Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/6, 2016 kl. 08:16, av Wickedpedia

Allt vi gör, gör vi av fri vilja

Att frivilligt göra någonting! Vad betyder det egentligen?
Du tror säkert att alla dina val är dina egna, men är det så.
Släpp in mig i din hjärna så kan allting hända ...

ALLT VI GÖR, GÖR VI AV FRI VILJA

 

Andreas parkerade den lilla firmalastbilen utanför den mekaniska verkstaden där han jobbade och kunde konstatera att det var stängt och låst men det räknade han med. Ingen jobbade över eller extra om inte de beordrats till det.

Andreas hade dock fått uppdraget denna dag att leverera grejer som de var sena med till en kund några timmar bort så nu var han tillbaka efter stängningsdags och det var bara att duscha och byta om och dra hemåt.

 

Verkstaden var nedsläckt men när han kom in i omklädningsrummet var det tänt och han hörde hur en av duscharna i det intilliggande duschrummet skvalade så någon mer stackare hade fått vara kvar extra länge idag.

 

När han några minuter senare, naken med handduken runt midjan som en kjol och BodySchampoot i handen, vek in genom dörröppningen till duschrummet så stannade han som upp halvt chockad, halvt förvånad och bara stirrade.

I en av duscharna stod en kille och tvålade in sig samtidigt som han runkade. Han stod lite bortvänd så han syntes snett bakifrån men kroppsspråket och rörelsemönstret avslöjade vad som pågick.

Andreas backade fort tillbaka för vad i helvete skulle han nu göra, så djävla pinsamt. Duschens vattenskval gjorde att, Ulf som killen i duschen hette, inte hade hört att Andreas kommit in i omklädnings- och duschrummet.

 

Andreas övervägde snabbt om han skulle göra nåt oväsen, slå i en skåpdörr, men även om Ulf hörde han skulle han ju stå där med ståfräs. Bättre att obemärkt ta på sig och dra hem till duschen där.

 

Duschen tystnade plötsligt men duscharna gick på tid så Andreas väntade tyst och som tur var startade den igen. "Puh", sa han tyst i en utandning.

Han såg samtidigt mobilen som låg på en hylla i skåpet och så for en helt ny tanke i huvudet, så istället för att tyst dra därifrån så stod han nu åter dold med bara mobilen framme i dörröppningen in till duschrummet och filmade.

 

Ulf var i 20-årsåldern ganska ny på firman då han bara varit där ett år eller så. Det var egentligen inget fel på han men det 'oturade' sig alltid. Han glömde grejer, gjorde fel, tog sönder verktyg och utrustning och de gånger man skulle jobba tillsammans med han visste man alltid att man måste göra mer än sin beskärda del för man måste ha koll på han också.

Men förutom att vara klumpig som fan så skilde Ulf ut sig från de andra på ett annat sätt. Anledningen till att Ulf jobbade där var det faktum att han var son till chefen och ägaren till firman, men där hade iallafall äpplet fallit långt från trädet. Det insåg alla som hade mött 'Clintan' som smeknamnet på chefen var. Han var en duglig och hårdför man men hans son var något annat. Och Ulf insåg nog också att han inte riktigt fyllde pappas skor.

Ulf hade dock den goda egenskapen att han spelade aldrig ut ' Pappa är chef'-kortet, han visste att det var själva döden om han gjorde det ifall man skulle få respekt av någon. Han var helt enkelt en Ok kille.

 

Nu stod alltså Ulf i duschen lite bortvänd, fortfarande runkande och han var absolut 100% säker på att han var ensam, men det var han nu inte.

 

Efter ett par minuter funderade Andreas på att han skulle sluta filma men då så han i mobilens skärm att Ulf släppte kuken och så tvålade han in skinkorna och framförallt 'skåran' med tvål. Inom kort övergick tvålandet med båda händerna till att Ulfs vänsterhand letade sig in mellan skinkorna och Andreas kanske mer fantiserade än konstaterade att Ulfs långfinger trycktes upp i hans röv.

Högerhanden hade återvänt till kukskaftet och allteftersom Ulf började runka på nytt så grävde vänsterhandens fingrar sig djupare in i hans anal.

Ulfs kroppsställning blev nu lite konstig när han stod där och vred på sig, skrevade, sköt ut rumpan och samtidigt runkade.

 

Andreas tog försiktigt och tittade fram så han såg Ulf direkt med ögonen och inte bara genom mobilens skärm. Det var för bra för att var sant, Andreas måste se detta med egna ögon.

 

Ulf fortsatte sitt solosex men det var tydligt att när det närmade sig klimax och utlösning så blev det problem med balansen och med jämna mellanrum stoppades vattnet och han fick trycka igång det på nytt.

Ett par tre gånger verkade han vara nära att explodera men han kom av sig så tillslut såg Andreas att han tryckte till på vattenknappen sedan satt han sig ner på knä lättframåtböjd så att vänsterhanden enkelt kom åt och utan problem trycktes pek-, lång- och ringfinger in i hans anal. Ulf tryckte på och svankade och det syntes nästan när han fann prostatan och p-punkten.

Högerhanden greppade kuken och började runka hårt och intensivt.

 

Snart kom han in i rytmen med höger och vänster hans som i takt drev han fram mot utlösningen och Ulf lutade snart pannan som stöd mot kakelväggen.

Vattnet i duschen slutade spola men denna gång tänkte Ulf inte trycka igång det igen utan nu var han långt borta. Takten på runkandet ökade och när nu ljudet av vattnet var borta hördes det hur Ulf piskade på sin kuk samtidigt som han andades ansträngt.

 

Plötsligt blev Ulf tyst, hans vänsterhand trycktes hårt upp i hans egna anal och hans högerhand drogs ner till basen av kukskaftet. "Rrrghhgga" kom det ur djupet av hans hals och hans kropp skakade kraftigt till ett par gånger när satsen sköt i strålar på kakelväggen.

 

Andreas höll andan och drog sig undan med små och tysta steg, stängde av mobilen. Han stod och väntade på att duschen skulle starta igen och han kunde konstatera att han inte var opåverkad av scenen han precis sett. Hans handduk stod ut som ett tält framtill.

När så vattnet började skvala på nytt så drog han av sig handduken, drog några drag med förhuden över ollonet så där så det var skönt, men en riktig handtralla fick vänta tills han kom hem, han hade annat att göra på en stund när nu tillfället gavs.

Han tog tyst på sig kläderna och så satt han sig och kollade in filmen medan han väntade.

 

 

Ulf var klar med duschandet och den sköna efterkänslan av en riktig utlösning fanns kvar i kroppen när han naken med handduken över axeln gick för att klä på sig.

Han såg Andreas direkt när han kom in i omklädningsrummet men han vart så överraskad att hjärnan inte riktigt fattade det. En massa frågor kom på samma gång i hans huvud. Hur länge hade Andreas varit där? Varför var han där? Hade han sett något?

Samtidigt försökte han komma på nåt att säga men hjärnan var bara ett kaos nu.

 

Istället var det Andreas som tog till orda: "Snyggt, rena porrfilmsfasonerna! Det är nåt att visa för gubbarna på fredagsbastun", sade han med ett stort flin samtidigt som det strömmade en film på mobilen som han höll upp. Ulf kunde inte alls se vad som visades men ljudet var tydligt, en man som stönade högt och utdraget. Han förstod att det var han som låtit på det sättet och han ville absolut inte att detta skulle spelas upp för de andra på firman när de bastade nästa fredag.

De slutade alltid lite tidigare på fredagarna och många stannade kvar för en timmes grabbsnack i bastun som avslutning på veckan och uppladdning för helgen.

Innan Ulf kom på nåt att säga så var Andreas på väg ut med orden "Vi ses imorgon".

 

Ulf blev ensam kvar och det dröjde en lång stund innan han fått på sig kläderna och kom därifrån. Vad i h_lvete skulle han göra...

 

***

 

Ulf hade sovit dåligt och oroligt den natten. OM han hade tur gick det inte att se att det var han, men han visste innerst inne att han inte var grabben med tur.

Hur kunde han vara så dj_vla dum att han lät detta hända.

För sig själv hade han gått igenom ett par olika scenarior och han pratade högt för sig själv så han skulle veta vad han skulle säga till Andreas.

Väl på jobbet höll han koll på Andreas men Andreas såg till att vara upptagen hela förmiddagen med en massa jobb tillsammans med andra så Ulf fick inte chansen att snacka enskilt.

Andreas höll koll på Ulf också och när deras blickar möttes så kom det varje gång ett lätt flin över Andreas ansikte. Ulf var nästan illamående och han var klumpigare än vanligt. Konstigt att inte han eller nån annan blev skadad den förmiddagen.

 

När det blev lunch så satt Ulf och blängde och Andreas var väl medveten om det. Plötsligt for hjärtat upp i Ulfs halsgrop när han såg att andreas viftade glatt med mobilen och förkunnade för alla att han hade nåt att visa.

Närmsta killarna kollade klippet och Ulf ville bara sjunka ner igenom golvet. Ulf lyssnade intensivt och väntade på deras råa kommentarer men snart insåg han att de inte alls kommenterade hans film. När Ulf tittade upp mötte han en mycket road Andreas med blicken. Ulf var lättad och förkrossad på samma gång.

 

När lunchen var slut och alla gick tillbaka till sina arbetsuppgifter så ropade Andreas på Ulf och undrade om han kunde få hjälp en stund och killarna som Ulf jobbat med på förmiddagen skickade gärna iväg han.

 

"Hur är det?" undrade Andreas när de båda var vid stansmaskinen som Andreas stod vid den dagen.

Ulf svarade inte på frågan utan han drog in luft och sade som han repeterat för sig själv "Du skall förstöra filmen, radera den och inte ha några kopior! annars säger jag till pappa så att han avskedar dig!"

Det var nog först gången han på dragit fram 'Pappa äger firman så jag bestämmer' kortet.

 

Andreas laddade lugnt in en plåtbit och lät stansen slå 'PANG', han laddade in en till och 'PANG'! Sen såg han på Ulf och svarade: "Du menar att du kommer att berätta för Clintan att du runkar i duschen samtidigt som du fistar dig själv i röven?".

Han var tyst en stund och tittade på Ulf och så fortsatte han med eftertryck "Har du verkligen tänkt att du skall berätta för han?", han gjorde ett litet tankeuppehåll och fortsatte

"Och tror du då att jag kommer att hålla käft till alla andra som jobbar här? Du kommer snart att kallas Stjärtgossen eller nåt annat av alla andra som jobbar kvar!"

 

Ulf svalde och kände att modet sjönk. Hans farsa skulle inte jubla direkt och kanske/kanske inte skulle han avskeda Andreas, men säker var han inte. Och alla skulle undra om anledningen om plötsligt Andreas som var skötsam blev uppsagd. En strulpelle som Ulf själv skulle varit avskedad för länge sedan och ingen skulle undrat varför men Andreas var allt annat än en strulpelle. Han var ansedd som kompetent och ansvarstagande och han var kompis med alla på firman.

 

Andreas betraktade Ulf medan han fortsatte att jobba och han såg snart på hela Ulfs kroppshållning att hotet var avvärjt. Han fortsatte att mata stansen med plåtbitar i väntan på Ulfs reaktion. 'PANG', 'PANG'

 

"Vad fan vill du jag skall göra då?" kom det frågande från Ulf till slut.

Andreas log inombords och han kände att hans kuk var halvhård i skrevet, han blev kåt av situationer där han styrde och hade makten.

"Det är inte fråga vad jag vill, det är en fråga om vad DU vill göra. Jag tänker inte tvinga dig till nånting." Andreas han tänka på sig själv som en spindel som lockar in flugan i nätet och han tog sig demonstrativt i skrevet och rättade till kuken.

Ulf var tyst och han stirrade ner i Andreas skrev och det syntes att han funderade hårt.

 

Andreas fortsatte: "Vad du än vill göra så skall du minnas att jag som sagt har en film i min ägo som jag antar att du gärna vill skall falla i glömska, eller hur?"

 

"Jo." svarade Ulf försiktigt medans han lät tankarna komma i kapp.

 

"Den filmen kommer jag att behålla men jag kan kanske se till att den aldrig blir visad för någon utomstående och jag kan ordna en kopia till dig, om du vill ha en?!" fyllde Andreas på.

 

"Nej!" sade Ulf med mer eller mindre automatik och med lite förfäran.

 

"Men som sagt jag tvingar dig inte till något utan det är ditt egna val!" avslutade Andreas med ett skevt leende och sedan drog han på radion i hörselkåporna och började stansa i en mycket högre takt. Det var färdigsnackat och nu var det Ulf som hade bollen.

 

Ulf var förvirrad. Vad sjutton hade Andreas menat och han funderade av och till hela eftermiddagen när han servade Andreas med material mm.

När de hade börjat eftermiddagsrasten hade Ulf viskande sagt: "Alltså, jag gillar tjejer...".

"Det tror jag säkert och som jag sagt, det är ditt egna val hur du skall få filmen att hamna i glömskans land." hade Andreas svarat och han hade sedan demonstrativt strukit sig över skrevet. Andreas njöt av att se Ulf våndas.

Konstigt nog kom detta att bli Ulfs effektivaste eftermiddag nånsin. Ingenting gick fel denna dag och när Andreas stängde av stansen för dagen hade de tillsammans antagligen satt rekord.

 

Ulf valde att inte duscha men han höll sig kvar i omklädningsrummet och Andreas märkte att han noga studerade honom när han var naken. När ingen såg så tecknade Andreas snabbt med händerna, Han pekade på sin nu slaka kuk som inte såg särskilt gigantisk ut, och måttade upp ca 20cm med händerna som man visar hur stor fisk man fångat.

Ulf slog undan blicken direkt och fan vet om han inte rodnade.

 

Ulf var borta när Andreas var klar men nedstucken i hans sko i klädskåpet låg en post-it lapp med en adress.

Så skall en slipsten dras tänkte Andreas för sig själv.

 

 

Dryga timmen senare klev Andreas in i Ulfs lägenhet, en 2a med kök. Typiskt inredd som en grabb-lya med TV och dator centralt placerade och en oreda och i stort sett inga prydnadsföremål.

Ulf var nu nyduschad och han hade tagit på sig en rena kläder, t-shirt, kalsingar och mjukisbrallor.

 

Andreas hängde av sig ytterkläderna och plockade ut en tub ur innerfickan som han köpt på vägen så väntade han tyst men med blicken fast på Ulf som flackade av och till med sin blick tills den fastnade på tuben.

"Eh", sade Ulf, "Jag vet inte riktigt... jag brukar inte ha killar hit för att ... knulla." Ulf stirrade i golvet.

"Okej", sa Andreas, "men tjejer har du hit, för att knulla?" Andreas var road.

"Nähh, kanske inte", svarade Ulf och så blev det en stunds tystnad som Andreas till slut bröt: "Alltså kommer ingen hit och knullar! Och det är antagligen anledning till att du måste fixa det på egen hand, eller MED egen hand ... Upp i röven", Andreas skrattade.

"Men du Ulf, jag har ju sagt att du själv väljer vad du vill göra så vi behöver inte alls knulla, jag behöver inte ens ta av mig kläderna om du inte vill".

Ulfs blick mötte Andreas som fortsatte: "Jag skulle istället kunna göra det skönt för dig idag på samma sätt som du gjorde själv igår!"

Ulf gjorde allt för att inte möta Andreas fasta och uppfordrande blick.

"Så ta av dig nu och visa mig till sovrummet!" sade Andreas uppmanande och Ulfs lättnad över att inte bli knullad gjorde att han snabbt klädde av sig naken och snart låg han plötsligt på rygg  i sängen med benen brett isär och med Andreas sittande mellan hans lår.

 

Andreas njöt av ögonblicket. Ulf låg serverad naken framför han och inväntade tacksamt att han snart skulle gräva sig in i hans underliv. Som ett lamm till slakt.

 

Andreas lät sina händer smeka längs insidan på Ulfs lår och upp mot ljumskarna. När han strök i ljumskvecket drog pungen ihop sig och kulorna däri flyttade på sig. Sakta fylldes Ulfs kuk med blod och så skedde också med Andreas kuk.

Andreas smekte lår, ljumskar, mage, lår, ljumskar, mage osv till dess Ulfs kuk stod som ett spett upp mot naveln. Ännu hade han inte rört vid kuken eller pungen.

 

Andreas sprättade upp tuben med glidmedel. Ulf gav en snabb blick och han drog upp knäna för att underlätta för  Andreas men samtidigt tyckte han det var ordentligt pinsamt för han lade sin högerarm över sina egna ögon och lät sig försvinna in i sin egna värld.

 

Andreas tog en rejäl klick med glidmedel i handen och smörjde in sina händer och sedan placerade han dem i Ulfs ljumskveck och så smörjde han in först Ulfs pung och sedan skaftet, han undvek ollonet. Ulfs kuk reagerade på så vis att musklerna i kukroten spändes och slappnade av allteftersom Andreas smörjde pungen och skaftet. Ulf stönade tyst.

 

Efter en stund tog Andreas mer glidmedel och så satt han sin ena tumme rakt mot strängen under ollonet och så gnuggade han ollonet runt strängen. Ulfs mage spände sig och med en ryckning kom det ett högt stön över hans läppar.

Andreas fortsatte att av och till smeka och smörja in pungen, skaftet och även ollonet. Ulf försökte inte längre att hålla igen stönen utan de kom högt och tydligt.

Andreas log i hela ansiktet ty detta var som att spela på ett instrument.

 

 

Andreas fyllde på med än mer glidmedel i händerna och placerade ena handen så den bearbetade de känsligaste ställena på Ulfs ollon och med den andra handen letade sig Andreas fram till Ulfs anus.

Ulf visste att Andreas skulle komma dit förr eller senare men han hade inbillat sig att Andreas skulle satsat på ett snabbt inträngande men istället hade Ulf fått en lång stunds kukmassage och han var innihelvete kåt nu.

Ulf drog upp knäna lite till och så kände han hur det blev lite svalt runt analen när nu Andreas smörjde in området.

Andreas långfinger hittade snart hålet och sakta pressades den in och ringmuskeln vek undan. När den precis kommit innanför drog Andreas ut den igen och smörjde mer med handen och så repeterade han inträngandet med långfingret. Nu var han något djupare, kanske till första knogen. Tredje gången så var hela fingret uppkört i analen och Andreas konstaterade att detta gick jättebra. Han hade inte sett minsta grimas av smärta eller obehag på Ulfs halvt dolda ansikte utan istället hade det kommit ett stön nu sista gången. Han var helt enkelt mogen och klar att plockas!

 

 

Andreas tog tuben och satt dess mynning mot Ulfs anus och så tryckte han in en försvarlig mängd. Ulf kände en ilning i magen när tarmen fylldes av glidmedel som var förhållandevis kall.

Sekunden senare var åter Andreas pek- och långfinger på väg upp i han och han glömde snabbt kylan då fingret i röven och handen som runkade hans kuk föll in i samma takt.

 

Ulf kunde inte annat än att njuta och när Andreas fyllde på i analen med ringfingret också var det helt ok ty det enda som ändrade sig var att det blev än intensivare då prostatan blev mer bearbetad.

 

Andreas var också nöjd. Han var inte riktigt vid sitt mål men han var på stadig kurs dit just nu.

Han drog ur fingrarna ur Ulfs anal, och Ulf gnällde beklagande. Istället så greppade han pungen och klämde på testiklarna, Ulf stönade nu högt istället för beklagande. Testiklarna innehåller en massa nerver och det är därför det gör så ont att få ett slag på dem men när man är riktigt kåt så är att stadigt tag om kulorna något av det bästa man kan vara med om. Kvinnor missar detta helt då de inte alls har något att jämföra med, tänkte Andreas.

Så han drog nu i testiklarna och töjde ut Ulfs pung och Ulf, han spände magen och stönade högt.

Andreas slutade runka och höll bara stadigt om skaftet och så klämde och drog han enbart i testiklarna. Ulf stönade och kved lite och Andreas bestämde sig för att det var dags att gå till finalen.

 

Han förde åter ner sina fingrar och de gled nu lätt in i Ulfs anal. Ulf tryckte på och han tog bort den skyddande armen över ansiktet och greppade tag i sina egna knäveck . Han drog upp benen än mer och Andreas hade nu inne fyra fingrar som han körde djupt in i anuset. Tillsammans drev Andreas och Ulf nu på fistandet och runkandet och det dröjde inte länge innan Ulfs kuk spottade ut en kraftig sats över Ulfs mage och bröstkorg. Ulf stönade ihållande och kroppen ryckte och han slängde fram och tillbaka med huvudet. Till slut ebbade orgasmen ut och han släppte då sina knäveck och benen föll tungt ner i madrassen.

 

Andreas drog samtidigt ut sin hand ur Ulf och så knäppte han upp sina jeans och drog ner dem till låren. Hans kuk stod ståtligt rakt ut och han greppade den och började runka sig själv.

Ulf som låg trött blundade kände på rörelserna att Andreas gjorde något och han öppnade de matta ögonen och tittade storögt på Andreas kuk som tornade upp sig ovanför han.

Andreas och Ulfs blick möttes och Andreas kastade ur sig "Inte mer än rätt att jag också får spruta på dig, eller hur!"

Ulf svarade "Jo" utan att fundera och snart så sköt Andreas tjocka spermastrålar också över Ulfs mage.

 

 

Andreas steg upp ur sängen och torkade av sig på täcket som hamnat på golvet. Han drog upp byxorna och knäppte dem och kollade på Ulf som såg ut att vara nöjd.

"Som sagt, det blev inget knulla men du verkar inte missnöjd för det", sade Andreas och fortsatte "Vi syns imorgon". En minut senare var Ulf ensam i lägenheten. Han låg kvar en lång stund och försöket hämta sig från den sköna men förbjudna upplevelsen han precis haft. Tills slut kände han hur deras blandade satser började lösas upp och rinna ner från hans mage och han skyndade sig till badrummet. Han stod så i duschen och måste erkänna att han kände sig både tillfredsställd och nöjd.

 

Andreas var också nöjd. När Andreas hade dragit ur handen så stod rövhålet vidöppet och i ett ögonblick hade han övervägt att faktiskt knulla Ulf. Men Ulf var nog inte riktigt redo för det och Andreas bidade sin tid. Om han kände Ulf rätt skulle han snart söka kontakt igen.

 

 

 

Andreas hade rätt.


****

 

Ulf vaknade utsövd. Jämfört med föregående natt hade Ulf sovit jättegott den gångna natten och han såg fram emot att få träffa Andreas på jobbet igen.

Konstigt egentligen kunde han tycka på ett sätt, för rent rationellt så hade han haft sex med en kille och men när han tänkte tillbaka på kvällen innan så mindes han bara hur djävla skönt det varit och Andreas kuk som sprutade en kaskad av sperma över honom. Han blev kåt av bara tanken och innan han stack till jobbet så blev det ett snabbrunk.

 

Andreas var också förväntansfull för han skulle nu fortsätta hålla Ulf i tron att han kunde välja fritt men egentligen skulle Andreas 'fösa' han framför sig utan att Ulf fattade nånting.

 

Till Ulfs besvikelse började arbetsdagen med att han blev ivägskickad med firmabilen för att hämta material så det var först på eftermiddagen som han var tillbaka men då letade han upp Andreas direkt.

Efter att de hejat och Ulf fått berätta lite vad han gjort på förmiddagen så blev det en tystnad mellan dem. Ulf visste inte riktigt hur han skulle bryta den, skulle han tacka för gårdagen eller vad skulle han göra, han ville dock gärna ha igång ett snack om det...

 

Andreas vädrade spänningen hos Ulf och gav han en chans att börja genom att helt enkelt fråga "Nå, vad tyckte du om gårdagen då?"

Ulf kollade sig snabbt omkring som om någon skulle kunna lyssna på dem "jo, det var helt OK!"

"Var det OK?" sa Andreas med en frågande min "Det var inte bra alltså, bara lite OK?!" Andreas såg besviken ut och Ulf som fram till nu känt en viss självsäkerhet blev med ens nervös.

"Alltså..." FAN att han försökt vara likgiltig och tuff, och Andreas verkade inte gilla det alls. "Alltså, det var bra", försökte Ulf fortsätta men Andreas såg inte road ut och Ulf försökte nu på alla sätt att få en positiv reaktion av Andreas så han fortsatte "Det var mer än bra, det var skönt som fan!"

 

Äntligen så reagerade Andreas som önskat, leende så svarade han "Jo, jag såg ju det, du var stundtals i en annan värld. Klar underdrift att säga att det bara var OK!"

De skrattade lite åt det tillsammans och Ulf kände att han stod på lite fastare mark igen men samtidigt var det svårt att snacka med Andreas om detta.

 

Det blev som tyst igen och åter var det Andreas som bröt tystnaden "Var det något mer eller kan jag få arbeta nu?"

Ulf gav sig själv några sekunders betänketid och sedan drog han obemärkt in ett djupare andetag "Kan vi hänga tillsammans ikväll också?"

 

Andreas såg på han och härmade "Hänga tillsammans? Hur tänkte du då? Du får nog vara lite tydligare för igår var det då inget som direkt hängde."

Ulfs hjärna var lite mosig nu och han fick inte riktigt fram sina tankar så han missade helt och hållet skämtet med det som inte hängde. Han hörde dock 'tydligare'.

"Jag tänkte att vi kanske kunde göra om det vi gjorde igår."

"Aha, det var så du tänkte med att hänga tillsammans", svarade Andreas.

Andreas böjde sig fram så de kom lite närmare varandra "Du vill alltså att jag skall ge din röv en riktig omgång och runka av dig?" Andreas inväntade inget svar utan deras blickar och ansiktsuttryck fick förmedla svaret.

Ulf kände en lättnad att han till slut fått fram vad han ville.

 

Andreas vek undan igen så de inte stod så intimt nära varandra utan mer normalt som två kollegor.

"Jag vet inte, ärligt talat var det mest jobb för mig, jag fick ju till och med jobba för att tömma mig själv!" Andreas gjorde en gest av uppgivelse och Ulfs osäkerhet återkom snabbt när andreas tittade uppfordrande på honom.

Andreas 'föste' nu Ulf framför sig.

 

Ulf tänkte så snabbt han kunde och han kände att han måste fylla tystnaden med något

"Jag tänkte... vi kan göra samma sak... fast tvärtom!" hasplade han ur sig och sedan funderade han själv på vad han precis sagt.

 

Andreas tittade roat på han "Jaså, samma sak men tvärtom?" Ulfs blick var som ett rådjurs blick i ett par bilstrålkastare.

"Har jag någonsin sagt att jag vill ha dina fingrar i min anal? Inte just nu iallafall! Nej roligare än så vill jag nog ha!" och därmed hade Andreas agnat betet och nu väntade han på att få börja hala in det.

 

Ulf var lite förkrossad, det hade inte alls gått som han ville och han var nästan lättad när Clintan ropade på dem att de inte skulle stå och hänga.

Andreas började jobba och Ulf gick för att få nya arbetsuppgifter.

 

Ulf funderade under de följande timmarna och han insåg snart att han måste erbjuda Andreas mer än han gjort, han hade ju faktiskt inte erbjudit Andreas nånting. Ulf hade trott att Andreas skulle begära betalt eller nåt för att hålla tyst om filmen men istället hade han gjort det skönt för Ulf. Andreas var en riktig kompis verkade det som.

Det var en herrans tur att det var Andreas och inte nån av gubbarna som filmat han i duschen. Isåfall hade filmen antagligen redan varit ute på youtube och så hade han just nu retats nåt så in i helvete. Och vad skulle pappa gjort, tänkte han och ruskade av sig tanken.

När tanken väl var tänkt, tog det inte länge att bestämma sig, Andreas förtjänade ta mig tusan det. Ulf skyndade sig till Andreas och med iver så sade han viskande "Alltså, om ikväll! Jag kan suga dig", det sista sade han helt tyst men Andreas kunde läsa av hans läppar.

 

Andreas tittade på han och svarade glatt "Låter som en plan! Jag har innebandy klockan 17 så jag kommer vid sjutiden". Ulf nickade och gick därifrån och Andreas kände hur kuken hårdnade!

 

 

-

 

Innebandyträningen hade gått sisådär denna kväll för Andreas var okoncentrerad men nu var han på väg till kvällens riktiga match. Ulf skulle ju kunna ha kommit på andra tankar och balla ut helt när det var dags att verkligen göra 'det', men Andreas trodde nog att han hade koll på läget, så han såg fram emot kvällen.

 

Ulf hade inte kommit på andra tankar men ha var dock inte lika självsäker längre för han var orolig att göra dåligt ifrån sig. Han hade skyndat sig hem och för att förbereda sig för att Andreas skulle komma. Snart satt han framför datorn och porrsurfade, han läste tips om 'Bästa avsugningstekniken' och han kollade in både tjejer och killar som sög och slickade kuk.

Snart hade han börjat leta efter något att träna på och det slutade med att han satt med en ballongvisp i handen och sög på dess skaft. Han insåg dock väldigt fort att detta med att svälja ner hela kuken i halsen inte var något för han. Han försökte men det slutade med en kraftig kräkreflexer och tårfyllda ögon.

Han hade börjat känna att det kanske inte var någon bra idé ändå att suga av Andreas, det var inte själva handlingen, avsugningen som var problemet, utan han riskerade att göra Andreas besviken! Han skulle aldrig kunna svälja ner hans kuk och därmed skulle Andreas tycka att han var värdelös.

 

Plötsligt ringde det på dörren och Ulf tryckte av datorskärmen och kollade klockan. En kvart i sju, Andreas var tidig. "Kom in! det är öppet!" och Andreas steg in.

Ulf gick före in i sovrummet men Andreas ropade på han och gick istället in i vardagsrummet där han satt sig i soffan. Han hade bestämt sig för att rubba Ulfs planer lite lätt genom att medvetet byta plats, om Ulf föreslaget vardagsrummet hade Andreas gått till sovrummet och vice versa. Ett subtilt sätt att visa att han bestämde, helt enkelt.

Han satt nu skönt lutande bakåt, bredbent och blottade skrevet.

"Varsågod, gör din grej"! sade Andreas uppmanande.

 

Ulf hade blivit stående och men nu började han röra sig. Han sköt undan soffbordet och sjönk ner på knä mellan Andreas ben men innan han han började med något så hejdade Andreas honom med frågan:  "Visst kan du klä av dig naken?"

 

Ulf kände sig nästan dum, visst sjutton borde han vara naken. Han for upp och drog av sig tröjan och sedan byxor och kalsonger.

Medan han balanserade för att ta av sig strumporna reste sig Andreas upp och så drog han också av sig jeansen och kalsongerna. Han satt sig åter ner i soffan och Ulf skyndade sig ner på knä mellan hans ben.

 

Andreas hade redan ett stånd även om det gick att få hans kuk än hårdare så Ulf funderade på hur han bäst skulle ta den i munnen, i hans hjärna flög det förbi en massa bilder från porrsurfandet.

Han greppade Andreas kukskaft och drog nedåt så att förhuden blottade ollonet. Han böjde sig fram och sträckte ut tungan och slickade försiktigt på skaftet och lät tungan smaka sig fram till ollonet.

När hans tunga träffade ollonkanten ryckte hela Andreas kuk till och Ulf tog det som en verklig uppmuntring på att han gjorde rätt.

Han slickade skaft och ollon lite till och hade precis bestämt sig för att ta hela ollonet i munnen när Andreas avbröt honom:

"Ulf! Jag måste få kolla med dig att det är OK för dig? Annars bryter vi nu innan nånting har hänt!"

 

Ulf svalde och svarade "Det är OK! Jag vill göra det!" Fan, Andreas måste vara schystaste killen i världen. Själv hade Ulf om han varit i Andreas position pressat in kuken i munnen på tjejen, eller killen(!) oberoende om hen ville det eller ej.

 

Andreas var helnöjd, Ulf ville 'av egen vilja' suga av han. Vilken looser! Han såg hur Ulf återvände till hans kuk med läpparna och hur hans ollon försvann in i Ulfs mun. Värmen spred sig ut från ollonet och ut i kroppen och Andreas förberedde sig för att få en riktigt skön stund.

Snart började Ulf föra huvudet fram och tillbaka och Andreas placerade sina händer runt hans huvud så att takten kunde styras.

Det funkade ganska bra men då och då så skar Ulfs tänder mot ollon och skaft. Efter ett tag när Ulfs tänder precis skavt hårt mot hans ollon drog Andreas ut kuken ur hans mun "Du måste vara försiktig, låt ollonet vila lite".

Ulf vart som villrådig men Andreas fortsatte, "Ta och sug och slicka pungen istället" och så gled han fram med underlivet så han satt precis på kanten på soffan med knäna upplyfta.

Ulf ägnade sig därmed åt Andreas testiklar istället och han mindes hur skönt det varit för honom själv kvällen innan.  Han sög, slickad, klämde och drog i dem och han hörde lyckligt att Andreas stönade allteftersom han jobbade.

Efter ett tag var det naturligt att slickandet flyttade sig upp för skaftet och han började suga igen samtidigt som han med en hand masserade pungen. Andreas rörde nu underlivet lite sakta i takt med Ulfs huvudrörelser.

Ulf försökte vara koncentrerad och göra rätt men när Andreas var på väg att inom kort få utlösningen så var tänderna framme igen.

Andreas ropade till "Aouch! för fan" och Ulf slutade förtvivlat att suga. Stämningen var bruten och Ulf slickade och sög åter testiklarna.

 

Ulf kände sig värdelös just nu, han måste komma på något som Andreas skulle gilla och snarare i handling mer än i tanke så lät han sin tunga fara ner nedanför pungen och väta anuset på Andreas. Andreas pung drog ihop sig och Ulf hörde han stönade så han slickade till ordentligt över anuset med samma resultat som följd.

Snart var Andreas anus vätt av saliv och Ulf pressade sin tunga in genom ringmuskeln och när den gav vika lite så fortsatte han tungknullandet.

 

För Andreas del var detta skönt på två sätt, först den rent fysiska känslan att alla nervändarna i hans anus nu stimulerades på en och samma gång men också den psykologiska att Ulf just nu slickade han i det skitigaste hålet man kunde hitta på en människa.

Om någon sagt till Ulf att han skulle slicka en annan man i röven för tre dagar sedan hade han mötts av glåpord och svordomar. Men nu gjorde Ulf det med glädje och upplevde det som naturligt. Andreas kunde konstatera att det gick fort fram nu.

 

Ulf slickade sig åter upp till ollonet och nu skulle han ta mig tusan se till att det skulle gå för Andreas. Han förde munnen frenetiskt upp och ner och gjorde vad han kunde för att smeka pung och skaft men det var som att Andreas nådde en tröskel han inte kom över riktigt.

Till slut bröt sig Andreas loss och reste sig ut soffan. Snart hade han arrangerat om dem båda så att Ulf låg på rygg på golvet med huvudet vilande på en soffkudde. Andreas placerade sig grensle över han och började munknulla Ulf. Ulf stöttade sig på sina armbågar så han kunde inte riktigt skydda sig om nu Andreas kuk skulle tryckas ner i hans hals men Andreas verkade ha sådan kontroll att han inte for så djupt in. För säkerhetsskull vred Ulf lite på huvudet så att ollonet bottnade mot sidan i hans mun och inte for rakt ner i svalget.

Han försökte få ordning på andningen också medans kuken for in och ut och han insåg snart att det var enklast att ignorera spott och drägel och låta det  rinna ur munnen och ner på hans bröst.

 

Andreas var nu på gång "Sug hårdare!" uppmanade han Ulf och han kände att trycket mot  ollonet ökade och hur hans pungmuskler drog ihop sig.

Han hann precis ut ur Ulfs mun när först strålen kom och den försvann ner i Ulf svalg, näst stråle tog mitt i Ulfs ansikte och Ulf vred bort ansiktet och hostade och då for strålen längs Ulfs hals.

 

Båda männen satt och halvlåg snart bredvid varandra på golvet och båda andades ansträngt. Andreas var riktigt tömd och ur hans kuk som sakta slaknade rann en stråle eftersats. Ulf satt med ett kletigt ansikte och bröst. Han hade nog inte riktigt tänkt vad han skulle göra med Andreas sats utan när den väl tog han i svalget och startade ett hostanfall hade han dreglat ut den och den och en massa spott rann ner längs haka och hals.

 

Andreas skrattade åt han "Jag drog mig ju ur din mun när det skulle gå för mig för att du skulle slippa få den i rakt munnen men du satt där som en fågelunge som väntar på mat och lät strålen träffa rakt ner i halsen. Du måste lära dig stänga munnen. Det var för sjutton jag som vek kuken åt sidan för att du skulle slippa få mer i munnen."

Ulf kände sig faktiskt lite dum, han visste ju att det förr eller senare skulle komma en ordentlig sats ur Andreas kuk. Han hade ju sett satsen spruta över honom kvällen innan.

Andreas såg att Ulf tog på sig skulden men sanningen var att Andreas nätt och jämnt lyckats dra sig ur. Han ville egentligen lägga hela satsen rakt ner i Ulfs hals men han visste att det kunde ha blivit för mycket. Andreas var tillfreds med att Ulf kände sig skyldig i det som hänt.

 

Ulf insåg snart att sperman hade börjat lösas upp från det klibbiga tillstånd det har när det kommer ur kuken till det helt vattniga tillstånd det skall ha när det är i fittan. Han skyndade sig till badrummet.

En stund senare följde Andreas efter.

 

Ulf stod i duschen dold av draperiet och Andreas satt sig på toan och försökte slappna av tillräckligt mycket för att kunna pissa. De första dropparna letade sig sakta fram genom urinröret och varje cm kändes på nåt sätt. Till slut kom de fram till mynningen och snart kom det en stråle som blev allt kraftigare.

 

Andreas skakade ur den och ställde sig upp vid tvättstället och där tvättade han sedan av sig. Inte bara händerna utan kuken och pungen också.

När han var klar funderade han lite och ett leende kom över hans ansikte, han gick ut i hallen och hämtade tuben med glidmedel ur jackan.

 

Ulf var klar men han stod kvar i den varma duschen när plötsligt draperiet drogs ifrån. Kall luft svepte in och han rös till men innan han hunnit rysa klart hade Andreas vridit på han och nu letade Andreas händer sig upp och in mellan hans skinkor.

Ulf tvekade inte utan han svankade och underlättade så gott han kunde och snart var Andreas fingrar, precis som kvällen innan, på jakt upp i hans anal.

Ulf tog tag i blandaren på väggen för att stödja sig och började jucka fram och tillbaka mot Andreas hand och han kände hur Andreas fyllde på med fler fingrar allteftersom Ulfs anal tog emot dem. Det var inte fråga om att hela Andreas hand kördes upp i han men pek till lillfinger var inne i han.

 

Ulf böjde sig ännu mer framåt och fortsatte att jucka fram och tillbaka och hans kuk hade hårdnat till och den gungade under honom.

Han kände hur Andreas lediga hand strök sig fram längs hans mage men istället för att greppa hans kuk så gled den upp och så började Andreas att nypa han i hans bröstvårta.

Det gick en ilning genom kroppen till nånstans bakom pungen. Ulf hade upplevt det förr när han haft sex med nån tjej men han upplevde det som omanligt. Fan, det är tjejer som har bröst inte killar och därför brukade han se till att de lämnade hans bröstvårtor ifred.

Men nu sket han helt i sånt. Om Andreas ville nypa han i hans bröstvårtor så varsågod. Ulf grimaserade och stönade högt när Andreas tvistade hans bröstvårta.

 

Efter en stund av anal- och vårtmassage hörde Ulf att Andreas sade något men han uppfattade det inte. Han försökte skärpa till sig och Andreas böjde sig också fram mot hans öra "Runka dig!" var allt han sade.

 

Ulf släppte taget om blandaren med högerhanden och letade upp sin kuk som han började runka. Det kändes otroligt skönt.

Det dröjde dock inte länge innan Andreas på nytt gav han instruktioner "Och så greppar du pungen med den andra handen".

Ulf funderade först på om Andreas ville att han skulle greppa hans pung men sen så insåg han att han skulle smeka sin egen.

Det blev fort problem med balansen men innan Ulf fallit omkull så hade Andreas stigit in i duschen, tagit ett ordentligt tag runt hans midja/mage och med fingrarna uppkörda i hans anal så stod de stadigt tätt tillsammans.

Snart sköt en stråle ut ur Ulfs ollon och den följdes av fler. Ulf var alldeles matt dels för at han stått konstigt under en längre stund och dels pga utlösningen. Men det kändes väldigt bra med Andreas varma, våta och stöttande kropp bredvid sig.

 

Killarna varvade sedan ner med lite TV tittande sittande i varsin handduk i soffan. De snackade inte å mycket med varandra. Till slut hade Andreas stigit upp, klätt på sig och tackat för sig! Han bedömde kvällen som lyckad!

 

 

------------------------------------

 

 

 

Ulf hade hejat och snackat glatt med Andreas dagen därpå på jobbet men sedan höll han sig undan.

Andreas hade nog förväntat sig att Ulf skulle sökt upp han på samma sätt som dagen innan men så blev det inte. Ulf lastade denna dag ut och in material och 'gud förbjude' för de hade gett han en truck.

I början på dagen skämtades det en del om detta men Ulf varken kolliderade eller tappade nånting heller så det ebbade ut.

 

Ulf var fundersam och han hade en idé och han planerade och hoppades att han till slut skulle kunna fråga Andreas.

 

 

Dagen gick och det var så sent som han bestämde sig att han gick ifatt Andreas på parkeringen.

Den här gången var han bättre förberedd och han visste mer vad han ville ha sagt:

"Jag vill prova mer, att knulla alltså!"

Andreas hade själv funderat på om han måste hota Ulf igen med att han kunde visa filmen men nu så serverade han sig plötsligt på en silverbricka.

"OK, det var ju bra", svarade Andreas och skrattade. Vilken vändning.

"Då förelår jag att vi syns hemma hos mig för du brukar ju inte bjuda in killar... för att knulla", fortsatte han.

 

De skrattade båda och var tvungna att avbryta samtalet för stunden när folk passerade förbi dem. När det vart ensamma igen så var det Ulf som tog till orda:

"Jag vill att du gör det här! På jobbet!"

Andreas vägde hans ord: "Ok? Nu?"

"Nej, imorgon när det är fredag. Vi bastar med de andra och sedan stannar vi kvar. Folk brukar ha bråttom hem efter bastun", Ulf lät säker.

Andreas nickade gillande "Vi stannar alltså kvar och ...?"

 

"...Så knullar du mig i duschen. Det var ju där allting började."

"Mmmm", sade Andreas och han funderade, det skulle kunna gå åt helvete men Ulf hade rätt. På fredagar drog folk ofta iväg snabbt antingen före eller direkt efter bastun.

"Ok, annars drar vi hem till mig" fortsatte Andreas, "Vi drar hem till mig hur som helst tycker jag, antingen före eller efter knullandet. Tar en pizza och några öl!"  Så vart det bestämt.

 

Fredagen upplevdes som lång för både Ulf och Andreas men vid tretiden på eftermiddagen så stängdes maskinerna av och de städade upp och ca hälften av gubbarna satt en stund senare i bastun och snackade skit. Andreas hade tagit en plats på översta laven men Ulf hade en på mitt laven. Gubbarna öste på en hel del så det var lagom varmt där i mitten.

En hel del diskussionsämnen avhandlades men Ulf kände att det inte riktigt var hans intressesfär. Han satt och tänkte sig bort och fantiserade och han blev plötsligt medveten om att han höll på att få stånd. Alla satt nakna på sin handduk så det var inget som skylde han och han skyndade sig ut. Han hörde hur det skrattades att han inte tålde mer i värmen.

Han försökte tänka på något helt likgiltigt men det gick bara inte, ståndet kom mer och mer.

 

 

Andreas satt lugnt kvar i bastun ty de skulle ju vänta ut gubbarna. Han brukade basta så han hade rutinerat tagit med sig en vattenflaska in så han drack det kalla vattnet allteftersom han svettades.

När Ulf drog så hastigt hade Andreas funderat först på om han fått kalla fötter och funderade först på om han skulle gå efter, men han bestämde sig för att det skulle spela nån roll. Antingen ballade Ulf ur eller så skulle det bli knulla av! Det var Ulfs val och Andreas skulle bara vänta in han.

 

Efter dryga halvtimmen så ebbade diskussionerna ut och man började ösa på mer vatten för att maxa svettandet. Ulf kom smygande in igen och nu satt han sig på nedersta laven närmast dörren. Ingen sade nåt för ångan kom som en vägg mot dem. Nu skildes männen från pojkarna.

En efter en så gav de sig och så gjorde också Andreas men Ulf pinade sig att sitta kvar och drog ut på det för att förhala så att det inte skulle verka misstänksamt att han dröjde sig kvar.

Ute i duschrummet lät Andreas de andra ta duscharna först under förespegling att han gick och eftersvettades.

 

Ulf och de två sista gubbarna kom till slut ut ur bastun och Andreas och han försökte ta det lugnt men de var tvungna att iallafall börja klä på sig. Det var egentligen mest problem för Andreas för de andra gubbarna ville fortsätta snacka med han, Ulf brydde de sig inte så mycket om, så när Andreas såg att de nästan var klara och förstod att de tänkte ta följe med han till parkeringen så blev han akut skitnödig.

 

Andreas smet in på toan och satt sig där och väntade.

Han höll koll på klockan och efter en 7-8 minuter så knackade det på dörren och halvt viskande kom det "De har gått, vi är ensamma nu"!

Andreas öppnade dörren och Ulf stod utanför och upprepade viskande att de nu var ensamma.

"Är du säker?" frågade Andreas med ett stort leende "Varför viskar du då?"

Ulf såg lite generad ut "vet inte, det kändes rätt"

"Kom så kollar vi!", fortsatte Andreas och så gick han iväg med Ulf rantande efter.

 

De stod snart och kollade genom ett fönster ut över parkeringen och där var bara två bilar kvar, Andreas och Ulfs.

"Ok, ser bra ut, kusten är klar om nu bara inte nån har glömt något och vänder tillbaka.", fastslog Andreas.

De stod och kollade en stund och Ulf var sugen på att få sätta igång så han föreslog snart "Om du håller koll så kan jag suga dig under tiden."

Inom kort så stod alltså Ulf på knä nedanför fönstret och lirkade ut Andreas kuk ur gylfen. Den var helt slak när den kom ut och Ulf förundrades av hur den växte och tjocknade till i hans mun.

Till slut stod den i all sin prakt och Andreas stod och småjuckade mellan Ulfs läppar samtidigt som han smekte Ulfs huvud.

 

Som på en osynlig signal bröt de upp och lämnade utkiksposten och de drog tillbaka till omklädningsrummet där de var för sig snabbt klädde av sig.

 

Andreas stannade i dörröppningen till duschrummet och räckte glidmedelstuben till Ulf som såg frågande ut "Se inte så förvånad ut, du får göra som förra gången och smeka dig själv. Jag står här och smygtittar och när du är klar ber du mig komma och ta dig!"

Ulf försvann fort bort till den rätta duschen och i dess strålar började han smörja in sin röv. Han tog rikligt och tryckte upp det i analen och han stod snart lutad framåt med sin vänsterhands fingrar mellan skinkorna där de mjukade upp vägen in i honom.

 

Andreas nästan skrockade för sig själv, var det så nyligen som i måndags han hade smygfilmat Ulf precis här och nu så var det snart dags för han att knulla honom.

 

Ulf sökte hans blick och nickade och vinkade åt han. Andreas lämnade dörröppningen och hans kuk stod nu med ett praktfullt stånd pekande rakt mot Ulf som en vägvisarpil.

Ulf ställde till sig väldigt likt som han gjort innan när de stod tillsammans i hans dusch därhemma och Ulf tog bort sin hand ur analen. Andreas slöt upp tätt mot han så att hans kuk lade sig tillrätta längs Ulfs rövskåra, som en korv i ett korvbröd.

Andreas rörde sig så att hans kuk gled upp och ner längs skåran och Ulf kände dess värme och liv och den kändes väldigt stor. Mer beredd är så här kunde han nog inte bli men han var nästan lite rädd nu.

 

Andreas hade greppat sin kuk och han styrde den med fingrarnas hjälp mot anuset på Ulf. Han hittade rätt och sakta tryckte han på. Ulf tryckte tillbaka och när ringmuskeln plötslig släppte in Andreas så blev det nästan lite häftigt. Andreas hade tänkt hejda sig med bara ollonet inne men deras gemensamma tryckande resulterade att kuken försvann i halva dess längd. Om inte Andreas hållit om sitt skaft hade antagligen mer farit upp i Ulf.

 

Andreas stod still och Ulf kved och andades djupt. "var still, var still!" hörde Andreas han säga. "Det går bra, jag måste bara få känna efter".

Inom kort började Ulf röra på sig och Andreas lät han sakta jobba på. Andreas sträckte sig runt Ulf och letade upp hans kuk, den var till Andreas förvåning nästan helt slak. Andreas runkade den lite men det gav egentligen ingen effekt.

"Jag var ute och runkade när jag smet ur bastun så han är lite trött", kved Ulf fram mellan stönen han nu gjorde varje gång han med egen kraft gungade fram och tillbaka.

 

"Jaha, du du får väl återhämta dig då", sade Andreas och försökte få det att låta som han var besviken, men sanningen var att det var lika bra. Det var alltså bara han som skulle ha nån egentlig glädje av detta. Fast så såg nog inte Ulf på saken.

 

Andreas fattade tag om höfterna på Ulf och så tog han över juckandet. Snart så stod Ulf helt still med underlivet och Andreas förde kuken i långa drag in och ur han. Ulf andades frustade när kuken masserade hans inre.

Andreas kände hur spänningen byggdes upp i kukroten och han ökade takten något ytterligare och han lät sig snabbt komma upp i klimax. Med ett kraftigt stön stötte han hårt upp i Ulf och så sköt han upp sin sats i hans tarm.

Ulf var helt tyst och sammanbiten och han kände hur kuken pumpade inne i honom. Själva satsen kände han inte men kukens muskler de bearbetade hans anal kraftigt.

 

Ulf försökte frigöra sig men Andreas höll kvar om hans höfter och följde med "Jag vill slakna inne i dig" hörde han Andreas säga.

Ulf fick dock resa sig upp så han blev stående och medan kuken sakta slaknade inne i han stod Andreas och smekta honom och nöp lätt i bröstvårtorna. Ulf njöt av hela situationen. Sån tur han hade haft att han träffat Andreas. Smygfilmningen var som bortglömd.

 

När så Andreas kuk gled ut ur Ulf så kom också stora mängder av satsen rinnande längs insidan på Ulfs lår. Återigen så hade han inte varit förberedd på detta med en sats som skall ta vägen nånstans.

De hade båda roligt åt detta och Ulf undrade om tjejer har det medfött att veta vad de skall göra med satsen. Naturliga urvalet och Darwin och sånt!

 

***

 

Det hade blivit söndag och Andreas hade precis släppt iväg Ulf efter en helg med svettigt mycket sex!

Han stod och såg en genomknullad Ulf gå iväg och tänkte:

'Allt vi gör, gör vi av fri vilja !'

 

"HAHA, SKULLE INTE TRO DET!", sade han högt för sig själv!

Han var mycket nöjd med att fått igenom SIN vilja!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.