Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/10, 2015 kl. 20:19, av Mr_Solen

Häradsbetäckaren

Efter ett liv i politiken lämnade Berra sina uppdrag för att ägna sig åt mer njutfulla saker i livet. Spännande möten följde, inte minst med sin gamla sekreterare, när det sen uppdagas att några av kvinnorna kände varandra vart det väldigt hetsigt.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

blåögd

Innehållet till stor glädje, men det är ju enkelt att ändra novellerna har jag förstått. Nånstans i mitten blev det jag och vi en stund. :) Berra finns nog i alla städer, misstänker jag. Och Lenor med för den delen ;)

7/10, 2015 kl. 08:58

#2

Mr_Solen

Ja det var miss att byta person. Och som jag sagt så många gånger innan....det är så svårt att korrekturläsa.... man läser den ett par gånger men alltid missar man något...

Hoppas iaf att innehållet var tillfyllest....

4/10, 2015 kl. 15:06

#1

Researcher

Hej Mr Solen!
Ett kul tema, klart upphetsande delar men det störs av många stavfel och att du bytte från tredje person till första i mitten. En korrekturläsning skulle höjt den till mycket bra från hyfsad!

3/10, 2015 kl. 11:27