Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/7, 2016 kl. 16:02, av Klara

Semester i Grekland

Del 9 av 12 i serien Klaras äventyr

Klaras äventyr som skild mamma i 45 års åldern fortsätter. Klara arbetar som lärare och är nyfiken på livet, män och sex. Du behöver inte ha läst de andra i serien för att få behållning av novellen, men det ger ett större djup och insikt om Klara som per

Jag, Klara, hade redan i vintras bokat för semesterresa till en av de turistkända grekiska öarna veckan efter midsommar, för mig och båda mina tonårsdöttrar, de var nu 19 och 17 år och det var en del konflikter hemma, de var typiska tonårsdöttrar, den äldsta kilade stadigt med en jämnårig kille sedan förra sommaren och det kändes som en väldigt seriös relation. Han var lugn och väldigt bra för henne, jag hade tom träffat hans föräldrar vid några tillfällen. När vi närmade oss skolavslutningen och avresedagen, stammade yngsta dottern fram att hon fått sommarjobb som hon inte kunde avstå ifrån och efter mycket diskuterande, blev det så att hon var hemma och jobbade boende hos sin pappa och till äldsta dotterns lycka fick hon ta pojkvännen Robin med i stället.

Jag var lite orolig att åka tillsammans med ett ungt par som bara hade ögon för varandra men märkte ganska snart att det inte alls var så dumt. Jag fick tid att verkligen göra det jag ville, jag låg vid poolen och solade och badade med dem, men jag kunde läsa böcker och ströva omkring i min ensamhet. Jag behövde inte sysselsätta dem, de gjorde utflykter själva och jag njöt av att bara vara och slippa ansvaret som aktivitetsledare och mamma. Vi hade en lägenhet med två rum och kök samt balkong och de hade naturligtvis tagit dubbelsängen och jag fick eget rum. Det hade varit väldigt lugnt och fint i några dagar, men i natt hade jag tydligt hört att de hade sex i rummet bredvid. Sängen knarrade lätt i början och man hörde kyssar och tysta röster, efter en stund hörde jag min dotter flämta högt, det blev ljudligare och ljudligare, det hördes flämtanden, små utrop och sänggaveln började slå i takt mot väggen. Det dröjde inte förrän mina bröstvårtor var styva och mitt underliv savade och bultade och det dröjde inte länge förrän mina fingrar hittat ner i min varma våta skåra, snart gnuggade de skönt mot klittan och till ljudet av ungdomarnas orgasmstön letade jag upp min lilla vibrator som alltid fanns i handväskan, som gled in i min välkomnande fitta.

Jag var fortfarande kåt när jag vaknade den morgonen och tänkte på min dotter och Robins aktiviteter under natten när vi åt frukost, det märktes att de var nöjda och kära, de satt och tog i varandra och pratade om att hyra moped och utforska en annan strand under dagen. Vi hade de två första dagarna enbart hängt vid poolområdet. Jag sa att det passar mig perfekt, för jag tänkte ströva lite i närområdet och utforska shoppingstråken, behövde verkligen köpa ny bikini, min var något år gammal och de färgglada blommorna hade tappat sin färg av solens strålar.

De stack iväg hand i hand efter frukosten och jag gick till duschen för att fräscha till mig. Jag lät duschstrålen svalka min kropp. Sakta började jag att tvåla in mig och när jag kom åt musen och dess hårighet tänkte jag att den ska friseras till om jag ska iväg och prova badkläder. Jag hade både vax och en hyvel, jag tog bort allt, kände mig fortfarande svullen, kåt och påverkad av det jag lyssnade på i natt, var definitivt inte tillfredsställd, jag lät duschens strålar massera klittan, men trots att jag fick orgasm kände jag mig fortfarande inte nöjd, det var länge sedan jag hade haft sex, kroppen var utsvulten. Jag avslutade duschningen med att smörja in hela underlivet i barnolja, jag var len som en barnstjärt och så satte jag på mig ett par stringtrosor, behå som mina stora bröst fick knappt plats i, samt en klänning och klev ut från hotellområdet i den efterlängtade solen.

I lagom takt började jag att promenera in mot centrum, en sträcka på max 4 km. Jag börjar med torget, där jag känner dofterna av frukt, grönsaker och kryddor. Torget är fyllt av liv och rörelse, jag känner de grekiska männens ögon på min kropp. Jag stannar till vid en liten mysig restaurang som ligger härligt i skuggan med utsikt över havet. Jag kliver in och känner hur skuggan börjar svalka mig. Det dröjer inte länge förrän en stormagad manlig öbo kommer fram och frågar om jag är ensam och om jag vill äta. Medan jag försöker att svara på min turist grekiska blandad med engelska, känner jag hur hans blickar smeker över mina bröst och neråt för att snabbt åter se mig i ögonen och visar mig till ett tomt bord. När jag sitter och tittar ut över myllret av människor och flyter bort i mina egna tankar hör jag hur någon harklar till bredvid mig. Jag tittar upp och rakt in i ett par härliga bruna ögon, med en mjuk men ändå bestämd röst ger han mig menyn och frågar om jag vill ha något att dricka. Jag beställer en grekisk sallad, bröd och tzatziki och ett glas vin, som blev till 2, innan jag i lagom tempo går därifrån. Desto längre bort från centrum jag kommer desto glesare blir det med affärer. Jag har tittat på några bikinis men inte fastnat för någon när jag kommer fram till en liten butik och ser bikinin med stor B i skyltfönstret, en färgglad, sexig bikini med stringtrosa till. Jag klev in i butiken och tittar mig omkring, det är helt tomt i butiken och längst in ser jag att de har badkläder, men på vägen fram finns det fullt med trosor, behåar, korsetter, bodys mm på klädställningar och hyllor Men jag går direkt fram till bikinin jag såg i skyltfönstret och då kommer en person från ett angränsande rum kommer ut och går mot kassan. Han är i 30mårs åldern ca: 2 meter lång, bredaxlad, muskulös och med svallande mörkt hår som slutar vid axlarna. Jag kan inte låta bli att spana in hans häck som ser otroligt vältränad ut när han går mot kassan. Jag börjar plocka bland storlekarna och när han tittar mot mig blir jag alldeles mållös, han ser mycket, mycket bra ut, som en grekisk gud. Han tittar upp och får syn på mig och de ögonen, varma, mörka och hypnotiserande, snabbt vek jag undan blicken samtidigt som jag började titta vidare fastän jag redan bestämt mig vilken jag ville ha.

När jag står där och tittar runt ser jag att i affären ser jag att det finns även massor av sexhjälpmedel, dildos, bojor, piskor mm och jag rodnar och tittar mot mannen i kassan som granskar mig ingående, jag ser latexkläder och porrfilmer och känner mig både obekväm och nyfiken på samma gång. Jag är ju helt okänd ensam långt hemifrån och jag måste ju prova bikinin, de har ju lite annorlunda storlekar här än hemma i Sverige.

Jag går runt och får se att det är fullt med S/M prylar. Det är fullt med olika piskor, latexkläder m.m. ser andra hyllor som är fulla av ”hjälpmedel”. Går runt och tittar på olika massagestavar och får syn på en riktigt grov en och känner hur det pirrar i fittan. Jag ser att det finns provrum allra längst in i ett angränsande rum och tittar mot killen i kassan som ler hemlighetsfullt mot mig och nickar mot provrummen. Jag kliver in med några olika storlekar av bikinin. Var jag småkåt innan blev jag kåtare nu. Provrummet var fullt med planscher på lättklädda tjejer och män, på en plansch ser man även hur en tjej blev tagen av ett par vältränade killar, en var svart och en såg ut som en grek, i olika ställningar. Dessutom ligger det en mjuk tjock matta över golvet i hela provhytten, väldigt ovanligt tänkte jag!

- Kalimera!

- Kalimera , svara jag samtidigt som jag känner hur jag blir röd i ansiktet.

- Är du svensk? Hör jag mannen säga på knagglig svenska medan han närmar sig mig. Att det alltid syns hann jag tänka innan han fortsatte. Prova du.

- Ne – svarar jag och styr stegen mot provhytten. Ne, hade jag efter dessa dagar lärt mig betyder Ja.

I provhytten tar jag av mig klänningen och står där i bara trosor och behå. Kan inte låta bli att smeka mig lite över brösten och ner över magen när jag drar på mig bikinin, den storleken jag brukar ha hemma var definitivt i minsta laget, så jag tar av mig och provar nästa. När den kommer på känner jag mig så otroligt sexig, känner i grenen att bikinitrosorna inte glipar eller visar hela skåran och kan inte låta bli att låta ett finger leta sig in i min skåra och ett finger vispa runt i mina safter, tankarna återkommer till aktiviteterna jag lyssnade på i natt, jag är verkligen fuktig och svullen. Hör ett par fotsteg och slutar direkt. Det knackar lite lätt på ramen och i nästa stund ser jag hur draperiet dras åt sidan.

- Hur går det? Frågar kassören.

- Bra, stammar jag fram lite lätt samtidigt som jag undrar om han har märkt något.

- Den ser ut att sitta bra på dig, vänd dig om så får jag se, ber han mig.

Jag vänder ryggen till och känner hur en varm hand rätar till något på bikinibehån, som inte har hamnat ordentligt rätt. Känner hur han smeker min rygg diskret för att kontrollera att allt sitter bra. Det går som små elektriska stöttar genom kroppen på mig.

Han vänder på mig för att se hur det sitter på framsidan. Jag snurrar runt ett halvt varv och känner hur hans blick smeker mig över brösten, och stannar där någon sekund, för mina vårtor står rakt ut, innan han fortsätter neråt.

- Hmmm, brösten sitter inte helt rätt, låt mig rätta till det.

Jag hinner inte svara förrän han tar tag i tyget bredvid brösten och låter handen glida in. Med en van hand rättar han till första bröstet när han rättar till andra bröstet dröjer han kvar lite längre och smeker mig över vårtan med hela handen, på ett oskyldigt sätt. Mina redan styvna vårtor blev nu ännu styvare och jag kunde inte låta bli att stöna till lite när jag kände hans beröringar.

- Den är verkligen snygg på dig? säger han. Här behövs det också rättas till, sa han samtidigt som han tog tag i trosan på ena stjärten och drog lite i den för att få ordning på några veck.

Tydligt var det besvärligt för biträdet gick ner på knä och började räta till lite på andra sidan också. Det gick som vågor i kroppen av välbehag när jag kände hur hans händer smekte mig över stjärten och drog ett finger ens med stringen. Efter ett lite tag gled handen ner mot grenen och jag kände hur ett par fingrar gled in under stringen för att räta till där också. Jag lyfter upp benet en del för att han skulle komma åt. Medan han försökte att ordna till bikinin så gick det inte att undvika att komma åt fittan på mig. Han blev djärvare när han märkte att jag inte gjorde någon ansats till motstånd och började smeka mig på blygdläpparna samtidigt som han tittade upp mot mig. Snart lät han, fingrarna glida in mellan läpparna för att leta upp min klitta. Det var inget problem att komma i mellan läpparna för så kåt och fuktig jag var nu kommer jag inte ihåg sist jag var. Det gick som en stöt genom kroppen och ett stön kom ur min mun när han finger hittade min styva knopp. Sakta började han massera klittan för att nästa stund glida in i fittan. Vid det här laget hade jag satt upp ena benet på stolen, där jag hade lagt min klänning. Sakta lät han ett av sina grova fingrar glida in och ut ett par gånger innan ett finger till stoppades in. Med en van rörelse drog undan stringen medan andra handen fortsatte att bearbeta fittan. Han böjde sig fram och började slicka min fitta. Först lite retsamt längst med läpparna för att lite då och då suga in dom i munnen. Efter ett tag känner jag hur hans tunga särar på mina blygdläppar för att gå upp och ner innan han började slicka och suga runt klittan. Just när jag var nära att gå för mig slutade han. Han reste sig upp, presenterar sig som Jannis och vi förenades i en kyss samtidigt som min hand börjar leta upp och smeka hans bula framtill på byxorna. Det jag kände där under gjorde mig otroligt nyfiken. Med båda händerna formligen slet jag upp knappen och blixtlåset och drog ner byxorna och kalsongerna i ett svep. Framför mig uppenbarade sig en kuk som var medelstor, fast inte helt erigerad. Jag greppade den i min hand och började runka den samtidigt som jag sträckte mig upp så att jag kunde kyssa honom igen.

Efter en underbar kyss tar Jannis tag om min axlar och trycker ner mig försiktigt mot kuken som nu hade rest sig en del. Jag förstod vad han ville, så jag gick ner på knä och började pussa och slicka undersidan av kuken och ner mot hans rakade pung. Jag slutade att pussa för att kunna se och känna hur stor den var. Sakta smekte jag pungen med handen, samtidigt som jag runkade kuken. Jag böjde mig framåt mot ollonet och började slicka runt det innan jag tog in den i munnen. Sakta låter jag suga in och ut kuken, samtidigt som ena handen smeker pungen och den andra runkar kuken, i samma takt som jag sög. Jag märkte att han gillar det jag gör för kände hur kuken växer till full prakt i munnen samtidigt som det kom stön från honom. Jag greppade med båda händerna om den och började runka samtidigt som jag försökte att suga på hans kulor för att efter ett tag låta ollonet glida in i mun igen. Jannis greppar tag om baksidan av mitt huvud och började munknulla mig. Längre och längre in gled kuken in i min mun medan jag sög för fullt. När jag hade fått in två tredje delar kände jag att jag inte skulle kunna få in mer och det märkte han. Men långa tag gled kuken in och ut ur munnen för att helt plötsligt stanna upp i munnen. Jag kände hur ollonet och kuken svällde upp för att i nästa stund spruta sperma in i min mun. Jag försökte att rycka undan huvudet av ren reflex men han höll fast hårt samtidigt som han började jucka sakta fram och tillbaka i små ryckningar. Jag tror det sprutade upptill fem, sex stycken rejäla strålar i munnen och rakt ner halsen på mig. Jag försökte att svälja, men det kom så mycket på en gång att jag inte klarade av allt, så en del åkte ut och ner på bikinibyxorna på mig.

Jannis släppte greppet om mitt huvud och greppade tag om kuken, som såg liten ut i hans stora händer, och drog ett par tag samtidigt som det då kom ett par strålar till, över brösten, på bikiniöverdelen och på mig..... Fascinerat tittade jag på hur hans kuk pumpar ut ena strålen efter den andra under ljudliga stön. Jag böjde jag mig fram och sög in kuken i munnen och lät mig njuta av hans safter. Det som förvånade, eller kanske glädjande, var att kuken inte visade några tecken på att slakna fast det hade gått för honom, troligen viagra tänkte jag. Jag reste mig upp och tog av mig bikini underdelen, för nu ville jag knulla. Jannis  ägnade sig åt att ta av överdelen och smeka mina bröst. Jag vände ryggen åt honom och böjde mig fram, med särade ben, för att ta stöd mot provrummets vägg samtidigt som jag sa:

- Fuck me!

Jannis greppar tag om kuken och med långsamma drag drar han ollonet upp och ner längst med skåran och gnuggar den mot klittan. Med ett enda tryck kände jag hur kuken gled in i mig en bra bit. Jag började att kippa efter andan och trodde att de det skulle gå för mig på en gång men Jannis stod bara stilla och håller ett stadigt tag om mina höfter och lät min fitta vänja sig vid han kuk. Det dröjde inte länge innan han började jucka kuken sakta ut och in och för varje stöt kom den längre och längre in i mig för att till slut ta stopp, när han var så långt in han kan komma. Han drog ut kuken nästa helt, så att ollonet nätt och jämt var inne, för att i nästa stund trycka in den endast en liten bit och ut igen. Jag försökte att trycka på för att få in mera, men han visste hur man skulle parera. Men helt plötsligt tryckte han den nästan i botten och sen drog han ut kuken en bit för att nästa stund tryck in den i långsamma, retfulla tag. Sakta började han öka tempot och lät då kuken nästa glida helt ut för att nästa stund dyka in i min blöta fitta. Det var så otroligt skönt och jag kände att jag var på väg att gå för mig, utan att behöva smeka klittan.

- Fortare! Fuck haaarder! Väste jag ut ur munnen.

Jag kände hur han ökade takten för att i nästa stund stanna upp och dra ut kuken. Va f-n nu, hann jag tänka. Jannis vände mig om och lyfte upp mig och formligen spetsade mig på kuken. Snabbt slöt jag bena runt hans rygg och händerna runt hans muskulösa nacke och började guppa upp och ner. Jag kände hans starka armar runt mina skinkor, lyfta upp mig en del för att nästa stund släppa ner mig när jag själv drev ner mot hans rot. Vi stönar ljudliga båda två och båda börjar vi närma oss vår andra orgasm. Oväntat känner jag hur ett finger sakta börjar smeka mig på rosetten för att sakta pressas in och börjar pulla mig i baken. Jag känner hur fingret glider in för att sakta glida ut igen. När fingret i baken är på väg ut glider kuken i fittan in i mig. Jag öppnar ögonen och ser att det står en äldre okänd man med ett finger som pumpar in och ut, ur min stjärt. Jag kan inte hålla igen det hela blir bara för mycket och det dröjde inte länge innan jag kände dom efterlängtade pirrningarna i hela min kropp.

- Nu, nu, nu, jag kooommmmmer aaahhhhhh, for ut ur min mun när jag kände hur orgasmen tog tag i min kropp och hur jag kramade både kuken och fingret för fullt.

Fast orgasmen formligen flödade i mig, fortsatte Jannis att knulla mig, nu hårt och bestämt, men efter ett tag sätter han sig på stolen och låter mig återhämta mig. Mina blickar fastnar på mannen, som står i bara en öppen sidenrock. Han är säkert en bit över 60 år, väldigt tunnhårig, grovhuggen och med kuken stående rätt ut i öppningen på hans sidenrocken. Och vilken kuk sedan, det är det största jag någonsin sätt. Otroligt grov och säkert närmare 25 cm lång, ser ut som en falukorv, ollonet är stort och alldeles rödlila. kuken är ådrig.

- Ta det lugnt, det är min chef och pappa Christos som har stått och tittat på oss ett tag och som vill vara med. Jag lovar att du inte kommer att bli ledsen eller besviken, säger Jannis. Ser att han tittar upp mot taket och jag ser en kamera i hörnet i provhytten, nu förstår jag deras framfrusighet.

Männen pratar lite grekiska sinsemellan som jag inte alls förstår och plötsligt vänder de på mig, så jag har ryggen mot Jannis. Han börjar sakta röra mig upp och ner på hans kuk som fortfarande stod som ett spett inne i mig. Den äldre mannen, lät sidenrocken falla och kom fram med sin stora kuk mot min mun. Jag är inte sen att smaka, låter tungan spela runt ollonet, känner den salta smaken av försatsen och låter ollonet gå in och ut i munnen, storleken är verkligen lockande. Låter den glida in i min mun, men den går inte ens in till 2/3 delar. Jag sluter mina läppar runt ollonet samtligt som jag njuter av att känna Jannis inne i mig. Pappan låter sina fingrar smeka mina bröst, smeka mina vårtor och låta dem rulla mellan fingertopparna. Samtidigt låter han en hand smeka min klitta.  Jag kan inte låta blir att stöna av denna behandling.  Denna underbara behandling pågår bara någon minut. sedan lägger sig Christos ner på golvet med den stora falukorven stående rätt upp i luften, det ser verkligen både spännande och läskigt ut, jag förstår ju vad de tänkt sig, när Jannis tar tag i mina höfter och lyfter bort mig från hans kuk. Han ber mig att sätta mig på den äldre mannens kuk. Jag är som i ett kåtrus, helt utan hämningar, det är underlivet som styr nu och det vill verkligen känna den stora kuken i sig, jag är inte sen att grensla honom. Sakta trycker han på men det tar stopp, kroppen måste vänja sig, jag har ju fött barn så jag vet ju att det går. Jag böjer sig fram och börjar pussa och kyssa honom och under tiden pressar den gamle mannen in kuken, en liten bit i sänder med små stötar för att stanna upp ett tag. Jag känner hur ollonet spänner ut fittan och sakta pressar han in lite till för att återigen stanna upp. Jag känner mig helt uppfylld och njuter av denna underbara kuk. Bara genom att ligga still med hans stora kuk, som fyller ut fittan totalt, i mig är underbart, jag känner hur en orgasm är på väg och kan inte hejda den. En ny våg kommer över mig och jag skakar i hela kroppen. Under hela orgasmen har Christos bara legat still i mig, men när han känner att den ebbat ut börjar han jucka ut och in men han drar bara ut lite av kuken innan han trycker in den igen. Jag reser mig upp och hjälper honom och vi ökar takten mer och mer. Jag tittar ner och ser hur kuken bearbetar min fitta. Blank av mina safter ser jag hur kuken åker in och ut ur min utspärrade fitta och hur mina blygdläppar hjälper till att krama runt den ådriga kuken, att se denna bamse åka in och ut är nog bland det sexigaste jag har sett. Jag ser hur Jannis tittar på oss samtidigt som han leker med sin kuk,han går fram till mig och ställer sig på knä med kuken någon centermeter från min mun. Jag sträcker mig fram och börjar suga in kuken i munnen samtidigt som hans pappa knullar mig. 

Medan jag suger och Christos knullar mig sträcker Jannis sig ner med handen till min fitta och börjar smeka min klitta. Jag känner hur hans pappas kuk pumpar ut och in, denna känsla samtidigt som den snygga Jannis smeker mig gör att jag återigen får nya krafter. Med ökad takt börjar Christos att tränga längre in i mig samtidigt som jag känner att Jannis fingrar förflyttar sig över från klittan till rosetten där bak, han trycker först in tummen i mig, sedan 1 finger som blir flera och snart knullar hans fingrar mig i analen. Jag inser ju då att snart kommer jag att för första gången i mitt liv ha två kukar i mig och känner både oro och upprymdhet över det. De pratar några ord grekiska med varandra och snart står Jannis bakom mig, Christos pressar mig mot honom och försöker kyssa mig lugnande. Snart känner jag hur han där bak, sprutar något över min anal för att sen börja smeka den igen. Med ett finger smeker han min rosett, runt, runt för att efter ett litet tag tryckas in i mig. Utan större svårigheter känner jag hur fingret glider in i mig och ut igen. Jag förstår att det är glidmedel han hade haft på. Samtidigt känner jag den stora kuken som fyller hela min fitta men som inte rör sig där inne. Jag vänder på huvudet och ser att Jannis har tagit plats bakom mig och med en hand om sin kuk börjar han att smeka min glansiga rosett med ollonet och sakta sakta pressa in den i baken på mig. Jag försöker att slappna av så gott det går, det gör lite ont men skönt samtidigt. Jag känner hur ollonet har kommit in i mig och då stannar han upp och väntar ett tag, för att låta mig vänja mig. Under tiden som jag försöker att slappna av smeker han min rygg. Medans detta händer är Christos helt still i mig och jag inser att de är väldigt samspelt och detta säkert inte är första gången de delar på en kvinna. Efter ett litet tag drar Jannis sakta ut ollonet en liten bit för att trycka på mer. Han stannar upp, för att snart börja pressa på lite till och då helt plötsligt glider hela kuken in i mig. Han börjar sakta att knulla mig och som på en given signal gör Christos detsamma i fittan. Känslan att få kuk i båda hålen samtidigt går inte att beskriva utan måste upplevas .Jag blev helt vild, det var så skönt med två kukar att jag skrek rakt ut, jag kände mig så fylld så jag inte visste vad jag skulle göra. De rörde sig i takt med varandra, juckade in och ut ur mig, de gånger båda var djupt inne i mig skrek jag högt. Jag kände snabbt att jag skulle få orgasm vilken minut som helst. Jag ville bara känna deras kukar inne i mig en stund till. Jag flämtade och stönade ljudligt, tappade kontrollen på tid och rum samtidigt som jag kom i en otroligt stark orgasm. Jag skrek rakt ut och kände tårarna rinna ned för kinderna, min fitta och anal pulserade runt deras kukar som fortsatte att knulla mig i både fittan och analen.

- Can we come inside of you! Säger plötsligt Jannis bakom mig och jag orkar bara nicka till svar.

När orgasmen ebbat ut låg jag som en trasa mellan dem, kände deras kukar bearbeta mina hål ordentligt innan båda nästan samtidigt sprutade sin sperma djupt in i mig. Både greken i min anal och greken i min fitta tryckte sig djupt in i mig och sprutade. De pulserade och sperman flödade kändes det som. Sakta men säkert kände jag att kukarna slaknade inne i mig. Jannis bakom mig drog sig ur och sa.
- Thank you!

Jag rullade av pappan och lade mig ned på rygg på golvet, blundande och bara flämtade. Jag kände med ena handen ner mellan benen och kände sperman sippra ut ur både min fitta och röv. Kände mig helt bortdomnad och slut i kroppen. Hör några ljud och när jag tittar upp igen är det bara jag i provhytten, min klänning ligger i en hög under stolen, mina underkläder och bikinin ligger kastade överallt på golvet, Draperiet för provhytten är fördraget och jag reser mig sakta upp. Sätter på mig mina underkläder och klänningen och tar bikinin jag bestämt mig för i handen och går sakta sakta mot kassan. Där står Jannis lika snygg som en grekisk gud och helt oberörd, han tar bikinin och stoppar i en kasse han redan har i handen, sträcker fram den till mig och säger:

- Present for you, vackra Svenska flicka!

Och utan ett ord tar jag påsen, går jag fram till entrédörren, jag känner mig både skamsen och urlakad, billig och nöjd. Dörren är låst så jag kommer inte ut, jag låser upp och tar mig ut ur butiken. På dörren gungar en skylt i en kedja där det står "Siesta". Mina krafter finns inte kvar, jag är helt slut helt orkeslös, sperman rinner ner för benen, det ömmar i både fittan och röven och i hela kroppen. Jag går ut på gatan och viftar till mig en taxi. I taxin till hotellet tittar jag ner i påsen och ser att där ligger bikinin och under ligger en broshyr från affären, den stora svarta dildon jag tittade på och en tub med glidmedel. Skakar lätt på huvudet och med ett leende förstår jag varför Grekland som land inte klarar de ekonomiska finanserna!

 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

glennswe

Men va bra detta är!

1/10, 2023 kl. 09:59

#7

~K~

Ojdå.
Det här var extremt tändande...

24/1, 2021 kl. 10:14

#6

Smajlis

Ojoj den här var bland de bättre Klara. Du skriver så detaljerat och levande hur hon upplever situationen så det är omöjligt att värja sig och ryckas med.
Det här var första Bubblannovellen jag läst som även har en liten nationalekonomisk analys som bonus. Tummen upp!

17/5, 2017 kl. 17:14

#5

Klara

Tack Deep och Nyskog, härligt med positiv respons, det ger energi och lust till att fortsätta skriva.

5/7, 2016 kl. 13:49

#4

nyskog

Väldig skön läsning,blev mycket upphetsad.
Ser fram mot en fortsättning.

5/7, 2016 kl. 10:22

#3

Deep

Var precis rätt för mig idag. Tack Klara!

2/7, 2016 kl. 22:27

#2

Klara

Tack Baluns, det värmer att höra!

2/7, 2016 kl. 09:31

#1

Baluns

Du levererar Klara, underbart sexigt ;-)

2/7, 2016 kl. 08:45