-"Det snackas kanske inte så mycket, det är mer en känsla man får, när hans namn kommer på tal. I torsdags till exempel när vi hade ett medlemsmöte i köpmannaföreningen, så kom hans namn på tal. Vi var lite oroliga för hans affärsmetoder och prissättning. Det kändes som om Elof Svenssons, tryckarens, framtid stod på spel. Men Elof slog ifrån sig med armar och ben och menade att han hade nog ändå, dessutom trycker han allt som Pierre, vad han nu heter i efternamn, vill ha på papper. Ju mer Pierre gör, desto mer får Elof att göra.

 

Damerna i sällskapet hyllade också hans skicklighet, enhälligt. Några med blossande kinder! Det fick en och annan att börja undra och fantisera... För en månad sedan var det ju ett 2 dagars marknadsföringsseminarium som föreningen arrangerade på högfjällshotellet. Din vän var en av föredragshållarna och vid kvällens dans var kön lång av damer som ville dansa just med honom. Och det var tryckare vill jag lova! Vid frukosten var det mycket viskande och fniss vid damernas bord. Jag tror att han har vunnit åtskilliga hjärtan bland våra kvinnliga företagare!"

 

-"Och då drar du genast slutsatsen att han har förfört varenda fruntimmer i hela sta'n? Nä vet du vad! Visst är han oerhört charmig och mjuk, för att vara kille, men att han skulle ha legat med alla kvinnliga företagare i sta'n, det tror jag inte på! Dom gillar honom såklart, det kan man ju inte låta bli, men..." jag kände mig faktiskt lite svartsjuk när jag hörde Gustaf berätta om företagarträffen och seminarierna. Men varför då? Han var ju inte min kille.

-"Det får vara hur det vill med tanterna häromkring, jag vet nog var jag befinner mig i det här sammanhanget! Han har ju bara bjudit mig på middag!" Jag kunde inte låta bli att rodna, när jag tänkte på senast vi träffades och åt middag!

-"Jaja, kom bara inte se'n och säg att jag inte varnat dig!"

 

Resten av dagen sniglade sig fram och vid halvfem skickade Gustaf hem mig.

 

-"Du måste ju bada och göra dig fin, nu när du skall på middag hos herr Casanova!" skämtade han och jag gav honom en kram och grenslade min "stålspringare". Sadeln skavde mot min klitta i uppförsbackarna och jag tänkte på Pierre hela vägen hem. Kjolen var alldeles våt i baken!

 

Medan vattnet rann upp i karet, rotade jag igenom garderoben, efter något lämpligt att sätta på mig. Till sist fastnade jag för en typisk gammaldags, svensk, ganska tunn och blommig sommarklänning. Den slutade på halva vaden och kändes väldigt sedesam. Visserligen rätt urringad, men med barnsliga puffärmar. Jag funderade på om jag skulle ta på mig någon BH. Just över bysten var det ganska mycket tyg, medan livet nästan kändes trångt. Nu är min byst ganska stor, visserligen fast, men det rör sig ändå påtagligt om jag till exempel dansar eller springer. Nu tänkte jag varken göra det ena eller andra, så jag bestämde mig för att vara utan.

 

Badvattnet var precis lagom när jag bestämt mig och sakta lät jag kroppen sjunka till botten i karet. Tankarna flög tillbaka till den häftiga kvällen med Linda, Maja, Lasse och Pierre, för en månad sedan. Mina händer sökte sig automatiskt ner till mitt sköte och snart genomfors kroppen av en liten orgasm! "Vad gör du?" frågade jag mig själv, "det är inte alls säkert att det blir någonting ikväll. Han vill säkert bara visa sitt nyrenoverade hus och snacka litegrann. Vänta dig ingenting, så blir överraskningen större om något händer." Snabbt tvålade jag in mig, tvättade håret och sköljde av mig med duschen. Inte ens nu kunde jag låta bli att leka lite med impulsduschen mot klittan och nästa orgasm lät inte vänta på sig!

 

Väl torr var det dags att sminka sig. När jag såg mig själv i spegeln tänkte jag: "Inbilla dig ingenting! Du är ju ful som stryk! Uppnäsa, fräknar och så det där röda håret, som börjar gå över i någon slags odefinerbart rödgrått. Dina tuttar är för stora och kommer snart att hänga långt ner på magen! Och börjar du inte få en och annan rynka på halsen? 32 och snart käring!" Snabbt på med mascara och ögonskugga. Kanske lite för mycket, men inget läppstift, man vet ju aldrig...

 

Jag stod länge och funderade på om jag skulle ta trosor på mig. Tänk om jag blev påkörd på vägen och hamnade på sjukhus, vad pinsamt! Men helvete, det var ju bara ett par kvarter och om jag såg mig för så... Det är ju så skönt och så luktar man friskare, inte så instängt. (Vem tror du kommer att lukta på din fitta, drömmare!) Med bara den tunna sommarklänningen på mig kände jag mig både oskuldsfull och syndig på samma gång. Efter några minuters promenad stod jag på trottoaren utanför Pierres trädgård och tittade in.

 

Den var precis lika vildvuxen som tidigare. Inte en gräsklippare, inte en kratta hade synts i den trädgården på åratal! Inte heller huset visade några spår av renovering. Färgen flagade och den sneda verandan såg ut att kunna säcka ihop när som helst. Försiktigt klev jag uppför den knarrande trappen och knackade på. Sekunderna senare slogs dörren upp och min värd visade mig in med en yvig gest. Jag stannade på tröskeln in från tamburen, förstummad! Vad var detta? Det såg ut som om han köpt dekoren från filmen "Drömkåken"! Som den blev till slut vill säga.

 

Det fanns inga som helst likheter mellan husets yttre och inre! Här var det jättehögt i tak och golvet låg i olika nivåer! Klinker och trä, om vartannat och i ett hörn en liten damm! En smal spiraltrappa ledde upp till en stor balkong högt uppe och en hel vägg bestod bara av en imponerande musikanläggning och en TV-skärm i jätteformat. Minst 50 tum plasma och widescreen! Och överallt växter. Stora hängväxter, palmer nästan och amplar lite här och där med väldoftande blommor! Det fattades bara några tropiska fåglar, men i dammen simmade en fisk. Jag såg senare att det var en aborre! "Jag fick inte tag i någon karp, men jag skall byta så snart jag hittar någon. Då bjuder jag på rökt aborrfilé!" skrattade han.

 

-"Hur i hela friden har du lyckats med detta?" frågade jag, medan han föste mig över golvet till ett litet bord intill dammen. Det var dukat med fint porslin och mitt på bordet stod en kandelaber, som jag genast kände igen som en som Gustaf gjort!

-"Tja med lite hjälp och så. Jag har i själva verket hållit på ganska länge. Jag köpte huset för ett halvår sedan. Jag tycker det blev ganska fint. Min egen Drömkåk faktiskt."

-"Det är ju helt underbart!" utbrast jag. "Vad är det på hyllan däruppe?" Jag pekade på balkongen.

-"Mitt sovrum," svarade han, "praktiskt, det syns inte om man har bäddat!"

-"Var är badrummet?" frågade jag, praktisk som man är.

-"I källaren, men det finns ett litet dass innanför sovhyllan. Fast väldigt litet."

 

Jag var helt betagen, när jag satte mig ner vid bordet. Varsitt glas med Dry Martini stod redan och väntade. Pierre berättade om en massa problem han haft under byggets gång. Inte minst med byggnadsnämnden, som var på honom hela tiden. Fast mest om utsidan, som dom tyckte såg vanvårdad ut.

 

-"Jag tycker det är fint med en ängstomt och huset är faktiskt nymålat, fast patinerat så det ser gammalt ut! Teaterknep!

 

När vi avslutat våra martinis plockade han fram maten. Coq au vin, som bara smälte i munnen, ett underbart gott vin till (som visade sig vara hemgjort på svarta vinbär) och friterad Camembert med varm hjortronsylt och glass till efterrätt. Det var så gott att jag nästan smällde av och jag berömde hans kokkonst.

 

-"Äsch, det finns ju kokböcker."

 

Under maten pratade vi lättsamt om allt möjligt ofarligt. Om mitt jobb, vädret, sta'n och skärgården. Om gemensamma intressen och skilda. Det visade sig att vi båda gillade sjön, god mat och motorcyklar. Jag kanske mest för att jag tyckte det såg tufft och fritt ut, medan Pierre lyriskt talade om cylindervolymer och framgaffelvinklar. När han såg att jag inte hängde med riktigt, tystnade han och bad om ursäkt. Ute i garaget hade han en Intruder i väntan på att hitta en riktigt fin HD. Det var drömhojen och jag höll med honom.

 

Det var väldigt avspänt och vi hade roligt ihop. Vi kunde till och med retas lite med varandra och det kändes som om vi alltid känt varandra. Capuccinon efter maten, intog vi i soffan framför TV- och musikväggen. Det var samma soffa som vi hade haft vår orgie i, för en månad sedan och det pirrade lite i magen, när jag kände igen den. Efter ytterligare en stunds kallprat sade Pierre: -"Är du bra på engelska?"

-"Javars, ganska. Jag pluggade engelska ett par år efter studenten. Tänkte bli internationell sekreterare ett tag, men så hamnade jag hos Gustaf en sommar och där trivdes jag så bra att jag blev kvar."

-"Men vad gjorde du mellan universitetet och jobbet hos Gustaf? Det fattas säkert 10 år?"

-"Det vill jag helst inte tala om."

-"Jo, säg!" Han lade handen på min hand och kramade den lite.

-"Jag var faktiskt hemmafru i åtta år! Ett totalt meningslöst äktenskap med världens mest egotrippade tyrann. Han körde ihjäl sig för drygt två år sedan i Holland, tillsammans med en tjej som skulle föreställa hans sekreterare."

-"Shit!" Pierre gick alltid över till engelska när han blev upprörd, upptäckte jag så småningom. Annars talade han ganska hyfsad, om än slarvig, svenska. Han bröt märkbart på engelska och sökte ofta ord.

-"Varför undrar du om jag är bra på engelska?"

-"Tja, det är kanske lite känsligt att be dig om hjälp med den här grejen, men jag chansar. Det är så att jag har skrivit en del noveller, som jag lagt ut på diverse hemsidor runt om i världen. Jag har fått ganska hyfsad kritik på dom och nu tänkte jag göra en egen sida och lägga ut dom där, både på engelska och på svenska."

-"Jamen det är väl en strålande idé, men var kommer jag in i det hela?"

-"Jag behöver hjälp att översätta dom till svenska och dom är av den karaktären att jag inte kan be vem som helst att hjälpa mig. Dom första har en kompis till min syster hjälpt mig med, men nu vill hon inte längre, sedan hennes tonårige son hittat materialet i hennes dator. Det blev ett himla liv, för grabben är religiös!"

-"Men vad är det för material?" undrade jag. "Är det porr eller våldsskildringar?"

-"Jag vill nog kalla det för erotiska noveller," svarade han och såg faktiskt lite generad ut.

-"Men det måste jag få läsa!"

 

Han tog mig i handen och vi gick upp en några steg till en plats där det bara stod ett antikt gammalt skåp. När han öppnade dörrarna visade det sig innehålla en imponerande samling dataprylar! En Mac G4:a och en stor LCD-skärm och i dunklet såg jag både scanner, brännare och en A3-skrivare. Han slog på macken och bläddrade fram en mapp med massor av underliga titlar. Några med svensk översättning och andra bara på engelska. Det fanns några filer som hette "the Sitemaker" och han klickade på den med nummer 1. Jag började läsa. Efter en ganska oskyldig början hettade det till och när jag läst igenom alla delarna, var jag rejält upphetsad! Det var väl uppbyggda historier, med handling och verkligt smaskiga scener! Jag förstod att den religiösa sonen fått spader av att hitta sånt här i morsans dator!

 

-"Är det det här du vill att jag skall översätta?" sade jag och tittade strängt på honom.

-"Ja, om du har lust." Han tittade ner i golvet och det vete katten om han inte rodnade lite.

 

Jag reste mig upp och slog armarna om honom. "Det är klart jag vill! Jag tycker du skriver fint. Vilken fantasi du har!"

-"Det är nog inte så mycket fantasi är jag rädd. Det är nog mer biografi tror jag."

-"Va, menar du att det här har hänt i verkligheten? Är du verkligen en sådan kåtbock?"

-"Jag är rädd för det." Nu såg han nästan skamsen ut!

-"Så du gillar småtjejer utan bröst och med rakade fittor?"

 

Nu såg han verkligen skamsen ut och nickade bara.

 

-"Jag måste få läsa mera. Öppna mappen igen. Den här om Lindas överraskning, i Linda del 2 vill jag läsa. Linda känner jag ju!" Jag läste med stigande upphetsning. "Men Linda har ju ingen piercing?" frågade jag.

-"Nä, men lite kan man väl få fantisera. Du såg ju hur läcker Maja såg ut!"

 

Jag måste ju hålla med om att det var sexigt, men jag skulle aldrig våga göra det själv! Jag läste vidare del 3 och när jag kom till avsnittet där jag och min kille figurerade, gick jag i taket! "Men helvete, det här kan du väl inte ha med? Och med våra riktiga namn! Tänk om folk i sta'n läste det här!"

-"Asch, dom är så pryda i den här sta'n. Inte läser någon här porr på nätet!"

-"Var inte så säker på det du. Tänk om Gustaf läste om mig såhär!"

-"Tsss, han kan ju inte ens slå på sin dator, har du ju sagt. Men du kanske kan hjälpa honom..."

-"Du är inte klok. Jag skulle få sparken!" Jag reste mig upp och boxade honom lekfullt i magen. "Du kanske skulle ta och visa mig också, dom där sajterna som hetsade upp lilla Tanja så mycket. Du kanske rent av har hennes hemsida åtkomlig?"

-"Nä, vi la aldrig ut den! Den finns bara på en CD som hon har."

-"Men du kanske har den på din hårddisk?"

-"Nä jag fick ett totalhaveri efter flytten hit till Sverige så allt försvann. Jag försökte få låna hennes CD, men hon ville inte! Jag hade glömt att det är 230 volt här i Sverige!"

-"Nu får du allt visa mig vad du gillar, på Nätet," sade jag. "Var har du duken?" Jag kände mig lite orolig. Jaså han gillade småbröstade tjejer. Och jag kände mina egna bomber växa!

 

Han ledde mig tillbaka till soffan, gick fram till väggen och drog ner en stor duk. Dold i växtligheten stod en projektor på en hylla och med en underlig fjärrkontroll var vi snart ute på Nätet. Pierre satt bredvid mig i soffan, med IR-musen i ena handen och med den andra armen över mina axlar och handen farligt nära mitt bröst. Vi tittade på diverse sajter med mer eller mindre skrevande småtjejer i 18-årsåldern. Så surfade vi till BME och jag måste säga att alla piercingarna var mer upphetsande. Nu var jag faktisk lite sugen på mer action, än de stillastående bilderna på Nätet, så jag dristade mig till att fråga: -"Kan vi inte titta lite på "våran" p-rulle?"

-"Jovisst, den ligger redan i videon!"

 

Vilken luring! Han hade planerat att vi skulle titta på den! Nu visste jag att det skulle bli knulla av! Pierre skiftade snabbt till videoläge på projektorn och inom kort fick vi uppleva både Lindas och Majas sexlekar på stranden och deras förförelse av mig! Pierres hand letade sig ner i min urringning och han började leka med min bröstvårta, som givetvis styvnade direkt! Jag lade handen på hans ben och lät den vandra uppåt mot bulan, som växte i hans byxor. Försiktigt strök jag med fingrarna över hans allt styvare mandom. Videon hade just rullat slut och jag vände mig mot honom och viskade i hans öra: "Kan vi inte gå upp på hyllan och fortsätta?"

-"Jovisst, det tycker jag var en bra idé!" Vi reste oss upp och gick till spiraltrappan i hörnet. "Damerna först!"

 

När jag tog det första steget, kom jag att tänka på att jag inte hade några trosor på mig! Men vad fan, kjolen var ju ganska lång... När vi kommit en bit upp, kände jag att Pierre lyfte upp fållen därbak!

 

-"Jag ser att du redan är beredd!" skrattade han. Jag viftade neråt för att få honom att släppa taget i min kjol. Fast inte särskilt helhjärtat, måste jag tillstå. Balkongen var större än den såg ut nerifrån och även om sängen var stor, så var det ganska gott om plats runtom. En dörr ledde in till vad som antagligen var toaletten. Utsikten ner i inomhusträdgården var härlig och ovanför sängen började de första stjärnorna tindra i ett jättestort takfönster. När jag beundrat utsikten vände jag mig mot sängen. På ett litet sideboard stod en ishink med en flaska Gula Änkan och två glas! Isen hade nästan smält, men flaskhalsen var fortfarande immig. Han hade förberett sig på att vi skulle hamna här! Hade han kalla öl i bastun i källaren också? Jag såg på Pierre, som stod och såg lite tafatt ut.

 

-"Bjuder du på ett glas?" frågade jag för att bryta förtrollningen.

-"Javisst, förlåt mig! Utsikten betog mig så!" stammade han och tog upp flaskan.

-"Men den ser du väl varje morgon och kväll?"

-"Ack om det vore så väl ändå. Eeeh, jaha, du menar rummet! Jag menar dig!" fortsatte han och hällde upp i de två glasen. Jag kunde inte hjälpa att jag rodnade. Han kom fram med mitt glas och ställde sig helt nära mig. När jag tagit glaset och börjat läppja på den goda drycken, kände jag att han drog i rosetten som höll ihop urringningen! "Drar han upp knuten kommer mina bröst att ramla ut!" hann jag tänka, innan dom gjorde det! Jag försökte fånga hans blick men han hade bara ögon för mina tuttar. Jag kände att vårtorna drog ihop sig inför hans granskning och det pirrade i magen, inte bara av champagnen. Jag tog tag i hans skjorta och började knäppa upp knapparna. När jag kommit ner till byxlinningen, fortsatte jag med gylfen av bara farten! Med varma händer smekte han ner, den nu väldigt rymliga urringningen över mina axlar och lämnade hela överkroppen bar. Jag vände mig om för att han skulle kunna dra ner dragkedjan i ryggen och i detsamma det var gjort, gled klänningen till golvet och jag stod helt naken. Sakta vände jag mig tillbaka och där stod han lika naken som jag, med kuken pekande rakt mot min mage!

 

-"Skål!" var det enda jag kom mig för att säga och släppte det det tömda glaset på sängen.

-"Skål själv och välkommen upp i sjunde himlen!" Han tömde sitt glas och ställde båda glasen på sängbordet. Så kom han fram och ställde sig nära mig igen. Så nära att kuken snuddade vid min röda buske. Jag lutade mig framåt en aning och fångade hans underläpp mellan mina båda. Jag sög lite på den och nafsade i den. Han höjde sakta sina händer och lade dem på mina höfter. Så började han smeka mig sakta upp under armarna som jag villigt höjde och lade på hans axlar. Med fingrarna lekte jag lite med hans långa hår och strax hade hans händer fångat mina bröst. Ofrivilligt skälvde jag till lite. Han började leka med mina, vid det här laget stenhårda, bröstvårtor. Det gick ilningar av välbehag genom hela min kropp. Det var nära att det gick för mig bara av den sensuella beröringen av mina bröst! Jag smekte nerför hans sida med min ena hand, medan jag forsatte bearbeta hans nacke med den andra. Nerför utsidan av låret, så långt armen räckte, sedan upp igen på framsidan. Jag fångade upp hans pung och vägde den försiktigt i handen Den var varm och len och jag kände kulorna innanför det tunna skinnet. Hela tiden kysstes vi. Nu djupt, nästan som om vi ville äta upp varandra. Våra tungor lekte ömsom i min, ömsom i hans mun och saliven flödade! Jag kom plötsligt att tänka på att detta faktiskt var vår första kyss!

 

Efter en stund lämnade hans hand mitt bröst och han smekte nerför magen, sakta och mjukt, tills han nådde busken. Då tog han ett par strån och drog försiktigt i dem! Aj, det gjorde lite ont, men smärtan hörde liksom till leken. Han fortsatte rota runt med fingrarna och sökte sig alltmer neråt. Jag bytte fot och ställde mig bredbent så han skulle komma åt bättre! Samtidigt släppte jag pungen och tog tag i hans styva kuk. Den var rejält erigerad nu och kändes som sammetsklädd i min hand. Nu hade hans fingrar nått min klitta och han kom ihåg hur han skulle smeka den för att nå resultat! Mina ben började skälva och jag kände det som om jag skulle falla! Sängen var ju bakom mig så jag lät det ske. Den var lagom hård och jag hamnade på rygg med inbjudande öppet sköte och benen över sängkanten. Pierre var inte sen att sjunka ner på knä mellan mina ben och börja bearbeta min fitta med sin känsliga tunga.

 

Han stack in tungan så långt han kunde mellan blygdläpparna och sörplade ljudligt av mina safter! Jag kunde inte låta bli att fnittra lite och han tittade upp och jag såg nerför min kåta kropp rakt in i hans ögon. Ren och skär kåthet och lust brann i dom och jag tänkte: "Herregud nu får jag uppleva något sällsynt!" Han fann snart klittan och min kropp genomfors av en första skälvande orgasm. När den ebbat ut kände jag att jag ville ha kuk. Strunt samma var, bara jag fick den i mig! "Kuk!" var det enda jag fick fram. Han lyfte på huvudet och rätade på ryggen. Så tog han tag i mina ben och lyfte dem mot stjärnorna. Hans påle glödde i det sparsamma nattljuset och jag såg den närma sig min hungrande grotta. Precis som sist, lät han den långsamt sjunka in i mig, tills han bottnade. Så höll han den stilla där inne medan jag kramade den allt vad jag kunde med fittmusklerna. Jag har speciellt tränat genom att, på japanskt vis, gå omkring med olika föremål uppstuckna och försöka hålla dem kvar så länge som möjligt! Så började han pumpa först sakta, sedan allt fortare och hårdare. Våra blygdben slog ihop så det nästan gjorde ont. När jag kände min orgasm komma, slog jag benen om hans stjärt och tryckte på för allt jag var värd. Jag kunde inte hålla igen utan skrek rakt ut! Just när jag höll på som värst kände jag hans varma säd fylla mitt inre! Han grymtade lite och flåsade i mitt öra: "Gud, jaaa, fan vad skönt!" och när han hämtat andan lite: "Du är tamejfan den bästa!"

 

Han låg kvar med kuken inne i mig en bra stund. Våra svettdrypande kroppar var klistrade vid varandra och båda andades vi tungt. Jag tänkte på vad han sagt om "bästa" och på vad Gustaf hade sagt. Efter en stund kunde jag inte låta bli att pumpa honom lite: -"Har du så mycket att jämföra med då?" började jag försiktigt.

 

Han tänkte efter lite, som för att anpassa sitt svar så att jag skulle kunna känna mig stolt men ändå utan att skryta med alla sina erövringar.

 

-"J-jag tror det," stammade han, "du vet jag har varit ungkarl i hela mitt liv och då liksom ingår det att man skall träffa lite olika tjejer, då och då."

-"Hur ofta då, då?"

-"Tja, det är svårt att säga. Ibland kan det gå månader emellan och ibland flera på en kväll."

-"Menar du att du har haft flera knull med olika tjejer på samma kväll?" Jag tänkte på vad Gustaf berättat om konferensen på högfjällshotellet med företagarföreningen.

-"Mmmm, det har väl hänt."

-"Var Greta Lindholm ett bra knull?" jag tänkte att det var lika bra att ta tjuren vid hornen direkt och kolla om det låg någon sanning i att han fick betalt "i natura".

-"Nää, vem då förresten?" Nu hade han försagt sig och erkänt att han knullat fru Lindholm! Det insåg han omedelbart. "Jaha, du menar optikertanten. Nä hon var inget särskilt bra knull, som du uttrycker det. Hon var alldeles för passiv. Först flörtade hon som besatt och se'n bara låg hon stilla och ville att jag skulle göra hela jobbet! Hur kan du känna till det förresten?"

-"Gosse, snacket går på sta'n! Trycksakscasanova, det är du det. Du förför dom kvinnliga företagarna i sta'n och tar betalt i natura! Så säger ryktet!" Jag överdrev lite, så att han skulle tro att hela sta'n kände till hans lilla hemlighet. Jag trodde han skulle bli förskräckt, men icke! Han kramade mig hårt och gosade sig så nära han kunde. Kuken, som var kvar i mig, svällde till och med lite grann! Herregud, han gillade ryktena!

 

-"Vad kul! Vad säger ryktena mer?" Att han inte skämdes!

-"Jag vet inte så mycket, men det ryktas om en föreläsning med dans på högfjällshotellet för en dryg månad sedan?"

-"Ja det var faktiskt en ganska lyckad tillställning! Mina fötter var jättesvullna efteråt!"

-"Hur var det med kuken då? Var den också svullen?"

-"Nä inte efteråt, då var den ganska sladdrig!" han slickade mig i örat och tryckte sitt underliv mot mitt och lät mig dra mina egna slutsatser. Nu var han rejält styv igen och snart var vi igång för fullt. När det återigen gått för mig mumlade han i mitt öra att han ville ta mig bakifrån och jag vände omedelbart baken i vädret och fick en genomkörare som jag sent skall glömma! Totalt utmattade somnade vi i varandras armar, fortfarande förenade med en stång som inte ville slakna helt. Flera gånger under natten vaknade vi till och fortsatte, tills vi slocknade igen!

 

 

 

------------------------------

 

Jag vaknade av att solen sken in rakt i mitt ansikte. "Jävlar, nu har jag försovit mig! Första gången på 2 år!" Jag kastade en hastig blick på klockan på sängbordet och blev snart lite lugnare. Den var bara lite över sju! Jag var ensam i sängen. Så fångades min blick av ett rep som hängde och dinglade utanför balkongräcket. Det var någon som hissade upp någonting! Just som jag skulle kliva upp och se efter, kom en korg upp över räckeskanten, där den stannade! Strax efteråt kom Pierre dånande uppför trappan.

 

-"Godmorgon min sköna! Frukost i sängen! Eller kanske man säger på sängen? Hur som helst blir det kaffe-olé med nyuppskrämda wienerbröd."

-" Hur kunde du veta att jag alltid dricker café-au-lait på morgonen och att jag älskar varma wienerbröd?"

-"Jag ringde Gustaf och frågade. Jag fick inte tag på Lasse på hans mobil."

-"Du gjorde vadå?" skrek jag. "Ringde du och väckte min chef för att fråga vad jag äter till frukost? Du är tamejfan inte riktigt klok! vad skall han tro? Han varnade mej lite för dig och kallade ju dej Trycksakscasanova!"

-"Haha, det var det roligaste jag har hört! Trycksakscasanova! Tja det kanske stämmer..."

-"Du din..." skrek jag igen och kastade en kudde på honom.

-"Stopp! Jag skojade bara. Inte har jag ringt någonstans! Det är bara så att jag själv gillar det här till frukost, plus en cigg. Det var rena sammanträffandet att du också har samma vanor!"

-"Du din..." sa jag igen, men nu med lite annat, inte lika ilsket, tonfall. Vi mumsade i oss av de smuliga wienerbröden och drack girigt det varma söta kaffet. Det smakade himmelskt och sängen blev full av smulor.

-"Fiffigt med repet och korgen," mumlade jag mellan tuggorna.

-"Ja trappan blev lite för brant för att bära frukostbrickor i."

-"Så du bär ofta upp frukostbrickor till dina bekanta?" retades jag, men kände ändå ett styng av svartsjuka.

-"Nja, det har ju inte hunnit bli så många ännu. Jag är ju ganska nyinflyttad."

-"Du din..." skrek jag åt honom för tredje gången och kastade mig över honom. Han retades bara, hoppades jag...

 

Brottningsmatchen blev kort och övergick snart i ömsesidigt nafsande och slickande. Jag fick tag i hans kuk och släppte inte. Samtidigt körde han in ansiktet mellan mina ben och började snusa runt som en hund! Min hantering av hans stake fick den att styvna och för första gången tänkte jag smaka på den! Jag drog ner förhuden och slickade lite på ollonet. Lite salt men inte så dumt! Jag började suga på toppen och snart hade jag hela munnen full med styv kuk! Jag sög med kraftiga tag och begåvades snart med försats och efter ytterligare sugande med en riktig stråle, när han kom. Jag kunde inte svälja mer än en liten del, utan resten rann nerför mina kinder och hals. Pierre hade snart hittat rätt och även jag fick en skön orgasm.

 

Nu var vi båda kladdiga av sperma, fittsaft och svett och dessutom fulla med wienerbrödsmulor.

-"Dags för morgontvagningen! Sisten i är en hare!" skrek han och rusade nerför trappan. Jag kom alldeles efter och vi rusade ikapp nerför trappan till källaren. Väl nere var det dags att tappa hakan igen. Ännu ett jätterum med en stor, nedsänkt Jacuzzi med plats för säkert 6 personer. I ena hörnet en sittgrupp i rotting intill en välförsedd bar. På andra sidan sittgruppen sprakade elden i en öppen spis! På motsatta väggen syntes dörren in till bastun och bredvid den stack det ut ett par duschar ur väggen. Det var tydligen inte meningen att man skulle duscha i avskildhet här inte! "Praktiskt när man skall skrubba varandra på ryggen!" flinade Pierre. "Inga väggar ivägen!" Allt var kaklat med ett italienskt kakel, som jag visste kostade skjortan.

 

Vi duschade av oss det mesta av wienerbrödsmulorna och kröp ner i det varma pärlande vattnet. Det var underbart avslappnande och samtidigt uppfriskande. Vi satt mittemot varandra och jag hade hans fot mellan mina ben. Försiktigt vickade han på stortån mot min klitta och jag kände den välbekanta rysningen av en annalkande orgasm!

-"Nu får du ge dig! Jag har aldrig kommit så många gånger inom 12 timmar, som det senaste dygnet! Det får vara bra nu. Jag måste snart iväg och jobba och det orkar jag inte om... Aaah..."

 

Snabbt upp i duschen och tvätta bort alla lukter. Vi tvålade in varandra och det var nära att det blivit en sista orgasm där också! Klockan var nio när jag betänksam vandrade den korta vägen hem, för att byta till jobbarkläderna.

 

Jag kom precis i tid för att öppna butiken och efter en timme dök Gustaf upp.

-"Hur var middagen igår?" frågade han när vi hälsat. "Lyckades han förföra dig också?"

Rackargubbe! Syntes det månne? I samma ögonblick hade han glömt vad han frågat och gick in i verksta'n för att arbeta.

 

----------------------

 

De närmaste dagarna förflöt utan att Pierre varken syntes till eller ringde. Jag ringde honom ett par gånger, men träffade bara hans telefonsvarare. När fyra dagar gått, på freda'n ringde han äntligen: "Hej, kan du komma och jobba med mig i helgen?"

-"Hej du, visst kan jag det, men var har du varit?"

-"Jag var tvungen att åka till Göteborg på ett skitfint jobb. Och så passade jag på att hälsa på Linda och Maja och det tog lite längre tid än jag räknat med."

-"Var det svårt att komma ur sängen?" retades jag. Kanske var jag till och med lite svartsjuk!

-"Ja faktiskt," svarade han uppriktigt. "Du vet hur det kan vara. Dom har ju bara varandra."

 

Han försökte åtminstone inte dölja vad han hade haft för sig och varför skulle han det förresten? Vi var ju inte bundna till varandra på något sätt! Jag polade ju med Lasse och han med Linda så vad höll jag på med... Efter ett par timmar ringde han igen: "Har du lust att komma över ikväll redan? På en liten bit mat. Jag köpte jättefina humrar med mig från Götet. Dom blir bara dåliga tills imorgon."

-"Visst, klart att det skulle smaka. Åtta?"

 

-"Var det Casanova?" undrade Gustaf, som tjuvlyssnat, nyfiket. "Akta dig du!"

-"Ja det var Pierre," svarade jag. "Och du skall inte vara så himla nyfiken, du! Jag tror inte att han är så farlig som du och dom andra i köpmannaföreningen vill få det till." Varför i helvete försvarar jag Pierre så intensivt? Han är ju en riktig Casanova, som säkert skulle krossa vilket hjärta som helst, utan att ens märka det.

 

Tiden fram till åtta masade sig fram. När jag kommit hem och duschat, utan att leka med mig själv, återstod problemet med klädseln! Jag ville ju vara sexigt klädd, utan att vara direkt utmanande. Till slut blev det min kortkorta jeanskjol och en vanlig vit killskjorta, som säkert var Lasses för den var jättestor. Ingen BH och en knapp för mycket uppknäppt och naturligtvis inga trosor. Jag började faktiskt tycka det var skönt att gå utan! Det kändes luftigt och fritt, så länge man inte riskerade att fel personer fick se för mycket ;-) Prick klockan åtta knackade jag på hos Pierre.

 

-"Godmiddag min sköna! Välkommen till min enkla boning." Han såg verkligen ut som om han menade det där med "sköna" och jag fick en stor kram. Samtidigt strök han mig över ryggen, för att kolla om jag hade BH på mig eller inte, misstänkte jag. Pierre vill ha totalkoll på allting! Som sist var det dukat vid dammen med levande ljus och drinkar. Den här gången Bloody Mary, en annan av mina favoriter.

-"Hur kan du ha så'n koll på vad jag tycker bäst om? Har du spionerat på mina vanor? Dry Martini, Gula Änkan, Café-au-lait och nu Bloody Mary!" Han flinade lite och sa efter en stund:

-"Kommer du ihåg att du, Linda och Maja stod nakna i köket i lägenheten och diskuterade drinkar för en månad sedan? Maja hävdade att whisky var det enda som gick att dricka och då protesterade du och räknade upp dina favoriter! Lite minne har jag kvar."

 

Sådan är han, vet jag nu. Uppmärksam utan att det märks. Kommer ihåg sådant som han kan ha nytta av, för att veta hur han skall agera gentemot sin omgivning. En slags kameleont som passar in i alla sammanhang! Utan att vara insmickrande på något sätt. Han är bara anpassningsbar och samtidigt lite hemlighetsfull. Sitt förflutna vill han inte prata om. Det enda jag vet är att han har en syster i Stockholm och att han har jobbat i Kanada. Hummern smakade helt underbart. Han hade halstrat den och vi åt den på amerikanskt vis, varm och med skirat smör! Till det ett jättegott californiskt vitt vin.

-"Berätta om hur det var i Göteborg. Vad var det för jobb du skulle göra? Hur har Linda och Maja det?"

-"Det var ett börsmäklarföretag, du vet sånt där med aktier och fonder, som vill ha ett attraktivare stuk på sina hemsidor. Det blir mycket krångel med allt som skall vara med, så det kommer att ta tid. Men dom betalar bra. Enbart det jobbet betalar nästan hela ombyggnaden här! Fast den var ju inte så dyr, egentligen. Det mesta materialet har jag fått billigt genom kompisar. Och Linda och Maja har det bra. Dom har flyttat till ett ställe som heter Klippan och fått en skitfin taklägenhet. Fråga mig inte hur dom har råd, men det verkar som om Maja har ärvt en massa. Jag kom dit på kvällen efter mötet med börsgubbarna och vi käkade och så vidare."

-"Vadå 'och så vidare'? Som tog två dar!" frågade jag. Nyfiken och faktiskt lite svartsjuk också. Jag sa till mig själv: "Nu är du dum Ylva! Han polar ju med Linda. Du kan ju bara inte vara svartsjuk på hans tjej!"

-"Tja, du vet hur dom är. Dom hade en massa idéer om vad vi skulle göra och prova på. Det tog lite tid att övertyga mig och så. Men vi hade kul!"

 

Jag skakade på huvudet, både åt mig själv och åt hans hemlighetsmakeri. Efter maten gick vi över till hans arbetsplats och gick igenom vad han ville ha hjälp med, medans kaffet kokade och wienerbröden tinade i ugnen. Pierre vägrar att befatta sig vare sig med micro eller diskmaskin. "Man tänker så bra medans man diskar" tyckte han och vem har bråttom? Det var inte så tidskrävande att bara översätta rakt av, men jag ville ju ha med en del av Pierres karaktär i språket också, så man fick nog lägga mer tid på just den biten.

 

När vi tittat på jobbet gick vi ner till soffan och satte oss med kaffet och de varma wienerbröden. Pierre gick för att hämta lite likör och glas och jag passade på att kika på hans imponerande samling videokassetter. Han hade många av de bästa biofilmerna från många år, men också en hel del som jag aldrig hört talas om. På de nedre hyllorna kände jag igen sådant som han själv filmat. Här fanns åtskilliga rullar med Lindas namn på men också med andra flicknamn. Jag undrade just om innehållet liknade det som fanns på Linda-rullarna. Medan jag stod böjd över hyllan hörde jag att Pierre kom tillbaka med likören och slå sig ner i soffan. Jag kom plötsligt att tänka på vilken utsikt han hade! Min kjol var ju verkligt kort och som jag stod och han satt, så hade han fri sikt hela vägen upp! Först tänkte jag resa mig upp snabbt, men sedan kände jag mig lite pirrigt sexig och bytte ben och ställde mig ganska bredbent, så att han skulle kunna se ännu mer! Det finns nog lite av exhibitionist i mig i alla fall, fast jag inte vetat om det förut.

 

-"Hittar du något spännande?" frågade han, "Annars har jag en alldeles ny rulle, som är riktigt häftig."

-"Hade du kameran med dig till Göteborg?" frågade jag som starkt misstänkte att han varit ute på dokumentationsäventyr igen.

-"Mmmm," nickade han. "Kom och sätt dig här skall du få se." Han klappade på soffan bredvid sig. Jag gick och satte mig intill honom och högg in på fikat medan han fixade med fjärrkontrollen. Det var tydligen laddat och klart! Så satte visningen igång och till min häpnad såg jag mig själv stå vid hans säng med tuttarna utanför urringningen! Sedan följde en ingående dokumentation av hela vår session i hans säng, förra veckan! Nerklippt förstås, men med tre olika kameravinklar!

-"Vad faan, har du filmat oss! Hur gjorde du det? Har du fasta kameror runt hela sängen? Var sitter dom?" Han viftade runt lite obestämt i luften.

-"Dom är ganska små och sitter bland grönsakerna däruppe. Jag lovade ju Lasse att dokumentera allt vi gjorde på video. Har du glömt det?" Glömt eller förträngt! Inte fasiken trodde jag på allvar att han skulle göra det! Det var oerhört upphetsande att se sig själv på en riktig p-rulle! Kanske rentav lärorikt? Men framför allt upptändande. Jag kunde inte låta bli att smeka mig själv medan filmen rullade på. Pierre själv satt stilla och kollade filmen lätt leende. Då och då sneglade han på mig, som med ena handens fingrar, diskret (tyckte jag) pillade på min ena bröstvårta genom skjorttyget, medan den andra handen funnit sin väg in under kjolkanten. Han gjorde ingen ansats att röra mig och jag blev hetare och hetare. Varför satt han bara där och tittade? Jag höll på att bli galen av kåthet! Snart kunde jag inte sitta stilla längre, utan jag nästan kastade mig ner på knä på golvet framför honom och började slita i hans gylf!

-"Ta det lugnt! Vi har hela natten på oss. Det är sovmorgon i morgon, så vi kan hålla på hur länge vi vill!" Men jag var sprängkåt nu! Jag ville inte höra på det örat utan fortsatte knäppa upp och drog ner både byxor och kalsonger i en enda rörelse. Hans halverigerade kuk sprang fram och jag grep den girigt med handen. Men vad var detta? Jag kände inte igen den! Allt håret var borta! Han var slät som en baby!

-"Men vad har du gjort! Har du rakat dig?" Jag tappade hakan och kom av mig alldeles.

-"Inte jag, men Maja tyckte det skulle kännas extra mysigt utan en massa hår i vägen! Jag var lite emot det först, men det var faktiskt extra skönt. Hon är ju alltid slätrakad." Återigen ett styng av svartsjuka. Maja!

-"Men vad sa Linda? Har hon också rakat sig?"

-"Nä. Vi gjorde det en gång, men hon tyckte det kliade så, när det växte ut igen. Jag tyckte hon skulle hålla sig rakad hela tiden, så skulle hon slippa kliandet, men hon tyckte det tog för mycket tid. När jag påpekade att jag minsann måste raka mig i ansiktet varje dag, tyckte hon det var ett dåligt argument. Hon måste ju måla sig varje dag, menade hon. Det slapp jag!"

-"Men hon var med på att du gjorde det nu?"

-"Du kan ju se hur det gick till, om du vänder dig om!"

 

Jag vred huvudet mot filmduken där scenen skiftat till Lindas och Majas lägenhet. Mitt i den stora dubbelsängen låg Pierre naken och på var sida om honom tjejerna, lika nakna. Linda höll upp hans snopp mellan tummen och pekfingret och Maja använde en hårtrimmer och klippte bort håret ovanför snoppen. Mer och mer föll och snart var det bara 3 millimeter stubb kvar! Nästa scen utspelade sig i duschen. Linda tvålade in området med raklödder. Mycket noga och i mitt tycke alldeles för länge! Kuken pekade rakt ut nu, stenhård. Så dök Majas hand upp med en rakhyvel och lödder och stubb försvann ner i avloppet. Flera vändor blev det innan allt var borta och tjejerna övergick till att avsmaka resultatet.

 

Tillbaka till sängkammaren, med Pierre på rygg i sängen igen. Maja hade grenslat hans ansikte och bjöd honom smaka sin fitta. Han slickade för fullt och begrov hela ansiktet i hennes frikostiga sköte. Linda smekte hans upprättstående, nakna kuk och slickade toppen försiktigt. Så öppnade hon munnen stort, sträckte på halsen och lät den försvinna långt ner. Hon tryckte ansiktet mot hans mage och jag kippade efter andan. Kan man verkligen ta en kuk så djupt? Jag hade sett det på någon p-rulle men... Linda höll huvudet alldeles stilla en lång stund. Sedan började hon munknulla honom med långa tag. Det såg så läckert ut att saliven rann till och jag svalde ofrivilligt. Nu hade Pierre blivit lite mer aktiv i soffan. Han sträckte ut en hand och smekte mig uppför insidan av låret. Jag höll fortfarande ett stadigt tag i hans nakna kuk. På duken hade Linda rest sig upp och stod nu med ett ben på var sida om Pierres höfter. Sakta sänkte hon sig ner, medan hon rörde höftpartiet sexigt fram och tillbaka. Maja hade rest sig upp ett ögonblick och Pierre lyfte på huvudet för att kunna se på Linda. Sakta lät hon sig sjunka ner och spetsas på Pierres påle. Ända ner till roten på en gång. Hon stannade där ett par sekunder och började sedan rida med kraftiga tag. Efter en stund kom hon högljutt och föll rakt i armarna på Maja, som återtagit sin plats över ansiktet på Pierre.

 

Nu var jag rejält kåt och ville helst av allt få kuk i mig! "Kan vi inte pausa en stund? Jag vill knulla!" kved jag och runkade Pierres kuk hårt, hårt.

-"Sssss, ta det lugnt! Vi har hela natten på oss, sitt still och njut och riv inte av mig snoppen!"

 

Samtidigt drog han mig i fitthåret, så det nästan gjorde ont!

 

På duken hade de bytt plats. Nu låg Maja med öppet sköte på rygg i sängen, med Lindas blöta fitta över ansiktet. Mellan Majas ben låg Pierre och slafsade! Det lät så! Blött och gott! Så reste han sig upp och placerade kuken mellan alla smyckena i Majas fittläppar. Några välbekanta rörelser ut och in med kukhuvudet och så allt in på en gång och stilla. Jag kände igen Pierres rörelsemönster! Det var så skönt att känna sig uppfylld och få chansen att jobba lite själv med fittmusklerna! Så började han knulla hårt och skoningslöst. Man kunde tydligt se hur nära de kom varandra. Jag insåg att Linda tagit över kameran och gjorde riktiga close-ups på deras orgie! Den nakna kuken pumpade kraftfullt ut och in i Majas frikostiga kropp och man kunde höra hur hon fick orgasm på orgasm. När så Pierre kom, så drog han ut kuken och sprutade ett par tag över hela Maja, för att sedan stoppa in den igen för de avslutande spruten!

 

-"Det var det, det," suckade Pierre och stängde av videon. "Nu är jag törstig!" I det samma kröp han ner mellan mina ben och började slicka och suga på mina blygdläppar! Jag sjönk ner mer i soffan och lade upp benen på hans rygg. Med darrande fingrar knäppte jag upp skjortan och tog mina stora bröst i händerna. Jag kramade dom och lekte med de hårda vårtorna och kände att den första orgasmen inte var långt borta. Plötsligt tog han bort tungan från min fitta och strök den mot benet! Sekunden efter var han tillbaka, som om ingenting hänt. Jag blev faktisk lite störd, när det hände igen!

-"Vad håller du på med?" stönade jag.

-"Jag får bara hår i munnen. Du borde också raka dej!"

-"Inte jag inte, då får du göra det åt mig," svarade jag. Vad flög det i mig? Jag hade aldrig tänkt tanken förut. Var jag så i hans våld redan?

 

Han fortsatte suga på min klitta och trots avbrottet, klev jag snart över kanten i en kraftig orgasm.

-"Nu går vi ner i badrummet och fixar din frisyr! Du skall få se vad fin du blir, för att inte tala om hur skönt det kommer att kännas när du knullar. Speciellt med mig och andra rakade killar."

-"Tsss, jag känner väl inga rakade killar och Lasse skulle aldrig i livet..." Varför kom jag att tänka på Lasse plötsligt. Jag hade inte ägnat honom en tanke på en hel vecka! Var höll han hus förresten? Han borde ha varit hemma för länge sedan!

 

På darrande ben följde jag Pierre nerför trappan till badrummet. Vi såg nog ganska lustiga ut med våra bara rumpor under skjortorna som vi fortfarande hade på oss. Jag satte mig försiktigt i en av korgfåtöljerna och Pierre tog fram diverse grejor ur en kista. På glasbordet radade han upp en batteridriven hårtrimmer, en sax, raktvål och borste samt en rakkniv! Med skräck tittade jag på kniven. Tänk om han slant...

-"Har du ingen vanlig hyvel?" frågade jag.

-"Kniv är bättre. Mycket vassare." svarade han.

-"Men om du slinter," invände jag.

-"Inte då. Jag använder den varje dag och har aldrig skurit mig." Han drog den sakta över strigelremmen för att få den riktigt vass. "Mamma hjälp, vad har jag gett mig in på?" tänkte jag. Men mamma svarade ingenting. Möjligen log hon åt mig uppe i sin himmel.

 

Jag sjönk fram i fåtöljen och särade på benen. Pierre ställde sig på knä med trimmern i högsta hugg, tog ett djupt andetag och började klippa. Jag kastade en sista blick på min fina röda buske och tänkte i mitt stilla sinne: "Är jag helt tokig? Vet jag egentligen vem han är? Hur kan jag låta mig frestas av en som kallas sta'ns Casanova?" Snart låg allt håret på golvet. Han hade varit mycket försiktig och lätt på handen och maskinens vibrerande hade snarast liknat en massageapparats! Jag tyckte det drog kallt om musen. Redan nu syntes springan och mina inre blygdläppar skymtade mellan benen! Till och med klittan i sin huva skymtade fram. Det såg faktiskt lite sexigt ut! Nu borstade han upp ett rikligt lödder i en kopp, doppade den fina grävlingsborsten i löddret och började tvåla in mig. Det kittlade lite grann först, men snart kändes det riktigt skönt och inte lite upphetsande. Ju mer han masserade in löddret, desto kåtare blev både han och jag. Jag såg hans kuk styvna under den öppna skjortan och jag kände själv den välbekanta pirrningen sprida sig uppåt i kroppen.

 

Så fattade han kniven i ena handen och stramade skinnet med den andra. Sakta drog han kniven genom löddret och det släta skinnet, som inte sett dagens ljus på 20 år, glänste i ljuset från kandelabern, som vi tagit med oss ner. Bit för bit blottlades av kniven och nu var det bara de yttre läpparna kvar! Jag lade upp benen på armstöden och skrevade så mycket det gick. Nu var jag rejält kåt! Med små, försiktiga rörelser avlägsnade han det sista och när han reste sig för att hämta varma tvättlappar och en handduk, stod kuken rakt ut som ett spett i skjortöppningen på honom. Den vippade när han gick och det såg nästan komiskt ut! Själv låg jag bara darrande i fåtöljen och stirrade på min slätrakade fitta! När han så torkade bort det överblina löddret med de ångande varma tvättlapparna kändes det sanslöst ljuvligt! Värmen fortsatte in, genom hela kroppen, upp i huvudsvålen och ner i tårna! Det var obeskrivligt.

 

Skjortorna åkte av och vi fortsatte där vi slutade uppe i soffan. Fast nu på det golvvärmda klinkergolvet. Pierres orala aktivitet kändes otroligt nära och på ett helt annat sätt upphetsande nu! Försiktigt tog han min klitta mellan läpparna och lät tungan spela över den. Det var nästan outhärdligt!

-"Kuk!" stönade jag. "Kom hit med den, jag vill suga!" Han vände sig om och placerade ett knä på var sida om mitt huvud. Ovanför mig pekade hans styva organ rakt ner mot mitt ansikte. Jag höjde huvudet lite och tog den mellan mina läppar. Den smakade ljuvligt av försatsen. Jag sög och sög. Tänk om jag kunde ta den lika djupt som Linda! Jag försökte slappna av och lät den glida längre och längre in. När jag fått in två tredjedelar gick det inte längre. Jag höll på att kvävas! Ut en liten bit, ett djupt andetag, slappna av och försök igen. Nu gick det bättre. Jag försökte ett par gånger till och plötsligt kom jag på knepet och kunde ta hela långt ner i halsen! Det kändes som en ljuvlig triumf! Jag kan också!!!

 

Pierres aktivitet mellan mina ben fick orgasmen att nalkas med stormsteg och jag måste dra ut kuken för att kunna andas med munnen. Kroppen genomfors av rusningar och jag skrek rakt ut av lust. När det lugnat sig lite kände jag av det hårda golvet och sade till Pierre att nu var det hans tur att ligga på rygg. Han gjorde som jag sa och jag ställde mig med fötterna vid hans höftkammar. Jag tog tag med fingrarna om mina innerläppar och öppnade så mycket det gick. Pierre kunde inte ta blicken från mitt vidöppna sköte och jag sänkte mig sakta ner mot hans påle. Först in med ollonet en bit, så stilla och sedan in med alltihop! Han bottnade och strålar av extas genomfor min kropp. Stilla igen och låta fittmusklerna arbeta! Sakta börja rida. Så hårdare och hårdare, fortare och fortare. När våra blygdben möttes kände jag hur nära vi var varandra. Rakningen gav verkligen en sällsynt närhet! Jag stannade upp med hans kuk i botten och roterade lite med underlivet för att verkligen gnugga ihop oss! Först i sidled så framåt och bakåt. Våra bara blygder gned mot varandra och jag kände att nu skulle vi båda komma samtidigt, för första gången! Min kropp genomfors av elektriska stötar och än en gång vrålade jag ut allt jag hade i det ekande badet. Samtidigt kände jag hur jag fylldes upp av hans kraftiga sats. Jag tyckte nästan att jag kunde känna smaken av den i munnen! (Fast det är ju en omöjlighet ;-))

 

-"Min rygg! Aaajj," klagade Pierre när det lugnat sig lite.

-"Kom så går vi upp i din säng i stället."

 

Vi sprang uppför spiraltrappan och jag kände våra safter rimma nerför benen! Pierre skrattade och ryckte omtänksamt åt sig en rulle hushållspapper när vi passerade köket. Jag kastade mig på rygg i sängen med brett särade ben och inbjudande öppet sköte åt Pierre när han äntrade de sista stegen.

 

-"Herregud vad du ser härlig ut! Lova att du håller efter det ordentligt, minst varannan dag!"

 

Jag såg i hans ögon att han tyckte jag var vacker! Han slängde sig ner bredvid mig och smekte hela min kropp med sina mjuka händer. Jag bara låg stilla och spann! I mitt stilla sinne tänkte jag att nu ville jag bara flyga iväg. Sväva ut i rymden och försvinna in i evigheten och det var just vad jag gjorde... Jag helt enkelt somnade!

 

 

 

------------------------------

 

Solen stod högt när jag väcktes av att Pierre skramlade ner korgen med morgonfikat i sängen. Jag satte mig kapprakt upp och stirrade på klockan. Nästan tio! Pierre såg paniken i mina ögon och lade en lugnande(?) hand på mitt ena bröst.

-"Take it easy! Du är ledig från Gustaf idag. Nu skall du jobba för mig! Vad begär du i timmen? Bara så jag vet vad jag skall dra av för frukosten." Han kunde lagt till ett "starta-dagen-knull", för det var vad han frestade med i sin undertext!

-"Om det ena är gratis, så är väl det andra det också?" replikerade jag.

-"Mmmm," svarade han och började leka med bröstvårtan.

-"Nej, låt bli! Jag måste pissa och sedan fika först!" Han skrattade högt och schasade iväg mig ut på toaletten med en klatsch på ena skinkan.

 

När jag kom tillbaka från dasset, höll jag på att gå i taket. Mitt på sängen låg Pierre på rygg. Han hade jobbat upp världens ståfräs och runt kukroten låg en donut! Sockrig och fin...

-"Idag blir det munkar till frukostfikat, i stället för wienerbröd!" Jag satte mig ner på sängkanten. Tog en klunk café-au-lait och böjde mig ner för att ta en tugga av munken. Lemmen strök min kind och aldrig har frukosttilltugget smakat bättre. När munken var slut, återstod det bara att slicka upp allt sockret och alla smulorna! Jag tyckte det kunde vara passande att öva på min nyvunna kunskap i "deep-throating" och snart var vi igång för fullt igen.

 

-"Nä, nu är det dags att sätta igång och arbeta," fick jag ur mig, när vår gemensamma extas ebbat ut.

 

Med stor möda och motvilja pallrade vi oss ur sängen. Jag hade lite svårt att hitta de två plagg jag hade haft på mig när jag kom! Kjolen låg under TV-soffan och skjortan nere i badrummet! När plaggen väl var funna och på plats, slog jag mig ner framför datorn. Det var väldigt praktiskt med den breda skärmen. Jag kunde ha orginaltexten på ena halvan och mitt dokument med översättningen på den andra!

 

Jag kände att jag bara måste läsa igenom, vad han tidigare skrivit och fått översatt. Inte bara för att jag var nyfiken på innehållet utan också för att försöka fånga själen och stilen. Jag började med "Tjejen från Örebro". Den hade tydligen Linda översatt. Den utspelade sig i Stockholm för länge sedan.

 

-"Har du bott i Stockholm?" frågade jag.

-"Ja, jag fick låna en skuta av en kompis en sommar, när han skulle iväg till Canada på ett jobb. Jag kände honom därifrån och han skrev och undrade om jag ville passa den över sommaren. Det blev ett helt år. Se'n var jag färdig med Sverige på ett bra tag!"

-"Men var det inte fint i Stockholm?" undrade jag.

-"Jo på sommaren, men fy fan för vintern. Då är den bättre häruppe. Man slipper slasket och kan lita på att det verkligen blir riktig vinter. Förresten har jag en grej i skallen, som jag inte skrivit ner, men som jag gärna skulle vilja ha översatt. Kan jag diktera den på engelska för dig? Så översätter du!"

-"Vi får se. Du kan väl berätta i korta drag vad det handlar om. Men inte nu. Nu vill jag fortsätta och läsa om din syster och hennes kompisar. "Hästgänget" var en hårresande historia med incest och minderåriga!

-"Har det här verkligen hänt?" frågade jag upprört.

-"Ja, den är faktiskt översatt av en som var med, Marja, och hon skulle väl ha protesterat om det var osant eller överdrivet? Hon tyckte det var jättehäftigt att återuppleva den tiden. Vi hade inte träffats se'n dess, men så fick jag höra att hon var i Toronto på ett jobb. Jag åkte dit och vi träffades och hade en mysig kväll. Då frågade jag om hon hade lust att översätta den storyn åt mig. När hon hade läst den, skrattade hon en lång stund och sedan jobbade vi på den, hela natten!"

-"Jag slår vad om att ni inte bara jobbade," sade jag med ett styng av oberättigad svartsjuka i bröstet.

-"Nja, nästan hela tiden i alla fall," Pierre drog lite på det. "Fast visst knullade vi också! Men bara lite, för gammal vänskaps skull!"

-"Hur fan gör man när man knullar LITE?" undrade jag surt.

 

Jag forsatte läsa och Pierre stod bakom mig, förstrött masserande mina axlar och min nacke. Det kändes skönt och jag var inte alls sur på honom. Då och då drogs hans händer ner mot mina bröst, men jag hejdade honom varje gång.

-"Jag kan inte läsa om du gör så där!"

-"F-låt, jag skall aldrig göra så mer!"

-"Det skall du visst, men inte just nu. Jag jobbar!"

 

Nästa berättelse hette "Linda 2" och handlade om Lindas piercing och var uppenbarligen bara ett par månader gammal, eftersom den beskrev händelser som hänt den här sommaren. Bara veckor innan vi träffades. Den forsatte med "Maja" där vårt första möte fanns med!!! Presenthistorien var översatt men inte "Maja".

 

-"Vem har översatt "Linda 2"" frågade jag.

-"En god vän, som jobbar som engelsklärare på gymnasiet," svarade han.

-"Jaså vad heter han? Det kanske är någon jag känner eller har haft som lärare!"

-"Nej jag tror inte det. Hon är ganska ny i sta'n."

-"HON! Jag kunde väl just tro det! Vad heter HON då?"

-"Birgitta Björkhult."

-"GITTAN! Kunde jag inte tro det. Hon är naturligtvis alldeles för snygg för att gå fri för dig någon längre tid!"

-"Känner du henne?"

-"Hon är bästa kompis med min lillasyrra. Dom gick på dagis tillsammans och har följt varann hela skoltiden. Se'n åkte hon till Uppsala för att plugga vidare. Jag visste inte att hon var tillbaka i sta'n! Var träffade du henne?"

-"På krogen."

-"Bara sådär?"

-"Nja, hon var snygg och jag bjöd upp henne. När vi dansat ett tag och jag fått veta att hon var engelsklärare, så frågade jag om hon ville göra en översättning åt mig och det gjorde hon gärna. Först ville hon ha betalt, men när det var klart, så ville hon inte det längre."

-"Jag vet nog hur hon fick betalt!" muttrade jag och nu var Pierres händer där igen!

 

Jag shasade bort dom och forsatte läsa "Maja" och upplevde återigen vårt första möte. Det var väldigt upphetsande att få det från en annan synvinkel än sin egen, även om just den delen var en väldigt kort bit av hela storyn.

-"Vill du att jag skall översätta den här också?"

-"Ja, om du vill." Pierre stoppade ansiktet i mitt hår och blåste mig på ena örat. Väldigt mysigt faktiskt. Så nafsade han mig i örat och jag måste fösa bort honom igen.

-"Kan du inte skriva om hur du och Linda möttes första gången. Du har ju berättat om det?"

-"Då får det bli så att jag dikterar och du skriver. Jag gitter inte skriva fler stories!"

-"Varför inte det? Jag vill inte översätta till engelska, det är min engelska inte tillräckligt bra för. Och jag tycker att du skall ha dina historier både på engelska och svenska."

-"Då kanske Birgitta kan..."

-"Du din jävla Casanova, Våga bara be henne igen!" skrek jag.

-"Ta det lugnt! Inte bli svartsjuk. Du polar ju med Lasse och jag har polat med Linda, så bråka inte nu."

-"HAR polat sa du? Är det slut?"

-"Nja, inte riktigt, men det verkar mer, som om hon polar med Maja just nu, så vi har väl trappat ner det där med pola ett tag."

 

Jag muttrade något och fortsatte läsa. Lasse var försvunnen både ur mina tankar och i verkligheten. Jag hade försökt nå honom på mobilen flera gånger, men ingen svarar. När jag läst färdigt sa jag:

-"OK, först en kopp kaffe, så sätter vi igång med skrivandet sedan." Kaffet var redan bryggt, så det var snabbt avklarat och jag var tillbaka vid datorn. "Webmakaren" var en ganska mastig bit att ta tag i på en gång. 31 sidor, 1.654 rader eller 18.513 ord, som Pierre hade räknat ut. Han gillar den sortens värdelöst vetande! Först gick det väldigt lätt och fort, men med Pierre hängande över axeln hela tiden, gick det allt långsammare. Han ifrågasatte ordval och formuleringar hela tiden och hans smekningar, som visserligen var sköna, distraherade mig.

-"Kan inte du gå ut och klippa gräset, städa eller bara gå ut och gå ett tag? Så får du läsa igenom och kommentera sedan."

-"Här skall inte klippas något gräs! Jag gillar ängstomter. Städade gjorde jag såklart innan du kom igår och promenera är inte min grej. Jag åker ut med hojen ett slag." Jag hade gärna också velat åka ut med hojen, men jag hade ju lovat att översätta så... Med Pierre ur huset gick det fort. Snart hade jag klart den första delen, när det ringde på telefonen.

 

-"Är det hos Pierre?" hördes en kvinnlig röst fråga, när jag svarade.

-"Ja det är det. Vem är det som frågar?"

-"Jo, mitt namn är Greta Lindholm. Pierre skulle hjälpa mig med en trycksak och vi hade gjort upp om att han skulle komma hem till mig igår kväll och prata om den, men han dök aldrig upp. Så jag undrade bara om han hade råkat ut för någonting..." Här tystnade optikern! Hon hörde väl själv vad hon sagt. Det lät inte direkt som ett affärssamtal!

-"Jag skall meddela honom att ni har ringt," sade jag, desto mer formell. "Han är nog inne om ett par timmar."

-"Tack det var snällt. Jag är hemma hela eftermiddagen och vä....." Hon avslutade inte meningen men jag fattade vad hon hade tänkt säga! Hon skulle sitta klistrad vid telefonen hela da'n och vänta på att Pierre skulle ringa! Vad hade han förespeglat henne? Han påstod ju att hon var för passiv i sängen, för hans smak! Jag jobbade vidare, men fru Lindholm ville inte riktigt lämna mig ifred. Hon var ju jävligt snygg. I fyrtioårsåldern, naturlig blondin, fin figur med små bröst. Jag kände på mina stora bomber och tänkte på Pierres förkärlek för småbystade kvinnor. Jag undrade hur Gittan såg ut nuförtiden? Jag kom inte ihåg riktigt. Hur stora var hennes tuttar?

 

Jag fortsatte att skriva. Berättelsen om hans övningar med de ryska tonåringarna tände mig och mer än en gång kom jag på mig med att sitta och pilla på mina bröstvårtor! Satans gubbe, hur kommer det sig att han har sådan makt över kvinnor, i alla åldrar? Han är ju varken överdådigt snygg eller har mycket pengar. Visst är han uppmärksam och mjuk, men räcker det? Jag fattade inte vad han gjorde med oss.

 

Framemot sjutiden var jag klar med första delen och skulle just börja med del 2. Då hörde jag ljudet av en tung MC utanför huset. Herregud! Jag hade varit så absorberad av storyn att jag glömt både att äta och titta på klockan! Mycket buller från ytterdörren och in stormade Pierre. Glad som en lärka och med en stor påse i handen.

-"Gissa vad jag har hittat? Världens bästa japanska krog! Jag har köpt med mig lite middag därifrån! Är du hungrig?" Klart jag var. Snart satt vi och avnjöt den godaste take-away jag smakat!

-"Var hittade du den restauranten?" frågade jag.

-"Det var någonstans uppe i Jämtland, rätt nära Östersund. En liten håla med en häftig loppis och en bra järnaffär. Jag tror den hette Brunflo eller något sånt."

-"Men helvete, det är ju säkert 20 mil härifrån!" utbrast jag. Men gott var det!

 

-"Du, Greta Lindholm ringde. Du hade lovat henne ett knull igår kväll!"

-"Helvete, det hade jag glömt!" Jag tyckte han hoppade till i stolen. "Jag har förresten inte lovat henne varken det ena eller det andra! Hon ville ha hjälp med en trycksak och jag sa att jag kanske kunde titta över nå'n kväll och diskutera saken."

-"Hon sitter och dreglar över telefonen just nu och väntar på en signal från dig!"

-"OK, jag får väl ringa henne då. Hur har det gått för dig? Får man läsa?"

-"Javisst, del 1 är klar. Jag har skrivit ut den. Läs och strecka för det du vill ändra."

-"Jag vill att du läser högt för mig!"

 

Jag plockade fram utskriften och vi slog oss ner i soffan. Så började jag läsa:

"Ibland är det inte så dumt att ha sin ateljé i gatuplanet, så att folk kan kika in! Jag hade min lilla studio i en nedlagd tobaksaffär i utkanten av centrum."

Det dröjde inte många minuter, förrän jag hade hans hand innanför skjortan igen! Jäkla förförare. Hur skulle jag kunna läsa, när jag blev så distraherad hela tiden? På något sätt lyckades jag emellertid. När jag kom till slutet hade jag två fingrar upp i fittan och han hade knäppt upp skjortan och sög på mitt ena bröst, som det värsta dibarn! Det brann en eld i mitt underliv, både av hans behandling och av berättelsen.

 

-"Nu tar vi en paus och gör något annat ett slag," föreslog Pierre.

-"Vadå?" frågade jag dumt. Jag borde ha kunnat räkna ut att det hade med knulla att göra! Han tog mig i handen och ledde mig ner i källaren. En röd lampa lyste utanför bastun. Den var uppenbarligen på. Pierre måste ha satt på den innan vi åt.

-"Bastu renar både kropp och själ!"

Jag tyckte det var en himla bra idé och snart satt vi, eller snarare halvlåg, på varsin lave i den grandoftande nya bastun. Det var rejält varmt och snart svettades vi ymnigt. Vi satt vända mot varandra och småpratade. Då och då skvätte någon av oss lite vatten på stenarna och det brände skönt i skinnet. Jag hade ju bastubad med mig hemifrån och saknade ofta en riktigt varm sådan. Den på badhuset var ju bara blaha-blaha.

 

-"Berätta lite mer om Gittan och Greta Lindholm," bad jag.

-"Gittan är det inte så mycket att berätta om egentligen. Jag träffade henne på krogen och vi snackade lite. Så frågade jag om hon hade lust att hjälpa mig översätta. Först ville hon inte, men så lyckades jag övertala henne att åtminstone göra en liten översättning. OK, men då ville hon ha betalt. Hon har bara 60% på skolan, så hon måste försöka ta alla chanser att tjäna lite extra, tyckte hon. Det var innan jag flyttat hit, så vi satt nere på tryckeriet. Hon vägrade, av någon anledning, att komma hem till mig!"

-"Det förstår jag mycket väl," skrattade jag. Det verkade när allt kom omkring, som om dom inte hade knullat. Om man fick tro Pierre, men det vete katten...

-"I alla fall, så satt vi på Elofs kontor och jag hade tagit med mig den engelska versionen och vi satt och klickade fram och tillbaka mellan den och hennes översättning. Elof strök förbi och var jävligt nyfiken hela tiden. Till slut var jag tvungen att stänga dörren. När Birgitta var klar och jag skulle betala henne, sa hon att hon inte ville ha något och att vi nästa gång nog borde vara hemma hos mig i alla fall. Så vi inte blev störda av Elof hela tiden! När jag frågade varför hon inte ville ha betalt, så sa hon att det varit så roligt, att hon inte hade hjärta att ta betalt!"

 

-"Blev det någon nästa gång?" frågade jag.

-"Nej inte ännu," flinade Pierre och stoppade in foten mellan mina ben. Han vickade lite på tårna och hade snart fått in stortån mellan mina blygdläppar!

-"Hördu du!" protesterade jag. "Våga bara förföra min systers bästa kompis! Sen är väl steget inte långt till min lillasyster, kan man tänka!" Han vickade eftertänksamt på tårna och mitt blod hettade till när han hittade "startknappen".

-"Hur ser hon ut? Är hon snygg som du?" Han tittade illmarigt, flinande på mig och tryckte till! Det gick en elektrisk stöt genom min kropp. Inte bara av hans tågympa. Tanken på att han skulle sätta på Gittan eller Malin fick också mitt blod att fara runt fortare! Oskyldiga Gittan och pryda Malin, jojo, men det skulle nog inte vara omöjligt för den här livsfarlige charmören!

 

Nu höll vi på att smälta bort och var tvungna att smita ut, för en avsvalkande dusch. Så på't igen. Det är helt underbart att bli sådär totalt "utsvettad"! Jag lade mig ner på rygg på den mjuka frottéhandduken. Åsynen av Pierre, som kom in strax efter mig, fick mina knän att åka isär, helt av sig själva! Han var sjöblöt och hade ett praktfullt stånd!

-"Blev du sådär av att duscha kallt?" frågade jag. "Det brukar ju bli tvärtom!"

-"Såklart att det inte blev," svarade han, "sånt här får man jobba för! En rejäl handtralla och så tänka på Gittan och din syrra! Det gjorde susen!"

-"Din djävul!" skrek jag och smällde ihop knäna! "Våga bara röra Malin! Då gör jag slut med dig på stubben!"

-"Tsss, vi är väl inte tillsammans heller? Har du totalt glömt bort Lasse?" Nu skämdes jag, för det hade jag faktiskt!

 

Pierre ställde sig bredvid laven där jag låg och klappade mig på höften med sitt stånd. Jag särade åter på benen, tog tag i snoppen och drog upp honom mellan min ben. Strax hade han begravt den hela vägen och våra rakade blygder gned vällustigt mot varandra! Tyckte jag inte att hans kuk var extra hård och grov? Tänkte han på Gittan och Malin? Eller var det värmen. Sakta och med känsla drog han ut och tryckte in sin styva stake och jag lät mina fittmuskler krama för fullt. Varje gång han var längst inne i mig, fick min klitta en extra tryckning och snart var vi båda på väg in i en våldsam orgasm! Hela kroppen riste och båda vrålade vi ut vår lust för fulla halsar. Det är så skönt att kunna få skrika ut sin kåthet utan hänsyn till omgivningen! Pierre var sjöblöt av svett när han sjönk ihop på mig och jag kände det nästan som om han skulle halka av! Jag höll honom hårt i min famn, så han inte skulle falla handlöst på klinkergolvet. Han kändes som avsvimmad i min famn.

 

-"Har du tuppat av?" undrade jag oroligt.

-"Ja nästan," svarade han. "Jag skall nog inte hålla på såhär, vid min ålder!"

-"Våga bara låta bli!" skojade jag tillbaka. Vi kan ofta hålla på sådär och skämta om det sexuella. Det känns så uppfriskande med en människa, som man kan göra det med. Efter en avsvalkande dusch satte vi oss i korgfåtöljerna och småpratade över varsin long-drink från den välförsedda baren.

 

-"Vad var det du ville diktera för mig?" frågade jag.

-"Jo, det var en sak som hände mig det året jag var i Stockholm. För att överleva så sökte jag lärarjobb. På den tiden var det inte så noga med behörighet och sådant tjafs. Jag fick ganska snart ett jobb på en skola strax utanför sta'n. Det var en eftergymnasial utbildning, inom sjukvården, så det var mest kvinnliga elever."

-"Det passade väl dig som hand i handske, eller snarare kuk i fitta?" skrattade jag.

-"Ja det var trevligt. Alla tjejerna var ju så söta och fräscha. Det jag vill ha nerskrivet handlar om just en speciell tjej, som heter Karin. Med henne blev det liksom tvärtom, för jag hade nog inte sett henne, om inte hon hade kommit och talat om att hon var kåt på mig!"

-"Vilken drömsituation för dig! Hur gick det till?"

-" Jo det började såhär: Det var en sån där alldeles vanlig eftermiddag på skolan, där jag jobbade. De flesta eleverna hade gått för dagen och jag satt kvar i klassrummet, för att förbereda morgondagen."

 

Så berättade han i korta drag hur han hade blivit "förförd" av eleven Karin och ju mer ingående han berättade, desto kåtare blev jag. Jag försökte att inte visa det och i stället memorera allt, för att senare kunna skriva ner det. Men det var ju hopplöst! När han kommit till hur dom klädde av varandra hemma hos Karin och sedan utforskade varandras kroppar, föll mina ben isär och den svullna klittan reste sig, som en liten kuk! Jag lade handen över för att dölja mitt tillstånd, men ofrivilligt slank långfingret in mellan blygdläpparna och se'n var det kört! Medan han berättade färdigt gned jag min svullna klitoris och snart var orgasmen ett faktum. Det slog lock för mina öron och jag kunde inte höra vad han berättade! När det lugnat sig, öppnade jag ögonen igen och tittade på Pierre. Han hade berättat färdigt och satt bara och log åt mig, med kuken i hand.

-"Kan du skriva ner det här åt mig, eller måste jag diktera?" frågade han.

-"Vi gör såhär: Jag skriver ner historien, som jag kommer ihåg den. Sedan får du läsa och lägga till det jag glömt, eller stryka felaktigheter och överdrifter."

-"Bra. Marsch upp och jobba, så skall jag berätta om hur jag träffade Linda se'n!"

-"Det ser jag fram emot!" svarade jag sanningsenligt.

 

 

------------------------------

 

Jag hade inte varit hemma på två dygn och vandrade sakta de få kvarteren hem till mig. Mitt huvud var fullt av tankar. Den här mannen, Pierre, är ju fullständigt livsfarlig! Han kan tydligen få vilken kvinna som helst, att ramla rakt i sängen! Vad är det han gör eller säger? Det känns som om han är totalt fixerad på mig, när vi är i samma rum. Hans uppmärksamhet är till 100% riktad på mina behov, stora som små och till och med på de jag inte vet att jag har! Mycket märkligt. Samtidigt känns han inte påträngande. Han skulle aldrig komma fram till mig och klämma mig på brösten, om inte jag någonstans i mitt undermedvetna önskade att han skulle göra just det! Men hur kan han läsa, det jag inte själv vet finns där? Det är lite skrämmande!

 

Borta i tankarna missade jag nästan min port! Jag spratt till när jag såg att Lasses bil stod parkerad vid trottoarkanten. Mitt hjärta slog en volt, samtidigt som jag drabbades av mycket dåligt samvete. Jag hade inte ägnat Lasse en tanke på säkert en vecka! Samtidigt blev jag lite förbannad. Varför har han inte hört av sig eller ens svarat på mobilen?

 

Jag tog trappan med två steg i taget och slet upp dörren.

-"Hallå, Lasse!" ropade jag inåt lägenheten. "Var har du varit? Varför svarade du inte på telefonen på en hel vecka?"

-"Hallå själv," svarade Lasse utifrån köket. "Var har du varit hela natten? Jag kom igår kväll och ingen var hemma! Ingen lapp på köksbordet, inget meddelande på telefonsvararen! Ylva puts väck!"

 

Jag kände att jag rodnade och fick dåligt samvete. "Jag var hos Pierre. Vi håller på att jobba med en grej och jag glömde allt. Men var har du varit?"

-"Det är en lång historia, men det kommer att hända stora grejer för min del. Vill du hänga på, så är du välkommen, om inte så är jag rädd att vi kommer att ses ännu mer sällan!"

-"Men berätta vad det är! Du skulle ju träffa chefen för EU-kontoret. Har det med det att göra?"

-"Ja, indirekt," fortsatte Lasse och satte sig vid köksbordet. "Jag for ju till Jönköping, för att träffa några gubbar i ledningen. Jag blev lite sen för vägarbeten vid Linköping. Det visade sig när jag kom dit, att vi skulle vidare till USA! Ilfärd till Landvetter och därifrån med chartrat plan till Baltimore. Jag blev så omtumlad, att jag varken kom på att ringa eller snacka in något på svararen! När vi kommit dit så var det några möten där och då fick jag frågan, om jag ville bli chef på ett alldeles nytt kontor i Durban i Sydafrika!"

 

-"Men Gud! Du tackade väl ja?" Ibland kan Lasse vara lite knäpp och inte bry sig när någon försöker mata honom med guldsked!

-"Tacka fan för att jag sa ja! Du vet ju att jag älskar utmaningar och om inte detta är en, så vet jag inte vad som är en utmaning. Allt nytt! Personal, kontor, marknad, bostad, ja till och med en lön, som man bara kunnat drömma om förut! Säg att du följer med?"

Jag var helt tagen. Skulle jag få chansen att flytta till ett nytt och spännande land? Tanken svindlade! Det var bara för mycket att ta in på en gång. Jag måste ha lite betänketid.

-"När måste jag ha bestämt mig?" frågade jag.

-"Ingen brådska. Det räcker om jag får veta det nästa vecka. Då skall jag möta dom igen i Stockholm."

 

En vecka att bestämma något, som skulle förändra hela livet! Skulle jag säga upp jobbet, lägenheten, förbereda kompisarna..... Pierre! Var jag beredd att klippa av min förbindelse med honom?

-"När blir i så fall flytten av?"

-"Inom en månad vill dom att jag skall vara på plats, för att börja anställa folk och så. Du behöver inte komma förrän senare, om du kommer med. Jag kanske rent av kan skaffa dig ett jobb på firman!"

-"Nätack du. Inte både jobba och bo ihop!"

 

Det gick helt runt i skallen på mig. Jag måste snacka med någon annan, med Gustaf kanske och med Pierre? Lasse kom fram till mig och tog mig i famn. Jag kände hans välbekanta doft och det pirrade till lite i magen. Jag kände på mig att han helst skulle vilja bära in mig i sovrummet och älska med mig på direkten! Vad skulle han säga om min renrakade fitta? Skulle han tycka att Pierre och jag varit FÖR intima? Jag kände att vi nog måste prata lite mer om Pierres och mitt förhållande först.

 

-"Jo det är en sak jag måste berätta," den klassiska öppningen, när man har något som kan vara pinsamt, kom över mina läppar. Jag vet att det är den värsta repliken en man kan höra, det finns det statistik på! "Du vet Pierre. Det är så att vi har varit tillsammans, några gånger den här veckan."

-"Ja det kunde jag väl tänka mig, att han skulle dyka upp igen. Har han videofilmat era orgier, som han lovade?"

-"Ja, det mesta. Men det har väl hänt sånt, som inte finns på tape också!"

-"Jaså, vadå? Berätta!"

-"Nja, du får väl se!" sade jag och tog hans hand. När vi kommit in i sovrummet sade jag till honom: "Klä av dig och lägg dig på sängen, så kommer jag strax." Så försvann jag ut i badrummet. Hur skulle han ta min nya uppenbarelse? Skulle han bli förbannad eller älska den lika mycket som jag (och Pierre)? Snabbt klädde jag av mig och tog på mig min morgonrock. Några tag med borsten genom håret och så tillbaka till Lasse. Han låg lydigt avklädd på rygg i vår stora säng. Hans jättekuk var på väg upp med hjälp av högernäven! Jag klev upp i sängen och ställde mig med fötterna, på var sida om hans knän. Så lät jag täckelsen falla!

 

Först hände ingenting. Lasse såg rakt in i mina ögon. Så lät han blicken lystet vandra neråt. Stanna ett ögonblick vid mina stora tuttar. Vidare nerför magen, förbi naveln, så såg han det!

-"HELVETE!!!" skrek han och lyfte minst en decimeter! "Har Pierre gjort det på dig, som jag drömt om att få göra i alla år! Jävla typ!"

-"Inte hade jag en aning om att du gillade rakade fittor! Det har du aldrig sagt."

-"Nää, jag har liksom inte vågat."

-"OK, här har du en i alla fall. Var vill du ha den?" frågade jag, lite lättad att han inte blev mer förbannad. Jag vickade lite på höfterna och sköt fram underlivet för att fresta honom. Utan ett ord pekade han på sin mun, stack ut tungan och jag flyttade mig uppåt och sänkte ner underlivet mot hans ansikte och strax kände jag hans tunga mot mina blygdläppar. Det var ljuvligt! Lasse är inte lika bra som Pierre med tungan, men just nu räckte hans kunskap till, mer än väl. Jag var helt enkelt råkåt!

-"Klart jag vill! Men jag hade ju förstås helst sett att det var jag, som fick den äran..."

Med dom orden stack han nosen rakt in i mitt sköte! Nu fick jag chansen att jämföra, tänkte jag. Det var ju mindre än 4 timmar sedan Pierre sist var där! Tyvärr för Lasse. Pierre är en mästare på att slicka fitta, men nu ville jag ha kuk i mig. Jag reste mig upp, flyttade neråt och tog ett stadigt tag om Lasses påle. För det kändes verkligen som en sån. Grov och lång och snart begravd till roten, i mitt savande inre! Om jag inte följde med till Afrika, så skulle jag nog sakna åtminstone den delen av Lasse! Jag kände hans ollon trycka mot min cervix och stannade upp, för att njuta av hur han fyllde upp mig. Så började jag rida för allt vad jag var värd! Jag kramade hans stora kuk med mina fittmuskler och snart kände jag hans orgasm spruta mig full! Min egen lät vänta på sig och jag förstod inte varför? Jag njöt ju, som alltid, men något störde mig! Var var mina tankar?

 

Jävla Pierre!!! Han hade mig i sitt grepp! Det var då jag tog mitt beslut: Jag stannar!

 

Lasse märkte inget, han var helt slut. Jag föll ner på hans bröst och smekte hans kinder. Vi kysstes länge och han smakade gudomligt. Hur skulle vi kunna lösa det här? Han ville ha med mig till Durban, jag satt fast i någon slags oberoende/beroende av Pierre! Hur hade Pierre lyckats få till det så, att jag bara kunde få orgasm tillsammans med honom? Eller var det bara en ren tillfällighet?

 

Vi somnade i varandras armar och sov hela natten tätt sammanslingrade. Ett par gånger vaknade vi till och knullade djupt och innerligt. Samma sak! Lasse kom, men inte jag.

 

Vid frukosten märkte Lasse att någonting var fel: -" Hur är det gumman? Är du inte glad att jag är hemma igen?"

-"Jovisst men..." jag visste inte vad jag skulle svara.

 

Dagarna gick och i mitt huvud försökte jag analysera alla känslor som for runt. Visst älskade jag Lasse eller....? Var det kärlek? En sådan där som skulle kunna hålla riktigt länge? Var jag mer kär i Pierre? Eller bara kåt? Till slut kom jag fram till att jag nog inte var tillräckligt kär i Lasse, för att ge upp allt här hemma. Pierre var jag inte kär i alls egentligen. Det var något annat. Kanske var det en slags trygghet, förutom att han attraherade mig sexuellt. Var han ett substitut för en far som aldrig funnits tillhands? Nä, även om jag kände mig väldigt trygg tillsammans med honom, så var han definitivt inte någon fadersgestalt!

 

Jag försökte prata med Gustaf, min chef, men han var inte till någon hjälp.

-"Det låter ju som en fantastisk grej, att få flytta till Sydafrika," sade han, "men hur fasen skall det gå för mig då? Du har ju gjort dig oumbärlig här på firman. Då måste du lära upp någon annan innan du far. Annars går det åt h-e med affären!"

 

Det var första gången jag hörde honom säga att jag var oumbärlig! Det var ju roligt att han verkligen hade märkt, det jag gjort.

-"Jag hade faktiskt tänkt fråga dig, om inte du skulle vilja bli delägare i butiken," fortsatte han. "Det skulle kännas tryggare för mig med någon, som hade ett personligt ansvar också. Dessutom skulle du tjäna rejält mycket mer!"

-"Du är gullig!" svarade jag. "Inte behöver jag vara delägare för att ta ansvar! Jag vill nog inte vara företagare, jag vill helst vara anställd, men lite högre lön skulle inte vara helt fel!" Lille Gustaf, du vill nog helst att jag stannar!

 

-"Det är klart att du skall få påökt!" lockade han. "Och om du vill så köper vi en ny kaffebryggare också!" Jag hade klagat på den vi hade, men han hade envist hävdat att den dög, fast den läckte!

-"OK, jag stannar väl då," sade jag och Gustaf såg lättad ut. "Men då går jag till järnaffären nu meddetsamma och köper en ny." Jag hade ju egentligen redan bestämt mig för att inte flytta, men jag måste ju kolla.

 

Pierre lät först väldigt entusiastisk när jag ringde och talade om nyheten för honom, men bara efter ett par meningar förstod jag att han inte gillade idén särskilt mycket!

-"Wow! Det låter ju som världens chans!" var hans första kommentar. "Dödshäftigt land, Sydafrika! Jag har varit där och det är både fint klimat och vänliga människor. Mycket rasbråk förstås och dyrt att leva är det, men tänk inte på det. Du kommer nog att bo i något område med mycket vakter och höga staket runt!"

 

Nu började jag ana ugglor i mossen och Pierre fortsatte: "Du behöver inte tänka på mig. Jag kan ju alltid lära känna Birgitta lite mer och så är jag nyfiken på din syster Malin!"

 

-"Du din jävla... bock!" skrek jag. "Du skulle bara våga ge dig på min lillasyrra! Jag flyttar INTE!" Det var naturligtvis det han ville höra!

 

Lasse tog mitt beslut förvånansvärt lugnt. Jag blev faktiskt lite förolämpad av det, men ville inte skiljas från honom som ovän. Jag var ju fortfarande väldigt förtjust i honom och ville inte att vi skulle göra slut, sådär definitivt. Han packade ihop alla sina kläder och prylar, men lämnade också kvar en del. Som för att markera att han hade lite revir kvar hos mig! Brytningen kändes inte lika definitiv på det sättet.

 

Dagen kom då Lasse åkte och det kändes märkligt nog inte så sorgligt, som jag trott att det skulle göra! När han packat bilen, kramades vi en lång stund på trottoaren, innan han klev in i bilen och for iväg. Lite övergiven kände jag mig nog och jag gick upp och ringde Pierre. Det var bara telefonsvararen hemma och jag gnydde lite i den, som en övergiven hundvalp! Så tog jag fram badgrejor och cyklade till stranden. Det var fortfarande varmt i solen och havet var efter ett par dagars pålandsvind ljuvligt varmt. Det var mycket folk på stranden och jag kunde njuta av anblicken av några unga snygga killar, som spelade beachvolley!

 

Jag låg som bäst på mage och kikade på bollspelarna när någon hällde kallt vatten på min rygg! Jag flög upp och glömde att jag häktat av mig bh'n!

-"Vad i helvete!" skrek jag och vände mig om, skylande mina bara bröst med armarna, när jag upptäckte att behån låg kvar. Där stod Pierre och flinade! Han hade vridit ur sina badbrallor på min rygg!

-"Jaså det är här du ligger och sörjer att du blivit övergiven av din karl!" skämtade han. "Kommer du över i kväll och äter en tröstmiddag med oss?"

 

Oss? Först nu upptäckte jag att han inte var ensam! Maja stod bredvid honom och log mot mig!

-"Men hej! Är du i sta'n? Vad kul, är Linda här också?" frågade jag och omfamnade vår frodiga vän. Hon var iklädd en lång T-shirt, som gick ner på halva låret. (Jag undrade just, om hon hade några byxor inunder).

-"Hejsan! Nej det är bara jag som är på genomresa. Jag har varit och hälsat på en sjuk moster i Skellefteå. Det var min tur. Så tänkte jag stanna till och hälsa på Pierre på vägen och titta på hans nya hus, som han skrutit så mycket med. Det är jätteroligt att du och Pierre har funnit varandra. Det är nog nyttigt för Pierre!"

-"Vad menar du?" ropade Pierre och knuffade till Maja, så att hon föll omkull i sanden. Hon hade inga trosor, som vanligt! Kvickt for hon upp och ställde sig på knä. Ett blixtsnabbt ryck och Pierres shorts låg runt anklarna! Gissa att folk stirrade!

 

Jag satte på mig min bh och Pierre och Maja bredde ut sin filt och slog sig ner. Vi pratade och skrattade och hävde i oss massor av deras medhavda öl.

-"Hur länge stannar du?" frågade jag Maja.

-"Några dar bara. Pierre har ett projekt på gång, som jag har lovat försöka vara honom behjälplig med."

-"Vadå för något?" undrade jag.

-"Det får du se. Det är hemligt ännu så länge. Vi kan prata om det ikväll," inflikade Pierre och med det fick jag låta mig nöja.

 

Vi drack lite mer öl och pratade om andra saker. Solen gick ner bakom bergen och vi började dra oss hemåt. Jag hade tid i tvättstugan och lovade att komma över vid åttatiden, på den utlovade middagen.

 

Medan tvättmaskinerna jobbade, passade jag på att duscha och raka mig extra noga. Man visste ju aldrig, vad som kunde hända med Maja närvarande! Hon är minst lika sexuell som Pierre och dessutom bisexuell! Jag har aldrig älskat med någon tjej förut och var naturligtvis spänd på, vad som skulle ske under kvällen. Eftersom Maja aldrig bär trosor, så ville inte jag vara sämre. En kort kjol och en stor skjorta fick bli min hela klädsel. Jag började vänja mig vid de friska vindarna runt fittan och skräcken för att någon skulle upptäcka min bara bak, hade avtagit.

 

Strax efter åtta var jag framme hos Pierre och Maja kom och öppnade. Hon hade en kort, vit, ärmlös topp som knappt dolde nederdelen av hennes stora bröst och en halvlång, blommig omlottkjol hängde lågt på hennes höfter. Den tatuerade draken lyste över hennes rygg och mage. En tunn guldkedja hängde ner mellan hennes bröst och jag visste var den slutade. I hennes bröstvårtor! Vi kramades och Maja visade mig in.

 

Ett vackert bord var dukat med levande ljus och fint porslin. På ett sideboard stod tre glas och en shaker, som jag gissade innehöll min älskade drajja och så naturligtvis Majas eviga whiskyflaska! Pierre var fullt upptagen i köket och vinkade åt mig med en grytlapp. Maja hällde raskt upp en rejäl drink åt mig och fyllde sitt eget glas till brädden med whisky! Vi skålade och satte oss i den minnesrika soffan, medan Pierre lade sista handen vid maten. Majas kjol åkte isär och hon gjorde ingen ansats att dra ihop den. Hennes vackra runda lår exponerades frikostigt. Själv drog jag lite försiktigt, blygt i kjolfållen. Jag kände mig löjligt nog lite främmande, med de här två, som känt varandra så länge och nära. Efter ytterligare en drink släppte det emellertid och när Pierre ropade oss till bords kändes det som om vi känt varann i evigheter.

 

Maten var som vanligt utsökt, liksom vinet, som Maja bara smuttade lite på, för att sedan gå tillbaka till sin whisky! Vi pratade vidare om neutrala saker och jag blev mer och mer nyfiken på vad det var för projekt, de hade surrat om på stranden. Till slut måste jag fråga: "Vad var det för projekt ni pratade om förut, som jag skulle bli delaktig i?"

-"Lugn," sade Pierre. "Vi tar det sedan. Först skall vi ha dessert och kaffe med avec. Sedan skall vi titta på lite film, som jag har fått ifrån Tyskland. Efter det skall vi prata. Eftersom vi är väldigt osäkra på, om du vill vara med, så måste det förberedas noga, så det inte blir fel!" Detta gjorde mig ännu nyfiknare, men jag fick lov att hålla mig.

 

Desserten var liksom maten helt underbar och jag började känna mig härligt avslappnad och lite onykter. Vi skrattade åt alla knäppa skämt, som Pierre serverade och Maja berättade om när hon lät göra sin tatuering och sina piercingar. Hon fick det att låta, som om det var den häftigaste sexuella erfarenheten hon hade haft! Något som jag starkt betvivlade.

 

När det var dags för kaffet, så flyttade vi över till soffan. Jag satt mittemellan Maja och Pierre och struntade fullständigt i om kjolen åkte upp så att den nästan blottade mitt bara sköte! Majas kjol öppnade sig mer och mer och när jag lutade mig fram, för att ta mitt likörglas, lutade hon sig bakåt, knäppte händerna bakom huvudet så att toppen åkte upp och visade bröstvårtorna! Nu hade hon två vackert utsirade guldplattor, som täckte vårtgårdarna och de genomstungna vårtorna stack ut i mitten! Mitt hjärta slog ett extraslag. Det var förbaskat snyggt, det gick inte att bortse från, men... Framåtlutad, som jag satt, vände jag huvudet mot henne och kunde inte låta bli att kika in under hennes kjol. När hon såg min blick slog hon upp kjolen och särade på benen! Det blänkte och gnistrade i hennes juveler, av reflexerna från de brinnande ljusen på bordet. Jag nästan tappade andan och såg bort ett ögonblick.

-"Visst är det vackert!" viskade Maja. "Om du bara anar vad det känns bra när man knullar! Och man kan leka med dom, när man är ute på sta'n, utan att någon märker något! Det ger helsköna orgasmer!"

 

Jag rodnade djupt. Hon hade ju kommit på mig med, att stirra henne upp under kjolen! Fast jag visste att hon gillade det, kändes det lite fel. Jag lutade mig bakåt igen och Pierre strök mig i nacken. Det kändes så skönt och jag hasade ner lite till i soffan och kjolen åkte upp ännu mer! Jag brydde mig inte! Den starka likören och den förtätade stämningen, spred en värme genom hela min kropp.

-"Nu måste ni berätta om projektet," sade jag. "Och vad var det för filmer du hade Pierre? Jag slår vad om att det är porr!"

-"Innan vi berättar skall vi titta på några korta egna snuttar! Se'n skall vi se en häftig tysk rulle, som är upphetsande, men ingen porr. Inget knulla i den!"

 

Utan att släppa min nacke, lutade han sig framåt och greppade fjärrkontrollen. På den stora skärmen tonade ett välbekant rum fram. Pierres badrum!

-"Va," utbrast jag, "har du kameror där nere också, din jäkla snuskhummer!"

-"Mmmm, tyst nu och njut av filmen!"

 

På skärmens mitt satt jag med uppspärrat sköte i en av fåtöljerna och Pierre var i full färd att raka bort mitt fitthår! Han hade dokumenterat hela min "fittfrisering"! Det var faktiskt minst lika upphetsande att se den, som att se filmen där han blev rakad av Maja och Linda! Jag sneglade på Maja, för att se hur hon gillade vad hon såg. Hon satt brett skrevande och lekte med sina fittringar! Hennes andning skvallrade om att hon njöt, både av filmen och sin lek! Själv kände jag hur det rann till därnere och Pierres smekningar av min nacke, sände ilningar av välbehag genom hela kroppen. Jag lät ena handen söka sig uppför mitt lår mot den savande öppningen och började smeka mig själv.

-"Ajabaja!" viskade Maja. "Låt mig sköta den biten!"

 

Jag hoppade till. Skulle jag låta Maja smeka mitt allra heligaste? Men hon är ju tjej! OK, tänkte jag. Det är tydligen dags för min lesbiska debut! Var det detta, som var projektet? Hon lade en mjuk hand på mitt lår och smekte sakta uppåt. Att jag inte tänkt på det förut, att tjejer har mjukare händer än killar! Försiktigt smekte hon runt på insidan av låren, upp över venusberget, runt runt utan att komma direkt på målet! Jag kände mina safter rinna längs skåran ner på kjolen jag satt på. Nu blir det en fläck till på soffan, tänkte jag, och skrevade mer för att ge plats. Närmare och närmare kom hennes mjuka fingrar. Så var hon där. Försiktigt drog hon ett finger upp och ner för mina blygdläppar, tryckte till och så var hon innanför med ett finger!

 

Jag vred på huvudet för att titta på Pierre. Han gav mig en hastig blick, log lite och fortsatte att njuta av filmen på skärmen. Nu visades vår donutfrukost häromdagen! Jag lade en hand på hans byxklädda kuk för att känna om han var kåt! Jodå den var hyfsat styv! Jag kramade den lite och började fumla med dragkedjan.

-"Nej, vänta lite med det! Nu skall du njuta och hänge dig åt Maja ett tag först!"

 

Maja hade ryckt av sig kjolen, utan att jag märkt det och sjönk ner på golvet mellan mina ben! Hon började kyssa insidan av mina lår med sina mjuka läppar! Min första reaktion var att knipa ihop, men det kändes så ljuvligt att jag bara inte kunde låta bli att ge henne tillträde till mitt sköte! Hennes mjuka kinder smekte så annorlunda mot mina lår och snart kände jag hennes varma andedräkt mot min fitta! Gud hon skulle slicka mig! Så kände jag en varm tungspets röra vid mina blygdläppar. Djupare och djupare, upp och ner. Hon tog tag i de inre med sina läppar och sög på dom! Jag kände att de svullnade och min klitta styvnade och pockade på uppmärksamhet. Till sist kunde jag inte hålla mig!

-"Sug på klittan!" stönade jag.

 

Maja fnissade lite och ändrade ställning. Hon stod på knä nu och smekte mina skinkor på utsidan under kjolen. Hennes bak pekade rakt upp och utan att jag märkt det, så hade Pierre lämnat sin plats i soffan, dragit av sig byxorna och stod nu på knä bakom Maja med kuken i högsta hugg! Han smekte hennes skåra med det, av försats blöta, ollonet. Så tryckte han till och vips var hela en inne i hennes heta grotta! Maja hade hörsammat min önskan och efter några inledande slick tog hon klittan mellan sina läppar och började suga på den! Samtidigt körde hon upp ett par fingrar i fittan och började handknulla mig! Det var ljuvligt alltihop! Att se Pierre knulla vilt, samtidigt som man fick den mest sensuella behandling man kunde tänka sig, av en riktigt skicklig fittslickerska! Min orgasm kom som ett snälltåg! Det dånade i mitt huvud och jag kunde känna hjärtslagen eka genom hela min kropp. Strax efteråt såg jag att Pierre var på väg! Han drog ut kuken och skulle just till att spruta Majas rygg full, när hon protesterade:

-"In med den igen! Jag vill ha satsen i mig!"

 

Kvickt stoppade Pierre in kuken i henne igen och efter ett par tag kom han! Nu var det bara Maja kvar. Hur skulle vi få henne att komma? Jag kände, att nu var det min tur att vara lite aktiv.

-"Vi byter plats!" föreslog jag Maja.

Utan ett ord reste hon sig och satte sig bredbent i soffan. Jag sjönk ner mellan hennes knän. Hur skulle det här gå? Jag prövade att göra som hon. Jag smekte insidan av hennes lår med munnen och utsidan med händerna. Så nådde jag hennes fitta och stirrade draken i vitögat! Försiktigt smakade jag på hennes blygdläppar. Hon både luktade och smakade misstänkt likt Pierre! Jag kunde inte låta bli att fnissa till, när jag kom på varför! Med tungan fångade jag in en av hennes klittringar och lekte lite med den. En ristning for genom hennes kropp och jag kände att jag var rätt. Ytterst försiktigt tog jag ringen mellan läpparna och drog lite i den. Ännu en ristning! Jag satt lite illa och ställde mig på knä i stället. Så fortsatte jag att leka med hennes ringar. Varje gång jag kom åt någon av dem, så skakade hon till. Jag kände att något var på gång därbak och svankade lite för att hjälpa Pierre att hitta rätt. Strax hade jag honom i mig ända in.

 

Nu hade jag hittat tekniken och Majas egna dofter tog överhand över Pierres. Det luktade ju jättegott. Det var en välbekant doft, men ändå lite annorlunda. Jag visste ju hur jag själv smakade! Ganska snart började hennes kropp skaka. Hon tog tag i mitt huvud och tryckte det hårt mot sitt underliv! Med ett vrål kom hon så i en kraftig orgasm. Våg efter våg sköljde över henne och jag höll på att kvävas. Samtidigt kände jag min egen utlösning komma, liksom Pierres! Totalt utmattad sjönk jag ihop på golvet. Fortfarande fullt påklädd!

 

Efter att vi hämtat andan lite och Pierre kommit med groggvirke och is till whiskyn, så sa han: "Först skall vi klä av Ylva och sedan skall vi titta på Tyska Filmer!"

 

 

 

------------------------------

 

Det var en härlig känsla att sitta, alla tre nakna, i Pierres soffa och titta på video på den stora skärmen! Fortfarande klappade hjärtat lite extra fort, av efterdyningarna från vår just avslutade orgie! Maja satt på min högra sida med en hand parkerad på mitt lår. På andra sidan satt Pierre likadant! Själv hade jag armarna på ryggstödet bakom mina vänner. Så olika deras nackar kändes! Pierres muskulösa (nåja) och Majas mjuka, lena!

 

På skärmen uppenbarade sig en ganska fyllig tjej. Hon satt på en pall och höll just på att raka sitt sköte. Hela tiden snackade hon, men det var på tyska och jag begrep inte ett smack! När hon var klar och hade torkat sig så zoomade kameran in hennes släta fitta. Hon började dra i läpparna och så satte hon i ett par ringar i dom! Strax efter fyllde hennes stora bröst hela skärmen och hon stack ett par guldstänger genom vårtorna! På ändan av dessa skruvade hon fast små knoppar som stopp. Det var oerhört fascinerande att se henne sticka smyckena rakt igenom tuttarna! I och för sig borde jag vara van. Jag hade ju skjutit hål i hundratals örsnibbar hos Gustaf och tryckt igenom örhängen och ringar!

 

Nu dök det upp några tjejer till i rutan och alla var mer eller mindre behängda med smycken i bröst och fittor. Hela tiden pratade de med varandra. Förmodligen handlade det om piercing.

 

-”Förstår ni vad dom säger?” frågade jag.

-”Javisst,” svarade Pierre och Maja nickade. “Dom snackar om hur alla deras smycken förhöjer sexlivet och hur snyggt det är! Förlåt, jag tänkte inte på att du kanske inte förstår tyska!”

-”Nä, jag valde franska i stället i plugget.”

-”Då skall jag försöka tolka,” erbjöd sig Pierre.

-”Strunt i det, jag kan gissa och det är härligt nog att titta på filmen ändå.”

 

Nästa scen utspelade sig hos en tatuerare. Den första tjejen ville ha en liten blomma tatuerad på venusberget, alldeles bredvid fittspringan! Tatueraren ritade upp den lilla rosen och satte sedan igång med sin maskin. Det såg ont ut, men tjejen höll tappert emot och snart kunde hon visa upp sin dekoration för kompisarna. Nästa offer var en brud, som skulle bli piercad! Hon lade glatt upp sig på bordet och skrevade allt vad hon kunde! Hon ville ha ringar i de inre läpparna! Nu var det en annan kille som skulle göra detta och han smetade på någon slags decinficering, som såg ut som jod. Sedan tog han fram en bamsenål som han snabbt stack rakt igenom läppen, som han dragit ut och höll i ett stadigt tag med nypan! Det kom några droppar blod och det gick kalla kårar efter ryggraden på mig. Hur kan man frivilligt utsätta sig för någonting så ont?

 

Snart hade han monterat en ring och attackerade den andra sidan! När det hela var klart höll han upp en spegel och visade resultatet för den förtjusta tjejen. Hela tiden filmen rullade, smekte mina vänner insidan av låren, nästan ända upp till min blygd. Det pirrade skönt och jag kände hur safterna rann neråt i stjärtspringan. Den avslappnade stämningen (och spriten) gjorde att det som hände på filmen kändes väldigt nära. Jag kunde nästan känna själv hur nålarna stack i fittan! Konstigt nog gjorde det inte ont, det kändes mer upphetsande!

 

Nu dök det upp en ny tjej i rutan. Hon var lång och smal med stora tuttar. Jag tyckte hon liknade mig själv lite. Hon lade upp sig på bordet och piercaren började decinficera övre delen av hennes springa. Han särade på läpparna och ägnade stor omsorg åt hennes klitta. Kameran zoomade in på kittlaren och nu stack han in en spruta alldeles vid roten. Förmodligen någon slags lokalbedövning. Hon skulle tydligen pierca klittan! Maja hade flyttat sin hand och hennes fingrar smekte min egen, vid det här laget ganska styva kittlare! Det var som en osynligt känselnerv gick mellan mig och tjejen på filmen och jag kände att min orgasm inte var långt borta.

 

Nu tog killen fram någon slags tång som han knep åt om den stackars tjejens klitta, samtidigt knep Maja om min. Det gick en rysning av vällust utefter ryggen på mig. Så tog han fram en grov nål och stack den igenom några hål på tången och rakt igenom klittan! Just som detta skedde gick det för mig. Som om även jag fått en nål stungen genom clitorisen och rakt upp i hjärnan! Jag skrek rakt ut och hela kroppen skakade. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna beröras så starkt av att se någonting sånt här.

 

När min kropp lugnat sig lite såg jag att pircaren just hade satt in en ring i hålet och höll på att torka upp det lilla blod som runnit. Tjejen klev ner från bordet och gick runt bland sina kompisar och visade upp sig. Nu kom killen in i rutan och babblade en massa och visade upp olika flaskor. Förmodligen snackade han om hur man skulle sköta om sig efteråt.

 

-"Visst var det häftigt?" frågade Maja och lade till: "Skulle inte du också vilja bli så fin?"

-"Du är inte klok! Skulle jag låta en främmande karl sticka en nål genom mitt allra heligaste! Aldrig i livet!"

-"Vi kunde ju fixa det själva här hemma," sade Pierre. "Jag har skaffat allt som behövs!"

-"Hörnu, är det detta som är ert lilla 'projekt'? Att ni skulle pierca mig!" Jag var djupt upprörd över deras påhitt.

-"Tycker du inte att Maja är fin?" undrade Pierre. "Skulle inte du vilja vara lika fin?"

-"Dessutom är det skithäftigt när man är själv. Man kan med lite träning få underbara orgasmer, utan att någon märker det, typ när man sitter på bussen och har det långtråkigt!" Maja försökte hitta fördelar, som hon trodde skulle attrahera mig!

-"Men det gör ju jävligt ont och man kan bli infekterad och då kanske man måste operera bort hela klittan!" invände jag.

-"Inte om man sköter sig. Dessutom läker det på några veckor och sedan kan man vara som vanligt."

-"Några veckor! Menar du att jag skulle vara avhållsam i flera veckor! Är du inte klok, hur skulle det gå till, med Pierre alldeles runt hörnet?"

 

Pierre skrattade och menade att han nog skulle kunna göra det skönt för mig, utan att vi knullade. Dessutom tänkte han också lova att vara avhållsam lika länge. Inte ens tänka på Greta eller Malin.

 

-"Våga bara ens tänka på Malin, din jävla kåtbock!" skrek jag. "Hur hade ni förresten räknat ut att det skall gå till? Du har ju aldrig gjort någonting sånt förut. Det är väl en sak med örsnibbar och kanske fittläpparna inte är så farligt men KLITTAN?"

-"Jag har pluggat en del," svarade Pierre. "Läst allt som finns på nätet, kollat en massa videor och haft ett par långa samtal med erfarna piercare, som jag fått tag på i Canada, på telefon. Så nog är jag förberedd. Dessutom har jag fått låna behandlingsbord och autoklav av Janne. Akupuntören på Skeppargatan du vet."

-"Det må jag säga," muttrade jag. "Men jag tror ändå inte..."

 

-"Kom nu så kikar vi på lite mer video i ämnet, innan du bestämmer dig. Du vill kanske kolla mina ringar lite närmare förresten?" Maja skuttade upp i soffan, satte upp ena benet på ryggstödet och särade på sina fittläppar mitt framför ansiktet på mig! Visst såg hon läcker ut! En gyllene ring genom klittan och en så kallad clit-hood piercing.

 

-"Men visst gör det helvetiskt ont?" försökte jag.

-"Med lokalbedövning och hålet på rätt ställe så är det inte värre än ett bistick!" menade Maja. "Vi har pratat en del och Pierre har fått träna på mig, att sätta i ringarna rätt och snabbt, så jag tror nog han kan det jättebra!"

-"Nja, jag vill nog själv se vad han har lärt sig av för videor, innan jag bestämmer något."

-"Visst," sade Pierre.och tryckte på fjärrkontrollen. Han snabbspolade en bit med mer torr information och nu visades den ena piercingen efter den andra. Inte bara i fittor och bröst utan tungor, navlar, näsborrar och ögonbryn blev dekorerade med ringar och stänger.

 

Nog såg det läckert ut! Men skulle jag våga?

 

-"Nu vill jag se vad det är för prylar du har släpat hem," sade jag när rullen var slut. "Var har du dom?"

-"I badrummet," svarade Pierre, reste sig upp och tog min hand. Maja tog den andra handen och vi gick ner i badrummet.

 

Det var knappt jag kände igen mig! Jacuzzin var täckt med en lucka och en jättestor orientalisk matta täckte större delen av rummet. Belysningen var dämpad och överallt stod det höga kandelabrar med massor av ljus! Mitt på golvet stod Jannes behandlingsbord, som var täckt med en röd sammetsduk. Det såg ut som ett altare! Rakt ner på bordet sköt en stråle skarpt ljus, från en spotlight i taket. Det såg tamejfan ut som en forntida offerplats!

 

-"Ni är inte riktigt kloka!" utbrast jag. "Är det här jag skall offras åt piercingens Gud?" Jag kunde knappt hålla mig för skratt.

-"Vi tyckte bara att det skulle vara fint och lite stämningsfullt, om man skall göra en så'n här grej. Så det blir något att minnas. Litegrann rituellt, så att säga." Pierre tittade ängsligt på mig. "Tycker du inte det är fint?"

 

Jag kunde inte låta bli att krama honom lite och sa: "Jovisst är det fint, men tänk om jag inte vill."

-"Jomen visst vill du?" Maja strök mig lugnande över ryggen och stjärten och nästan motade fram mig mot bordet.

-"Jag måste nog tänka efter en stund till först. Hur ser smycket ut som ni har planerat att jag skall plågas av?"

-"Här skall du få se," Pierre hämtade en liten bricka, klädd med blå sammet. Mitt på brickan tronade en mycket vacker liten guldring. Den var faktiskt jättefin och tanken på att få bära den i klittan var verkligen lockande. Jag tror faktiskt att åsynen av ringen fick mig att bestämma mig.

 

-"OK, du skall få sätta dit den, men lova att vara försiktig med det viktigaste jag har!"

-"Självklart. Och gör det för ont, så lägger vi av," i det samma tog Pierre mig i sina armar och bar fram mig (som ett offer ;-)) till bordet och lade ner mig, försiktigt som om jag var gjord av glas. Vi var fortfarande nakna alla tre och jag kan tänka mig att det för en eventuell utomstående betraktare, skulle sett ganska häftigt ut! Spotten i taket var riktad så att bara min släta fitta var skarpt belyst resten tonade bort i halvdunkel.

 

-"Vill du se på när jag gör det, så kan jag hämta en kudde," sade Pierre.

-"Ja det vill jag," svarade jag. "Blir det för hemskt så blundar jag. Kan jag få en bamsedrink först, så att jag kan slappna av."

 

Sekunden efter hade jag ett stort glas med iskall Dry Martini (mycket torr) i handen och jag svepte den rakt av.

 

Maja stod vid min högra sida och smekte mitt bröst. Jag tror hon menade det som en lugnande smekning, men den hade närmast motsatt effekt! Pierre kom fram med diverse instrument, bomull och kompresser på en rostfri bricka.

-"Allt är noga steriliserat i autoklaven," sade han. Jag kunde inte låta bli att fnissa lite. Han såg för djävla rolig ut. Alldeles naken utom om händerna, där han hade dragit på sig plasthandskar, sådana som tandläkarna brukar ha.

 

På brickan fanns också några skålar med olika vätskor i. Med en peang tog han en stor tuss bomull som han doppade i en av skålarna och medan han särade på mina blygdläppar med ena handen satte han tussen rakt på klittan. Jag flög högt!

-"Fy fan vad kallt!" skrek jag. "Måste den där soppan vara så kall?"

Pierre bara flinade lite, medan han började tvätta noga på och runt min knopp. Så tog han fram en fylld spruta som han noga knackade på så att luftbubblorna åkte ur.

 

-"Först lite lokalbedövning på båda sidorna, sedan skall jag märka ut var ringen skall sitta." Efter lite rotande hittade han rätta stället och stack in sprutan. HELVETE det gjorde ju skitont! Jag skrek till, men försökte ändå ligga så still som möjligt, för att han inte skulle tappa sprutan. Ett litet stick till och bedövningen var lagd. Maja tog fram en liten duk och torkade svetten ur Pierres panna! Det såg faktiskt lite löjligt ut. Som ur någon gammal romantisk sjukhussåpa. Under tiden bedövningen började verka, tvättade han av klittan igen med desinfektionsmedel. Efter några minuter tog han tag i knoppen med tummen och pekfingret och drog lite i den. Jag kände ingenting, så bedövningen fungerade tydligen. Han undersökte den noga och till slut satte han en liten prick på sidan av den, med en fin specialpenna.

 

Han frågade om jag kände något och när jag sa att jag inte gjorde det, så tog han fram en likadan tång som vi sett på filmen. Medan han drog lite till i klittan så placerade han tångens hål över pricken han ritat och knep till. SATAN, det kändes och jag skrek till!

-"Förlåt, jag kanske klämde för hårt!" sade Pierre och tittade bekymrat på mig. Jag såg att han svettades ymnigt. Han var nervös! Jag hoppades bara att han inte skulle bli skakhänt och missa så att det blev fel. Efter att ha tagit ett par djupa andetag så tog han fram en steril påse, som 'syster' Maja rev upp åt honom. Ur påsen tog han fram en kraftig, lång nål!

 

Nu vågade jag inte titta längre! Maja återgick till att smeka mina bröst och jag försökte koncentrera mig på hennes händer. Det pirrade i brösten och mina vårtor var nu knallhårda. Så stack det till! Inte så farligt som jag trott, men ändå ganska rejält. Jag öppnade ögonen ett ögonblick och tittade ner. Rakt igenom klittan satt bamsenålen! Mitt hjärta slog en dubbelvolt! Herregud vad hade jag gett mig in på? Det blödde ingenting men Pierre baddade igen med desinficeringsvätskan.

 

-"Nu skall vi bara sätta dit ringen, så är det klart!" Pierre lät på rösten som om han gjort ett mästerverk! Han hade öppnat den vackra guldringen och att sätta dit den i stället för nålen gick i ett nafs. Det märktes att han tränat! Några droppar blod trängde fram och snabbt tvättade han bort dom, med en kompress doppad i vätskan. Från ingenstans tog han fram en spegel, som han placerade mellan mina ben.

 

-"Visst blev det fint?" sade Pierre och Maja med en mun. Och jag var förstummad! den lilla guldringen vilade med sin kula precis på toppen av min clitoris. Den blänkte i strålkastarljuset och det såg nästan ut som om klittan var förgylld!

 

-"Nu skall vi fira att vårt projekt är genomfört!" tjoade Maja och skuttade bort till baren efter en flaska Gula Änkan i en hink och tre glas. Jag låg kvar på bordet och drack i djupa klunkar. Halsen var torr som en öken och hjärtat dunkade som en stångjärnshammare. Jag var stolt över att jag vågat och kände intensivt att detta var början på något nytt i mitt liv. Pierre hade gjort det och det var som om det svetsade ihop oss ännu mer. Var det Pierre och jag som polade nu?

 

När vi tömt flaskan, tog Pierre mig på nytt i sina armar och bar upp mig på sin sovbalkong. Det var lite besvärligt i den trånga spiraltrappan, men han vägrade låta mig gå själv.

-"Nu skall du vila. Om en stund släpper bedövningen och då kan det göra ont. Då är det bäst att du ligger här. Säg till om du behöver gå på muggen så hjälper jag dig." Pierre lät som den värsta sjuksyster. Han dämpade ljuset och tassade nerför trappan till Maja som parkerat sig i soffan. Själv domnade jag bort i en lätt slummer. Några timmar senare vaknade jag upp av att det gjorde jävligt ont i fittan! Bedövningen hade släppt och nu kände jag verkligen hur misshandlad jag blivit. Dessutom var jag kissnödig! Försiktigt kravlade jag ur sängen och stapplade in på dasset. Det sved som attan när jag kissade och att torka sig kunde jag glömma. Mittemot toaletten sitter en spegel och jag klev upp på toasitsen för att kunna titta lite på mitt nya smycke. Det var vackert! Trots värken var det skithäftigt och jag började redan se fram emot de njutningar som Maja pratat om.

 

När jag kom ut från dasset hörde jag välbekanta ljud nerifrån. Jag gick fram till räcket och tittade ner. Jodå, i soffan höll Pierre och Maja på som bäst. Maja stod dubbelvikt över ryggstödet och Pierre pumpade på för fullt bakom henne med kuken djupt i hennes plaskande fitta.

 

-"Hallå därnere. Skulle inte du vara avhållsam tills jag blir brukbar igen?" ropade jag till Pierre. Han stelnade till och vände upp ansiktet. Ett stort flin lyste upp halva rummet: "Jag lovade att inte ens tänka på Greta och Malin och det gör jag inte heller. Jag måste ju tacka av min sjuksköterska. Hon åker tillbaka till sin fästmö i morgon ju."

 

Vad kunde jag säga. Han har alltid en oemotsägbar förklaring till sitt handlande. Nä vi polar nog inte, men banden mellan oss har stärkts.

 

Jag gick tillbaka till sängen och sov oroligt till långt in på förmiddagen nästa dag. Ont hade jag i flera dagar och det blev, som sagt, ståfika på jobbet några dar. Redan efter två veckor hade det läkt såpass att vi kunde ha ett lite försiktigt doggy-style knull och efter en månad var det helt läkt. Maja ljög inte när hon påstod att en ring i klittan förhöjer sexlivet. Det kan jag skriva under på och likadant att man kan ha kul med ringen när man har det långtråkigt! Utan att det märks!

 

När Maja hade åkt höll Pierre ord och var avhållsam tills jag var läkt. Men sedan...

 

 

 

 

Slut (för den här gången).

 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

rikard

bra skrivet

20/4, 2015 kl. 08:55

#4

MalmöLars

Har läst alla delarna, men väljer att kommentera denna sista?
Mycket välskriven och trevlig , skulle gärna bytt plats med Pierre.
Någon stans i bakhuvudet ligger en känsla av att ha läst detta tidigare.
Den blir inte sämre för det. Grattis till en bra och välskriven novellsamling
Lars

17/4, 2015 kl. 12:21

#3

Nosey

Oj, oj, det var en hel del att läsa. Casanovan har tydligen mycket att berätta om. Skönt tryck i berättelsen som håller stämningen på topp! Ska bli kul att läsa fortsättningen, det pirrar skönt i kroppen!

17/4, 2015 kl. 07:36

#2

Yrsa

Mycket spännande novell. Bra beskrivna händelser!

16/4, 2015 kl. 20:05

#1

Mr_Solen

Även denna del var mycket spännande att läsa fast jag måste säga att det ryste i hela kroppen under sista delen. Mycket kan jag va med om men inte piercing....

Naturellt är bäst

Solen

15/4, 2015 kl. 21:11