Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/5, 2015 kl. 23:48, av Per von P

Lena och Per - Rouletten i Venusklubben

Lena upplever något mycket upphetsande

Ikväll skulle Lena bli upphöjd som hedersmedlem i Venusklubben. Efter att ha undervisat i biologi vid stadens universitet i 20 år hade hon börjat betraktas som en institution i institutionen. Hennes föreläsningar var alltid uppskattade, tentorna var svåra, men rättvisande och studenterna uppskattade hennes stora erfarenhet och förmåga att engagera. Många studenter kom också till henne för att prata om andra svåra frågor när de kände sig vilsna eftersom de kände sig trygga med Lena.

 

Venusklubben är en ren sällskapsförening, som funnits i bara sex år och som säger sig ha som syfte att hjälpa biologistudenter att få en gott socialt nätverk och vara ett stöd om behövde hjälp under sina universitetsstudier. Lena förstod nog att det var mycket festande och annat roligt som också skedde i föreningen, men hon hade alltid hållit sig positiv till den när de behövde lite hjälp. Det är ju så lätt att unga studenter blir vilsna när de kommer bort från sina föräldrar och ska börja klara sig själva, samtidigt som studierna ställer hårda krav på dem.

 

Lenas upphöjelse till hedersmedlem skulle ske på deras insparksfest och Lena hade blivit placerad intill ordföranden, Sara och vice ordföranden Robin. Tredjeårsstudenter, som hon kände väl sedan tidigare eftersom de gått flera av hennes kurser. Sara hade dessutom arbetet som amanuens under våren. Festen tilldrog sig i en lokal ca 7 km söder om staden, mitt i ett naturreservat som avsatts för ett tiotal år sedan. Huvudsakligen användes lokalen, som ägdes av kommunen, som samlingslokal för fältbiologer och andra när de hade aktiviteter i området. Man kunde lätt kombinera föreläsningar och exkursioner, så även universitetet och gymnasieskolorna använde den under vår och höst. Men det hade också blivit vanligare att den hyrdes ur för privata fester, oftast till människor som hade visst intresse för naturen och vistades mycket i reservatet.

 

Per, Lenas make, var på tjänsteresa och skulle inte komma hem förrän framåt midnatt direkt från flygplatsen, men det passade sig ypperligt eftersom han då skulle kunna hämta Lena från festen. För de övriga skulle en buss komma och hämta dem vid tvåtiden, men så länge hade inte Lena någon lust att stanna. Ungdomarna måste få kunna ha sin fest utan att hon fanns där. Att fraternisera för mycket med studenterna kunde ju också bli jobbigt framöver, i synnerhet som att hon också är examinator på flera av deras kurser.

 

Middagen flöt på och det hölls många fyndiga spex av förstaårsstudenterna. I ärlighetens namn också en del mindre fyndiga, men stämningen var ändå god. Ibland höll sig skämten lite väl långt under midjan och något av dem var t o m lite fyndigt. Hon försökte att inte se alltför road ut av fräckisarna, utan höll en lagom glad attityd. Det var dessutom riktigt trevligt. Sara och Robin höll igång konversationen med henne. Nyfiket frågade de henne om studentlivet när hon gick sin grundutbildning och hur man festade då. Mycket kunde kännas igen, nubbevisorna, gycklen mm. Vissa saker var annorlunda, men hon fann väl igen sig. Det vara en riktigt trevlig kväll.

 

Vid halv elva så såg hon plötsligt att hon fått ett SMS från sin man Per. Hon tar upp telefonen och läser ”Flyget är 1-2h försenat. Vi har inte lyft ännu”. Meddelandet hade precis kommit så hon textade tillbaka: ”Tror du att du kan hämta mig ändå?” ”Ja, om det inte blir mer försenat.”

 

Bäst att jag hör om jag får åka med bussen tillbaka om det skulle bli mer strul, tänker Lena, och vänder sig genast till Sara och Robin med sin fråga. ”Ja det är väl klart”, svarar Sara direkt, men samtidigt så ser Lena att Sara och Robin utbyter några bekymrade blickar.

 

Middagen slutar med att alla sjunger ”O gamla klang och jubeltid” och sen plockas borden åt sidan och det görs klart för dans. En av studenterna i andra årskursen har mixat ihop musiken som spelas upp från hans laptop. I baren blandas spriten friskt. Undrar var de fått tag i all labsprit, undrar Lena? Hoppas inte den är stulen från oss. Lena undviker att dricka alltför mycket, men hon ser en och annan student som inte klarat av det hela och som försvinner ut bland buskarna för att tömma magen. I det stora hela så är stämningen dock trevlig, ja riktigt trevlig. Lena blir uppbjuden nästan hela tiden av de äldre killarna och ibland så är de inte ens blyga när de trycker sina varma, muskulösa kroppar mot henne i någon av de lugnare låtarna. Någon av dem har blivit hård i skrevet, kan hon också känna och börjar längta efter Pers kropp och att känna honom tränga in i henne.

 

När klockan blivit ett så ser hon att Per skickat henne ett SMS för en timme sedan. ”Vi lyfter nu, Jag hämtar dig halv två”.

 

Sara kommer plötsligt fram till Lena och tar henne åt sidan. ”Lena, det är en tradition vi har som alla har fåt gå ed på att inte avslöja. Vi trodde att du inte skulle vara kvar här så här dags, men nu så måste vi antingen be dig att lämna festen, eller så måste du på all din heder lova att inte avslöja något för någon. Vad väljer du?”

 

Lena kände att ge sig ut en septembernatt i naturreservatet inte var det mest lockande så hon svarar raskt: ”Jag lovar att inte säga något”.

 

”Inte till din man, dina barn, kolleger eller någon student?”

 

”Jadå”.

 

”Vi kommer att ha en hållhake på dig, precis som på alla andra som är här ikväll.”

 

”Hur då?”

 

”Det kommer du att förstå. OK då är vi överens så vi kan fortsätta”.

 

Sara och Robin gick fram till musikanläggningen stängde av musiken och ropade samtidigt: ”Nu är det dags för ’Rouletten’! Alla noviser ställer sig i mitten av golvet, flickorna mot fönstren och killarna mot dörren. Ni kommer var och en att få ett kotiljongmärke, som visar vem ni paras ihop med”. Några äldre medlemmar började tjoa samtidigt som Lena såg några skrämda uttryck hos noviserna. Noviserna var lätta att känna igen eftersom de alla bar en noviskostym. Killarna hade alla vita skjortor med röda slipsar samt mörka byxor. Flickorna bar vita blusar och röda kjolar som slutade vid knäna. Lena ställde sig vid sidan och tittade förundrat.

 

Kotiljongmärkena var små bilder, fästade vid ett band med en säkerhetsnål. Efter ett tag började det gå upp för noviserna att de slumpvis parades ihop med en partner av motsatta könet som hade ett märke som matchade deras. T ex blomma – bi, tjur – ko.

 

Robin tog till orda: ”Som en del av de viktigaste kunskaperna inom biologin så är reproduktionen av yttersta vikt för att släktet ska fortleva. Ni måste klara av att föra släktet vidare. Vi behöver fler biologer och det behöver ni öva på, men som ni vet så behöver mannen för att kunna vara beredd att sprida sin säd upphöja sitt organ, eller som vissa säger, få erektion. Det är nu upp till varje par att inom fem minuter se till att upphöjelsen är så stor att den klarar att föra släktet vidare. Och för att det ska gå rätt tillväga så kommer vi att mäta att kraften för att böja organet fem centimeter inte understiger fem Newton. Den som inte klarar detta blir diskvalificerad, och det gäller båda i paret. Starta nu”! Robin startade en klocka och gick fram mot paren.

 

Några par kastade sig i famnen på varandra medan andra var blygare och började ta på varandra. Sara och de äldre flickorna, som nu var åskådare gick då fram och började visa hur det skulle gå till. Byxorna på killarna knäpptes upp, blusarna på tjejerna öppnades så att brösten skymtades. Inga flickor hade bh på sig, upptäckte Lena. Några flickor ställde sig på knä och tog killarnas snoppar i sina munnar och började suga samtidigt som de kramade kulorna med den andra handen.  Lena såg att resultatet inte behövde vänta på sig. De unga killarnas snoppar stod som raka pinnar som gick ut från ett träd och hon förstod att det nog inte behövdes mycket för att de skulle explodera snart.

 

Själv kände hon sig allt annat än behaglig till mods. Hur skulle hon bete sig? Hon valde att sluta upp med ett par äldre flickor som iakttog det hela mer avvaktande. Sugandet och runkandet hade nu mest gått över i att paren stod och kysstes, kramades och lätt smekte på snopparna för att bibehålla ståndet. De tio paren i mitten på golvet var verkade bli mer och mer upphetsade, flickornas händer började söka sig ner till deras sköten utanpå kjolarna. Efter ett tag sökte sig händer ner under kjolarna och några av killarna hängde på och började smeka sina partners.

 

Saga tog plötsligt till orda: ”Nu ska upphöjelsen kontrolleras”. Och så började hon och Robin att gå runt till paren. I änden på en liten fjäder våg så hade ett band fästs, som träddes över varje pojkes organ. Naturligtvis var det inget problem att dra ut fjädern så att den indikerade 5 Newton. Vid varje mätning så kunde Lena se att Sara passade på att stryka över killarnas ollon och även dra förhuden upp och ner några gånger. En kille nästan vek sig och var nära att spruta.

 

”Ståndaktighet, du vill väl inte bli diskvalificerad redan nu?” sade Robin.

 

Lena visste snart inte vart hon skulle ta vägen. Det här var ju fruktansvärt pinsamt att titta på, men hon var samtidigt oerhört nyfiken så hon ville ju inte heller gå ut. Värst av allt hon började bli så kåt att hon snart inte visste vart hon skulle ta vägen. Och värre skulle det bli.

 

Sara tog nu fram en flaska med glidmedel och sade: ”Gör er redo och ställ er i ringen flickor. Robin ska bara kontrollera er. Ta av er trosorna!” Flickorna ställde sig alla i en ring med ansiktet framåt och drog ner trosorna. Robin gick runt till var och en och sade till dem att sätta händerna på knäna och böja sig framåt. Han drog upp kjolen över ryggen så att stjärt och sköte blev synliga, Sara klickade lite glidmedel på hans fingrar som han sedan började att smörja in mellan blygdläpparna på novistjejerna, en efter en. Han slutade med att stoppa in några fingrar i dem och kommenterade dem.

 

”Härligt vad våt du är!”

 

”Mm, din trånga fitta kommer nog att fälla avgöranden.”

 

Lena blev bara mer och mer upphetsad. Det fick bara inte upptäcka det! Runt henne började hon se att många hade samma problem. Både pojkar och flickor hade börjat att gnida sig mot skrevet. Några par kysstes djupt, bröst kramades och händer ströks längs kropparna. Hon började inse att det knappast var några som läade märke till henne längre.

 

Sara ställde sig nu i mitten av ringen och ropade: ”Nu ska vi se vem som är bäst på roulett! Inte rysk utan sex-roulett! När vi sätter igång så ska killarna stoppa sina snoppar i er och jucka in och ut åtta gånger. Vi räknar högt och ni ska hålla takten. Alla kollar så att minst två tredjedelar dras ut varje gång. Om någon kille sprutar så får han lämna ringen och de andra fortsätta. De som klarar sig kvar går ett steg åt höger och så fortsätter vi. Gör er redo! Färdiga! Kör!”

 

Alla börjar ropa i kör: ”Ett! Två! Tre!” och så vidare. Lena ser hur flickorna vrider sig i lust. Några stönar. Och innan man hunnit räkna till åtta så har redan två killar kommit. Den ene killen en lång blond smal kille skriker ut: ”Nej!” I ett vrål som innehåller både njutning och bedrövelse. Han drar ut sin snopp som sprutar långt upp över ryggen och på stjärten på flickan framför honom. Den andra killen, också en blond kille, och med en rakad snopp som verkar riktigt lång ser mest bedrövad ut men även han sprutar på flickans rygg. Lena flämtar när hon ser hur han sprutar och knäar till av upphetsning. Hon får svårt att stå rak när hon känner att hennes blodtryck sjunker i takt med att upphetsningen stiger. Stämningen blir också högre runt omkring. Uppenbarligen har de två killarna diskvalificerats från vidare deltagande och snart börjar en ny omgång: ”Ett, två, …”

 

På fyra så ser hon att en mörk kille av medellängd tar ett steg tillbaka och att hans erigerade snopp pumpar sperma över golvet. Några tjejer går fram och drar honom tillbaka samtidigt som de övriga gör klart omgången.

 

När nästa omgång pågår så ser hon att en av flickorna, som blir över den här omgången börjar smeka sig själv. Hon vrider sig och stönar. Bland åskådarna har flera handen mellan benen och någon har stoppat ner den innanför linningen. Medan omgången pågår stönar flera av deltagarna högt men alla killar klarar sig utan att spruta.

 

Ett steg snabbt åt sidan och ytterligare en omgång startar. Lena måste behärska sig så att hon inte stoppar sin hand innanför trosorna. Några flickor har knäppt upp några knappar i sina blusar och smeker sina bröst. Några par står och smeker varandra. Ett par killar, ser hon, har lättat på knapparna i byxorna och smeker sina organ medans man räknar högt.

 

”Åhhh!” hör Lena ett av paren i ringen ropa och det är uppenbart att båda får orgasm. Killen drar ut lemmen och det droppar från ollonspetsen. Tjejen vänder sig om och kysser honom men han dras snart bort och flickan ställer sig i ringen igen för att ta emot nästa omgång.

 

Så fortsätter det, killarna pumpar sina stakar i flickorna. Tjejerna smeker sig och Lena ser hur noviserna får orgasm på orgasm, både tjejer och killar. Killarna blir mer modiga och när de inte klarar att hålla sig längre så visar de hur de sprutar sperman och försöker lägga den på tjejernas ryggar. En kille sprutar ända upp i håret på tjejen framför samtidigt som han stönar högt. Lena lägger också märke till att tjejen som fick kommentaren om ”fittan som skulle fälla avgöranden” fick ta emot minst två sprut på ryggen.

 

Lena blev kåtare och kåtare. Upphetsningen var oerhörd och hon fick stålsätta sig för att inte börja smeka sig själv. Snart återstod bara två killar och då gick Sara in och avbröt: ”Nu är det dags för final! Lägg er på rygg och nästa två tjejer i tur tar plats på var sin sida. Sätt igång gör så att de kommer!”

 

Kläderna slets bort från killarna och tjejerna vi killarnas sida började att stryka upp och ner över ollonen. Plötsligt tog en tjej mod till sig och slöt sin mun över den ena killens ollon. Det stod inte på förrän han började åla omkring och ropade ”Nej!” En fontän av sperma sprutade ut över killens mage och bröst.

 

”Vi har en vinnare!” ropade Robin. ”Oskar är vår mästare!” Oskar var en ganska alldaglig kille till utseendet. Säkert ingen som tjejerna vände sig om efter i första taget. Lena tänkte att nu kanske det blir skillnad, när de vet hur länge han kan hålla sig. ”Oskar, du måste få avsluta nu. Var är Karin? Som vinnare på vårfesten så får hon äran att göra det skönt för dig tills du är nöjd.”

 

Vårfesten, då är det alltså en kvinnlig vinnare, förstod Lena. Undrar vad de gjorde då?

 

Karin, en lång smal blond tjej, med små lockar, kommer fram och kysser Oskar, som står naken framför henne. Hon tar sakta och sensuellt av sig sina kläder och går fram och trycker sig mot honom. Hon lyfter Oskars händer till hennes små bröst och Oskar fattar genast galoppen och smeker dem. ”Du är en mästare!” ropar Karin njutningsfullt. Så lägger hon ner Oskar och smeker över hans bröst medan hon sätter sig över hans lem och låter den tränga in i henne.

 

Lena nästan svimmar när hon ser det och bara längtar efter att få en hård stake i sig. Hon ser att många par har bildats och det är inte bara Oskar och Karin som älskar, men hon kan ju inte ta tag i en av killarna på festen utan måste hålla på sig, hur frestande det än är. Då tittar hon på sin klocka och ser att den är några minuter över halv två. Per, var är han? Hon tittar ut genom fönstret och ser ljuset från två lyktor närma sig. Fort samlar hon ihop sina saker och rusar ut för att möte honom. Han får bara inte komma in. Utan att ta avsked från värdarna försvinner hon så ut i mörkret.

 

”Hej älskling! Hoppas du inte haft tråkigt medan du väntat på mig?” säger Per och kysser Lena.

 

”Nej, det var OK, men jag längtar hem nu”, svarar Lena och spänner på sig säkerhetsbältet.

 

”Vad bra”, svarar Per och börjar köra hemåt. ”Mår du bra, jag tyckte du såg röd och varm ut i ansiktet?”

 

”Ingen fara, det var bara lite varmt där inne.”

 

Så fort de kommit innanför dörren hemma så kastar sig Lena om Per och börjar smeka honom i skrevet och knäppa upp hans byxor ”Skynda dig! Jag vill att du tar mig bakifrån här och nu!”

 

Den natten blir en av Pers mest minnesvärda, men han kan inte släppa tanken, hörde han Lena räkna för sig själv?

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

rikard

kanon novell

8/6, 2015 kl. 15:38