Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/3, 2017 kl. 10:07, av Kid

Ängeln Del 4

Del 1 av 1 i serien Ängeln

Viktor kan inte längre stå emot Petras inviter.
Ytterligare en tjej förför Viktor. Han får svårt att vara trogen Ylva.

~~När Viktor vaknar känner han sig utvilad. Därför får han nästan en chock när han upptäcker att han vaknat över en timme före väckarklockan. 
- Det måste vara på grund av att jag träffat Ylva, säger han till sig själv.
Han kommer ihåg gårdagen när de älskade med varandra för första gången och han kommer ihåg hennes nakna kropp. Hans kuk reagerar bara han tänker på det. Han tänker också på Sandra. Vilken puma, tänker han! Hon är visserligen betydligt äldre men kan lära honom desto mer. När han ser hennes nakna kropp framför sig, reser sig kuken ytterligare. Han kommer fram till samma frågeställning som han ställde till Sandra. Kan man ha två tjejer samtidigt, tänker han. Nu ligger kuken hård upp mot magen. Hur ska jag få ner den här, tänker han, utan att använda handen. Svaret är förstås Sandra. Men hon har ju infört besöksförbud för honom.
- Det gäller nog bara på kvällarna, övertygar han sig själv och skyndar sig upp ur sängen.

Han smyger sig försiktigt in i Sandras sovrum. Det första han ser är hennes trosor som ligger på golvet. Det rycker i staken när han tänker på att hon kanske ligger naken. Han smyger tyst fram till sängen och lyfter undan täcket. Pulsen stiger farligt snabbt när han studerar hennes nakna kropp. Wow, så läcker hon är, tänker han. Hon ligger på sidan, vänd mot Viktor. Han lägger en hand på hennes axel och föser henne försiktigt ner på rygg. Hennes ben glider isär när hon hamnar på rygg.  Mycket försiktigt ställer han sig på knä mellan hennes ben. Han böjer sig ner och smeker hennes blygdläppar med tungspetsen. Han avvaktar men det kommer ingen reaktion. Det kan bero på att hon vaknade redan när han öppnade dörren. Nu vill hon se hur långt han är villig att gå.

När ingen reaktion kommer, smeker han in tungan i hennes heta källa.
- Vad sysslar du med, frågar hon plötsligt.
- Shit! Ska du skrämma ihjäl mig, säger han.
- Du måste hjälpa mig med den här, säger han och reser sig upp på knä.
- Sa jag inte att du inte får komma in till mig, säger Sandra med bestämd röst.
- Det gäller ju bara på kvällen, svarar han desperat.
- Nej, det gäller dygnet runt, säger Sandra. Det vet du mycket väl.
- Snälla, hjälp mig, vädjar han.
- Okey, för den här gången, säger hon.

Hon hinner knappt säga meningen ut förrän tungan smeker sig in i hennes heta inre. Han slickar henne med ivrig tunga. Sandra blundar och lägger en hand på hans huvud. Hon lyfter på stjärten och pressar fittan mot munnen. Han slickar girigt i sig av hennes safter som rinner rikligt ur hennes glädjekälla.
- Åh, det är så skönt, viskar hon.
Han hör hennes ord och blir ivrigare att göra det skönt för henne. Han smeker henne på det sätt hon har lärt honom. Hon påminner sig om hur skönt det är att ha sex på morgonen. Det hade hon nästan glömt. Du kommer att få tjänstgöra på morgonen fler gånger, tänker hon. Hon känner hur det drar ihop sig i underlivet. Hon gnider fittan mot munnen när orgasmen startar upp. Han slickar girigt i sig av de safter som sprutar ut ur hennes heta källa. I våg efter våg sveper orgasmen genom hennes kropp. Hon förvånas över att hon njuter så mycket av hans smekningar men inser att hon har själv lärt upp honom. När orgasmens krafter har avtagit ligger hon kvar och njuter av tungans smekningar. Hon håller en hand på hans huvud för att markera att han ska fortsätta. Hon vill ligga länge och njuta men inser att han måste få sin belöning.
- Kom Viktor, nu vill jag älska, viskar hon.

Han kryper upp mellan hennes ben och lägger sig tillrätta. Sakta glider han in med sin kuk i hennes kärlekstempel. Han knullar henne försiktigt till en början. Han vill njuta så länge som möjligt. Han kysser henne ömt och känner att hon svarar på kyssen. Viktor är oerhört kåt. Han ökar takten och knullar henne hårdare. Sandra lägger upp benen på hans höfter och pressar sig mot honom. Hon möter honom varje gång han pressar in sin kuk. Det drar ihop sig runt pungen så han sätter ytterligare fart. Han stöter in sin kuk med kraft för nu känner han att utlösningen kommer. Han pressar in sin kuk och kysser henne hetsigt. Om och om igen fyller han hennes fitta med sin säd. Sandra kommer samtidigt och kramar hårt med benen över hans höfter. De klänger sig fast vid varandras kroppar och stönar ut sin njutning. Han blir liggandes över hennes kropp. De kysser varandra ömt medan pulsen sakta går ner.

- Jag älskar sig, Sandra, säger Viktor.
- Du blandar ihop kärlek och kåthet, svarar hon och ler. Det har jag ju sagt till dig.
- Om du flyttar så skjuter jag mig, säger han och kysser henne på halsen.
Sandra kan inte låta bli att känna sig rörd, även om det är sagt på skämt. För varje skämt ligger det ett alvar bakom, brukar man säga.
- Nu måste du gå, säger Sandra och smeker handen över hans rygg.
- Kan inte vi dela säng på nätterna, föreslår han.
- Inte ens i tanken, svarar Sandra och skrattar. Marsch iväg nu.
Han får en sista kyss innan han med en djup suck drar sig ur och lämnar hennes rum.

Strax efter 08.00 står han utanför Ylvas hem och väntar på henne. Hjärtat slår fortare när han ser henne komma ut.
- Hej, säger hon och håller upp läpparna för en kyss.
- Hej, svarar han och möter hennes läppar och kysser henne medan han smeker hennes kind med sin hand.
Hon tar hans hand och går mot skolan. Viktor känner en kärlek till Ylva som han inte trodde var möjlig att känna. Han kramar hennes hand försiktigt och får en lika försiktig kram tillbaka.
- Är det okey att berätta för kompisarna att vi är ihop, frågar Viktor.
- Självklart, svarar Ylva och ler. Jag tror inte att vi behöver oroas oss på den punkten.

De hinner knappt in på skolgården förrän ropen hörs.
- Ylva, är det någonting du har glömt att berätta?
- Vad söta ni är!
Den första de möter är Viktors bästa vän Fredrik. Han gillar, liksom Viktor, att löpa. De träffas ganska ofta för att springa tillsammans. Till skillnad från Viktor så tränar han också på gym, vilket gör att han har en vältränad kropp. Trots ett fördelaktigt utseende så är han singel. Han stannar upp och pekar på deras sammanflätade fingrar.
- Är ni ihop, eller, frågar Fredrik.
- Det kan man säga, svarar Viktor stolt.
- Betyder det att jag kan sluta hoppas på att bli ihop med dig, frågar Fredrik och kramar om Ylva.
- Jag ringer dig om det blir en förändring, svarar Ylva och skrattar.

- Gör det, säger Fredrik. Vad ser du hos honom?
- Hon tar hand om herrelösa hundar också, svarar Viktor snabbt.
- Dumma dig inte, säger Ylva skrattandes och slår honom på armen.
- Ni är fina ihop, säger Fredrik.
Ylva blir glad över hans kommentar och kramar om honom igen.
- Tack Fredrik, du är så snäll, säger hon.
- Ska du ut och springa nåt, frågar han Viktor.
- Det blir det säkert, svarar Viktor. Vi hör av varandra.
- Det  gör vi, svarar Fredrik.
De slår ihop sina händer i en hälsning innan de skils.

Under hela dagen kommer kompisar kommer fram och gratulerar dem. Det blir många kramar, både av killa och tjejer. Ylva är tårögd av det fina bemötande de får, det hade hon inte väntat sig.  Den glädje hon känner över att vara tillsammans med Viktor är överväldigande. De kysser, kramas och håller varandra i handen varje minut de är tillsammans. De sitter tillsammans när de har matrast när två klasskompisar till Ylva kommer och sätter sig vid samma bord. Tina har lång ljust hår, stora fina bröst och en fantastisk figur. Hon är många killars våta dröm. Hon har ett dominant uppträdande som stör många, bland annat Viktor, som på grund av sin blyghet ofta blir utsatt för närmande av henne, bara för att hon vill se honom rodna.

Tinas kompis Anja, sätter sig bredvid Ylva.  Anja är en korthårig ljus tjej som ofta får påstötningar av killar men svarar alltid nej. Ylva och Anja har haft ett kort förhållande som Ylva bröt när hon kände det var killar hon ville vara tillsammans med. Anja har svårt att acceptera Ylvas beslut och försöker ständigt få henne tillbaka i sin famn.  Den enda kvinna Ylva har ett förhållande med är Petra men det är desto starkare band mellan dem. Hon är inte beredd att bryta med Petra bara för at hon är tillsammans med Viktor.
- Får jag sitta här bredvid dig, frågar Tina och smeker handen över Viktors lår.
- Javisst, svarar Viktor och rodnar som vanligt.
Hon håller kvar handen lite längre och smeker den över kuken. Hon kramar staken och känner hur den styvnar innan hon leende tar bort sin hand.

- Jaha Ylva, har du träffat ängeln då, frågar Anja
Viktor sväljer fel och hostar till när han hör frågan. Ylva tittar på honom och ler.
- Även om du är min ängel, så är det den andra ängeln hon menar, den som räddade Lisas liv, säger hon.
Viktor kraxar och ber om ursäkt innan han fortsätter att äta.
- Nej, jag har inte träffat honom, svarar Ylva. Vi har slutat leta efter honom. Han vill uppenbarligen inte ge sig till känna.
- Då är det ju tur att du har fått en egen ängel då, säger Tina och tittar på Viktor.
- Ja, det är underbart, svarar Ylva.

Efter lunchen går Ylva och Viktor ut och går ut på en promenad. Under tiden sitter Anja kvar vid bordet tillsammans med Tina.  
- Du, kan inte du förföra Viktor, frågar Anja plötsligt,  och vara ihop med honom i några dagar?
- Varför det, frågar Tina. Att jag retas med honom betyder inte att jag är intresserad av honom. Han är inte min typ.
- Nej, jag vet, säger Anja, men jag vill splittra han och Ylva.
- Har du inte glömt henne än, frågar Tina.
- Nej, jag har inte det, svarar Anja. Jag vill ha en chans till med henne.
- Då blir du skyldig mig mycket, säger Tina. 
- Jag gör vad som helst för dig, det vet du, svarar Anja.
- Glöm inte det, säger Tina med bestämd röst.
- Snygg räddning på frågan om ängeln, säger Viktor när de går hand i hand efter middagen.
- Du får räkna med att frågan kommer upp då och då eftersom de flesta vet om att det är min brorsdotter som blev räddad av ängeln, säger Ylva. De har ju sett bilden av Lisa i tidningen och känner igen henne. Hon har varit och hälsat på mig i skolan så alla har sett henne. Alla pratar om händelsen.
- Det är lugnt, svarar Viktor. Nu är jag beredd nästa gång den kommer.
Viktor har inte insett hur stor händelsen har blivit förrän han träffade Ylva. Bland sina kompisar diskutterar de nästan aldrig ängeln numera. Med Ylvas kompisar är det precis tvärt om. Alltid är det någon som tar upp frågan. Det beror på att många av dem har varit hem till Ylva och träffa den underbart söta Lisa.

Redan på eftermiddagen får Tina en chans att träffa Viktor ensam. Han går ner i källaren där skåpen finns. Han tar ut väskan från skåpet och sätter sig på en stol för att välja ut de böcker han behöver till nästa lektion. Tina följer efter honom och sätter sig i hans knä. Innan han hinner med, och kysser hon honom. Kyssen är intensiv och het. Utan att tänka svarar han på kyssen. Han smeker händerna på utsidan av henne lår innan han besinnar sig och bryter kyssen.
- Vad gör du, frågar han upphetsat.
Tina tar hans hand och lägger den på insidan av sitt lår och kysser honom igen. Det är som om handen lever ett eget liv. Den smeker upp för låret och över fittan. Han kramar den heta kärleksgrottan medan kyssen blir allt intensivare.  Tina smeker en hand över hans kuk och känner hur den styvnar. Med flinka fingrar drar hon ner dragkedjan i jeansen och stoppar in sin hand. Hon klöser sig ner i kalsongerna och greppar hans kuk. Viktor är helt i hennes händer.

Hon runkar honom sakta medan hon kysser honom. Kyssen tar nästan andan ut honom. Åtrån stiger i kroppen. Hon smeker in sin tunga i hans mun och brottas kärleksfullt med hans tunga. Nu är Tina kåt och vill släcka den brand som brinner mellan benen. Hon avbryter kyssen och tar bort sin hand. Hon tar honom i handen och drar honom till närmaste toalett. Där knäpper hon upp jeansen och drar ner dem. När Viktor känner värmen som omsluter hans kuk är han såld. Han varken orkar eller vill stoppa detta. Det är han alldeles för kåt för att klara av.  Munnen glider upp och ner längs staken och orsakar en storm av åtrå i hans kropp. Utlösningen kommer med en våldsam kraft. Han pressar in sin kuk och sprutar in sin säd, långt in i hennes krävande mun.

Han hinner knappt tömma sig innan Tina sätter sig på toalettstolen och drar honom till sig. Hon pressar ner honom på knä och särar inbjudande på benen. Viktor har tappat allt motstånd. Han tar av henne trosorna och kysser sig upp längs låret, in i den våta fittan. Han slickar henne på samma sätt som Sandra har lärt honom. Det tar inte lång stund innan Tina kommer i en underbar orgasm. Hon förvånas över hans skicklighet på att slicka fitta. Det är bara Anja som kan tävla med honom, av de hon har träffat och det har blivit en del. Han står kvar och slickar i sig av safterna som rinner ur den heta källan. Tina tittar ner på honom och njuter av hans skicklighet.  När hon är nöjd avbryter hon honom.
- Sätt dig på toastolen, säger hon och han lyder.

Hon kysser honom medan hon runkar upp staken till stridsläge. Sakta sjunker hon ner över kuken och stannar upp. Hon kramar skaftet och skälver i kroppen av njutning. Trots den långsamma ritten kan han inte hålla sig särskilt länge. Han känner hur hon kramar skaftet varje gång hon sjunker ner. Han börjar knäppa upp blusen för att komma åt brösten men där stoppar hon honom.
- Dem får du leka med nästa gång, säger hon och ler.
Nästa gång? Det får inte bli en nästa gång, tänker han och känner hur det drar ihop sig. Han griper tag i hennes höfter och stöter upp några gånger innan han fyller hennes kärleksnäste med sin säd. Han stönar in i hennes mun medan kyssen varar. Tina kommer samtidigt och pressar sig ner över kuken. Hela hennes underliv krampar när orgasmen sliter i henne.

Hon sitter kvar över kuken en stund och njuter. Deras läppar möts i en öm och kärleksfull kyss medan pulsen sakta går ner. Hon förvånas över hur skönt det är att älska med Viktor. Hon kliver upp från hans knä och tvättar sig. Sedan ställer hon sig framför honom.
- Ta på mig trosorna, säger hon med bestämd röst.
Viktor tar upp det tunna plagget och tar dem på henne.
- Vi träffas imorgon, säger Tina och kysser honom.
- Nej, det blir inget mer, säger han. Jag har en flickvän.
- Ska vi slå vad, säger Tina och ler. Dig ska jag ha många gånger. Om du inte trilskas så behöver ingen få reda på något. Vi ses.
Viktor sitter kvar och inser att han äventyrar förhållandet med Ylva.

Efter skoldagen står de utanför Ylvas hem och kysser varandra.
- Kommer du till mig ikväll, frågar Ylva mellan kyssarna.
- Om du inte slutar kyssa mig så är det kväll snart, svarar Viktor.
- Dummer, skrattar Ylva och knuffar iväg honom.
- Jag kommer ikväll, säger Viktor. Ska kolla igenom läxor först. 
- Ska jag också göra, svarar Ylva.

Viktor avverkar läxan i rekordfart och skyndar till Ylva. Han knackar försiktigt på dörren och öppnar den. Petra kommer emot honom i hallen.
- Hej Viktor, säger hon. Ylva är på sitt rum.
Petra går i trappen och Viktor kommer efter henne. Han kan inte låta blir att beundra hennes ben. Den korta kjolen täcker halva låret så han har bra insyn när han går efter henne i trappen. Han vet att det inte är artigt men han kan inte hjälpa det. Ögonen är fästade på hennes stjärt. När Petra kommer upp på översta trappsteget, räcker hon honom handen. Han tar frågandes hennes hand och följer henne in i hennes rum. Hon vänder sig mot honom och närmar sig hans mun med sina läppar. Han känner hennes andedräkt mot sina läppar. Kyssen hon ger honom är intensiv och het, den tar nästan all kraft från honom. Han smeker händerna under kjolen och upp över stjärten.
- Jag skulle till Ylva, viskar han svagt.
- Hon vet inte om att du har kommit än, svarar Petra.

Viktor står som handfallen och håller händerna över hennes stjärt. Han ser in i hennes mörka ögon och känner en åtrå han aldrig känt förut. Händerna smeker innanför trosorna.
- Du förstår väl att det är dags, säger Petra.
- Om vi älskar nu kommer jag aldrig att kunna säga nej till dig, viskar han.
- Det behöver du inte heller, svarar hon. Jag är din för alltid.
- Ylva då, frågar han.
- Henne tar jag hand om, svarar Petra och ler. Det har jag gjort i många år nu.
Han vet inte hur han ska tyda svaret så han lämnar det därhän. Petra kysser honom igen. Hon ser hans dyrkan i blicken och njuter av hans beundran.
- Kom in till mig när du lämnar Ylva, säger hon.
Han lämnar rummet och stannar upp i hallen för att hämta andan. Ett par djupa andetag senare, knackar han på Ylvas dörr.

Han öppnar dörren och går in.
- Hej älskling, säger hon. Jag har bara lite läxa kvar.
Hon sitter vid datorn och gör läxan. Han går fram till henne och omfamnar henne bakifrån. Han kysser henne på halsen och smeker händerna över henne bröst.
- Ja, nu går det ju mycket fortare att göra läxan, säger hon och skrattar. Ta bort händerna.
- Du har jättefina bröst, säger han och kysser hennes hals.
- Snälla Viktor, jag är alldeles snart klar, vädjar hon. Sen får du smeka dem hur mycket du vill.
- Härligt, kom ihåg vad du lovade nu, säger han och sätter sig på sängen.
- Ja, jag ångrar mina ord redan, svarar hon och ler.

När hon är klar med läxan går hon fram till Viktor som sitter på sängen. Han sträcker genast upp händerna och börjar knäppa upp blusen.
- Äntligen, säger han.
- Är det mina bröst eller hela mig du vill träffa, frågar Ylva.
- Hela dig, min älskling, men vi börjar med brösten, svarar han lyckligt.
Han smeker av henne blusen samtidigt som han tar ett bröst i munnen. Han suger försiktigt på bröstet medan han omfamnar det andra bröstet med sin hand. Bröstvårtorna är hårda av den underbara behandlingen. Han avbryter behandlingen av brösten och knäpper upp hennes jeans. Han drar ner byxorna tillsammans med trosorna. Nu står hon naken framför henne. 

På nytt tar han ett bröst i munnen medan han smeker handen upp mellan hennes ben. Han kramar handen över kärlekstunneln medan han smeker bröstvårtan med tungspetsen.
Två fingrar smeker sig in i värmen. Fingrarna smeker sakta fram och tillbaka medan munnen smeker de känsliga brösten.
- Det är så skönt, viskar hon men jag måste få lägga mig ner.
Han avbryter smekningarna och låter henne lägga sig ner på sängen. Under tiden tar han av sig kläderna. Han smeker ögonen över hennes nakna kropp.
- Du är så vacker, säger han.

Ylvas ögon glänser av lycka när hon hör orden och ser hans beundrande blickar. Viktor kryper upp mellan hennes ben och smeker tungan över blygdläpparna. Tungan fortsätter sig färd in i den heta källan. Han smeker mycket försiktigt hennes våta innandöme. Tungan drar sig ur och smeker över klitoris medan två fingrar glider in i den våta fittan. Ylva njuter enormt av hans smekningar. Hon får svårt att ligga still. Hon lyfter på stjärten och pressar kärlekstunneln mot munnen. Åtrån rusar i hennes kropp. Hon känner hur det drar ihop sig i underlivet och lägger en hand på hans huvud. Hon pressar munnen mot fittan i ett försök att komma närmare den underbara tungan. Orgasmen kommer med kraft. Den sveper genom hennes kropp och håller den i ett stadigt grepp. Viktor slickar girigt i sig av de safter som sprutar ur hennes våta inre. 

Viktor är oerhört kåt och vill knulla. Orgasmen har knappt dragit sig tillbaka innan han pressar in sin stake i värmen.
- Åh gud, stönar Ylva när hon känner hur åtrån rusar i höjden igen.
Han stöter in sin kuk och känner hur hon kramar skaftet. Deras läppar möts i en hetsig kyss medan de tar sig upp mot det slutgiltiga målet. Viktor känner hur det drar ihop sig. Han kan inte hålla sig längre. Med några kraftiga stötar tar han sig mot mål. Han pressar in sin kuk och fyller hennes trånga härliga fitta med sin säd, om och om igen. Ylva kommer i en underbar orgasm. Som en vårflod sveper orgasmen genom hennes underliv. Hela hennes underliv krampar medan orgasmen drar förbi. Han blir liggandes över henne medan hjärtat slår våldsamt i kroppen. Ylva lägger armarna runt honom och kramar kuken på de sista dropparna.
- Jag älskar dig, Ylva, viskar han.
- Jag älskar dig också, svarar hon och känner en lycka som hon aldrig känt förut.
Han drar sig ur och lägger sig bredvid. Han smeker handen över hennes bröst och kysser henne.
- Om det är något bra med ängeln, så är det att jag träffade dig, säger han. Jag kunde inte få en bättre belöning.
Tårar fyller hennes ögon när hon smeker en hand över hans kind och kysser honom.

Några timmar senare står han i dörren och kysser Ylva.
- Kommer du förbi imorgon bitti, frågar hon.
- Räkna med det, svarar han och kysser henne igen. Nu får du sluta kyssa mig så jag kommer iväg.
- Hej då, säger hon med ett leende och knuffar ut honom i hallen
Han går fram till trappen. Där vänder han sig om och kollar att Ylva har stängt dörren efter sig, Han tittar på Petras dörr och tvekar om han ska gå in. Han känner sig skamsen men han kan inte låta bli. Hon har ett grepp om honom som han inte orkar stå emot. Han öppnar dörren och går in. Det är mörkt i rummet så när som på en sänglämpa som lyser över sängen. På sängen ligger Petra naken och läser en bok.  Hon sätter sig upp i sängen.
- Kom, säger hon och håller ut handen mot honom.
Sakta går han emot henne. Hans ögon vilar på hennes underbarar kropp som han är helt betagen i.

När han kommer fram till henne börjar hon ta av honom kläderna. Hon spänner upp bältet i jeansen och drar av honom byxor och kalsonger på en gång. Under tiden tar Viktor av sig skjortan. Hon greppar hans kuk och runkar honom. Med den andra handen smeker hon hans pung. På ett ögonblick står kuken hård i hennes hand. Då tar hon den i munnen och suger honom långsamt. Han drar åt sig andan och njuter av hennes sugteknik. En våldsam åtrå rusar genom hans kropp. Det tar inte lång stund innan han fyller hennes mun med sin säd. Han blundar och njuter när munnen suger honom genom hela utlösningen. När den är över, suger hon upp den till stridsberedskap igen. Hon lägger sig ner på sängen och särar på benen. Någon tydligare invit behöver han inte. Han lägger sig tillrätta mellan hennes ben och glider in i värmen. Han stannar upp och njuter av det faktum att hans kuk vilar inne i Petras fitta. Han tittar ner på hennes glittrande ögon och kysser henne.   

Han knullar henne i långsamt tempo för det här vill han njuta av så länge som möjligt. Hon lägger upp sina fötter på hans höfter och pressar sig mot honom. Viktor är fruktansvärt kåt. Trots att han har älskat hela kvällen, orkar han inte stå emot den njutning han just nu upplever. Han ökar takten och knullar henne hårdare. Petra möter hans stötar genom att lyfta på stjärten varje gång han stöter in sin kuk. Han stöter in sin kuk några gånger innan han pressar in sin kuk och sprutar in sin säd. Han kysser henne för att inte vråla ut den njutning han känner. Petra kommer samtidigt och kramar honom hårt mot sig med sina ben. Han naglas fast mellan hennes ben medan de njuter av utlösningen. Kyssen hon ger honom är het och intensiv. Efteråt ligger de tätt tillsammans och njuter av efterskalven.

Han drar sig ur och lägger sig bredvid henne. Hans hand smeker över magen, ner till kärleksgrottan. Han fångar in hennes bröst med munnen och suger försiktigt. Tungan smeker över bröstvårtan medan fingrarna smeker in i hennes våta fitta. 
- Hur skönt det än är så måste vi bryta, säger Petra. 
Hon tar hans hand och går till badrummet. Under den gemensamma duschen får han njuta på nytt av hennes mun. När han sprutar in i hennes mun, står hon lugnt på knä och tar emot hans säd. 
- Du är en på miljonen, suckar Viktor.
- I morgon kommer Hasse hem, så då kan vi inte träffas, säger Petra. Jag hör av mig när vi kan träffs igen.
- Jag vill inte förlora Ylva, säger han med låg röst.
- Det gör du inte, svarar Petra och smeker en hand över hans kind. Det lovar jag dig,
En halvtimme senare är Viktor på väg hem, glad och tillfredsställd.

När Viktor har gått, går Petra in till Ylva.  Hon sätter sig på sängen och viker undan täcket. Petra smeker handen upp längs hennes lår.
- Har du älskat med Viktor, frågar Ylva.
- Ja, det har jag, svarar Petra och drar av henne trosorna.
- Vad säger han, frågar Ylva.
- Han är jätterädd att förlora dig, svarar hon och smeker handen upp mellan hennes ben.
- Du har väl inte sagt att jag vet, frågar Ylva.
- Nej då, svarar Petra. Han vet ingenting.
- Varför är det så viktigt för dig att älska med honom, frågar Ylva.
- Viktor räddade Lisas liv, svarar Petra. Jag vill ge honom allt jag har.
- Vad menar du, frågar Ylva.
- Jag har sett blickarna han ger mig, säger Petra. Jag har sett hans beundran i ögonen. Om jag kan ge honom njutning genom att älska med honom, så är det ett billigt pris att betala.
Petra smeker in två fingrar i Ylvas fitta. Fingrarna dansar fram och tillbaka.
- Du älskar ju med mig, då är det väl inte mer än rätt att Viktor också gör det, säger Petra. Jag räknar med att vi en dag kan älska tillsammans alla tre. Vad tycker du om det?
- Tyst nu och slicka mig, stönar Ylva och lyfter fittan mot fingrarna.

Forts. följer

  • Del 1: Ängeln Del 4.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.