Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/3, 2017 kl. 10:10, av Kid

Ängeln Del 5

Del 1 av 1 i serien Ängeln

Tina har ett grepp om Viktor som hon inte släpper på i första taget.
Plötsligt vet en av eleverna på skolan att han är Ängeln.
Han beslutar sig för att gå ut med det i tidningen.

~~Viktor sitter på en bänk inne i skolbyggnaden och väntar på att lektionen ska börja. Ylva har lektion hela förmiddagen så han får fördriva tiden själv. Då kommer Tina fram och sätter sig bredvid honom. 
- Kom Viktor, så går vi för oss själv, säger hon och smeker hans lår.
- Inte intresserad, svarar han kort
Hon böjer sig fram och kysser honom medan handen smeker över kuken.
- Det är du visst det, säger Tina och ler. Det känner jag.
Hon kramar över kuken om styvnar allt mer i hennes hand.
- Sluta, säger han och förser undan hennes hand.
- Kom nu, jag lovade dig att du skulle få kela med mina bröst, säger hon och lägger tillbaka handen över kuken.

Hon smeker handen över skaftet som hårdnar allt mer. Viktor tittar in i hennes leende ögon. Han smeker med ögonen över hennes kropp. Han ser hennes stora röst, vidare ner över hennes smidiga kropp och ner till hennes välformade ben. Hon drar upp kjolen och blottar sina lår. Han smeker dem med ögonen och suckar. Hon låter inte kuken slakna utan smeker den hela tiden. Om hon inte vore så jävla läcker, tänker han och reser sig upp.  Moståndet är brutet.
- Vart går vi, frågar han.
- Följ mig, svarar hon och ler.

De går ner i källaren men passerar toaletterna som de älskade i förra gången. De kommer fram till ett rum och går in. Rummen är till för de som blir sjuk eller behöver vila av någon orsak. I rummet finns en säng, ett bord och två stolar. Tina lutar sig mot bordet och tittar på honom.
- Ta för dig, säger hon.
Han går fram och kysser henne. Hon svarar direkt på kyssen som sätter fart på Viktors blodomlopp. Medan kyssen varar drar han upp tröjan och smeker hennes fantastiska bröst. Han lyfter upp båda brösten ur kuporna. Medan Viktor suger på ena bröstet tar Tina av sig tröjan och slänger den på sängen. Hon behåller för tillfället bh´n på sig. Handen smeker hennes lår upp under kjolen.  Den smeker över hennes våta kärlekstunnel samtidigt som han suger allt hårdare på bröstet. Han smeker bröstvårtan med tungan som hårdnar av smekningarna.

Tina blir oerhört kåt av hans smekningar. Hennes känsliga bröst sänder signaler som går rätt ner i underlivet. Hon sätter händerna på hans axlar och pressar ner honom på knä.
- Ta av mig dem, stönar hon av kåthet.
Han skjuter upp hennes kjol och drar sakta av henne det tunna plagget. När trosan hamnar på sängen, särar hon brett på benen och drar in hans mun mot den heta källan.
- Jaa, stönar hon när tungan glider in i hennes våta innandöme.
Han slickar henne med ivrigt tungan. Han slickar i sig av de safter som rinner ur hennes källa.  Tungan glider ur den våta fittan och smeker över klitoris. Två fingrar glider in i hennes grotta. Fingrarna dansar fram och tillbaka och orsakar stor njutning. Det drar ihop sig i underlivet. Hon lägger en hand på hans huvud och pressar sig mot munnen. När orgasmen slår till, gnider hon fittan över munnen och stönar ut sin njutning. Han slickar i sig av de safter som rinner ur hennes kärleksgrotta. Hon håller kvar hans tunga en bra stund efter att orgasmen har svalnat. Hon tittar ner på Viktor med ett leende. Varför har jag inte tänkt på dig tidigare, tänker hon och gnider fittan över munnen.

- Nu vill jag älska, säger hon och tar av sig resterande plagg.
Naken lägger hon sig på sängen och smeker en hand över fittan. Viktor sliter av sig kläderna och lägger sig tillrätta mellan hennes ben. Sakta glider han in i glädjekällan medan de kysser varandra intensivt. Han knullar henne med hårda stötar. Han känner hur hon kramar skaftet och njuter enormt. Tina sätter fötterna mot sängbotten och pressar sig mot den anstormande kuken. Viktor känner att han närmar sig målet. Han ökar takten och knullar henne allt hårdare. Med några sista stötar känner han hur det drar ihop sig runt pungen. Han pressar in sin kuk och sprutar in sin säd, om och om igen. Tina lyfter sig mot den underbara kuken och vrålar ut sin njutning när orgasmen stormar fram i hennes kropp. Han ligger kvar över henne med staken vilandes i hennes tunnel. De kysser varandra ömt och njuter av tillvaron. Tungorna brottas kärleksfullt med varandra. Ingen av dem har bråttom att avsluta. Samvaron är total när de ligger tätt mot varandras kroppar.

Tina ler när hon känner hur kuken styvnar igen.
- Vill du igen, viskar hon och smeker tungan över hans läppar.
- Ja. Det är såå sköönt, väser han tyst fram.
- Du trivs hos mig, viskar hon. Du vill vara här.
Viktor svarar inte, mest beroende på att han verkligen trivs med att älska med henne. Jag trivs alldeles för bra, tänker han och börjar röra på sig igen. Han känner hur hon lägger upp benen på hans höfter och pressar sig mot honom.
- Du kanske till och med älskar mig, viskar hon i hans öra.
- Du snackar för mycket, svarar han och känner hur hon kramar hans kuk.
- Fegis, viskar hon och möter honom varje gång han glider in i hennes kärleksgrotta.

Efteråt, när de står och tar på sig kläderna, tittar hon på honom. Varför har jag inte tagit hand om honom tidigare, tänker hon. Hon går fram och ger honom en kyss.
- Vi ses snart igen, säger hon.
- Nej, jag kan inte träffa dig, säger han. Jag är tillsammans med Ylva och vill vara det i fortsättningen också.
- Nu trilskas du igen, säger hon och skrattar. Jag hör av mig.
Viktor sitter kvar i tankar när hon lämnar rummet. Varför kan jag inte säga nej till henne, tänker han. Jag älskar ju Ylva och vill vara med henne.
Med en suck lämnar han rummet utan att ha fått svar på sina tankar.

Under lunchen träffas Viktor och Ylva igen. Efter lunchen sätter de sig ute på en bänk med fingrarna inlindade i varandra. Han känner hur bra det känns att bara sitta tillsammans med henne. Han skäms över att ha träffat Tina. Han funderar på om han ska berätta allt för Ylva och hoppas på förlåtelse.
- Heter du Viktor Hansson, hör han en röst säga.
Han tittar upp och ser en tjej som går i en parallell klass med honom. Hans ögon sveper snabbt över hennes kropp. Han ser en blond tjej med glada ögon och en riktig fin kropp.
- Ja, det stämmer, svarar han och ser hur hon rodnar när hon ser hans svepande blick.
Vad heter du?
- Jag heter Stina, svarar hon. Vi delar klass i en del ämnen.
- Ja, just det, svarar Viktor. Nu kommer jag ihåg.
- Är det du som är ängeln, frågar hon.

Frågan kommer som ett knytnävsslag i magen. All luft går ur honom. Han vet för ett ögonblick inte vad han ska svara.
- Min kusin var på badplatsen och kände igen dig i skolkatalogen, förklarar hon.
Viktor tar ett beslut omgående.
- Kan du hålla en hemlighet, frågar han.
- Absolut, svarar hon.
- Även för din kusin eller föräldrar, frågar han
- Jag lovar 100 %, svarar hon.
- Ja, det är jag som är ängeln, svarar han henne. Jag ska gå ut med det snart. Kan du hålla det hemligt till dess?
- Det har jag ju lovat dig, svarar hon.
Hon tittar ett ögonblick på honom, sedan ger hon honom en puss och en kram.
- Du är kung, alltså, säger hon. De borde fan resa en staty av dig på centrum.
- Tack, svarar han och ler men det räcker att du håller det hemligt ett par dagar.

När hon gått vänder han sig mot Ylva.
- När bestämde du dig för att berätta att du är ängeln, säger Ylva.
- Precis nu, svarar han. Jag kan inte ljuga på en direkt fråga. Jag måste gå ut i tidningen. Annars blir det bara mer och mer lögner.
- Du gör helt rätt, svarar Ylva. Det är bara en tidsfråga innan det är ute bland allmänheten,
- Hur gör jag, ringer jag bara en tidning, frågar han.
- Följ mig hem efter skolan, så pratar vi med Petra, föreslår Ylva. Jag tror hon känner en journalist.
Direkt efter skolan följer Viktor henne hem.
- Gå upp till Petra så kommer jag sedan, säger Ylva. Jag ska bara prata med mamma.
Han går upp för trappen och knackar på dörren.
- Kom in, hör han Petra ropa.

När han öppnar dörren kommer hon emot honom. Samma vackra kvinna, samma sexiga kropp som får pulsen att stiga, kommer emot honom. Hon går in i hans famn, lägger armarna på hans axlar och kysser honom. Han kysser henne tillbaka och smeker handen över hennes stjärt.
- Jag behöver hjälp, säger han när kyssen är över.
- Du behöver inte fråga, svarar Petra. Jag är alltid din.
Viktor ser in i hennes mörka ögon. Läpparna är millimetrar ifrån varandra. Han smeker handen under kjolen upp över stjärten. Han kysser henne ömt och smeker handen innanför trosan. Han får anstränga sig för att bryta kyssen.
- Jag tänker gå ut i tidningen att jag är ängeln, säger han och tar bort sin smekande hand. Ylva tror att du känner en journalist.
- Varför har du ändrat dig, frågar hon.

Hon tar hans hand och går till ett bord och sätter sig ner. Han berättar om mötet med Stina vars kusin hade känt igen honom i en skolkatalog.
- Jag kan inte ljuga om det här, säger han. Snart kommer de ut i alla fall. Då är det lika bra att jag går ut med det själv.
- Jag känner en journalist, det är en vän till mig, säger Petra. Jag kan ringa henne direkt.
- Ok, men jag måste prata med mina föräldrar först, säger Viktor. Det är viktigt att de får veta det före det kommer i tidningen.
- Jag ringer henne nu, säger Petra. Det tar ju någon dag innan det kommer i tidningen.

Petra hämta sin mobil och ringer sin vän. När samtalet är över sätter hon sig bredvid Viktor igen.
- Hon blev alldeles till sig av glädje, säger Petra. Hon vill fotografera och intervjua dig redan idag. Jag föreslår att du går hem och berättar för dina föräldrar om vad som är på gång. Sedan kommer du tillbaka hit. Hon vill ta ett foto av dig när du håller Lisa i famnen. Är det ok?
- Det blir bra, säger Viktor och reser sig upp.
- Vill du ha hjälp med den här, frågar hon och smeker handen över den styva kuken.
- Jag vill men jag vågar inte, svarar Viktor. Då blir jag kvar här.
- Du bestämmer, säger Petra och ler. Du vet var jag finns.
- Jag går hem, så ses vi senare, säger Viktor och lämnar rummet.
Efter att ha förklarat för Ylva vad som bestämts, skyndar han sig hem.

När Viktor kommer hem, sitter mamma, pappa och Sandra vid matbordet.
- Nu kommer du i rätt tid, säger mamma. Vi ska precis äta.
Viktor sätter sig ner vid bordet och tar för sig av maten.
- Jag har bestämt mig för att gå ut i tidningen om att jag är ängeln, säger han.
- Vad har hänt, frågar Sandra.
- Det blev precis som du varnade mig för, svarar han. En kille på badplatsen har känt igen mig på ett fotografi i skolkatalogen och jag vill inte börja ljuga. Då berättar jag hellre som det är.
- Äntligen kan jag berätta vem ängeln är på jobbet, säger Börje.
- Pratar ni om det fortfarande, säger Viktor och skrattar.
- Du har nog inte förstått hur stort det här är, säger Sandra. Sättet du räddade Lisa på är rena hjältehistorien.
- Det går inte en matrast utan att någon pratar om ängeln, säger pappa.
- Förlåt pappa, jag kunde inte tro att det skulle bli så stort, säger Viktor men kan du vänta med att berätta till dess det kommit i tidningen?
- Självklart, svarar pappa. En dag eller två spelar ingen roll.
- Ja, det ska blir skönt att du berättar, säger mamma. Jag har varit så rädd att jag ska försäga mig.
Viktor tittar på sina föräldrar och inser att även de har haft det svårt att hålla det hemligt.
- Jag förstår nu att jag har satt er i en svårt situation, säger han. Förlåt mig.
- Nu blir det desto roligare att se deras min när du kommer i tidningen, säger mamma och kramar om sin son.

När han kommer tillbaka till Ylvas familj sitter journalisten och väntar på honom. Hon ställer sig upp och hälsar på honom.
- Hej, jag heter Veronica, säger hon. Tack för att du gav mig årets scoop i den här staden.
Viktor tar henne i hand och studera henne. Hon har långt lockigt hår, mörka djupa ögon och en underbar kropp. Den päronformade stjärten sätter igång fantasierna hos honom.
- Hej, säger Viktor och tar hennes hand. Det är helt Petras förtjänst.
Han står kvar ett ögonblick och drunknar i hennes underbara ögon innan hon med ett leende drar tillbaka sin hand. Är alla kvinnor i den här staden vackra, tänker han och känner hur kuken styvnar. När han tittar på Petra, blinkar hon med ena ögat till honom och Viktor rodnar.   

De börjar med fotograferingen. Lisa sitter på Viktors arm medan Veronica fotograferar dem från olika håll. Sedan tar intervjun över.
- Jag skulle vilja åka ut till badstranden och se medan ni berättar er historia, säger Veronica.
Petra och Viktor tittar på varandra innan de nickar på huvudet och accepterar förslaget. När de kommer ut till badstranden känner Viktor en otäck känsla. De ser att stranden är stängd till vidare men de tar sig in utan besvär. Viktor konstaterar att hålet i staketet är lagat. Han berättar sin historia, som han uppfattade den.
- Jag hoppade över staketet via bordet, säger han och pekar. Sedan sprang jag upp mot rälsen och följde den. Jag såg att Lisa blev rädd för tåget och sprang mot mig.  Jag vågade inte titta på tåget för då…….

Viktor tystnar och känner hur det drar ihop sig i bröstet på honom. På nytt spelas allt upp i hans huvud. Petra omfamnar honom och smeker handen över hans hår. Han lutar sitt huvud mot hennes axel och gråter.  Veronica står tyst och vet inte vad hon ska säga. Hon torkar bort tårarna som rinner ner för hennes kinder och avvaktar.
- Berätta hur du uppfattade det, säger hon till Petra när Viktor lugnat sig.
- Det är de värsta minuterna under min livstid, säger Petra. Jag somnade i solen. När jag vaknade hittade jag inte Lisa. Jag hörde hur någon skrek och vände mig mot honom. Då såg jag Lisa på rälsen samtidigt som jag såg tåget komma i kurvan. Jag sprang fram till staketet och slet i det. Jag såg inte hålet som Lisa hade krupit igenom. Jag skrek utöver mig. Alla på badstranden stod och tittade på Viktor när han sprang ikapp med tåget om att hinna först fram till Lisa.

Petra gör en paus för att hämta sig. Hon känner Viktors arm runt sina axlar och lutar huvudet mot honom. Hon tittar upp på Veronica medan tårarna rinner ner för kinderna.
- Han sprang ikapp med döden, viskar hon tyst. När tåget passerade platsen där Lisa var, visste jag inte om hon levde. Jag vrålade ut min rädsla och kände hur livet lämnade mig. Allting blev bara vitt omkring mig. Plötslig ropar någon att han klarade det. Då plötsligt stod Viktor där, på andra sidan rälsen, och höll Lisa i famnen. Alla på platsen skrek ut sin glädje. Vi slet ner staketet tillsammans och rusade mot dem. Det blev nästan kalabalik. När jag fick Lisa i min famn kände jag en glädje som om jag svävade. Jag kan inte beskriva det.

På nytt tar Petra paus och tittar på Viktor.
- Plötsligt var du borta, säger hon. Ingen hade sett dig lämna badplatsen.
 - Jag orkade inte vara kvar, förklarar han.
- Hur fick du reda på vem ängeln var, frågar Veronica.
- Ylva hade ett skolkatalog på alla elever, svarar Petra. Jag såg honom där.
- Okey, jag tror vi avslutar där, säger Veronica. Det här kommer i tidningen senast om två dagar. Det kommer att slås upp stort. Sedan är du helgonförklarad i den här staden.
- För mig och Hasse är han redan ett helgon, säger Petra. Det finns ingenting vi kan göra som på något sätt kompenserar det han gjort för oss. Jag älskar honom för evigt.

Viktor möter Petras blick och känner hur hjärtat slår hårt i kroppen. Hennes ord sitter för evig inristade i hans hjärta.
- Jag förstår dig, säger Veronica. Hur kan man kompensera ett barns liv? Vill du kontrolläsa min text innan jag sätter den i print?
- Nej, jag litar på dig, svarar Viktor.
- Får jag krama om dig, säger Veronica och kramar honom. Petra är en nära vän till mig så jag känner extra för lilla söta Lisa. Tack för att du fanns där.
- Visst, svarar han och kramar henne tillbaka.
Utan att tänka på det smeker han sin hand över hennes stjärt och kramar den, precis som han alltid gör när han kramar eller kysser Petra. Det kommer inga protester från Veronica.
När Viktor kommer hem har föräldrarna lagt sig. Han hör mamma ropa på honom och går in i deras sovrum.
- Hur gick det, frågar mamma oroligt.
- Det var jobbigt, svarar han.
- Tror jag det, säger pappa. Du upplevde allt ihop igen, eller hur.
- Precis, svarar Viktor. Jag går upp och lägger mig. God natt.
Han hinner inte mer än lägga sig innan Sandra kommer in i sovrummet. Viktor gör plats åt henne i sin säng. När hon lägger sig i sängen drar han in henne mot sin kropp och kysser henne.
- Var det jobbigt, frågar hon efter kyssen.
- Mycket, svarar han och tar ett bröst i munnen.
- Kan vi inte prata en stund, vädjar Sandra när hon känner hur åtrån väcks till liv.
Han suger på bröstvårtan och smeker det andra bröstet med sin hand.
- Nähä, inte det nej, konstaterar hon och njuter av hans smekande tunga.

Han kysser sig ner till trosorna och tar dem av henne. Hon särar på benen så han kan lägga sig tillrätta. När tungan smeker sig in i den våta källan, stönar hon ut sin njutning. Tungan smeker djupt inne i hennes innersta. Han slickar i sig av de safter som rinner ur hennes heta källa. Hon konstaterar att hon har lärt upp honom bra. Hennes åtrå rusar i höjden när tungan smeker över klitoris och två fingrar smeker sig in i kärlekstunneln. Hon lägger händerna på hans huvud och pressar sig mot munnen när orgasmen sätter fart. Hon gnider fittan mot tungan och skriker ut sin åtrå. Viktor slickar henne under hela orgasmen. Så länge hon håller en hand på hans huvud ligger han kvar och slickar henne.

När handen försvinner från huvudet, lägger han sig över hennes kropp och glider sakta in i värmen. Deras läppar möts i en öm kyss. Hon lägger upp benen över hans höfter och pressar sig mot honom. Nu känner hon hur mycket hon har saknat honom då han har varit hos Ylva till sent på kvällarna. Hon rullar runt på kroppen så hon kommer att sitta på honom. Han förstår vad hon vill och följer smidigt med i svängarna. Hon lyfter på stjärten och sjunker sakta ner över staken. För ett ögonblick stannar hon upp när kuken fyller hennes våta grotta. Hon kramar staken och känner hur den reagerar. Hon ökar takten när hon känner hur åtrån stiger i kroppen. Viktor fångar in hennes guppande bröst i sina händer och kramar de mjuka kloten. Hon böjer sig framåt så han kan fånga in bröstvårtan i munnen och smeka den med tungan. Sakta tar de sig till den totala njutningen.

Hon ökar farten allt eftersom hon känner hur hon närmar sig målet. Viktor är lika nära. Han stöter upp sin kuk i hennes våta innandöme varje gång hon glider ner över skaftet. Han slutar upp med att smeka bröstet med munnen när det börjar dra ihop sig. Han stöter hårt med kärleksstaven och känner hur utlösningen sätter fart. Han pessar in sin lans och sprutar in sin säd i hennes heta källa. Sandra kommer samtidigt. Hon pressar sig ner över skaftet och skriker ut sin njutning när orgasmen stormar fram i hennes underliv. De klänger sig fast vid varandra och förenas i en kyss som dämpar deras stön av njutning. Viktor lägger armarna runt henne då hon ligger kvar över honom. Han smeker händerna över hennes rygg och njuter av värmen från hennes kropp.
- Ligg hos mig i natt, viskar han tyst. Bara den här natten.
Sandra hör den vädjande tonen i hans röst. Hon känner att denna kväll är speciell. Hon kan inte peka på något speciellt. Hon bara känner det inom sig.
- Okey, men bara den här natten, svarar hon lika tyst.
Deras läppar möts i en öm och kärleksfull kyss. Sandra börjar sakta röra på sig när hon känner hur han växer inne i hennes kärlekstunnel.

De älskar länge med varandra innan de somnar i varandras armar. När Viktor vaknar på morgonen har Sandra återvänt till sitt rum.

 

Forts. följer

  • Del 1: Ängeln Del 5.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.