Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/5, 2009 kl. 22:25, av Jesper

Vinbärsvägen - Kicki

Del 6 av 17 i serien Vinbärsvägen

Evelinas mamma Kicki tjänar lite extra hushållspengar genom att städa hemma hos en yngre granne. Hon får ett fräckt erbjudande för att dubblera förtjänsten.


Kicki öppnade dörren till städskåpet och tog fram en golvmopp och en plasthink. Trots att hon inte var hemma hos sig själv visste hon var alla grejer fanns. I över ett år hade hon städat hemma hos Jacob, hennes granne på Vinbärsvägen. Det hade startat av en tillfällighet när han på en kvartersfest frågat om inte någon av hennes barn var intresserade av att tjäna lite extra fickpengar genom att städa hemma hos honom.

 Jacob var runt 30 år ung, snygg och rik, så Kickis första tanke var att bara skoja bort det. Hon skulle aldrig släppa in någon av sina döttrar ensam till honom. Nathalie var i och för sig mera vuxen, men Evelina var ju bara 16 år. De skulle kunna lätt kunna bli offer för Jacobs charm. Linus, hennes son, var säkert inte intresserad av städning överhuvudtaget.

Under kvällen hade hon slagits av en pirrande tanke och till slut, efter några glas vin, hade hon vågat sig fram till honom och frågat om han kunde tänka sig att hon själv gjorde städningen. Han hade skrattat och tyckt att det var en bra idé. Det hade däremot hennes man Lars inte gjort! Han hade satt sig tvärt emot och Kicki fick övertyga honom genom att förklara att deras ekonomi verkligen behövde ett tillskott och att Jacob inte skulle vara hemma när hon städade. Det sista var en ren lögn, men nödvändigt för att få Lars tillåtelse. Sagt och gjort, nu städade hon grannhuset en gång varannan vecka på dagtid.

Jacob hade hållit en låg profil när Kicki hade varit där. Ibland hade han inte varit hemma, men oftast var han det och satt då mest framför datorn eller kollade på någon film. Av hans vältränade och muskulösa kropp såg Kicki att han tränade mycket, men annars verkade han leva ett ganska slappt liv. Förvånande nog var han singel och hon hittade ytterst få tecken på att han träffade tjejer överhuvudtaget. Ändå var han självsäker och attraktivt manlig. Kicki såg alltid fram emot att prata med honom vid den kopp kaffe som avslutade städningen. Hon lämnade alltid huset med en pirrande känsla i kroppen.

Kickis och Lars samliv var väl inte direkt uselt, men inte så spännande heller längre. Efter tre barn och 25 år tillsammans hade de ett bra och fint samspel. Hon älskade Lars, men vid 45 års ålder undrade hon om hon kunde hitta den där pirriga känslan från ungdomens första äventyr med killar igen. Det var så länge sedan! Känna på en ny kropp, en ny hård kuk! Hon ville verkligen inte svika Lars och därför höll hon inne alla sina känslor och hoppades att det skulle gå över. Hemma hos Jacob lekte hon dock med elden och det visste hon, men hon kunde inte stå emot!

Idag gick hon lös med dammtrasan i vardagsrummet medan Jacob höll till på övervåningen. Hon dagdrömde och vispade en aning oförsiktigt under soffbordet med trasan. Plötsligt rasade en bunt tidningar ner på golvet och hon kom snabbt åter till verkligheten. Slarvigt, men ingen skada skedd. Det var ju bara tidningar. Hon tittade på högen och läste Café, Slitz och så vidare. Typiska grabbtidningar, tänkte Kicki och skulle precis bunta ihop högen och stoppa tillbaka den då hon såg hörnet av en mindre tidning sticka fram. Något gjorde att den fångade hennes intresse och hon fiskade upp den.

Det var en tidning med sexhjälpmedel och diverse sexiga kläder i alla former. Kicki hade nästan aldrig bläddrat i något sådant och hon kände hur nyfikenheten och upphetsningen blossade på hennes kinder då hon vände på sidorna. Grova dildos, massageoljor, handbojor, analstavar, genomskinliga stringtrosor, raffset, gummi- och latexkläder och mycket annat flimrade förbi och hon blev helt fascinerad och drömde sig bort. Ett knarrande ljud fick henne till slut att slita ögonen från tidningen. Herregud, Jacob stod i trappen och såg på henne! I ögonvrån såg det ut som att han log. Hon vek blixtsnabbt ihop tidningen och stoppade undan den i högen av tidningar, samtidigt som hon kände att hon rodnade kraftigt.

”Är du klar här nere snart?”, frågade Jacob.
”Jooo… ska bara damma lite vid bokhyllorna bara.”, stammade Kicki förläget.
”Bra! Jag sätter på lite kaffe åt oss medan du tar övervåningen då?”
”Fint!”

Han låtsades som ingenting! Även fast han måste ha sett henne! Gud vad pinsamt, tänkte Kicki och hon kände sig som en påkommen barnunge som gjort något som hon visste att hon inte fick. Vad skulle Jacob tänka om henne nu? Att hon rotade runt bland hans privata saker? Men det hade hon verkligen inte menat att göra! Tankarna snurrade under den sista delen av städningen och hon blev mer och mer nervös inför det avslutande kaffet.

Jacob satt vid köksbordet med dagens tidning och såg oförskämt avslappnad ut. Han tittade upp mot henne när hon kom in och reste sig direkt och ställde fram två koppar och kaffekannan. Från kylskåpet hämtade han mjölk som han visste att hon ville ha. Han bjöd aldrig på fikabröd, så Kicki förmodade att han inte gillade sötsaker särskilt mycket. De satte sig mitt emot varandra och hällde upp kaffet i allvarlig tysthet. Sedan började Jacob skratta.

”Du skulle ha sett din min Kicki!! Den var såååå rolig!!”
”Vad…”, stammade hon.
”När jag såg dig läsa sexbroschyren!! Du såg verkligen skamsen ut!!”
Han fortsatte att skratta.
”Jag läste inte…”, protesterade Kicki avslaget.
”Nehej!!” Han andades in djupt mellan skrattattackerna. ”Den hoppade väl bara upp i dina händer då?”
”Nej, men…” Hon rodnade igen. ”Det var inte meningen att snoka!”

Jacob slutade skratta, reste sig och gick runt bordet och gav henne en kram bakifrån.
”Det gör verkligen ingenting!! Om jag skämts över den borde jag väl ha gömt den bättre, eller hur?”

”Jovisst…” Hans kropp brände som eld mot hennes hud under den korta kramen. ”…men jag är inte så van att se sådant, så jag tänkte att det kanske var så!”
”Du som har tre barn och är gift och så? Är inte du van vid sådant?”
Han lät förvånad nu och med ens lite allvarligare.
”Nej, inte direkt…”
”Jag som trodde att du var en erfaren kvinna Kicki!!”

Nu log han igen och Kicki märkte att han skojade. Hon satt tyst.
”Vet du vad? Snart är det din födelsedag och som bonus ger jag dig det som du allra helst av allt vill ha i broschyren!”
”Nej, men…”

Kicki skulle precis protestera, men Jacob var redan på väg mot vardagsrummet för att hämta broschyren. Hon satt kvar och bet sig nervöst i underläppen. Efter ett kort tag var han tillbaka och satt bredvid henne och bläddrade bland sexhjälpmedlen. Kicki trodde inte sina ögon!
”Det mesta är förstås vanliga dildos! Finns mängder av dem! Sedan finns allt möjligt annat med förstås! Oljor, kläder och allt annat!! Men förlåt, det är naturligtvis du som ska bläddra!”

Han sköt över broschyren till Kicki och han var så ivrig att hon inte kom sig för att protestera mer. Istället försökte hon låtsas som att hon hade kunskaper i ämnet, trots att hon inte ägde en enda sexleksak och mycket få riktigt sexiga underkläder. Undantaget var väl möjligen någon massageolja som hon fått i julklapp av de fnissande döttrarna Nathalie och Evelina. Annars var allt okänt och hon kände sig förlägen av att Jacob satt bredvid och såg vad hon tittade på.
”Vi gör så här!” , sa Jacob när han märkte att hon bläddrade nervöst fram och tillbaka. ”Du får läsa i lugn och ro på egen hand. Ta den här pennan och ringa in det du önskar dig så väljer jag ut något av det. Låter det ok?”

Kicki nickade. Broschyren var uppslagen på en sida med sexiga kläder och det fanns polisuniformer, sjuksköterskedräkter och annat för rollspel.

”Den där!” Jacob pekade på en dräkt. ”Om du har på dig den där när du städar får du dubbelt betalt! Jag lovar!!”

Han gick och Kicki satt med ögonen fastnaglade på en modell med en mycket sexig hembiträdesdräkt. En svart tajt klänning med ett vitt förkläde till. Kjolen var så kort att man nästan såg tjejens trosor trots att hon stod upp. Hon hade också på sig svarta nätstrumpor, ett par svarta högklackade skor och en liten gammaldags vit mössa. Dessutom hade hon en dammvippa demonstrativt i handen. Det högg till i Kickis mellangärde. Hade Jacob precis önskat att hon skulle ha en sådan på sig hemma hos honom när hon städade? Hon svalde hårt.
Hjärtat slog snabbt när hon bläddrade vidare själv i tidningen. Till slut bestämde hon sig. Hon kryssade för en massageolja, ett raffset och sedan en guldfärgad dildo som såg ganska neutral ut. Hon ställde sig upp och slog ihop broschyren på köksbordet. Så där, klar! Jacob var ute i trädgården och genom köksfönstret kunde hon se hans vältränade kropp när han rörde sig. Det pirrade till i henne igen och helt plötsligt hade hon slagit upp broschyren igen och ringat in hembiträdesuniformen. Sedan svalde hon djupt igen och lämnade huset.

Två veckor gick och Kicki försökte att låta bli att tänka på något annat än det som hänt hemma hos Jacob. Ena stunden lät hon sig ryckas med i syndiga fantasier medan hon i nästa stund förbannade sig själv för att hon var så svag. Hon hade aldrig varit i närheten av att vara otrogen förut, men nu kändes det som att hon var på väg att falla för frestelsen utan att kunna sätta stopp. Hennes enda tröst var att familjen inte verkade märka något i alla fall.

Dagen för städningen kom och hon stämde av tiden med Jacob via SMS. Direkt efter lunch skulle det bli. Efter morgonens stök var hon ensam i huset och tog en lång och härlig dusch. Hon tvättade av sig ordentligt och passade på att ansa könshåret lite extra. Kicki hade förstått att det var modernt att vara helrakad numera, men det kändes för porrigt och förbjudet. Dessutom, vad skulle Lars säga om hon helt plötsligt var hårlös? Nej, en rakad bikinilinje och i övrigt väl ansat fick det bli!

Kicki ägnade en hel del tid att fixa till sig även efter duschen. En lagom sminkning, det mörka håret uppsatt i en söt tofs och en förförande parfym. Sedan återstod kläder och hon valde ett par vita silkestrosor som hon inte haft på länge. De täckte hennes stjärt men satt tajt både över stjärten och i skrevet. Hon njöt av att känna det lena tyget mot sin nyduschade hud. En vit spets-bh valdes för att matcha trosorna och hon lade de tunga brösten på plats. Till sist krängde hon på sig en blommig sommarklänning som var ganska kort, men antagligen inte alls i klass med hembiträdesdressen.

Hon tittade nöjt på sig själv i spegeln. Fortfarande såg hon rätt bra ut. Inte alltför rynkig, kort och söt, bred över höfterna och några kilo för mycket men ingen större fara. Hon hade stora bröst som inte hängde alltför mycket. Det hade Evelina ärvt av henne, tänkte hon stolt! Hennes äldre dotter Nathalie var slankare och hade mindre bröst. Efter en sista blick i spegeln gick hon ut och låste dörren till huset. Sedan tog hon ett djupt andetag och gick ut på gatan och bort mot Jacobs hus.

Tio minuter senare stod hon i bara underkläderna i Jacobs badrum och undrade vad hon pysslade med? Direkt när hon kommit in och Jacob hälsat henne välkommen hade hon fått det bruna paketet i handen. Jacob hade sagt att om hon ville dubbla sin förtjänst så fanns ”uniformen” där och att hon kunde byta om i badrummet. Han hade varit lika självsäker som vanligt och det retade Kicki. Inte ett spår av nervositet! Trots det var han oemotståndligt sexig i ett par vita shorts och en ljusblå pikétröja. Semesterbrunbränd och med håret busigt rufsigt. Hade han frågat skulle hon antagligen ha gett sig till honom där och då.

Utan att säga så mycket hade hon tagit paketet och låst in sig i badrummet. Klänningen var verkligen tajt och framförallt kort! Hon kunde inte luta sig framåt överhuvudtaget innan den gled upp över hennes stjärt. Likadant på framsidan då trosorna syntes när hon lyfte på armarna. Över bysten stramade den rejält och hon var tvungen att lämna flera knappar oknäppta vilket gav en frikostig urringning. Till sist tog hon på sig förklädet, den lilla hatten, drog på sig nätstrumporna och de högklackade skorna. Hon kände sig riktigt syndig och porrig, vilket oväntat nog tände henne och hon kunde knappt bärga sig tills hon fick visa upp sig. Kicki smög ut ur badrummet och ställde sig bakom Jacob i köket.

”Ska jag städa som vanligt idag?”
Han blev överraskad av att hon stod där och Kicki njöt av hans min när han studerade henne. För första gången verkade han behöva samla sig lite.
”Jaaa…” Han hostade till. ”Precis som vanligt!! Tack…”

Kicki gick till städskåpet och plockade fram den utrustning hon behövde. Hon blev medveten om att den korta klänningen gled upp över hennes stjärt när hon plockade saker nere på golvet i städskåpet och att Jacob nu kunde se hennes vita silkestrosor. Det pirrade till ordentligt i henne och hon kunde känna att hon redan började bli fuktig. Hoppas bara att han gillade det han såg! Hon var ju trots allt 15 år äldre än honom.

Städningen började med dammtorkning och hon trippade runt och torkade lite här och var. Jacob slängde långa ögonkast efter henne, men höll sig på sin kant. Han sade ingenting. Kicki blev modigare och retade honom lite extra genom att sträcka sig högt upp för att dammtorka, vilket gav honom en fin utsikt över hennes trosor både framifrån och bakifrån. Efter damningen fortsatte hon med att dammsuga golvet och det blev rätt tråkigt, eftersom hon gick så upprätt hela tiden. Det klarade hon alltså av väldigt snabbt.

Avslutningen på städningen var golvmoppning och hon fyllde en hink med skurvatten. När hon tog ut moppen er städskåpet och skulle ta med sig hinken ut i badrummet harklade Jacob sig.
”Kan du inte bara skura här inne… i köket menar jag?”
”Jovisst, om du tycker det räcker så…”
”Absolut! Och Kicki…”. Han tvekade lite. ”…kan du inte använda en vanlig trasa istället för moppen? Snälla?”

Hon skulle alltså krypa runt på knä i köket och skura medan han satt där och tittade på hennes rumpa! Kicki borde känna sig förnedrad, men istället gick hon igång direkt på tanken. Hon log förföriskt mot Jacob och tog sedan ut en trasa ur skrubben. Demonstrativt viftade hon med den mot honom och släppte sedan ner den i skurhinken. Sedan gick hon ner på alla fyra.

Först var hon noga med att inte vända stjärten direkt mot honom, utan skurade med huvudet eller sidan åt hans håll. Hon kände hur de tunga brösten gungade rytmiskt under klänningen och han måste ha sett en hel del av dem eftersom klänningen var så uppknäppt i halsen. Att reta honom på detta sätt gjorde henne riktigt kåt och hon kände hur safterna började rinna till och hur det blossade i hennes ansikte och hals. Då och då tittade hon upp på Jacob och såg att han följde hennes rörelser med stort intresse och hon tyckte sig ana att hans kuk hade börjat växa i de vita sommarshortsen.

Kicki hade nu skurat en stor del av köket och bestämde sig för att reta Jacob ännu mer. Alltså vände hon på sig så att han hade direkt insyn över hennes runda bak. Klänningen var ju hopplöst kort, så den satt nästan vid midjan och allt som var mellan hennes hud och hans blickar var de tunna vita silkestrosorna. Hon svankade ordentligt mot honom och kände hur trosorna smet åt kring stjärten och fittan. Kicki var helt förlorad av kåthet och hon kände att hon ville ha honom i sig nu! Det var olidligt att dra ut på det mera, men trots det fortsatte hon att skura och vickade lockande med stjärten åt Jacobs håll. Skulle han inte reagera någon gång?

Efter en tid som kändes oändlig ställde han sig upp och gick fram mot henne. Han stannade bakom henne och i ögonvrån kunde hon se att han hade ett rejält stånd. Det tände henne ännu mer och hon släppte skurtrasan och gick ner på armbågarna och väntade. Hela hennes kropp bara skrek efter beröring och hon var så kåt att hon misstänkte att hennes safter hade flödat igenom trosan. Det var evigheter sedan hon känt så här!

Äntligen kände hon Jacobs hand på hennes stjärt. Först strök den lite prövande ovanpå trosan fram och tillbaka. Sedan blev han mer närgången och kupade handen runt stjärten och lät den smyga ner över hennes fittbulle. Trots att det var tyg emellan kändes beröringen av hans fingrar elektrisk mot hennes kön. Hon var varm och trosan klibbade fast lite i de våta blygdläpparna. Jacob cirkulerade över hennes klitoris med fingertopparna och Kicki stönade till högt.
”Du är ju helt plaskvåt Kicki!! Shit också!!”, väste Jacob.

Hon hörde på hans röst att han också var riktigt upphetsad. Han fortsatte att smeka henne och ett par fingrar letade sig under troskanten och gled in i hennes fitta. Hon kände hur han fingerknullade henne med långsamma rörelser och hon kramade hans fingrar med sina fittmuskler. Över ena axeln såg hon hur Jacob samtidigt krängde av sig shortsen och kalsongerna. Hans kuk sprätte ut och det var ordentliga doningar han hade mellan benen!
Säkert minst 20 cm lång och ganska grov. Han hade rakat bort nästan allt könshår utom en yta av några sparade millimeter ovanför kuken. Kicki hade aldrig varit med en rakad man förut och hon måste erkänna för sig själv att det såg sexigt ut.

Jacob tog sin hårda kuk i handen och runkade den långsamt. Kicki hade så gärna velat vända sig om och ta den i munnen, men samtidigt var det otroligt skönt med hans smekande fingrar. Hon hörde hur det riktigt smackade när de gled in och ut ur henne. Plötsligt tog Jacob ut fingrarna och stoppade in dem i munnen samtidigt som han mötte hennes blick. Hans ögon var kåtdimmiga och hon gissade att hon hade samma blick. När han smakat på hennes safter rotade han i en kökslåda och fiskade upp en sax. Med ett snabbt klipp hade han delat på trosorna i grenen och hennes fitta befriades från det tunna tyget.

Med en tung suck tog Kicki emot Jacobs varma tunga mot sin fitta. Han slickade skåran upp och ner, stack in tungan i henne och sög in klitoris i munnen. Behandlingen höll på att göra henne tokig av njutning och hon var nära att få orgasm. Jacob verkade känna av att hon var nära och slickade henne försiktigare. Han retade henne på ett olidligt sätt och fjäderlätt virvlade hans tungspets upp över mellangården och över hennes stjärthål. Aldrig hade någon gjort så förut på henne, men det var förbjudet upphetsande.
”Får jag din kuk Jacob…”, flämtade hon. ”Jag vill ha dig i mig!!”

Kicki kände att hon skulle komma när som helst och hon ville ha hans fina kuk i sig då. Att han skulle tränga in i henne så att hon skulle kunna krama om den med sina fittmuskler samtidigt som hon fick orgasm. Känna honom djupt inne i sig. Hon längtade så mycket! Med ett villigt grymtande närmade han sig henne. Hon skymtade hur hans hårda kuk pekade rakt mot henne och snart kände hon hur ollonet nosade mot hennes svullna fittläppar. Kicki tryckte sig mot honom och det stora ollonet gled in i henne utan problem. Hon var så våt att den stora kuken nästan gick in i botten på hennes fitta med en gång.
”Åhhhh, Jacob….!!”

Han grymtade till igen och juckade sakta några gånger in i henne. Den stora kuken smörjdes in med hennes våta glidmedel och han började knulla henne allt hårdare. När han stötte mot henne uppstod ett klatschande ljud mellan hans kropp och hennes mjuka rumpa. Kicki försökte hålla emot orgasmen, men det var omöjligt. Jacobs kuk var så obeskrivligt skön och hela situationen hade tagit henne till en nivå på kåtheten som hon trodde att hon aldrig skulle nå igen. För att ta henne den sista biten sträckte hon sin hand bakåt och stimulerade klitoris med fingrarna. Hon kände hur dammluckorna öppnades och orgasmen flödade över henne.
”Jäklar Jacob!!! Jag kommer… jag kommmmer!!!”

Hennes fitta kramade runt hans kuk och fingrarna stimulerade henne till en otrolig orgasm. Värmen och välbehaget spred sig i hela kroppen och hon skakade som ett asplöv. Hon njöt för fullt och drog ut på känslan så länge det bara gick. Till slut var hon tvungen att ta bort handen från fittan och bara njöt av känslan av att fortfarande ha Jacobs hårda kuk i sig.

Kicki stod fortfarande på alla fyra när Jacob gav henne en dask på rumpan. Det sved till lite, men var inte så farligt. Hon blev mest överraskad. Han gav henne en dask till och hon kände hur värmen och rodnaden spred sig över hennes stjärt. Samtidigt knullade han henne långsamt och efter ytterligare lite smisk fann hon att det gav henne en konstig känsla av upprymd upphetsning. Hon hade aldrig tänkt sig att hon skulle tända på att vara undergiven, men det här kändes spännande och var något hon ville utforka mer!
”Vänd på dig!”, beordrade Jacob henne.

Han lät mer sträng på rösten nu och hon gjorde som han sa. Med ett bestämt ryck drog han isär klänningen så knapparna rykte och lyfte ut hennes bröst ur bh:n.
”Visste väl det!! Ett par rejäla bröst du har Kicki! Så fina de är!!”
Han kramade dem bestämt och nöp lätt i bröstvårtorna. Kicki flämtade till och kände hur den lindriga smärtan fick det att pirra till i hennes underliv.
”Sug mig!!! Ta kuken i munnen!!”, grymtade Jacob.

Han kröp upp tills knäna var i höjd med hennes huvud och sänkte ner sitt stånd i hennes öppna mun. Hon tog girigt emot den i sin varma mun och hon kände smaken av sina egna safter från kuken. Jacob stönade till högt och började knulla henne ner i munnen. Hans stötar blev ibland djupa, men Kicki hade en gång i tiden övat på att slappna av i svaljet så hon kunde ta emot hans stora kuk utan att kväljas. Hon sög honom djupt och passade på att smeka hans renrakade pung samtidigt.
”Jäklar!!!”, svor Jacob upphetsat. ”Så djupt du tar den!! Duktig tjänarinna!!”

Han flämtade allt högre och djupare, så Kicki anade att han var på väg att spruta. Precis när hon var övertygad om att satsen skulle komma drog han sig ur och flyttade sig ner mellan hennes bröst.
”Kläm ihop dem runt mig!! Jag vill knulla dig mellan dina härliga bröst!!”
Kicki gjorde som han begärt och tryckte ihop brösten runt hans spränghårda kuk. Jacob stötte några gånger fram och tillbaka mellan de mjuka kullarna och sedan kom hans utlösning med en oväntad kraft och mängd.
”Uuuuhhhh!!”, frustade han extatiskt.

Sperman sköt ut ur hans kuk i långa vita strålar upp över Kickis ansikte och hals. Den fortsatte att forsa i kaskader över hennes bröst och rann ner på golvet. Hon blev helt dränkt av sädesvätskan. Kicki hade aldrig sett något liknande och trodde inte att det kunde komma sperma i sådana mängder! Till slut pumpade de sista dropparna ur kuken och Jacob sjönk ner på huk på hennes höfter.
”Otroligt!! Helt otroligt!!”, flämtade han andfått. Han böjde sig ner och kysste henne lätt på munnen.

Efter en kort återhämtning ställde han sig upp och drog på sig kalsongerna och shortsen. Han såg ut som innan de hade älskat och hon låg fortfarande på golvet med sperma överallt, de sönderklippta trosorna runt höfterna och både fittan och brösten nakna. Städerskeklänningen var till hälften söndersliten och var i en allmän oordning.
”Du kan byta om nu Kicki! Kom ut i köket sedan!!”

Hon blev lite besviken på att han fortfarande gav henne order och att han inte fortsatte tillfredsställa henne. Smisket och den bestämda attityden hade fått henne kåt igen och att se ett rejält spermasprut hade alltid tänt henne. Nu lommade hon iväg till badrummet otillfredsställd och försökte fixa till sig så att hon kunde med att ta sig från Jacobs hus och hem till sitt eget utan risk att avslöja vad som hänt. Det var ju inte omöjligt att hon skulle springa på någon granne eller någon i sin egen familj till och med!

Kicki lyckades bra med att återställa sitt ursprungliga utseende. Sperman var bara att tvätta av sig och håret var inte alltför rufsigt. Trosorna var inget att göra med och hon fick gå naken under den blommiga klänningen. Irriterande nog bidrog det till att hon blev ännu kåtare och hon önskade att Jacob skulle fortsätta att älska med henne ute i köket. Tyvärr såg det inte ut som det, för när hon kom ut satt han nonchalant på en köksstol och läste tidningen som om ingenting hänt. När hon kom in log han dock vänligt mot henne.
”Hoppas att du är ok med vad som hände Kicki?”, sa Jacob med mjuk röst. ”Jag… ja, jag blir ofta rätt dominant när jag blir upphetsad. Hoppas jag inte gick över gränsen?”
Kicki kände fortfarande hur det hettade på hennes stjärt efter smisket, men när hon tänkte på det pirrade det till i henne igen.
”Nej då… det var okej!”

”Fint! Din avlöning ligger i det vita kuvertet!” Han pekade på ett kuvert på bordet. ”Det ligger också ett erbjudande inför nästa städning i det svarta kuvertet. Om du vill ha mer av vad som hände idag så ta med dig det, läs det hemma och hör av dig om du tycker det är en bra idé!”
Kicki stirrade på det svarta kuvertet. Hon hade varit otrogen mot sin man Lars en gång redan och samvetet gnagde i bakhuvudet. Trots det hypnotiserade det svarta kuvertet henne, lockade henne till sig och nyfikenheten samt kåtheten tog överhanden över förnuftet. Hon stoppade ner bägge kuverten i sin väska och Jacob tackade henne för idag. Ute i friska luften och på väg hem kändes allt så overkligt. Som en dröm. Allt utom den varma sommarbrisen som fläktade upp mot hennes nakna fitta och den malande kåtheten som fortfarande brände i henne.

Hemma i sitt eget hus på Vinbärsvägen gick hon omedelbart med raska steg upp i trappen mot övervåningens badrum. Hon svarade kort på sin son Linus frågor om när middagen skulle vara klar med att: ”den skulle mamma börja med bara hon fick gå på toaletten först”. Väl inne på badrummet låste hon dörren noggrant och kastade sedan av sig klänningen i en hög på golvet. Med en kåthet som närmade sig desperation onanerade hon sig till dagens andra frustande orgasm.

Ihopsjunken på golvet kom hon att tänka på det svarta kuvertet. Vad innehöll det? Jacob hade sagt något om ett erbjudande? Hon var enormt nyfiken och sträckte sig efter väskan för att se efter. Då avbröts hon av en röst från nedervåningen i huset.
”Morsan! Blir det någon mat idag, eller?”

Förbannade unge, svor Kicki för sig själv. Trots att han var 20 år förväntade han sig att hon skulle passa upp på honom. Hon bet ihop och ropade tillbaka att hon var på väg. Det svarta kuvertet blev kvar i väskan, men hon lovade sig själv att läsa det så snart det bara blev möjligt.

 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ks56

Den va lysande,kvinnor i sådana kläder blir man så upphetsad av ,fortsätt skriva

11/5, 2010 kl. 11:56