Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/3, 2016 kl. 07:38, av Solizen

Njuta och älska.

Olydiga slavar måste straffas, inte sant? ” Jag känner hur en stark hand greppar tag om min haka och jag kan inte göra annat än att stumt nicka. Greppet hårt, omöjligt att komma undan och så klämmer handen åt ännu lite till ”Inte sant?! "

Rösten krävde svar och jag får fram ett svagt ja och då lättar greppet, hakan släpps fri. Jag får en ovänlig klapp på kinden som belöning för mitt svar. Världen är svart, en bindel för ögonen gör att jag inte kan se något, bara höra och känna vilket gör mig rädd och förväntansfull på samma gång. Jag kan höra steg som leder bort, dofter jag inte kan identifiera och så steg som återvänder. En stark hand greppar tag om mina bundna handleder och får mig på fötter. Klädd endast i svarta trosor i sexig spets och en matchande bh känner jag mig naken då jag trots att jag inte kan se känner hur hans blick glider över min kropp. Jag känner hur han leder mig över rummet, hur han binder mina händer mot något kallt och hårt som ger mig rysningar över ryggen. En stark hand som smeker över mitt lår och ned mot vaden, drar isär benen, jag gör inte motstånd och så fäster han min ankel så att jag inte kan röra den mer än några cm åt sidan. Medan han gör samma sak med mitt andra ben känner jag hur lusten börjar fylla min kropp, hur det dunkar i mitt sköte av längtan och förväntan, av kåthet och lust.

Jag rör lätt prövande på foten men jag sitter fast och snart kan jag känna hans andedräkt mot mitt öra ”Be mig om bestraffning slav.. ”De väsande orden får mig att vända bort huvudet men jag gör som han ber mig om ” Jag har varit olydig, snälla herre ge mig det straff jag förtjänar.. ”Så lämnar han mig och jag blir kvar där utan att kunna se. Den svidande smärtan av läder som träffar den känsliga huden på insidan av mina lår är så oväntad och så smärtsamt skön att jag skriker till och genast träffar ett andra slag över det andra låret. Jag skriker inte men rycker till, känner hur min grotta krampar till av njutningen som smärtan ger mig. Slagen fortsätter att hagla, ett efter ett. Över lårens insida, över mina bröstvårtor som är så styva att de redan gör ont och klatscharna som landar på dem gör att jag måste bita ihop hårt för att inte skrika igen. En sådan otroligt ljuvlig smärta att jag inte vet var jag ska ta vägen. Så upphör dem plötsligt, jag kan höra steg och sedan känna hur fingrar smeker över mitt svullna kön, över läpparna och upp mot den känsliga punkten som nu nästan skrek och bad om att bli rörd, stimulerad. Retsamt smeks en fingertopp över den och jag stönar till, jag spänner mina händer där de hålls fjättrade ”Snälla herre… straffa mig mera, jag ber dig. ” Får jag fram samtidigt som jag kan känna hur fingrar trycks upp och in i min våta grotta, rör sig lätt medan en grov tumme masserar min känsliga punkt. Hela jag darrar till av beröringen, så ljuvligt och skönt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Känner hur mitt inre gör sig redo, hur mitt sköte som dryper av lustens nektar längtar efter att få fyllas. ”Du tycker om att bli straffad din lilla slyna..” Jag kan höra hans röst och jag nickar medgörligt ”Ja herre.. ” De tycks göra honom nöjd, så nöjd att han låter lädret träffa mig igen, den här gången över ena skinkan, en gång till och ytterligare en gång . Jag rycker till då vågen av smärta drar igenom min kropp, jag känner mig alldeles varm och värmen fortplantar sig längs med låren, vandrar ned mot mitt varma och våta sköte.

Så kommer han alldeles nära mig, jag kan känna hans resta lem mot min mage och det får mig att häftigt dra efter andan, längtansfullt. Starka händer som läggs om mina höfter och som drar mig mot sig så att jag är tvungen att svanka mot honom. Jag får min belöning för snart kan jag känna hur den hårda och resta lemmen kittlar min våta öppning. Sakta kan jag känna hur han pressar den in i mig och jag välkomnar honom med mitt kön som är vått och svullet och som hungrigt tar emot den lem som nu glider in i mig. Jag känner hur han glider in djupt och jag möter hans rörelse med ett lätt stön över mina läppar. Han trycker sig in i mig, det smärtar då han inte kommer längre men ändå pressar på och jag är tvungen att gny till, först då lättar han på trycker och börjar sedan stöta med sin grova lem in i mig gång på gång. Långsamma men kraftiga stötar som för var gång sänder lika delar smärta och lika delar njutning igenom min kropp. Han knullar mig hårdare och hårdare, stöter djupare in i mig tills jag skrikande ber honom att ömsom sluta och ömsom fortsätta för trots smärtan känner jag att han är på väg att driva mig till den orgasm som jag så hett längtade efter. Jag möter hans stötar och snart, efter bara några stötar till känner jag hur mitt kön krampar till, kramar om lemmen som stöter i mig och jag välkomnar den underbart härliga orgasmen som nu flödar igenom min kropp och som får mig att skrikande stöna ut min lust och njutning.

Jag kan igenom dimmorna av njutning känna hur han kommer i mig, känner hur hans varma vätska rinner ned längs med insidan av mina lår när han fortsätter att hårt stöta in i mig för att förlänga och förstärka båda våra orgasmer som tar oss till högre höjder. Jag ler då jag känner hur den klingar av och för en stund är han kvar inuti mig. Våra hastiga andetag blandas med varandra och smeksamma händer rör sig över min kropp. ”Jag älskar dig.. ” hör jag honom säga och jag svarar att jag älskar honom medan han lossar mig från de bojor som fjättrat mig. Nu äntligen kan jag se igen och det första jag ser är hans underbara grå ögon då han tar mig i sin famn, trycker mig nära honom. Jag älskar de här stunderna, när vi båda kommit och trött men lyckligt kan se in i varandras ögon, förmedla kärlek till varandra.

Jag är fortfarande kladdig, varm och våt då han sänker sig ned på knä framför mig och låter sin tunga spela över mina lår och upp mot min svullna grotta, slickar mig ren och jag sluter ögonen och njuter för en stund innan jag låter min röst bryta tystnaden ”Olydiga slavar måste straffas, inte sant? ”Jag böjer mig fram och greppar tag om hans haka, ett fast grepp och han kan inte göra annat än att stumt nicka. Greppet hårt, omöjligt att komma undan och så klämmer jag åt ännu lite till ” Inte sant?!” Min röst kräver svar och han får fram ett svagt ja och då lättar greppet, hakan släpps fri. Han får en ovänlig klapp på kinden som belöning för sitt svar innan hans värld blir svart.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.