Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/8, 2015 kl. 17:07, av Klara

Sundsvall levererar

Del 7 av 12 i serien Klaras äventyr

Klara fortsätter sina äventyr, nu på en semestertripp till Sundsvall, tar hon tillvara och njuter av tillvaron när tillfälle ges.

Jag, dvs Klara hade sommarlov som den lärare jag är, det var veckan efter midsommar och mina barn började bli stora och sommarjobbade hemma i Uppsala, de hade fullt upp med sina egna liv. Det gjorde att jag kände att jag hade behov av lite miljöombyte, var rastlös över att bara gå hemma i radhuslängan i Uppsala. Så jag nappade på ett erbjudande jag fått om att låna min äldre syster och svågers sommarställe uppe i Medelpad, de hade några veckor kvar till semestern och var glada om någon åkte dit och pysslade om stället.

Det låg ca 1 mil utanför Sundsvall, på Alnön och de hade strandtomt med brygga och avskilt läge. Jag tänkte att jag kunde gå promenader i ny omgivning, leta bär och svamp, bada, sola, läsa böcker och bara vara. Jag hade haft en sexrelation med den gifta taxichauffören hela våren, men det var ett tag sedan de hade sätts, det hade ebbat ut, så jag kände mig lite frustrerad över tillvaron. Jag packade bilen och hoppades på sol och lite lugn och ro efter ett hektiskt läsår i skolan och många barn som pockade på uppmärksamheten.  Det var ju inga problem att hitta, jag hade varit där många gånger genom åren. Jag hade satt på mig en klänning, det var bekvämt att köra bil i en ledig klädsel och slippa jeanssömmar som skär in och gör att det blir varmt och obekvämt, ingen behå under, trots att jag har stora bröst är de fasta och ett par trosor, sen var jag redo. Jag stannade innan utfarten på E4an och tankade fullt på en mack och såg att de hade flera CD-böcker vid kassan i en korg till reapris och började leta, tänkte att det är ett bra sätt att roa sig i bilen. Hennes ögon fastnade direkt på den erotiska boken "Femtio nyanser av honom" så hon tog den och en Läckberg, som hade några år på nacken.

 
 Jag kände mig härligt syndig när jag satte CD:n om den Gråa mannen i bilsterion och lämnade ett Uppsala i lätt duggregn. Jag kopplade av körde i laglig takt och njöt av att lyssna på hur Mr Grey trollband Ana med sin sensualitet och hon kände hur det pirrade i underlivet och hur safterna rann till i underlivet, hur kåt hon blev av de målande beskrivningarna av deras knullande....ett härligt sätt att fördriva tiden i bilen. Hon stannade i Tönnebro och tog en kaffe och gick på toaletten, trosorna var våta av hennes safter, så hon tog av dem och lade dem i handväskan. Sedan fortsatte hon resan, hon kände sig härligt syndig och sexig och blev bara våtare och kåtare av berättelsen som utspelade sig från högtalarna i bilen. Precis innan Sundsvall började spolarvätskalampan lysa och Klara tänkte att det var bäst att stanna vid Mekonomen i Sundsvall och köpa spolarvätska och olja för att se över och fylla på i bilen, det var ett tag sedan det gjordes sist och det låg lägligt vid en livsmedelsaffär och nära systembolaget, så hon kunde handla mat och dryck för hela veckan och sedan bara vara och tillfredställa begäret som underhållningen på resan byggt upp inom henne.
 
Jag går in på Mekonomen och börjar kolla runt bland hyllorna, jag kände hur blöt jag är i underlivet, mina bröstvårtor tecknar sig tydligt i klänningen och det pirrar så härligt i hela underlivet. Spolarvätska hittade jag en 4L dunk, färdigutspädd direkt men sedan var det ju där med rätt olja. När jag står där kommer en man, mörk, smal och väldigt snygg, med fylliga läppar fram och frågar:
 
 - ”Kan jag hjälpa till?” Han har en grön skjorta med Mekonomens märke över bröstet och så ett broderat Roger på andra sidan. Han har en intensiv blick och hon ser och känner hur han synar henne uppifrån och ner, hur hans blick registrar hennes bröstvårtor. Han känner säkert doften av hennes kåthet också, för han drar ett djupt andetag med näsan. De är bara de två i butiken. Han kan nog vara några år yngre än mig och jag ser en guldring blänka på hans ringfinger. Jag känner att det är verkligen skönt att vara anonym i en stad och få känna sig lite kinky och busig ibland.
 
 - ”Kom!” säger han och går fram till en dator och så frågar han
 - ”Vilket bilnummer har du?” Jag ställer mig så jag ser skärmen, nära tryckt mot honom när han knappar in de tre bokstäverna och tre siffrorna som kommer över mina läppar. Genast ser hon sitt bilmärke, årsmodell och några förslag på olika oljor.
 -Jo, jag undrar vad skillnaden är mellan...”
 Roger som hon antog att han hette, gick fram till hyllan och sa:

-Du har dessa oljor att välja mellan, för din bil, det beror på om du vill ha hel syntetisk eller …..! 
 Klara lyssnade mer på den norrländska dialekten och hennes blick fastnade på de fylliga läpparna, hon kom på sig själv med att tänka på hur dessa fylliga läppar skulle kännas att kyssas. Hon kände spänningen mellan dem och hur ett pirr genomfor min kropp. Jag märkte att han verkade lika berörd och lite nervös över att de stod så nära varandra.
 - "Vilken skulle du välja?", sa jag och gick lite närmare och sträckte mig mot flaskan han hade i handen. Våra händer snuddades och det gick som en blixt rätt ner i underlivet, det var länge
sedan jag hade sex och dagen i bilen hade gjort min kropp väldigt väldigt känslig. Hans hand med oljan nuddade mina hårda bröstvårtor genom klänningstyget och jag kunde inte hålla tillbaka en flämtning. Min blick sökte sig direkt ner till utbuktningen som skymtades i hans byxor och jag märkte på hans andhämtning att han var minst lika berörd som mig av vårat möte.

Ett pling i dörren fick honom att kliva åt sidan och in kom två killar i 20-års åldern, som nickade mot mannen som stod bredvid mig. Han nickade tillbaka men tittade återigen mot mig och sa:
 - Det blir billigare om du är Mekonomen medlem, är du det? Jag uppgav mitt personnummer och mobilnummer och fick ett gult plastkort att stoppa i plånboken, betalade och gick ut ur butiken och hörde att killarna gick fram och frågade efter ett avgassystem till en Volvo 850. Jag handlade några öl och några flaskor rosévin på bolaget och sedan några kassar med matvaror, hoppade in i bilen och fortsatte den sista biten till stugan.
 
Jag plockade in allt jag hade i bilen och tog ett varv runt i stugan, plockade fram mobilen ur väskan för att ringa hem till döttrarna och till min syster för att meddela att jag var på plats och att resan gått bra, då såg jag att jag fått ett sms, men från ett mobilnummer som inte fanns bland mina kontakter. Det stod:
 "Hoppas det går bra att fylla på oljan!  Hjälper dig gärna! 
 /Mekonomen-Roger"
 
Lite paff blev jag, han fick ju mitt mobilnummer med ansökan, men det kändes som han var ute efter något annat än att fylla på oljan i bilen, varför annars skicka sms till en kund. Kände att jag kunde våga ta ut svängarna i svaret, anonym som jag var på en annan ort och fortfarande så kåt.  Så jag skickar följande sms, till svar.
 "Tack för hjälpen, det går nog bra med biloljan, men oljan som brinner i min kropp får jag väl fixa själv...eller?"
 
 Direkt piper det i mobilen igen:
 "Skulle gärna vilja smörja delar av min kropp i den oljan..."
 Varpå jag svarar:
 "Blir kåt av att veta att du går där kåt och jobbar och tänker på min kropp, ta gärna av kalsongerna och var naken i jobbarbyxorna"
 
 Vi fortsatte i samma anda, han berättar att han blev väldigt kåt av mig under besöket och frun jobbar i kväll. Jag meddelar var jag är ska göra iordning lite lätt middag och sedan kliva in i duschen, för att tvätta av mig resdammet. När jag kommer ut från badrummet, nyduschad bara inlindad i ett stort badlakan och på sängkanten satt den där Mekonomen-Roger, hur han hamnat där hade jag ingen aning om...iklädd bara ett par svarta arbetsbyxor...jag var redan kåt och sugen efter alla retfulla sms han skickat mig under eftermiddagen och efter leken jag haft i duschen.....

Jag gick fram och lossade på knapparna i hans gylf och ut sprätte en rak, grov, blank underbar kuk fylld med kåtdroppar på ollonet...kåt och redo...Inga kalsonger alltså, precis som jag bad honom om...


 - Mmmmm, sa jag. Jag knuffade honom baklänges ner i sängen och han lade sig tillrätta. Jag placerade händerna på hans bröstkorg och lyfte upp mitt ben över honom för att komma över till andra sidan. Satte mig gränsle över och sjönk med ett stön ner över hans hårda kuk. Som jag väntat på detta, ända sedan jag stoppade den där CD-boken i bilstereon. 
 
 Mina blygläppar var varma, svullna och jag var så kåt. Genast började jag gnida min klitta mot honom och mina fittläppar särade på sig och hans kuk gled fram och tillbaka i min våta skåra.
 
 -Åååhh! sa han högt. Han tittade upp och såg mina röda blossande kinder, min halvöppna mun. Han såg hur jag blundade och böjde mitt huvud lätt bakåt i njutning. Hans händer for upp och tog tag i mina höfter. Smekte mina skinkor och pressade mig sakta fram och tillbaka över sin kuk. Han gick vidare och lät sina händer smeka min midja och mage för att sedan nå mina bröst. De gungade tunga i hans händer och han kramade dem lätt, lutade sig framåt och tog mina vårtor i sin mun.
 
 Jag reste mig lite och min fitta lättade från hans kuk. Jag tog tag i hans hårda stånd och gned ollonet ett par gånger fram och tillbaka mellan mina blygdläppar. Sedan satte jag hans kuk mot slidmynningen, kunde inte vänta längre och pressade mig sakta sakta ned på den. Vi stönade till högt båda två. Jag lät honom komma hela vägen in och han pressade på ytterligare lite till. Sakta red jag upp och ned. Mina våta slidväggar omslöt hans kuk och varje gång kuken nådde botten stönade vi av njutning. Hans händer smekte min stjärt och han hjälpte till att successivt öka takten. Jag flyttade mina händer från hans bröstkorg och kramade och smekte mina egna bröst medan jag gled snabbare upp och ned på hans hårda kuk.Hans tumme letade sig fram till min anal och sakta, sakta pressade den sig in där....
 
 - Mmmmm så skönt, såååååå skönt!

Stönade jag varje gång han fyllde min fitta med sin sköna kuk. Våra stön och doften av könssafter fyllde sovrummet. Helt plötsligt stannade jag och klev av, rädd för att det annars snart skulle vara över.
 
 - Ta mig bakifrån, sa jag befallande och kravlade mig upp på alla fyra. Älskar att bli tagen bakifrån, du kommer så djupt in i mig och stimulerar min G-punkt så underbart skönt..... 
 Han var inte sen att ta den ordern utan ställde sig upp bakom mig och tog tag i mina höfter. Hans kuk var stenhård och alldeles kladdigt av mina safter. Han tittade ned på min stjärt och satte ollonet mot min slida och pressade in den i mig. Stötte den så långt in han kunde komma. Jag stönade högt och höll på att ramla ihop så skönt var det. Med kraftiga stötar knullade han mig. Jag stötte själv emot samtidigt som jag smekte sig själv över min hårda klitta. 
 
 Mina stönande blev allt högre och snabbare och jag var nära till orgasm nu, älskar att känna kuk i mig, känna hur den glider in och ut ur min varma kladdiga fitta. Vi knullade fortare och fortare och han kände hur det började att dra ihop sig till utlösning.
 
 - Jag kommer snart! nästan skrek han.
 - Nej, inte ännu! vrålade jag tillbaka och slutade genast att stöta emot.
 - Jag vill att du ligger på mig när du kommer, vill se njutningen i dina ögon! Jag vände på mig och lade mig tillrätta på rygg med benen brett isär och sträckte inbjudande ut min hand mot dig. Han lade sig tillrätta mellan mina ben, tog tag i sin kuk och smekte den prövande i min såphala skåra. Sedan styrde han sig rätt och pressade sig in i min varma väntande fitta..

Bara en liten bit, bara så ollonet kommer in, ut igen, för att sedan stöta den hårt in hela vägen igen. Jag drog honom närmare och lade mina händer på hans skinkor och sa:
 - Knulla mig nu! Knulla mig hårt! Sååå skönt....
 Han började retfullt sakta att knulla mig. Jag väste till dig:- Knulla mig snabbare! Jag kramade hårt hans skinkor, så han fick rivmärken av mina naglar och stötte emot varje gång han pressade in sin kuk i mig. Vi knullade varandra i ett rasande tempo och våra stön blev återigen högre och snabbare ju närmare orgasm vi kom. Jag släppte taget om hans skinkor och grep tag om huvudändan på sänggaveln.
 
 - Hårdare, knulla mig hårdare, skrek jag rakt ut Jag kände hur det pirrade i hela kroppen och hur skönt han fyllde mig med sin kuk.....Han stötte mig häftigare och snabbare. Jag närmade mig min orgasm med raketfart nu.Jag slängde mitt huvud fram och tillbaka och min fitta kramade hårt om hans stånd djupt inne i mig. Hela kroppen var så känslig och alla sinnena var på helspänn.. Mina stön ändrade karaktär nu och det lät nästan som små korta skrik.
 
 - Oh, gud, så skönt! Det gåå... gååååå... ååååår! skrek jag


Jag spände min kropp och pressade mitt underliv uppåt, mot dig och med ett utdraget skri kom min orgasm och jag skakade våldsamt, kroppen ville inte sluta vibrera.. 
Han fortsatte att knulla mig...... 
När min slida hårt kramade om hans kuk kunde han inte hålla emot längre. Jag kände hur det drog ihop sig där nere och hur kuken växte i mig. Han spände varenda muskel i sin kropp och tömde sin sperma djupt inne i mig. 
 
Gång på gång stötte du din kuk i min fitta och sperman sköt rakt upp i mig. Utmattad lutade han sig fram och kysste mig och lade sig ner på mig och pustade ut. Hans kuk började slakna och till slut gled den ur mitt varma sköte. Sperman sipprade långsamt ur mitt inre ner på sängkläderna......
Sundsvall levererar...Mmmmm och några besök till fick jag av hans hårdhet denna sköna vecka. 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Smajlis

Mekonomen säger jag bara. En one stop shop, dom fixar allt.
Fin läsning så här långt i serien. Hon är kreativ den där Klara.

17/5, 2017 kl. 16:36

#2

Pappi

Jag inser att jag har missat en del..... måste läsa in mig på dina alster. Bra grejer :-)

29/1, 2017 kl. 20:46

#1

långeman

Mmmmm helt och hållet underbart

11/10, 2015 kl. 01:19