Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/3, 2016 kl. 09:46, av Solizen

Friskt vågat..

Det pep till, ett nytt sms i telefonen "Ok, vi säger torsdag.. lovar du att inte göra illa mig?" Jag svarade "Jag ska inte göra något som vi inte har pratat om redan.. jag lovar."

 

”Be om det din lilla slyna! Be om att få bli knullad tills du inte orkar mer. ” Orden är hårda precis som mitt grepp om tjejens långa mörka hårsvall. Ett fast grepp som får henne att svanka lätt där hon står på huk framför mig med sin mörka blick upp i min. Då hon inte svarar blir mitt grepp om hennes hår fastare och jag drar henne upp till knästående, pressar min svullna och av kåthet droppande kuk mot hennes mun för att få henne att ta den mellan sina läppar. Jag ville inget hellre just nu än att få känna henne suga, stöta in i henne medan min kuk svullnar upp ännu mer, styvnar.

Jag skulle sedan knulla hennes våta fitta tills hon skrek och bönade mig att aldrig sluta. För jag visste att hon ville, annars hade hon aldrig svarat mig på den där chatten. Hon hade låtit så kaxig då och fått mig kåt med sina ord och när jag några tillfällen senare föreslog att vi skulle förverkliga de fantasier vi pratat om sa hon ja. Jag frågade flera gånger om hon verkligen var säker och jo, det var hon. Nu då jag såg ner på henne, när hon tagit min kuk i sin mun och börjat bearbeta den medan jag sakta till en början stötte in i henne, djupt så att hon fick svårt att svälja var jag inte helt säker på att hon egentligen vetat vad det var hon gett sig in i. Jag kunde inte sluta nu, nej jag var för kåt och jag behövde få utlopp för all den lust hon med sina skrivna ord fått mig att känna. Jag behövde få utlopp och hon skulle hjälpa mig dit. Jag gav henne en lätt örfil över kinden.

 ” Jag vill höra dig be slyna.. be mig knulla din nyrakade och våta fitta..” Hon kunde inte svara, min svullna lem var i vägen. Med händerna bundna bakom sig och sväljandes min resta kuk var hon förbannat sexig. Jag gissade att hon inte skulle komma tillbaka, att det här var första och sista gången jag skulle få njuta av henne och då tänkte jag göra det ordentligt. Jag låter henne andas medan jag själv hämtar andan för en stund. Att jag var påverkad av henne var nog ingen överdrift, det bultade i min kuk och hennes mun hade gjort att jag längtade efter mer ”Snälla.. inte mer… släpp mig..” Det var inte ord jag ville höra, snabbt sträckte jag mig efter hennes trosor och knögglade ihop dem till en boll som jag inte helt omilt ska erkännas stoppade in i hennes mun. Det var trots allt inte ord som jag ville höra och då var det bättre att hon tystades.

 För att slippa se in i hennes lite lätt panikartade ögon får jag henne med mig till soffan. Böjer henne över den och med foten pressar jag isär hennes lår så att hon blottar sig för mig. Hon försöker komma undan men jag är stark, mycket starkare än vad hon är och jag har inga problem med att trycka ner henne mot soffan och hålla henne kvar där. ” Så går det om man leker med elden slyna.. du ville, du skrev att du ville ha min kuk i din våta fitta och nu ska du få det. ” Med en enda kraftig stöt är jag inne i hennes ljuvligt våta värme. En stöt som får henne att skrika även om det dämpas av tyget i hennes mun.

 Nog är hon våt alltid, våt och villig även om hon kanske inte vil erkänna det själv. Så förbannat skön hon var, den våta fittans inre smiter åt om min svullna kuk och jag måste stöna högt medan jag böjer hennes huvud uppåt mot mig så att hon är tvungen att svanka, krama till om mig ännu lite mer med sin fitta ”Fy fan vilken skön slampa du är.. vilket förbannat skön fitta du har. ” Gång på gång stöter jag in i henne, djupt och utdraget medan jag sakta ökar takten. Jag tänkte låta henne krama min kuk tills jag inte längre stod ut. Hon var trång, kanske i trängsta laget och jag förstod att det kanske inte skulle vara så skönt för henne men jag, jag njöt . In och ut, in och ut medan min andning blev allt tyngre och tyngre tills jag inte längre kunde hålla mig.

Så kommer den välbekanta känslan, jag krampar och greppet om hennes hår hårdnar medan jag fortsätter att stöta min kuk in i henne. Gång på gång tills jag kommer, tills jag tömmer mig i hennes fitta med ett utdraget stön, stöter några gånger till innan jag glider ur henne och lättar på mitt grepp om hennes hår. Herregud så förbannat skön hon varit. Först nu ser jag på henne och kanske hade jag förväntat mig något annat än den av kåthet dimmiga blick som möter min tillbaka. Jag smeker hennes hår, hennes kind. ”Så, är det den lilla slynans tur att få komma nu?” Jag ler mot henne, hjälper henne upp så att hon kommer upp på knä en bit från soffan och lägger mig själv ned mellan hennes lår. 

Ett hungrigt flin upp mot hennes mörka ögon medan jag med starka händer på hennes lår får henne att sänka sig över mig. Med tungan kittlar jag hennes fitta, låter tungan spela över hennes klitoris, svullen och hård och jag kan känna hur hon spritter till av beröringen. Jag leker över hennes knopp, nafsar i den. Hon skulle komma närsomhelst nu och njutningsfullt slickar jag henne, över hennes läppar och letar mig in i hennes våta grotta där hennes och mina safter blandats i en enda härlig smakupplevelse. Letar mig tillbaka till hennes klitoris igen, nafsar tag i den och det är det sista som behövs innan hon med ett kvävt stönande får orgasm. Jag hetsar på henne mer med min tunga som utan nåd leker med henne, hon krampar om och om igen och jag känner hur hela hennes kropp spänns innan hon slappnar av och med ett stön sjunker ned på golvet intill mig. Rädslan nu borta ur hennes ögon och jag, jag skjuter det dåliga samvetet åt sidan för jag ser,  och jag kände att hon njöt.. och kanske, kanske får jag känna henne igen, leka med henne igen.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.