Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/7, 2009 kl. 11:07, av Kabbro

Någon måste bli den förste …

Del 14 av 14 i serien Lars och Karin

Det finns vissa erbjudanden en man kan få, som det bara inte går att säga nej till. Vissa erbjudanden får man bara en gång i livet ...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Nils

Hon gjorde ju själv jobbet när hon blev av med oskulden.Han ställde ju bara upp med redskapet & tog äran åt sej.Han fick ju också känna det sköna att hon trängde sej ner över hans kuk & fick känna när oskulden brast som han inte fått känna förut. 10 poäng.Önskar att det blir en fortsättning. (Gärna med honom & hans fru i en trekant med Lotta) Också så hon får lära hur skönt det kan vara med tjej sex med en mogen kvinna. M.V.H. Nils.

16/12, 2015 kl. 19:39

#4

lp521813

Bra novell!
Meningen "...kändes som om den här fittan skulle kunna hålla uppe hans stånd hela dagen, även om han höll sig helt stilla!" är 5+.

11/3, 2012 kl. 20:47

#3

pelleponken

Det är bara att hålla med. Den här serien är som medicin för själen. Skriv gärna nya avsnitt!

16/9, 2010 kl. 18:29

#2

Bijk

Det här var nog en av de bättre serier som jag har läst, ser med spänning fram emot en fortsättning.

7/12, 2009 kl. 01:55

#1

Nils

Hej jag tror inte att varken Lotta eller Lars kan låta det vara en engångsföretelse det var så skönt för båda så att hon iallafall vill känna mer i sej.Och Lars är nog inte omöjlig att förföra med tanke på vad han fått känna av en oskulld.Och en oskulld är en som inte gärna släpper taget om den som var först det är känslan som pirrar som är svaret. Så när kommer nr.15? N.

24/8, 2009 kl. 09:45