Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/4, 2017 kl. 10:05, av Mr_Solen

Kompisar som blir kära

Att vara kompisar hela livet och till slut inse att man verkligen älskar den andra är ganska omtumlande, och när kärleken är besvarad kan lyckan inte bli större. Vad ens omgivning säger är ibland avgörande men får man stöd är det underbart.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

go4it666

Ungdomlig kärlek när den är som bäst

26/12, 2021 kl. 13:07

#4

blåögd

Vacker på så många sätt. Tack för underbar läsning!

8/6, 2017 kl. 07:59

#3

Mr_Solen

Tack för de fina orden...och det viktigaste är att innehållet känns bra. Sen är det så himla svårt att korrläsa. speciellt om det tenderar att bli långa noveller. Words rättstavning i all ära men vissa saker får den inte med och det är dessa som man ofta missar.

Solen

3/6, 2017 kl. 07:24

#2

Huldran

Solen! Storyn och stämningen i den här novellen gillar jag. Tonår, sommar och sol, första kyssen och lite till. Smakar bra, känns bra i kroppen, tycker jag, som redan har passerat den här åldern. Men gillar det fortfarande.

Stilen Du skriver i känns ungdomligt mjuk och vänlig. Annorlunda än andra saker jag läst av dig.
Jaha, så detta med skiljetecken och meningsbyggnad. Men det tar vi en annan gång. Tack för läsningen! //Huldran.

29/5, 2017 kl. 06:18

#1

JustJag

En sida full med fina noveller men just den här gav mig lite mod till och med. Känner så väl igen mig och har länge funderat på att ta steget och se om min vän känner detsamma. Vilken tur att sommaren nästan är här.

24/5, 2017 kl. 06:33