Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/2, 2016 kl. 02:39, av Blyerts

Alice

-Jämför du med andra kvinnor du hållit om så kan du lägga ner nu. Det blir inget mer. Men du hade rätt om längden.
-Nej, jag jämför inte med andra kvinnor. Jag jämför med min mamma. Hon är en och sextioåtta.
-Mamma?
-Ja, mamma.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

40 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

ars amandi

Tack för att du förgyllde en annars trist dag med bilrenovering....

Klart en av de bättre noveller du skrivit!

18/6, 2016 kl. 14:06

#7

Researcher

Åter, en härlig Blyerts-novell! Skön och känns som alla dina noveller, verklig, en skön berättelse ur livet!

2/4, 2016 kl. 10:41

#6

snickaren

Tack för din återkomst!
Du är en av fåtalet lysande stjärnor på bubblans författarhimmel och det är alltid sim en högtidsstund när du publicerar ett nytt alster.

22/2, 2016 kl. 12:32

#5

Mats R

Det var den första novellen jag läst på nästan ett år. Blyerts, jag har saknat dig och dina noveller! Denna är fullt i klass med dina bästa. Nu fortsätter jag att göra som det senaste året, jag tittar in ca en gång per vecka, och har det inte kommit något nytt av dig så väntar jag en vecka till!

Ha det så bra!
Mats

12/2, 2016 kl. 21:13

#4

lordcom

Välkommen tillbaka mästare! Du har varit saknad. Dina undersåtar har längtat efter din alster! ;-)

12/2, 2016 kl. 08:50

#3

2010

Du har varit saknad Blyerts!
Fin novell. Och du verkar att ha jobbat med denm såg inte ett enda fel (men fel tar vi gärna om du då hinner med fler noveller.

Hoppas på snar fortsättning på denna!

10/2, 2016 kl. 22:42

#2

Huldran

Hej Blyerts! Denna person, Du beskriver, hade gärna fått uppvakta mig. Denna text är rolig, har humor och flera gånger skrattar jag.

Varför? Därför att jag gör en jämförelse. Män brukar normalt inte vara så lågmälda och diskreta. Heller inte så försiktigt finurliga av sig när det skall raggas. En positiv och angenäm känsla. Ja, verkligen. Tack för denna novell, Blyerts! Den känns bra. // Huldran.

10/2, 2016 kl. 01:14

#1

blåögd

Vet du. Det är nog första gången jag läser om raggning och får en enbart positivt och angenäm känsla. Nåt... ja, just det, tryggt. Annars brukar ämnet pendla mellan humor, sex och alla förvecklingar som det kan innebära. Här var det fokus på "det andra" och du gör det riktigt, riktigt bra! Mysigt, trovärdigt och tillslut både sexigt och romantiskt! Precis vad jag behövde! Tack för en fantastiskt god karamell!

9/2, 2016 kl. 13:40