Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/3, 2017 kl. 09:59, av Kid

Ängeln Del 1

Viktor får en inneboende i sin familj som väcker hans intresse.
En händelse inträffar i Viktors liv som kommer att förändra hans liv för alltid

~~Det är i slutet av juli månad och fortfarande några veckor kvar innan skolan börjar. Viktor sliter upp ytterdörren och vrålar medan han tar av sig jackan och skorna.
- Mamma, hinner jag ut och springa innan vi äter?
Viktor tycker om att springa. Han springer 5 dagar i veckan, minst. Han hinner halvvägs upp för trappen innan mamma stoppar honom
- Nej, kom in och hälsa, svarar mamma Ulla och sticker ut huvudet från köket. Sandra har kommit.
Sandra är en systerdotter till Ulla, alltså en kusin till Viktor. Hon ska börja studera och flyttar därför till staden. Mamma har berättat att de har erbjudit henne att bo hos dem, under tiden hon studerar.
- Det finns ingen anledning att betala hyra för rum, när vi har plats, resonerar mamma och får medhåll från Börje, Viktors pappa.

När han kommer in i köket blir han stannandes i köksdörren och stirrar. Han ser en vacker kvinna på 28 år. Han följer blicken längs hennes långa svarta hår. Där håret slutar, fortsätter blicken över hennes runda fina bröst. Blicken fortsätter ner till hennes välsvarvade ben innan den återvänder till henne glittrande ögon.
- När du har stirrat klart, kanske du kan hälsa också, säger mamma.
- Förlåt, säger Viktor och rodnar. Hej Sandra, välkommen.
- Hej Viktor, säger Sandra och skrattar. Det gör ingenting. Jag tar det som en komplimang.
Hon går fram och kramar om honom. Hon lägger armarna runt hans hals och pressar underlivet mot hans kuk.
- Jag hoppas vi kommer att trivas tillsammans, säger Sandra.
- Det gör vi, svarar Viktor snabbt och njuter av kramen.

- Jag hoppas det, svarar Ulla, för ni ska bo tillsammans på övervåningen. Jag och Börje sover ju i sovrummet här nere.
- Det blir bra, svarar Sandra och tittar leende på Viktor, som av någon anledning rodnar.
När Börje kommer hem från arbetet är maten färdig. Nytt kramkalas uppstår mellan Börje och Sandra.
- Nu ska du komma ihåg, säger Börje efter kramen, att du ska känna dig som en familjemedlem. Är du hungrig, så tar du för dig. Du behöver inte be om lov. Du ska få en egen nyckel, så du kan komma och gå som du vill.
- Ni är så snälla, svarar hon glatt

Sandra har haft ett förhållande i 4 år, innan det tog slut. Det var hon som bröt förhållandet efter 6 månaders funderingar. Nu hoppas hon på att skaffa sig ett yrke och samtidigt roa sig under tiden. Hon har redan bestämt sig för att roa sig med Viktor. De sätter sig till bords för att äta. Sandra sätter sig bredvid Viktor.
- Börjar du skolan redan nu, frågar Börje.
- Nej, det är en månad kvar, svarar Sandra, men jag har gjort slut med min kille och ville komma ifrån redan nu. Jag hoppas att det inte gör någonting.
- Nej, absolut inte, svarar Börje. Det gör ingenting. Det är bara trevligt.
- Springer du ofta, frågar Sandra och vänder sig mot Viktor.
- Jag försöker springa varje vardag, svarar Viktor. Ibland blir det på helgen också.
- Jag kanske kan följa med dig när du springer, frågar Sandra.
- Gärna, svarar Viktor och skiner upp som en sol. Det är roligare om man har sällskap.
- Fast inte idag, säger Sandra och ler åt hans entusiasm. Idag ska jag packa upp väskan och göra mig hemmastadd.
- Ok, svarar Viktor och kastar i sig maten.
Här kommer det inte bli svårt att få sex, tänker Sandra och sneglar på Viktor. Honom ska jag lära upp.

Det blir ingen löpträning för Viktor den dagen. Han stannar hemma och ägnar sig åt Sandra, som han tycker är både snygg och väldigt trevlig att vara tillsammans med. Dagen går till ända och det är dags att lägga sig. Viktor är på väg från badrummet när han stannar upp i hallen. Han tittar mot Sandras sovrum. Dörren står på glänt och en sänglampa är tänd. Han står en stund och tittar mot rummet. Försiktigt smyger han fram till dörren och knuffar upp den en bit. Pulsen stiger när han ser Sandra ligga på rygg, med lätt särade ben. Hon verkar sova. Allt hon har på sig är tunna trosor. Han beundrar hennes bröst på avstånd. Efter en viss tvekan, smyger han försiktigt in i rummet. Han går fram till sängen och ställer sig på huk. Han vågar inte sätta sig på sängen. Han studerar hennes tighta trosor som smiter åt runt skötet. Det rycker i händerna att få smeka hennes välsvarvade ben. Han är djupt koncentrerad på att studera hennes fitta under den tunna trosan. Försiktigt närmar han sig hennes sköte med munnen.
- Tycker du om det du ser, hör han Sandra säga.

Han tittar förskräckt upp och ser hennes leende ansikte.
- F..ff..förlåt, stammar han och rusar in på sitt rum.
Han sätter sig på sängen och slår sin knutna näve på sängen.
- Fan, fan, fan, upprepar han sig. Vad skulle jag göra så där för?
Han rycker till då dörren öppnas och Sandra kommer in. Han vågar inte möta hennes blick.
- Vad hände, frågar hon och smeker handen över hans hår. Varför sprang du iväg?
- Varför!? Viktor tittar på henne med förvånad blick.
- Ja, jag njöt som mest av dina blickar då du sprang din väg, säger hon och ler.

Han tittar på henne med förvånad blick. Sandra böjer sig fram och kysser honom. Kyssen är kort och prövande. När hon rätar på kroppen, står hon mitt emot honom. På nytt faller hans blick på hennes trosor som täcker hennes fitta. Han smeker yttersidan av hennes lår och kysser henne på magen. Händerna smeker försiktigt medan tungan kittlar hennes navel. Sandra smeker handen över hans hår och njuter av hans beundran.
- Ta av mig dem, viskar hon.
- Får jag det, viskar han tillbaka, knappt hörbart.
Med darrande händer drar han försiktigt ner hennes trosor. Hon särar lite på benen och står naken framför honom.
- Vad du är vacker, viskar han hänfört.

Hon sätter händerna på hans axlar och knuffar honom ner på rygg i sängen. Hon drar sakta av honom kalsongerna och blottar en stenhård kuk som darrar av uppdämd kåthet. Hon kliver upp i sängen och grenslar hans ansikte.
- Första gången, frågar hon.
Han nickar på huvudet som svar. Hon sänker sig sakta ner mot munnen. Han smeker försiktigt med tungan över skåran. Med tungspetsen smeker han mellan blygdläpparna och känner smaken av henne för första gången. Tungan glider in i hennes innersta och smeker ömt. Det rinner rikligt med safter ner i hans mun. Han väcker hennes åtrå med sin tunga.
- Du har lätt för att lära, suckar Sandra och pressar sig mot tungan.

Tungan blir allt ivrigare. Den slickar hennes inre väggar med stor iver. Sandra känner att åtrån stiger mot kokpunkten. Hennes fingrar griper tag i hans hår och håller stadigt när orgasmen sveper genom hennes underliv. Hon pressar sig hårdare mot munnen och stönar högt ut sin njutning. Han slickar girigt i sig av hennes safter och njuter av varje sekund. Hon lyfter på stjärten och hasar sig neråt. Hon greppar hans kuk men vågar inte runka honom. Sakta sjunker hon ner över staken. Hon stannar upp när hon sitter ner på hans höfter.
- Åh, vilken härlig kuk du har, stönar hon.
- Nej, inte nu, viskar han desperat när han känner sammandragningarna

När han för första gången har kuken i en varm, våt fitta, orkar han inte stå emot. Sandra sitter still och tar emot stråle efter stråle som sprutar in i hennes heta källa. Hon böjer sig ner och kysser honom. Sakta börjar hon rida honom. Hon kramar hans stake som sprutar in sin säd i hennes våta grotta. Hon rider honom under hela utlösningen. Trots att han har tömt sig, är den fortfarande stridsduglig. Hon rätar på ryggen och rider den hårda kuken allt snabbare. Han lyfter på huvudet och suger in en bröstvårta i munnen. Han smeker vårtan så länge han orkar hålla huvudet uppe. När han kommer en andra gång, griper han tag i hennes höft och pressar sig hårt mot henne. När hon känner hans strålar, kommer hon samtidigt. Hon pressar sig nedåt och njuter av orgasmen som stormar fram. Hon lägger sig över honom för att vila. Deras läppar möts i en försiktig kyss. Han lägger armarna runt hennes kropp och njuter av hennes värme.

Han smeker handen över hennes stjärt och kramar hennes ena skinka. Fram och tillbaka smeker han sina händer, från ryggen ner till stjärten.
- Här kommer jag att trivas, skrattar hon när hon känner hur kuken styvnar inne i henne.
- Hur länge kommer du att stanna hos oss, frågar han.
- Det vet jag inte, men jag tänker studera i 4 år.
- Härligt, svarar han och kysser henne. Lova att du bor hos oss hela tiden.
När den på nytt står hård inne i henne, kliver hon av och lägger sig på rygg, i sängen.
- Kom, viskar hon och särar på benen.

Hon hinner knappt uttala ordet förrän han lägger sig över henne. Hon greppar hans kuk och styr honom rätt. Han glider in i hennes våta tunnel. Som en övertänd kanin knullar han henne fort och hårt. Sandra lägger sina armar runt hans hals och benen på hans höfter. Hon pressar sig mot honom och njuter av den ivriga kuken som pumpar in i hennes heta grotta.
- Ta det lugnt, viskar hon. Vi har hela natten på oss.
- Vi har 4 år på oss, svarar han och drar ner på tempot.
- Det har du rätt i, svarar hon och skrattar gott.

Hon kramar till med benen runt hans höfter. Han sitter fast mellan hennes tränade ben. Hon fångar in hans blick och håller fast den med sin blick.
- Därför är det viktigt att du lär dig hur du ska tillfredsställa mig, viskar hon.
Hon håller fast honom med sina ben och sin blick till dess han förstår att hon menar allvar.
- Jag ska lära mig, svarar han ivrigt.
- Det vet jag, svarar hon och släpper på greppet med benen. Nu tar du det lugnt.

Deras läppar möts i en öm kyss medan han sakta och lugnt tar sig till åtråns högsta punkt.
Natten har nästan blivit dag när de ligger tätt tillsammans och sover. När Viktor, en bit in på förmiddagen öppnar sina ögon, ligger han ensam. Han ligger kvar en stund och tänker på vad som har hänt. Han känner en lycka över att ha träffat Sandra. Hon är den vackraste kvinna han känner och längtar redan till nästa natt. Viktor är ivrig att lära sig. De träffas nästan varje natt. Det är bara Sandra som ibland säger stopp när han kommer till henne.
- Nu räcker det, säger hon då. I natt vill jag bara sova.
Då får han allt vackert lomma tillbaka till sitt sovrum.

Nu är det är lördag förmiddag och Sandra har bott hos dem i 2 veckor. Viktor sitter på sitt rum och känner sig rastlös. Han har inget att göra. Det har gått så långt att han nästan längtar till skolan börjar, men bara nästan. Hans tankar går till Sandra. Han tänker på de gånger de har älskat tillsammans. Han är saligt lycklig och älskar henne. Hon lär honom nya saker hela tiden. Hon lär honom att tillfredsställa henne och han är villig till att lära. Han struntar i att hon är 28 år. Han ser henne som sin tjej men har fått förbud av Sandra att berätta om dem.
- Jag måste träffa Sandra, konstaterar han och lämnar rummet.
Han hittar henne på altan, liggandes i solstolen. Hennes kropp döljs av en minimal bikini. Han sätter sig på golvet bredvid henne. Hon rycker till då han lägger handen på hennes mage. Han smeker handen innanför bikinitrosan.
- Ta bort handen, fräser hon till. Vad tar du dig för friheter?
- Förlåt, svarar han och tar genast bort handen.

- Tänk om din mamma eller pappa ser oss, säger hon betydligt mjukare. Det är väl onödigt?
- Jag tänkte mig inte för, viskar han. Kan vi inte älska?
- Nej, inte nu, svarar hon och ler. Vi åker till en badstrand och badar. Det är snart inga soliga dagar kvar så det är bäst att passa på.
- Jag vet inte, svarar han, lagom intresserad och besviken.
- Jag vet av en liten och mysig badplats, säger hon. Det är nästan inga människor där. Har du älskat i vatten förut?
Den sista frågan sätter fart på Viktor, som genast byter om och gör sig klar för att bada. Sandra, som har egen bil, kör en bit utanför staden, till den lilla badplatsen.

Badplatsen är verkligen lite och mysig. Visserligen är det andra människor där, men inte så många att det stör. De hittar en fin plats att placera ut filten och den medhavda fikakorgen på. Badplatsen ligger vid en liten insjö. Solen har värmt upp vattnet till behaglig temperatur. Den enda missräkningen är ett järnvägsspår som går vid sidan om badplatsen. Den går i en båge runt nästan hela badplatsen innan den försvinner in i skogen. Det är antagligen därför som det inte är så många människor där. När tåget går förbi, blir det ett fasligt oväsen. Mellan badplatsen och spåret finns det ett staket som ska hindra någon att gå upp på spåret.
- Här har jag aldrig varit förut, säger Viktor och lägger sig bredvid Sandra på filten.
- Det är inte så många som vet om den, svarar Sandra. Visst är den mysig?

När han inte svarar, tittar hon upp på honom. Hon ser hans blick som vilar på en vacker kvinna som ligger snett ovanför dem. Sandra smeker handen över kuken och får genast hans uppmärksamhet.
- Vem tittar du på, frågar hon och ler.
- Vad vacker hon är, svarar han.
- Jasså, svarar hon och kramar med handen över kuken.
- Ja, nästan lika snygg som dig, skyndar han sig att säga när han inser sitt misstag.
- Så ska de låta, svarar Sandra och skrattar. Du lär dig.
- Jag går och badar, säger Viktor. Kommer du med?
- Nej, inte nu, svarar hon. Jag ska sola en stund först.

När Viktor kommer tillbaka till filten, lägger han sig ner bredvid Sandra för att sola. Solen värmer hans kropp. Han dåsar till lite men vaknar till då han känner någonting mot sitt huvud. Han lyfter på huvudet och ser en liten boll som ligger på filten. En liten söt flicka kommer gåendes mot honom. Viktor gissar en ålder på 3 eller 4 år.
- Hej, säger Viktor och ler. Är det din boll?
Flickan svarar inte men nickar på huvudet. Hon tar bollen i sina händer.
- Vad heter du, frågar Viktor. Jag heter Viktor.
- Lisa, svarar hon tyst.
- Vilket fint namn du har, säger han och ler.
- Ja, svarar hon hur självklart som helst.
- Älskling, kom till mamma, ropar kvinnan som Viktor beundrade nyss.
- Hej då, säger Viktor och vinkar med handen.
Flickan vänder sig om och går till sin mor.
- Gud, vilken söt unge, säger Viktor. Såg du, Sandra?
- Nej, svarar hon och vänder på sig.

Viktor lägger sig ner och fortsätter med att sola. Strax har han somnat i solen. Han vet inte riktigt vad det är som väcker honom då han lyfter på huvudet och tittar sig omkring. Allt är som vanligt. De flesta ligger och solar. En familj har flyttat till ett bord som står vid staketet. De intar sin medhavda matsäck under tystnad. Allt verkar normalt men det är något som Viktor inte får grepp om. Han känner på sig att någonting har hänt eller håller på att hända, men han vet inte vad det är. Han ställer sig upp och tittar sig omkring. På nytt faller hans blick på den vackra kvinnans kropp. Hon verkar sova.

Då hör han ljudet som väckte honom. Han vänder på huvudet och ser ett tåg som närmar sig badplatsen. När hans blick är på väg mot Sandra, stannar den upp och fryser till is. Mitt på spåret sitter den söta flickan och leker med en spade och hink. Helt ovetandes om faran, fyller hon hinken med jord. Tåget går i en båge runt badplatsen och närmar sig snabbt.
- Nej, hur fan har hon kommit dit, frågar Viktor sig.
- Va? Sandra börjar vakna till liv.
Viktor tittar mot tåget och sedan på flickan igen. Hjärtat slår dubbla slag i kroppen när han börjar springa mot flickan.

Viktor har inte tid att tveka. Han springer upp på bordet som familjen använder, för att hoppa över staketet. Han landar på marken på andra sidan, rullar runt och kommer upp på fötter igen. Viktor springer allt vad han orkar mot den lilla flickan.
- Vad i helvete, vrålar mannen i familjen då Viktor råkar sparka ner en smörgås från bordet, innan han hoppar över staketet.
- Herregud, säger mamman i familjen då hon ser flickan på spåret.
- Fy fan, det klarar han aldrig, vrålar pappan då han följer sin frus blick.

Resten av människorna blir medvetna om vad som händer då flickans mamma vrålar ut sin ångest med full kraft. Mamman springer fram till staketet och skakar i det, i ett försök att komma fram. Ingen ser hålet som finns i staketet, 15 meter ifrån dem. Alla stirrar på Viktor som tävlar mot tåget om att hinna fram till flickan först. Mamman skriker hysteriskt sin dotters namn. Då är det som om flickan vaknar till liv och ställer sig upp. Hon stirrar på det stora svarta loket som kommer mot henne och fryser till is. Skräcken av att se det stora svarta tåget, som kommer emot henne, får hennes kropp att stelna. Hon rör inte en muskel.

Viktor har tränat mycket löpning men det är inte i närheten som detta. Benmusklerna hotar att krampa ihop vilket ögonblick som helst. Han håller blicken fast vid den lilla flickan. Han vet att om han lyfter blicken, är det stor risk att han inte vågar springa mot tåget. Plötsligt vaknar den lilla flickan till liv. Hon vänder sig ifrån tåget och springer men hon springer längs spåret, mot Viktor. När tåget kommer ut ur den långa kurvan runt badplatsen, ser tågföraren den lilla flickan. Han slår till bromsarna på tåget som minskar i fart men det är inte tillräckligt.
- Neej, skriker tågföraren skräckslaget.
- Spring för helvete, vrålar han när han ser Viktor som springer mot flickan

Viktor andas tungt. Hans lungor skriker efter luft då han pressar sig till det yttersta. Han lyfter höger hand mot flickan och tar ut det sista han har. När han känner hennes arm i sin hand, sliter han till sig henne och vräker sig åt sidan. Han vrider sig så han har flickan över sig då han landar i det hårda gruset, bredvid spåret. Han känner smärtan i ryggen när han landar. I nästa sekund passerar tåget med ett fruktansvärt vrål från bromsarna, som har låst sig. Vinden från tåget sliter i deras kläder. Han håller krampaktigt armarna runt den lilla flickans kropp, allt för att skydda henne.

Flickans mamma står och håller sig i staketet medan tåget passerar. Hon vrålar ut en smärta hon aldrig tidigare känt. Hon vet inte om dottern har klarat sig. Allt hon ser är det fasansfulla tåget och vagnarna som aldrig tycks ta slut. När det äntligen blir slut på vagnar står Viktor på andra sidan spåret och håller den gråtande flickan i famnen.
- Han klarade det, han klarade det, vrålar pappan till familjen vid bordet och brister i gråt.
- Viktor, jag älskar dig, viskar Sandra med tårar i ögonen, när hon ser dem tillsammans.

Tåget har stannat på spåret. Ut ur vagnarna kommer det folk. Tågföraren gråter hysteriskt då han ser att flickan har klarat sig. Badgästerna har dragit upp stolparna i staketet och rusar mot Viktor. Det är total kalabalik på badplatsen. Mamman tar emot sin dotter i famnen och gråter hysteriskt. De samlas runt mamman och barnet för att ta del av den lyckliga återföreningen. Ingen lägger märke till Viktor som fortsätter att gå mot parkeringsplatsen. Ingen, utom Sandra som samlar ihop fikakorg och filt och springer efter Viktor.
- Vart tog han vägen, undrar plötsligt någon när det har lugnat ner sig lite.

Alla vänder sig om och tittar men Viktor har redan lämnat badplatsen, innan polis och ambulans kommer på plats. Det visar sig att alla har sin egen beskrivning av Viktor. En påstår att han var nästan 2 meter lång, medan andra påstår betydligt mindre. Hos en del är han mörkhårig medan andra påstår att han har ljust hår. Åldern pendlar mellan 15 och 40 år. Ingen kan med säkerhet beskriva mannen som räddade den lilla flickans liv. Sanningen kommer närmast då polisen frågar mannen i familjen som sitter vid bordet bredvid staketet.
- Jag har inte en aning, svarar han på polisens frågor. Jag är alldeles tom i huvudet.

Viktor sitter tyst i bilen på väg hem medan Sandra tjattrar på.
- Du är otrolig, säger hon. Jag har aldrig varit så rädd någon gång. Har du inga nerver?
- Stanna bilen, vädjar han tyst.
Då först vänder hon huvudet mot Viktor och tittar på honom. Hela kroppen skakar på honom. Han håller ena handen i munnen för att hålla tillbaka det skrik som hotar att komma från hans strupe. Sandra ser en skogsvägs och viker av med bilen och stannar. Viktor kastar sig ur bilen och vinglar fram längs en stig. Han kommer fram till en öppen plats, en gräsplätt och faller ner på knä. Med full kraft vrålar han ut sin innestängda rädsla. Hela kroppen skakar på honom då han står på alla fyra och gråter ut sin fruktansvärda rädsla. Han ser tåget och han ser den lilla flickan då han gråter hysteriskt. Sandra kommer fram och ställer sig på knä bredvid honom. Hon drar in honom i famnen och smeker sakta hans hår.
- Förlåt mig, viskar hon tyst. Hur kunde jag pladdra så där?

Sandra har aldrig hört någon gråta så fruktansvärt någon gång. Hon hör hans förtvivlade gråt men allt hon kan göra är att krama om honom och finns där till hands. Han gråter länge. Det blir jobbigt att stå på knä, så hon lägger sig ner och drar ner Viktor bredvid sig. På nytt omfamnar hon honom medan han gråter ut sin förtvivlan. Gråten blir allt mindre, för att till slut upphöra. Sandra har ingen aning om hur länge de legat där då hon känner hans hand som smeker hennes lår. Hon har inte hjärta att stoppa honom så hon särar på benen och ger handen plats.

Han smeker henne försiktigt över fittan och kysser henne på halsen. Hon känner åtrån svepa fram. Safter rinner till i hennes heliga kärleksgrotta. Hon förvånas själv över att bli så kåt vid detta tillfälle. När han smeker in handen innanför trosan, protesterar hon inte. Hon lägger sig ner på rygg och särar på benen. Viktor är mycket otålig. Han sliter sönder hennes trosor när han ska ta av dem. Med ivriga händer drar han ner sina byxor till låren och lägger sig över henne. Med en hård stöt, tränger han in i hennes heta gömma. Sandra stönar ut sin njutning och lägger upp fötterna på hans höfter.

Hon möter hans hårda stötar och skriker ut sin njutning för varje gång han tränger in. Viktor knullar henne hårt och hänsynslöst och Sandra njuter som aldrig förr. När han får sin utlösning, kommer hon samtidigt. Hon pressar sig mot den anstormande kuken och kramar den med sina våta läppar. De håller om varandra krampaktigt medan pulsen sakta går ner. Han dra sig ur och lägger sig på rygg bredvid henne.
- Ingen får veta om detta, säger han.

Sandra tittar förvånad på honom.
- Att vi har älskat?
- Nej, det andra, suckar han otåligt.
- Varför inte det, undrar hon. Du är ju en hjälte.
- Jag orkar inte med allt tjafs och snack, svarar han. Jag vill inte.
- Okey, du får som du vill, jag säger ingenting, lovar hon.
Han vänder sig mot henne och kysser henne ömt.
- Förlåt, viskar han och kysser henne igen. Gjorde jag illa dig?
- Nej, det var underbart, suckar hon.
Han tar av sig byxor och kalsonger och lägger sig över henne. Han glider på nytt in i värmen.
- Jag älskar dig, Sandra, viskar han och glider sakta fram och tillbaka.
- Det tror du bara, svarar hon och pressar sig mot honom.

När de kommer hem, verkar allt som vanligt. På utsidan ser Viktor lugn och stabil ut som vanligt men på insidan är det värre. Hjärta slår hårt i kroppen på honom och andningen är ojämn. Han känner sig dålig och går in på sitt rum och lägger sig. Han ligger där hela dagen. Han kommer bara ner när det är dags att äta. Efter middagen återvänder han till sitt rum. När natten kommer, tar han av sig kläderna och kryper ner under täcket. Det tar en bra stund men till slut somnar han. Sandra ligger i rummet bredvid och inser att han inte kommer i natt. Det är en ovanlig situation. Det är första natten som Viktor inte kommer till henne.

Hon förstår att händelsen på badplatsen oroar honom fortfarande. När hon tänker på händelsen förundras hon över vilket mod han visade när han sprang mot tåget. Hon tycker det är synd att han inte vill träda fram i tidningen. Hon unnar honom verkligen all tacksamhet han skulle få från speciellt föräldrarna men även andra människor. Det är han värd. Plötsligt rycker hon till när hon hör ett skrik.
- Det är Viktor, konstaterar hon och springer upp ur sängen.

När hon kommer in i hans sovrum, ligger han och vrider sig i sängen.
- Nej, nej, mumlar och verkar kämpa mot någonting i drömmen.
Hon sätter sig på sängkanten och smeker sin hand över hans kind.
- Det är bara en dröm, Viktor, säger hon lugnt för att inte skrämma honom.
Hon smeker handen över kinden, upp till håret. Viktor skriker till och sätter sig förskräckt upp.
- Det är ingen fara, viskar Sandra och kramar om honom. Det var bara en dröm.
Hon smeker en hand över hans nacke och kramar honom. Han kramar henne hårt tillbaka.
- Drömde du om den lilla flickan, viskar hon tyst.
- Ja, viskar han tillbaka.

Hon känner hans tårar mot axlarna och lider med honom.
- Den här gången hann jag inte, viskar han fram.
Sandra känner en kyla som sveper genom sin kropp när hon hör hans ord och kramar om honom hårdare. Det är först nu som Viktor lägger märke till att Sandra är naken.
- Kom och lägg dig bredvid mig, säger han och lägger sig ner.
Hon lägger sig på sidan, vänd mot honom och tar emot kyssen han ger henne. Hon njuter samtidigt av handen som smeker hennes stjärt och lår.

Det är inte bara Sandra som har hört Viktor skrika. Pappa Börje har svårt att somna så han kliver upp och dricker ett glas mjölk. När han står i köket och dricker, hör han Viktors skrik.
- Vad var det, undrar han och går mot trappen.
Han står tyst och tittar upp mot övervåningen och hör både Sandras och Viktors röster. Han hör att Viktor är uppriven och går försiktigt upp för trappen. Han stannar en bit från dörren då han ser Sandra kramar om honom. Han hör Viktors förklaring till drömmen men tänker inte på vad han säger. Allt han koncentrerar sig på är Sandras nakna kropp. Han smeker ögonen över hennes kropp och njuter av anblicken. När de lägger sig ner på sängen, ligger Sandra vänd mot dörren. Börje får nu se hela hennes nakna kropp framifrån och känner hur kuken styvnar. Han har inga tankar på att återvända till sängen.

Viktor föser henne försiktigt ner på rygg. Medan handen smeker sig ner mellan hennes lår, suger han in en bröstvårta i munnen. Han smeker tungan över vårtan och kramar över hennes sköte. Ett finger smeker hennes blygläppar. Hon särar på benen när åtrån stegras i kroppen. Han lämnar bröstet och kysser sig sakta ner över magen. När tungan smeker över klitoris, glider två fingrar in i den våta fittan. Hon stönar högt av njutningen han skänker henne med sin tunga och fingrar. Tungspetsen smeker över den känsliga knappen medan fingrarna pumpar fram och tillbaka i hennes kärleksgrotta. Smekningarna upphör ett ögonblick så han kan lägga sig tillrätta mellan hennes ben. När tungan återvänder till klitoris och fingrarna smeker sig in i hennes våta fitta, smeker hon in fingrarna i hans hår och pressar sig mot munnen.
- Skööönt, viskar hon och njuter.

Plötsligt blir hon medveten om att de inte är ensamma. Hon vänder huvudet mot dörren och ser Börje i ögonen. Deras blickar fastnar vid varandra. För ett ögonblick blir hon rädd och skamsen, men slappnar av då hon ser hans leende ögon. Hon ser också åtrån som lyser i ögonen. Viktor märker ingenting. Han fortsätter att slicka henne med samma iver. Sandra smeker hans huvud och håller blicken på Börje. Hon ser hans styva kuk som göms av kalsongerna. Sandra blundar när åtrån stiger i kroppen. Hon lyfter på höften och pressar sig hårdare mot Viktors mun. Orgasmen kommer med kraft. Hon skriker ut sin njutning när det drar ihop sig i underlivet. Hon håller fast hans huvud med händerna och njuter av tungan som slickar i sig av safterna. Medan hon pustar ut, vrider hon huvudet mot dörren. Börje har lämnat sin utkiksplats. Viktor lägger sig över henne och glider in i hennes våta tunnel.

Precis som han är lärd, knullar han hennes lugnt och försiktigt. Deras läppar möts i en het kyss. Hon lägger upp benen på hans höfter och lyfter sig mot honom. Kuken glider sakta fram och tillbaka. Hon stöter allt häftigare med höften ju närmare en orgasm hon kommer. Viktor är lika nära. Han ökar farten och knullar henne hårt. Han känner hennes kramande fitta runt staken. Det drar ihop sig runt pungen då utlösningen kommer. Han trycker sig in i hennes heta grotta och sprutar in sin säd. De klänger sig fast vid varandra och skriker ut sin njutning när de kommer samtidigt.

När han kysser henne, biter hon i iver i hans läpp men han känner ingen smärta. Han njuter bara av den starka åtrå som håller hans kropp i ett stadigt grepp. De ligger kvar i varandras armar och vilar ut. Viktor har somnat när Sandra tyst smyger till badrummet. När hon kommer tillbaka till sin säng, somnar hon inom några sekunder. Hon blir inte rädd när hon vaknar av att någon lägger sig bredvid henne. En hand smeker mellan hennes ben. Hon särar på benen och öppnar sina ögon. Hon stönar ut sin njutning när Börje lägger sig tillrättat och tränger in i hennes våta fitta. Sandra lägger upp benen på hans höft och pressar sig mot honom Hon ryser av kåthet då hon inser att hon numera har två karlar att tillgå.

På måndag morgon kommer tidningarna. Tidningarna slår upp händelsen på badplatsen stort. Vittnen berättar om den mystiska mannen som räddade barnet från att bli överkörd av tåget. Överallt pratas det om honom. I affärer, hos grannen och på arbetsplatser spekuleras det i vem det kan vara som räddade flickan, men ingen har en aning. I brist på namn, kallar de honom för ”den räddande ängeln”. Reportrar försöker hitta honom utan att lyckas. Ingen vet vem han är. Föräldrarna till flickan vädjar i tidningen att han ska kontakta dem men ingenting händer. Några dagar senare har tidningarna döpt den mystiska mannen till Ängeln. Många har träffat honom på badplatsen men ingen har sett honom.

 

Forts följer

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Hailey

Så underbar berättelse, så sensuell och så välskriven.

20/2, 2021 kl. 16:30