Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/1, 2016 kl. 16:54, av Jaca

Alexandra på mässan

För en tid sedan så blev jag bjuden till en liten mässa som hölls på ett havsbad i en stad en bit ifrån där jag bor.
Vad som fångade mitt intresse var en tjej som verkligen stack ut en aning........

Efter middagen sitter jag på en barstol i baren för mig själv och tar en öl.
Märker att det blir lite stök vid sidan om och att det då puttas någon mot mig.
Vänder på mig lite lätt irriterat om och får då se henne och någon lokal lite överförfriskad förmåga tror jag som drar i hennes ena arm. Måste nog ingripa här tänker jag.

-Grabben, lägg av, hör du inte vad hon säger hon är inte är intresserad, fattar du inte eller?, säger jag.
Han ignorerar mig totalt och fortsätter att dra henne i armen.
-Kom vi går nu, säger han och försöker att dra med henne, men hon gör motstånd och försöker än en gång att knuffa undan och göra sig fri honom.
Jag reser mig upp och ställer mig bakom henne och stirrar på honom med mycket mörka ögon, grabben ser väldigt liten ut jämförelse med mig.
-Nu lägger du av innan jag bär ut dig! säger jag.
Han släpper taget om hennes arm och ser in i mina svarta ögon att jag verkligen menar det jag nyss sa.

Han går sin väg och ser lite besviket ut.
Hon suckar lättnat över att detta nu är över och vänder sig om för att tacka mig och står så nära mig att våra kroppar nästan rör vid varandra.
Hon ser upp på mig, jag ser in i de vackra svartmålade ögonen och känner att jag blir lite knäsvag av hennes blick.
-Tack för att du hjälpte mig med den tykna killen, säger hon på en klingande göteborgska.
Jag rör mig nån centimeter ifrån henne och ser hennes vackra leende.
Hon är liten och späd, kan hon vara 1,55 kanske, med rött färgat hår som inramar ett docksött ansikte. Hon har ett svart linne på sig som visar upp ett par små a-kupe stora bröst, armarna är täckta med tatueringar som är mycket snyggt gjorda. Hon har på sig en kort tajt kjol som avslöjar de smala höfterna och de mycket snygga benen.

-Det var inget, men vad gör du här med en sån typ? frågar jag henne.
Hon ler lite och snurrar på sitt glas.
-Nä vet inte vem den där var, säger hon.
Jag ler emot henne, tänker att det är inte mitt problem men ser sen att han går runt och stirrar lite på oss som sitter lugnt kvar i baren.
-Men han verkar då inte att ge sig, säger jag.
Hon ser då lite oroligt ut över baren och även hon ser att han står och blänger på oss.
Jag personligen är inte speciellt orolig utan tänker först och främst på henne.

Så ler hon så där vackert och vi ser på varann helt tysta en stund och man riktigt känner hur vi dras till varan.
-Bor du här på hotellet inatt eller?, frågar hon.
-Ja, jag gör det.
-Ska vi gå upp till ditt rum en stund, säger hon och ler lite.
-Ja, det kan vi göra.
Vi dricker ur våra glas och går sen mot hissen, vi går helt tysta och mycket nära varandra.
Vi ser lite på varandra och kan inte ta mina ögon från henne, vi kliver in i hissen och börjar att åka upp.
-Så vad gör du annars då?, vad jobbar du med frågar hon.
-Jag är min egen inom åkeri med mycket markjobb, svarar jag och ler mot henne.


Vi kommer då på att vi inte ens vet vad den andre heter.
Hon sträcker så fram sin lilla hand mot mig och ler.
-Alexandra, säger hon och fnittrar lite.
Får samtidigt reda på att hon nyss fyllt 18 och att hon ursprungligen kommer från Hisingen.


Ler och tar tag i hennes utsträckta hand som är så liten att den nästan försvinner i min.
-Janne, svarar jag och ler ömt mot henne.
Vi släpper inte taget om varandras händer, vi känner båda två hur vi liksom dras till varandra. Tar ett steg mot henne, vi står då kropp mot kropp.
Kan inte låta bli att se ner i den djupa väll tilltagna urringningen och ser att de små brösten börjar att röra sig upp och ner allt snabbare. Ler lite emot varann och börjar att gå längst den smala korridoren till mitt rum.

Så känner jag att hennes lilla hand lirkar in sig i min, hon ser upp på mig.
Väl framme vid dörren så låser jag upp och håller upp dörren åt henne.
Alexandra böjer sig ner och tar av sig sina lite grova skor.
När hon så reser sig kan jag inte hålla mig, går fram och lägger min ena hand bakom hennes nätta nacke och den andra nere vid hennes svank och drar hårt men ömt intill.
Trycker mina läppar mot hennes och ger henne en djup och passionerad kyss.
Vilken hon inte är sen på att besvara och trycker sig än hårdare mot och lägger sina armar runt om min nacke och håller om mig hårt, hon nästan lyfter upp sig i min famn.
Vi står och kysser varandra passionerat och hett innan jag saktat för upp henne mot väggen bakom.
Smeker ner händerna över de smala tunna låren och lyfter sedan upp henne.

Hon lägger sina ben runt om mina höfter och jag ser henne djupt in i ögonen.
Alexandra nästan sliter av mig skjortan.
-Jag vill ha dej, nuuu, säger hon med sin underbart breda Göteborgs dialekt.
Jag bara ler och trycker mig hårt emot och kysser henne än hetare, smeker varandras tungor och smeker upp mina händer upp över de smala låren och till den lilla fasta rumpan.

Tar tag i de små trosorna och drar ner dem och knäpper sen upp mina byxor och lirkar ut min redan stenhårda kuk. För den mot hennes fittöppning och med en enda stöt så pressar jag in kuken i den våta trånga fittan.

Jag pressar mig djupt in och vi båda stönar högt.

Vi ser på varandra samtidigt som jag börjar att stöta mig djupt in och det med hårda stötar, Alexandra stönar och håller om mig hårt.
Jag bär henne till sängen och lägger ner henne, utan att kuken lämnar fittan.

Smeker sedan bort lite av luggen som ramlat ner över de vackra ögonnen, drar av linnet och ser hungrigt på de små runda tonårsbrösten.
Jag stöter kuken hårt och djupt in i fittan igen, böjer mig ner och suger in en av bröstvårtorna mellan mina läppar och drar en aning i den styva lilla bröstvårtan.
Hon stönar allt högre och river mig över ryggen med sina långa naglar.
Vi ligger tätt och stöter in kuken hårdare och hårdare in i den trånga unga fittan.

Känner att min kuk fyller upp henne till max.
Åååå, sååå, ja fortsätt, kommer snart, stönar hon.
Jag reser på mig lite och ser ner över den sexiga unga kroppen och stöter allt hårdare, brösten är så fasta att dom knappt gungar.

Känner att hon börjar att spänna upp sin kropp och hur fitta krampar till allt hårdare runt om kuken.
-OOOOOOOOOOOOOOOOOO...,JAAAAAAAAAAAAAAAAAA..., skriker hon ut sin orgasm.

Medan  jag fortsätter med att stöta hårt in och hör att hon njuter bara mer av det.
Den nätta kroppen skakar under mig och ser att hennes orgasmkramper tillslut avtar.
Låter henne återhämta sig en aning och kysser henne ömt, kysser mig ner efter hennes hals och ut på de smala axlarna.

Vidare ner till de härligt fasta brösten och nafsar till i de hårda bröstvårtorna.
Ner över den lilla magen och når sen den lilla fittan dom är helt renrakad och är lite öppen. Den glänser av fittsaft som runnit ur den.

Lägger upp hennes ben över mina axlar och ser beundrande på den lilla tonårsfittan, ger den en kyss mitt på de svullna blygdläpparna.

Alexandra gnyr av välbehag och lutar sig tillbaka på kudden.
Slickar med tungan och särar på de små blygdläpparna och går sakta vidare upp till klittan.
Börjar med att röra tungan hungrigt över den. Märker på henne att hon inte klarar av att ligga stilla.
För in två av mina fingrar in i hennes fitta, då kan hon inte hålla det inom sig längre, hon stönar högt rakt upp mot taket. Jag njuter av få denna underbara tjej att njuta.

Hon verkar att inte klara av så mycket mer. När jag drar ut mina fingrar en bit så att jag träffar på hennes g-punkt så brister allt för henne och känner då att fittan börjar att krampa.
-Jaaaaa....,kommer snart....,Aaaaaa, flämtar hon allt mer upphetsat.
Så stannar jag upp och drar ur mina fingrar och ser på henne som ler lite dåsigt i sin kåtdimma.
Kysser mig upp efter den underbara nätta kroppen och hon drar mig upp den sista biten till sig för att kyssa mig. Hon känner då tydligt smaken av sin egna fitta från mun.

Tar tag om nätta tonårskroppen och vänder på henne så hon står med rumpan emot mig, Alexandra putar ut med den lilla rumpan.

-Vill ha kuken i fittan, gnyr hon otåligt och svankar än mer mot mig.
Hon ser över axeln på mig när jag för kuken emot den lilla fittan och retsamt sakta smeker ollonet upp och för då isär de små svullna blygdläpparna.
Hon gnyr lite bedjande och försöker att trycka sig bakåt så att kuken ska glida in.
Smeker ollonet fortsatt för att reta henne bara än mer.
Men kan själv inte kan hålla mig längre så med en enda stöt trycker jag in kuken till botten av henne.
-Ngggggggggg, stönar hon rakt ut och känner att jag fyller ut fittan maximalt igen.

Börjar att stöta med långsamma men hårda stötar in i fittan. Böjer mig ner och nafsar henne i nacken samtidigt som jag greppar om de härliga brösten bestämt och stöter mig än hårdare in i henne.
Hon stönar rakt ut hon försöker nu inte ens att vara tyst.
Ser hur hon lägger ner kinden mot kudden, släpper taget om det ena bröstet och smeker ner handen över den flämtande magen till fittan och smeker klittan samtidigt som jag knullar henne i samma tempo.

Det rinner härlig fittsaft ur henne som jag gnider över klittan, nyper lätt i den mellan fingrarna.
Hela den nätta sexiga kroppen spänns.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...., skriker hon än en gång rakt ut.
Känner fittan som krampar runt om kuken så att jag knappt kan klarar av att stöta mig in men slutar inte att knulla henne.
Samtidigt som fittan nyper till så känner jag hur det ilar till och bara exploderar.

-NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...., vrålar jag och trycker kuken så djupt jag kan in i henne och fyller henne med min sats.

Vilket hon känner och trycker sig hårt mot mig och känner att ollonet är pressat mot livmodertappen när min sats fyller henne.
Efter denna helt underbara orgasm börjar vi att lugna ner oss, våra flämtande andetag är fortsatt häftig och märker att hennes lilla kropp darrar lite lätt.
Jag drar mig sakta ut ur henne och hon vänder sig över på rygg, våra blickar möts och vi kysser varann ömt.
Efter att vi har återhämtat oss så lyfter jag upp Alexandra i min famn och bär in henne till duschen.

Vi kliver in i duschen för att hjälpa varandra att skölja av oss i det varma vattnet.

Vi är helt tysta, vi bara njuter ut av varandras närhet......


Copyright (c) 2016, JACA. All Rights Reserved

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Jaca

Jo det blev snabbt och lite intensivt, och lite av en upplevelse också!!!

28/1, 2016 kl. 11:20

#2

blåögd

Snabbt och intensivt. Både berättat och upplevt (?) Kul!

28/1, 2016 kl. 08:41

#1

Jaca

En äldre novell som jag har skrivit för ett tag sedan, men personligen gillar jag den och Alex är en liten mysig tatuerad tjej nere från "götet" som har sökt sig en bit upp i landet!!
Om du läser detta så ska du veta att jag tänker på dig......

26/1, 2016 kl. 12:07