Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/3, 2017 kl. 22:29, av Sixten

Gunvors gäng

Vi samlades en lördagseftermiddag hos Gunvor och mig. De inbjudna var Gunvors båda väninnor, Camilla och Sonja. Jag fick snart en central betydelse i sammankomsten

Gunvor och jag hade blivit ett par en vecka tidigare. Det var då vi flyttade ihop. Känt varandra hade vi gjort ett par månader. Vårt förhållande hade snabbt djupnat efter vårt första samlag.

Nu ville Gunvor att hennes båda bästisar ända sedan ungdomsåren skulle få lära känna mig. Hon berömde sina väninnor som varande glada och trevliga och gärna upplagda för äventyr. Hon tryckte på ordet äventyr och jag började undra vad hon menade med det. Hade hon en överraskning för mig?

Nu satt vi alla fyra i vardagsrummet hemma hos Gunvor och mig. Jag måste hålla med Gunvor. Både Camilla och Sonja var pigga och glada dessutom var båda verkliga skönheter.  Jag hade blivit omkramad av dem så fort de kommit innanför dörren. Sonja hade hängt kvar om min hals en så lång stund att jag börjat undra vad Gunvor skulle tänka. Tack och lov behövde varken jag eller Sonja känna oss obekväma. Inga sura eller arga miner från Gunvor kunde märkas.

Vi hade ett glatt samspråk. "Flickorna", så kallade jag dem i mina tankar, berättade sina minnen mycket öppenhjärtigt. Jag fick reda på en hel del detaljer om hur de fångat och förfört unga män, hur de utan hämningar lockat med sina kroppar och med sina smekningar. Jag levde mig riktigt in i deras berättelser
om sexuella äventyr. Sonja var den som bredde ut texten mest när hon livfullt berättade om sina förelseframgångar.

Jag kunde inte ta blicken från henne. Då och då slängde hon en flirtig blick mot mig. Hon verkade vilja få
mig fast. Platsen var förstås inte den allra bästa med tanke på att min sambo satt strax i närheten. Konstigt nog märkte jag inte någon som helst reaktion från Gunvor. Det enda hon gjorde var att flera gånger skratta gott åt Sonjas utläggningar.

Det hade varit konstigt om jag kunnat hålla mig oberörd av vad Sonja berättade. Jag var ju en högviril man, det hade Gunvor flera gånger sagt mig. Opåverkbar var jag utan tvekan inte för under det jag lyssnade på alla ekivoka berättelser styvnade min kuk mer och mer.
Hon var för frestande, Sonja. Vilka vackra höfter, vilket härligt böljande hår, vilken vackert formad mun. Och så hennes blick. Visst var Gunvor vacker men Sonja minst lika vacker.  Tveklöst var det henne jag nu kände mig mest dragen till. Henne skulle jag vilja vara ensam med. Jag tror inte jag i det läget skulle tänka en sekund på Gunvor.

Sonja berättade vidare.
– Min fitta, det måste ni förstå var våt i varje skrymsle. Jag var färdig att ge mig åt honom utan tvekan.
Jag såg på Sonja att hon levde sig in i sitt minne så starkt att hon i, det som skulle hon varit ett stillsamt samtal, redan var på vippen att få orgasm. Vilken kvinna! Tänk om hon och jag skulle? Både jag och den pockande pelaren mellan mina ben var beredda om nu chansen skulle dyka upp. Skulle den kunna det med Gunvor i rummet?

Jag hade läst att det finns män som har övertalat sin hustru eller sambo att i sin åsyn knulla med någon utomstående man. När jag tänkt efter har jag kunnat förstå att det kan vara en tjusning att se sin egen älskade i ett samlag med en annan man, se hur de gör det skönt för varandra, se hur främlingen låter sin kuk gå in och ut i hennes fitta, uppleva hur den älskade låter alla moraliska betänkligheter falla och njuter så mycket det någonsin går.

Kan det möjligen vara så att en kvinna kan ha en önskan att som åskådare på motsvarande sätt tillfredsställa sig? Skulle Gunvor önska se mig knulla med Camilla eller med Sonja eller med båda i tur och ordning? Är det en omöjlig tanke? Det kan väl inte vara fel att någon gång ha en sådan böjelse? Hur ska jag veta?  Jag har ju inte känt Gunvor mer än några månader. Men med ett eller annat snedsprång med Camilla och Sonja skulle vi ju båda få vad vi kan önska. I varje fall hade jag just nu en mycket hett önskan att få sticka kuken i Sonjas fitta, denna härliga, lockande kvinna.
Jag kikade mot Gunvor. Hon blinkade åt mig. Vad menade hon? Vad ville hon?  Jag kikade en gång till. Gunvor blinkade igen. Vad menade hon? Kommer hon att tillåta? Om jag bara visste.
En tredje gång tittade jag på Gunvor och jag fick hennes tredje blinkning men denna gång nickade hon dessutom mot Sonja.
Å, min gud!  Gunvor har gett mig tillstånd, hon till och med har uppmanat mig. Älskade Gunvor jag ska knulla Sonja inför din åsyn och jag ska göra det med glädje både för din och för min skull.

Jag gick bort till Sonja. Nu kunde inget hindra mig. Jag, drog upp Sonja från hennes stol, tog om henne, kände ända in i hjärteroten att det var henne som jag i detta nu vill ha. Våra läppar möttes Redan vid denna första kyss kände jag att det var en kärlekskyss jag fått av henne. Min tunga sökte efter Sonjas, hon sög min. Jag kände intensivt att det var henne jag vill ha. Nu var det bara vi två som existerade. Jag kände hennes hetta och jag såg att hon kände min. Älskade Sonja, du är den jag vill ha.
Jag fick av Sonja hennes blus. När jag så började knäppa upp hennes behå blev jag avbruten av Gunvor som hjälpte mig snabbt och smidigt fick Sonja behå att falla till golvet.

Nu såg jag vad jag velat se. Sonjas fasta välformade bröst med styva vårtor. Jag kände en hand söka sig in mellan mina ben. Någon, jag vet inte vem av kvinnorna kände på min kuk genom byxtyget.
Jag var nära att sprängas i den bultande och sköna känsla som gripit tag i mig. Det brukar kännas så när det skall till att gå för mig.
Jag lyfte bort den närgångna handen. Jag ville inte spruta just nu. Jag ville spruta in i Sonjas förhoppningsvis ivrigt längtande fitta.

Att sprutet för mig var så nära berodde på att jag kunnat spara sperma under drygt två dygn, först kvällen då jag kom hem sent efter viktigt kvällsarbete på mitt jobb och så den andra kvällen då Gunvor kom hem efter besök hos tjejerna först långt efter det jag somnat.
Hela kroppen brann men samtidigt var allt som i en dimma. En sak var klar, jag såg att Gunvor och Camilla höll på att klä av Sonja och jag såg att ett par våta trosor föll till golvet. Någon tog mig i handen. Vi började gå. Kuken bultade på ett skönt sätt i mig. Jag tittade ner och såg att den stod snett upp med sin vanliga lilla tillbakaböj. Någon fattade tag i den och vi fortsatte att gå,

Jag visste med ens vart vi var på väg, till min säng. Vi var strax framme och nu fick jag Gunvors näve i mitt bröst. Jag föll bakåt ner i sängen. I ett huj var Sonja över mig. Jag såg den kåta glansen i hennes ögon. Hon skulle inte kunna hejda sig nu. För mig stod det klart att kvinnor kan ha väl så starka känslor som män. Hon ville älska med mig. Hennes känslor för mig kunde ingen ta miste. Säkert varken Gunvor eller Camilla. De är båda förväntansfulla. Det var full klart att de på nära håll ville se hur två närstående skapar eld mellan sig och sedan i en våldsam kärlekslek gör allt för att få den släckt.

Sonja fattade min kuk med sin ena hand, flyttande sig upp över mig och försökte sittande på knä föra in den i sin fitta, lyckades efter en stund och fick som belöning höra väninnornas bravorop. Kuken gled sakta och fint in i djupet av Sonjas fitta. För mig kändes det underbart. Sonja log mot mig.

- Älskade Lennart. Du är och har allt jag önskar mig.

Sonja red långsamt. Hon ville känna hur min kuk sakta berörde fittans insidor ända ner till botten. Hon njöt, Jag upplevde en stark känsla som spred sig i alla delar av min kuk och mitt underliv.
- Å, du är för god, Sonja.

Efter en stund ökade Sonja sin ritt. Fort, nästan hetsigt. Jag var nära att spruta och bad henne att stanna upp en stund så att vi skulle få chansen att komma samtidigt. Jag räknade sakta tyst till tio och bad så Sonja fortsätta. Efter ytterligare en stund när jag var alldeles nära att spruta henne fitta full bad jag om ny väntetid. Sonja satt stilla medan jag ännu saktare än förut räknade till tio. När hon så satte igång igen skedde det med fart och kläm. Ingen kvinna hade tidigare på mig guppat så snabbt upp och ner som Sonja satte igång att göra. Resultatet kunde inte bli något annat för mig än en våldsam utlösning. Strax innan den genomfors Sonjas kropp av en stark orgasm med ett stort utflöde av fittvätska som resultat.

Jag var i himlen en stund. När intrycken av omvärlden återkom upptäckte jag att Sonja låg med sitt huvud på min axel och att hon var helt utslocknad. Jag låg stilla och njöt av hennes närhet. Jag vred mitt huvud mot hennes och gav henne en kyss. Hennes läppar var slappa. Hon var ännu inte med i nuet. Det var för tidigt att väcka henne till fortsatt aktivitet.

- Ni tog visst slut ordentligt båda två, Sonja mest tycks det.
- Ni har gjort mig mycket mer kåt än jag var innan ni började. Lennart jag vill ha dig.

 Det var Camilla som kom med båda omdömena fogat till det hon i första hand ville ha sagt, detta att hon ville ligga med mig. Han tycktes blivit ordentligt kåt av att titta på Sonja och mig.

Plötsligt var Sonja klarvaken.
- Nähej du. Lennart och jag har en del kvar att göra. Jag släpper hon inte till dig. Du får vänta, Camilla.

Sonja viskade i mitt öra "Jag vill att du knullar mig där bak". Jag ryckte till. Hon sa inte "bakifrån".
Det hade jag gärna ställt upp på. Men "där bak"!  I anus? Menade hon det? I någons rumpa hade jag aldrig haft min kuk. Gunvor och jag hade någon gång talat om att försöka oss på det men vi hade aldrig kommit längre än till att köpa glidmedel och kondomer.

Men varför inte. Sonjas bak var frestande och hennes önskan fick det att pirra i kuken. Från nattygsbordet tog jag fram glidmedlet och en kondom. Sonja runkade upp min kuk till full storlek och satte på kondomen på avsedd plats och så ställde hon sig på alla fyra med ändan i vädret.
Medan vi höll på med förberedelserna hörde jag hur Gunvor tröstade Camilla och så såg jag hur hon gick ner på knä och sträckte fram mun och utsträckt tunga mot Camillas fitta. Min kära sambo var tydligen beredd att kompensera Camilla som inte fått som hon ville.
Jag kände spänning för den för mig helt nya upplevelse som erbjöds mig. Jag förde kuken tätt intill Sonjas anus, fattade tag i Sonjas höfter och tryckte till. Inte så mycket kom in, bara en bit av ollonet. Jag tryckte till igen medan jag drog Sonja mot mig. Nu kom hela ollonet in. Det kändes inte alls dumt. Jag tryckte på litet till och så var kuken inne till hälften. Jag kände hur Sonja med sina muskler knep om min kuk. Kändes härligt. I denna stund kunde jag inget annat än tacka Gunvor och hennes väninnor som ordnat denna för mig angenäma träff. Det kändes så gott och jag kunde inte förneka att jag kände mig förälskad i denna underbara kvinna som jag nu försökte penetrera på ett mer ovanligt sätt.

Efter en stund gled kuken ganska bra i det glidmedel jag fört in. Med den hand jag inte använt när jag smorde Sonjas bakre hål började jag pilla på henne klitoris.

- Å, Lennart, så skönt du gör det för mig. Jag älskar dig.
- Och jag älskar dig, Sonja.
Jag drog mig inte för att säga så trots att Gunvor måste höra mig. Men nu, i detta sköna ögonblick fanns det ingen annan kärlek för mig än den jag kände i både kropp och själ för Sonja.

- Kör så hårt du kan, Lennart.

Hon blev genast bönhörd. Jag fick upp en ganska god fart och snart kände jag att orgasmen stod i farstun. Den kom i samma ögonblick som Sonja stönande och skrikande fick en helt tydlig fontänorgasm.
Både Gunvor och Camilla hade nu kommit tätt intill oss. Båda var rosiga i sina ansikten. Camilla stirrade på mig och följde med sin blick noggrant hur jag drog ut min slaka kuk med vidhängande välfylld kondom. Hon hade tagit för givet att jag nu skulle knulla henne.

- Camilla, jag måste ta igen mig ett tag. Kom hit, lägg dig intill mig så vilar vi en stund.

Sonja steg upp ur sängen och lämnade god plats åt Camilla.

Camilla ville så gärna och helst på en gång får igång mig som sin virile älskare. Hennes mun sökte min. Det blev en djupt uppmanande kyss, Jag lät en hand söka sig till hennes fitta, fick in två fingrar som fick möta allt det våta och väldoftande som fanns i den. Jag sökte med mina fingrar efter hennes g-punkt. Kanske fann jag den för Camilla gav upp ett sådant skrik att jag förstod att jag hittat rätt.

- Å, gud vad skönt, Lennart. Du är min favorit. Jag måste bekänna att jag länge längtat efter den här stunden.

Camilla särade brett på sina ben och drog upp sina knän mot bröstet. Jag tog plats mellan hennes ben, lyfte upp hennes knän ännu mer och stack in min kuk i hennes vidöppna fitta. Jag tittade ner på kukens rörelse in och ut mellan ett par av de vackraste fittläppar jag någonsin sett. Jag kände mig överlycklig över att återigen få känna den goda och upphetsande närheten av en ytterst välvillig fitta. Det stod helt klart för mig att Camillas fitta var helt i klass med Sonjas. Jag kände mig tacksam över att min sambo gav mig denna underbara möjlighet att få knulla hennes bästa väninnor. Alla tre kvinnorna förstod, det var ingen tvekan om den saken, att den kroppsliga föreningen var nödvändig för en fullvärdig njutning. De ville få och de ville få. Mänskligt och välkommet för en kåt man.

Jag visste där jag låg på Camilla med min kuk djupt inne i henne inte om jag skulle kunna komma fram till ytterligare en utlösning. Hur många hade jag fått ihop med Sonja? Hur många sprut kan en man klara av under en tid på någon timme?

Strunt i det tänkte jag. Här gäller att ge Camilla det hon önskar. Jag pumpade på i god takt, lät ollonet vandra till Camillas klitoris för att massera denna känslig pärla en stund och sedan återvända in i djupet av Camillas fitta.

- Du gör mig lycklig. Det är så grymt skönt, Lennart. Jag har aldrig tidigare haft en så stor och god kuk i min
   fitta.
Det tog en lång stund innan jag fick utlösning. Under tiden hade Camilla säkert fått tre orgasmer, en av dem en riktig fontänorgasm.

Nu skulle jag inte ha kunnat knulla en sekund till och det behövde jag ju inte. Jag var nöjd. Jag kände att föreningarna med Sonja och Camilla hade sin grund i en uppriktig varm känsla för dem. Medan jag låg med dem upplevde jag verklig kärlek till dem.

Camilla förstod att jag inte skulle ha förmåga att också knulla henne. Hon lovade att vi skulle få vår herdestund efter den kommande nattens sömn och det fick vi.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.