Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/10, 2016 kl. 12:11, av TheTenderPoet

Visste inte vad de ville prata med mig om

Del 1 av 1 i serien HardForThree

Jag var på afterwork med några kvinnliga kollegor. Jag var den enda mannen i sällskapet. Efterfest sedan hos en av tjejerna. Där fick jag en överraskning jag aldrig hade kunnat drömma om.

För några år sedan jobbade jag på ett stort multinationellt företag. Vi var ett ganska stort gäng där från vår enhet och några andra enheter som ofta träffades på fritiden. Fikade, tog en öl, bowlade, gick på konsert, festade och bara trivdes ihop. Många av oss hade familjer så det var sällan som alla kunde följa med. Det var lite löst och spontant. Eftersom min fru jobbade jämt och bara hade energi över för att överhuvudtaget märka mig mer än i helgerna så hängde jag ofta på när gänget ville göra något. 

Anna var den i gänget jag trivdes bäst med, vi var nära och kunde prata om allt. Hon var snygg och läcker dessutom som ren bonus. Ganska storväxt men vältränad och med perfekt balanserad kropp. Hon var en vild och otämjd naturkraft, charmig som tusan. 

Vad ingen i jobbgänget visste var att jag i smyg hade börjat hänga på vuxendejtsajter för att leva ut mina fantasier virtuellt. Jag ville ha det hemligt än så länge. En av mina drömmar var att bli förförd av flera kvinnor samtidigt. Jag hade hittat några chatrum för oss med såna fantasier. Det var sällan det blev något chattande som tände till men ibland hände det. 

Några gånger hade jag chattat samtidigt som tre kvinnor som verkade känna varandra, det blev riktigt hett en gång. Att det skulle kunna hända i verkligheten trodde jag inte mycket på. Självklart chattar många om sånt de aldrig skulle drömma rytom att göra i verkligheten Men det var en spännande fantasi. 

En kväll när min fru var på kurs några dagar och både jag och Anna skulle vara komplediga dagen efter ringde hon och föreslog att vi skulle gå ut och ta ett glas vin. Jag var inte svårövertalad. Vi hade inte mer än druckit ett halvt glas förrän två av Annas kompisar dök upp. Veronica som också hörde till samma jobbgäng som vi och Britta, en gammal kompis till Anna. Vi bjöd in dem att sitta ner med oss. 

Veronica var rent objektivt en ren skönhet, jag visste det men kände mig inte riktigt berörd av henne på det sättet. Hon var skärpt och rolig, kul att diskutera med. Men den här kvällen glödde hon på ett särskilt sätt. Och för första gången var jag riktigt attraherad av henne. 

Britta, visste jag sedan tidigare, var mer än vad man först såg. Vad man först såg var en yppig, mkt kvinnlig men blyg blondin. Hon såg ut som om hon just hade stigit ut ur en 50-talsfilm. Hon verkade blyg men hade en skön absurd humor. Hon kunde plötsligt komma med en sån där oväntad kommentar som fick hela bordet att gapflabba. 

Det blev en ovanligt trevlig kväll. Vi drack vin i långsam takt, diskuterade, skrattade och stortrivdes. Tyckte alla tjejerna var lite småflirtiga och själv kände jag mig i högform. Efter några timmar gick jag på toan, när jag kom tillbaka och satte mig säger Anna med allvarlig min, vi har något vi vill prata med dig om. Shit! Tänker jag, vad är det nu? Stämningen var...jag hade svårt att känna vad det var men det kändes lite smånervöst så där. OK sa jag. Det lämpar sig inte riktigt här sa Anna, vi tar det hemma hos mig. 

Vi tog en taxi och jag hamnade i baksätet tillsammans med de båda andra kvinnorna. Jag visste inte om jag inbillade mig men jag tyckte att båda kvinnorna tryckte sig mot mig. Att känna kvinnolår mot mina ben från båda sidorna gjorde mig upphetsad men jag visste inte om de ville det. De kanske bara var avslappnade, fullare än mig och inte riktigt kände, vad vet jag. Jag försökte dölja mitt stånd genom att lägga jackan i knät. 

Uppe i Annas lägenhet bjöd Anna in oss i vardagsrummet. Hon öppnade en flaska vin till. Jag tror vi behöver den här sa hon. Nu var jag lite nervös, jag undrade verkligen vad de ville. Något på jobbet kanske? Vi satt i en hörnsoffa och jag tyckte verkligen att flera av dem fotflirtade med mig. Alltid trevligt men nu när det var två samtidigt visste jag inte hur jag skulle hantera det. Om de båda utan vetskap om den andra fotflirtade med mig. Åh nu kom den tredje med i leken också. Det här blir komplicerat tänkte jag samtidigt som en annan del av mig stornjöt av uppmärksamheten från tre sexiga kvinnor. Hur sannolikt är detta? Att tre kvinnor samtidigt flirtar med mig, njut! Njut med allt du har, sa jag till mig själv. 

Behöver vi inte lite kaffe nu, kan inte du fixa det åt oss, sa Anna. Jag hade ju varit på fest några ggr där förut så jag hittade. Jag fixade kaffe så snart jag kunde för jag ville tillbaka till de andra. Efter fem min kommer Veronica ut i köket och säger, vi har en överraskning åt dig, ta på den här säger hon samtidigt som hon sätter en ögonbindel på mig. Hon trycker sig mot mig bakifrån och kysser mig i nacken. Sedan leder hon mig någonstans i lägenheten. Just det! Kommer jag på, jag fyller ju år nästa vecka, det kan det vara. Men det var inte tårta som väntade. Nu HardForThree, vi vet vad du håller på med på nätet, säger Britta, du gillar att hänga på sidor om sex med flera kvinnor. Vad har du att säga om det? Jag blev helt tyst och tänkte febrilt. Shit hur fick de reda på detta? Det var mitt alias på de sexdejtingsidor jag brukade hänga på. Hur skulle jag ta mig ur det här? Vad tänkte de göra? Du är tyst, sa Veronica, har du inget att säga? Alltså jag...eh...jag har bara chattat...vet inte...lite pinsamt detta...ni måste tycka....alltså...faan...

Plötsligt känner jag händer smeka mig. Tungor i öronen och det går varma ilningar genom hela mig. Någon lyfter upp tröjan och smeker min mage och ner mot ljumskarna, en annan smeker mig i korsryggen och tar sedan ett fast grepp om mina skinkor. Jag känner kyssar över ansiktet. DETTA hade jag inte väntat mig. Nu händer det, tänkte jag, min sexdröm. 

Ögonbindeln gjorde att jag blev överraskad hela tiden. Jag kände hudsensationer på olika delar av kroppen, blixtar av vällust och varma förnimmelser. Och att det var med tre kvinnor jag verkligen gillade och tyckte var stekheta, det var ganska enastående. Jag smekte och kysste själv överallt där jag kom åt. Ibland kände jag läppar mot mina och jag svarade villigt. De började klä av mig snabbt och hetsigt. 

Jag hör Annas röst mer hes än vanligt, hård, känner jag, är du hård för oss alla tre som du påstår i ditt alias? Varför kallade jag mig det? tänkte jag. HardForThree. Idiotiskt, men jag trodde aldrig jag skulle få en möjlighet att få det testat. Men just nu var jag kåtare än vad jag nånsin varit sen jag lämnade tonåren. Och jag var villig att åtminstone sättas på prov. När jag var helt naken drog de ner mig på en madrass. Jag kände händer och tungor över hela min kropp. Jag försökte själv få tag i dem men Veronica sa, ligg still, det blir din tur att jobba sen. 

Nu rörde sig två tungor och läppar runt min kuk, de sög inte än utan bearbetade både pung och påle med tungorna. Det var ljuvligt. Det var en långsam stegring som var ren njutning. Runt hela min kropp känner jag händer som smeker mig. 

Jag hör Annas välkända röst med en ny klang, det var faktiskt oss tre du chattade med häromdagen. Vi tyckte alla att det tände till lite extra och tyckte det skulle vara ännu bättre IRL och planerade detta, hoppas du inte tar illa upp. Hur skulle jag kunna ta illa upp, jag älskar det, kyss mig snygging. Nu blev det en het läppduell med Anna. Gud den kvinnan kunde kyssas. De andras tungor for fortfarande över mitt stolta spjut. 

Anna, jag vill slicka dig, sa jag. Hon sänkte sitt underliv mot mitt ansikte och jag känner en go buske och en kryddig doft, som höstlöv och kanel. Jag bara andas varmt först i hennes underliv, sedan bekantar jag mig med hela området med tungan som jag pga ögonbindeln inte ser, försöker lära mig hennes fitta utantill. Jag försöker hitta hennes njutningsdialekt, hur hon gillar att bli slickad, jag testar några varianter och märker på hennes reaktion vad just hon gillar bäst. Jag älskar att höra henne njuta och märka de där små första korta vågorna av darrning i henne som blir längre efterhand tills de kommer tätare och till slut exploderar. Då fyrar jag nästan av också. 

Nu är det min tur säger Veronica. Och min säger Britta. Nästan samtldigt sänker sig Veronica över mitt ansikte och Britta över min kuk. Åh det är varmt och vått när Britta omsluter mig. Veronica sänker sin fitta över mitt ansikte, hon har ganska ansat hår och stora blygdläppar. Hon luktar mustigt och jag föreställer mig hur den ser ut och tycker det är sexigt. Märker efter ett tag att hon gillar mer direktare och hårdare slick. Nu börjar det bli omöjligt att hålla tillbaka längre och jag kommer med ett halvvrål. Britta lugnar sig motvilligt, efter någon minut börjar hon utan att röra sig för övrigt krama med musklerna och min kuk kan inte motstå det, den är redo igen och Britta fortsätter, pausen har gett henne nya krafter nu rider hon mig intensivt, snabbare och snabbare tills hon kommer i ett underbart utdraget njutningsgny. Nu dröjer inte Veronica länge förrän hon också kommer i en högljudd orgasm. Jag har inte kommit än denna gång och är fortfarande kåt. 

Nu suger Anna min lem nån minut innan hon grenslar den, jag minns hur hon smakade och kändes mot mina läppar och tunga, nu sluter sig hennes nedre läppar om mig. Jag kan föreställa mig hur det ser ut med hennes håriga buske och det får mig nästan att komma, jag koncentrerar mig istället på Britta som vill att jag ska ta hand om hennes bröst, som om det skulle vara mindre upphetsande. Känner hennes brösts hela förunderliga tyngd och ger mig hän, det känns som en mogen kvinnas och jag utforskar dem gärna. Jag hör hur Anna njuter när hon rider mig, ibland gnider hon sig istället fram och tillbaka, då känner jag hennes blygdläppar glida runt nedre delen av min lem och det är så skönt. Anna och jag ökar takten mer och mer samtidigt som jag slickar Brittas goa bröst. Åhhhhh jag kommer nuuuuuuu!! Anna tvekar men jag säger, fortsätt! Hon hinner innan den slaknar och hon kommer efter bara nån minut. Hon kommer i ett vibrerande Ah-ah-ah-ah, och det är det sexigaste ljud jag hört på länge. 

Veronica lägger sig intill mig och viskar, nu kommer slutprovet, tredje gången, jag är gärna den tredje kvinnan, vad tror du? Säger hon samtidigt som hon smeker min trötta men redan lyckliga lem. Det tar ett tag, hon hjälper den på traven genom att liksom smeka den med sina bröst. De är inte så stora men fasta och med långa hårda bröstvårtor. Det tänder mig att känna hennes bröst mot min kuk och den får sakta liv igen. Hon vill att jag ska knulla sked med henne, jag känner att hon är lite trång, ahhhh hon är sköööön! Jag smeker hennes ena bröst och bröstvårta, det som jag kommer åt när vi ligger sked. Jag kysser och nafsar henne i nacken, gillar hennes doft hon luktar som nybakat bröd. Anna ligger bakom mig, kysser min rygg, smeker mina armar. Veronica kommer, snabbt, kort och oväntat. Hon ligger kvar ett tag. Jag smeker henne där jag kommer åt som ett efterspel. 

Nu vill Anna fortsätta det som Veronica inte hann avsluta med mig. Hon vill att jag tar henne bakifrån. Så för andra gången idag besöker jag Annas grotta med min kuk. Det är så gott även bakifrån. Vi håller på länge, mmm vad gott att kunna hålla på länge, länge, att njuta, att ge njutning, en klar fördel när man redan kommit två gånger. När Anna börjar närma sig förstår jag på de båda andras andhämtning att de smeker sig själva och det gör mig ännu mer tänd. Anna närmar sig, det känner jag. Jag är också ganska nära men DÄR går det för Anna och jag kommer minuten efter och det känns ända ifrån ryggraden. 

Vi tar något glas vin till allihopa sen somnar vi utmattade i en enda stor hög.

  • Del 1: Visste inte vad de ville prata med mig om.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.