Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/12, 2016 kl. 09:15, av Mr_Solen

Nya lägenheten

Del 5 av 6 i serien Lottomiljonären

Sven hade efter efter en skön dag på stranden med Åsa tagit sig mod till att fråga om de kunde vara tillsammans. Åsa hade glatt sagt att hon älskar honom som svar. Nu kunde Sven visa henne den nya lägenheten och som sig bör vart den inknullad direkt.

Nya lägenheten

 

Sommaren var märklig och värmen höll i sig Sven funderade på vad han skulle hitta på i helgen. Kanske nudistbadet, tänkte han och kände att det kunde vara spännande och se om Åsa gillade det. Av allt de pratat hade detta ämne inte vart uppe, Sven samlade krafter och ringde Åsa som vart glad att höra honom. Lite blygt lade han fram sitt förslag och väntade på reaktionen, men det vart en glad sådan då Åsa uttryckte det som att det var en sten som lättade från henne hjärta. Hon berättade att hon hade ett liv som naturist, ända sen hon var liten och kuskat runt i Europa på olika ställen. Sven kände hur ytterligare en härlig pusselbit föll på plats.

 

Sven hämtade upp henne i nya bilen som Åsa inte kunde annat än imponeras av och Sven insåg att han snart måste avslöja även delen om pengarna men han beslöt att försöka hålla på det lite till, i stället vart det en krystad förklarings om långt sparande och en välvillig bank. Åsa verkade köpa det och att glida iväg mot badet med henne iklädd en härlig sommarklänning var inte fel. Att hon var snygg och sexig gjorde att kuken började få tankar. Åsa såg på honom och frågade kort om de skulle stanna innan men Sven kände att nu ville han ha kvar kåtheten för den kunde bli riktigt spännande. På väg mot badet gick de hand i hand och Sven kände att de nästan var tillsammans. Han funderade kort på hur han skulle göra för att få det lite mer officiellt. Att ” fråga chans” var ju liksom inte det rätta.

 

På badet var det som att Åsa var lika hemtam som Klara och snart låg de på ungefär samma ställe vilket Sven noterade. Sven försökte ta det lugnt och njuta av solen för att avleda tankarna från att sätta på Åsa direkt på stranden. Åsa var den som verkade vara mest rastlös eller om det var annat men hon föreslog lite bad för att kyla ner oss. Sven var inte sen att hänga på och att gå hand i hand ner till stranden var både mysigt och väldigt hetsande, speciellt då man passerade alla andra som låg och solade. Sven kikade lite mer nu än förra gången med Klara och såg att det var en övervägande del äldre men att det fanns några i deras ålder. Han tänkte att han måste kolla med Åsa senare om hur naturismen funkade i olika åldrar.

 

Det var varmt och skönt i vattnet och de simmade ut en bit och bort till en flotte som var ledig. Väl uppe låg de och pustade en stund Sven såg hur sexig Åsa var med lite vattendroppar och den solbrända kroppen. Även här såg han att hon inte hade vita linjer. Sven som inte direkt sett på sig själv insåg att även han var solbränd på hela kroppen. Åsa såg på honom och frågade busigt var han hade solat som var så solbränd, hon var snabb med att tillägga att det var väldigt snyggt. Kuken, som trots avkylningen i vattnet, fick nu lite liv då han för en stund tänkte på alla eskapader han vart med om under sommaren. Han ville väl inte direkt säga att han haft en knullsemester men fanns sig och sa att han haft möjlighet att sola naken rätt ofta.

 

Räddad av gånggången kan man säga då flera andra var på väg upp på flotten. De simmade tillbaka och när de precis nådde botten stannade Åsa till och famnade honom. Jag är så glad att du även gillar naturismen sa hon och kramade om honom. Sven vart lite tagen av det hela men fann sig och kramade tillbaka. Snart stod de och kysstes och Åsas heta kyssar hade effekt på kuken. Åsa vände sig om och utan att fråga trädde in kuken i fittan med ett dovt stön. Sven kände hur det kramade skönt och började famna efter hennes bröst. Hon viskade att han skulle knulla henne långsamt och skönt. Det kändes väldigt busigt att stå med vatten upp till axlarna och knulla. Åsa viskade att han skulle kika på paret bredvid som hade samma position, garanterat att även de knullade sa hon med ett fniss.

 

Åsa visade upp en väldigt busig sida som Sven verkligen gillade, vilket även fick honom att busa tillbaka genom att dra ut kuken med orden ”Det kommer mera”. Sven kände att han ville hålla på kåtheten och på vägen upp var det som att kuken knappt hunnit lägga sig eller så var det synen av tjejen som låg och solade och just när de passerade vände hon upp rumpan så fittan vart synlig, som gjorde att kuken fick fart.  De slog sig ner på sin filt och Åsa var direkt framme och drog lite i kuken. De lade sig i en sked och lite obemärkt gled han in i fittan. Det var en del som gick runt och det syntes inte direkt han knullade henne men det vart ett och annat leende. Sven passade då på att jucka lite för att markera. En äldre man stannade till och båda såg hur hans kuk började resa på sig.

 

Han stod med ryggen mot resten av de badande och nu runkade han lite lagom, Sven kände hur det vart skönare och juckade på vilket fick kuken att glida ur och upp mellan skinkorna, ett tag tänkte han på hennes stjärt men valde att styra ner kuken mot fittan igen. Åsa viskade att hon gillade åskådare och med de orden ökade Sven tempot lite. Åsa knipte lite med låren vilket gjorde att det var ännu trängre och väldigt obemärkt skälvde hon till i en orgasm. Sven pumpade på och kikade upp mot mannen som nu tog ett par runktag och sprutade ut sin sats i gräset framför dem. Han pressade in kuken så långt det gick och kände hur orgasmen kom och fick kämpa för att inte stöna högt när han fyllde henne med sås.

 

De låg länge och njöt av efterspelet och Åsa utbrast till slut att så här skönt hade hon aldrig blivigt knullad på stranden, Sven log och sa att de verkligen passade för varandra. Efter en lång tystnad sa Åsa att hon gärna skulle vilja vara relation men att hon var lite rädd för sig själv. Sven förstod att det var något och svarade med att krama henne ännu hårdare. Han lyckades få ur att hon hade ett väldigt tydligt sexliv och hittills inte velat binda sig för att utan dåligt samvete kunna knulla runt. Sven kände en liten besvikelse först men såg att detta öppnade för många spännande möten och t o m en ny resa till hans nya paradis. Lite kärleksfull kysste han henne och sa att han verkligen gillade henne och även älskade henne för den hon var och att det gäller att acceptera varandra för den man är.

 

Åsa vände sig och överöste honom med kyssar och kramar och sa direkt att även hon älskade honom för den han var. Hungern började göra sig påmind och de bröt upp, de hade bestämt att gå ut och äta lite senare på kvällen. Eftersom de inte synkat logistiken släppte Sven av Åsa och åkte hem till sig för att göra sig i ordning. Först fick det bli en stor Whiskey för att få ordning på alla känslor som svepte runt i kroppen. Nyduschad och i nya kläder satt han på tunnelbanan in och på vägen till mötesplatsen passerade han en guldsmedsbutik och beslöt att köpa något. Med god hjälp från expediten hade han sitt lilla paket med ett halsband med ett snyggt enkelt guldhjärta.

 

Genast när han såg henne vart det vulkanutbrott inombords och hans känslor till henne var verkligen äkta. Åsa var så där härligt fräsch med en ny sommarklänning som givetvis lyfte fram hela hennes snygga kropp och sexighet. De kysstes och kramades innan det var dags för mat. Efter en perfekt middag satt de och såg på varandra och Sven kände att det var läge för paketet. Han höll ett kort tal som avslutade med frågan om de skulle bli tillsamman. Åsa svarade ja direkt och han kunde lämna fram sitt paket. Åsa jätteöverraskad och givetvis sprudlade av nyfikenhet. Hon var verkligen som ett barn på julafton då hon sakta fick upp paketet, glädjen då hon såg innehållet gick inte att ta miste på. Hon fick snabbt på sig halsbandet och guldhjärtat lyste vackert mot hennes solbrända hy och av bara farten hoppade hon upp och kramade Sven med orden ” jag älskar dig”.

 

Hela kvällen var verkligen så romantisk och de gick vidare ut i den sköna sommarnatten. Sven kände sig säker på att deras känslor och att faktiskt kunna säga att de var tillsammans var väldigt skönt. Sven såg att klockan inte var så mycket och att de skulle vara spännande att få visa den nya lägenheten. Speciellt som han hunnit med att gå på bolaget och köpa en flaska skumpa och två glas som låg och väntade. Han styrde promenaden och strax stod de utanför porten. Med ett lite pillimariskt leende sa han att han hade ytterligare en överraskning och fiskade fram nycklarna och de gick in. Åsa var på helspänn och när de kom in i lägenheten och möttes av utsikten med alla ljusen vart hon helt stum.

 

Sven berättade sin sista hemlighet inkl hur han köpt lägenheten och sa att han gärna ville ha hjälp med att inreda den. Åsa visste inte till sig och började direkt spåna på olika idéer. Sven sa att han hade hunnit tänka en del och ville verkligen aktivt vara med att skapa ett nytt hem. Åter stod de och kramades och kyssarnas hetta var så där härlig. Som en blixt från en klar himmel gick Åsa ner på knä och snabbt fram hans kuk som hon direkt sög in. Sven kände hur kåtheten kom och fick ett praktstånd direkt. Åsa gick upp och drog av sig klänningen och var givetvis helt naken under. Hon vände sig mot fönstret och med stöd av fönsterbrädan putade ut med rumpan och tydligt visade vad hon ville.

 

Sven fick av sig sina kläder och kunde snabbt sätta ollonet mot fittan för att snabbt fylla henne med kuken. Han hade lärt sig att när Åsa var riktigt kåt hade hon speciella läten och de kom nu fram. Sven pumpade på och njöt av att knulla hennes sköna fitta. Han ville inte komma riktigt än och drog ut kuken för att direkt famna henne och suga in hennes bröstvårtor. Åsa gillade det och stöna högt att hon ville ha mer kuk, Sven lyfte upp henne så hon kunde glida på kuken. Hennes vikt gjorde att ställningen var så perfekt och han älskade den ställningen då trycket på kuken vart så skönt. Han bar runt henne och de hamnade in i näsa rum där han tryckte henne mot väggen och åter vart det kyssar och även nu fick han hålla igen. Han bara henne vidare till nästa rum och när de knullat en stund i varje kom de till köket där han satte ner henne på en bänk.

 

Hon lutade sig lite tillbaka och han var snabb att dyka ner och kunde slicka henne. Hennes kåtljud ökade och han märke att hon var på gång och med lite pill med ett fittsaftindränkt finger i rosetten fick henne att yla ut sin orgasm. Just innan hon hunnit ner varv gick han upp och tryckte in kuken. Nu kunde han knulla henne lite fortare och i takt med hennes ylande stötte han in kuken så långt det gick. Åsa var helt i extas när han kände ryckningarna vrålade han ut sin orgasm medan han stötte in i henne. Omslingrade pustade de ut och njöt av det sköna knullet. Sven var fortfarande kvar i fittan och på något sätt vart han åter hård. Badrummet sa han vi har glömt badrummet.

 

De sprang som ungar iväg och där inne satte sig Sven på toaletten och Åsa kunde gränsla honom, hon började rida så där härligt och Sven knådade hennes bröst. Åsas ridande ökade och båda kände att de var på väg igen Sven hjälpte till att stöta vilket fick Åsa att komma. Sven hade en bit kvar och för att få lite extra njutning ställde hans sig upp och visade att han ville bli sugen. Åsa sög in kuken och njöt av att få känna den stora kuken i munnen. Lite prövande provade hon att få in den så långt som möjligt. Och övning giver färdighet, hon lyckade hitta rätt teknik att slappna av för att den skulle glida ner i svalget. Hon drog ut för att andas och lät åter den glida rätt ner i halsen. Sven såg vad som var på gång och kunde inte annat än imponeras av Åsas teknik. Självklart var det otroligt upphetsande och nu var de nära, han för varnade om att han skulle spruta men det var som att Åsa bestämt sig att allt skulle i munnen.

 

 

Åsa kände hur sperman pumpade in och svalde på så gott hon kunde. Smaken av sperman var så otroligt upphetsande och med fingrarna lyckades hon smeka till sig en orgasm till. Båda var helt utpumpade och svettiga var bara förnamnet. Sven kom upp och provade duschen i badkaret. Jodå varför skulle den inte funka. Han lät spola en stund och såg hur det först lite bruna vattnet ersattes med friskt. När tempen var lagom kunde han inte motstå att spruta ner Åsa även med vatten och nu var vattenkriget i full gång. När orken tynade var båda helt blöta inklusive hela badrummet, tur allt ska rivas tänkte Sven. De gick ut på den lilla balkongen och insåg att de faktiskt hade ganska gott insynsskydd på den, de lät kropparna torka i den sköna värmen som fortfarande rådde utomhus.

 

De gick runt en vända till och idéerna fortsatte att flöda fram. När de kände att det var nog för kvällen gick de ut för att gå hem till Åsa. I trapphuset mötte de grannarna som just kom ut. Det var ett par i strax 50 årsåldern som uppenbarligen förvärmt en del för de verkade väldigt uppåt. En snabb presentation vart det, Eva och Bosse och lite handskakning, Eva konstaterade att det var trevligt att möta de nya grannarna även öga mot öga. Ja hittills har vi bara hört er, sa hon med en busigt leende. Ja att ni har haft det skönt har vi förstått och Sven insåg att de måste ha hört deras våldsamma knullande. Han var beredd på värsta försvarstalet om att det inte skulle hända igen osv. Eva förekom honom med att skönt att veta att inte de i sin tur skulle klaga för mycket när de drog igång deras älskogar. Alla fyra skrattade åt hela situationen, fast inte i kväll för nu skall vi till våra vänner på ett speciellt party där det kan förekomma välbekanta läten. Åsa var snabbt på och konstaterade att de skulle på ett swingersparty.

 

Sven kände trots orgasmerna att det pirrade lite av tanken men han var ganska nöjd för stunden. De skiljdes på gatan med löfte om att ses på inflyttningsfesten om inte annat. Åsa och Sven gled trötta ner i sängen och snart låg de mysigt omslingrade. Åsa sa att detta måste vart en av hennes lyckligaste dagar och att bli tillsammans med en så mysig och sexig kille som dig var så underbart. Sven kände det sköna i att de faktiskt blivit tillsammans innan han avslöjade allt om pengarna och att deras kärlek kändes äkta. De låg länge i sängen och Sven njöt av att ligga och smeka Åsas sexiga bröstvårta som bara växte, Morgonståndet höll i sig och en smekning ner mot hennes fitta avslöjade att hon inte var duktig på att låtsas sova då fittan flödade för fult. Han lade sig i läge och lät kuken glida in i henne.

 

Han älskade denna ställning och nu låg han och sög på hennes vårta samtidigt som han knullade på i lugna tag. Åsa stönade till och kunde inte låtsas sova längre men jämrade sig över att hon var kissnödig. Gå ingenstans kommenderade hon innan hon sprang till toan. Väl tillbaka lade hon sig i samma ställning och de kunde komma in i njutningarnas värld. Båda fick en skön orgasm och Åsa sa kärleksfullt att en sådan bra start på morgonen var länge sedan hon haft. Åsa var nästan lite ivrig att få komma igång med inredningen och Sven var på och snart hade de fått till lite grundläggande idéer som var värda att gå vidare med. Köket och badrummet var delar som Sven kände för och efter en snabb sökning på nätet hade de ett par ställen att besöka där de hade köksinredning.

 

De hade en underbar dag med att besöka massa butiker och vart fulla med massa inspiration. Arbetet flöt på och snart hade de en plan för hela lägenheten som båda var jättenöjda med. Åsa hade genom kontakter fått fatt på en byggfirma som kunde ta sig an allt arbete inkl svara för att möbler och allt annat, de hade på sin inköpslista, kom på plats.

De hade mött deras grannar och även var inne och druckit kaffe och lärt känna dem lite bättre. Båda två kände att de var väldigt trevliga och Evas frispråkighet var otroligt häftig. Sven var glad att lägenheten hade blivit klar så fort eftersom hans pluggande skulle börja. Åsa hade stöttat honom helt att ta tillfället i akt att plugga. Sven hade sagt upp sin lägenhet och Åsa hade till sin syrras glädje sagt att hon kunde bo där.

 

Sven kom snabbt in i pluggandet och som många sagt att det är en helt annan sak att plugga när man själv valt det. Efter första månaden var det dags för första riktiga festen som belöning för de första tentorna. Sven hade klarat sig riktigt bra och bara fått några skitfel. Festen var i full gång och Åsa hade manat på honom att festa till ordentligt. I hans klass var det mest killar men nu på festen var det en övervägande del tjejer och han hade väl blundat för att det på skolan fanns fler kurser med mestadels tjejer. Snart var han inblandad i djupa diskussioner om det var ok eller inte att sola toppless på en vanlig badstrand. Själv, som den naturist han var, lyssnade han och sen släppte bomben med att det bästa vore att alla badade nakna då skulle spänningarna minska och den fråga de diskuterade vart en ickefråga.

 

Det vart ett himla diskuterande och han fick givetvis förklara sig men genom att beskriva naturismen grundfilosofi kände han ett visst övertag. När han lämnade sällskapet för att fylla på sitt glas hörde han hur de återgick till topplessdiskussionen. Han hängde en stund vid baren och ganska snart kom en tjej fram och presenterade sig som Sandra. Hon sa att hon nyfiken lyssnat på det han sa om naturismen, Tidigare hade hon haft den klassiska bilden av att det var ett gäng tokiga superkåta som bara tog det som ett svepsjäl för att få knulla utomhus.  Sven skrattade åt hennes beskrivning och sa kort att ja men visst har du rätt men det jag sa var den officiella versionen. De pratade vidare om naturismen och Sven kunde mer seriöst beskriva både vad det verkligen innebar. Humanismen! Sa han är verkligen något som borde komma fram mer i samhället. Kanske var det drickat som fått honom så pratsam, för han kände inte igen sig själv riktigt, men å andra sidan var det ganska skönt att kunna prata om det man verkligen kände för på ett bra sätt med någon verkade intresserad.

 

Sven märkte att tjejen verkade vara lite flirtig och kände att det kunde vara spännande att bli uppraggad på detta sätt. Åsa och han var ju trygga med om någon hoppade över skacklarna. Tjejen ställde mer frågor och så kom det även lite mer direkt om att ha sex på stranden osv. Sven förklarade att det finns vissa stränder där swingerskulturen är mer öppen, och till de stränderna tar man inte med sig familjen. Sandra visade, omedvetet eller ej, att hon var ganska påverkad av samtalet. Sven hann tänka att hon kanske hade hemliga fantasier om just detta när hon utbrast att hon verkligen skulle vilja bada naken. Hennes ord kändes även som en tydlig invitation och är hon lade till att; om det vart sommar nu hade jag förslagit nattbad.

 

Har du inte badat i mixade bastur? Frågande Sven för att testa henne och han såg hur hon slog ner blicken och efter en paus svarade lite blygt, Jo ett par gånger. Sven förstod att det måste vart något speciellt och vart väldigt nyfiken på att få höra om dem. Han kände att i baren var det kanske inte det bästa stället att berätta om sina upplevelser. Kom sa han och tog hennes hand, behöver du något att läska dig med? Med var sin tjusig paraplydrink gick de ut från baren och in i en mindre del med ett par bord där de kunde sitta lite mer avskiljt. Sven kände sig för ett tag som Dr Phil när han försiktigt bad henne berätta.

 

Hon tog en sipp från drinken innan hon lite samlat sa att hon måste dra lite förhistoria för att han skulle förstå. Sven var tydlig med att om det kändes jobbigt behövde hon givetvis inte berätta. Sandra såg på honom och spontant fick han en kram med orden att han väkt vissa delar hos henne och att han verkade förstå. Sven kände att det kunde sluta hur som helst men kände en viss stolthet att hon litade på honom och nu vågade öppna sig. Hon började berätta att hon vuxit upp i ett kristet hem där samlivsfrågor inte förekom. Det var med sin bästa kompis som hon fick lära sig hur det verkligen fungerade med sex och samlevnad. De hade börjat umgås när de var 15 och kompisen var verkligen på att nu ville hon ha sex men att skaffa en kille i deras egna ådrar var väldigt pinsamt och om någon hemma skulle få reda på det skulle de väl skickas till helvetet med enkel biljett. De brukade ibland gå och simma och på badhuset fick de ju chans att kika på killar och visst hade de noterat att under badbyxorna fanns det de trånade efter. I sin ensamhet hade hon lärt sig det sköna i att onanera och det vart nästan som en drog, att gå omkring och vara konstant kåt var inte lätt. Nu kände Sven att med denna inledning var även han kåt och var tvungen att byta ställning för att den halvstyva kuken inte skulle skava.

 

Sandra berättade vidare att de fått höra om ett bad som hade just en mixad bastu och båda var väldigt nyfikna då de trodde att man gick nakna där och att man skulle få se kukar i långa banor. De blev dock lite besvikna när det stod att man skulle skyla sig med handdukar. De badade först en stund innan de gick till bastun. På vägen dit såg de en bubbelpool som de givetvis måste prova. Den var ganska stor för över 10 personer och det satt ett par män och en kvinna och väntade på bubblorna. De satte sig på ett ställe som var ledigt.

 

När bubblorna kom gled de ner i det sköna varma vattnet. Sandra berättade att hon fått en stråle som träffade fittan och direkt steg hennes kåthet. De sa inget utan bara låg stilla och njöt, vattnet gungade till lite och i ögonvrån såg hon hur en annan man gled ner bredvid henne. Hon kikade lite och såg att trots sin ålder såg han väldigt snygg ut. Hon gled åter in i drömmarna om att få se kukar och bli knullad och allt när hon kände ett par fingra mot låret. De försvann snabbt så hon släppte det. En kort stund senare kände hon dem igen men denna gång låg de kvar mot utsidan av låret. Hon kunde inte förklara det men det kändes som en elektrisk stöt som gick rätt ner i fittan och fick den att pulsera. Hon rykte till och pressade låret lätt mot fingrarna och nu kände hon hur de smekte henne, först lite på utsidan men ganska snart lite mer och så var hela handen upp på hennes lår. Hon ville stöna till av njutningen vågade inte, istället särade hon lite på benen och ganska direkt gled handen ner på insidan.

 

Hennes hand låg mellan dem och nu kände hon hans lår som var fritt från massa hår. Hans hand smekte upp mot fittan men rörde bara lät på trosorna och i stället gick upp på magen för att sen glida ner men denna gång innanför. Sandra var nu så kåt, att allt som hände var så hetsigt. Snabbt och erfaret hittade fingrarna henne klitta och sen hetsigt gled ner och in i hennes inre. Sandra fick kämpa för att inte stöna högt när hon fick förstadiet till orgasmen, lite till, snälla, tänkte hon när bubblorna stoppade. Mannen fick snabbt bort sin hand och Sandra satt kvar och visste inte vad hon skulle göra med kåtheten. Hennes kompis började prata om att detta vart jätteskönt och Sandra var snabb att hålla med. De gick in i bastun och det kändes skönt att få av sig badkläderna och duscha lite. Hon kunde inte låta bli att känna på sin savande fitta och att ligga på gränsen som hon gjorde nu var otroligt hetsigt.

 

De gick in i bastuområdet och där fanns det olika typer, men de fastnade för en vattenbastu. Värmen var härlig och de satte sig på lave längst ned. Lavarna var i vinkel och där satt mannen från bubbelpoolen. Han satt mot väggen och ena benet uppdraget. Handduken låg slarvigt över underlivet. Det fanns ytterligare en man där men efter en kort stund gick han ut. Sandras kompis pladdrade på lite om hur skönt det var med bastu och Sandra hängde på att man vart väldigt påverkad. Hon visste ju inte hur kompisen reagerade för trots att de pratat om att se kukar så var det en annan sak i verkligheten. Sandra kunde fortfarande känna hur det pulserade i fittan och värmen gjorde det inte bättre.

 

Kompisen sa efter en stund att hon måste duscha, Sandra bytte position och satt mitt emot mannen och reste upp sitt ben vilket var ganska skönt. Handduken spände lite och just när hon kommit på plats gick den upp och brösten vart synliga. Hon var snabb att få igen och hoppades att han inte sett något eller vad det inte det hon ville egentligen? Mannen ändrade ställning lite och hans handduk gled av lite och nu fick hon se en stor styv kuk. Han såg på henne och när han förstod att hon inte skulle skrika eller springa upp började han runka lite. Sandra vart så tagen och upphetsad att hon utan att tänka smekte ner handen till fittan och nu satt de och hetsade varandra. Mannen reste sig upp och nu såg hon kuken ännu bättre vilket givetvis hetsade mer. Han gick mot henne och ställde sig bredvid. Nu hade hon ollonet bara två decimeter från ansiktet och det var helt otroligt att se en kuk så nära.

 

Sandra smekte sig själv och nu var orgasmen nära. Mannen runkade och stötte den lite mot henne och så viskade han att hon skulle suga lite. Sandra hade läst om oralsex men var ju helt ovetande om hur det fungerade i praktiken. Hon öppnade munnen och mannen lät ollonet glida mot hennes läppar innan han mjukt lät ollonet glida in. Sandra kände med tungan och kände den mjuka lena men hårda huden. Han juckade lite sakta utan att komma för långt in Sandra smekte fittan och märkte att hon började suga lite på ollonet, som en klubba. Det rasslade till i dörrarna och mannen var åter snabb med att få på sin handduk. De väntade men det kom inte in någon. Sandra insåg att de satt i en offentlig bastu och hade sex. Kanske inte det allra smartaste men stunden hade förlett henne och den kåthet hon fortfarande kände gjorde att hon inte tänkte på konsekvenserna. Mannen viskade till henne att hon skulle gå ut till poolen och där låg det en handikapptoalett, När du ser mig komma går du in men låser inte dörren, jag kommer dit strax därefter. Sandra nickade och började gå mot duschen. Hon sköljde av sig i duschen och virade handduken om sig och gick ut. Kompisen såg hon inte till vilket var tur i detta läge.

 

Hon såg direkt toaletten och mannen var redan ute. Hon gled in på toaletten och tur att det inte var så mycket folk för ingen såg henne. Hon väntade andaktigt och kunde höra sitt eget hjärta bulta av spänning och kåthet. Så såg hon handtaget tryckas ner och mannen kom in och låste dörren. Mannen tog henne direkt i sin famn och kramade om henne. Viskandes frågade han om hon verkligen tyckte det var OK. Sandra var fortfarande så kåt och nyfiken att hon viskade ja tillbaka. Mannen gav henne en extra kram innan han lossade på hennes handduk och sen sin egna och prydligt hängde upp dem. Hans kuk stod fortfarande och Sandra kunde inte sluta titta på den. Hennes bröstvårtor stod styvare än någonsin och när han kupade sin hand om bröstet vart det åter sköna pirret i hela kroppen. Han bad henne sitta ner på toastolen och fick kuken i sughöjd. Denna gång var hon lite modigare och sög in ollonet.

 

Mannen drog sig snabbt ur och viskade att det var otroligt skönt och att han höll på att komma. Istället gick han ner på knä och kysste Sandras lår för att direkt börja slicka på läpparna. Tungspetsen gled mellan dem och hittade hennes klitta och hon stönade dovt av njutning. Bit i handduken om det känns bättre sa han och slickade till så hela hennes kropp rykte till i njutningarnas svall. Han gick upp och frågade om hon ville knulla. Sandra kände att nu har hon verkligen chansen att bli av med oskulden men det kom även kval om att det kanske inte var rätt. Nyfikenheten och kåtheten segrade och hon nickade ja. Mannen som tydligen hade starka benmuskler ställde sig så kuken hamnade mot fittan. Han lyfte upp hennes ben och bad att hon skulle hålla i dem.

 

Beredd frågade han och Sandra nickade åter ja. Hon stönade till lite av spänning då hon kände ollonet mot läpparna. Han drog så att det plöjde mellan dem innan han satte det mot öppningen. Så nu skall det ske hann Sandra tänka innan ollonet började pressa på. Med sin lediga hand smekte han hennes bröst och tog en vårta och smekte det lite extra, Sandra njöt av det och just när han klämde till lite extra pressade han på så ollonet gled in. Han höll de stilla medan han smekte hennes bröst och så började han jucka lite sakta. Sandra visste in till sig och njöt för fullt och när han juckade på lite extra och kom lite längre in kunde hon inte hålla emot utan lät sig översköljas av orgasmen. Hon bet i handduken och skakade i hela kroppen. Mannen fortsatte juckandet vilket gjorde att orgasmen drog ut. Nu ökade han på lite extra och just när Sandra började tänka på skydd så drog han ut och runkandes förde kuken mot hennes mun. Hon öppnade och kände hur hennes safter smakade vilket var ganska hetsigt. Han juckade lite snabbare innan han kort sa NU och började pumpa in sperman i hennes mun. Sandra svalde instinktivt och insåg att det smakade speciellt men samtidigt upphetsande.

 

Sven var helt tagen av henne berättelse och hans kuk var stenhård. Han funderade på om han skulle ta med henne till närmsta toalett och knulla på henne för troligen var hon lika kåt men han ville gärna höra klart om hur det gick sen. Sandra sa kort att efter denna gång var hon ofta på badhuset och att kompisen inte syntes till var för att hon hade hittat sin gubbe. Nu följde år där de mötte olika män i alla åldrar och att de fick stilla sin kåthet var helt klart men allt skedde inomhus hos någon av gubbarna. Och om du undrar om jag känner mig som en nymfoman så är svaret, jadå de tankarna har jag haft och om en sexolog skulle analysera så skulle de komma fram till det. Fast egentligen är jag bara konstant kåt och gillar att knulla, sa hon med ett skratt.

 

Med den bjudningen kunde Sven inte annat än att fråga var de skulle knulla. Sandra sa att hon fått känslan att Sven kunde ge henne det där lilla extra och föreslog att gå hem till henne istället för en snabb avrivning på toaletten. De gjorde inga krusiduller utan avvek snabbt från festen. De fann en Taxi och nu var de på väg. Sven kände hur det spände i brallorna och i en sväng kom Sandras hand att helt utan betänkligheter att hamna på kuken som hon genast började klämma på. OJ OJ sa hon med ett leende. Hade rätt i min känsla, och om det vart sommar hade du kunnat känna min troslösa fitta nu, viskade hon men kylan gjorde att det åkte på ett par trosor och strumpisar.

 

När de kom in genom hennes dörr var det nästan läge att slita av kläderna och knulla mot hallbordet men Sven lät Sandra styra lite och hon sa kort att hon gärna ville dra ut på njutningen och vad är bäst att börja med än en skön dusch. Visst hade hon rätt tänkte Sven och fick av sig kläderna och kunde famna henne i duschens varma strålar. Lite bus och stoj vid intvålningen fick båda att skratta gott. Avtorkade och fina hamnade de i hennes säng och direkt lade hon sig i en 69:a. Hon smakade helt underbart i fittan och att få borra in hela ansiktet var så hetsande. Sandra sög på kuken så den lydigt ställde sig i givakt, och när han slickade upp mot den söta rosetten började Sandra att stöna och manade på honom att slicka mer. Hon reste sig och pressade ner fittan och rumpan mot hans ansikte. Och när han lyckades få upp en hand och kunde försiktigt pulla henne både i fittan och i rosetten, kom hon i en orgasm som fick hela henne att skaka.

 

Hon vände sig kvickt och utan omsvep satte sig på kuken så den gled in i fittan. Hennes ritt var helt underbar och han funderade på att låta det komma direkt. Hon ökade och nu gick det inte att hålla emot. Han tog tag med hälarna och mötte hennes juckningar så båda kom. Han pressade in den så lång det gick just när det sprutade. Sandra föll över honom och tackade för att hon fått hennes kåthet tillfälligt stillad. De drog täcket över sig och låg och myste lite, han konstaterade att de just knullat som kaniner men inte kysst varandra. Sandra låg med huvudet på hans bröst och lekte med den halvstyva kuken. Så kom frågan man inte vill ha i ett läge som detta, har du någon flickvän. Han tog en kort stund och tänkte efter och sa sen att jo har flickvän men att vi har ett öppet förhållande. Han kände att hon har öppnat sig så att han kan berätta som det var. Hans tjej var lite orolig för att bli tillsammans då hon vet att hon har svårt att vara trogen. Hon är kanske lite som dej sa han och klappade på hennes rumpa.

Slutsatsen sa jag, var att vi bestämde båda att vi kunde vara tillsammans men att vi fick knulla andra. Sandra såg lite busig ut och frågade om han ville säga hennes namn. Jadå, hon heter Åsa sa han utan betänkligheter. Sandra for upp och frågade om fler saker, hur hon såg ut och ålder. Så frågade hon om Åsa möjligen har en ”gör om mig butik”. Sven hoppade till och funderade på om han skulle valsa men tyckte det var lika bra att säga som det var. Sandra satt nu upp och skrattade nästan hysteriskt. När hon kommit till sans så sa hon, minns du min kompis i berättelsen, hon heter Åsa.

 

Sven vart lite mållös men fann sig och sa att detta var ju jättespännande och att han nu fattade lite vad Åsa menat. Sandra sa att de pratat i somras och att hon sedan dess vart lite hemlighetsfull och nu förstår jag sa hon. Sandra insåg att det var en prekärt läge men sa lugnande till Sven att i våras hade det vart omvänt dvs Åsa hade knullat en kille som Sandra hade funderingar på så nu är det lika. Fast att hon skulle bli tillsammans med någon låter lite konstigt, men å andra sidan så är du en otroligt mysig kille och någongång vill vi väl stadga oss och skaffa familj, sa hon.

 

Sven funderade ett tag och sa frågandes, hur ska vi berättade det för henne?

 

 

 

 

 

 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Mr_Solen

Fortsättningen finns i del 6

Solen

24/5, 2021 kl. 20:16

#2

Hailey

Ja - du bara måste berätta vidare!

21/5, 2021 kl. 16:54

#1

Voyeurist

Fortsättning? Vill verkligen veta hur det gåt för Sven.

29/3, 2017 kl. 18:49