Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/12, 2015 kl. 10:57, av Deep

Lucka 22 - Dagen efter dopparedagen

Del 3 av 3 i serien Kusin Eva

Släktens Julfirande hos mormor, utan morfar, blev annorlunda men absolut inte bara sämre. Det här är berättelsen om morgonen efter, min fantastiska Julafton med min kusin Eva.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

nissemunk

En fortsättning på denna hade varit fint.

17/6, 2019 kl. 13:13

#4

Nils

Underbart med en förstående mormor.Men hur gick det sen? Helgerna tog ju snart slut & de bodde väl inte precis grannar?Berätta hur löste det sej så de kunde hjälpa varandra.Berätta mer snälla du.

2/1, 2016 kl. 16:54

#3

Huldran

Ja, Deep. Kanske läser jag på ett annat sätt än vad andra läsare gör? Men detta kapitel är bra, mycket bra. Hela serien är det. Jag skulle till och med kunna säga underbar!

Den försiktiga beskrivningen av killens osäkerhet i början. Detaljrikedomen rakt igenom. Sedan kontakten med den äldre kvinnan och hennes tänkvärda ord, vilka ungdomarna ändå snart glömmer. Deras närmanden av varandra, nu i dagsljus. När känslorna övertar förståndet och vad som då händer. Upplevelser, inte främmande för 90-talets ungdomar, innan dagens pornoutbud på Internet kom till!

Deep. Emellertid, jag skriver lite mer i gästboken. //Huldran.

28/12, 2015 kl. 17:42

#2

Deep

Jepp! Mormor är bäst. ;-)

22/12, 2015 kl. 20:15

#1

Silicon Messiah

Trippad mormor

22/12, 2015 kl. 16:21