Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/8, 2015 kl. 12:29, av Klara

Hett på stranden

Del 8 av 12 i serien Klaras äventyr

Jag känner när jag går ner mot vattnet för att doppa mig, blickarna över min kropp, brösten som gungar i takt med mina steg när jag går. Solens strålar smeker min kropp.....Jag känner mig så sexig och det gör mig så härligt kåt...

Det var i början av augusti och Klara var hos sin kusin Lisa som bodde permanent på Gotland,  det var sista veckan av Klaras sommarlov och dagarna fylldes av sol och bad. Snart var det dags för inrutade dagar i skolans värld igen.  Om ni missat det är Klara lärare, skild och 45 år. Hon har två barn på 19 och 21 som var hemma i radhuset i Uppsala eftersom de sommarjobbade för att få in välbehövliga pengar eftersom båda skulle fortsätta plugga på universitet i höst. 
  
Nog om detta jag, Klara alltså,  hade åkt med färjan över till Gotland för att tillbringa en vecka med min nyseparerade kusin Lisa.  Lisa hade precis flyttat från det gemensamma huset mitt på ön till en mindre stuga i närheten av Ljugarn och behövde lite sällskap och peppning. Lisa ska snart fylla 50 är en lite mullig, varmhjärtad person som jobbar inom äldrevården.
  
Gotland visar sig från sin bästa sida, denna augustidag, solen strålar, den värsta turismen har lagt sig, badtemperaturen är behaglig.  Lisa och jag packar med oss matsäck och kaffe åker till stranden på östkusten i närheten av Ljugarn vid 11-tiden. Vi lägger oss en bit upp på sandstranden med en klippa bakom oss, ett härligt läge,  länge ner närmare stranden ligger barnfamiljerna. Det ligger ett par i 25-års åldern ett 10-tal meter ifrån oss och lite längre bort ett helt gäng grabbar i gymnasieåldern. Vi lägger ut varsin filt, redo för en heldag, ställer ner kylväskan och lägger badlakanet över. Jag har en bikini på mig och går direkt ner ensam och badar för att kyla av min heta kropp, Lisa säger att hon behöver värma upp sig först och lägger sig tillrätta på sin filt.  Jag  känner när jag går mot vattnet, blickarna som vandrar över min kropp,  vet ju att min vältränade kropp i kombination med mina stora bröst (har G-kupa) väcker uppmärksamhet och i bikiniöverdel,  som inte är lika stadig som en behå, gungar brösten  i takt med mina steg när jag går.  Lisa ligger kvar och spanar över stranden när jag återvänder och jag känner mig skönt avkyld av doppet,  men samtidigt kåt av solens smekningar, min avkläddhet och alla lystna blickar. 
  
 Vi ligger ner och småpratar och spanar över stranden och de badande, när vi ser ett par komma emot oss,  försedda med solstolar. - Men hej Marie,  säger Lisa och det visar sig att det är en jobbarkompis till henne och dennes sambo Costas, som såg ut som en grekisk gud, muskulös och vältränad, säkert runt 190 lång och av bulan i badbyxan såg han ut att vara väldigt välutrustad. De var säkert runt 30-årsåldern, hon var liten och tunn nästan som en 15 åring i kroppen.  
  
  Jag såg hur hans ögon spanade in min kropp och mina bröst, jag tittade själv som förhäxad mot den lilla bulan i badbyxorna med ett litet leende i mungipan.  De slog sig ner vid oss, Marie på sidan om Lisa och Costas satte sig lite bakom oss. Lisa och Marie pratar på förfullt medan jag känner Costas blickar på min kropp,  det gör mig kåt. Jag  ligger på rygg smörjer in mig med solkräm på mage och brösten,  han släpper mig inte med blicken. Jag särar lite medvetet på benen och drar förstrött in bikinibyxan i skåran. Ser hur han öppnar munnen och hur hans kuk blivit riktigt hård i badbyxan, hans sambo och Lisa pratar på och märker ingenting. 
  - Nej, jag måste bada säger Lisa,  innan jag smälter bort. 
  - Jag hänger med,  säger Marie och ger Costas en blick,  
  - Jag väntar lite, svarar han.
  - Bra om vi går i omgångar, så slipper vi gömma värdesaker, säger Marie, som verkar vara en praktiskt dam, tänker jag och kanske inte så känslosam.
  
  Så fort de är utom synhåll lägger jag mig på magen och ber Costas om hjälp att smörja in baksidan.  Han sätter sig på min stjärt och börjar smörja in axlar, armar och rygg. Vi säger inte mycket men jag känner hur han hårdnar mot min stjärt och vilket paket, han måste ha en kuk på minst 22-23 cm. Jag känner hur han gnuggar den mot min stjärt medvetet fram och tillbaka. Vi är lika kåta och berörda båda två. 
  Han lutar sig fram och viskar i mitt öra: - Min kuk ska knulla dig snart,  men inte nu, för de är på väg tillbaka.  Och så reser han sig och sätter sig i strandstolen igen. Nu med badhandduken i knät för att dölja ståndet.  Marie och Lisa märker inget,  de plockar fram fika och vi stoppar i oss några mackor och kaffe. Lisa och Marie fortsätter att prata om jobbet,  kollegor,  gamlingarna och jag tycker det är skönt att bara vara tyst och njuta av Costas kåtlystna blickar. 
  
  Jag börjar smörja in benen med sololja,  ser hur hans ögon följer minsta rörelse så jag tar verkligen ut svängarna, börjar med smalben och sedan låren, som jag masserar så de glänser av oljan, jag tittar Costas rakt i ögonen och stoppar in ett finger innanför bikinibyxan och vispar runt i min skåra,  åååhhhhh jag är så härligt kåt, våt,  varm och svullen, att hans sambo är någon meter ifrån gör det vara ännu mer spännande. Jag  tar ut fingret och stoppar det i munnen. Han flämtar till, hans sambo säger: - Tycker du det är varmt älskling, ta ett dopp du..!
Jag ser hur han snabbt och nästan obemärkt kastar en skvätt vatten rätt över kuken, förmodligen för att den ska slakna och reser sig från stolen. 


  - Låter som ett väldigt bra förslag! säger han.
  - Jag med,  säger jag och är snart på väg tillsammans med Costas ner mot vattnet.  Många blickar följer oss på vägen ner, tonårsgrabbarna är nog lika imponerande av hans välbyggda kropp,  som min välsvarvade.
  
  När vi simmat en bit ut i vattnet, känner jag hur han greppar mina bröst bakifrån. Hans händer letar sig in i min våta bikinibehå, hans fingertoppar rullar mina redan hårda vårtor.  Hans händer över min stjärt in i skåran och känner sig fram i mina safter. Jag särar märkbart och låter två fingrar komma in i mig. 
  - Jag måste få knulla dig, annars blir jag tokig.... du är så sexig, viskar han.
  
  Vi simmar iväg lite åt höger runt klippan och så fort vi är utom synhåll, är hans händer på min kropp igen. Vi står med vatten upp mot min ljumske. Han drar bikinibyxan åt sidan och fyller min våta fitta direkt med två fingrar. Jag tar fram hans hårda kuk ur byxan och vilken bamse, tjock och lång absolut det största jag någonsin sätt.  Jag lutar mig fram och slickar på ollonet, båda är kåta till bristningsgränsen.  Han drar av mig bikinibyxan på ena benet, tar tag om mig och medan jag lägger mina ben runt honon så trycker han sin kuk djupt in i mig. 
  
  Åååååhh vilken bamse,  fyller hela mig, jag blir galen, känns underbart, stramar i hela fittan, känner honom pumpa hårt in och ut ur mig...han är riktigt, riktigt kåt och klarar bara en 8-10 drag så sprutar han mig full med sin sperma. Jag njuter fruktansvärt men har inte en chans att hänga med och få någon orgasm. 
  -Tack, det där var välbehövligt och nu kan jag gå upp ur vattnet utan att skämmas. Det känns som evigheter sedan vi knullade hemma. Säger han och simmar mot stranden och som en grekisk gud kliver han upp ur vattnet.

Det känns fortfarande väldigt tomt i mitt underliv och det dunkar fortfarande av otillfredsställelse. Jag tvättar av mig sperman, drar på mig bikinibyxan och simmar en bit, försöker släcka elden i min kropp med vatten,  men lyckas förstås inte och så går även jag upp. 
  
  Jag var fortfarande oerhört kåt och nu är det jag som inte kunde släppa honom med blicken,  tänker på den otroligt stora och sköna kuken han har i badbyxan, låter hela tiden fingrarna dansa över min kropp.  Nyper i vårtorna,  ligger på rygg med mina knän bresande och fotsulorna i sanden och har dragit in bikinibyxan i skåran,  han kan inte missa hur mina safter rinner ner efter insidan på mina lår. 
  
  Efter en stund gick äntligen Lisa och Marie ner och badade. Jag lade mig direkt på sida med utsikt över badstranden och stjärten mot klipporna. Drar ner bikinibyxan och säger.  
  - Kom,  fullborda det du började! 
  Han är inte sen att förstå vinken och på tre röda ligger han bakom mig och tränger in i mig bakifrån i sked. Åhh hans grova kuk, vilken känska det är. Den fyller mig så underbart skönt och det känns som jag inte får nog av den. Den pumpar ut och in i mig och det smackar av mina safter. Jag ställer kylväskan framför och sätter foten i sanden så benet kommer upp och jag särar ordentligt, så mycket jag bara kan. Snabbt är mina fingrar på min klitta och masserar den febrilt.. Är så kåt, måste få orgasm snart, känner hur han flåsar mig i örat och hur skönt det är, snart vibrerar min kropp i orgasm, kroppen skakar och jag känner hur strålar av vätska pumpar ur ur min kropp. Costas är uthålligare och bara fortsätter pumpa sin underbart grova kuk in och ut ur mig. Det sprutar safter ur mig för varje stöt, jag är smacksur och snart kommer han djupt inne i mig och jag skakar av åter en orgasm och får lov att bita i handduken för att inte vråla av vällust över hela stranden.
  
  Han hinner precis tillbaks till sin solstol och drar upp badbyxorna i steget, så ser vi hur Lisa och Marie kommer upp ur vattnet och tillbaka till oss.  När jag vänder mig om och tittar uppåt ser jag en av tonårskillarna stå på klipporna. Tittande ner på mig med kåtlystna blickar och ett märkbart stånd i de stora långa badshortsen precis ta ett steg bakåt för att inte synas och säkert för att tillfredställa sina behov. Kändes spännande att han tittat och blivit kåt av att sätt mig knulla,  med den största grövsta kuk jag sätt och känt.  Det rinner sperma och safter ner över mina ben,  lår och stjärt och jag känner mig äntligen tillfredställd och nöjd.
  
  Dagen efter smet vi upp bland klipporna och han pumpade mig full bakifrån när jag lutar mig mot en stor sten, och så blev det återigen en snabbis i vattnet. Den kuken gjorde mig så underbart kåt och omdömeslös,  men gott gjorde den och sambon verkade inget märka eller ivarjefall låtsas hon inte märka.  Gotland är att rekommendera,  tar mig definitivt dit nästa sommar också........

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Smajlis

Jag är hooked på Klara vid det här laget. Måste läsa nästa avsnitt nu genast.

17/5, 2017 kl. 16:55

#3

Deep

... och plötsligt känns jul inte ett dugg viktigt. Vill ha sol, bad och sommar...
(Och fy på mig, som missat denna tidigare.)

23/12, 2015 kl. 17:14

#2

Huldran

Havsbad är skönt. Åh för den som är intresserad. Fem - sex km norr om Ljugarn, ligger en nakenstrand. Alltså, behovet av badkläder är... nada.

3/10, 2015 kl. 15:12

#1

långeman

Gud så bra du skriver! Perfekt läsning innan man ska somna ;))

3/10, 2015 kl. 01:14