Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/7, 2016 kl. 00:17, av TheTenderPoet

Fastbunden, kusinerna

Del 1 av 2 i serien Fastbunden

Kusinerna och jag brukade träffas på släktgården med våra familjer. Nu hade vi blivit blyga för varandra när vi växt upp. Men jag råkar se kusinerna nakenbada. Kan inte låta bli att titta.

Under de flesta somrar när jag var liten var vår familj, mina syskon, föräldrar och jag oftast hos mormor och morfar en stor del av sommaren. De hade en bondgård på landet. Det var ett paradis för barn, en stor vildvuxen naturträdgård, hagar, enebackar och grusvägar. Vanligtvis var det en hel drös kusiner där med sina föräldrar, de flesta av mina kusiner var tjejer, och många ungefär i min ålder. Det var fler som var äldre än vad det var som var yngre än mig. Jag älskade att vara en av få killar i en tjejskock. Vi lekte och gömde skatter och var ute hela dagarna. Det var en underbar tid. 

När jag var 12 flyttade mina föräldrar utomlands några år och vi barn hade bara att hänga med. Det gjorde att vi inte var tillbaka på släktgården förrän den sommaren när jag skulle fylla 17. Det händer så enormt mycket under de åren, jag kände mig enormt blyg inför mina kvinnliga kusiner. Det hade växt in ett avstånd mellan oss. Jag kände sorg över det. 

Vi kom till släktgården när två av mammas syskon med familjer redan var där. Det var Johanna, Anette, Susanne och Niklas som var där av mina kusiner. Niklas lekte med mina småbröder och jag hade hemskt gärna lekt med mina kvinnliga kusiner men de tyckte nog att jag var för ung och omogen. Vilket jag säkert var. Johanna hade växt till en skitsnygg men sval mörkblond 21-åring. Anette var en fyllig, kvinnlig, bastant, grönögd och sjukt sexig 19-åring med långt, lockigt rött hår. Susanne var en 18-åring som ändrat sig mycket sen jag såg henne sist. Hon var mer gullig än söt. Lite underbett, blond med en enorm energi. De ville bara umgås för sig själva och med sina sommarkompisar sen förr. Särskilt Lotta och Hanna. Två mörkhåriga systrar. De var mystiska och gåtfulla på nåt sätt. Inte jättesnygga men sexiga ändå. 

Så jag höll mig själv undan och umgicks mest med mina gamla sommarkompisar. Ett grabbgäng från byn. En kväll när jag hängt med dem är jag på väg hem. Det är fullmåne och en underbart ljum sommarkväll. Marken andas av lätta dofter och tung fuktighet. När jag går förbi sjön hör jag ljusa röster. Skratt och rop. Jag blir nyfiken och går fram. Det är mina kusiner och deras kompisar som badar nakna. Jag gömmer mig snabbt, antar att de skulle bli generade om de visste att jag ser dem. Kan inte låta bli att titta. Så mycket naket. De springer runt i vattnet och skvätter på varandra. Månskenet lyser på deras hud. Bröst, lår och skinkor blänker i mörkret och jag ser de lockande pälstrianglarna mellan benen. Det är en ursexig syn och jag kan inte slita mig. De har badat klart och börjar klä på sig igen. Blusar och korta kjolar, avklippta jeans och t-shirts. Nej, inte redan, tänker jag. 

Men en myra eller nån annan insekt biter mig och jag hinner inte dämpa mitt förvånade rop. Alla tjejerna rusar fram och upptäcker mig. De håller fast mig. De är ju fem så jag har inte en chans. 

- Nämen Micke, inte trodde vi att du hade blivit en smygfluktare. Säger Anette. 

- Är du gammal nog att se nakna kvinnor? säger Susanne. 

- Hur länge har du smugit här ikväll? Frågar Johanna. 

Jag mumlar bara som svar på deras frågor. 

- Vad ska vi göra med honom, undrar Hanna. 

- Vi kan ju inte bara släppa honom, säger Lotta. 

- Han måste lära sig en läxa, att respektera kvinnor, säger Johanna. 

- Vi kan ha lite kul med honom medan vi lär honom att respektera kvinnor, särskilt kusiner, tycker Susanne. 

Det verkar innebära att jag ska bindas vid en tall framför några klippor en bit upp på stranden. Alla dessa unga lättklädda kvinnor som bökar och sliter för att binda mig. Det är inte obehagligt även om situationen är pinsam. @

Jag tänker att det är väl inget straff att få full uppmärksamhet av 5 läckra tjejer. Fast lite orolig över vad de kan tänkas hitta på är jag. De drar av mig alla kläder utom kalsongerna. Sedan börjar de dansa runt mig, lika ovant som sexigt. Även om de verkar äldre och mognare än mig är det här med erotisk dans helt nytt för dem. Det märks. Och nog gör det att jag slappnar av lite mer. De blir mänskligare. Men vilka kroppar. Unga, spänstiga, solbrända kroppar blänker i månskenet. 

- Gillar du att titta på nakna kvinnor? Tänder du på det? Säger Susanne. 

Jag mumlar något undvikande. Det kan liksom bara bli fel vad jag än säger. Men min nedre soldat ger sig tillkänna och avslöjar allt. Det kan inte hjälpas. Alla dessa guppande bröst och spänstiga lår och skinkor. De är ruggigt sexiga även påklädda. Det spänner bra under kalsongerna. 

De cirklar runt mig, retsamt och eggande, de dansar utmanande och kastar blickar som visar att de njuter av att ha mig i sitt våld, ha kontroll över situationen. Anette sätter på musik på en bergsprängare de har med sig. En rå, funkig och groovy rytm får dem att dansa ännu mer sexigt. De ger sig hän åt musiken och situationen. 

Mina kusiners vänner, Hanna och Lotta har långt mörkt hår, lockigt. Hanna har avklippta jeans som visar hennes slanka ben, t-shirt utan BH, jag ser ganska små men välformade bröst under. Lotta har en knytblus med djup urringning och vita jeansshorts, hon har större, ganska runda bröst. De dansar på ett nästan orientaliskt sätt, långsamt och sensuellt. Det är sexigt som fan. De börjar strippa lite långsamt. Själva verkar de njuta av situationen och att se vilken reaktion det får på mig. Det var upphetsande nog att se dem nakna på avstånd. Så här, under dans och i den här kontexten är det det sexigaste jag varit med om. När de långsamt, väldigt långsamt drar av sig T-shirt och blus blottas urläckra bröst. Lottas meloner och Hannas små fina. Det kliar i mig, jag vill känna dem i mina händer. Hanna smeker sina bröst och Lotta väger sina i händerna. De tittar båda utmanande på mig. 

Kusinerna behåller än så länge alla kläder på men de dansar mer och mer erotiskt. Anette är kort och kurvig, långt lockigt rött hår, avslöjande tunn bomullskjol och bastanta brunbrända ben, breda höfter. Tunn vit blus utan BH förstärker hennes stora bröst som fortfarande är ungdomstoppiga. Johanna är den mest återhållsamma av dem, långt ljusbrunt hår, vältränad, medellängd, slank, kort kjol och slimmad T-shirt som stryker under hennes bröst, normalstora och vackert uppnosiga. Hon kollar in vad de andra gör och är lite mer i bakgrunden. Men även hon dansar ibland. Susanne dansar mest erotiskt av dem alla. Uppbobbat halvlångt blont hår som visar hennes smäckra vackra nacke. Hon ser blyg och gullig ut. Små och toppiga bröst, bröstvårtorna skjuter ut under T-shirten. Hon dansar som om hon hade upptäckt en hemlighet och inte visste om hon skulle dela den eller inte. 

De hetsar varandra att ta av mig även kalsongerna. Det blir Hanna som går fram och befriar kuken från det sista klädesplagget. Tjejernas blickar dras däråt och de skriker triumferande. Johanna säger: 

- Ser man på, vår lille kusin är könsmogen och vuxen åtminstone på ett sätt. 

Hanna tar tag i kuken och säger till de andra: 

- Är det inte försats som blänker här. Tänder du på att se oss dansa? 

Jag bara stönar och nickar. Sen säger jag: 

- Det skulle vara ett brott mot naturlagarna om jag inte tände på er. Ber om ursäkt om ni tar illa upp. Men det kan inte hjälpas. Jag är kåt helt enkelt. 

- Även på dina kusiner, är inte det lite perverst?

- Även på mina kusiner, jag rår inte för det, ni är fan så sexiga. 

Kusinerna tittar på varandra, som att de avvaktade varandra. De viskar lite, kompisarna ansluter, de fortsätter prata lågt med varandra sedan går Johanna fram och talar för alla.  

- Vi har pratat med varandra och bestämt oss. Vad säger vi inte. Du får upptäcka det istället. 

Jag blir både lite undrande och nyfiken. Hanna och Lotta börjar sakta dra av sig sina shorts, Lotta har vita trosor med röda prickar på. Hanna har svarta spetstrosor. De går båda fram till mig och börjar kyssa mitt ansikte från varsinn sida. Hanna slickar mig i örat och viskar: 

- Gillar du det här?

Jag bara stönar till svar. 

- Tycker du att jag och Lotta är sexiga?

- Om!

- Vill du se dina kusiner fortsätta dansa?

- Det klart att jag vill. 

- Hallå tjejer, Micke vill att ni fortsätter dansa. 

Kusinerna tar upp sin heta dans, börjar få häng på det nu. De går upp helt i dansen, utom Johanna som är lite mer försiktig, eller stel. Anette rullar med höfterna och hennes BH-lösa bröst studsar under blusen, hon kastar med sitt långa röda hår. Susanne dansar mjukt men dynamiskt och sensuellt, hon ser intresserat på vad Hanna och Lotta gör med mig. Hon juckar med underlivet åt mitt håll medan hon söker ögonkontakt med mig. Oh vad sexigt. Susanne drar av sig t-shirten och hennes små gulliga bröst kommer fram, de ser ut som om bröstvårtorna drogs utåt av något, hon smeker dem och fortsätter dansa. Under hela tiden, kysser och slickar Lotta och Hanna mig över ansikte hals, axlar och bröst. Ibland skymmer de mina dansande kusiner. 

Anette knäpper sakta upp knapp efter knapp i sin blus och frågar förföriskt: 

- Vill du se mina bröst Micke? Är du nyfiken på dem. 

- Det klart att jag vill. Du är så ruggigt sexig. 

Hon knäpper oändligt långsamt och retfullt upp knapparna. Det är så mycket som händer på en gång. Jag försöker uppleva allt. Susanne smeker sina redan bara bröst, medan Anette avslöjar sina knapp för knapp. Hanna och Lotta överallt på min överkropp med tungor och läppar. Kuken som dunkar och spränger frustrerat på mig. Johannas avvaktande registrering av vad som händer och ökande nyfikenhet och inlevelse. Anettes bröst är nästan framme nu, jag ser en djup underbar klyfta som lovar gott. Hon går närmare mig och knäpper upp den näst sista knappen och medan hon ser mig djupt i ögonen sliter hon isär blusen så den sista knappen flyger. Ut kommer två stora uppnosiga unga bröst med proportionerligt sett små vårtgårdar. Detta är perfekt anatomi. Hon går ända fram till mig. 

- Slicka mina bröst Micke. Gör det skönt för mig. 

Jag slickar medan hon håller fram dem så jag kommer åt. Jag tar ena bröstvårtan mellan mina läppar, bearbetar med läppar och tunga, snabbt men ömsint, runt vårtgårdar och bröstvårtor. Slickar på den del av brösten jag kommer åt. Det verkar skönt för Anette för hon flåsar tyngre. I ögonvrån ser jag att Johanna smeker sig över brösten genom kläderna. Det hade jag aldrig kunnat tro. Hanna lägger sig under Anettes kjol och slickar hennes fitta. Nu blir Anette dubbelt bearbetad. Det tar bara några minuter innan hon kommer i ett vrål som ekar över stranden. 

Lotta går fram till mig och ställer sig på en tillräckligt hög sten för att hon ska hamna med underlivet precis framför mitt ansikte. Hon säger: 

- Har du slickat fitta någon gång Micke?  

- Sorgligt lite måste jag erkänna, säger jag. 

- Sätt igång då, säger hon. 

Jag fattar bara inte riktigt hur med händerna fastbundna och trosorna kvar. Jag improviserar, tar tag i ena kanten på hennes vita trosor med tänderna, lirkar upp kanten med tungan först. Drar sedan ner trosorna med hjälp av hennes hjälpande höftvickningar. Den sista biten ordnar hon själv. Hon har en mörkbrun päls med inre fittläppar som öppnat sig som en blomma. De är lustens våta kronblad och jag måste smaka på dem. Hon luktar av mild honung. Jag ger mig hän åt hennes inbjudande fitta. Slickar och nafsar och lapar i mig hennes safter. Hon stönar hackigt och njutningsfyllt. Hon verkar också beredd och uppkåtad, det tar bara fem minuter innan hon kommer. Hon trycker sitt underliv mot mitt ansikte när hon kommer i ryckiga skakningar och det rinner fittsafter längs med mina kinder. Lotta reser sig upp och kramar om mig. 

Susanne kommer plötsligt fram och kysser mig hetsigt och passionerat. Det är både ömhet och passion i våra läppars lek med varandra. Hon ber mig kyssa hennes bröst och jag leker med hennes toppiga kullar och hårda bröstvårtor medan hon stönar högt. Efter några minuter kallar hon fram Annette och så börjar de ta hand om min försummade kuk. Äntligen. Åhhhh vilken njutning att få delta till slut på riktigt. Ser mina kusiner slicka och suga min kuk. Och det känns i hela kroppen. Jag känner mig elektrifierad. De retas lite med mig och stannar till innan jag ska komma. Till slut får jag äntligen explodera. Det svartnar för ögonen ett kort ögonblick och det känns helt fantastiskt. Jag vrålar ut över hela stranden och mina kusiner runkar de sista dragen och ser min spermakaskad spruta över dem och en del landar på Johanna som nyfiket tar lite på sitt finger och smakar på det. 

Nu tittar alla på Johanna som klär av sig. Hon har en mellanblond buske mellan ett par seniga och muskulösa höfter. Hon är mycket kvinnlig. Fina välformade bröst. Hon säger till mig medan hon går fram: 

- Som äldst av kusinerna är det väl inte mer än rätt att jag inviger dig på riktigt. Nu ska vi knulla. Hanna och Lotta, suger ni honom hård igen?

Hanna och Lotta är snabbt framme och tar hand om mig. Det behövs inte många sekunder förrän jag är redo igen. Tjejerna hjälps åt att lossa mina rep och vrida mig runt stammen, bort från stenarna så att Johanna kan komma åt. De binder mig igen. Johanna kysser mig hårt och tar tag i kuken. 

- Vill du Micke? Eller tycker du att jag våldför mig på dig? 

- Jag vill, jag vill, stönar jag. 

Hon vänder upp baken och styr sig på kuken. Jag ser min påle glida in mellan hennes blygdläppar och känner dess hala omfamning. Hennes fitta kramar så ljuvligt om mitt spett. Hon rätar upp överkroppen och juckar långsamt in och ut, njuter av varje drag. Hon får göra hela jobbet, jag har inte mycket manöverutrymme i mitt bundna tillstånd. Vi stönar i takt och de andra ser fascinerat på. Det här är total njutning. Jag kan inte tro att det är sant, tänker jag när allt plötsligt blir kaos på stranden. Hör några röster skrika utifrån mörkret: 

- VAD håller ni på med?!

Alla tjejer rafsar snabbt ihop sina kläder och springer iväg. Jag ser två skuggor komma mot mig utifrån mörkret. 

Fortsättning följer

 

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Huldran

Ett lättsinnigt sommaräventyr.

Det kan inte vara lätt att vara ensam testosteronstinn ung herre bland nakendansande tjejer med luriga blickar och smekande händer. Inte undra på att "flaggstången" reser sig då.
Läser vidare. //Huldran.

13/11, 2019 kl. 20:24