Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/7, 2015 kl. 15:25, av Archeolog

Provhytt

Del 2 av 4 i serien Public Places

Till skillnad från mina tidigare noveller så är dessa helt sanna och mina egna upplevelser...

Den här gången var vi (fortfarande med samma tjej, faktiskt allt publikt har jag gjort med denna tjej) ute efter att ha sex i en provhytt eftersom det tände oss lika mycket båda två. Vi gick till det H&M som ligger i hörnet på Klarabergsgatan mittemot det stora Åhléns vid Sergels torg, nu gick vi direkt till damernas underklädesavdelning och hittade inte mycket som var olikt från det H&M på fältöversten, fast det spelade inte så stor roll hur underkläderna såg ut. Vi valde 2-3 behåar och en korsett (dålig H&M-korsett *suck*) för att sedan gå till provhytterna, dessa var riktiga hytter med dörrar för men inte helt ner till golvet utan som skynken fast dörrar. Det var ganska mycket folk i affären fast inte så många som provade kläder i provhytterna. Vi tog en som var lite åt det ensliga hållet och stängde in oss där. Nu var det bara hon som strippade för mig, det tog inte lång tid förrän hon hade fått av sig alla kläder och stod helt naken framför mig, min händer var över henne direkt och jag överöste henne med kyssar både på hennes läppar och lite varstans över hennes kropp. Hon knäppte upp mina byxor och boxerkalsonger och halade ner dem till mina knän (eftersom det inte skulle synas att jag hade byxorna vid anklarna utifrån provhytten) för att sedan direkt vända sig med ryggen mot mig. Jag kände med fingrarna längs hennes slida att hon var genomvåt så jag behövde inte göra henne i ordning för det som komma skall, vi började försiktigt och tyst för att sedan bli mer vilda fast med rösterna och stönen tillbakahållna så gott det gick. Så fort någon gick förbi vår dörr tystnade vi så gott vi kunde men jag slutade inte att knulla henne bakifrån och nypa i hennes bröstvårtor, hon kom innan mig och hon höll sig helt tyst fast med skakande kropp och åtklämmande muskler runt om min kuk.
Efter sexet provade hon de olika underkläderna medan jag satt framför henne med ett fortfarande hårt stånd som jag valde att inget göra åt, vi köpte inget utan gick bara därifrån till slut.

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.