Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/7, 2015 kl. 12:00, av solvind4

Födelsedagsönskningen

En önskan. En dröm. Att få utmana sig själv. Att få uppleva något nytt. Att befinna sig i en roll och position där jag aldrig varit förut. Att bli väldigt väldigt retad...

Det hade varit ett långt äktenskap. 4 barn. På slutet många år av kamp för att få det att fungera. Eviga försök att göra kärlek. Att hitta tillbaks och återskapa sex och närhet. Det blev många år av nästan celibat och ensam i sängen och drömmar och fantasier och högerhanden. Försöken misslyckades och så återstod bara skilsmässan. I de sista årens kämpande och misslyckade försök så fanns också en underliggande längtan efter att bli förälskad. Tanken att bli förälskad. Nu. Här. Igen. Med all den livserfarenhet och mod och klokhet som finns nu och som inte fanns för 20 år sedan. Det lockade. Det var en vacker vision.
Och så kom skilsmässan.
Och efter det så kom förälskelsen. En mogen och klok kvinna.
En passion.
Sex som var som en dröm. Det var som om en rymdvarelse med tankeläsningsförmåga hade stigit ned till jorden för att tillfredsställa mig. Det var magiskt. Det var stort. Och jag ville bara ge och ge uppmana till egoistisk njutning. Jag fick så mycket och jag ville ge så mycket. Det var sex i en helt ny aldrig tidigare upplevd dimension. Det var sex med en total frihet och nästan gränslöst.
Det gick 1,5 år och det var snart dags för min födelsedag. Jag fick en fråga om vad jag önskade mig i födelsedagspresent. Det väckte en gammal fantasi till liv. Som svar på frågan om födelsedagspresent började jag att skriva ett mail varje dag till min särbo och älskade kvinna…..

Mail 1
Fredag kväll. Vi har sprungit, duschat, ätit något gott, druckit lite alkohol. Pratat. Sett djupt in i varandras ögon. Berört varandra, en kyss då och då i köket. En hand i nacken. En tunga som skickar signaler. Vi börjar komma in i varandras medvetande. Det finns en växande samhörighet. Vi dukar av. Borstar tänderna. Tar varandras händer och går in i ditt sovrum. 

Mail 2
Du stänger noggrant dörren. Kysser mig med väldigt mycket känsla. Jag blir nästan yr av intensiteten. Du börjar knäppa upp min skjorta. Din hand glider smekande in över min bröstkorg och ner mot magen. Du viskar i mitt öra ”du och jag skall få en ny upplevelse”

Mail 3
Min hjärna smalnar av. Allt försvinner. Allt är här och nu. Dina ord är som att trycka på en knapp som tar bort allting utanför. Det är bara du och jag. Vårt möte. Ingenting annat finns än dina händer på min hud. Mina ögon som sugs in i dina. Din hud i nacken under mina fingertoppar när jag drar dig intill mig och kysser dig. Jag vill kyssa dig så att du via mina läppar och tunga skall känna och uppleva hur mycket jag älskar dig. Hur fantastiskt uppfyllande min åtrå är. Min lycka. Jag känner mig lite otillräcklig. Känslan är att det går inte att förmedla den fulla omfattningen av mina känslor. Du lösgör dig ur kyssen och omfamningen. Det är tydligt att du har en plan och ett mål. Du ler mot mig, lite retsamt, och smeker långsamt av mig min skjorta.
Du tar fram en stol….

Mail 4
Du trycker ner mig på stolen. Tar bak händerna bakom min rygg. Och sätter på mig handbojor. ”Nu är du min, och jag bestämmer allt” säger du och sätter dig i mitt knä. Tar tag om mitt huvud och kysser mig. Mina känslor rusar åt alla håll känns det som. Helt hängiven kyssen. Samtidigt lite nervös för en helt ny upplevelse. En osäkerhet och anspänning. Utlämnad. Den mest dominerande känslan är dock förtjust spänning kopplat till att helt koppla av. Jag behöver inte fundera på nästa steg. På att tolka. På att ta initiativ. Jag sitter fast. Jag har ingen kontroll. Jag har lämnat över mig till min älskade och det är helt underbart.
…och i allt detta en växande kåthet. Det känns som om din kyss pumpar blod från mina läppar ner till min kuk...
Du släpper kyssen och mitt huvud. Lutar dig tillbaka. Ser mig in i ögonen och ler. Ett leende som ger mig en känsla av att du gillar leken. Det här är inte bara en snäll födelsedagspresent. Det är två älskande nyfikna människors forskande i sin sexualitet.
Du böjer dig ner och låter dina läppar och tunga leka lite med mina bröstvårtor. Din hand smeker varsamt över min mage och fingerspetsarna rör lite innanför kalsongkanten.
Du reser dig och sätter fram en spegel så att jag ser mig själv. Hur utsatt jag ser ut på stolen med bakbundna händer. Det är så vackert att du tar fram den. Du vet hur mycket jag älskar med ögonen.
”nu vill jag ha dig naken” 

Mail  5
Du har alla dina kläder på dig. Det får mig att känna mig ännu mer utsatt och utlämnad. Din makt blir tydligare. Du knäpper upp bältet i mina jeans. Knäpper upp gylfen. När du gör det så rör dina fingrar vid min kuk genom det tunna kalsongtyget. Min kåthet växer. Du tar ett stadigt tag och drar snabbt av mig jeansen och strumporna. Sedan sätter du dig på knä mellan mina ben och tittar upp mot mig. En ny känsla växer. Det är så vackert att se dig och ditt blonda hår. Din vackra glittrande stjärnögon. Jag vill kyssa dig. Jag vill krama dig. Jag vill utrycka min kärlek i handling. Jag vill ta av dig kläderna. Jag hungrar efter din hud. Men jag sitter helt fast. Jag kan inte. Jag är hänvisad till vad du bestämmer. Det växer en frustration av kärlek. Av kåthet.
Du lägger kinden mot min kuk som är spänd under kalsongernas tyg. Du låter kinden glida längs kuken.
Sedan tar du av mig kalsongerna….

Mail 6.
Du smeker mig långsamt längs lårens insida. Du smeker hela min nakna kropp, utan att röra min kuk. Jag ser i spegeln hur jag sitter helt naken, bunden och utlämnad och hur du går runt mig och rör vid mig med dina fina händer. Det är mycket njutningsfyllt och mycket frustrerande. Jag vill skrika ”smek min kuk” eller ”släpp loss mig” så jag kan röra dig, klä av dig. Det är enormt frustrerande och enormt upphetsande. Du ställer dig framför mig. Ser mig djupt i ögonen. Tittar ner på min kuk. Hör min andning. Du märker hur kåt jag är. Du tar ett stadigt tag om min kuk och runkar några intensiva drag men släpper snabbt. Jag stönar djupt.
Så tar du av dig. Först tröjan. Sedan jeansen. Du behåller trosor och BH. Du vänder ryggen mot mig och sätter dig långsamt i mitt knä. Min kuk är placerad mellan dina skinkor. Mot trosans lite glansiga tyg. Du rör dig lite försiktigt upp och ner längs min kuk. Det är våldsamt upphetsande. Jag förs upp och ner i upphetsningen. Det känns som om du spelar på mig och min kåthet som om jag vore ett instrument.
…och den där galna och upphetsande frustrationen över att sitta fast växer. Jag vill så intensivt röra vid din kropp med mina händer.
Du vänder dig om. Din leende och retsamma blick in i mina ögon. Du glider snabbt ner på knä och ….

Mail 7
…suger min kuk intensivt i 5 sekunder. Jag tittar i spegeln och det är en oerhört laddad njutning. Du slutar. Håller bara om kuken. Tittar upp på mitt ansikte. Kollar liksom hur upphetsad jag är. Sedan suger du lika intensivt i 3 sekunder.
”nu är det min tur” säger du och reser dig upp….

Mail  8
Du sätter dig först i mitt knä. Nu med ansiktet mot mig. Lägger en hand om min nacke och kysser mig. Jag känner en liten lättnad. Äntligen får min frustration och kåta kärlek ta vägen någonstans. Jag försöker utrycka allt jag känner och vill i min kyss tillbaka. Under kyssen glider dit sköte fram mot min kuk. Genom trosans glansiga tyg kan jag känna dina blygdläppar mot kuken. Du trycker skötet lite hårdare mot kuken och rör dig lite lite sidledes fram och tillbaks samtidigt som vi kysser varandra. Så slutar du kyssa mig. Lutar dig lite tillbaks. Flyttar din hand till min axel. Där vilar den medan vi ser varandra in i ögonen. Jag ser hur du går in i dig själv. Din växande kåthet. Du trycker skötet hårdare mot min kuk och börjar istället röra det lite upp och ner. Jag ser din växande egoism. Hur du koncentrera dig på känslan när din klitoris och blygdläppar rör min kuk genom det tunna tyget. Att se din njutning öka lättar min egen frustration. Jag kan för en stund lämna fokus på mig och min starka längtan att röra dig. Att ge istället. Det är för ögonblicket lite befriande att se att du tar för dig för egen del. Det lättar den starka spänningen. Det varar dock inte så länge. Dina rörelser, din tyngd din närhet berör mig starkt. Frustrationen återvänder och jag vill sååååå gärna använda mina händer. Beröra dig. Vara aktiv och i handling visa min kärlek.
Jag känner din intensitet växa. Du blundar och ger dig hän. Min kuk stimuleras av dina rörelser. Min upphetsning ökar. Du stannar. Släpper mina axlar och öppnar ögonen och ser in mina. Du knäpper långsamt upp din BH och släpper den till golvet. Jag tittar hänfört på dina vackra bröst och känner en nästan desperat längtan efter at få kyssa dina ljuvliga bröstvårtor. Låta tungan leka. Du ser bara in i mina ögon och anar säkert min längtan. Du böjer dig långsamt fram. Kramar om mig och lägger huvudet på min axel och låter först dina bröst bara långsamt och varsamt nudda vid mina bröstvårtor. Vaggar lite sidledes med överkroppen så att dina mjuka bröst och bröstvårtor smeker min bröstkorg. Så kramar du mig hårdare. Trycker din överkropp mot mig och börjar återigen röra dit sköte mot min kuk. Det är en ny vinkel tycks ge en ny och intensivare känsla för dig….
Med en djup suck av njutning så ställer du dig upp….
Du står precis framför stolen vänd mot mig. Jag ser att dina trosor har blivit fuktiga. Jag ser oss i spegeln. Jag andas med öppen mun och mitt ansiktsuttryck är smått galet av kåthet.
Det kommer att bli värre…..

Mail 9
Du ser mig in i ögonen och drar oändligt långsamt av dig ditt sista plagg. Trosorna. Så ställer du dig lite bredbent. Närmare. Över mina lår. Du börjar långsamt och varsamt smeka din fitta. Låter ett finger glida längs blygdläpparna. Så trycker du in det en liten aning för att hämta lite glid. Du låter det lite kladdiga fingret långsamt glida upp över klitoris. Jag andas tungt. Min upphetsning stegras om möjligt ännu mer. Enorm kåthet, blandas med djup frustration över att bara sitta fast och vara helt handlingsförlamad. Samtidigt finns det en befriande motkraft. Jag kan bara slappna av och helt njuta av det som händer. Du styr fullständigt. Du har all makt och jag är helt i din kontroll. Det finns en kärlek i det. Det är bara att åka med på den njutningsresa du ger mig. Att få älska med ögonen. Jag ser hur ditt finger rör sig över klitoris. Jag ser dina bröst. Jag ser kåtheten i ditt ansikte. Jag ser din underbara stjärt i spegeln. Jag ser oss leka en fantastisk kärlekslek för vuxna. Jag njuter enormt.
Du ökar din intensitet lite och så tar båda dina händer tag om mitt huvud. Du tar ett steg framåt och trycker lystet in mitt ansikte i din fitta. Äntligen. Doft. Smak. Värme. Hud. Jag låter min tunga leka och slickar dig intensivt. Du trycker fittan hårdare mot mitt ansikte och jag sitter helt fast mellan dina händer och ditt sköte. En underbar låsning. Jag känner blodet bulta i min kuk. Du står så ganska länge och jag känner hur musklerna i dina lår spänns och du nästan krampar i din njutning.
…och jag vill bara vara där. Äntligen får jag göra något.
Så släpper du mig. Tar ett steg tillbaks och vi flämtar båda två.
”Det är helt galet” säger jag och så skrattar vi lyckligt båda två.
Du böjer dig ner och tar upp lite glidmedel….

Mail 10
Min kuk skriker efter beröring. Och den blir belönad. Med varma varsamma händer så smeker och gnider du in den med glidmedel. Jag är nära att hyperventilera.
Så sätter du dig i mitt knä igen. Jag bara sitter där. Helt hjälplös med bakbundna händer. Du kysser mig. Så lägger du en hand om min nacke och den andra tar tag om in kuk. …och nu är det inga trosor i mellan. Du börjar smeka din fitta med min hala, varma, bultande kuk. Beröringen är en enorm njutning. Dessutom så verkar du njuta och njuta och njuta. Du stönar ”kyss mitt bröst”. Jag lyder direkt. Varje sak jag får göra är en befrielse. Det är en lycka att få smaka dina bröst. Leka med din bröstvårta.
Så glider du några centimeter bakåt i mitt knä och lutar också överkroppen bakåt. Du vinklar min kuk mot din fitta. Jag ser din fitta och min kuk. Hänfört, flämtande med glansiga ögon ser jag hur du för in en endaste centimeter av ollonet mellan dina blygdläppar. Så stannar du där och låter ett av dina fingrar leka över din klitoris. Jag försöker röra mig för att komma in längre. ”Nej, stilla” du är mycket tydlig. ”herre gud” närmast kvider jag.
Efter en stund reser du dig upp och vänder dig om. Du sätter dig i mitt knä med ryggen mot mig. Min kuk vilar upprest mot din fitta. Jag ser allt i spegeln. Hela din kropp. Oss. Dina ögon. Du låter en hand glida ner och kittla min pung. Så börjar du röra ditt sköte mot min hala kuk. Du njuter och jag njuter. Det är tyngden av din kropp. Det är värmen av din stjärt. Det är min kuk med det känsliga ollonet mot din klitoris. Det är också vad mina ögon ser. Bilden i spegeln jag lystet slukar. Våra kön som är i kontakt. Och så jag längtar efter att få hålla om dig. Jag kan inte låta bli att röra mig lite. Du njuter av det. Vi sitter så en stund och låter upphetsningen växa. Så lyfter du dig lite och låter återigen långsamt en ynka centimeter av min kuk få klyva din blygdläppar. Du gör det med en sträng förmaning om att jag skall vara stilla.
Du reser dig åter, vänder dig om, trycker ånyo mitt ansikte mot din fitta och jag får slicka dig, smaka och njuta. Så släpper du och säger med ett leende ”nu skall jag reta dig”.

Mail 11
Du plockar upp en dildo och lägger dig ner alldeles framför mig. Skrevar brett rakt framför mina ögon. Ser mig in i ögonen och så för du långsamt in dildon med en njutningsfylld suck. Det är helt galet upphetsande och våldsamt frustrerande. Jag blir galet kåt och retad. Jag vill att det skall vara min kuk som glider ut och in ur dig. Som får dig att njuta. Jag känner nästan att det är min kuk. Jag har aldrig tidigare upplevt en så våldsam kåtfrustration. Det är närmast osannolikt att jag kan känna så starkt utan att gå sönder. ”släpp loss mig” stönar jag. ”inte än” svarar du och fortsätter att njuta av dildon och dina fingrar. Lite till. Och lite till. Det känns oändligt långt. Jag bara stirrar med gapande mun. Kan inte ta blicken ifrån dig.
Så reser du dig upp och jag tror att nu, nu skall du befria mig. Du suger mig retfullt och intensivt i fem ynka sekunder…Först befriande sedan när det plötsligt upphör, oändligt retsamt. Enormt upphetsande. Så ställer du dig bredbent över mitt knä. Med ryggen mot mig. Böjer dig framåt och för din ljuvliga stjärt upp mot mitt ansikte. Jag böjer mig fram och trycker in ansiktet och börjar slickar intensivt. En stor befrielse igen över att få göra något. Att få röra vid dig. Smaka. Den varar i fem sekunder…. Sen säger du ”stopp., du får inte röra mig mer” och tar bort din stjärt. Jag anar att det kommer att bli mer och retsammare och stönar bara ”Neej” Du tar upp dildon. Böjer dig djupt framåt och på ett avstånd av extremt retsamma 30 cm från mitt ansikte så ser jag hur dildon klyver dina blygdläppar och glider in i dig. Djupt in. Jag känner doften. Jag kan känna värmen från din kropp. Jag hör ljudet. Jag trodde inte att det kunde bli värre och mer underbart än när du låg på golvet framför mig.
Det kunde det.
”Befria mig, släpp loss mig” närmast kvider jag.
Som vanligt så känner vi nästan samtidigt när gränsen är nådd. När det är dags att gå vidare.
Du släpper loss mig….

Mail 12
Jag är fri och det är underbart.
Vad som händer sedan vet jag inte.
Du kanske vill fortsätta att dominera. Tar min hand och leder mig till sängen. Lägger dig ner på rygg. ”Jag vill ha orgasm nu. Slicka mig” kanske du befaller. Och när jag med tunga, fingrar och händer fört dig ända upp till toppen så kanske du sedan rider mig till min topp.
Eller …
Så vill vi båda bara vara nära nära nära. Vi ligger sida vid sida. Min kuk djupt inne i dig. Vi kysser varandra. Tar på varandra. Kramar. Smeker. Jag nästan gråt kvider av lycka ”du du du, jag älskar dig, jag älskar dig så oändligt mycket” Vi kanske glömmer bort våra orgasmer i den stora kärleken och närheten.
Eller…
Så ger du mig handbojorna med ett leende och orden ”din tur”
Jag tar dina händer bakom ryggen och sätter på dig dem snabbt så att du inte skall hinna ångra dig. All frustration skall äntligen få ett utlopp. Jag kanske tar dig hårt, dominerande och aktivt. Knullar dig intensivt och galet kåt medan du får ligga still och bara ta emot. Vänder på dig. Använder dig. Olika ställningar. Trycker kuken i din mun. Tar dig bakifrån. Tillslut kanske jag tar på en kondom och låter det gå för mig när jag tar dig analt. Mitt i, eller på slutet ser jag till att intensivt smeka och slicka dig till orgasm.

Jag vet inte. Jag har ingen önskning om slutet. Det kanske går till på ett annat sätt. Med dig min ljuvliga upplever jag närmast en total frihet. Jag vet inte vad som skall hända med mig om jag får en sådan ”behandling”. Jag vet inte vad som händer med dig…
Men jag är väldigt nyfiken….

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

solvind4

Till Nosey: Tack. Det var precis den uppbyggande erotiska känslan jag försökt fånga. Förspelet.... Det så variationsrika, lekfulla och viktiga.

8/7, 2015 kl. 14:49

#1

Nosey

Strålande! Hela känslan av erotik som byggs upp i alla dess detaljer, skönt skriven.

7/7, 2015 kl. 22:48