Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/9, 2015 kl. 20:02, av Silicon Messiah

Lämna inget

"Den som kom undan." Mystisk romantik. Äkthet och närhet.

"I want to kiss you, but I want it too much. I want to taste you, but your lips are venomous poison."
- Alice Cooper - Poison

Den fjärde delen. Eftermiddag. 14 juni.

Han höll om Jessie hårt. Hon sov. Hans hand låg på hennes mage och han kände henne andas. Varje andetag expanderade den och sjönk sedan ihop, för att sedan expandera igen. Hon låg på sidan och han låg tätt bakom. Hennes ögon var slutna men hans betraktade hennes mörka hår. Det doftade gott. Hon sparkade lite med benen, men det lugnade sig snart. Hans hand smekte längs hennes sida och ner mot låret. Han somnade snart, han också.

Jessie vaknade med en gäspning och kände hans hand på hennes lår. Det var sent på eftermiddagen, inte konstigt eftersom att de somnat först när natten blev till morgon. Hon sträckte på sig och tittade på honom. Han snarkade ganska högt, måste sova tungt. Hon satt sig upp på sängkanten och lade fötterna på mattan. Hon sträckte armarna långt åt sidorna och böjde sig bakåt; sträckte sig och vaknade. Och så tittade hon på honom, hans arm hade sträckt sig ut över hennes sida av sängen och han låg pladask på mage. Ansiktet nästan rakt ner i lakanet. Hon log, reste sig och hittade ett nattlinne. Sedan lämnade hon rummet.

Han mumlade och ruskade på huvudet, ”you’ve changed my dream”, mumlade han, det lät ganska osammanhängande, ”you’re dream reality.” Sedan vaknade han plötsligt med ett stön. Han krökte ryggen uppåt och bakåt och hans långa hår hängde framför ansiktet, så att han inte kunde se något. ”Ithankyou…” mumlade han och rullade ur sängen. Rummet omkring honom var ganska rosa. Något som skulle passa en tonårig tjej som velat bli prinsessa när hon var liten; det fanns spår av barnet, men det vuxna fanns där också. Jessie var egentligen några år äldre än honom. Men hon var inte kvar i sängen. Han stod på mattan mitt i rummet och kliade sig lite i skallen. Han var naken ner till skinnet och han hade morgonstånd, trots att timmen var slagen nästan fyra på eftermiddagen. Han lät handen glida ett par gånger längs kuken innan han drog på sig sina kalsonger. Han hittade sin t-shirt i ett hörn också. Svart och med Powerwolfs logotyp på framsidan.

Jessies hem var litet. Sovrummet var uppenbart det största rummet. Vardagsrummet rymde en gammal soffa och en blank trettiosextummare, som var ganska ny. Väggarna pryddes av diverse små tavlor av diverse flickaktiga motiv. Han hörde steg från köket och vände sig om. ”Du har redan vaknat”, sade Jessie. Hon hade bara nattlinne på sig; han fick en plötslig lust att utforska henne. I händerna höll hon en kaffekopp; ”jag ville väcka dig.” Hon räckte kaffet till honom. Han visste att hon inte tyckte om kaffe.
”Jag vaknade ändå”, sade han och tog emot koppen. Hon log och tassade fram till honom. Han kände hennes bröst mot sig när hon böjde sig fram och kysste honom på kinden.
”Jag ska bara klä på mig”, sade hon och fortsatte bort mot sitt sovrum, ”jag hoppas att du inte är för sen till jobbet. Han kastade en blick på väggklockan som hängde framför honom.
”Nejdå, bara åtta timmar”, sade han och tog en klunk av kaffet. Han hoppades att natten inte varit en engångsföreteelse. Att det skulle hända igen. Klockan tickade till och blev fyra. Ute var det fullt solsken. Det var juni, snart midsommar och både dag och natt var ljus. Det såg ut att vara varmt ute.
”Vet du vad”, hörde han henne säga inifrån sovrummet, ”jag skulle vilja sola.”

De satt i Jessies trädgård och lät solen visa vägen. Hon hade ett par fruktträd som växte i den bortre änden från huset sett; ett äppelträd, där sommaräpplena börjat växa. De var inte redo att plockas än på säkert två månader. Det andra var ett päronträd; ett familjeträd. Det betydde att det växte olika sorter på trädet, som mognade vid olika tidpunkter på året. Hon hade också ett eget litet jordgubbsland, och hon hade redan plockat en del, men landet var litet och hon ville spara en del till midsommar; det var ju så mycket bättre med egna jordgubbar istället för att köpa dem. På ena sidan hade hon också ett par syrenbuskar, som det äldre paret intill låtit plantera; egentligen var det deras, men de hade kommit överens om att låta syrenen dela trädgårdarna istället för ett vanligt, svenskt staket. Det året hade deras syren blommat senare än vanligt, just som våren övergick till sommar. Luften hade fyllts av dess söta doft och de små ihopklottrade blommorna sköt ut, vita och ljuslila. Mer rymdes inte i trädgården; hon ville ha en bit att bara sitta och njuta på också. Hon hade egentligen velat ha en större trädgård, men man tar vad man får.

Det var där, i hennes trädgård, de satt. Gräset var klippt för bara någon dag sedan och hela trädgården doftade av något som bara går att beskriva med ett ord; sommar. Hon satt i sin enda solstol med ansiktet vänt mot solens ultravioletta strålar. Hon hade ögonen slutna och hennes läppar kunde inte undgå att le. Och han betraktade henne där han satt i gräset intill. Han var fullt påklädd, sommarstyle. T-shirten med Powerwolfs logotyp, med ärmarna upprullade för att slippa t-shirtbrännan, ett par boardshorts från Metal Mulisha, med en stor vit dödskalle på ena benet. Och så ett par svarta solglasögon. Hennes hår, långt, långt och svart, låg under hennes rygg, över hennes axlar och ner mot brösten och armarna.

Han höll hennes grogg. Den bestod av lite sprit och Schweppes med smak av päron och lime. Hon sade det smakade lite som piggelin. Hon tittade inte på honom, sade inget, bara höll fram handen när hon ville dricka och räckte sedan tyst tillbaka den. Den var kall och kylde hans fingrar när han höll den. Och han tittade på henne. Hennes kropp. Hon hade en bikini med någon sorts bär på; han var dålig på att identifiera sådana, men det kunde kanske vara körsbär. Han lade ett par kalla fingrar på hennes axel; bara tvungen att känna. Hon var på riktigt och hon ryckte till en aning när hon kände fingrarna som drinken kylt ner. Men hon log utan att titta på honom. Och han smekte sakta hennes axel med fingrarna, lade snart dit hela handen, som värmdes upp av hennes hud. Han smekte axeln och ner över armen. Då sträckte hon ut handen och han kom tillbaka. Han gav henne drinken och återgick till att titta på henne. I tankarna tog han henne. I tankarna var hon hans.

Den femte delen. Kväll. 14 juni.

Jessie tog på sig sina kläder. Hon var varm, för hon hade solat länge. Hon hoppades att hon inte skulle bli röd bara. Hon tog på sig behån, skylde brösten, och tittade ner på dem. Hon funderade lite över hur fascinerad han var av dem. Sedan skakade hon på huvudet och tog på sig resten av sina kläder. Klockan var närmare sex nu och han hade åkt hem till sig en stund. Han hade en katt där, som inte kunde äta utan att bli serverad. Ers majestät kallade han den. Något egentligt namn hade den inte. Medan han var borta tänkte hon laga mat. Hon ville ha den klar när han kom tillbaka. Hon mindes hur han brukade skryta om sin korvstroganoff, så därför lagade hon en för att visa att hans inte var den enda ätbara.

Hon höll maten puttrande på spisen så den skulle hålla sig varm. Strax efter halv sju knackade det på dörren och hon öppnade. Hon möttes av synen av en ros som pekade mot hennes ansikte. Han höll den utsträckt mot henne och höll själv huvudet böjt neråt. Kanske var det för att det var pinsamt, kanske var det för dramatiken. Hon tog emot den; kände de små taggarna mot fingrarna, som en ros ska kännas. Och så bjöd hon in honom. Han tittade upp på henne, och sedan neråt mot sina fötter. Han tog steget in och tittade upp igen.

Jessies stroganoff var gudomlig. Hon hade fått in den perfekta kombinationen med korv, grädde och ris och lyckades få till något som ingen tidigare fått; Jesus var återuppstånden, för den som drog paralleller mellan mat och Gud. Han slukade den första portionen fort som ögat, den andra tog lite längre tid och efter den tredje fick han inte ner en bit till. Han stönade när han lade sig raklång på hennes soffa, han knäppte ut byxorna och pustade. En gubblur var allt han behövde. Han lade händerna på magen, kände hur han andades, log och blundade. Sedan somnade han.

Jessie tog av sig kläderna medan hon nynnade på en låt som funnits i hennes hjärna hela dagen. Hon mindes inte vilken det var, men brydde sig inte heller. Det snurrade lite i huvudet, hon hade druckit. Kanske lite för mycket. Kakelgolvet i duschen var kallt och fick henne att rysa till en aning bara hon klev på det. Men hon vred på kranen och varmt vatten började strömma över henne. Det blev till ånga när det träffade golvet och fyllde badrummet i med dimma. Vattnet rann genom hennes svarta hår, lade det tungt över hennes axlar och rygg. Hon lade händerna mot väggen och lutade huvudet bakåt med ett leende, så att duschen spolade över hennes runda, mjuka bröst. De var ganska stora. Fylliga. Och de hade rosa bröstvårtor. Hon lät händerna smeka över dem och kupade dem underifrån.

Hon hörde snart hur han reste sig från soffan och vankade omkring någon minut. Sedan öppnades badrumsdörren. Draperiet hängde för duschen så hon såg honom inte, men hon hörde att han tog av sig kläderna. Hörde hans byxor falla till golvet och så stegen av hans nakna fötter på golvet. ”I’m comin’ in!” sade han. Jessie trängde undan ett leende. Han var så förutsägbar. Hon tittade inte på honom när han gjorde rum för sig bakom henne, men hon kände hans kropp mot ryggen. Som väntat hade den kåte fan stånd. Han lade armarna om hennes midja och smekte långsamt medan han gjorde cirkulerande rörelser med underkroppen så att kuken smektes mot hennes rumpa. Han flyttade undan strimmor av blött hår som hängde för henne nacke och lade läpparna mot den. Då vände hon sig hastigt om och tittade på honom. Sedan drog hon honom till sig och kysste honom. Hon drog med fingrarna genom hans hela tiden allt blötare hår och tryckte upp underlivet mot hans kuk så att den pressades in mellan dem, mot deras magar.

Vattnet var varmt, väldigt varmt, och allting kändes ändå mycket hetare när han stod där sammanpressad med Jessie. Han kände hur hon svankade en aning och hur hon lyfte upp benet så det smekte mot hans lår. Han kände hur hon strök försiktigt med fittan över hans ben och hur hon samtidigt pressade sina bröst mot honom hårdare och kysste honom. Sedan slutade hon abrupt och puttade honom mot väggen. Ingen av dem tänkte längre på duschvattnet som rann över dem hela tiden och gjorde rummet dimmigt. Han lutade sig mot väggen och såg henne sjunka ner på knä framför honom.

Jessie lade händerna om hans ben och tittade på hans kuk. Den ryckte till för varje gång blodet pumpade genom den. Och så sträckte hon ut tungan och slickade på ollonet. Kuken ryckte till vid hennes beröring. Sedan, som från ingenstans, slukade hon hela ollonet i munnen och började suga allt mer av kuken. Han stönade till och lade utan tanke handen på hennes huvud, och hon lade handen kring roten av hans kuk och sög snabbare och allt mer ljudligt. Hans allt högre stönanden överröstade snart smattret från duschvattnet mot golvet. Han kände hennes tunga mot ollonets undersida och det ryckte till i hela kroppen. Han började göra ofrivilliga motjuck och handen knöts kring hennes blöta hår. Och så plötsligt slutade hon, släppte ut kuken ur munnen och tittade på den. Med ett leende slickade hon på ollonet, sedan reste hon sig upp. Han tittade på henne och hon gick ur duschen. Hon virade en handduk om sig och gick. Och hans nästan färdigsugna stånd stod kvar, till slut sjönk det.

Den sjätte delen. Natt. 14-15 juni.

Han muttrade en aning för sig själv. Så typiskt. Hon retades och hon gjorde det bra. Även om ståndet sjunkit hade kåtheten inte lagt sig och han bara väntade på en möjlighet att få släppa ut den. Han var frustrerad och kände ständigt hur det började trycka på i byxorna, för att sedan slappna av – varje gång han såg Jessie. Klockan närmade sig elva och sommarens dova mörker hade lagt sig över himlen och över landet. Den tidigare ljusblå himlen hade blivit djupt blå, med mörkgrå stackmoln här och där. Stjärnorna var framme och lyste med sin eviga visdom, men det fanns ingen måne. Allt det ljusgröna gräset låg som mörka fält över marken och de livfulla gröna träden hade blivit till en svart siluett. Dagens fågelkvitter var borta och istället hördes syrsornas låga läte, och någon gång sakta steg mot asfalten när någon vandrade förbi med en hund.

Det snurrade lite grann i Jessies huvud, men även han hade druckit lite. Hon hade insisterat att få plocka fram en iskall öl åt honom. Och efter att den var borta fick han en till. Jessie gillade att ta hand om honom; det var det hon gjorde. Efter att ha gått och pissat en andra gång sträckte han på sig och gäspade. Han hade inte varit vaken i åtta timmar ens, men han kände sig redan trött. Det var då han såg Jessie komma uttassande från hennes sovrum, hon hade på sig sitt nattlinne och det långa svarta håret låg utsläppt över axlarna. Hon log mot honom och vinkade honom till sig. Huvudet tycktes tömmas och klarna till omedelbart. Tröttheten kändes med ens borta och avlägsen och inte snar att återvända.

Han stegade med trevande fötter bort till henne och tog tag om hennes midja. Innan han hann göra något tryckte hon sina läppar mot hans och lade händerna i hans hår. Hon bet lite i hans underläpp och när hon släppte lade hon läpparna intill hans öra. ”Du vet i duschen”, sade hon och strök med handen över hans lår, ”jag kissade lite på ditt ben.” Och då smalnade hans ögon och alla tankar försvann. Hans läppar stramade åt, han tog tag om hennes axlar och tittade på henne. När hon såg hans reaktion tittade hon ner i golvet. Och så trampade han bestämt förbi henne och drog henne med sig in i sovrummet. Med hennes arm i hårt grepp satt han sig bredbent ner på kanten av hennes säng. Han ryckte till lite och lade henne över hans ben; hon såg mindre ut. Nästan liten. Och hon stretade emot, men han höll henne kvar. 

Jessie snyftade lite och han kände hur han skakade en aning. Han lät ett par fingrar glida upp under nattlinnet och så drog han bort den, så hennes runda rumpa kom fram. Den låg där över hans knä, inbjudande. Han spände handen, höjde den. När den svingade genom luften bet han ihop och spände ansiktet. Den lämnade med ett ljudligt klatschande ett rött märke på hennes högra skinka. Och han höjde handen och rappade till ännu en gång. Märket blev ännu rödare och Jessie snyftade. Handflatan snärtade mot hennes skinkor en gång till, och igen. Bägge skinkorna sken nu röda och tårarna rann i Jessies ansikte. Och så smiskade han till henne en gång till, så att det ryckte till lite i henne. Så lade han handen på Jessies nakna rumpa och smekte, försiktigt nu. Och så viskade han och bad henne sätta sig upp. Hon klev upp och ställde sig framför honom, hon tittade fortfarande ner i golvet. Han ställde sig upp och svepte bort lite hår från hennes ansikte. Och så pussade han hennes panna. ”Det är bra nu”, sade han, ”du är duktig Jessie.” Jessie tittade upp och log lite snett mot honom, han torkade hennes tårar. Jessie tyckte att det kändes underbart nu. Hon kände enorm trygghet när han höll om henne.

Jessie lade nattlinnet tillrätta över den rodnade rumpan och kramade om honom. Sedan vände hon sig om och gick mot toaletten; han följde efter och höll en mjuk hand på den ömma rumpan, ovanför linnet. Inne på toa tryckte hon ut en liten klick tandkräm på sin rosa borste och stoppade den i munnen. Han tog sin också, som han tagit med sig hemifrån sig tidigare på dagen. Hans var svart och utgjorde kontrast mot hennes flickaktiga tandborste där de stod i ett glas när de inte användes. Han slog sig ner på toaletten och borstade, hela tiden tittade han upp på Jessie, som såg sig själv i spegeln. När de rengjort tänderna schasade hon ut honom så att hon fick kissa ifred. Så kom hon ut och mötte honom i sovrummet.

Det var Jessie som somnade först. Hon låg med ryggen vänd mot honom. Han hade lagt armarna under huvudet och låg tittade upp i taket; väntade på sömnen. Om natten förstärks alla ljuden, öronen hör dem bättre. Han hörde minsta prassel från sängen och hennes stilla andetag blev tydliga snarkanden i hans öron. Någon gick en nattlig promenad utanför och han hörde honom hosta. Lika tydligt som om stegen kommit från rummet intill. Inte utifrån. Och stegen kom närmare. Och försvann. Han låg fortfarande stilla med armarna under huvudet, men några kalla svettpärlor fick hans panna att glänsa och hans hjärta slog fortare än det borde. Det knarrade i badrumsdörren. Och han tittade ut i mörkret. Sovrumsdörren stod öppen och badrummet låg intill. Han såg hur badrumsdörren sakta öppnades. Det knarrade i hela huset.

Jessie låg fortfarande stilla på sidan, hon höll hårt tag i täcket och hennes ögon var vitt uppspärrade. Stegen var inte en inbrottstjuvs; det var nakna fötter mot parkett. Och luften i hela huset var kall, hon såg sina andetag bli till vit rök som försvann i luften. Hon vågade inte titta mot dörren, hon vågade inte ens vända sig om mot honom. Han sov säkert lugnt. När hon hörde de barfota fötterna kliva försiktigt över golvet i sovrummet stängde hon ögonen och snyftade. När hon kände dess heta andedräkt mot ansiktet skrek hon, men allt som kom ut var ett hest väsande. Och sedan rycktes hon in i den vakna världen. Han satt på knä intill henne i sängen och höll om hennes axlar. Han tittade ner på henne och såg orolig ut. Hon hade drömt en mardröm Inget mer. Han böjde sig ner och kramade om henne, hon snyftade fortfarande.

Han lade sig bakom henne, höll om henne hårt och kände hennes tyngd över armen. Hon hade insisterat att få ligga på hans arm och han kunde inte neka henne. Hon snyftade lite, men det började avta. Hon var uppenbart fortfarande rädd. Med andra armen höll han om henne och kände hennes andetag. Han höll handen på hennes mage och kände den bli större, och mindre. ”Det är ingen fara”, viskade han i hennes öra. Men det hjälpte inte så mycket, Jessie var rädd. ”Du vet väl”, fortsatte han, ”vad Alfons Åberg säger?”
”Berätta.”
”Stick du stygga spöke. För du finns inte.”

Den första delen. Kväll. En och en halv månad tidigare.

Eldarna brann kring strandlinjen och avtecknade sig som radarljus av lågor mot det svarta som omfamnade världen. Stranden var alltid full av folk när det var valborg. Han gillade inte det; för mycket folk. Men han hade följt med ut av bara farten. I högra handen höll han en grön ölburk och den andra hade han i fickan. Hans långa hår hängde i strimmor framför ansiktet och han kände sig nästan lite alkoholpåverkad. Alla han kommit hit med hade försvunnit i de flesta riktningar. En av hans, i vardagen, kompisar stod lutad mot ett träd och tömde vad som verkade vara hela honom själv inifrån. En annan hade somnat på en bänk och några ungar var i full färd med att rita i hans ansikte. Fyllon och idioter i en salig blandning med barnfamiljer och några enstaka fyllechaffisar utgjorde valborgsfirandet på stranden. Den närmsta brasan var naturligtvis tänd en bit inåt land, i den lilla parken vid stranden. Och så förstås de många eldarna som kastade sina reflektioner i det svarta vattnet.

Han sänkte sin öl, som var ljummen vid det här laget och gick fram till den numer helt färdigkräkta kamraten som lyckats sätta sig i det som tidigare varit hans maginnehåll. Intill trädet han satt vid låg systemkassen med öl och en spritflaska i. Han roffade åt sig kassen, men ville inte bära på spritflaskan, så den lämnade han kvar. Kamraten var helt borta, men tackade för flaskan och började hiva i sig spriten. Det pyste om den danska ölen när burken öppnades, och så lät han den kalla, gyllene brygden fylla honom. Han vandrade i sina trasiga skor och tittade på allt folk. Och han såg Jessie.

Han hade aldrig sett henne förr, men hennes ögon fick honom att inte kunna sluta se henne nu. Hon drack ur en ciderflaska och samtalade med några väninnor. Intill stod en vinglande kille och försökte hålla henne i handen, men hon vill inte. Som alltid, när någon vilar ögonen på en, kände hon hans blick och vände sig mot honom. Han var ungefär tjugo meter bort och när hon tittade så skyndade han sig bort med blicken. Bort åt något annat håll. Hon såg hur han rodnade och återgick till sin väninna, men lyssnade inte längre på vad hon sade. I ögonvrån betraktade hon den långhåriga killen i fejktryckt Priesttröja och såg hur han undvek att titta.

Han drack sin öl snabbt och kände sig lite lustig på insidan; som när man dricker för mycket fläderblomssaft. Han kastade en blick åt hennes håll och såg henne fortfarande pratandes med sin kompis. Killen intill, som blivit ännu mer vinglig försökte trycka ansiktet mot hennes och pussa henne, men hon vek undan och knuffade till honom. Han såg honom muttra, göra ett till försök och sedan gå därifrån, ramla omkull och somna med ansiktet neråt och arslet uppåt. Men han var mer intresserad henne; långt svart hår, ett par mjuka, röda läppar och ögon som… tittade på honom! Han vände sig om och tog upp en till öl från kassen.

Det snurrade lite i Jessies huvud. Hon lyssnade inte längre på kompisen, som fortsatte pladdra om allehanda i-landsproblem. Jessie hade starka åsikter, men hon sket i dem nu. Nu, när hon iakttog den blyga tönten som försökte undvika att iaktta henne. Snart såg hon hur hans ögon sakta vreds åt hennes håll, för att sätta sig och slå fast i hennes. Hon såg hur hans blyghet började rinna av honom med ölen, som han sänkte allt snabbare. Han tittade på henne utan att vika undan när hon tittade tillbaka nu. Deras ögon möttes och när Jessies kompis tystnade klev hon fram ett steg, mot honom.

Käre gud, tänkte han. Käre gud, hon kommer hit. Hjärtat började dunka, men så kom han på att han var full och att allt ändå skulle vara förbi snart. Hon skulle bara gå förbi, det förstod han. Men en röst som var hans skrek när hon stannade framför honom och sade något. Troligtvis hej. Hennes röst var mjuk och tyst och det kändes som om den inte försökte tvinga fram ett svar på ens hälsningsfrasen. Men han stammade fram ett liktydigt svar och försökte titta bort, men hon stod kvar framför honom. Han lade burken mot munnen, kände smaken av Carlsbergs finaste och tog ett djupt andetag. ”Tittar du på tjejer?” sade hon och lät som om hon drev med honom. Han rodnade ögonblickligen och mumlade: ”neeh… det gör jag väl inte.”

Hon skrattade och det brände till i honom. Hon drev inte med honom, utan skrattade åt att han var fånig. Kanske tyckte hon att han var gullig. Nej, tanken skakade han bort. ”Nej”, sade han, ”jag tittar ju på dig.” Hans ansikte blev rött och han ångrade orden genast, men han var full nog att låta dem glida ut. Han tittade bort, men hon skrattade igen och han gillade det. ”Gå en sväng med mig”, sade hon. Nu begrep han att knipa käft och nickade bara. Och så höll han fram armen så hon fick visa vägen. Hon gick och han följde efter.

Jessie var mer självsäker än vad han var. Och trots att det snurrade och han var lite full var det svårt att prata. De gick längs stranden på väg in mot centrum. Han lyckades koncentrera sig på det ena efter det andra på vägen, lyktstolpar, eldar på strandkanterna, så han visste att han inte var så full. Vad han däremot inte lyckades lika bra med var att höra allt hon sade, men hon verkade också lite nervös. Sade inte så mycket hon heller. När de nådde in till betongbyggnaderna med träfasader vände de och gick tillbaka mot stranden. Himlen var ordentligt mörk och människorna blev färre och färre. Messiah kände sig själv bli fullare. Jessie blev nog också det.

Till sist var de framme där de börjat och där stod Jessies kompisar och väntade på henne. När de fick syn på henne sluddrade de osammanhängande om någonstans de var på väg till och ropade åt henne att komma. Hon tittade på honom med snurriga ögon och gick. Hon hade lämnat sitt nummer i hans telefon och hans sitt i hennes. Åtminstone hoppades han att det var hennes nummer. Hon sade hejdå och försvann.

Han hade träffat henne nu.

Den sjunde delen. Dag. 15 juni.

Han gäspade flera gånger i kort följd, sträckte på sig och gnuggade tjugo kilo sand ur ögonen. Fötterna bar honom inte rakt, utan han snurrade runt i rummet i jakt på sina kläder. Han hade varit klar nog i skallen igår att få till ett alarm på mobilen. Nu var klockan sju och han skulle vara på jobbet om en timme. Satan att man måste ha ett sånt för att få pengar, tänkte han för sig själv. Och han hittade inte tröjan. Han hade under sin tur hemma dagen innan bytt från Powerwolf till en fejkad Judas Priesttröja. Den hade han köpt på festival och han bar den stolt trots att den var tryckt av folk utan rättighet till det. ”Att vara Priestfan”, brukade han alltid säga, ”sitter inte i rätt färg på en tröja, utan i musiken.” Men nu hittade han inte tröjan. Och sedan såg han att Jessie hade den på sig, hon måste ha vaknat på natten och tagit den på sig. Han suckade och undrade om han borde väcka henne, men beslöt att låta bli. Därför skyndade han sig att norpa en frukostsmörgås, sedan skyndade han sig till bilen för att åka hem och hitta kläder innan han kunde åka till jobbet.

Jessie vaknade och kände sig ensam, men hon tittade på klockan och insåg att hon hade sovit hela natten. Solen sken kraftigt in utifrån och hon hörde fågelkvittret. Hon mindes någonting om mardrömmar, men sömnen var ännu diffus i hennes huvud. Hon kanske skulle komma ihåg den sedan, men hon hoppades inte det. Ovanpå nattlinnet hade hon hans Judas Priesttröja. Hon flinade åt det; begrep nollan inte att det var en fejktryckt tröja? What a loser, tänkte hon. Men hon tog av den och hängde upp den på en galge i garderoben och sedan tog hon av nattlinnet och lade det i tvättkorgen. Den började fyllas, dags att tvätta vilken dag som helst. Hon klädde sedan på sig och bestämde sig för att ta en promenad i solskenet.

Han rusade genom sin lägenhet i jakt på vettiga kläder. Ers majestät, hans långhåriga skogskatt strök sig mot hans ben och hade svansen rätt uppåt. Hans jeans täcktes av vita och orangea hår. Han hällde upp en skål mat och färskt vatten åt katten, på vilken han inte ens visste könet. Inne på dass luktade det starkt ur kattlådan. Han hann inte ta itu med det nu, det måste han göra på lunchen. Han skyndade på med en tröja med Disneyland After Darktryck och på det en rutig flanellskjorta. Och så for han ut ur sin allt mer glömda lägenhet lika fort som han kommit och begav sig till jobbet. Klockan var redan tio över åtta och han var försenad. Han hade plattan i mattan och stoppades av en irriterad polis, som gav honom fortkörningsböter. Så fort han kommit ur snutens synfält gick bilen upp i höga hastigheter igen.

Det var bara en kvarts promenad hemifrån Jessie så var hon nästan i centrum. Och ytterligare tio så omgavs hon av små butiker med svindyra priser och flertalet caféer med folk som satt utanför och drack kaffe och småpratade. Småfåglar kretsade omkring i jakt på smulor. Överallt fanns familjer med småbarn, föräldrar som hade tidig semester eller bara en ledig dag. Var hon än tittade såg hon folk med mjukglass i händerna. Det kändes som en klassisk sommardag. På himlen syntes inte ett moln, bara ljusblå oändlighet. Hon hittade en fin liten kiosk och köpte sig en mjukglass. Så slog hon sig ner på en bänk intill en gammal, gammal gubbe. Han hade glasögon med tjocka bågar men såg ändå inte ut att se något. Hans öron var stora och håret på huvudet var tunt och alldeles vitt. Hans händer var skrynkliga och skakade en aning, i dem höll han en, lång, blänkande käpp. Han sade ingenting, han bara tittade på henne när hon satt sig, och återgick sedan till att betrakta folk som gick förbi. Så satt hon där en stund och tittade på allting runt omkring en stund med den gamla gubben som inte sade något.

Chefen var förbannad på honom, men han gjorde sitt bästa för att verka oberörd. Han gjorde trots allt bra ifrån sig när han väl var där, och han fick alltid allting gjort i tid trots att han verkade slö. Kanske blev resultatet inte alltid bättre än alla andras, men det blev gjort och chefen kunde inte klaga på det åtminstone. Skit samma att han hade struntat i att komma in igår. ”Ibland måste man ta ledigt på torsdagar”, förklarade han för den rödkindade chefen, ”egentligen borde jag inte ha kommit idag heller, eftersom det är klämdag.” Han hade fått sin anställning genom sin pappa, som jobbat här innan han gick i förtidspension efter en mindre bilolycka som förorsakade en pisksnärtskada. Eftersom att chefen och hans pappa var så goda vänner kunde han åtnjuta vissa förmåner ibland. Som ledigt ibland när det var torsdag.

Jessie vandrade hemåt igen först när gubben rest sig och gått på skakande ben, stödd av käppen. Då hade hon rest sig och gått åt andra hållet. Vita moln började sprida sig över himlen och när hon kom ut från centrum var himlen mulet ljusgrå. Då var det fortfarande en kvart kvar att gå innan hon kom hem och hon hade inget paraply med sig. Regnet var plötsligt förestående och hon skyndade på stegen. Himlen tycktes sluta sig hårt kring världen; den mörknade allt snabbare och snart kände hon de första regndropparna träffa hjässan och se hur de gjorde mörka prickar på vägen. När hon äntligen var framme hemma var håret alldeles blött. Hon funderade hur det gick för den gamla gubben, om han fått skydd från regnet. Och sedan var hon inne i sitt eget varma, och framför allt torra, hem.

Han beslöt att ta en kortare lunch – om inte annat var han tvungen – och skyndade bara hem för att tömma kattlådan och äta ett par smörgåsar. Och en banan. Och så fumlade han in några dagars insamlad tvätt i en av fastighetens tvättmaskiner. Han skyndade i med sin låscylinder i rätt hål för att försäkra sig om att ingen skulle stjäla tvättiden när han var borta. Ett par gånger hade till och med den vänliga gamla damen i fyran ordnat med torkning åt honom när han var iväg på jobbet. Han hoppades att hon skulle vara lika snäll den här gången, för han hatade verkligen att tvätta. Och så var det tillbaka till jobbet, farande genom ett plötsligt ösregn med vindrutetorkarna på högsta hastighet.

Den åttonde delen. Kväll. 15 juni.

Världen tycktes grå. Mörk och deprimerad. Regnet hade inte slutat, om än avtagit i styrka. Han lämnade jobbet vid femtiden, efter att ha jobbat över en stund. Nu stod han och muttrade, hans kläder låg i en hög på det skitiga golvet i tvättrummet, inte ens till hälften färdigtvättade. Han svor och önskade att han varit i tid för att se vilken ryggradslös mask som låg bakom; så att han skulle ha kunnat klocka honom. Jessie hade sms:at redan tidigare på eftermiddagen och insisterat på att laga mat idag igen. Hon hade den säkert färdig vilket ögonblick som helst, och han skulle bli kvar här ett tag. Han kunde inte bara lämna tvätten. Han svor igen och skyfflade in kläderna i maskinen.

Jessie fick ett kort, ilsket sms. Från honom. ”Stulen tvättid! :@ Kommer om x timmar!” Kolon och snabel-a blir till en ilsken smiley i chattprogrammet msn, och hon mindes så väl själv hur arg man blir när någon inte respekterar tvättider. Men hon hörde surrandet från sin egen tvättmaskin som var i full gång och kände sig glad över att hon slapp sådant nu. Men hon hade börjat med maten och tvingades ligga lågt med den en stund, hon visste inte när han skulle komma. Det var inte mer att göra än att vänta.

Han satt i sin utnötta gamla soffa och tittade sig omkring i lägenheten. Det var mörkt och allting kändes tråkigt här nu. Det konstigt mysiga ljudet som bara en spinnande katt kan utstöta hördes, i famnen hade han Ers majestät som nöjt myste i hans kroppsvärme. Han hade försummat katten för mycket på sistone. Men nu låg den i hans knä med vad som bara kunde vara ett stort leende och slutna ögon. Katten gjorde som alla nöjda, mysande katter gör; liksom klöste i hans byxor, men på ett mer kärleksfullt sätt än med en klösbräda. Det stack och sved, men det tänkte han inte på. Och troligtvis gjorde majestätet inte det heller.

Klockan var strax över sju när han slutligen kom hem till Jessie, som tycktes glad över att han kommit. Hon verkade inte bry sig särskilt mycket om att han var flera timmar sen. Han hade sms:at en stund tidigare och meddelat när han skulle komma och snälla Jessie hade tajmat sin lasagne perfekt. Också den här gången åt han tills maten nästan rullade av tungan och ner på tallriken igen. Jessie flinade åt att han stoppade i sig så mycket, men riktiga karlar äter. 

Han lutade sig tillbaka i stolen ett par ögonblick. Jessie diskade redan. Han skämdes lite över att han bara kom och åt och hon diskade. Han reste sig och klev fram bakom henne, tog tag om hennes midja och kröp fram nära henne. Han strök med händerna över hennes mage medan hon diskade, pillade lite i hennes navel. Och han sköt upp skrevet mot hennes rumpa så hon kände hur hård han var. Hon verkade närmast ignorera honom, men han hörde hur hennes andhämtning förändrades och kände att hon tryckte rumpan mot honom. Förutom det verkade hon strunta i honom, hon bara fortsatte med disken. Och det hela var över fort. Fortare än han hade önskat. Och återigen fick ståndet bli. Och sjunka av sig självt.

Klockan var prick nio när kvällens film började rulla på tv. Sexan hade valt skräckfilm, passande för sin manliga demografi som struntade i Lets dance och allt vad de löjliga familjeprogrammen hette, något som han kunde leva med. Jessie satt tätt intill honom, hon var bergis lite rädd, och höll hans hand. Själv tyckte han att det var spännande med en skräckfilm han aldrig sett förr, och som inte baserade sig på folk som hoppar fram ur mörkret utan som faktiskt byggde stämning. Men sakta kände han hur tankarna försvann från filmen och istället hamnade på Jessie. I högra handen höll han en nu nästan ljummen flaska Carlsberg och i vänstra Jessies hand. Hon hade ett grogglas, men det var tömt. Och han sörplade i sig det sista ur sin öl, och ställde sedan flaskan på golvet; på bordet stod den i vägen.

Jessie satt hårt tryckt mot honom, hon kände hur han mer och mer slutade fokusera på filmen, men den skrämde fortfarande henne. Han började få stånd, det värmde i honom och han försökte koncentrera sig på filmen, men snart var allt han ville att den skulle ta slut. Jessie lade huvudet på sidan mot hans bröst och lyssnade på hans hjärta slå. Det var inte filmen som fick det att slå fortare. Reklampauserna var många, långa och kom i korta intervaller. Han hade tröttnat på filmen efter bara en timme. Han svettades nästan, blev mer och mer upphetsad av Jessie, trots att det inte fanns något sexigt i hennes rädsla. Kanske var instinkten att beskydda henne som tände honom; att det var han som fick vara hennes starka sköld.

Jessie var fortfarande rädd, hon kunde inte sluta skrämmas av filmen. Och strax slog hennes hjärta snabbt och hon kom ihåg förra nattens mardröm. Hon vågade snart inte titta utan satt lutad mot honom och blundade. Han hade lagt armen om henne och smekte hennes arm. Han mumlade viskande att det inte var någon fara. Och så pussade han henne på pannan och sade att allt kommer bli bra. Hon tryckte sig närmare honom och höll honom hårdare. Jessie lugnade sig, blundade lite. Hon tänkte att så länge han var där kunde ingen skada henne. Messiah skulle skydda henne. Hon tog några djupa andetag och öppnade ögonen. Men filmen fortsatte ändå att vara läskig. Hon fick göra om det ett par gånger, men Messiah fortsatte att hålla om henne. Han släppte inte taget. Han höll om henne.

Den nionde delen. Natt. 15-16 juni.

Filmen tog sin fasansfulla ända strax efter elva och gav rum för något annat skräp. Jessie höll fortfarande om honom, men hon var inte lika rädd längre. Hon var trött, däremot. Ingen av dem hade rört sig särskilt mycket sedan filmen börjat. Han tog sig loss från Jessies grepp, ställde sig upp och sträckte på sig. Han hade lyckats hålla in en blåsa urin en bra stund nu, och han skyndade sig in på toa. Lättad tömde han blåsan och kände sig bättre. Sedan gick han tillbaka till vardagsrummet, där Jessie satt och blundade fortfarande. Han sträckte ut handen och hon tog den, och så drog han upp henne på fötter. Hon kramade om honom och ville krypa upp i hans famn. Han stapplade till och tog emot henne. Sedan bar han henne bort till sovrummet.

Han satt ner henne på sängen och hon kröp upp och lade sig tillrätta. Hon hade fortfarande kläderna på, men började fumla av dem. Han tog av sig sina jeans och lät dem bli en hög på golvet, sedan kröp han upp och lade sig bakom henne. Jessie kände hans fortfarande instängda kuk mot rumpan och flinade. Hon tryckte rumpan mot honom och retades lite. Hon liksom smekte kuken med stjärten och kände hur den växte mer och blev allt hårdare. Han viskade åt henne hur vacker hon var, men hon avfärdade det, åtminstone delvis, som smörande. Men sanningen var att hon var lika kåt som han var.

Det var mörkt i rummet och det kändes som en hinna kring sängen, som bara lystes upp av en liten lampa ovanför sängen. Vanligtvis hade Jessie ännu en lampa tänd. Han lade handen på hennes höft och smekte neråt, ner över låret och mot kissen. Han stack in fingrarna i trosorna och smekte över venusberget; helt renrakat, vaxad. Han smekte med fingret genom de yttre blygdläpparna och kände på de små rosa inre blygdläpparna. Jessie mumlade till när han kände på henne och sedan vände hon på sig så att hon låg vänd mot honom. Det bökade lite, men när hon vänt sig om blev hon plötsligt annorlunda; han hade tänt elden.

Plötsligt, han visste inte hur, men rätt vad det var satt Jessie upp på knä och låste fast hans lår. Hon gned tyg mot tyg; deras kön mot varandra, fortfarande inlåsta. Så rev hon lätt i hans armar och över hans bröst, så det blev vita märken efter naglarna. Och så böjde hon sig framåt så att en del av hennes svarta hår låg i hans ansikte. Hon blåste bort det och han tittade på henne. Så bet hon honom i halsen. Han ryckte till lite, men hon bet inte så hårt. Mest bara nafsade. Världen verkade gå sakta, som när hjärtat dunkar och adrenalinet driver en att göra stordåd. Men han var helt lugn. Jessies ögon blänkte i det stilla ljuset från lampan. Sedan försvann hon neråt och han kände hennes fingrar dra bort kalsongerna.

Jessie grep tag om hans kuk, hård sedan länge nu. Hon runkade den sakta och lät fingrarna smeka kring hela könet; upp mot ollonet som strax började glänsa när hon smekte ut försatsen över det. Hon retade honom. När hon kände att han inte kunde bli hårdare slickade hon på ollonet en gång, sedan tog hon det i munnen. Hon sjönk sakta ner en bit över kuken innan hon släppte, och sedan upprepade hon. Allteftersom började hon ta in mer av kuken i munnen och snart sög hon den ordentligt. Hans andetag hade blivit till låga, utdragna stön. Hon sög honom nära gränsen, men tog honom medvetet inte över den.

Hon satt sig upp på knä och log. Hon hade bus i blicken och hon höll i hans kuk. Sedan släppte hon den och drog ner trosorna. Hon fumlade och trevade, men till slut kom de av och hon slog sig ner med sin bara rumpa mot hans lår. Hon tog hans kuk i händerna igen och runkade lite. Sedan släppte hon, reste på rumpan och lade kuken rätt. Han tittade ner och såg hur kuken försvann, försvann in i Jessie. Hans mun var stängd men släppte ut ett långdraget mm-ljud. Jessie tog hans hand och manade honom att sätta sig upp, samtidigt som hon sakta började rida honom. Han satt sig upp med ett grymtande läte och lade händerna på hennes höfter. Hans pupiller gled uppåt och ögonen blev mer och mer vita. Jessie böjde sig fram och kysste honom. Och så kände hon hans fingrar på ryggen och snart också hur behån släppte. Hon böjde sig bakåt och lät den glida av längs armarna. De var nakna nu.

Han höll om henne hårt, kände hennes bröst trycka mot honom och hon böjde ansiktet neråt och kysste honom. Han kunde inte koncentrera sig på det utan kände mest hennes läppar och hennes tunga mot sina. Han kände sig själv glida bort; in till orgasmens underbara land, men han tvingade sig till koncentration och fixerade ögonen in i Jessies. Också hon började stöna och deras kyssande fick svårt att hålla sig rätt. Han blev kåtare och kåtare, men lyckades lägga band på sig så att han inte behövde komma riktigt än.

Han tog hårdare tag om henne och nästan lyfte henne; och så lade han henne på rygg på sängen. Han vände ögonen in i henne och lade sig över henne. Med ena handen styrde han kuken i rätt läge, sedan började han knulla henne igen. Hennes runda bröst pressades mot honom och det eggade honom. Och så lyfte hon på benen och låste dem om hans lår, allt hårdare ju hårdare han knullade. Det bildades svettpärlor i hans panna och hans långa hår hängde framför hans ansikte. Jessie stönade allt högre och hennes naglar nästan borrade sig in i hans rygg. Hon blundade och hon höll om honom allt hårdare; kände hans kuk dyka in i henne och ut igen.

Han hörde hennes stön bli högre och snart spändes hennes fitta om hans kuk och han kände hur det blev fuktigare. Det blev för mycket, och så snart han märkte hur hon släppte och började andas tungt släppte han allt, med ett stön. Vid varje pumpning som kuken gjorde stönade han till, och varje gång lämnade han varm, kladdig sperma i henne.

Den tionde delen. Morgon. 16 juni.

Han låg bakom Jessie och höll om henne. Hennes hand låg på hans. Hon sov, men han vaknade till. Det var något som lät utifrån. Han kastade en blick mot fönstret. Det måste vara morgon, men det var ändå väldigt mörkt ute. Och sedan hörde han vad det var som fått honom att vakna. Ett dovt mullrande ljöd och fick gardinerna i fönstret att vibrera. Då kände han Jessies hand krama hårdare om hans och förstod att hon också vaknat.

Och så skrek himlen till; den sprack i ett bländande vitt sken som lyste upp skyn och väggarna inne i rummet. I samma ögonblick dånade det och i samma ögonblick slocknade nattlampan och lämnade rummet svart, lika fort som blixten kommit. Och i samma ögonblick skrek Jessie till och gömde sig; hon sjönk ner under täcket och blev liten.

Han lade armarna om henne, kramade hårt, och kände henne skaka. Han hörde henne snyfta. ”Så så”, viskade han, ”det är ingen fara. Det är ingen fara. Jag är här.” Han fortsatte att lugna ner henne medan blixtarna och mullret utanför orsakade tumult i morgontimmen. Snart lät ljudet vänta på sig någon sekund efter att ljuset blixtrat och de kunde höra det tunga regnet slå på fönstret. Efter en stund blev intervallen mellan blixt och dunder flera sekunder långt och Jessie vågade titta fram. Han höll henne fortfarande.

”Är du fortfarande här?” viskade hon och torkade en tår.
”Ja”, svarade han, ”jag stannar här.”
”Är du min Messiah?” viskade Jessie.
”Din Messiah.”
Hon lugnade sig, men släppte inte hans hand. Hon vände huvudet uppåt, för att komma åt att se honom så bra som möjligt. Han såg i hennes ögon att hon kände sig trygg och log. Då log hon också. En avlägsen blixt kastade sitt bleka sken in i rummet och lyste upp dem, bara för ett ögonblick. Han smekte hennes lena mage och kysste hennes nacke.

Åskan i himlen försvann och den blev till ingenting. Mörkret utanför löstes upp och blev till en våt, solig morgon. Jessie hade somnat om efter en stund, men han var fortfarande vaken. När solen sken in och värmde hennes ansikte vaknade hon snart. Hon sträckte på sig och vände sig om i sängen. Jessie tittade in i Messiahs ögon. Han höll henne nära sig och kysste henne. Hon var trygg nu. Hon kände hans stånd trycka mot henne; han var ju man trots allt. Och så pressade hon sina läppar mot hans och log. Han höll fortfarande om henne kring midjan och tryckte henne mot sig. Han skulle stanna tills stjärnorna faller. Jessie log och han stannade.

Kuken kramades mellan dem och snart andades han tungt, utan att få något utlopp för kåtheten. Han blundade och försökte tänka bort det; hon verkade så fridfull och han ville inte förstöra det. Han fortsatte att blunda men kände hela tiden hennes rumpa mot kuken, det kändes nästan som om hon avsiktligen hindrade att ståndet skulle försvinna. Jessie log, hon visste att han inte ville något hellre än att ta henne där och då, men hon visste också att han inte ville förstöra det fina de hade just då. Hon retades och ville nästan skratta till, men höll sig. Efter en stund sträckte hon på sig, armarna högt över huvudet och tårna mot sängkanten, sedan rullade hon åt sidan, redo att börja på den nya dagen.

Det var hon som bröt stämningen, tänkte han. Då var det okej att han bara följde med i farten. Jessie rullade åt sidan, och det verkade nästan som hon väntade på att han skulle göra något, men han var så snabb att det inte gick att avgöra. Han grep tag i hennes handled och höll i henne, då stannade hon. Hennes bröstvårtor styvnade och nu blev det uppenbart för honom att hon bara väntat på honom. Han satt sig på knä med benen utmed hennes sidor. Kuken pekade mot henne. Han böjde sig ner och kysste henne, samtidigt som han kände på ena bröstet med ett par fingrar, sedan hela handen. Han kände hennes bröstvårta i handflatan och smekte med pekfingret över den; den styvnade ännu mer vid hans beröring och han började nypa i den, först försiktigt, sedan lite hårdare.

Han släppte hennes läppar och kysste hennes hals. Han smekte den med tungan, bet mjukt med tänderna och fick henne att gny till lite; han bet till lite hårdare, det gjorde ont på Jessie, för hon stönade till av smärtan, men hon njöt samtidigt. Han flyttade sig bökigt bakåt med benen så att han kom åt att kyssa och slicka längre ner, han kysste hennes styva bröstvårtor, bet till i dem; Jessie gnydde till lite igen, men hon log. Och han kysste ner över magen, som andades tungt vid det här laget. Han kysste hennes navel samtidigt som han strök med två fingrar över det nakna venusberget och mellan blygdläpparna.

Messiah flyttade sig och särade på Jessies ben. Så lade han sig platt på mage mellan dem och smekte långsamt över låren. Han lade läpparna mot ena låret och kysste. Sedan särade hon på benen ytterligare och han lade sig tillrätta. Han pillade med pekfingret och särade på hennes yttre blygdläppar, så att han kunde se hennes rosa, små inre läppar. Hon var våt och det glänste om hennes fitta. Och så flyttade han sig ännu lite närmare och smekte med tungan nerifrån och upp längs de svullnade fittläpparna.

Han smakade på henne och tryckte in tungan i henne. Hon stönade lite och lade sig tillrätta. På så vis kom också fittan närmare hans ansikte och han slöt ögonen och slickade. Han lade händerna på hennes lår och smekte, och så tittade han upp mot Jessie. Magen höjdes och den sänktes när hon andades och bortom de två kullarna som var hennes bröst fanns hennes leende och stönande ansikte. Hans tunga nuddade vid klitoris och det gav omedelbar respons; Jessie stönade till och han upprepade. Snart stönade Jessie högt och gjorde små motjuck mot hans mun och ansikte. Han kände hennes hand på huvudet och hur den tryckte honom ännu närmare fittan. Så kom hon, hon gav ifrån ett stön och spände sig i kroppen, för att sedan slappna av och andas tungt.

Messiah fortsatte att slicka sin Jessie ytterligare en stund, bara för sakens skull, innan han kröp upp och lade sig intill henne. Hon log fortfarande och lutade huvudet mot hans bröstkorg. Den varma sommarsolen lade sig på himlen och fick den att bada i värme. Inte ett moln gavs utrymme nu; himlen var ljusblå och svärtades endast på sina ställen av någon enstaka fågel som kvittrande flög förbi. ”Vad ska vi göra idag?” undrade Jessie där hon låg, med huvudet på Messiahs bröstkorg.
”Jag tycker vi ska bli snuskiga.”
”Hur snuskiga?”
”Jättesnuskiga.”
”Kan vi…” Jessie började, men Messiah avbröt.
”Vi kan. Du fyller år. Vi gör vad du vill.” Han kysste hennes panna, hon tittade upp mot honom och han kysste hennes mjuka läppar. ”Grattis på födelsedagen.”

Den andra delen. Eftermiddag. 13 maj.

De var nyktrare nu och de hade setts några gånger. Jessie hade bett honom ta sin Peugeot och hälsa på henne. Den var liten och röd, hans bil. Och den var gammal. Tvådörrars. Jessie hade ingen bil, men hon ville åka en sväng med honom. Solen låg i precis så att den låg i deras ögon när han körde, ut ur stan, längs en - ditintills - ganska rak skogsväg. Messiah tog på ett par solglasögon för att kunna se, medan hon fick nöja sig med solskyddet. Han erbjöd henne brillorna, men hon föredrog att han kunde se, så att han inte pilotade dem in i en för tidig död.

Jessie tittade på honom och han kände hennes blick. Han blev mer nervös allt efter att minuterna gick utan att ett ord sades. Han kastade en blick på henne då och då, men hon satt bara bakåtlutad i passagerarsätet och tittade på honom. Jessie gillade att han var nervös. Hon drog med ett par fingrar längs bältesremmen, den gick över hennes bröst och flyttade den lite, så inte den skulle skymma brösten så mycket. Hon såg hur Messiahs blickar kom oftare och oftare. Och han fick inte fram ett ord heller.

Plötsligt tryckte Jessie ner den röda lilla knappen och bältet for av henne och till hängande position intill henne. Messiah tittade och tänkte be henne ta på bältet igen, men hon lade ett par fingrar på hans mun, rättade till sig i stolen och sjönk ner. Hans ögon spärrades upp och det blev svårt att hålla ratten när han kände hur hon drog ner hans gylf. Sedan fumlade hon och han bara fortsatte sätta orden i halsen, kunde knappt andas för skräcken att han skulle vakna. Eller ännu värre, att hon skulle. ”Gud i himlen”, sade han och grep hårt om ratten med båda händerna, när hon tog fram hans kuk, som vid det här laget var hård för vad som tycktes vara länge sedan, ”och hans lille pojk, Jesus Kristus…” hans hädelser fortsatte och han kände hennes mun sluta sig om kuken.

Vägen var inte längre rak, utan gick i kurvor åt alla håll och kanter. Ena stunden nerförsbacke och skarp högerkurva, för att sedan göra u-sväng och loop in genom en tunnel och ut på andra sidan där vägen plötsligt kröktes i ännu en högersväng som gick runt så att de for genom tunneln igen och sedan kunde de fortsätta och ta vänster efter tunneln varpå de kom till en uppförsbacke efter vilken det blev skarp brant neråt. Egentligen var vägen bara lite kurvig, men den kändes mer komplicerad när han inte kunde fokusera på den, utan mumlade och var halvt inne på att titta ner på Jessies hjässa. Han tvingade sig själv att köra in på en liten grusväg för att undvika att köra in i något annat.

Han knäppte av sig bältet, Jessie släppte taget om honom och lät det glida av. Och så vred han på det lilla hjulet vid sidan av stolen så att han lutades bakåt. Sedan tog Jessie tag kring roten av hans kuk igen och började suga. Hennes tunga svepte längs den och hon slurpade tyst medan han stönade högt. Han kände piercingen i hennes tunga mot kuken och ögonen vitnade och blev till springor. Han lade ena handen på hennes svarta hår och knöt näven om det. Ju skönare hon gjorde det för honom desto hårdare blev greppet om hennes hår. Sedan, plötsligt, släppte han, för att knyta händerna i luften, bita tänderna hårt mot varandra och stöna mellan dem. Jessie måste ha förstått att han var på väg att komma, men verkade inte bry sig om något slikt. Hon fortsatte att suga honom medan han kom och även därefter. Av det han lämnade i hennes mun fanns sedan inte ett spår.

Messiah fick en stund senare liv i sin Peugeot och backade ut från grusvägen och ut på den kurviga vägen. Han fortsatte att köra en stund, tittade då och då på Jessie. Hon såg nästan lite nöjd ut. Han tänkte bara på hur snuskig hon var. Och hur hett det var. Det mörknade lite, solen försvann bakom träden som löpte längs sidan av vägen och silhuetterna blev svarta mot en orangefärgad himmel.
”Åker vi hem?” sade han snart. Jessie nickade.

Jessie gav Messiah den stora rundturen runt hennes lilla hem. Hon rodnade lite när hon visade det rosainredda sovrummet, men han log. I vardagsrummet stod hennes gamla tjock-tv, liten och troligtvis nära att tappa de flesta komponenter. På väggarna hängde flickaktiga tavlor, såna som tjejer gillar. Messiah förstod dem inte riktigt. I köket bjöd hon honom på snabbkaffe, kanske hade hon i någon sked för mycket, men han sade inget. Han drack och de mumlade lite till varandra. Han var fortfarande nervös. Men klockan var mycket och han måste hem till den lilla kattfan som moster givit honom och så var det ju jobbet imorgon.

Hon stod i hallen med honom när han tog på sig skorna. Han såg lite nervös ut, liksom osäker på vad han skulle göra. Om han skulle ge henne en puss innan han gick. Han fick på skorna och tittade på henne en halv sekund. Länge nog för att det skulle synas vad han tänkte på. Jessie sträckte ut armarna, han fattade och de skildes med en kram. Det knastrade under hans skor när han gick och ljudet från bildörren hade aldrig låtit så högt. Han tittade på passagerarsätet och det såg tomt ut. Han undrade om han vågade knacka på igen. Om han vågade gå och se henne bara för att se henne. Så startade han bilen, backade ut och for sedan iväg. Hem till katten.

”Finally I hear every word you’re saying”, det skrovliga ljudet strömmade ur Peugeotens högtalare och det spottade och knastrade med den dåliga ljudkvaliteten, men hans stämma var vad som gjorde sången outhärdlig. Binzer kunde sina grejer när han ville, men Messiah kunde inte sjunga. Ändå gjorde han det. Men han åkte ju bil, så han hade sin ursäkt. ”And baby, I’m a soft dog at your feet.”

Den elfte delen. Dag. 16 juni.

Det var Jessies födelsedag, så hon gratulerades hela tiden på diverse olika vis. Messiah funderade på det. En massa folk som tänkte på henne, men hon ville vara med honom, av alla människor. Han betraktade henne, så snygg, så het, så… skrämmande vacker… när hon log mot honom. Han ville ta bort hennes demoner. Hon sade till honom att han hjälpte henne, men han ville att hon skulle skratta jämt. Men han var åtminstone hennes Messiah.

Han lagade lunch åt henne, bestående av fiskpinnar, bacon och mos färgat rosa av ketchup. Och en klick hamburgerdressing. Han kallade den sin specialitet, men det gjorde han om varje rätt han lagade. Moset blev rosa av allt ketchup han hade i, dessutom hade han i en hemlig ingrediens som han inhandlat under förmiddagen. Ingrediensen gjorde alltet ännu godare, men den var inte så hemlig, för hon såg den ju stående i kylen.

Efter lunchen diskade hon. Han hade övervägt att göra insistera på att göra det själv, men han hade planerat annorlunda. Han pissade och återvände till köket. Jessie diskade, märkte honom kanske inte ens. Han gick upp och ställde sig bakom henne, lade händerna om henne och höll henne. Han luktade på hennes hår och viskade till henne hur gott hon luktade. Han flyttade undan lite hår och sträckte ut tungan, slickade henne på naken och halsen och kysste hennes kind. Han blev kåt själv, eller snarare var sedan länge, och hon kände det. Hon tryckte rumpan mot honom och han tryckte sig närmare henne.

Jessie log när Messiah höll om henne, hon visste vad han ville. Vad han menade var att visa att hon var viktig, att visa att hon betydde mycket för honom, men vad han ville var att få sätta ståndet i henne. Skulle sanningen fram så ville hon ta emot det också. Hon hörde hur han drog ner gylfen och sedan kände hon hans hand mot rumpan, naken under klänningen. Han drog upp klänningen och hon kände hur hans hårda kuk tryckte mot den. ”Jessie…” viskade han och hon fnittrade till. Så lade han handen mot sin kuk och försökte sätta den rätt. Jessie särade på benen så att det gick lättare. Och så putade hon med rumpan mot honom.

Messiah gled in i henne. Han tryckte sig sakta djupare och andades ut. Han tog tag om hennes midja igen och förde kuken i henne. Han stönade med ett mumlande ljud när hela han var inne i henne. Inte störst - kanske minst, rentav - men han hoppades att han skulle räcka för henne. Jessie mumlade också till och log mot honom. Han tog ett stadigt tag om hennes midja och knullade henne i ett sakta tempo. Allt eftersom lät han själv högre, och han hörde henne bli mer högljudd. Han hade aldrig hört något så hett som hennes röst när hon njöt. Han knullade hårdare. En svettpärla rann längs hans panna och han bet ihop tänderna; morrade lite av bara farten. Hans händer gled uppåt, längs Jessies släta, lena mage och till de runda brösten han kunde stirra på i timtal. Han kände på dem i händerna, ovanför hennes klänning.

Han lät högt varje gång han andades ut och tryckte sig hårdare in i sin Jessie för varje gång. Samtidigt böjde sig hon framåt, så att hon fick fittan närmare honom och han kunde knulla hårdare. Han fräste och frustade, nästan morrade, och höll henne hårdare mot sig medan han började knulla. Jessie höll hårt tag i diskbänken, lutade huvudet bakåt när han knullade henne. Hon tog emot hans kuk, hon var lika kåt själv och det plaskade lite när han stötte i henne. Hon stönade och blundade, kände hans andedräkt i nacken. Sedan sade hon orden som hon sagt den första gång han fått henne till det; ”får jag komma?” hon bad om hans tillåtelse.
”Du får”, sade han, ”kom för mig.”

Det var det absolut mest upphetsande han hört. Jessie kom. Hon sträckte instinktivt handen mot fittan för att smeka, men han hann före; silkeslent lade han fingrarna mot hennes klitoris och gjorde cirkulerande rörelser. Jessie kom. Hon stönade med sin vackra röst och han var alldeles intill. Hennes orgasm kramade kring honom, fittan blev omnipotent kring hans kuk. Han fortsatte att knulla henne, hårt. Det skvalpade och han kom. Han kom i henne, han kom massor. Jessie kom och Messiah kom.

Han flåsade lite, lutade pannan mot hennes axel. ”Gud i helvetet”, mumlade han medan kuken slaknade. Jessie log, andades tung och vände sig om. Hon lade armarna om honom och han såg i hennes ögon. ”Vi har väl inte snuskat färdigt, för idag?” sade han. Hon skakade på huvudet och tryckte läpparna mot hans. Deras tungor möttes och hon kände hur hans kuk ryckte till. Det krävdes inte mycket av henne för att få hennes Messiah kåt. Jessie tassade bort till toan med en vit sträng sperma rinnande längs låret. Messiah fick ta över disken medan hon tvättade sig. Visst skulle de avla, men inte nu. Messiah kunde se sin Jessie framför sig, iklädd vit brudklänning och med hans ring på fingret. Han flinade för sig själv och gnolade på Megadeths Peace sells medan han diskade de smutsiga tallrikarna.

Det var inte mycket disk, så han tog hand om den snabbt och snyggade till i köket. Han hittade sedan Jessie i sovrummet. Hon stod och valde klänningar. Messiah ställde sig i dörröppningen och tittade på henne. Hon såg sig själv i spegeln med klänningarna. Hon kunde inte bestämma sig och verkade bli frustrerad. ”Vilken ska jag ha på mig”, muttrade hon, ”jag vill vara fin med dig.”
Messiah hajjade till. Han stegade fram till henne, ”men du är ju vacker”, sade han. Jessie rodnade och tittade i golvet. ”Och det är inget skitsnack”, fortsatte han. Jessie behövde inte välja någon klänning för att se fin ut när hon skulle vara upphetsande vacker i gamla trasor.

Den tolfte delen. Eftermiddag. 16 juni.

Hans röda Peugeot startade med ett vrål. Den var hans pärla; en gammal hederlig, och framför allt pålitlig Peugeot tvåhundrafemma. Nytvättad nu. Den hade varit stående länge innan Messiah och en kompis fått igång den som projekt över en arbetslös sommar. Han älskade den ur varenda aspekt. Den var till och med vacker. Jessie däremot såg inte tjusningen i bilen; en ful, röd klump. Dessutom luktade den gammal bil inuti. Hon hoppade till när stereon, ett par sekunder efter att bilen startats, hoppade igång och levererade det fläskiga basljud Metallicas Enter sandman erbjuder, men uppskruvat på vad som inte kunde vara annat än högsta volym. Hon slog händerna för öronen, men Messiah var snabb med att skruva ner ljudet så musiken gick tyst, kanske för tyst. ”Förlåt”, sade han och flinade lite.

Först, eftersom det var nära stängningsdags begav de sig till affären. Messiah hade beslutat sig för att laga sin specialitet, bestående av kotletter, med bacon, lök, paprika och diverse färskast möjliga wokgrönsaker, lagade i en sås gjord på glass. Han förklarade sitt uppenbara geni, alternativt totala vansinne, med att man måste ha roligt när man lagar mat ibland också. Efter affären åkte de hem till Messiahs lilla lägenhet. Jessie hade inte varit där många gånger, han var inte så stolt över stället. Lite ostädat, ganska mörkt och katthår överallt. Det var majestätet som skulle ha mat. Katten åmade sig och strök sig längs deras ben. Jessie drog upp klänningen lite när katten kom, så att den inte skulle bli hårig, men Messiahs brydde sig inte och ådrog sig ett par byxben täckta av katthår som han sedan lugnt borstade av.

De lämnade maten där och Messiah hällde upp färskt vatten och torrfoder åt sitt kattskrälle. Messiah bytte tröja, tog på sin röda tröja. Den som Jessie gillade. Sedan for de sin väg igen. Det var en del av hennes present. Jessie gillade att åka bil, hon gjorde det inte så ofta, så han åkte med henne. Bara för att åka. Som första gången de bilade - och varje gång däremellan - satt Jessie i passagerarsätet och såg porrig och sexig ut. Hon fick honom att ständigt titta åt hennes håll, bara genom att stryka med fingrarna längs bältet och mot urringningen i klänningen. Och hon såg hur han reagerade fast han inget sade. Han skruvade lite på sig i sin plats, som om han försökte dölja det uppenbara.

Till slut kände han Jessies hand på byxorna, det kändes som om han väntat på det i hundra år. Jeansen stramade åt kring honom. Hon fick ner gylfen och han lyfte på rumpan en aning så hon kunde lirka fram kuken. Den ställde sig rätt uppåt och hon lade vänsterhanden om den. Hon tittade på den och började dra förhuden uppåt och neråt. De körde på en ganska öde riksväg, omgärdad av skog på ena sidan och en stor äng på andra, en bit bort på ängen betade några kossor i lugn och ro. Jessie runkade honom och bilens hastighet blev ojämn. En bil som legat bakom en stund blinkade till, gasade och körde förbi, varpå den körde upp i hög hastighet och försvann bortåt. Kuken började glänsa; Jessies hand fortsatte att glida upp och ner längs den, medan Jessie satt och tittade på hans ansikte. Hans ansikte var stenfokuserat på vägen, men spänt och han verkade försöka undvika att stöna, tills han plötsligt öppnade munnen och släppte ut ett högljutt, belåtet läte. Jessie bet tag om underläppen, sedan sa hon: ”kom inte, bara.”

Messiah grymtade. Han visste att han inte borde. Det skulle bli sperma i hela bilen. Han hade inte hennes heta mun att tömma sig i nu. Han grymtade igen när han kände hennes hand ta ett lite hårdare grepp och smeka mer kring ollonet. ”Inte komma”, sade hon. Bilen vinglade till och han stannade ganska tvärt. Svängde in på en parkeringsficka och fick stopp på bilen. Han fumlade in kuken i byxorna och klev ur bilen. Jessie var förvånad och tittade på när han tog sig runt bilen. Sedan öppnade han passagerardörren och bad henne komma ut. Hon tog av sig bältet och klev ur bilen, förvånad. Messiah stängde dörren efter henne och tryckte henne mot den, lade handen om hennes nacke och kysste henne.

Så tog han hennes hand och gick med henne bak till bilen, han ställde henne mot den lutande baksidan och bad henne sära på benen. Nu förstod hon vad han menade, så hon putade bak med rumpan medan han drog upp hennes klänning. En vit Volvo svischade förbi utan att verka ta särskilt stor notis om dem. Jessie hade inte ens trosor på sig; Messiah drog upp klänningen och blottade hennes rumpa, han såg hennes fitta också. Glänsande och lite svullen. Han knäppte fort upp sina jeans och lät dem falla ner en bit, så att kuken kom fram. Fortfarande lika hård. Så grep han tag om hennes rumpa och smekte. Hon lutade sig framåt och tog en lättnadens suck över att bilen var relativt nytvättad så att inte klänningen blev smutsig.

Han lade kuken rätt mot hennes fitta och gled in, just som en silverfärgad BMW, rattad av en pensionär, åkte förbi. Gubben bakom ratten tittade på dem och höll på att vingla till med bilen. Messiah tryckte kuken så långt in han kunde, de stönade till båda två. Han tog tag om hennes höfter och började knulla, stönande allt högre hela tiden. Också Jessies röst blev högre och hon lutade huvudet bakåt. Han grep tag i hennes hår och viskade till henne: ”du är allt min kåta hora du, visst är du!” Jessie nickade och han knullade hårdare. ”Säg!”
”Jag är din kåta hora”, mumlade Jessie fram, så tydligt hon kunde bland stönandena. Han grymtade och Jessie höjde upp ansiktet, stönade och kom så att hon nästan blev knäsvag. Messiah höll upp henne och knullade. Även han närmade sig. Men han ville inte komma i henne nu. Han fortsatte att knulla och snart stönade och skakade Jessie i en andra het orgasm.

Han flämtade och drog sig ur, vände sig bort och runkade, med tanken att kunna spruta på marken, men Jessie hukade sig ner och drog honom till sig. Så tog hon kuken i munnen och sög på ollonet. Mer hann hon inte innan Messiah stönande började tömma sig, med ena handen om hennes huvud och andra på bilens baklucka. Jessie tog satsen i munnen, svalde och fortsatte sedan att suga av honom. Ännu en bil for förbi, varifrån två personer stirrade på dem. På bilen stod POLIS skrivet i stora bokstäver. De verkade inte bry sig särskilt mycket, utan for bara förbi. Jessie ställde sig upp och rättade till klänningen. Messiah gav henne en puss på munnen och klappade hennes, långa, svarta hår. Det fina håret. Och än en gång gav de sig sedan iväg i Messiahs röda Peugeot.

Efter att ha visat upp sina sexuella bravader för den lokala polismyndigheten begav de sig vidare. När bensinmätaren blinkade till och indikerade att det inte var mycket soppa kvar svängde Messiah in på en mack och tankande, hela tiden muttrande över priset. Sedan åkte de hemåt. Jessie satt och porrade sig och såg sexig ut, men efter att redan ha fått komma för en så kort stund sedan kunde Messiah fokusera på vägen. Även om han egentligen inte ville det. De bestämde sig för att åka hem till honom och stanna där, eftersom att de hade lämnat maten där och klockan var sent nu. De skulle laga maten tillsammans där. Senare, maten lagad och äten satt de i hans extremt lilla vardagsrum, som i dagsläget bestod av ett rum på högst tolv kvadrat, en trettiotvåtummare och en gammal sleten tvåsitssoffa. Den var blå. På väggen hängde en inramad och inglasad poster från filmhistoriens största ögonblick, åtminstone enligt Messiah. De satt i soffan, blev dåsiga och tittade på de tv-program som vanligtvis går på tv en sen lördagskväll. Messiah slumrade nästan till, men Jessie väckte honom med en puss. ”Ska vi bada?” sade hon och reste sig, hon tog Messiahs hand och drog upp honom. Hon hade redan bestämt sig för att bada. Men sedan ville han ju inte missa chansen att få bada med henne.

Vardagsrummet var minimalt, men badrummet var desto större. Det fanns plats för ett stort badkar som hyresgästerna innan installerat, men sedan inte kunnat få bort. De lät det bli kvar och Messiah gillade det. Det lönade sig ju nu, när han skulle få sitta i det med Jessie. De skulle vara nakna båda två. Jessie fyllde på varmt, varmt vatten i karet och fick av sig sin klänning. Messiah tittade på henne, hon stod vid sidan av karet medan det fylldes, alldeles naken. Han fick av sig också sina kläder och sedan kom de ner i vattnet. Det heta vattnet var nästan lika hett som Jessie, men det var varmt nog. De hade inget skum, men det var mörkt i rummet. Lampan ovanför handfatet hade gått sönder och Messiah hade inte ork att köpa nya glödlampor. Eller minne. Så istället hade han ställt upp en mindre lampa, med spotlight och dimmer. De hade den på låg styrka. Men han såg hennes kropp under vattnet tydligt, trots mörkret.

Hennes slanka ben och mage och de mysiga brösten som stack upp lite över ytan. Han fick hålla emot för att inte sträcka fram händerna och känna. De satt i varsin ände av badkaret. Han tittade på hennes kropp och hon tittade på honom; hon tittade på hur han tittade på henne. Sedan kröp hon närmare. Det plaskade i vattnet när hon krängde sig mot honom. Hennes nakna, blanka bröst pressades mot honom när hon kysste honom. Något överrumplad lade han händerna om hennes rygg och lät dem glida neråt, han smekte över hennes blöta rumpa. Så tryckte hon sig ännu närmare honom. Och uppåt, så att hon gled med fittan över hans kuk. Den var hård nu. Hård sedan länge.

Hon juckade mot honom, så att kuken gneds och smektes mellan dem. Messiah fortsatte att hångla med Jessie, men började samtidigt stöna och göra motjuck mot hennes fitta och mage, utan att någonsin släppas in i henne. Sedan plötsligt sköt hon bakåt igen och lutade sig framåt, tog tag i hans kuk och började runka. Han stönade orytmiskt och började komma; sperman sköt ur kuken och blev som dammig rök i det varma vattnet. ”Gud i himlen”, mumlade han när han pustande slappnade av efter att ha kommit i vattnet. Jessie fortsatte att runka honom ett par ögonblick innan hon kom närmare och kysste honom igen. Pressade med tungan mot hans; hon var kåt. De duschade sedan. Drog för duschdraperiet för att undvika att golvet blev onödigt blött.

Istället blev det mörkare; den lilla spotlighten Messiah satt upp tog sig inte genom den mörka färgen på draperiet så bra. Därför var det mörkt; Jessie var inte så förtjust i det, men han trodde nog att hon hade hållit sig nära honom i duschen ändå. Hon kysstes och pussades, och han höll om henne. Han visste precis vad hon gjorde när hon lät benet glida uppåt, längs hans lår. Hon kissade på honom och han visste vad det betydde. Vad hon ville. Han skulle ge det till henne. Men just nu spelade han ovetande, precis som det var tänkt. När hon låtit benet glida ner igen stängde han kranen och släppte ut dem ur duschen. Han gav Jessie en handduk och hjälpte henne att torka, noga med att inte missa något.

När han var just färdig med att torka henne och började torka sig själv tog Jessie handduken från honom och hjälpte till. Nästan ohörbart viskade hon: ”jag kissade igen… på dig…” Det ryckte till i Messiahs mungipa, han var redo att brista ut i ett leende, men höll sig i rollen. Han harklade sig och hon ställde sig upp framför honom. Det droppade fortfarande om hans hår. Jessie tittade ner i golvet och försökte se liten ut. ”Följ med”, sade Messiah och styrde bestämt ut ur badrummet. Han visade henne in i sovrummet, som var stängt för att inte majestätet skulle hitta in dit och håra ner sängen. Han stängde dörren efter dem och tog sedan Jessie i handleden och ledde henne till sängen.

Den sista delen. Natt. 16-17 juni.

De var fortfarande nakna och fuktiga när han lade Jessie över knäet och såg henne i ögonen. Hon såg liten ut och när han lade handen för hennes mun stretade hon emot lite. Försökte skaka loss handen, men han grep tag hårt och hon gnydde till lite. Hon försökte fortfarande komma loss, men slappnade av i kroppen och fann sig i sitt straff när hon kände hans hand smälla hårt mot hennes rumpa. Hon snyftade när hon kände den igen. Det sved i rumpan, gjorde ont. Messiah smiskade igen och igen. Det rann tårar ur lilla Jessies ögon och det gjorde ont i den nakna rumpan, som nu var illröd. Messiah smiskade igen och Jessie grät, men hon kunde inte låta genom hans hand. Det blev bara dämpat. Han kände hennes tårar på handen och smiskade till igen. Sedan kände hon hur handen om munnen släppte och hon satt sig upp i hans famn. Snyftande sträckte hon ut armarna och han kramade om henne, höll om henne hårt. ”Duktig…” viskade han, ”duktig.”

Så lade han henne på sängen, på det mjuka överkastet. Han lade sig över henne, tryckte sin nakna kropp mot hennes. ”Du är duktig”, sade han och kysste henne, ”ska få en belöning”. Han reste sig upp och kröp ner till Jessies rosa fitta. Hon var fuktig, inte bara från badet. Hon särade på benen för honom och tittade ner. Förbi brösten såg hon honom, hur han stirrade som förstenad på hennes rosa fitta. Hennes fina, rosa fitta. Och sedan kände hon hans fingrar sära på blygdläpparna och hans tunga som trevade mot de rosa, inre läpparna. Han lade ett finger mot klitoris och smekte fjäderlätt medan han svepte med tungan och smakade på henne. Hon gnydde till av välbehag vid sin Messiahs beröring och lutade huvudet bakåt och blundade. Han smekte hennes klitoris medan han nöjt slickade hennes fitta och försökte penetrera henne med tungan. Hon började stöna och lade handen på hans huvud. Instinktivt sträckte han då upp handen mot hennes bröst, kände, smekte och nöp i bröstvårtan. Den var redan styv, men styvnade än mer.

Jessie stönade och gjorde motjuck mot hans mun medan han slickade henne allt ivrigare och allt mer passionerat. Samtidigt smekte han hennes klitoris snabbare och allt mer vant. Jessies andhämtning blev oregelbunden och hon sköt ut sin ljusa stämmas mjuka stön allt högre och rätt upp i luften. Hon blev allt fuktigare och spände sig till sist i hela kroppen medan han fortsatte det han gjorde. Han fick henne att komma och smakade på hennes droppande saft, hungrigt och villigt. Hon kom, och kom igen, stönande ännu högre. När hon kommit en andra gång låg hon pustandes och kände hur Messiah fortsatte att slicka, för att sedan avbryta och krypa upp till henne. Hon blundade, men han tog tag om hennes haka och kysste henne. Hon kände smaken av sig själv, hennes fitta. 

Medan hon slickade och sög på hans tunga och kysste honom kände hon honom lägga sig rätt i ställning. Hon särade på benen och lät honom glida in, redan hård sedan länge. Men han kom inte in i henne; han lät bli. Han reste sig igen, upp på golvet och hon tittade på honom. ”Vänd dig om”, sade han och tittade på henne med en… tomhet i blicken. Hon lydde, lade sig på mage. Messiah försvann bakom henne och pysslade med något. Hon undrade vad det var. Sedan kände hon hur han tog tag i hennes ena ben och tittade efter. Han drog till sig det och band fast det i sängposten med ett mjukt rep. Kanske i mjukaste laget, men han vågade inte ta i med sådant. Han band fast benet hårt och tog sedan det andra. Sedan klev han fram till henne, såg sträng ut och ryckte åt sig hennes arm. Hon försökte streta emot, men han släppte inte, utan band fast den i sängen. Sedan gick han runt bakom henne och band fast också den andra armen. Jessie kunde inte komma loss ur hans grepp. Han såg på henne att hon gillade det.

Så kröp han upp i sängen igen, satt sig på knä bakom henne. Med benen låste han fast hennes. Han klappade till henne på rumpan och böjde sig framåt. Skuffade sig lite bakåt för att komma åt bättre. Han särade på hennes skinkor och lade tungan mot hennes rumphål. Hon gnydde till lite av den plötsliga känslan och han slutade genast. Han beordrade tystnad och återgick sedan med tungan till hennes rumpa. Han slickade och gjorde hennes lilla hål alldeles glänsande. Sedan reste han sig ur sängen och plockade med något. Jessie kände något kallt mot rumphålet. Kallt glidmedel. Sedan klev Messiah upp bakom henne igen och hon kände hur han fingrade vid hennes lilla hål. Han tryckte försiktigt in ett lättglidande pekfinger i henne och när han märkte hur enkelt det gick kom hans långfinger också. Jessie tog emot, men släppte ifrån sig ett tyst stön. Genast drog han ut fingrarna och böjde sig fram mot henne, tog hårt tag om hennes hår och höll hennes huvud bakåt. Än en gång beordrade han tystnad och lovade att han inte skulle vara lika snäll nästa gång.

Sedan satt han sig upp knä igen och lade sin glidmedelinsmorda kuk mot hennes rumphål. Obevekligt tryckte han sig in och Jessie andades till tungt, men var fortsatt tyst. Han tryckte in hela kuken i hennes rumpa och när han var som djupast släppte hon ut ett tyst pip. Messiah frustade och böjde sig framåt medan han förde ut kuken. Han tryckte in den igen samtidigt som han tog tag om hennes sidor. Hans ansikte var vid hennes nacke. ”Tyst har jag sagt”, han snärtade till henne på kinden med baksidan av högerhanden. Det blev ett litet rött märke. Fortfarande fastbunden kunde hon inte göra något när Messiah utnyttjade henne; han knullade hennes stjärt hårdare och frustade allt högre i hennes öra. Med vänsterhanden höll han hennes hår i ett hårt grepp så att huvudet lutade bakåt. Varje gång hon undslapp ett pipande ljud gav han henne en örfil. Varje gång var den hårdare. Tills hon viskade: ”får jag komma?”
Messiah frustade. ”Nej”, sade han. Och så släppte han taget om henne, drog kuken ur hennes rumpa och satt sig på knä bakom henne.

Kuken pekade rätt ut, mot Jessies rygg. Hon låg och andades tungt. Han tittade på hennes figur, vacker och het, liten och kåt. Och så släppte han henne fri. Han knöt upp repen och Jessie gnydde till lite, sjönk ihop lite. Han böjde sig fram och fick upp henne på knä så att hon stod framför honom, med ryggen vänd mot honom. Hon skakade lite och vände sig om och såg honom i ögonen. Hon log lite. Messiah svarade med ett flin och en hand i svanken som tryckte ner ryggen. Hon ställde sig på alla fyra och han tog tag om hennes midja med vänsterhanden, medan han lade kuken vid hennes väntande stjärthål med den högra. Än en gång gled han in i hennes rumpa. Hon sög in luft och pep till när han var som djupast i henne.

Messiah lät henne låta nu, hon märkte det och började snabbt stöna både högt och upphetsande. Han lade högerhanden under hennes mage, strök och smekte. Det dröjde inte länge innan han gick med fingrarna över det nakna venusberget och började smeka hennes våta fitta. Med andra handen grep han om hennes hår och drog lätt i det. Han höll håret hårt och smekte hennes fitta snabbare medan han knullade hennes heta rumpa allt hårdare. Jessie stönade, njöt av hans kuk. Hennes armar skakade och bar henne inte längre, hon sjönk ner med överkroppen, huvudet mot kudden och tuttarna stötte i sängen. Hon flyttades hela tiden lite längre framåt varje gång Messiah frustande stötte in i henne. Hon stönade och grep tag om kudden precis bredvid ansiktet. Hon stönade; Messiah smekte och stimulerade hennes klitoris. ”Min kåta hora”, mumlade han, ”min kåta prinsesshora…”

Hon ryckte lite, krampade stönande precis innan hon kom. Sedan fick Jessie orgasm. Hon stönade högt och ryckigt, höll på att sjunka ner också med underkroppen, men han höll henne uppe. Han slutade knulla henne när hon kom, men fortsatte att smeka hennes våta fitta. Hon andades tungt och blundade när orgasmen gick. Messiahs kuk var fortfarande hal av glidmedlet, hal från att ha knullat Jessie hårt i rumpan. Han frustade lite, ville få komma. Ville ge henne sin sats. Men han hade precis haft kuken i hennes rumpa, ville inte stoppa in den någon annan stans. Han bad Jessie vända sig om. Hon lade sig pustande på rygg och tittade upp på sin kåta Messiah.

Han tog sig klumpigt fram på knä, med benen längs hennes sidor. Händerna lade han på hennes bröst, smekte och nöp i bröstvårtorna. Sedan lade han kuken mellan de fylliga brösten och pressade dem mot varandra. Glidmedlet gjorde det enkelt att tuttknulla henne. Kuken gled lätt och hon tittade upp mot honom med kåt blick. Han frustade, morrade, och tittade ner i hennes förhäxande ögon. Och då brast det. Han släppte taget om hennes bröst och fick tag i kuken. Han runkade de två-tre sista tagen och exploderade sedan. Kuken slängde ur sig varm, vit sperma över hennes ansikte. I håret och i ansiktet. Hon fick blunda för att undvika att få sperman i ögat, men hon log. Tog emot hans sperma. Messiah tog djupa andetag. ”Guuud i helvetet…” hädade han. Jessie fingrade i hans sperma, slickade på fingrarna och smackade med läpparna. Hon ville smaka så mycket som möjligt.

Messiah lade sig bredvid henne och pillade i sin sperma, hjälpte henne att få allt i munnen. Hon svalde och var en duktig flicka. Hon pussade honom, rädd att han inte ville kyssa henne när hon just haft hans sperma i munnen. Men han kysste henne, tryckte tungan mot hennes. Det var viktigare att få kyssa henne än att bry sig om sådana petitesser. Han höll hennes kind och kysste henne. Hon log och kramade honom, och han höll om henne. Han dåsade snart till, eftersom att han nyss kommit. Jessie blev också trött. Hon gäspade när han snarkade tyst. Sedan somnade hon också i Messiahs famn. Trygg och säker somnade hon med ett leende.

Han drömde osammanhängande. Vaknade snart, han höll fortfarande om Jessie. Han visste att det inte gått lång tid sedan de somnat. Hon rörde sig lite i sömnen. Men hon log också. Han tittade på henne; på sin vackra flicka. Han pussade henne och kände hur tunga ögonlocken var. Men han var tvungen att böka och fixa; i passionens hetta hade de knullat direkt på sängöverkastet. Men han fick in Jessie under utan att väcka henne alltför allvarligt. Sedan lade han sig hos henne, tryckte sin nakna kropp mot hennes. Hon vände sig på sidan i sömnen och han kröp upp bakom henne, lade sin arm under henne så hon kunde sova på den. Och så höll han om sin Jessie och somnade om.

Den tredje delen. Kväll. 6 juni.

Epilog.

Messiah låg i det svala gräset. Det var grönt; kallt och skönt. På marknivå blåste en lätt bris som inte märktes av i trädtopparna. Hans ögon rörde sig över himlen, en stor kupol över hans platta mark. Rakt ovanför låg hans blå kanvas; en stor orörd yta. Men till vänster rörde sig molnen. De lågt hängande rörde sig bortåt, snabbt skiftande och lika fort borta. Men de högre molnen var mörkgrå och utvecklade sig sakta framåt, mot honom. Stora och närmast hotfulla kom dem emot honom. En ensam droppe föll på Messiahs arm. Han grep om ett grässtrå mellan tumme och pekfinger och ryckte loss det. Så strök han med handen över marken, grässtrån och treklöver. Syrenen hade i stort sett precis slagit ut och fyllde doften med sin söta doft. Jessie gick längs buskarna, smekte med handen över de nyligen utslagna blommorna.

Dropparna blev fler och ett svagt muller från åskan hördes långt bort. Han förstod att den inte skulle komma nära, men hörde snart Jessies barfota steg i gräset och såg henne sätta sig på ändan bredvid honom. Hon hade en ljus, fin klänning på sig och verkade lite rädd att den skulle färgas grön av gräset. Men så lade hon sig ner bredvid honom och tittade upp på den allt mindre blå himlen. Ett till lika avlägset muller ljöd och hon fumlade efter Messiahs hand. Regndropparna blev fler och hårdare. De enstaka mörka fläckarna i hans röda tröja blev till ett ganska blött tygstycke som låg pressat mot hans kropp. Också Jessies fina klänning blev blöt och deras ansikten sköljdes. Det regnade, deras blå himmel var borta, täckt av ett stort grått moln som regnade ner över nationaldagen.

Regnet blev till ett tungt ösregn innan de ens hann förstå att de var blöta. De låg kvar. Syrendoften ersattes av lukten av fallande regn. Jessie tryckte sig lite närmare Messiah och han lade andra handen på hennes mage. Han vände på ansiktet för att titta på henne. Hon blundade för att inte få regnet i ögonen, och hon var så fin. Det låg en blöt strimma av hennes långa, svarta hår i ansiktet och han sköt undan den. Så öppnade hon ögonen och vände sig mot honom. Då möttes de. Han tittade in i hennes gröna ögon och kände hur det slog mellan dem.

Han lade sig på sidan och svängde sedan ena benet över henne och lade sig över henne. Hon tittade upp på honom och han tittade ner i hennes ögon. Han vägrade släppa dem. Hans blöta hår hängde ner mot henne och på hans rygg blöttes det sista av tröjan ner av det obevekliga regnet. ”You’ve changed my dream”, viskade han. De var genomblöta båda två. ”You’re dream reality.” Messiah lutade sig lite närmare henne, nervös. Rädd att han gjorde - att han var - fel. Men Jessie lutade sig uppåt och blundade när de möttes. Han hade aldrig. Men Jessie smakade gott. Och hon letade efter hans tunga med sin. Trots att han var skraj slog hjärtat helt lugnt nu. Han lade ena handen under Jessies nacke och kysste henne. Han var hennes man. Och Jessie var hans flicka. Regnet sköljde bort allting annat.

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.