Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/1, 2016 kl. 08:06, av Jaca

På återbesök ..

Del 3 av 5 i serien Millan

Efter att jag fått lov att gå och duscha av mig först på grund av att tre personer i Millans dusch var en omöjlighet och sen gick jag och satt mig ute på altanen, endast iförd mina boxers för att invänta att dom två skulle duscha klart.....

Hör att båda kommer ut ur duschen och strax där efter så kommer Hanna ut på altanen, iklädd endast sina svarta bikinitrosor som hon haft på sig tidigare och sitt linne i handen.
Det korta bruna håret är fortfarande lite vått och ser då nästan svart ut, hon har det i snedbena och det ser nästan lite pojkaktig ut, om det nu inte vore för dom små brösten och lika små bröstvårtorna som reagerar och ställer sig hårda i den lätta svala sommarbrisen.
Den lilla svarta trekanten på bikinitrosan smiter åt den lilla fittan och eftersom dom är lite uppdragna så ser jag den lilla skåran där mitt på fittan.
Inte konstigt att jag känner hur kuken växer och försöker att ställa sig upp under mina tajta boxers som verkligen inte kan dölja mitt tillstånd på ett bra sätt.
Hon möter min uppskattande blick och fnittrar till lite flickaktigt,  hon är i den övre halvan av 35års åldern, vilket inte är så lätt att tro om man ser till hennes kropp i vart fall.
Hanna är söt och har ett litet oskyldigt utseende, men jag har märkt att detta döljer nåt helt annat.

Så hör jag lätta steg som närmar sig och Millan kommer ut till oss, nynnandes på någon sång.
Även hon bara iförda bikinitrosor, men som nu är en blommig variant av bandeau modell och inte det heller så lyckas det lilla tyget på ett bättre sätt än Hannas lilla tygstycke dölja Millans lilla fitta.
Men på grund av mönstret i trosan så syns inte den lilla fittskåran lika bra, men man ser att den finns där.
Dom mer fylliga brösten står spänstigt ut och dom små mörkröda bröstvårtorna reagerar på samma sätt som Hannas gjorde när hon kom ut.
Millans bröstvårtor står aningen mer uppåt och lite mer snett utåt vilket nog kan förklaras av den mer fyllighet som dom har och att hon är 13år yngre än vad Hanna är.
Det halvlånga platina blonda håret ligger ner över dom smala tunna axlarna och jag måste medge att hon verkligen är vacker.
Visst att Hanna, som även hon ser rätt bra ut men inte lika bra ut som Millan gör, sett i mina ögon och fast att Millan inte är i närheten av att vara lika vältränad som Hanna är, så måste jag nu välja nån av dem, så väljer jag tveklöst Millan.
Inte för att Millan är yngre, utan för som jag ser henne och till Hannas försvar så ser hon inte ut att vara 35år, kanske 25år högst när man ser hur hennes kropp ser ut.
Millan är så naturligt vacker och det på ett sätt som inte går att träna sig till.

Vi sitter och pratar lite allmänt och om att Millan skulle komma ut till min stuga nu till helgen om vädret håller i sig. Hanna som sitter bredvid mig och följer med i vårt samtal.
Hon berättar att hon och några kompisar från den idrottsliga karriären ska träffas nu till helgen, vilket dom ofta gör och har det trevligt med god mat och så.
Millan och jag kommer överens om att jag ska hämta henne och att vi ska höras lite närmare helgen för att lägga upp det praktiska, att tillbringa en hel helg med Millan ute i min stuga med sol och bad är inget man direkt tackar nej till.
Hanna ser om vart annat på oss och jag känner att hon ser på mig och samtidigt smeker hon lite förstrött på sina bröst med sina fingertoppar.
-Självklart, svarar jag på en fråga som Millan ställer som gäller helgen.
Jag känner att det bara styvnar än mer i mina boxers när jag ser på Hannas rödmålade naglar som smeks efter dom små fasta, nakna brösten.
Även om det skiljer lite i ålder och även i kroppsform och bröstens storlek så har ingen av dess två tjejer något att skämmas för, tvärtom. Millan som även hon tränar lite och håller sig i form, men kanske inte i samma utsträckning som Hanna gör, är liksom mer naturligt vacker i grunden och har fast sin lilla tonårskropp kvinnliga former och dom sitter på dom rätta ställena vill jag lova, man kan liksom inte låta bli att återkomma till detta för hon är som en liten gudinna som sitter mitt emot mig, halvnaken dessutom till råga på allt.
Även Millan observerar vad Hanna sitter och gör och att jag ser intresserat på detta.
-Vill du att Jaca ska smeka dina tuttar?, frågar hon henne spontant och bara så där och jag ser att det glimmar till i dom blå ögonen när hon säger det.
-Mmmm, mumlar Hanna till svar och jag sträcker så fram min hand och smeker på dom fasta små brösten.
-Gud vad kåt jag blir, stönar Hanna och lutar sig tillbaka i stolen.
Ser att Millan gillar det hon ser jag gör och följer min grova hands färd över dom små brösten, känner att dom små bröstvårtorna står hårda under min hand.
Smeker sen fingrarna utmed brösten och dess form tills att fingertopparna är precis mitt på vårtan. Nyper så till den lite, inte lika hårt som jag vet att Millan gillar det, men måste se efter hur hon reagerar och om hon gillar att jag gör det,  med den responsen jag får så verkar även hon gilla det lite ruff och att man är lite bestämd när man smeker på dem.

Jag lutar mig fram mot henne och slickar till lite på bröstet, sluter så munnen om en av dom nu stenhårda bröstvårtorna, ger sen det andra bröstet samma behandling.
-Åhhhhh, flämtar hon.
Jag möter Millans blick och ser att hon gillar att jag tar för mig av hennes granne.
Hanna för ner sin hand och smeker lite trevande utanpå mina boxers.
Fortsätter med att suga och slicka på brösten och då hör jag mer små stön från henne som resultat.
Hon för ner handen in under mina boxers, sluter sina fingrar om kuken och börjar så att sakta runka mig. Hon möter min blick när jag släpper brösten och lutar mig tillbaka och bara njuter av dom små lena händerna som greppat tag om kuken.
Hon skjuter sin stol bakåt en aning och glider sen sakta ner på knä framför mig och drar ner mina boxers något så kuken kommer ut.
Hon ser ingående på kuken, drar så lite prövande upp och ner och en liten droppe av försats glänser till mitt på ollonet.
Hon lutar sig fram och som hon har gjort förut så sluter hon läpparna om ollonet och trycker, ja hon verkligen pressar sig över och tar in kuken djupt i sin mun.
-Åhhhhh, flämtar jag och ser ner på Hanna som nu har trätt sin mun över kuken, hon möter min blick med sina vattniga bruna ögon.

Hon gör verkligen allt för att få in så mycket av kuken, smeker henne över håret medan hon fortsätter att hungrigt suga på kuken med djupa drag.
Hon för den ur munnen och hämtar andan lite, smeker tungan runt om ollonet.
-Såå skönt, stönar jag och söker Millans blick som oförtrutet följer oss med sin hand innanför sina bikinitrosor.
-Du älskar kuk, din lilla slampa, säger hon när hon kommit över till vår sida av bordet och lutar sig över henne som fortsätter att oförtrutet att suga på kuken.
-Så, nu får det räcka för ett tag, lägg dej ned, säger Millan menat åt mig.
Ser på Hannas lite rödblommiga kinder att det här med att suga kuk och att bli lite dominerad gör henne bara än kåtare och att det lite tillbaka dragna sättet hon har håller definitivt på att försvinna.
Lägger mig ner som Millan sa och hon tar så av sig sina blommiga små bikinitrosor och sen grenslar hon mitt ansikte och sänker ner sitt sköte över mig.
-Jaaa, sååå, slicka mej, flämtar Millan när jag för tungan mot den våta lilla fittan.
Hon smakar helt underbart i fittan, jag börjar genast att tungknulla henne medan jag smeker på den lilla känsliga klittan med ett finger.
Millan som nu övertagit detta med att suga kuk från Hanna, stönar och verkligen tar in kuken i sin lilla mun och fortsätter där Hanna var.
Millan suger så underbart, så hungrigt och intensivt, det är verkligen skönt på det sätt som hon suger.
Jag för så in ett av mina fingrar i fittan, för in det djupt och börjat att pulla henne allt medan jag slickar och trycker munnen mot hennes lilla anus.
Efter ett tag så tar hon munnen från kuken och ser upp på Hanna som sitter bredvid och smeker på sig själv.
-Visst är det en fin kuk?, säger hon menat till henne.
-Mmmm, är allt Hanna får ur sig.
Jag ser upp och ser Hanna sitta med benen brett isär och med dom små svarta bikini trosorna dragna lite åt sidan allt medan hon flämtar ansträngt och ser på oss och gnider på fitta.
Synen av detta gör mig bara än kåtare.
-Kom hit, säger Millan kort till henne,  Hanna som knyter av sig bikinitrosorna, grenslar sen mina ben mens Millan håller ett stadigt tag i kuken och Hanna för fittan ner mot det svullna ollonet.
Millan gnider ollonet mot fittan ser ner och ser hur dom små söta blygdläpparna säras.
Millan som lagt sin lediga hand på Hannas axel och trycker så neråt som en uppmaning att hon skall sätta sig ner.
Ser att Hannas lår skakar av anspänning och hur liten den lilla renrakade fittan ser ut mellan dom muskulösa låren som nu är spända till max.
Sakta, mycket sakta så sänker hon ner och nästan med ett djuriskt kvidande stön så låter hon sig fyllas upp med kuk. Hon är inte riktigt lika trång i fittan som Millan men ser att den känslan hon får när hon sjunker ner väntar hon sig inte.
-Nnnnjjjaaaooo, hörs det flämtande från henne när jag känner att ollonet möter hennes livmodertapp, fittan kramar hårt om kuken och att vi båda nog känner av varandras puls genom våra sammanpressade kön.
Hanna börjar så att rida mig lite långsamt och stönar gällt till för varje gång som kuken går i botten.
Ser på Millan som dels fingerpullar sin fitta och samtidigt gnussar på Hannas lilla svullna klitta.
Smeker på dom små härliga brösten och greppar tag i dom hårda, utstickande små bröstvårtorna och märker att detta håller på att bli lite för mycket för henne.
Hanna lutar sig en aning fram och då ser Millan sin chans, smeker runt om det andra hålet, ser inte men anar att hon trycker in en bit av sitt finger som hon har pullat sig själv med.
Hannas krafter tar slut av alla smekande händer på hennes kropp och att hennes hål penetreras, jag trycker kuken hårt uppåt och bottnar då i henne med en kraft som hon nog inte känt förr.
Hela hennes kropp faller då ihop över mig och ett gällt tjut lämnar då hennes mun som är alldeles invid mitt ena öra.
Hon skakar och rister, små gnyr genom sin orgasm, känner att fittan kramar pulsigt om kuken och hon endast kvider i takt med dessa.
När hon tillslut slappnar av så är hon helt slut, tror att det inte är ofta som denna i övrigt vältränade mogna tjejen går i genom detta.
Det känns härligt att tillsammans med Millan gett henne detta i vart fall.

Lyfter av henne och hon rullar av mig på höger sida och ligger helt utslagen på altanen och flämtar.
På andra sidan har Millan lagt sig ner på rygg, med sina smala ben brett särade.
Hon ser på mig med sina underbart vackra blå ögon.
-Ta mej..,knulla mej..,ta för dej bara, viskar hon hest och ser utmanande på mig.
Mina ögon smeks efter den nätta lilla kroppen på drygt 40kg och hon är verkligen vacker denna Millan vars kropp ser yngre ut än vad den är.
Att hon sen ligger som hon nu gör med sina ben isär, den lilla fittan som är aningen öppen, dom små söta blygdläpparna glänser lite och det syns på den att hon är kåt och redo för kuk.
Glider över henne med munnen tätt intill den lena huden och nuddar henne ömt på min väg upp över henne.
När jag når dom fylliga brösten vars fasthet får dem att stå upp och dom små bröstvårtorna att peka ut mot mig så nafsar jag till i ett av varje och det får henne att kvida till av den lätta smärtan.
Tar sedan tag om hennes handleder och för dem över hennes huvud så att hon känner känslan av min dominans och att jag tar för mig av henne.
Nafsar och biter lätt i den smala halsen och sen i den ena örsnibben, allt medan jag har ett fasta tag om handlederna med en hand, för ner min andra hand till kuken som ligger tryckt och stenhårt mot hennes lilla fitta.
För höfterna bakåt lite och för ner kuken mot fittan, särar ytterligare på hennes blygd och känner ollonet är mitt mot den trånga, inbjudande lilla fittan.
Pressar då på och fittan öppnas och ollen glider in i fittan under ett ljust, gällt djuriskt stön från henne. Hanna som nu har piggnat till något, följer oss storögt, det syns och framför allt hörs på henne att hon gillar det hon ser hända.

Håller fast händerna ovan huvudet, det platinablonda håret ligger rufsigt mot altanen och eftersom jag tynger ner henne genom att trycka upp kuken i fittan och på så sätt är hon helt oförmögen att röra på sig när jag börjar att ta för mig allt mer av henne.
Dom gälla stönen kommer så i ett sammanhängande stön när jag ökar mitt tempo och knullar henne allt hårdare.
Vi är så inne i varandra att vi inte märker att Hanna lämnar oss.
Ser henne djupt in i ögonen, dom där vackra blå, blanka ögonen som verkligen utstrålar det hon nu känner och jag ser en åtrå som lyser ur dem nu.
Stöter in kuken djupt och i botten varje gång jag tränger mig in.
Hon håller sina ben brett isär och låter mig bara ta för mig, knulla henne och ta henne som jag vet att hon gillar att jag tar henne. Våra munnar är så nära varandras att vi flämtar hett och känner att det bara ökar och ökar. Vill göra allt för att denna underbara tjej som Millan är och hon ska få komma i en underbar orgasm.
Känner fittmusklerna som jobbar allt intensivare och hårdare om min stenhårda kuk och som går hårt in på djupet i henne.
-Du är så härligt trång, min lilla flicka, så skööön, flämtar jag hest när min mun är invid hennes öra.
Håller fortfarande henne i ett bestämt och nästan hårt grepp om dom flickaktigt smala handlederna och visste man inte bättre så ser den lilla tjejen under mig nästan förbjudet ung, detta tänder mig bara än mer. Så känner jag hur den lilla kroppen spänner sig ytterligare under mig och ett gnyende stön kommer ur henne.
Samtidigt så känner jag att det pirrar nerifrån pungen och jag kommer.
Våra stön, flämtningar, tjut blandas i en gemensam orgasm när vi kommer samtidigt, det nästan svartnar för mig när jag kommer än en gång i denna härliga fitta.
Dock inte i samma mängd som tidigare men ändå så känner jag, liksom Millan att jag pumpar in min säd djupt in i fittan när jag håller kuken så djupt det bara går, jag formligen skjuter in säden direkt in i hennes livmoder.
På en ren instinkt som hon väckt hos mig så fortsätter jag att knulla henne genom hennes hela orgasm och tömmer mig totalt och då inte bara på säd utan all energi i kroppen töms och kan knappt rulla av henne när jag totalt slut och stannar av med mitt djuriskt knullande.

Vi ligger sen båda två och ser upp i himmelen, utan att säga ett ord till varandra, ord känns överflödiga efter denna heta stund och vi hör ett gnissel från en balkongdörr som stängs ovanför våra huvuden.

Fortsättning följer......

Copyright (c) 2016, JACA. All Rights Reserved

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Jaca

Helt rätt av dig Roljoh, riktigt klok har jag inte utgivit mig att vara!!!!
Är medfött, så lider personligen inte så mycket av det!!!! ;) hahaha

25/1, 2016 kl. 15:28

#1

roljoh

Ni är inte kloka .... va skönt.
Va skönt.

25/1, 2016 kl. 04:46