Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/11, 2015 kl. 01:07, av Huldran

En dag i september

Del 1 av 4 i serien Orgasmer

En del blir ilskna och svär, när något går dem emot. Andra sluter och gömmer sig, vill inte tala med någon i sin omgivning. Vi är alla olika. Jag gör något annat, som passar mig, för att tömma skallen från intryck och tankar.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

Huldran

Tack, Hanshoyer. Nya världar där lusten får styra. Javisst! Glad att du gillade ämnet.

//Huldran.

7/12, 2020 kl. 06:57

#9

hanshoyer

Underbart när nya världar framträder och lusten får styra. Det var bara att kliva in i historien!
Här står hela jag ...

5/12, 2020 kl. 09:51

#8

blåögd

Gick bra mitt på dagen med. Gillar framtoningen i berättelsen. Oklätt och rått, som tidigare talare skrev, fast jag skulle tillägga personligt och naket med. Om man läser mellan raderna, och det gör jag gärna. Språket är ypperligt, fängslar, drar med, engagerar och tar musten ur en. Bokstavligen talat. ;)

10/1, 2016 kl. 18:13

#7

Huldran

1. Tack alla som har läst vad kvinna (och man) kan göra om inte haspen är på. Verkligen skoj att läsa kommentarerna!
2. Deep'en! Frågan, morgon eller kväll? Feeeeling, min bästa herre! En 10-minuters snabbis eller en och en halv timmes i slow motion, utan klocka som förklarar att tiden är ute. Det är det hemliga svaret! Puss allihopa!

12/12, 2015 kl. 23:39

#6

Deep

Förstår inte 'problemet', gick alldeles utmärkt att läsa detta på morgonen. Jag lovar! ;-)

12/12, 2015 kl. 10:48

#5

Karl-Herman

Härligt med starka kvinnor. Tror vi är många som upplever att vår partners uttryckta njutning förhöjer vår egen njutning till högre dimensioner.
Denna novell beskriver detta så BRA!!!

23/11, 2015 kl. 10:12

#4

Huldran

Tack, Ribban. Verkligen tack. Välkommen in i läsekretsens värme.

6/11, 2015 kl. 22:12

#3

Huldran

Tack, tjejer! Och andra som läst. Var är killarna då? Kanske rädda för starka kvinnor?!
Kram på er. //Huldran.

4/11, 2015 kl. 22:42

#2

WAMPyrellagirls

Följde "salties" råd och läste den på kvällen och förstår att det är ett mycket bra råd. ;)

3/11, 2015 kl. 22:33

#1

Morgonrodnad

Javisst, jag kan intyga att det som kvällsläsning fungerade alldeles utmärkt. Inte för att jag någonsin besökt en tillställning av sådan sort, men jag hade inte svårt att ryckas med... Du levererar som alltid, Huldran!

2/11, 2015 kl. 21:13