Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/2, 2016 kl. 13:15, av Huldran

Kärlek på beställning

Del 4 av 4 i serien Orgasmer

En del män sägs vilja se sin kvinna bli uppvaktad och knullad av en annan man. Kanske av en främmande man? Den egna mannen vill titta på och bli kåt. Kanske även vill deltaga men inte får?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Huldran

TACK, Smajlis för dina mycket intressanta och ingående kommentarer. Din och Blåögds iakttagelser visar att ni förstår vad handlingen -- och verksamheten går ut på. Inte för alla, men för några...

Skulle jag dessutom få sätta ett betyg på era kommentarer, kan det inte bli något annat än just fem av fem möjliga!! //Huldran.

14/4, 2017 kl. 23:43

#3

Smajlis

Intressant på många sätt den här historien. Och sexig förstås.
Många-på-en-fantasin är ju brännhet och kan lika gärna slå helt fel som helt rätt beroende på förväntningar och vad den ena eller den andra egentligen vill ha ut av det.
Modigt av båda. Modigt av Alf att förslå något han ville uppleva, även om hans skäl inte är klara för mig, men jag kan tänka mig att han njuter av att "äga" E-L på alla sätt som tänkas kan.
Modigt även av henne att inte bara gå med på det trots den inledande skepticismen, utan även hantera den oväntade situationen att ett helg gäng män dyker upp. Mentalt stark kvinna.

Jag gillade att det var två historier i en, eller två delar kanske jag skall säga. Först själva huvudaktiviteten som var ångande het bara den. Sedan efteråt, när Affe kom in i gemet på riktigt och de både diskuterar vad som hände samtidigt och hur det kändes som de ger sig hän åt egen lek. Hur hon provocerar honom och hela tiden påminner honom om vad som just hänt nästan som om det fortfarande pågår.

Det fanns en mening i texten som fångade mig och pirrade till. Den började så här: ”Nu, Affe. Nu – nu.. kommer han i mig...."
Egentligen var det meningen i kombination med sammanhanget som var klockrent. Hon hade ju mer eller mindre ignorerat Affe under akten men här får vi helt plötsligt en liten tillbakablick till en stund när hon tar kontakt och visar Affe hur hon njuter av att vara en annan mans njutning och bli tagen och fylld i sin mans åsyn. Briljant.

22/2, 2016 kl. 21:35

#2

Huldran

TACK, Blåögd. Du har verkligen analyserat innehållet! Det var riktigt skoj att få en sådan feedback.

Ja, det finns flera, som då och då skriver om detta ämne. Men kvinnans syn på saken, brukar det sällan skrivas om! Just det, drifter och känslor. Det är detta det handlar om! Bland annat. Så kan jag bara undra om några andra förstår sig på detta ämne? Kram på dig! //Huldran.

8/2, 2016 kl. 22:17

#1

blåögd

Först blev jag lite orolig. Inledningen var så illavarslande på nåt vis. Kan inte sätta fingret på det, men det kändes så. Det du ger dig i kast med är att beskriva något oerhört komplicerat och för många väldigt utmanande och tabubelagt. På ett sätt så att det, för mig åtminstone, föreföll logiskt, intimt, upphetsande och tänkvärt.
Alltså. Jag tror det du beskriver inte är för alla och visst kan något sådant här komplicera saker, ställa förhållandet på sin spets. Det BÖR nog göra det. Samtidigt, du lyckas få fram både känslorna, det komplicerade men ändå så enkla spelet bakom. För nog är det väl ändå så att i slutändan består vi av drifter och känslor.
Vet inte hur du gör, men du får det både att verka allvarligt, upphetsande, lättsamt och lite lätt provokativt i samma veva.
Jag kan bara le och konstatera att jag behöver byta underkläder. Eller vänta nu, har inga. ;) Tack för mycket, mycket god läsning.

8/2, 2016 kl. 15:16