Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/1, 2009 kl. 20:34, av minpitt

Passion i berg och dalbana II

Del 2 av 4 i serien Passion i berg och dalbana


Anders och Kerstin tittade förväntansfullt och lyckligt på varandra. De hörde hur hennes föräldrars bil startade och backade ut på vägen...
Knappt hade bilen försvunnit utom synhåll innan Kerstin föreslog:
- Ska vi bada?
- Näck?
- Mmmm, så klart!
- Häftigt... Bara jag vågar... Det blir lite genant, du vet, om du tar av dig baddräkten, så kommer ”du vet vad” att peka rätt upp.
- Ja men det är ju det jag vill! Den är ju så otroligt fin!
- Det kan ju inte vara mycket, i jämförelse med dig... Ditt ansikte, dina bröst, din otroligt söta lilla mus med sin läckra lilla tofs... Ja hela du är ju som ett underverk.
- Sluta nu, jag bara rodnar när du säger så där. Ta av dig badbrallorna så ska jag springa in efter ett par badlakan.

När Kerstin kom ut bara en halv minut senare så stod Anders där naken och dolde sin lem med händerna.
- Varför gör du så där? Skäms du för din fina kuk?
- Nä, jag blir väl mera generad... Man brukar ju inte springa ute helt näck.
- Nä det är klart, men här kan ingen se oss, annat än möjligen tvärs över sjön, men då behöver dom nog en jäkligt bra kikare.
- Nä jag vet, så jag är väl lite fånig. Ska vi bada nu?
- Mmmm, ska bara fixa baddräkten. Sa Kerstin och började ta av sig den, och innan Anders sedan visste ordet av så sprang hon före honom ut i vattnet.
Anders sprang efter henne, och så snart han hann ifatt henne så kramade han henne bakifrån och viskade i hennes öra:
- Nu vet jag en sak till om dig... Det upptäckte jag när du sprang ut i vattnet.
- Jaha? Vad då?
- Att du har säkert norra Europas sötaste rumpa. Du känner väl vad min kompis tycker om den. Sa Anders och gned sitt stånd mot henne.

Kerstin var inte bara kåt, utan glad och busig utöver det vanliga, så hon satte ut en fot och krokade runt hans ena fot, för att sedan stjälpa sig bakåt, så de båda plaskade omkull.
- Vad gör du? Frustade Anders när han kommit sig på fötter igen.
- Jag ville se om den skulle bli så där löjligt liten som förut, om man kyler ner den, men tydligen inte... Den är så sexigt läcker. Flämtade Kerstin och kramade staken.
- Nä aldrig att den mjuknar så länge du håller i den, men kan vi inte gå upp och torka oss? Det är ju svinkallt i vattnet.
- Jag håller med, definitivt... Jag trodde det skulle vara varmt, när det är så varmt i luften.

Efter att de hjälpts åt att torka varandra så var Anders på väg att dra på sig badbyxorna igen, men Kerstin hejdade honom.
- Låt bli dom där en stund... Vi har ju gott om tid innan morsan och farsan kommer tillbaka, och ännu mera tid innan dina föräldrar kommer. Lägg dig ner så vi får mysa. Sa Kerstin och satte sig ner, och Anders lade sig då på sida intill henne.
- Visst vill du också ha det skönt? Viskade hon och kramade hans stånd.
- Absolut, men lägg dig du också, så jag får smeka dig.

De hade inte smekt varandra lång stund innan Kerstin hasade sig upp över Anders och låg så hans stånd klämdes mellan deras magar. De kysstes och Kerstin makade sig varsamt uppåt så att staken nu klämde mot hennes venusberg och klitoris.
- Nu du... Nu kan jag inte vänta längre... Det här har jag längtat efter. Flämtade Kerstin plötsligt och satte sig upp. Hon hasade bakåt lite till, så hon satt över Anders lår, lättade på rumpan och riktade in staken mot sin savande grotta.
- Nej, vad gör du... Vi har ju inget gummi! Flämtade Anders.
- Jag vet, men jag måste få känna den i mig... Jag vill inte vara oskuld. Flämtade hon tillbaka och lekte med ollonet i öppningen.
- Men visst är du oskuld? Det kommer att göra ont. försökte Anders.
- Det skiter jag i, för det är nog bara första gången. Flämtade hon med grötig röst och småjuckade försiktigt medan hon lät ollonet stöta hårdare och hårdare mot sin mödom.

Anders kände att det räckte med friktionen från hennes blygdläppar mot ollonet för att det skulle pirra helt otroligt i underlivet.
Plötsligt brast något... Kerstin sjönk ner över staken med ett kvidande och grinade lite illa.
- Åhhh, Vi... väste Anders men vällustkänslan som hennes varma kön gav honom gjorde att orden tog slut, så Kerstin fortsatte istället:
- Vi knullar ja, precis som jag vill... Visst är det häftigt?
- Mmmm... hördes det ansträngt från Anders, som redan kände att orgasmen var i antågande, och tänkte att han måste hejda henne innan det var för sent.
- Snälla... Tänk om du blir med barn!
- Nä, inga barn, men jag bara måste få känna det sköna. Flämtade Kerstin, nu högröd i ansiktet och hon började rida, samtidigt som hon tittade ner och såg hur kuken, blank av hennes safter, gled fram och åter i hennes uttöjda fitta.
Hon kunde inte motstå viljan att smeka klittan samtidigt, och nu exploderade kåtheten.

- Akta, jag sprutar! Morrade Anders helt sanningsenligt, men Kerstin protesterade:
- Nej inte än! Jag måste få komma... Strax..! flämtade hon matt.
Kerstin red allt vildare och hennes orgasm fick henne att fullständigt tappa kontrollen.
- Guuuud! Pep hon skakande och satt bara tungt ner över staken och gnuggade fram och åter.
- Oooo saaaaataaannnn! Kved Anders medan han kände hur kuken sprutade, sprutade och fyllde henne till max.
Kerstin flämtade som om hon sprungit en mil och lade sig framåt, med kuken fortfarande kvar i sig. Hon kysste Anders gång på gång på gång, och bara flämtade.
- Kerstin, jag älskar dig, men det här var väl verkligen inte så smart! Flämtade Anders bekymrat.
- Jag vet, men det gick inte att stoppa... Satan så häftigt... Jag kände hur du sprutade i mig, och jag har väl aldrig ens fantiserat om att det skulle kunna vara så här häftigt. Lova att det för alltid blir vi två. Jag – älskar – dig – helt – vansinnigt – bara – älskar – älskar- älskar... flämtade hon med en kyss mellan varje ord på slutet.
- Absolut, men ska vi ha barn redan?
- Nä sluta oroa dig... Jag vet att jag gjort fel, men skulle det råka bli något så finns det ju abort... Det var så häftigt att jag ångrar mig inte en enda sekund. Tro mig, det här är ändå bara början.

Efter en stund började Kerstin röra på underlivet igen och konstaterade att Anders var fortfarande lika hård inne i henne. Hon började försiktigt lyfta underlivet upp och ner och kände hur vällusten återvände.
- Nu är det din tur... Knulla mig! Morrade Kerstin och rullade åt sidan, men drog Anders med sig, så nu hamnade han överst.
- Ja, har jag sprutat i dig en gång, så gör det väl knappast någon skillnad om jag gör det igen. Viskade han och började röra sig försiktigt.
Anders insåg snabbt att orgasmpirrandet kom rusande helt omöjligt att stoppa, hur mycket han än ansträngde sig för att hålla tillbaka vällustkänslorna.
- Vad gör jag... Det vill bara komma sprut på en gång... Jag vill se dig komma också.
- Du får göra som vi såg i tidningen, som vi gjorde igår... Slicka mig först, tills det är alldeles jättenära, och sedan bara kör du kuken i botten och knullar allt du orkar.

Anders gled snabbt ner en bit och sänkte sin mun mot hennes härligt hormondoftande kön. Han tvekade inte alls som första gången, utan nu bara höll han isär hennes blygdläppar och satte tungspetsen på hennes erigerade klitoris.
- Oaaaaahhh! Stönade Kerstin och bände själv isär sina ben maximalt för att Anders skulle få fritt spelrum.
Anders kom själv på att det vore spännande att ha ett finger inne i hennes grotta, så han lät varsamt ett pekfinger glida in, och fick känna hur hennes underliv kramade och mjölkade så intensivt, så han insåg att det var så inte det minsta konstigt att han var sprutklar så fort han rörde sig inne i henne.
Kerstin flämtade allt snabbare och allt mer ytligt.
- Guuud, är du beredd att knulla mig? Du gör det så skönt! Pep hon efter en stund, men Anders ville inte avbryta det han sysslade med, så han svarade bara med ett ”Mmmmm...”
- Men kom nu, det gååååår! Pep Kerstin förtvivlad efter bara en liten stund, men Anders var så fascinerad av hur hennes underliv jobbade, så han bara fortsatte.

Med ett utdraget stön gick Kerstin upp i brygga när han fått henne att passera den kritiska gränsen när orgasmen bara rullade på. Hennes slida mjölkade rytmiskt hans finger, och det var nu han blev varse att han borde göra som hon bad om, så han hasade snabbt upp, över henne och styrde lemmen på plats.
- Äntligen! Det här är ju bara så sköööönnnt! Knulla mig! Kved hon medan orgasmen ebbade ut, men när han då började stöta allt fortare så återvände hennes vällust.
- Sanslöst så trång du är... Jag tror jag kommer snart. Viskade Anders matt och dunkade på med kuken hårt i botten för varje stöt.
- Ja spruta, jag tror det går för mig igen! Kved Kerstin matt och juckade underifrån så gott det gick, och därefter behövdes inga fler ord.
Anders flåsade kopiöst och stötte frenetiskt i sin flickvän. Hans stön blev allt mer ljudliga och han minskade plötsligt takten, men stötte desto hårdare.
- Jaaaaaaoooooiiiii! Pep Kerstin, och när då Anders kände hur hennes mus mjölkade staken igen, så kom satsen forsande som om alla fördämningar brustit.

Anders låg kvar ovanpå henne och de flämtade och kysstes oavbrutet, medan de sakta slappnade av.
- Vet du vad jag ligger här och tänker på? Viskade Anders.
- Nä, inte en susning, men kanske något om att du mår bra, hoppas jag.
- Jo, det gör jag definitivt, men det jag tänkte var att vi måste sluta mörka för dina föräldrar... Vi blir inte särskilt trovärdiga om vi fortsätter förneka att vi är tillsammans.
- Nä, det är sant, och oavsett vad dom tycker så älskar jag ju dig ändå, så dom kan aldrig förbjuda oss att träffas.
- Tror du verkligen att dom skulle försöka?
- Nja... Nä, kanske inte, men jag har en känsla av att dom blir ändå inte stormande glada... Säkert blir det en massa förhållningsorder om vad vi INTE får göra, som tex, det vi nyss gjort.
- Jo, men om dom säger det så är det nog ändå mest för att dom är rädd om dig... Även om det var fullständigt fantastiskt så känner jag mig inte stolt över vad jag gjort... Jag är också rädd om dig... Jag älskar ju dig! Sa han och kände åter hur pulsen rusade då han hörde sig själv säga orden.
- Nä förlåt, jag vet att det är mitt fel, men vi får väl köpa gummin sen, för jag skulle aldrig klara att inte få älska med dig i fortsättningen.

De låg kvar och småpratade och smektes, och kände sig så otroligt vuxna, för de hade älskat, det hade blivit precis den där hissnande känslan som det skulle bli när allt fungerade, och bättre kunde de knappast må, och Anders var till sist tvungen att släppa ut alla tankar som bubblade i honom:
- Det här måste ju vara det häftigaste en kille kan få vara med om, och precis idag är det som att jag vaknat på ett nytt sätt... Jag ser sånt som jag aldrig sett, trots att det funnits mitt framför mina ögon.
- Som vad då? Log Kerstin och hoppades att få höra att han tyckte att hon var söt, och hon fick höra tills hon blev nöjd:
- Som att jag upptäckt vilka otroligt vackra ögon du har, en gullig näsa, för att inte prata om dina små fina öron, och dina läppar... Man vill bara kyssa dem hela tiden. log han och gav henne en kyss innan han fortsatte:
- Jag tror jag skulle kunna hålla på hela dagen, för dina axlar känns så mjuka och runda, precis som din hals, och dina bröst... Åhhh, mamma mia, jag skulle nog kunna berätta om dom hela dagen. Så perfekt form, så mjuka att hålla i, men ändå så läckert hårda bröstvårtor, och dom är ju så läckert uppnosiga, men dessutom har du ju världens gulligaste, mjukaste mage, och nedanför där.... Jag säger bara: Waaaaooooo.... Och din rumpa... Jag höll på att falla ihjäl mig över den där stora stenen nere på stranden när vi skulle bada, för jag såg ju bara din runda fina stjärt, för att inte prata om dina ben, dom...
- Men sluta någon gång, jag blir ju generad. Istället tycker jag att världens finaste och godaste kille ska komma med sin fantastiska stake igen och göra mig ännu lyckligare. Mamma har ju försökt skrämma mig, att killar vill bara ha sex till varje pris, och det gör ont och är inte alls något som man ens ska utsätta sig för, men hur fel kunde hon ha? Du har aldrig försökt tvinga mig, och aldrig har det gjort ont, inte så det är något att beklaga sig över i alla fall, så skynda dig medan vi är för oss själva, jag vill känna dig ovanpå och inne i mig... Jag vill så jag tror att jag blir galen! Gnydde hon med ett saligt leende på läpparna och drog honom över sig.

Anders makade sig varsamt över henne och försökte att rikta in sin lem utan att använda händerna, men Kerstin tyckte inte att han lyckades tillräckligt fort så hon skyndade sig att styra honom rätt.
- Guuuuud, var kvar lääänge i mig nu. Viskade hon med grötig röst, och drog upp benen så mycket hon kunde för att få känna honom så långt in det bara gick.
Anders rörde sig långsamt och var helt salig, både av den vällust som kom från hans underliv och av att se Kerstin vrida sig och röra sig mot honom.
Det behövdes inga ord nu, utan kåta blickar, tungkyssar och smekningar sa allt som behövdes. Anders kände sig mer än nöjd, när han konstaterade att han såg henne bli mer och mer i extas. Hans önskan var ju att kunna hålla tillbaka sina egna känslor så att han fick se och känna när hennes orgasm briserade, och då bara öka takten och stöta hårdare, för att kunna ge henne sprutet innan hennes vällust passerat helt.

- Anders... det här är sanslöst skönt... Jag älskar dig, jag tror jag... Ja jävlar, nu blir det skönt... snälla, spruta! Kved hon matt och hennes ansikte förvreds som i smärta, men helt klart var det en njutning som att sväva på moln. Hon stönade tungt och hennes kramper övergick i kraftiga ryckningar, och hennes kramande kön hade nu fått Anders att hinna ifatt henne.
- Åhhh, det här är sanslöst... Nu händer det... Det kommer! Kved han ansträngt och stannade upp med staken inkörd i botten.
- Ja spruta mera... Jag älskar sprut! Pep Kerstin och lindade både armar och ben runt hans kropp
- Herrejävlar... Hur kan det komma sig att man inte haft en aning om det här... Det känns som att det borde väl vara något som alla pratar om. Flämtade han lyckligt och såg samtidigt en svettdroppe falla från hans nästipp och ner på Kerstins kind.
- Vet inte... Det kanske är en hemlighet som alla vuxna bär på, och inte säger något för att inte barnen ska börja för tidigt.
- Skit detsamma egentligen, nu vet du och jag, och jag älskar dig helt sanslöst mycket. Hoppas bara att vi får många tillfällen att älska i fortsättningen, för så här bra vill jag må ofta, och det är så häftigt när det går för dig också... Helt fantastiskt!

Småpratet fortsatte men klockan var ju rätt mycket, så de klädde på sig badkläderna igen och lade sig för att fortsätta sola, men nu behövdes det bara en filt. De tänkte inte dölja att de gärna hånglade när Kerstins föräldrar kom tillbaka, och nu blev det mamma som fick överraskningen.
- Åhhhh, hej, förlåt, jag stör visst... sa hon med en ton som verkade lätt irriterad, och hon vände genast.
- Hej mamma, du stör inte alls, men vi tyckte att det är lika bra att du får veta... Jag och Anders är faktiskt tillsammans... .Han är min kille!
- Jasså! Ja, jag ska villigt erkänna att jag undrade när han skulle följa med hit. Hur länge har ni varit tillsammans då?
- Det är bara ett par dagar, men det känns så otroligt rätt. Eller hur? Sa hon och tittade på Anders.
- Absolut. Jag fattar inte att Kerstin har blivit så otroligt söt, så man vill ju nästan äta upp henne, och det är så mysigt att få vara tillsammans med henne. Sa han och sken som en sol, så Kerstins mamma tvivlade inte en sekund på att de menade allvar.
- Okay, ja, jag är ju lite överraskad... Jag har ju inte direkt blivit förvarnad, men å andra sidan så känner ni ju varandra, så det är väl inte så konstigt, men förresten, var det skönt att bada? Sa hon och tog i badlakanen som hängde på klädsträcket, för att konstatera att de var fuktiga.
- Nä, egentligen inte... Det var alldeles för kallt. Sa Kerstin.
- Jo, det kan jag faktiskt tänka mig. Bortsett från idag så har det ju varit kallt ett bra tag, men då kan ni ju få förklara en sak till då... Badlakanen är fuktiga och jag ser att ni är våta i håret... Hur i hela friden har ni lyckats med det, utan att blöta ner badkläderna?
Kerstin var rädd för bråk, och hittade inget bra svar, men Anders försökte skämta bort det hela:
- Jo det skulle du ha sett! Vi gick på händer ut i vattnet, tills håret var vått, men det var ju kallt som sagt, så vi vände tillbaka.

Kerstins mamma gav upp ett gapskratt och sa:
- Jo det vill du att jag skulle tro på? Jag kan då inte klaga på att ni saknar fantasi. Jag hoppas bara att ni tar det lugnt, och då vet ni säkert vad jag menar, ni har ju inte åldern inne, men det vet ni väl också. Sa hon och gick in i stugan, och till deras stora lättnad så verkade hon då inte jättearg, utan möjligen lite irriterad eller orolig.

Det blev faktiskt inget mer sagt om att Kerstin och Anders numera var ett par på riktigt, så det var lugnt när de gick från baksidan en stund senare. Solen hade ändå försvunnit från platsen där de låg, så de tog filtarna med sig och gick in. Kerstin hjälpte sin mamma med maten och Anders hjälpte till med att möblera om lite, så att alla skulle rymmas runt bordet. En stund senare, lite tidigare än beräknat, så dök även Anders föräldrar upp, och det blev som en glad återförening, då det nu var flera år sedan de träffades för att äta middag tillsammans. När middagen var i stort sett framdukad föreslog Kerstins mamma:
- Kerstin och Anders, visst skulle ni kunna klä er lite trevligare nu när vi ska äta? Sa hon, inte irriterat, utan som en vänlig uppmaning.
- Visst, det fixar vi. Sa Kerstin, som egentligen höll med, för badkläder vid middagsbordet passade ju egentligen inte, även om det bara var familjen som var med.
Det ingen märkte var att båda ungdomarna försvann in i den lilla sovalkoven, som bara hade ett draperi istället för dörr, men de vuxna hoppade alla till när de hörde ett glatt fnitter från Kerstin:
- Nej sluta, jag får ju stå-tuttar om du gör så där! Och Anders fortsatte tyst:
- Men dom är ju så finaaahhhh, nehej inte så! Hur ska jag rymma den i brallorna!
- Du får väl ta ett dopp i sjön, det är svinkallt så det borde väl hjälpa. Sa hon tyst och krystat, för det var nära att hon skulle brista ut i ett gapskratt.
De sa inget mer, utan det hördes bara något enstaka lätt stön, ett par suckar, ett antal kyssar och lite fniss, men ett par minuter senare drog Kerstin undan draperiet och mötte fyra par ögon som nyfiket tittade på henne.
- Vad är det? Ser jag rolig ut på något sätt? Sa hon och försökte låta irriterad, men hon kände förståss på sig att de varit lite för oförsiktiga.
- Nä inte rolig, bara så omåttligt söt, speciellt nu när du rodnar. Skrattade hennes mamma och fick även de övriga att skratta.

Kerstin tyckte att det var lika bra att hennes föräldrar fick vänja sig med att se henne vänslas med Anders, speciellt nu när hans föräldrar var med, för då skulle det knappast bli något bråk, så efter middagen så kommenderade hon ner Anders i en fåtölj, och satte sig sedan i hans knä för att kela.
- Visst är dom för rara... Det där är då definitivt helt annorlunda mot när de slogs om trampbilen. Sa Anders pappa till sin fru.
- Va då? Sa Kerstin, som så klart också hörde.
Hennes pappa skrattade till och sa:
- Minns du inte det? Ni var väl fem år tror jag... Anders fick en trampbil av sin pappa, och du var så avundsjuk så du hade nog kunnat slå ihjäl honom för att få ta den.
- Nä, det minns jag inte, men det låter väl ändå självklart. Varför skulle inte jag få en trampbil? För att jag är tjej? Har du kvar den Anders? Ska vi slåss? Sa hon och försökte låta arg, men lyckan av att sitta i hans knä lyste igenom, så alla bara skrattade åt henne.
- Jo jag tror den står i förrådet hemma, och du kan få låna den om du vill för jag har inte tänkt använda den.
- Fan, då blir det ju inte ens bråk... Då skiter jag i det, mina ben ryms nog ändå inte i den heller, så vi får spara den till våra barn istället. Sa hon, bara som ett skämt hon slängde ur sig, men det fick alla vuxna att tvärtystna, så hon avbröt sitt kelande för ett par sekunder, vred på huvudet och flinade: - Jag bara skojade!

När kvällen började övergå till natt uppstod lite problem. Det var nu som Kerstin insåg varför hennes föräldrar bjudit dit Anders föräldrar.
Anders föräldrar reste sig och skulle åka hem, och sa till Anders:
- Ska du plocka ihop dina saker då, så kan vi åka.
- Men, han skulle ju få sova över! Eller hur, mamma och pappa? Sa Kerstin förtvivlat.
- Nja... Vi kanske sa något sånt, men vi trodde ju att det var någon av dina tjejkompisar som skulle följa med.
- Och vad spelar det för roll? Är det någon slags diskriminering?
- Nej, inte så, utan det är väl bara mer som en lämplig åtgärd, med tanke på att ni blivit tillsammans för bara någon dag sedan, och dessutom är ingen av er 15 ännu.
- Men snälla! Vad tror ni om oss? Vi är faktiskt inga barnungar! Försökte Kerstin, men det var tydligen fel argument, för då sa hennes mamma:
- Nä det är just det... Hade ni varit fem-sex år hade det ju gått bra, men det är lite annorlunda nu. Jag vet ju inte hur mycket mer än att bada nakna ni hann med tidigare idag.
- Oj... Bada näck... Det var häftigt... Anders, du gör väl inget dumt hoppas jag... Har du skaffat kondomer? Innan det är för sent. Sa hans pappa överraskad.
- Nä, inte än, men jag ska... Jag har inte gjort något dumt. Sa han och kände att det var på gränsen till att ljuga, men han tänkte förståss på att det var Kerstin som börjat med att rida honom tills han sprutade.

Det var till sist Anders som kom med ett förslag på kompromiss som blev godkänt:
- Även om det finns två sängar inne i alkoven, så kan ju jag sova på soffan här i storstugan. Jag vill bara få stanna här, så jag och Kerstin kan vara tillsammans imorgon också.
Det blev bara en lättare justering på den idén, och Det var Kerstins förslag:
- Anders ryms ju inte på den där soffan, så då är det väl bättre att jag sover där. Tyckte hon, och när då till sist diskussionen var över så åkte Anders föräldrar hem.

Anders hade varit ordentlig och hade pyjamas med sig, så alla gjorde sig klara för att gå och lägga sig. ”God natt och sov gott” sa Kerstins pappa innan han stängde sovrumsdörren. Att sova var emellertid inte aktuellt. Både Kerstin och Anders låg klarvakna och tänkte förståss på varandra, och vad de egentligen ville göra, men framför allt Kerstin lyssnade intensivt efter ljud från föräldrarna.
Hon hörde lite diskret småprat och prassel av en tidning, så hon visste att åtminstone en av dem var vaken. Allt var så knäpptyst för övrigt, så hon hörde efter ett tag till och med hur det klickade i knappen av att sänglampan släcktes, så nu började hennes puls stiga igen. Hon väntade en hel evighet, dvs ungefär en kvart, men sedan kunde hon inte behärska sig längre.
Hon klev upp, kände sig fram genom mörkret bort mot alkoven, trots att hon inte gillade mörker.
- Sover du? Viskade hon oändligt tyst, när hon passerat draperiet.
- Inte en chans. Kom och kryp ner hos mig. Viskade Anders tillbaka.
- Nä inte än... Ställ dig på golvet.
- Varför det?
- Fråga inte, bara gör det.
Så snart Anders ställt sig upp så kände han hur Kerstin slet av honom pyjamasjackan, och i nästa ögonblick åkte pyjamasbyxorna ner.
- Så där... Nu kan vi lägga oss. Viskade Kerstin, redan flämtande av kåthet och slängde nattlinnet på golvet.

Så snart hon kröp ner så kände hon hans hårda stånd mot magen och lade sig tätt intill, så de kunde både kramas och kyssas. Bara en stund senare så började de även smeka varandras kön.
- Hur långt vågar vi gå tror du? Flämtade Anders ansträngt.
- Hela vägen... Du får inte spruta i sängen... Då kommer det ju att märkas.
- Du menar... Att jag prutar inne i dig igen?
- Exakt... Bara den här gången... Sedan ska vi bli mera ordentliga. Kom! Flämtade hon och lade sig bredbent på rygg, som för att bjuda in honom.
- Sakta, försiktigt... Vi får inte låta något för då tar det nog hus i helvetet. Viskade Kerstin.
- Jag vet... Åhhh, satan så du kramar kuken... Det här är ju bara så sanslöst skönt. Viskade han medan han lät sin lem sakta gå i botten och sedan stanna där.
- Jucka sakta... Jättesakta, annars kanske sängen knarrar.
- Jag älskar dig Kerstin, vet du det... Jag älskar dig så mycket att du fattar inte, men kan du försöka att knipa lite mindre så jag inte sprutar på en gång.
- Det är då inte det lättaste... Det känns som att hela jag drar ihop varenda muskel när jag känner dig inne i mig... Jag älskar dig också, för du gör det så sanslöst skönt för mig, och för att du bara är världens bästa kille.

Anders var på väg att bli för ivrig, så plötsligt hördes ett par kraftiga knarranden från sängen, så han stelnade till och låg helt stilla en stund.
- Det här blir kris... Det går ju nästan inte att röra sig. Flämtade han med pulsen dånande lika våldsamt som staken var hård.
- Ta det bara långsamt... Jag pillar lite, så kanske vi kommer samtidigt i alla fall. Viskade Kerstin flämtande tillbaka och pressade in en hand mellan deras kroppar.
- Satan, nu blev det ju ännu trängre... Hur ska jag palla med. Kved Anders och försökte hålla tillbaka sin upphetsning genom att ligga helt stilla.
- Ligg bara stilla... Kommer sprutet så släpp iväg det bara... Jag kommer också snart...

De flämtade kopiöst rakt in i varandras mun. De kysstes och han borrade flera gånger in ansiktet i kudden, ovanför hennes axel.
- Åhhh, nu är det nära... Jag kommer strax... Snälla, knulla mig bara lite, så jag känner hur du rör dig. Kved Kerstin tyst, högröd i ansiktet av kåthet och på väg in i ett luddigt moln av orgasm.
- Jahhhh, måste... bara måste.... kved Anders, minst lika kåt, och på tredje stöten, lika med tredje gneket från sängen, så öppnades alla dammluckor och en flod av sperma vällde fram. Han kände hur Kerstins mus gjorde sitt yttersta för att krama ut sista droppen.
Han hade staken så hårt inpressad i sin flickvän som han bara orkade, och de stönade ikapp, även om de båda ansträngde sig för att vara så tysta som möjligt.
- Tack älskling, det här behövde jag för att kunna somna. Viskade Anders när han gled av henne en stund senare.
- Samma här... Jag kände direkt när jag lade mig att jag skulle inte kunna somna om jag inte fick älska med dig först. Tyvärr måste jag nog gå tillbaka till soffan sen, men visst kan vi mysa en stund först?
- Absolut... Det här blir bara häftigare för varje gång... Tänk att jag har en flickvän, och att det är just du... Fatta så lycklig jag är!
- Mmmm, jag med... Jag vill inte gå tillbaka till soffan riktigt ännu, men nyp mig om jag håller på att somna.
- Vart då? I tuttarna kanske? Dom är så fina. Sa han och rullade försiktigt en hård vårta mellan fingertopparna.
- Ja precis... Om du bara visse så skönt det är när du rör mig...

Deras viskande, smekande och kyssande ville inte ta slut, men till sist hände ändå det som inte fick hända... De somnade båda två, trots att sängen var smal och nerlegad, så den var allt annat än bekväm.
De fick en skön natts sömn och Kerstin vaknade inte förrän morgonsolen stack henne i ögonen. Hon behövde inte många sekunder förrän hon var klarvaken och insåg vad som hänt, och hade just tänkt smyga iväg till soffan, när hon insåg att föräldrarna verkade sova fortfarande. Hon hörde då pappa snarka.
Snabbt tog hon ett nytt beslut. Hon kysste Anders tills han vaknade, sa ”God morgon” och fortsatte.
- Klockan är jättetidigt, morsan och farsan sover, och jag känner mig helbusig. Ska vi ta ett snabbdopp i sjön innan någon annan vaknar?
- Det låter inte klokt, men okay... Man vaknar säkert av det. Sa han och hade svårt att hålla tillbaka ett fnittrande.
- Du är redan vaken, men kom nu, vi måste skynda oss. Sa Kerstin och kramade hans morgonstånd medan hon klev upp.

De kämpade båda hårt för att inte bryta ut i ett hysteriskt fnissande medan de tyst tassade ut, nakna, och drog ner badlakanen från tvättsträcket.
Det de inte visste var att Kerstins mamma var vaken och irriterad över att hennes man snarkade så kopiöst. Hon hörde förståss hur ungdomarna smög sig ut och klev upp för att kika. Hon såg hur Kerstin försiktigt doppade en fot, och tycktes tycka att det var kallt, men hon sprang ändå ut i vattnet, och Anders var hack i häl.
När de hade vatten upp till låren så stannade Kerstin, de vände sig mot varandra, så då såg hon även Anders stånd, som pekade nästan rakt upp. Trots att hon inte gillade det hon såg, hur de kramade och kysstes, hur de båda lagt händerna på varandras skinkor och tycktes pressa sig mot varandra, så kunde hon inte låta bli att känna kåtheten bränna i underlivet... Det hela såg ju så otroligt sensuellt, sexigt och upphetsande ut.

Morgonluften var sval och vattnet svinkallt, så det blev inte mera bada än så, så Kerstins mamma fick bråttom tillbaka till sängen när hon såg dem komma springande på tå tillbaka.
Hon hörde dem viska diskret när de kommit in, hur Anders tydligen var lite orolig:
- Det är väl bäst att du lägger dig på soffan nu, så dom inte misstänker något när dom kliver upp.
- Inte en chans... Jag fryser som en hund, så du måste värma mig först... En liten stund åtminstone. Viskade hon flämtande och tryckte sig tätt mot Anders för att även få en kyss.

Således så gick de tillbaka till alkoven och kröp ner under täcket. Värmen infann sig rätt snabbt, och deras smekningar drog så klart till den andres kön. Kerstin gjorde allt för att inte visa hur upphetsad hon blev, så Anders rent av funderade varför hon verkade så oberörd, men när hennes orgasm till sist briserade så var det som en explosion som totalt överraskade Anders.
- Åhhh.., himmel så häftigt... Nu fattas det bara ett sprut från dig för att allt ska bli perfekt. Flämtade hon matt.
- Men det funkar inte... Då kommer dina föräldrar att vara klarvakna på bara sekunder... Den här gamla sängen är ju vidrig.
- Så här då... Nu känner jag mig som att jag verkligen vore en dålig flicka, som bjuder ut mig, men kom... Skynda dig! Viskade hon upphetsad, samtidigt som hon studsade upp ur sängen och böjde sig fram mot fönsterbrädan och svankade så han fick en fantastisk vy med hennes läckra rumpa och glipande kön.

Anders var helt paralyserad av det han såg och funderade inte en sekund på att uppfylla hennes önskan. Trångt var det, men smörjningen var superb så han böjde ner staken och pressade den i botten med en enda långsam stöt. De suckade båda tungt och Anders tog ett stadigt tag om hennes höfter för att sedan börja stöta i henne, i ett hastigt ökande tempo. Känslostormen exploderade på mindre än en minut och Kerstin kämpade desperat för att inte tjuta rätt ut, och Anders bet ihop, dunkade på några sista gånger, hårt, så det smackade och hennes runda skinkor dallrad, och sedan lät han satsen pumpa in i hennes grotta, så långt in det bara gick, gav till sist upp en kvidande suck och drog sig sedan sakta ur Kerstin.
- Men herregud, har jag gjort dig illa? Flämtade han tyst och förskräckt, när han såg något som liknade blodstrimmor på sin lem.
- Nä för allt i världen... Det måste vara min mens... Egentligen skulle den ha kommit i förrgår, men jag har hoppats så hårt att det skulle dröja någon dag, så vi skulle få en skön helg, och tack och lov... Åtminstone jag har då haft det underbart, och inte är jag med barn heller...
-Tack och lov för båda delarna... Jag har också haft det helt ofattbart underbart, men just nu är jag skitnervös, borde inte du skynda dig tillbaka till soffan?
- Jo, jag tror det... Dom vaknar säkert när som... Kerstin tystnade och lyssnade. Hennes föräldrar var redan vakna, och hon fick beslutsångest över om hon verkligen skulle rusa tillbaka till soffan. Hon kunde ju lika gärna springa ihop med mamma eller pappa då.
Hon tvekade tillräckligt länge för att konstatera att de kom ut från sovrummet.

De stod blick stilla på golvet i alkoven och hörde hur Kerstins mamma morrade över att Kerstin inte låg på soffan, men å andra sidan lät hon inte överraskad.
Ungdomarna, som helst skulle vilja krypa ner i sängen och mysa en stund till, drog nu istället på sig sina nattkläder och Kerstin funderade på hur hon skulle lägga upp snacket.
Föräldrarna satt i storstugan och pratade lågmält.
- Du får säga vad du vill... Jag tycker ändå att det är alldeles för tidigt för Kerstin att ligga med Anders, för egentligen är det ju för tidigt att över huvudtaget ha sällskap. Sa hennes mamma.
- Men snälla Siv, har du inte märkt, ungdomarna nu för tiden tycks göra allt mycket tidigare än vi gjorde.
- Jo jag vet, men tycker du att det är okay att dom ligger med varandra då?
- Egentligen inte, men det är nog bara att gilla läget. Tror du på fullt allvar att vi skulle kunna stoppa dem nu?
- Vi kan ju inte hindra att dom träffas, för dom går ju på samma skola, men att ha sex... Nä, där går gränsen.
- Och hur ska du hindra det? Ska du sluta jobba för att kunna bevaka dem?
- Nä, det går ju inte, men... Fan, jag vet inte, men det känns inte rätt.
- Jag tänker så här: Egentligen håller jag med dig, men att försöka hindra dem kommer ändå inte att lyckas du vet ju själv vilka krafter som drar dem tillsammans, så det är väl bättre att vi pratar med dem, ser till att de är ordentliga med skydd och så... Om man vänder på steken så måste jag ju säga att jag har nog aldrig sett Kerstin så lycklig som igår kväll.
- Nä, det är ju också sant... Så vad tycker du vi ska göra?
- Lära dom att använda skydd, om det inte redan är för sent, men vi ska nog inte förstöra deras lycka med att ha någon lektion nu på morgonen... Jag tänker bara säga ”god morgon” och fråga om dom sovit gott.

Mitt i deras prat så hade Kerstin plötsligt bestämt sig för hur hon skulle lägga upp snacket och gick ut i storstugan, och hon hade då satt på sig nattlinnet igen, så hon var någorlunda anständigt klädd. Ingen av föräldrarna hann säga något innan Kerstin sa:
- Jag måste ut på dass, men mamma... Har du några bindor med dig? Jag tog inga, för det borde inte ha kommit något förrän om tre dagar. Sa hon som en liten vit lögn.
- Visst gumman... Jag hämtar... Och vilken tur då... Jag menar att du fått mens.
- Ja det ska gudarna veta... Anders är ju så häftig att jag har helt flippat ur... Det är helt mitt fel, att vi gjort precis som vi inte borde.
- Såå... Du menar att Anders inte kunde backa för att du bad honom att inte göra det? Sa hon kryptiskt och med en lite syrlig min.
- Nä, skulle han hindra det så hade han fått kasta av mig, men fler detaljer får ni inte... Nu måste jag rusa. Fnittrade Kerstin och kände hur ansiktet hettade och hon rodnade... Tänk att hon vågade säga så till sina föräldrar. Kanske var det för att hon anade att de ändå inte tänkt bråka allt för mycket, så lyckan bara växte i henne.

Kerstins föräldrar tittade på varandra och rodnade också. Mamma konstaterade: Ungdomar nuförtiden ÄR modigare... Så där hade jag aldrig vågat säga till min mamma, men då vet vi, ingen skada skedd, så då går vi på den mjuka linjen.

Det vackra vädret höll i sig även den här dagen, och även om Kerstins mamma var på väg att sätta upp ett förmanande finger igen så bet hon ihop när hon såg att Kerstin klätt sig i bikini. Det var ju en väletablerad badklädsel redan på 70 talet, men Kerstins mamma hade väl aldrig accepterat den fullt ut, då hon tyckte att den var alldeles för utmanande, och hade sagt när Kerstin ville köpa den: ”Den där får du då inte ha på någon allmän badplats, utan det blir bara när vi är i stugan.” Siv bet ihop och insåg att det var tur att hon tänkt efter innan hon öppnade munnen, för säkert skulle ju annars Kerstin minnas också, och så skulle hon bara få veta att ”vi är ju faktiskt i stugan nu!”

Anders och Kerstin tog plats på en filt, på sidan mot sjön, där de även legat och solat dagen före. Siv kände sig inte lugn, och det berodde så klart på hennes uppfattning om att alla unga killar var ju som kaniner, och ville inte annat än pippa hela tiden, så hon kikade då och då ut genom fönstret för att se vad som hände nedanför. Hennes man sa till sist, när hon tydligen fastnade framför fönstret:
- Men visst kan vi låta ungdomarna vara ifred... Jag tror knappast att det händer så mycket här utanför, när vi är här också.
- Säg inte det, de kan då knappast ligga närmare varandra. Sa Siv med en viss oro i tonen.

Hennes man kom också fram till fönstret och ställde sig tätt bakom henne.
- Ja titta, så mysigt dom verkar ha det... Det där kan väl inte vara något att bekymra sig över. Sa han och smekte samtidigt över hennes rundade höfter.
- Jag hoppas det... Så han låter henne vara ifred nu när hon har mens tänkte jag.
- Jag tror du oroar dig i onödan... Det jag ser verkar väl mer som att det är Kerstin som snart ligger ovanpå Anders. Jag litar på den killen.
- Så länge han tänker med hjärnan ja, men när han börjar tänka med det andra huvudet, då vet man.... Men va tusan... Vad gör hon? Flämtade Siv när hon såg hur Kerstin backade några centimeter och styrde Anders hand mot sina bikinitrosor.
- Hon vill bli smekt... Jag tror hon är som de flesta tjejer, och gillar att bli smekt, bara det sker på rätt sätt. Viskade han och smekte nu sin frus stjärtklot med lätta cirklande rörelser, och följde hennes stjärtskåra allt längre ner.
- Men kolla, nu drog hon ut resåren för att han skulle stoppa handen innanför, nu tror jag inte jag vill se mer... flämtade Siv och försökte vrida sig ur sin mans grepp.
- Nä vänta... Stå kvar, så behöver du inte fundera på vad som händer. Det är väl bättre att se och veta säkert, istället för att gissa efteråt. Viskade han och hade nu lyft sin frus kjol så han smekte hennes rumpa utanpå trosorna.
- Men Klas... Inte här... Tänk om någon kommer in. Flämtade Siv, utan att tänka sig för, för Klas hade ju det självklara svaret:
- Och vem skulle komma in? De enda som är här, förutom vi själva, det är ju Anders och Kerstin, och dom verkar ju väldigt upptagna... Jag känner att du gillar det du ser. Viskade han när han märkte hur hon nästan omärkligt flyttade isär fötterna för att ge honom bättre tillträde.

De såg hur Kerstin låg och skruvade på sig, juckade med underlivet mot Anders hand, och nu hade han även hasat ner en bit så han hade makat upp hennes bikini-behå, och kunde då dia hennes bröst.
”Herrejävlar, hon ser ju ut att vara kåt så hon smäller av snart... Precis som jag är då...” Tänkte Siv, men det sa hon inte, men å andra sidan så protesterade hon inte heller när hon kände hur Klas förde hennes trosa åt sidan och... Jaaaaoooohhh, han fattade vad hon ville, och nu kände hon hur hans hårda lem sakta gled in, och han började knulla henne oändligt långsamt.
- Kolla in Kersin... Så häftigt! Flämtade Klas när han såg hur hennes kropp förvreds i orgasmkramper, och Anders övergick till att kyssa henne, så nu fick föräldrarna även se hur sexigt uppnosiga hennes bröstvårtor var. De till och med hörde svagt hur hon gnydde och stönade, men plötsligt var det som att hon kom på något annat, så hon pressade ner Anders på rygg och drog helt resolut ner hans badbyxor, varvid hans redan styva lem sprätte upp.
- O helvete, vilken stor. Slant det ut Siv, för hon blev definitivt imponerad, och samtidigt började Klas öka takten, och han kände hur Siv genast svankade hårdare mot honom, för nu fick hon ännu en kåtkick, eller var det kanske avundsjuka, när hon såg hur Kerstin utan minsta tvekan hasade ner och började suga hans ståtliga lem.
- Det här är inte sant... Vad gör hon? Krystade Siv med grötig röst.
- Klok flicka... Det där blir hon då inte på smällen av. Flämtade Klas tillbaka och nu knullade han sin fru med kraftigt klatschande tag.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.