Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/8, 2016 kl. 20:38, av Klara

Effektivare på jobbet

Del 11 av 12 i serien Klaras äventyr

Skolåret har precis börjat med några planeringsdagar inför terminsstarten och vi hade fått information om att vi skulle ha en inspektör från skolverket på besök dessa dagar, som skulle se över bristande rutiner och se till att effektivisera arbetssättet.

Inspektören hade varit på skolan några dagar under sommaren, när vi andra var lediga och läst värdegrunder, målbeskrivningar mm, men nu ville han då ha sig en titt på lärarkollegiet. Vi visste att vi arbetade efter de förutsättningar vi hade. Rektorn var inte intresserad av något förändringsarbete. Hon var gammal och jobbade nu sista året innan pensionen, precis som 4-5 stycken i lärarkåren och de nationella proven i skolan visade på sämre resultat än normen och det var inte skolverket nöjda med. Jag visste ju att det var väldigt ojämn kvalitet i kollegiet och de äldre hade tacklat av och väntade bara på pensionen och var inte intresserade av något förändringsarbete, de ville bara att läsåret skulle gå, så att de fick sluta.

Jag satt där tillsammans med några av mina närmsta lärarkollegor, alla var vi väldigt irriterade över att bli kallade och tvingade att gå på mötet och vi satt och tisslade och tasslade, det kändes som jag hade miljontals grejer att ta tag i istället för att sitta där och höra något jag redan visste om, men som inte heller denna gång skulle bli annorlunda.. Vår chef rektorn, inledde mötet och pratade om det vi hört så många gånger förut, om dagar som var planerade under hösten och allmän info och så avslutade hon med att säga:

- Och som ni blivit informerade om så är vi under inspektion från Skolverket och jag vill presentera Mikael Larsson från Skolverket, som kommer att vara här några dagar för att intervjua er i lärarkåren och prata med er om vilka metoder och arbetssätt vi använder.....

Då kom det in en man i 60 års åldern, lång smal och klädd i en beige kostym, jag hörde inte ett ord mer av var vår rektor sa. Mina blickar var som fängslade på mannen, han var inte direkt snygg, inget hår alls på huvudet, ett par markerade svarta glasögon, ett härligt leende som gick ända upp till ett par glittriga och nyfikna ögon. Jag kände att det hände något i min kropp, det var något med den personligheten som berörde mig oerhört, hans kroppsspråk, han var oerhört karismatisk, så självsäker. Med en naturlig pondus och van talare intog han mikrofonen och jag bara suckade när jag hörde hans raspiga hesa sexiga röst som berättade lite om hans uppdrag. 

Hans blick sökte sig sakta över alla ansiktena i salen och jag hickade till och höll andan när det kändes som om han fastnade lite extra på mig. Han avslutar med att säga, att han gjort upp ett schema för att träffa oss alla i lärarkåren och räknade med att det skulle ta 3 dagar att prata med oss alla om vi höll oss till 30 minuter, han rabblade upp alla namn och tider och jag noterade att jag skulle se honom redan i dag kl 13:00, då han skulle komma till mitt klassrum. Anneli min bästa vän och lärarkollega, hade fått sista tiden för dagen och var upprörd över det, eftersom hon hade tid hos tandläkaren kl 16:00. Jag kände att jag hade massor att göra och fixa i klassrumet så jag insåg att jag skulle bli kvar länge idag, så jag erbjöd mig att byta tid med henne. Anneli tog på sig att informera inspektor Mikael om detta och jag lommade iväg till mitt klassrum och försökte koncentrera mig på något annat än den påverkan han hade haft på mig.

Dagen flög iväg och plötsligt var klockan över 16, men ingen inspektör syntes till och klockan blev närmare kvart i 5 när han klev in i mitt klassrum. Från första stund jag såg honom har jag känt mig både fysiskt och psykiskt dragen till honom. Han är extremt sexig med sin självsäkra, karismatiska utstrålning. När han kliver in i klassrummet och när han ser på mig känns det som om jag är naken. Jag får total tunghäfta och nickar mot katedern. Jag har lagt fram det jag vill visa på katedern och låter honom sätta sig i min stol, medan jag drar åt mig en stol från bänken närmast och av en händelse ”råkar” mina bröst pressas en aning mot hans rygg, när jag ska sätta mig och jag ser en glimt i hans öga. Först kan jag inte sätta fingret på exakt vad det är som är annorlunda, men det går som en blixt rätt ner i mitt underliv och jag blir genast sjöblöt i trosorna när jag ser in i hans ögon igen och konstaterar att hans sexuella åtrå avspeglas i hans ögon – han känner samma sak, han vill ha mig. 

Han lutar sig mot mig och kysser mig glupskt, intensivt och hett. En härligt erotisk, eggande kyss som varar i flera minuter. Kroppen blir som en fiolsträng, det bultar överallt på kroppen och mest i underlivet, jag känner hur hela kroppen förbereder sig på att få känna hans beröring, hans händer på min kropp och han lem, hans hårda lem i mig. Jag låter en hand känna över hans byxor, jag känner hur hans lem är stenhård och bara vill ut ur byxan, jag kan inte låta bli att dra ner gylfen och lirka fram hans hårdhet i friheten, jag har inte sagt något sedan han klev in i klassrummet och jag får fortfarande inte fram ett ord, jag är bara som magnetiserad av denne man och kan inte tänka på något annat än att gå vidare, trots att jag ser att han har en ring på sitt finger. sakta börjar jag runka honom, medans vi fortsätter att kyssas.

Inspektören låter sin hand glida lätt över mitt lår, in under min klänning och fram emot mina trosor. Ett finger glider över mina trosor, som jag är säker på att han märkte, var sjöblöta av mitt sekret från insidan, jag kände hur det riktigt pulserade safter ur mig. Har väl aldrig varit så het och villig förut. Det var verkligen något speciellt med denna man, jag tappade totalt fattningen och fokus på allt annat än det som hände just nu. Han hinner knappt börja smeka mig innan han drar upp mig i stående ställning, sliter av mig alla mina kläder. Lyfter upp mig på katedern och för sin stenhårda kuk mot min fittöppning. Låter kuken glida upp och ner i skåran ett par gånger och smeker klittan med det mjuka, stora, blanka ollonet. Blankt och vått av mina safter. Nu är det min tur att stöna högt igen. Jag är så kåt, vill ha hans sköna kuk djupt i mig. Han stannar upp och tar av sig sina kläder medan han ser mig i ögonen och så äntligen måttar han in ollonet i öppningen, juckar försiktigt för att låta slidan öppna sig och pressar sakta, sakta in kukhuvudet. Det går lite trögt trots att jag är så våt. Han är större än jag trott och det tar en liten stund innan den har glidit in på plats så att han kan börja jucka längre och längre in. Jag pressar huvudet bakåt, när jag ligger på mina armbågar och stönar, gnäller av njutning.

- Å ja, ja, ååhhh vad skönt! Är det första jag lyckas få ur min mun tillsammans med honom.

Känner hur han fyller upp mig, den är så hård och skön. Halvligger på katedern och ser det är lika skönt för honom som för mig. Vi njuter av varandras kroppar, värme, kåthet och kön. Vi är främlingar för varandra men vi kunde lika väl vara själsfränder för vi tänker lika och njuter av sex, jag känner en otrolig samhörighet. Jag vill vara hans sexleksak utan att skämmas för det. Jag vill få känna njutning blandat med en viss smärta. Jag hoppas att han vill dela de här sakerna med mig, om så bara för en gång.

Han har pressat in hela kuken i sin fulla längd, känner hur den slår i botten av mig. Hade han varit lite längre hade det blivit problem för då hade det gjort ont men nu är det precis så att det är lagom. Kuken känns, för han är så grov i mig, men det är blandat med njutning. Kan inte hålla mig stilla längre utan börjar röra mina höfter mot honom, han tar tag om mig och ökar takten. Jag slår benen om honom men han för upp dem på sina axlar istället. Jag ligger på katedern och känner hans stötar djupt och hårt i mig. Vi båda stönar och gnyr av njutning. Jag tar tag om mina bröst och kramar dom, håller i dem  så dom inte svänger så mycket. Han tar bort mina händer och smeker mina bröst, nyper, och smeker om vartannat. Jag vrider mig av njutning och ömhet i vårtorna. Det är en blandad känsla men den ökar min upphetsning enormt, så att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen.

Då drar han sig plötsligt ur. Tar ner mina ben från axlarna, tar ett fast tag om min midja och vänder mig om så jag står på golvet lutad över katedern. Han låter ollonet nosa i min våta, heta fittöppning, retar mig lite. Så kåt som jag är har jag bara en tanke, att få in den hårda kuken i mig igen och knulla tills det går för oss och vi inte orkar mer. Jag juckar bakåt för att försöka föra in den själv. Han skrattar lågt och håller mig tillbaka.

- Vill du ha den, vill du känna min kuk i dig bakifrån?

- Ja, snälla kör i din sköna kuk i mig” Ber jag och försöker förgäves komma åt att föra in kuken i mig igen men han håller mig i ett hårt grepp.

- Nu är du olydig, passa dig annars kanske jag får visa vem det är som bestämmer här, varnar han i mitt öra.

- Snälla, kom in i mig igen, knulla mig!, jag tigger och ber jag i en våldsam upphetsningen och förstår ju med ens varför jag är så fascinerad av honom, vad det är med honom som lockar mig så.

Han sliter tag i mitt hår och böjer huvudet bakåt, håller mina händer samlade i sin ena, i ett brutalt grepp. Jag känner hur det fullkomligt flödar ur min fitta nu, det rinner lite ner på insidan av benen. Jag älskar det han gör med mig. Hur han vet hur han ska behandla mig för att jag ska tända, han fullkomligt styr hela situationen.

- Jag, ska knulla dig när jag är redo, det är jag som bestämmer förstår du? Viskar han i mitt öra med hes, upphetsad röst. Nafsar mig i örsnibben, ner över halsen, bak mot nacken. Biter lite hårdare så jag gnäller till högre.

- Ja, ja, du bestämmer, stönar jag hest.

Han är lika tänd av denna lek som jag, det förstår jag i min kåta dimma. Jag har svårt att stå stilla, hela min kropp är i brand. Jag rör mig som i trans, stönar och gnäller utan att jag knappt är medveten om det. Försöker röra mig bakåt mot honom, vill känna hans styva kuk mot mina skinkor innan den glider in i mig igen. Han verkar veta för han släpper taget om mitt hår och knådar mina skinkor. Gräver ner fingrarna i dem, ger mig några slag med handflatan så jag skriker till av överraskning och för att det svider. Gör inte ont direkt, det tänder mig bara ännu mer. Jag svankar mer och särar på benen medan jag böjer mig längre fram och pressar brösten mot katedern och försöker pressa stjärten bakåt så han ska komma in i mig igen. Han slår några gånger med kuken på mina mjuka skinkor, drar den i skåran, förbi den våta öppningen. Jag gnäller, stönar, ber att få känna den i mig.

Han siktar in sig, för kuken mot öppningen och börjar sakta föra in den igen. Jag vill skynda på honom men han förstår det, så han greppar tag om höfterna och håller mig i ett järngrepp. Jag kan inte röra mig alls. Måste överlåta allt åt honom. Känner äntligen hur kuken sakta glider in och fyller upp mig igen. Hur hård han är, hur den pulserar av kåthet i min dunkande fitta. Glider in centimeter, för centimeter. Känns som en evighet. Jag stönar mer och mer ju längre in han kommer i mig. Till slut känner jag hur han stannar, han har nått botten igen. Håller sig helt stilla i mig. Jag försöker vänta med honom, andas tungt och njuter av känslan av att vara helt uppfylld av en så härliga kuk och knulla denna man.

Nu väntar han ett par sekunder innan han tar tag om mina bägge armar och böjer bakåt, korsar över ryggen. Håller tag om handlederna så jag inte kommer loss medan han har ett supergrepp om min höft. Drar ur kuken i sin fulla längd och stöter in den i en enda stöt. Jag skriker rakt ut av njutningen. Är trång fortfarande, så det känns rätt rejält men eftersom jag är så kåt känns det bara underbart. Skriker till av njutning varje gång han plöjer kuken i botten.

Han börjar knulla mig snabbare, med det greppet kan han hålla tag i mig och pressa sig in snabbt, hårt och djupt. Jag är helt borta av den sköna känslan som sprider mig från min fitta och bäcken. Hör hans snabba och kåta andning bakom mig. Det är så härligt att höra och jag juckar tillbaka lite gör små cirklar med underlivet medan jag spänner mina fittmuskler om kuken. Hör hur han stönar högt av njutning. Han släpper taget om mina armar och lyfter upp mitt ena ben på bänken, grabbar tag om mina bröst och fortsätter knulla mig snett bakifrån med händerna på mina bröst. Känner hans hårda bröstkorg mot ryggen och hör hans andning i örat. 

Han nafsar i mitt öra, viskar kåta saker till mig.

- Du är så skön, fan vilka härliga bröst.  Din fitta är så trång och våt... passar perfekt till min kuk. Åhh vilken vacker och skön kvinna du är.....!

Jag kan inte mer än stöna:  - Ja, ja ja... jag älskar dina händer, din hårda, sköna kuk, vill ha inspektion här varje dag, här i min våta fitta.  Vi kysser varandra snett, en slarvig kyss med massor av hetta. Knullar hårt några tag till innan han avbryter. Med kuken fortfarande kvar i mig.

- Böj dig fram, säger han och puttar ner min överkropp på katedern. Greppar tag om mina höfter igen och särar på benen mer än tidigare. Juckar in och ut, hårdare, djupare. Jag pressar mig ner och svankar så mycket jag kan. Han knådar min stjärt, mina skinkor, gräver ner fingrarna i hullet och drar dom isär. Jag känner honom smeka försiktigt med tummarna mellan skinkorna, över anus ner mot fittöppningen så långt han kommer åt.

Jag svankar, rör mig bakåt, gnäller till, när han rör min bakre öppning. Kan inte låta bli att njuta, det är så skönt. Han stannar till där och smeker intensivt i cirklar. Väter fingrarna och återgår till att smeka min öppning med bägge tummarna omväxlande samtidigt som han knullar mig i mer lagom takt fortfarande med ett stadigt tag om mina skinkor.

Gillar hur han smeker mig, bestämt men ändå mjukt. Känslan av hans kuk i mig samtidigt som han smeker min bak är otroligt upphetsande och jag rör mig snabbare mot honom för att få honom att öka takten. Hans tummar pressar sig sakta in i min stjärtöppning, växlar mellan höger och vänster. Vänjer muskeln långsamt att öppna sig för honom och hans krävande fingrar. Känner saliv droppa ner, det hetsar upp mer. Gör det hela skönare när det är glatt och det går lättare.

 - Är det skönt, är det skönt att bli smekt i stjärten samtidigt som jag knullar dig? frågar hans hesa sexiga stämma med ett darr på rösten. Han tänder på detta, det är inte svårt att höra och känna.

- Ja, det är skönt, underbart jätteskönt!  svarar jag stönande stötvist och flåsande, där jag ligger med huvudet mot katedern och bara tar emot och njuter.

- Jag ska inte knulla dig i stjärten i kväll, det kan vi göra en annan gång, jag vill bara se att du njuter av det. Fortsätter han flåsande.

- Mmm, ja, snälla fortsätt! säger jag bara. Är så inne i njutningen att jag knappt hör vad han säger, men det har ändå gått in i mig. Han vill träffa mig igen, härligt! Inte mig emot.

Han ökar takten och knullar mig hårdare och fortare med en tumme införd djup i mig, den andra smeker fortfarande öppningen. Jag stönar högre och högre liksom han. Känner honom pressa in den andra tummen med. Letar sig in och smeker den känsliga, tunna väggen mot slidan där hans kuk jobbar. Det är otroligt skönt och jag känner att jag kommer komma när som helst. Jag juckar så hårt jag kan för att få honom att fylla upp mig överallt, hårt, djupt och snabbt. Han verkar förstå att jag inte vill att han håller tillbaka mer, utan ger allt.

Byter tummarna och för in två fingrar i min anal istället för att komma längre in och knullar mig våldsamt i mina bägge hål tills vi skriker och krampar tillsammans. I flera minuter har våra kroppar muskelryckningar i extas och vi har fullt upp med att hålla oss uppe. Till slut ebbar det ut så smått och jag faller ihop som en hög på katedern. En nöjd och slut kvinna, som känner hur hans sperma rinner ur kroppen och ner över ljumsken, låret och katedern! En ordentligt laddning bjöd han mig på.

Han är en vältränad man för sin ålder, det märker jag direkt när han ställer sig och börjar ta på sig sina kläder som ligger utslängda på klassrumsgolvet, dock är han är lite rödbrusig i ansiktet och några droppar svett har samlats i pannan.

 - Wow, det trodde jag inte att jag skulle vara med om, när jag kom hit i morse, säger jag trött men glad där jag ligger kvar och nöjt bara tittar på honom.

- Nej, verkligen inte. Det var så skönt, du är en härlig kvinna. Du, jag måste ta och åka hem nu, har ju en fru som väntar och som undrar om jag blir alltför sen, men jag vill gärna träffa dig igen, är det ok för dig? Du hade ju så mycket synpunkter så jag hann inte med och lyssna och notera allt, vi kanske ska säga sist i morgon också? Säger han och blinkar med ena ögat.

Självklart jag vill, tänker jag, men vill inte verka alltför ivrig men svarar ändå alldeles för snabbt :

- Visst, gärna. Det här gör man ju gärna om, jag ler och skrattar lite.

- Bra då säger vi så! Han kysser mig mjuk och säger hej innan han går.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Sixten

Du kan verkligen beskriva det underbara som kan hända mellan en kåt kvinna och en kåt man. Enligt mig är du en av de allra bästa författarinnorna här hos Bubblan. Jag önskar att du skriver fler "kåta" noveller
Sixten

6/3, 2018 kl. 16:42

#2

Smajlis

Underbart berättat och ett klassiskt lärare-elev rollspel fast här var det läraren som fick vara vid den klatschande änden av linjalen så att säga.
Vällustigt berättat som vanligt. Stjärna i kanten.

17/5, 2017 kl. 18:04

#1

Deep

Jaså! Det är därför vissa lärare alltid gick omkring och smålog i början av det nya läsåren! ;-)
Lagom rätt på berättat. Tack för inblicken, Klara.

22/8, 2016 kl. 08:22