Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/1, 2016 kl. 07:57, av Jaca

På återbesök

Del 2 av 5 i serien Millan

Efter vår helt galna knullande i köket så lyckas jag med att se efter vilka reservdelar jag skulle behöva för att hjälpa henne med sitt problem i köket.....

-Hoppas att det blir fler gånger, säger hon och fnittrar.
-Det blir det, detta var ingen engångsföreteelse, säger jag och ser på den söta lilla Millan innan jag går.

Två dagar senare så får jag delarna och vid 10tiden åker jag över till Millan och ska fixa vattenlåset i köket.
När jag kommer dit och kliver ut ur bilen så tar jag detaljen som jag ska sätta dit och behöver inte ta med några verktyg. Detta är enkelt, tänker jag när jag närmar mig huset till fots.
När jag just öppnar dörren till trapphuset så ser jag att det kommer en person, det är en tjej med två fyllda matkassar som jag då givetvis stannar och håller upp dörren för.
-Taaack, säger hon när jag väntar på henne och jag ler förstående.
-Det var så lite så, svarar jag.
Möter hennes blick, hon är i ca 35års åldern gissar jag.
Hon har bruna ögon som ser vänliga ut och brunt kortklippt hår och hon är kanske 1,65 lång gissar jag på.
Ser på hennes klädsel att hon nog har vart ute på en joggingtur innan hon handlade, hon har ett par knälånga svarta tights med gul rand på sidan och som smiter åt om den välformade och minst lika vältränade rumpan på ett mycket fördelaktigt sätt.
Upptill har hon en svart topp under ett linne utan ärmar så man tydligt ser toppens kupa som smiter åt om brösten, som knappt håller en a-kupa i storlek.
Får sen nöjet att följa henne en halvtrappa upp innan jag kommer till Millans dörr, följer den fina rumpan som går upp en våning till innan jag hör hur matkassarna på ställs ner och att en nyckel letas fram, det rasslar till när så dörren låses upp.
Ser då upp genom trappen, på hennes rumpa som är vänd mot mig, hon kastar en hastig blick över sin axel och ler innan hon tar upp påsarna och går in och dörren går igen bakom henne.
Ojoj vilken tjej, tänker jag och tycker mig att känna igen henne, har sett henne förut, men kan inte placera henne och komma på vart jag känner igen henne från.

Ringer på men idag hörs det inga steg som kommer.
Tar nyckeln som jag fått låna av henne, låser upp och går in.
Ser att sängen nu är bäddad och sen att skåpet under vasken är helt rensat och helt tom.
Detta ingrepp tar inte en minut ens att utföra och dessutom utan några verktyg.
När jag reser mig upp och gör ett funktions test så känner jag en vindpust som slår emot mig.
Det är en varm sommardag med en sol på en klarblå himmel, dock så kommer det en och annan svalkande vindpust lite då och då.
Tänker att hon kanske har glömt altandörren eller nått fönster som står öppet i vardagsrummet.
Går in i lägenheten och kollar upp det, kanske inte är så klokt att låta det stå öppet när man inte är hemma, tänker jag.

När jag kommer in i det smakligt möblerade tv-rummet så ser jag att dörren till altanen står öppen.
Hinner med att imponeras av Millans möblering och inser att hon är en 22årig tjej med både klass och smak.
Gillar det jag ser för även jag gillar att inreda och pyssla i hemmet.
Nu bor jag i hus så jag har lite fler rum att hålla på i.
När jag kommer fram till dörren så ser jag att det ligger en tjej ute på gräsmattan nedanför altanen och solar på en filt.
Och att det är Millan som solar ser jag tydligt, hon ligger på mage, det platina blonda håret är uppsatt i en svans och ligger på ryggen och hon har en grön liten bikini på sig, en uppslagen bok framför sig och ett par tunna vita sladdar från en mobil går upp till hennes båda öron.
Kan liksom inte ta ögonen från den där lilla sexiga rumpan vars bikinityg sitter stramt om och knappt täcker den.
Hon är verkligen vacker denna lilla tjej, tänker jag för mig själv.
Dom smala välformade låren och dom lite korta benen är något särade.
Ser formen av den lilla fittan och dess små blygdläppar under det lilla tyget som gör allt den kan för att dölja hennes lilla kön.
Anar att hon har slumrat till i den varma solen och eftersom hon dessutom har musik spelande i sina öron så har hon inte hört att jag ringde på dörren när jag kom.
Står och ser beundrande på denna underbart vackra lilla tjejen, den nätta kroppen på knappa 40kg gör att hon inte ser så stor ut, men vilka kvinnliga former denna 22åring trots allt har, flickaktiga men ändå kvinnliga och detta tillsammans med minnen om vad hon gillar att man gör med henne får kuken att resa sig och ställa sig stenhård under mina för dagen arbetsbyxor av piratmodell.
Ser mig omkring och ser att platsen inte direkt är insynsskyddat fast att det står en rätt så tät och hög häck runt husets tomt.
Och vetskapen långt inom mig finns att grannen på övervåningen är bevisligen hemma får kuken bara att stå än hårdare inne i mina arbetsbyxor.

Millan som är helt ovetandes av min närvaro och ligger ett tiotal meter ut på gräsmattan, med armarna längst med sidan, dom små händerna är öppna och är i höjd med dom smala höftbenen.
Hon ser verkligen ung ut och sett bakifrån kan man inte tro att hon är 22år, kanske 14-15år max.
Man ser att hon har tagit väl hand om sig och att även hon som är granne är ute och tränar.
När jag nästan är invid henne så särar hon på sina lår aningen mer och därmed visar hon upp lite mer av den lilla fittas form för mig.
Lutar mig ner och nuddar först det ena låret med mina fingertoppar, först så reagerar hon inte utan tror nog att det är en fluga eller nåt som har satt sig på henne.
Överraskar henne sen med att sätta mig lätt grensle över hennes ben och då reagerar hon på ett sätt som jag inte riktigt hade förväntat mig när jag nog trodde att hon skulle vrida sig om, likt en orm och kanske skrika av rädsla.
Hon stelnar visserligen till och ser att hennes ögon öppnas bakom ett par solglasögon, men hon ligger kvar i den position som jag har fann henne i.
Lättar på min rumpa något för att frigöra min knapp i arbetsbyxorna och även dra ner min gylf, då särar hon något mer på sina ben.
Smeker fingrarna utefter den lilla fittan lilla form.
Mina fingrar ser nästan groteskt stora i jämförelsen med Millans lilla fitta.
Hör så ett förnöjt mummel från kudden när jag följer blygdläpparnas former under den lilla gröna bikinitrosan.
-Kände på mig att det var du, låg och drömde om oss, fnissar hon lågmält utan för det skull se sig om.
Hon skjuter rygg likt en katt och putar ut med rumpan så att jag mycket väl kan komma åt och smeka henne, för den lilla remsan av tyg åt sidan och särar på dom små blygdläpparna som har släpp genom aningens fittsaft, men för övrigt ligger ihop pressad som en liten mussla mellan dom smala låren.
Särar på dem med mina fingrar och möts av ett rött litet fitthål som det nu verkligen kommer fittsaft ut ur.

Trycker in finger något och får då höra ett kvidande stön av henne.
Pressar in det en bit innan jag drar ut det för att sen föra in det så djupt jag kan.
-Nnnnaaahhh.., flämtar hon och vrider ansiktet ner i kudden som dämpar effektivt stönet.
Drar så ut fingret och lutar mig ner till fittan som jag åter känner doftar lika fräscht och gott som förra gången och sträcker ut tungan och slickar till mellan blygdläpparna som jag håller isär något. Hon smakar underbart gott, fingret som har hennes hala fittsaft på sig för jag upp till hennes anus som jag masserar och smörjer in något med det.
Utan vidare förvarning så trycker jag på med fingret som glider in ännu en bit in i det trånga hålet, pressar med tungan på mot fittan och känner att det rinner fittsaft ur henne och nästan direkt in i munnen på mig.
-Nnnnggghhh..,jaaaaaa, hörs det åter av henne innan hon trycker ner ansiktet i kudden, samtidigt skjuter hon rumpan något uppåt och på så sätt åker mitt finger ytterligare en bit upp i rumpan.
Trycker munnen bestämt mot fittan och tar för mig av det underbara safter som tränger ut ur henne.
Min fria hand smeker jag henne i svanken och känner att hon skakar och vibrerar av upphetsning.

För sen handen ner och krånglar av mig mina byxor som jag med vissa besvär lyckas med att få av, fortfarande med ett finger in under bikinitrosan och inne i hennes anus och tungan slickandes mot fittan, snacka om simultanförmåga jag hade just då....
För ut kuken ur mina boxers som jag för övrigt låter sitta kvar på mig.
Drar så ut finger ur rumpan och kysser mig upp efter den smala, varma ryggen, för undan det platinablonda håret åt sidan och kysser henne i nacken.
Nafsar och småbiter något och hör då tydliga flämtningar av henne.
Handen för jag ner till kuken som jag för mot fittan, som hon gör allt för att puta ut med och bjuda in mig i.
När jag känner fittöppningen mot kuken så trycker jag mig på och ollonet öppnar upp henne och sakta åker det allt längre upp i hennes trånga inte.
Får en känsla, en aning om att vi är under uppsikt.
Men att det skulle få mig att avbryta detta finns inte på kartan, jag trycker mig djupare in och känner att jag bottnar inne i den skönt trånga fittan.
-Njjjaaaoooiiiiii, flämtar hon och jag fortsätter att kröka på min rygg så att jag kan bita och nafsa henne i den nu helt blottade nacken.
Sakta börjar jag så att ta för mig av henne, jag rör mig bestämt in och ur henne med långa tag, känner hur fittan verkligen kramar om kuken och vår flåsande andning blir allt häftigare och häftigare.
Hennes späda kropp ligger in under mig och jag måste avbryta mitt bitande i hennes nacke.
Koncentrera mig på att knulla henne och stödjer upp mig på mina armar och utan att lägga all tyngd på henne så ökar jag takten och tar henne allt hårdare och hårdare.
På det sätt som jag märkt att hon uppskattar att man gör och det verkligen hörs att hon nu gör.
-Aaaahhh, sååå härligt trång du är, flicka lilla, grymtar jag och hör samtidigt ett litet knak snett ovan mig, har mina aningar om att någon nu står på första parkett och följer med i vad jag gör med den unga Millan.
Visserligen så ser personen knappt henne för jag täcker hennes kropp med min, men även en blind skulle veta vad som försiggår för varken jag eller Millan är direkt diskreta och det hörs att vi båda njuter och har det skönt.
-Du är underbar, flämtar jag nära hennes ena örat där nu öronmusslan har lossnat.

Drar mig ur henne och lägger mig ner på rygg bredvid, Millan klättrar genast upp på mig och grenslar benen. Greppar sen genast tag om kuken och ställer sig i position för att sedan sänka sig ner över kuken.
-Njaaaaoooo, kvider hon när hon nästan för våldsamt trär sig över kuken och får mitt ollon hårt uppkört i botten av fittan. Sina händer stödjer hon på mitt bröst och för sig sen upp och ner över kuken. Hon rider inte fort men bestämt, greppar om dom smala höftbenen och hjälper henne med takten och framför allt så pressar jag ner henne när hon sänker sig ner.
Kuken går djupt och ända upp i livmodern på henne och dom kvidande stönen höjs för varje gång som jag bottnar.
Sneglar lite över hennes axel och mycket riktigt så har vi en åskådare.
Det är hon som jag höll upp dörren för och ser att hon står på sin balkong och ser ner på oss som ligger endast nått tiotal bort från henne.
Även hon har en bikini på sig och genom räcket så ser jag att hon har handen innanför en svart bikinitrosa.
Att hon solar ofta topless syns tydligt då dom små brösten har samma bruna färg som kroppen i övrigt har. Möter hennes blick och hon ler lite förnärmat skäms över att hon står och spionerar på oss. Men vi ligger så öppet så hon kan inte undgått att se oss.
Jag känner igen henne så mycket men kan inte placera henne vilket stör mig oerhört.
Millan som inte har noterat henne eller att jag ligger och ser på hennes granne rider på i samma frenesi och ljudligt njuter av att föra sig upp och ner över kuken.
Släpper mitt tag om Millans höfter och drar undan dom små trekanterna som täcker dom fylliga och stora bröst om man ser efter hennes lilla kropp. Nyper lätt och vrider lite på dom hårda små bröstvårtorna. Den bryska behandlingen får henne att kvida av smärtan som blandas i njutningen av kuken som hon trär sig över.
Hon på balkongen ser jag fixerar sin blick ner på Millans fitta som går över min kuk som jag känner är helt blöt av den hala fittsaften.
Solen står högt och vår ansträngande aktivitet börjar att ta ut sin rätt, vill inte att detta ska ta slut än.
Greppar tag i Millan och lyfter av henne.
-Vi förflyttar oss upp på altanen istället, säger jag och ser att den är i skugga.
Vi rafsar ihop våra saker och förflyttar oss över dit.
Ser ner på bikinitrosorna som sitter lite snett på den lilla sexiga rumpan.
Hon knyter upp dem och låter dem falla ner på trä däcket och bikini toppen följer samma väg.
Kliver ut ur mina boxers och T-shirten rycker jag av i all hast.
Lutar mig sen ner och kysser den så söta lilla Millan. Lyfter upp henne på altanbordet och ser att hon gillar den tanken jag nu fått, hon lägger sig ner, särar på benen, ser på den lilla fittan som fortfarande ser lite öppen ut.
Tar tag om kuken och och den reser sig åter snabbt och hårdnar från det halvhårda som den gått ner till.
-Ta mej, knulla mej, ta för dej av lilla mej, gnyr hon dämpat.

Gnider ollonet mot blygden och pressar åter in ollonet i fittan.
Tar sen ett fast tag om dom smala höfterna och pressar in kuken i botten av henne.
Den känslan får mig nästan att tippa bakåt när den lilla fittan omsluts om kuken och att jag bottnar in i henne. Möter så grannens ögon, hon har lagt sig ner och ser på oss genom det glesa balkonggolvet. Ser att hennes hand gnids på fittan och att ögat är uppspärrat och att hon inte ens blinkar för att inte riskera att missa något.
Millan som spänt sig och med ryggen lättat lite upp från bordet, böjer sitt huvud bakåt och kvider av den för henne njutfulla smärtan hon nu får av att jag öppnar upp hennes lilla fitta så plötsligt och bestämt med kuken.
Våra njutfulla stön blandas och jag sänker mina ögon och ser ner på den lilla söta tjejen som gnyr och flämtar ligger på altanbordet framför mig.
Hon möter mina ögon med sina blå underbara ögon och har ett ansträngt leende på sina läppar.
När jag trycker mig djupt och hårt in igen så kan hon än en gång inte hålla kvar sin blick i min utan för det bakåt och ett nästan gutturalt stön lämnar  munnen, det hörs att det kommer djupt ner från hennes hals.
Jag håller mig så helt stilla inne i henne, hårt i botten och lutar mig fram och nafsar till på den ena bröstvårtan så lägger hon handen på mitt huvud och pressar mig mot sig och slappnar sen av något.
Hör att hon fnissar och ser då upp på henne.
Hon har då fått ögonkontakt med sin fluktande granne som ligger uppe på balkongen och följer oss intresserat och samtidig smeker sin hand utanpå sina bikinitrosor.
Millan ser på mig med samma leende och sedan åter upp på henne.
-Kom, säger hon åt henne och ser att hon reser på sig från balkongen och går in i lägenheten.
-Gör det något att vi får besök, frågar hon och ser på mig.
-Nä, svarar jag samtidigt som jag nu knullar ömt och sakta efter att ha sett på Millan som upptäckt henne och även sett hur hon smekt sig och gjort det lite skönt för sig själv.

Får det vid ett senare tillfälle berättat för mig att Hanna som hon tydligen heter har vid en gårdsfest då hade hamnat ensamma tillsammans och att dom då hade då pillat och smekt varandra under lite kyssar och smek. Det hade då blivit lite in under kläderna, men på grund av då rådande omständigheter inte kommit längre än så.
Men att ett visst intresse finns från dem båda och att det sedan hade drömskt setts på varandra efter denna var uppenbart, enligt dom båda.
Det hade dock inte kommit längre än så, men nu var tillfället där och Millan dessutom får kuk av mig och redan är kåt så passar det utmärkt, även sett ur mina ögon för Hanna som är ca 13år äldre än Millan verkligen inte har nått att skämmas för när det gäller sin kropp och varför kommer inom kort visa sig för mig när mina funderingar om vart jag hade sett henne förr sakta går upp för mig.

Hör att någon kommer smygande in genom ytterdörren och vidare in i Millans lägenhet.
Så visar hon sig i altandörr öppningen och kommer sakta ut på den.
-Hanna, det här är Jaca, säger Millan och ser på henne och ler.
Vi hälsar på varandra och jag ser beundrande över hennes kropp, hon har nu tagit på sig en T-shirt som följer hennes kropp och visar upp brösten som är nakna där under på ett fördelaktigt sätt.
Dom är små och välformade med små bröstvårtor som står hårt under den, på T-shirtens mitt och ovanför brösten sitter det ett klubbmärke och då plötsligt går det upp ett Liljeholmens ljus för mig vem denna tjej verkligen är....
Att hon har var inom idrotten stog det redan klart för mig, med denna kropp och grundfysik som det syns att hon har, den får man inte bara av att genom lite joggingturer utan det är hård träning som ligger bakom det.
Utan att gå in på allt för mycket så har Hanna i sin sport tillhört eliten men på grund av skador vart tvungen att skuta men håller ändå igång och det syns verkligen på henne.
Hon är ca huvudet längre än vad Millan är och fast att även Millans kropp är lika snygg och något mer kvinnligt välformad än Hannas, så syns en skillnad på dessa helt underbart sexiga vackra tjejer.
Det är även en skillnad på ålder mellan mig och Hanna, vilket den syns att jag är äldre men det verkar inte bekomma henne, snarare tvärtom.

Hon kommer fram till bordet och smeker blicken över Millans nätta kropp som ligger naken mitt på bordet och tar av sig sin T-shirt, så har hon bara sina bikinitrosor på sig och Millan söker Hannas lilla hand som hon för till sitt bröst.
Följer dessa två helt underbara tjejers smekande tillsammans med att min kuk fortsatt går in och ut ur Millan som uppenbart bara blir kåtare av att nu ha ett extra par händer smeker på henne.
Hanna som lutar sig fram över Millan och ger henne en kärleksfull kyss ser jag har en liten tofs i sin nacke för att hålla bort det korta håret så att solen kan komma åt den smala nacken.
Med min ena hand kvar på Millans höft och helt tagen av situationen som jag nu hamnat mitt i så smeker jag min lediga hand efter Hannas rygg som gnyr in i Millan mun under deras allt hetare kyss. Hon bryter kyssen och letar sig ner till Millans bröst och börjar med munnen att ta för sig av dom. Smeker mig neråt och när jag når svanken så märker jag tydligt på hennes reaktion, att där har hon en erogen zon och flämtar och kvider med Millans bröstvårta i sin mun.
Efter en stunds smekande så fortsätter jag vidare till den fasta, rent ut sagt hårda rumpan.
När jag för handen ner efter den utputande rumpan och dom särade låren så möter jag Millans hand vars fingrar sökt sig in under den lilla svarta bikinitrosan och vidare in i henne.
Hon har fört in sina fingrar in i fittan och smeker dem rytmiskt in och ut ur henne.
Hannas fria hand har hon i sin tur för ner till Millans känsliga klitta och smeker över den, ser på hennes ansikte hur hon ligger och njuter av att ligga i centrum och att vi båda tar för oss av henne.
Jag tar henne allt hårdare, med långa, djupa tag och känner att Hanna smeker sina fingrar lite nu och då över min kuk som är spränghård och jag känner att jag inte har långt kvar till att komma.
Även den känslan har Millan, för hennes kvidande pip och stön kommer i en allt högre ljudnivå och hon möter mina djupa intryck på ett allt hårdare sätt och verkligen gnuggar sig mot Hannas fingrar som smeks över hennes klitta och då allt mer frenetiskt.
Hon biter och nafsar på Millans bröstvårtor, drar i dem så man ser hur den fasta huden på brösten spänns ut och så känner jag att Millans fitta nyper hårt tag om kuken, med ett nästan brutalt våld måste jag trycka på för att bottna i fittan och ett gällt tjut lämnar då hennes vidöppna mun.
Känner hur det bara kommer och skjuter ut min säd in i Millans fitta som nästan har krampat fast sig om kuken.
Hanna som fortsätter att gnugga på Millans krampande fitta fast det går för henne, hon har lämnat hennes bröst och med kinden på hennes platta mage följer hon intresserat på hur kuken tömmer sin säd inne i Millans fitta.
När jag känner att det sista har lämnat kuken och att fittan slappnar av något så drar jag mig sakta ut ur fittan.
Hanna som fortsatt har sin hand, nu om än stilla på den öppna fittan smeker fingertopparna på min kuk. Ollonet kommer ut ur fittan helt kladdig av våra blandade vätskor och jag möter Hannas blick. Som om hon frågar om lov.
Men utan att ett ord sägs så sluter hon munnen om ollonet och suger i sig av våra vätskor.
Sin hand håller hon ömt mitt på Millans fitta, det sipprar kladdig sperma ut mellan fingrarna.
Hon drar sig så av kuken och ser sen lite tacksamt upp på mig och sen ner på sin hand, som är nu helt kladdiga av sats och fittsaft.
Hanna vänder sig upp mot Millan och kysser henne.
Hon har nu hämtat sig något och möter kyssen.
Hanna för upp sin hand mellan sin och Millans mun vartefter dom slickar i sig gemensamt av mina och Millans vätskor.
Efter en stunds kyssande så ser dom båda tjejerna upp på mig som följt detta heta skådespel på första parkett så att säga och båda ler upp mot mig.
Inte trodde jag att jag skulle hamna i en sån här underbar situation, först Millan som bara hon är nått utöver det vanliga, en helt otroligt vacker och söt tjej och sen då toppa det med Hanna.
Så bryter Millan tystnaden och fnittrar.
-Läge för en dusch kanske.....

Fortsättning följer.......


Copyright (c) 2016, JACA. All Rights Reserved

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Jaca

Tackar, men det kan bli lite för mycket av den varan när man är inne i sitt skrivande känns det som :)
Kul att få feedback av dig på den, personligen så försöker jag att få en balans i detta, visst det finns dem som gillar lite Dirty talk, men liksom en annan sak irl..... ;)

21/1, 2016 kl. 17:24

#1

blåögd

"Ta mej, knulla mej, ta för dej av lilla mej, gnyr hon dämpat"
Av någon orsak fastnade jag för den meningen. Gillar den. Tumme upp för denna!

21/1, 2016 kl. 10:29