Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/7, 2015 kl. 04:07, av Huldran

Längtan – Camille.

Del 8 av 11 i serien Längtan!

”Du skall veta att vi tjejer tycker också om sex”, hade hon berättat för mig. ”Hemlig, privat och anonym. Utan villkor eller begränsningar.”

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Huldran

Tack skall Du ha, Roljoh. Det var kul att Du tyckte om den. Jag skall berätta det för tjejen som reste dit. //Huldran.

1/8, 2015 kl. 15:01

#6

roljoh

Vilken kvalité berättelse.
Den är så verklig och så trovärdig.
Detta skulle jag vilja uppleva själv.
Oj, jag tror att jag gör det redan, vissa delar har redan reagerat till full storlek.
Tack Huldran

31/7, 2015 kl. 02:11

#5

Huldran

TACK skall ni ha vänner och andra som gillar mina rader. Ja, lite om växling såg jag framför mig. För världen känt ställe, även om jag flyttade på geografin lite grann.

Dessutom, Camille har en sida, hon ännu inte har visat och även den störste kan falla till marken...
Deep, Du skall få en länk av mig, så Du vet vart Du skall resa! Kram allihop // Huldran.

16/7, 2015 kl. 16:07

#4

Deep

Rackarns! Måste ha missat det här stället när jag bläddrade i resekatalogen... Vill dit! ;-)
Intressant vändning på serien. Väntar med spänning på XL's annonserade ankomst...

15/7, 2015 kl. 08:24

#3

caine59

Mycket bra Huldran!

15/7, 2015 kl. 00:16

#2

Nosey

Huldran! Vilken skön berättelse, du har en så omväxlande stil, alltid lika läsvärda.Och så dyker han upp igen, så nu väntar vi på fortsättningen!

13/7, 2015 kl. 15:11

#1

MacDaddy

Riktigt bra. Du levererar som alltid!

12/7, 2015 kl. 04:17