Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/11, 2016 kl. 23:03, av Mr_Solen

Omdaningen

Del 2 av 6 i serien Lottomiljonären

Sven stod utanför stället som skulle fixa till hans yttre och kände sig nervös. Efter ett par timmars behandling klev han ut som en ny fräsch kille redo att leta efter tjejer. På Grönan kan allt hända och det gjorde det.

Omdaningen

 

Sven vaknade och kände sig ganska tillfreds med livet nu när den värsta bojan var borta. Oskulden hade verkligen hållit honom tillbaka och nu kunde han verkligen blicka framåt. Pengarna ja, han hade inte haft ont om pengar tidigare direkt, inte vart den som bränt av en massa på teknikprylar, dyra semesterresor eller ett häftigt festande. Nu med miljonerna insåg han att han verkligen kunde göra vad han ville. Träningen var en bra start för oavsett så gällde det att vara i bra form, nu ville han även träna upp sitt självförtroende och kanske byta stil.

 

Han gick runt hemma och såg på sin lägenhet som var ganska sparsamt möblerad men ändå välstädad. Möblerna bestod mycket av sådan han fått ”ärva” då han flyttade hemifrån, Hans mamma hade hjälpt honom med gardiner och utan att tänka på det hade han följt hennes råd med att byta två gånger per år i samband med att han tvättade fönstren. Ibland hände det att han fick besök av kompisar men ingen av dem var några som heller brydde sig om hur det såg ut. På TV hade han sett några inredningsprogram, Ernst bl a, och någon gång hade han väl tänkt tanken på att ha ett hem inrett som de visades på TV.

 

Med sina pengar fick han lite nya tankar på att fixa till något. Han bodde kvar i den förort som han var uppvuxen i och att flytta in till stan var ju bara något alla rika hade råd med. Han kände direkt att även tanken på att köpa en lägenhet vore något. Först ut fick ändå bli att hitta sig själv. Han sökte och hittade tillslut ett ställe som även riktade sig till killar där man kunde få hjälp med både frisyr och allt inkl tips på kläder. Han ringde och lite nervöst började få fram vad han ville. Tjejen som svarade började fråga om vad han hade för förväntningar osv och hon förklarade även att många vart väldigt nervösa inför besöket. Det hände att många bokat av i sista stund för att de inte vågade. Hon berättade även att de som gått igenom i efterhand kände en lycka av att få den hjälp som fanns.

 

På utsatt tid klev han in i butiken som bara hade ett litet väntrum mot gatan, Sven? frågade tjejer vid disken. Han nickade och hon kom fram och hälsade honom välkommen med en kram, Sven vart lite paff av det hela men lyckades krama och hälsa tillbaka. Tjejen var en väldigt söt blondin hann han se och när hon sedan berättade att det var hon som skulle vara med honom i hela processen. Han betalade den överenskomna summan, ”Många tusen var det” men så ingick det även en massa kläder och även olika behandlingar som inte hunnit lägga på minnet var det var när han bokade. Hon fick komma in innanför ett draperi och här var utrymmet större. Hon visade de olika rummen och först var det tydligen fot och handvård.

 

Han hade uppmanats att ha ledig kläder, gärna shorts och de ända han hade var ett par väl använda bermudas upptill hade han en sommarskjorta som han syrra gett honom i födelsedagspresent för ett par år sedan, den var inte mycket använd och kändes fräsch. Han fick sitta upp en skön stol och direkt fick sätta fötterna i ett bad med varmt vatten och något medel i. Tjejen som presenterat sig som Åsa, pratade vidare om allmänna saker, jobb, intressen, förhållande mm. Sven började känna sig ganska avslappnad förutom att Åsa verkligen var en söt tjej med ett härligt skratt och en öppenhet. Att hon sen under den ganska lediga vita rocken troligen hade en fantastisk kropp.

 

Sven insåg att det var väldigt skönt att sitta och få fötterna fixade samtidigt som Åsa pratade på och utan att tänka på det kom hon in på mer personliga frågor. Sven övervägde att berätta att han nyss blivit av med oskulden, dock inte var och med vem som han kände fick bli hans hemlighet. Åsa hade verkligen en skön stil och de skrattade gått åt varandras skämt. Sven kände hur han vågade släppa loss och mindes Klara och hans samtal där hon i sina peppanden sagt att han var en ”oslipad diamant”. När fötterna var klara och han fick dem torkade var det dags för händerna. Hon skrattade gott å att han var som de flesta killar som totalt struntade i händerna, men lade snabbt till att om de bara visste har en kvinna uppskattade välvårdade händer både att se på och bli smekta av skulle hon troligen ha fulltecknat på salongen.

 

Han kände direkt att det kanske var ett inspel och utan at tänka på vad han sa så konstaterade han att när hon nu visste att han både hade välvårdade fötter och händer skulle hon våga något med honom. Hon skrattade till av hans skämt men med blicken som han fick kände Sven att det kanske var något. Han vågade kika lite extra på Åsa och även njuta av den ganska generösa urringningen. När hon skrattade såg man brösten röra sig innan för blusen. Sven fick hålla på sig för att inte fullständigt klä av henne med blicken.

 

Turligt meddelade hon att händerna var klara och att det var dags för en paus. Hon frågade om han ville ha kaffe eller något kallt eller t o m ett glas vin? Hon var snabb med att säga att vinet hade hon inte tillstånd för men att med vissa kunder kunde hon erbjuda detta. Sven kände att detta var lite exklusivt och tackade ja till ett glas. Hon öppnade en kyl och fick fram en box med Rosévin och hällde upp ett glas. Vin var väl inte det han direkt köpte men tyckte inte illa om det och detta passade perfekt i värmen.

 

Nu var det dags för håret, han fick sitta i en skön soffa och vänta en stund med sitt vin. Åsa meddelade att hon väntade på frisören som skulle komma vilken minut som helst. Efter 5 minuter rasslade det till i dörren och in kommer en kille i högsta fart och som en tafflig ursäkt berättar om sina strapatser. Åsa är snabbt på och tar ned honom och säger att hans kund väntar. Sven blir lite orolig och inte mindre när killen kommer in och är väl ett praktexemplar på en mycket feminin kille. Han går direkt fram och hälsar och får Sven att flytta till frisörstolen. Tillsammans med Åsa diskuterar de lite olika upplägg och Sven känner att det är lika bra de får styra, man kan ju alltid ta till en 3 mm om det inte passar.

 

Killen visar sig vara trevlig och väldigt kunnig och nu får en beskrivning på hur de tänker sig håret. Sven som även här inte lagt ner några mödor på frisyrer tidigare tycker det är lite spännande att se vad som växte fram. Han var ganska korthårig innan men ändå lyckades frisören få fram ett nytt sätt att forma frisyren. Han beskrev att med det hår Sven hade skulle denna vara väldigt lätt att fixa på morgonen. Egentligen bara borsta igenom på morgonen och sen var det klart. Sven kikade och lyssnade läraktigt och det var en väldig skillnad mot hur han haft det tidigare. Frisören kikade på Svens skägg och mustage och fråga lite försiktigt om han var väldigt fäst vid det.  Sven svara ärligt att det mest var praktiskt dvs man slapp raka sig varje morgon.

 

Frisören sa kort och ganska övertygande att han skulle få ett helt nytt mycket mer attraktivt utseende om han tog bort allt. Sven om ändå bestämt att gå igenom den stora förändringen gick med på att ta bort allt. Frisören sken upp och utryckte sin glädje över beslutet. Sven fick nu för första gången prova på att bli rakad av en frisör. Ur sin väska tog han fram en gammal rakkniv och sa att detta var det allra bästa att bli rakad av. Snart satt Sven med lödder i hela ansiktet och ”kniven mot strupen”. Frisören lugnade honom med att han var ju inte direkt den första i världshistorien som vart rakad på detta sett. Allt gick bra och utan blodspillan, Sven kunde känna på sin lena kind. Det var väl över tio år sedan han rakat sig helt. Frisören sa att efter rakning måste man ha lite rakvatten och tog fram en ny västa full med olika märken. Åsa kom förbi och tillsammans valde de ut ett märke. Sven kände hur det drog ihop sig i skinnet av rakvattnet samtidigt som det spreds en spännande doft i hela rummet.

 

Både Åsa och frisören stod och betraktade Svens nya look och båda var överens om att det vart otroligt bra, ett underbart rakvatten fyllde Åsa på. Upp och hoppa för nu är det kläder sa Åsa frejdigt. Sven var med och nu kom de in i ett rum fullt med både tjej och killkläder. Här sa Åsa och visade på ett antal plagg, detta är vad jag föreslår. Sven kikade nyfiket och slogs av att det inte fanns ett par blåjeans så långt ögat nådde. Åsa tog ett par byxor och en skjorta och bad honom prova. I provrummet som var väl tilltaget med en stor spegel fick Sven av sig sina kläder och kikade på sin kropp. Magen tycktes ha minskat och i övrigt såg han nöjd ut. Även i ansiktet såg det riktigt bra ut med frisyren och att inte ha skägg. Kuken låg trygg i de för dagen lite tajta kalsongerna, han fick på sig brallorna som satt perfekt över rumpan och när han knäppte gylfen kom han åt kuken och direkt kände han hur det började strömma till. Just som han stod med ena armen i skjortan kom Åsa in. Jag hoppas du inte är blyg av dig, är det så såg går jag ut. Sven sa kort att det var OK och Åsa gick fram och hjälpte honom med skjortan och började knäppa knapparna.

 

Hennes fingrar nuddade hans hud och det räckte för att det åter skulle börja strömma. Hon vände upp honom mot spegeln och utbrast; vilken kille! För en stund kände Sven hennes bröst mot ryggen och som han redan kände vart det inte bättre. Av med kläderna så provar vi nästa plagg hörde han Åsa ropa. Av med skjortan och när han drog ner brallorna kände han hur det vart halvstyvt i kalsongen. Tur de var lite tjata annars hade tältet vart ett faktum. Åsa måste ha sett att det hänt något och frågan om det var Ok eller om han behövde en paus. Vi kör på sa Sven och nu gick det fortare och även fast Åsa nästan smekte kuken då hon rätta till ett par byxor kunde de komma i mål utan några större skandaler.

 

Sven kände sig mycket nöjd med hela dagen och tackade Åsa för allt och för att verkligen visa på mot gjorde han en antydan till en kram Åsa svarade direkt och kramade honom. När Sven släppte var det som att Åsa kramade till lite extra och att känna hennes bröst pressas mot sig var så härligt. Åsa sa kort att hon verkligen var nöjd med dagen och att han nu var väldigt attraktiv. Sven tog sig hem och i sin lilla spegel kunde han åter kika på resultatet och även han kände att han såg väldigt bra ut.

 

Han kände en lust att gå ut på stan för att se reaktionerna men han visste inte riktigt vilka ställen som funkade. Det fick bli Grönan i brist på bättre, och väl där var det tydligen dans på dansbanan. Orkestern var några han kände igen även om han inte var dansbandsfantast. Det svängde ju och solen sken och det var tämligen många tjejer där även i hans ålder. Han var inte heller någon mästare i att dansa men morsan och syrrans tappra försök hade tillslut gjort resultat och han kunde några danssteg. Försök hålla takten bara så ordnar sig resten hade de sagt.

 

Just som han stod där kom det fram en tjej och frågade om han ville dansa. Att bli uppbjuden var väl för bra för att vara sant. Det var en lite snabbare låt och de dansade ut. Han tyckte att han fick till dansen riktigt bra och kunde se på tjejen som var riktigt fin och den korta kjolen visade ett par snygga ben. När dansen var slut tog han tag runt henne midja och hon utbrast spontant att han verkligen dansade bra. Sven sög åt sig av berömmet och när nästa låg började var den lite lugnare. Tjejen var snabbt och lade sina armar om han hals och han greppade då om hennes midja. Hennes lagom stora bröst pressades mot honom och han verkligen njöt av läget. Nu gäller det att inte få stånd bara intalade han sig själv. De dansade runt och trots att de var så nära fick de till en bra dans, nästa också sa tjejen lite bedjande när andra låten tagit slut. Han hade lärt sig att man dansar två danser normalt, blir det tre är det ”halva inne”. Sven såg på henne och hennes ögon var så fina och han kände direkt att det var lite extra. Låten började och nu vart det en riktig smörsång och en lugn dans. Tjejen sa att hon verkligen gillade låten. De var i mitten och nu var det nästan fullpackat på dansgolvet och tjejen fick en stöt så hennes nederdel pressades mot Sven. Han lät sin hand glida ner just över hennes rumpa och det resulterade att tjejen pressade sin fitta mot hans lår. Han hade aldrig känt den spännande känslan och givetvis fick det kuken att reagera, tjejen måste han ha känt det och gned sig mot kuken. Hon var nästa lika lång som han själv så med lite vilja kunde kuken hamna direkt mot hennes fitta.

 

Det var som att allt gick hans väg när hon ställde sig på tå och nu vart det en väldigt bra nöjd. Sven pressade på och att de uppenbarligen var lika kåta var helt klart. Låten tog slut och de stod kvar en stund, håll i mig lite sa hon, då hon kände sig lite vimmelkantig av dansen. Sven kramade henne lite extra och så kunde de gå av dansbanan. Han fick en extra tryckning i handen när de skildes. Sven såg att hon drog i väg mot några kompisar och gick själv för att läska sig. Den starten på kvällen krävde vätska. Väl tillbaka började en ny dans och han fångade den tjej som stod närmast. Dansen vart helt ok men hon var inte den som ville kramas.

 

Kvällen fortsatte och på golvet mötte han ibland första tjejens blick och fick ett leende. Han såg bort mot tjejerna och såg att de tydligen såg åt hans håll. Han kände att det kanske var läge att försöka och tog mot och gick fram och bjöd upp tjejen som genast tackade ja. Hon sa att hon hoppats på att bli uppbjuden av honom. Sven såg att det kändes väldigt bra och när musiken drog igång i en lugn låt gled de direkt in i varandra famnar. Efter halva låten hörde han tjejen viska att det var så mysigt att dansa med mig. Sven kontrade och sa att det var hennes ögon som verkligen fick honom att bjuda upp igen. De så på varandra och nu var det som att alla andra inte fanns på golvet

 

Sven lade sin kind mot hennes och kramade henne lite extra. När låten var slut släppte de inte tagen utan bara såg på varandra. Å ditt rakvatten, var har du hittat det, luktar så himla gott och passar så bra till dig. Sven kände att han verkligen njöt av att få beröm. Åter i dansen pressade de mot varandra kuken var åter hård och nu var det som att båda ville komma så nära varandra. Han provade att pussa hennes kind och direkt gled deras munnar mot varandra och nu gled tungorna in varandra. ÅÅÅ stönade hon och pressade lite extra om det nu gick. När dansen var slut sa han att han gärna vill gå och ta ett glas vin eller så och frågade om hon ville göra honom sällskap. Tjejen sa att hon gärna ville det men skulle bara säga till hennes kompisar. Det gick bort mot de andra och sven presenterade sig och samtidigt som hon sa att de skulle ta en promenad. Vi hörs på telen sa de när vi skiljdes samtidigt som de kunde ana deras gliringar. Sven tog hennes arm och så gick de vidare. Han insåg att han inte visse vad hon hette och på frågan svarade hon Frida.

 

Vid vattnet fanns ett bord och Sven gick och hämtade varsitt glas vin. Han gick på rosévin i brist på bättre. Å Rosé sa hon det gillar jag. Yes hann Sven tänka för sig själv. De pratade på och lärde känna varandra och hon var jättelätt att prata med och snart hade de kört sina livshistorier för varandra. Det var bara lottovinsten som Sven höll för sig själv. Frida berättade att hon var frånskiljd och hade två barn som var hos sin pappa. Ganska skönt konstaterade hon att kunna få varannan vecka för sig själv. De gick en sväng och vid ett nallebjörnsstånd tog Sven att par lotter och lyckades vinna en stor panda. Frida var överlycklig och gav honom en kyss. De gick vidare ut från Grönan och så kom frågan som Sven bävat för, vad skulle hända nu. Frida hade dock bilden klar och de tog en taxi direkt hem till henne. I hissen vågade de släppa loss lite och hånglade vilt.

 

Inne hos Frida fortsatte hånglet och nu var det en kapplöpning om att få av kläderna. Sven hade redan sett att hon hade en sexig kropp och att få se den naken gjorde att kuken nu stod hård och redo. När han drog ner kallingarna fick Frida en suck av längtan och gick direkt ned och slukade kuken. Hon växlade mellan att suga in så långt hon kunde till att slicka på skaftet och ner mot pungen. Det vart så intensivt men ändå passionerat att det nästan höll på att gå för Sven. Men han ville annat och drog upp henne för att bära henne till den stora sängen. Frida gick igång och börja prata snuskigt speciellt då Sven började kyssa hennes ben för att långsamt närma sig fittan. Sven insåg att smaken av fitta var helt underbar och hetsande. Att med tungan få vicka på klittan var extra häftigt speciellt när tjejen njöt och stönade extra. Han fortsatte kyssandet uppåt. Fridas ord om att ”slicka mig mer” ” sug på mina bröstvårtor” hetsade honom och när munnen närmade sig brösten valde han att retfullt slicka sig närmare vårtan som stod styv.

 

Han blåste på den för att hetsa ytterligare innan han mjuk omslöt den med sina läppar. Frida stöna högt och pressade hans huvud mot bröstet. Sven sög vårtan och njöt av den sköna känslan att ha en styv bröstvårta mellan läpparna. Kuken var hård och när Frida skrek ut att han skulle knulla henne var han inte sen och låta ollonet glida mellan läpparna. Han ville få henne riktigt kåt och när hon gjorde allt för att fånga kuken med sitt underlivs rörelser lät han ollonet glida mot öppningen. Fridas både stönade och flämtade när kuken pressades in i fittan. Tur att hon fött barn för trots det var hon ganska trång. Långsamt fyllde han henne med hela kuken och så började han pumpa på med långa skön tag. Drog ut kuken så bara toppen på ollonet var kvar innan han stötte in igen. Frida manade på med sina sexiga ord och när hon ökade flämtande förstod han att hon var på gång. Han stötte in lite extra och så exploderade hon i orgasmen. Sven hade lite kvar men kunde koncentrera sig på sin egna njutning och strax var han redo att fylla hennes fitta. Två stötar till en så nu, Sven brölade till och skönt in en ordentlig salva i hennes fitta, Frida måste ha fått en orgasm till för hon gnydde i kapp med honom när han åter med mjuka drag njöt av det sista av orgasmen.

 

Frida vaknade till sans och pustande konstaterade att så här skönt knullad hade hon aldrig blivit förut. Sven kände lite stolthet och när han insåg att detta var tjej nummer två. De låg och myste och kelade en stund och med ett par kyssar var det som att kåtheten väcktes igen för Sven. Frida konstaterade att hon skulle upp och jobba om 5 timmar och behövde sova. Hon sa ärligt att hon gärna hade tagit ledigt för att kunna knulla igen men hade ett par viktiga möten i morgon. Sven sa att det var okey, Frida var snabb med att hon gärna ville träffas igen och med första numret till en tjej i mobilen vandrade Sven där ifrån.

 

När han lade in numret såg han att någon skickat ett SMS, ute på gatan fick han upp det och det var från Åsa som vill kolla att han var nöjd och så var det en sak till som hon gärna ville ta på telefonen. Sven somnade gott och när han vaknade var klockan tio. Han fixade lite frukost och sen tog telefonen för att ringa Åsa. Åsa svarade glatt och började direkt berätta om hur stolt glad hon var. Hon hade visat för- och efterbilderna för några och alla hade visat sin uppskattning. Några hade t o m bett om att få telefonnumret för att få en dejt. Sven kände att han vart omtumlad över hur fort allt gått men samtidigt kände han en nyfikenhet på att träffa nya tjejer. Åsa sa att han gärna fick komma över på eftermiddagen för hon hade hittat lite nya kläder som kunde passa.

 

Sven tog det lugnt och duschade och rakade sig noga, när han torkade sig såg han krullet över kuken och visst hade han sett alla rakade killar i filmer och läst historier om ”porrpungar” men att han själv? Två sekunders betänketid krävdes innan han löddrat kuken och påbörjat rakningen. Allt ska bort, tänkte han och det var lite pilligt att komma åt på pungen men med lite kämpande hade han lyckats få den helt slät. På med rakvatten och en av uppsättning nya kläder och sen bar det iväg. Åsa mötte honom direkt med en kram och sniffade på rakvattnet. Å den är verkligen så passande för dig, man blir ju riktigt till sig. Sven reagerade på orden och fick en ny känsla. Är det Åsa som skall bli nummer tre?

 

Åsa fick in honom i inre rummet och visade upp kläderna som hängde på krokar. Vänta sa hon och sprang ut till disken, men var snabbt tillbaka. Vad tycker du sa hon frågandes. Sven kikade på kläderna och det var lite mer sommaraktiga, några shorts och enkla sköna skjortor. Sven kikade lite och noterade samtidigt att Åsa hade en väldigt tunn klänning och han skymtade hennes bröstvårta för en kort stund. Han valde ut några kläder och gick in i provhytten och började ta av sig sina kläder. Denna gång hade han lite lösare kalsongen och med morgonens rakning och synen av Åsas vårta hade fått kuken att börja komma till liv.

 

Åsa kom in och frågade hur det gick. Sven såg henne i spegeln bakom sig och om hon nu missade hans halvstånd var det ett mirakel. Åsa slog armarna om honom och sa att hon insåg, när han gick, att hon borde ha bett honom stanna kvar för det hon såg sist hade verkligen fått henne kåt. Sven kände hennes bröst mot ryggen och det var det sista för att kuken skulle ställa sig givakt. Åsa smekte ner sin händer mot kalsongens linning och fråga lite skälmsk om hon fick. Sven nickade till svar och direkt gled händerna ner och fångade han kuk. Å gud så skönt hörde han Åsa stöna. Hon svängde runt och gick direkt ner på knä och började runka honom. Nyrakat här också känner jag, sa hon och greppade mjuk pungen. Hon började kyssa och slicka på skaftet för att sen låta läpparna omsluta toppen på ollonet.

 

Synen att se en tjej sitta och suga var hetsande. Sven kände att det fortfarande fanns massor att utforska inom knullandets värld. Åsa sög in kuken och Sven kände hur det sög till från roten. Hon hade en teknik som verkligen mjölkade ur honom. Sven fick verkligen hålla igen för att inte fylla hennes mun. När det var på gränsen drog han upp henne och de kramade och deras tungor möttes i en kyss. Sven började dra i hennes klänning som enkelt gick över hennes huvud. De bröst som han mötte var bland de sexigaste han sett även på alla de bilder han sett på nätet. Vårtorna var klart ”puffiga” och de stora vårtorna fick honom att direkt sugen en vårta. Åsa stönade till och nöt av hans mun och tunga. Åter vart det kyssar och nu sa Åsa rakt ut att det var konturerna av kuken ihop med hans förvandling som verkligen fått henne kåt. Sven insåg att han verkligen hade ett ”vinnande koncept” och nu kände han den självsäkerhet han tidigare saknat. Hanvände upp Åsa så hon kunde böja sig över ett bort och hennes sexiga rumpa var nu i blickfånget.

 

Han kysste hennes rygg ner mot skåran och hon särade på benen så han kunde fortsätta över rosetten, där han virvlade lite med tungan till Åsas stora njutning. Han fortsatte ner till fittan och de hetsande fittsafterna och Åsa var inget undantag. Han lapade allt han kunde samtidigt som han gav klittan en omgång. Nu ville han verkligen knulla. Kuken var så där skönt stenhård och denna gång satte han kuken mot fitthålet och ganska direkt började pressa in hela kuken. Åsa svarade med att pressa sig bakåt och snart var hela inne. Åsa stönade och gnydde hetsigt och med sina rörelser visade att hon ville bli knullad. Sven tog ett bastant tag om hennes höfter och nu började ett verkligen skönt knull. De stönade i kapp och Åsa juckade emot. Vid ett tillfälle gled kuken ur och upp mot hennes rosett innan den sprätte upp. Sven var snabb med att få tillbaka den i det sköna hålet. Åsa stönade utan förvarning ut sin orgasm, Sven kände hur det rann om låren av safter och stannade upp för en stund med kuken djupt i fittan.

 

Han tog lite safter och började smeka runt rosetten, Åsa stönade till med orden ”åå det där är så skönt”. Sven fick lite blodad tand och började pressa in tummen samtidigt som han knullade henne lagom fort. Tänk om hon ville bli knullad där han Sven tänka innan Åsa kom med sina fingrar och tog över. Han såg hur hon pressade in tre fingrar och juckade med dem i takt med knullandet. Sven drog ut kuken och Åsa drog bort sina fingrar nu låg vägen öppen till den bakersta hemligheten. Åsa sa kort prova sakta, Sven tog ollonet och började pressa lite stötvis och varje gång gick ollonet in en bit till. Åsa manade på honom och med orden om att det var så skönt att bli fylld av en hård kuk.

 

Sven pressade på lite till och känslan när ollonet gled in var obeskrivlig. Åsa stönade och började jucka bakåt och snart hade halva kuken kommit in. Sven började jucka på lite fortare i takt med Åsas stön, han kände hennes fingrar smeka sin fitta och även pungen. Det trånga hålet gjorde att det spände så skönt och nu var han verkligen på väg att spruta. Lite snabbare, han stönade högre och så, nu, han pressade in kuken och skönt av sin laddning. Att hålla den inpressad samtidigt var så skönt hade han konstaterat. Åsa smekte sig samtidigt och även hon fick orgasm. Sven gled ut henne och båda lika pustande kramade varandra för att komma ner. Åsa sa kort att hans kuk var helt underbar, vissa kvinnor bryr sig inte om storleken men de som gör det vill ha dig och jag tillhör dem.

 

Sven insåg nu att med nya självförtroendet skulle det inte vara några problem med att hitta tjejer att knulla och bestämde sig för att denna sommar skulle bli den då han levde ut. När han käkade lunch med Åsa berättade han att han även sökte en som kunde göra inredningar för att han kanske skulle köpa ny lägenhet. Åsa sken upp och sa att hon kände en tjej som var jätteduktig. Sven insåg att det bara var ett par dagar kvar till midsommar och det var dags för det traditionella firandet, men hur skulle det gå på dansbanan?

 

 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.