Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/12, 2015 kl. 12:16, av Deep

Lucka 15 - Kvar på landet

Del 2 av 2 i serien Kim

Att vara i sommarstugan mitt i vintern, hade visat sig betydligt bättre än Christer trott. Efter att träffat kompisen Kim, vill han absolut inte hem. Christer gör allt han kan, för att få stanna, ensam kvar på landet, dagarna fram till jul.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

chatta

Jag förstår Kims känslor, när man för första gången får en kille mellan benen och hans styvhet glider in och ut o in igen och bara pumpar på, då bara vill man känna inte bara staken, inte bara orgasmen o inte bara han kåthet utan givetvis vill man känna hans sperma spraya hela ens inre. Få känna när hans spermier träffar äggen och sedan vänta några månader för att få högvinsten om det lyckades.

Det är detta som är driften i oss, den drift som får flickan att vända upp sin villiga mus mot pojkens så hårda och längtande lem för att mottaga livets sås

30/12, 2015 kl. 14:15

#1

Silicon Messiah

Ooo, ett ofullbordat samlag. Här vankas verkligs konflikter till nästa del. Ska Kim någonsin förlåta honom? Ska hans föeäldrar förlåta hans kondomsvek? Ska dessa själar, svunna i ungdomsmörkrets känslosvall finna varann för en enda klimaktisk natt av total extas i sista akten?

De här historierna är ju som Astrid Lindgren goes dirty. Bra gjort, Deep. Tummen upp.

18/12, 2015 kl. 13:53