Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/8, 2015 kl. 12:14, av Sweperv

Hos sjukgymnasten

Del 1 av 2 i serien Hos sjukgymnasten

Vad som hände när Sanna fick en ny ung manlig sjukgymnast

Hos Sjukgymnasten

Jag är en tjej som Heter Sanna och är 22 år och tänkte berätta en sak som hände mig för snart ett år sedan.
Efter en olycka så går jag till en sjukgymnast en gång i veckan och har på sista tiden fått akupunktur som jag har reagerat positivt på.
Så för en vecka sedan så gick min kvinnliga sjukgymnast i pension och jag skulle få en ny. Fick veta att det var en ny utbildad men väldigt duktig sjukgymnast.
Jag satt i väntrummet och hörde mitt namn ropas upp och jag tittade upp och fick syn på en kille i vit rock, Sanna hörde jag honom säga igen och så möttes våra blickar och jag blev alldeles knäsvag.
-Är det du som är Sanna frågade han och jag hade fått tunghäfta och nickade bara.
-Jag heter Niklas, sa han och ledde mig till ett behandlings rum.
Vi pratade lite om vad jag råkat ut för och vad jag hade fåt för behandling och så sa han att jag skulle klä av mig på överkroppen så han fick känna lite på mig.
Han skulle gärna ha fått känna mycket på hela mig tänkte jag, men jag blev ändå lite paff för han var ju trots allt en man och han såg att jag drog mig lite för det så han log lite och vände sig om och sa att han lovade att titta bort.
Jag drog snabbt av mig min topp och vände ryggen mot honom och sa att jag var färdig. Det kändes som en evighet innan jag kände hans händer smeka över min nakna rygg och ner längs sidorna. Trodde att jag skulle svimma så underbart skönt det kändes, han viste verkligen hur han skulle ta på en kvinna på ett prciosionelt sätt.
Allt för snabbt tog det slut och han bad mig att lägga mig ner på mage så skulle han sätta nålar på mig och efter en stund hade han verkligen hittat de onda ställena och han sa att han var tillbaks om 10 minuter.

Jag låg där och kunde fortfarande känna hans varma händer smeka längs min rygg och märkte att mina bröstvårtor styvnat och kände den välbekanta känslan mellan benen. Började gnida brösten mot britsen men då jag rörde mig gjorde det ont där nålarna satt.
Då kom Niklas in igen och vred på nålarna och när jag tittad lite åt sidan såg jag att han hade en kraftig bula i sina mjuka byxor och jag blev om ännu mer tänd när han gick igen och även denna gång släckte ner ljuset.

Jag måste ha dåsat till för jag vaknade av att jag kände något mot mina läppar och när jag öppnar ögonen ser jag att det är en stor kuk som sakta pressar sig mot mina läppar. Jag spritter skräckslaget till men en hand tar ett hårt tag om min nacke och trycker ner mitt huvud igen mot kuken.
Trycket ökar och ollonet glider sakta in i min mun och jag klöks lite grand men kuken fortsätter in tills den når gommen och sedan glider den ut helt. Några sekunder svajar den där framför mig och jag har nu slappnat av och börjar bli kåt igen så jag gnyr lite men blir genast tystad av att han trycker in kuken hårt i min mun igen och börjar munknulla mig nästan brutalt. Han har nu lagt båda sina händer mjukt runt mitt huvud så jag skulle lätt kunnat ta mig upp, men istället börjar jag suga honom samtidigt som han fortsätter att munknulla mig och gång på gång så försöker han få in mer och mer och jag klöks hela tiden så plötsligt får jag näsan i hans vildvuxna kukhår och känner att jag inte får någon luft. Försöker ta mig loss men hör bara hur han stönar när han fåt ner hela sin stora kuk i halsen på mig. Till slut drar han ut kuken igen och jag kippar efter luft, men hinner inte mycket mer innan han trycker in den i munnen på mig igen och jag känner hur det börjar rycka i den och så sprutar han tre stora strålar ner i halsen på mig och låter resten rinna in i min mun. I nästa sekund försvinner kuken och jag hinner bara se dörren stängas bakom mig.
Några minuter senare knackar det på dörren och Niklas undrar om jag vaknat nu med ett leende. Han sa att han tittat till mig för 20 minuter sedan och då tagit nålarna och låtit mig sova. Han känner mig åter över ryggen och tycker att allt är ok och undrar om vi ska boka en ny tid igen nästa vecka. När jag tar på mig toppen så ser jag att bullan i hans byxor är borta och ser att han sneglar på mina bröst, men tittar bort när jag får toppen på mig.
-Jag har lite fult nästa måndag, så om du kan komma lite senare, då jag ska jobba över lite för att hinna med alla patienter, säger han. Han undrar om klockan 19:30 funkar och då skulle jag bli hans sista patient för dagen och då hinna prata lite mer om min skada och så.
Vi skakar hand och den varar några sekunder längre än den borde och jag känner åter pirret mellan benen.
När jag kom hem plockade jag fram min största dildo som jag väldigt sällan kunde få in i min trånga fitta men jag hade varit sjöblöt sedan jag lämnade Niklas och undrat om någon sett att jag hade en våt fläck på mina byxor på vägen hem. Jag pulade mig själv till tre härliga orgasmer den kvällen med Niklas och en stor kuk på nät hinnan, men jag kunde ju inte vara säker på att det var hans då det ju fans flera manliga sjukgymnaster och kunde ju ha varit en patient.
Men nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så att jag ska få gå till Niklas igen och få se vad som händer. Har gjort mig lite fin och rakat mig helt len där nere för vem vet vad som kan hända.

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Sweperv

Kan bara skriva ner den som hon berättat den för mig.

11/8, 2015 kl. 14:01

#1

Mr_Solen

Härligt tema, men lite för kort och pang på. Hade du byggt upp spänningen lite till så....

6/8, 2015 kl. 14:20