Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/4, 2016 kl. 06:47, av sobro

Den andra gången 3

Del 3 av 7 i serien Den andra gången

Vem har sagt att det ska vara lätt för Pia och Håkan? En berättelse om två människor som hittar tillbaka, långsamt men med stor ömhet. Du bör ha läst "Den enda gången" innan du läser den här serien.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

sobro

Fantastiskt att läsa det ni skriver, att mina noveller berör så mycket. När jag läser det som du skriver, antimas, så känner jag ett ansvar för vad som händer mina personer. Serien är ju färdigskriven, sju delar, och jag har facit men jag tror ju att ni inte vill ha någon spoiler.
Skönt att känna ert engagemang också med tanke på att det inte är något sex i de här första delarna. Det kommer att bli framöver även om det aldrig kommer att vara huvudsaken i den här serien.

Jag är så tacksam för att ni fortsätter kommentera!!

13/4, 2016 kl. 07:58

#5

antimas

Jag gråter! Det brukar jag aldrig göra i "verkliga" livet. Kanske igenkännandet tog över. Detta har jag varit med om i mitt liv även om "Pia" i mitt fall inte var tjackhora. Varför är det ibland så svårt att hitta sin själsfrände? Jag har fastnat i denna berättelse!

13/4, 2016 kl. 00:44

#4

Huldran

Det kommer att bli många tårar och exploderande känsloyttringar, innan denna resa är över. Om den någonsin blir det.

Men jag följer med, lyssnar och läser. Bra, Sobro!

12/4, 2016 kl. 15:50

#3

y

"Lova att inte bli sån där." -- inte lätt. Du skriver bra, och vi följer med på hur don klarar av svårigheterna. Et kyss är et klockrent klimax i den här historien. "jag var lugn och glad" -- just så. Inte lätt det heller, men du får fram när och hur det är på det ena eller andra sättet. Bra!

11/4, 2016 kl. 20:33

#2

lp521813

Vilken rysare!
Man håller tummarna för att relationen ska lyckas och vill veta hur det går.
Det är perfekt att sluta i det läget egentligen, snyggt! ;)

11/4, 2016 kl. 16:54

#1

Jaca

Trevlig uppbyggnad, Man fastnar i den och vill bara läsa vidare när den plötsligt tar slut!!
Mycket bra Sobro!!!

11/4, 2016 kl. 10:55