Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/7, 2015 kl. 15:25, av Archeolog

Provhytter

Del 3 av 4 i serien Public Places

Till skillnad från mina tidigare noveller så är dessa helt sanna och mina egna upplevelser...

Efter dessa två gånger visste vi att vi verkligen tände på att göra så förbjudna saker som möjligt på offentliga platser, den här händelsen blev vår sista i provhytter/provrum. Vi fortsatte att gå in i samma provhytt/provrum, strippa för varandra, smeka och tafsa överallt på varandras kroppar och prova vågade kläder framför varandra, det kunde sluta med att hennes händer runt min kuk följdes av hennes mun och tunga som tyst sög och slickade upp och ner längs det hårda skaftet tills jag nästan kom och fick hålla ut tills vi var hemma hos antingen henne eller hos mig.


Den sista gången provhytter berörde sex för mig var denna gång: Vi gick in på Åhléns (det stora på Klarabergsgatan, det som var mittemot H&M i den tidigare händelsen) och tittade omkring på första planet, gick vidare upp och såg oss omkring på de olika damavdelningarna för att hitta något smått och gott att prova (för henne).

Vi gick in i en provhytt som var riktigt liten och med ett skynke som man drog för, hon tog av sig sin kappa, tjocktröja och knäppte upp sin skjorta medan jag förde händerna in under hennes skjorta bakpå hennes rygg och kände hur varm hon var så att jag rös av välbehag och kysste henne djupt. Nu stod hon i behå och byxor med ett finurligt leende på läpparna och jag knäppte vant upp behån med ena handen så att hennes 65C-bröst blev befriade från sitt mjuka fängelse.

Jag smekte och kysste hennes bröst och bröstvårtor såsom hon älskade medan hon förde in sin ena hand innanför mina byxor och boxerkalsonger för att mötas av min hårda kuk i det trånga utrymmet. Vi hade som sagt inte så mycket plats så vi löste det genom att hon tog snabbt av sig sina byxor och trosor och knäppte upp byxorna men halade inte ner dem utan bara släppte min kuk fri så att den stod snett uppåt pekandes mot hennes mage. Jag sträckte ner min hand mellan hennes ben och kände att hon började bli våt, jag kunde lätt föra in ett finger i henne utan att det tog stopp och fortsatte under tystnad och så stilla som möjligt att fingra henne medan hon klämde fast sig i mig med sina händer.

Till slut fick hon nog och tog bort mina händer och manade mig att lyfta henne lite. Jag lyfte henne såpass mycket att mitt ollon gned sig mellan hennes blygdläppar och till slut sänkte ner henne över mitt hårda stånd, hon stönade tyst och höll för munnen medan jag sänkte ner henne ytterligare och lyfte upp henne om vartannat. Vi fortsatte så en stund tills vi insåg att det hade börjat bildas en kö utanför provhytten så vi var tvungna att sluta med det tysta och smått förbjudna älskandet.

Vi gick från den avdelningen på plan 2 och vidare upp till plan 3, där gjorde vi som innan fast nu var det jag som skulle prova kläder ^^ Hon satte sig ner på den pallen i den lilla provhytten efter att jag hade dragit för skynket, så fort jag vände mig om såg jag att hon hade knäppt upp sina byxor igen och halat ner både byxor och trosor till knävecken och börjat smeka och fingra sig. Jag var inte sen med att svara utan drog snabbt av mig både byxorna och kalsongerna och lät min hårda och stora (den är ca 20cm lång, så den är stor för vissa) kuk studsa fri från kalsongerna när jag drog ned dem och sedan gunga sakta framför hennes ansikte. Hon fortsatte att fingra sig med ena handen medan hon började runka av mig och till sist sluka min kuk i sin mun och försökte få så mycket av den ner i hennes hals tills det inte längre gick. Hon fortsatte att suga av mig tills jag kände att jag var nära ännu en gång men ville inte hålla igen och vänta tills senare under dagen, så vi bytte plats så att jag satt ner och hon satte sig sedan ner över min kuk som var något glansig av hennes saliv och började tyst rida mig (hon tog p-piller sedan ett tag så vi visste att vi kunde ha oskyddat sex och även att jag kunde spruta min sats inuti henne).

Det tog inte lång tid tills jag kände att jag precis skulle komma men hann inte säga till utan kände hur det spände åt i mina pungkulor och hur det rusade upp genom min kuk och att min säd släpptes fri inuti henne. Jag måste ha sprutat minst 6-7 längder innan jag kände hur det tog slut och mina krafter började även ta slut, jag hade sparat upp lite under veckan för just den här dagen, dock var det inte planerat att jag skulle ha tömt min varma sats inuti henne i provhytten.

Nu började vi båda få lite panik eftersom vi inte hade något papper att torka upp det som började rinna ur henne, men hon var tvungen att helt enkelt ta på sig sina kläder och ta hand om det när hon väl kom hem (en av orsakerna till att vi inte hade sex i provhytter någon fler gång efter den). Vi lyckades komma ut från Åhléns utan att några blickar blev till klagomål eller liknande.

Vi hade varit nära, för nära.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.