Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/5, 2017 kl. 19:51, av Klara

Träning på gymmet

Del 12 av 12 i serien Klaras äventyr

Klara, en skild, mogen, nyfiken lärarinna, fortsätter sina äventyr och utforskar män i vardagen hemma i Uppsala. Hon upplever att ett träningspass på gymmet verkligen kan innehålla allt....

Jag hade träffat skolinspektören vid flera tillfällen under hösten, kände att han verkligen var något speciellt, det var inte bara sexet som var underbart bra, det var hela hans personlighet, hans karisma och otroliga självförtroende som gjorde mig helt trollbunden, men jag var väldigt medveten om att han var gift och inget heller som tydde på att han skulle ändra på det, så less på snabba sporadiska möten som blev mer och mer sällan, insåg jag att det var dags att höja blicken igen och kolla in männen som fanns omkring mig.

Jag, Klara, jobbade som lärare och hade bara några månader kvar tills jag skulle fylla 50, skild sedan några år och mina döttrar var 21 och 23, den äldsta hade blivit sambo med pojkvännen hon haft i flera år och den yngre pluggade nu i Lidköping och bodde bara hemma under sollov och storhelger. Det var med delade känslor av både saknad och nyfunnen förtjusning för mig. Det var konstigt att inte längre känna sig behövd, men också väldigt skönt att lägga fokus på sig själv och ta dagen som den kommer, slippa planera för mat och städ och slippa tänka på att vara ett föredöme och ta konflikter, både på jobbet och hemma. Fick mycket mer tid för mig själv och mitt eget välbefinnande.

Jag hade alltid tränat, men mest löpning och gympa med andra kvinnor i min ålder, men nu började jag även gå på gym några gånger i veckan. Kände att jag kommit i en ålder då jag måste måna om kroppen lite mera och kände snabbt att jag fick mera ork, snyggare kropp och bättre sömn och några kilo runt magen hade också försvunnit, så jag gillade verkligen mina pass på gymmet. Jag gick på ett gym som var öppet 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan, men bara var bemannat med personal under eftermiddag-kväll, då det var som mest välbesökt och det även bjöds på olika program med gruppträning. Jag tränade två kvällar i veckan då det var ganska mycket folk och sedan gick jag dit tidigt en morgon under helgen, oftast var det lördagar och då var jag oftast ganska ensam på gymmet. 

Mina stora bröst, jag har G-kupa, har alltid väckt uppmärksamhet och på gymmet var det ingen skillnad, märkte ofta att männen hade sina blickar på dem när jag sprang, hoppade och rörde mig svettig i takt med musiken. Uppmärksamheten får det alltid att pirra till, nere i mitt underliv, älskar att de väcker uppmärksamhet, självkänslan mår bra av att känna sig åtrådd! Ofta när jag tränade tisdagar och torsdagar, tränade samtidigt en man i 60-65 års åldern som hade blickarna konstant på mina bröst och resten av kroppen också. Han hade grått kortklippt stubbigt hår och grått skägg bara runt munnen, han var både kraftig och lång, med mycket muskelmassa, väldigt manliga drag och väldigt vältränad för sin ålder, bruna pigga vakna ögon, men såg blyg ut, sa inte något och rodnade lite när han märkte att jag noterade hans tittande. Detta hade pågått några veckor och jag märkte att jag saknade honom de gånger han inte dök upp och att jag mer och mer började lista ut vilka dagar och tider han tränade för att få känna njutningen av hans uppskattade blickar. 

Det var mycket folk i lokalerna och jag försökte att tänka på annat, men kände hans blickar på mig, det gjorde att jag tog i mer och samtidigt kände jag hur det bultade av spänning i underlivet av hans brännande blickar på mina bröst, som även mönstrade resten av min kropp ingående..

Jag tillbringade fredagskvällen efter en tuff intensiv arbetsvecka hemma, åt keso, sallad och några skivor rökt lax i min ensamhet och tappade upp ett bad medan jag läppjade på ett gott mousserande vin och nostalgiskt lyssnade på gamla slagdängor från 80-talet. Tog med mig en bok in i badrummet och börjar tappa upp badvatten, borstar mitt långa mörka hår som både klipptes och färgades mörkt i början av veckan, så inte de grå stråen ska synas. Jag tittar mig i spegeln, för mina händer till brösten och smeker lätt över dem. Mina fingrar leker över de mörka vårtgårdarna, och jag tar vårtorna mellan två fingrar och smeker mjukt sedan allt hårdare… Mmm. Mina händer vandrar nedåt över min platta mage och ner till min blygd. Jag smeker mjukt över mina läppar, och känner dess svullnad. Då vinklar jag fingrarna uppåt och trycker mot slidans ovansida. På detta sätt väcker jag min allra känsligaste – ja min klitta. Jag smeker så på gränsen till orgasm utan att gå över den – bara locka, bara reta, bara njuta.

Så avslappnande och skönt det är att ligga här i badkaret och drömma sig bort från vardagens bekymmer jobb, barn, karlar, gråa hårstrån och rynkor i ansiktet. Mina händer vandrar mjukt över min mage och upp över mina runda fasta bröst. Tänka att mina tuttar lockar männen så mycket. Mina fingrar smeker förföriskt mjukt över vårtgårdarna – ja mjukt och skönt cirklar de runt. Önskar att jag hade någon här nu som sög in mina vårtor i munnen och gjorde det riktigt skönt för mig.


Efter att ha slappat en dryg timme i badet känns min hud mjukt skön och jag kliver upp. Ur badrumsskåpet plockar jag fram min rosa rakhyvel, rakborste och raklödder. Varligt baddar jag mina intimare delar, min stubb, min klitta och min blygd med löddret. Det smetas mjukt in i min hud med den kittlande rakborsten. Jag njuter, åååhhh så underbart. Mina lustar väcks åter av den underbara rakborsten – speciellt när jag låter den mjukt vispa runt min känsliga klitta. Jag känner hur mina känsliga bröstvårtor fylls med blod och hårdnar. Jag tar den sylvassa hyveln och känner hur den smekande avlägsnar mitt stubb och leker över mina fylliga blygdläppar. Det ryser i mig, men ökar också mina lustar när jag vet att ett enda felskär eller en häftig rörelse från min sida kan skada mina mest intima kroppsdelar. När rakningen är klar njuter jag av min spegelbild, och kan inte låta bli att med fingrarna öppna min blygd och blotta mina rosa slidväggar som glänser av färglöst sekret och kan inte låta bli att låta ett finger glida fram och tillbaka mellan blygläpparna..


Jag hoppar åter upp i badkaret för en dusch, låter det heta vattnet strila ner över min  hud, smeker in min hud med skön väldoftande badolja – brösten, magen, nedåt…. Mmmm så gott att låta handen leka därnere över blygdbenet, ner längs läpparna, öppnar låren mer och låter min hand smeka läpparna – först mjukt sen hårdare. Det löddrar alltmer och jag för handen in mellan läpparna. Den smeker så underbart åååhhh. Tar mod till mig för in tre fingrar mellan läpparna och låter dem leka i mig. Gud så lent, njuter av min nyrakade fitta. Jag kramar fingrarna med min slida. För fram handen en aning, och då möter tummen min känsliga punkt – ja min kärleksknapp Smeker över, smeker runt, smeker den, smeker mjukt, sen alltmer hårt med tummen samtidigt som mina slidmuskler kramar fingrarna i mig, Jag trycker duschmunstycket mot min klitta, låter fingrarna glida in och ut ur mig. Mmmm så underbart Nuu NUUUU, Ååååhhhh, JAA NUUU – känner hur min kropp spänns i ett lyckorus, som säkert varar i 30 underbara sekunder. Jag är ensam hemma i radhuset och gör inget för att dämpa mina lyckoskrik.

Ååhhh jag behöver verkligen en man, tänker jag efteråt!

Lördagmorgon vaknar jag som vanligt vid halv 7, tvingade mig att ligga kvar i sängen en stund, med motiveringen att det var ju ändå helg, men efter en kvarg och en kopp kaffe gick jag iväg träningsklädd, med ombyteskläder i en ryggsäck på väg till gymmet straxt före 8-tiden. Som vanligt var jag ensam när jag kom, jag började med att springa mig varm på löpbandet och fortsatte sedan på maskinerna som fanns i en cirkel, mage, armar, ben, rygg, hann halva första varvet när jag hörde dörren slå igen bakom mig och in kommer HAN, den muskulösa äldre mannen, med den härliga kroppen och de bruna milda ögonen, han nickar åt mig, med ett leende på läpparna, Jag kan ju inte låta bli att fundera om han visste att jag skulle vara ensam här så här dags, men hur ska han kunna veta när jag är här och tränar tänker jag. Han ställer sig på crosstrainern precis mitt emot  mig, jag sitter på en maskin som man tränar ljumskar och armar samtidigt, genom att dra isär både ben och  armar samtidigt och pressa dem sakta tillbaka, jag känner mig som jag sitter och särar och bröstar mig för honom och han slukar varje rörelse från min kropp, fortfarande med ett pillemariskt leende på läpparna.

Jag kan inte släppa tanken på att han är lika sugen på mig som jag på honom, hur hans hårda kropp skulle kännas mot min, om han har en stor kuk, tankarna virvlar i mitt huvud, medans jag tar i som aldrig förr för att fokusera på något annat än sex . Rätt som det är så öppnar han munnen och säger:

- Vad bra du jobbar och fin kropp har du också, Peder heter jag och min svaghet är definitivt kvinnor med stora bröst!

Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga utan hasplade bara ur mig - Att han var tydligen inte så blyg som jag först trott och att jag hette Klara och lite skämtsamt sade jag, att det har jag nog redan märkt, att du gillar mina stora alltså!

Sedan började vi pusha varandra och sjunga med i musiken och det var som vi alltid hade känt varandra och tränat ihop, jag njöt av hans blickar på min kropp och det var inte utan att jag började bli lite småkåt, särskilt inte när han satt i magträningsmaskinen framför mig och varje gång han böjde sig fram i den såg man en antydan av ett stort paket i hans byxor, jag fick försöka slå bort tankarna för att kunna träna färdigt passet. Jag ställde mig mot väggen och började stretcha. Plötsligt kom han upp bakom mig och nu gick det inte att undgå att han hade ett stort hårt paket i byxorna.
- Ja det gick riktigt bra idag och sen så fick jag ju bra uppmuntran också, sa jag och tittade fnissande direkt mot hans bula i byxorna.
Tänkte först att jag bara ville försvinna men bestämde mig för att stå kvar och se om det ledde till något.
- Ja med den utsikten och lite fantasi så kan det väl inte bli på något annat sätt, sa han lite halvkaxigt.
- Jaså minsann, vad kan det vara för fantasier? Nu blir jag ju nyfiken, svarade jag med en busig blick.
Han skrattade och bet ihop käkarna och var på väg och säga något när jag fortsatte:

 - Varför inte ta chansen att förverkliga dem, det är inte bara du som har fantasier kan jag tillägga. 

Samtidigt tog han min ena hand i sin, fick något glansigt i ögonen och en kåt suck hördes från honom när han lade min hand rakt över hans hårda stånd. Det verkade verkligen vara något väldigt stort där inne. Jag blev totalt högröd i ansiktet och kände hur hela kroppen gjorde sig redo, helt säker på att jag alldeles straxt skulle få sex! Jag gick som i trans ner på knä, drog ner hans träningsleggings och ut kom en verkligt stor kuk, säkert närmare 25 cm och grov och alldeles blålilas på ollonet, ådrig och fullt erigerad. Jag hade nu ansiktet precis under hans lem. Runkade honom några gånger och kunde sedan inte låta bli att smaka på honom, trotts att han smakade salt av svett, hörde honom stöna av njutning när hans lem kom i beröring med min våta tunga.

 

Jag lät min tungspets slicka av en droppe som letat sig fram, jag reste mig upp och lät honom smaka sin egen salta svett och så kom han med en väldigt bra förslag.

- Ska vi duscha, så ses vi i damernas bastu sedan, det brukar sällan komma damer på helgmorgnarna, förutom du då! Jag var inte sen att nappa på det förslaget, då det kändes bättre att få känna sig lite fräschare innan jag smakade mer på honom och hans kropp.

Hur skönt det än var att träna, så var det ännu skönare att stå i duschen och låta de varma strålarna massera min kropp, min kropp som just nu vibrerade av kåthet och förväntan. Jag tvålade in mig och tog god tid på mig i duschen, tog handduken med mig och slank in i bastun, som inte var så varm, den måste nyligen ha slagits på noterade jag, det var inte mer än 65 grader. Och jag hann bara tänka - Ska jag ta av eller ha handduken kvar på, men bestämde att jag sätter mig på den och öppnar upp, så kom han in helt näck, med handduken i handen. Han hade rejält med grått hår över bröstet och en förvånansvärt vältränad kropp med tanke på hans ålder.  Jag tänkte för mig själv att han måste ha gjort tjejerna som tokiga när han var ung.

Han tittade mig i ögonen någon sekund, sedan satte han sig på knä framför mig och särade ordentligt på mina ben och tittade rakt in på min nyrakade fitta. Jag satt förväntansfullt med benen vitt isär, det bultade av kåthet i fittan när jag kände hur han började leka med tungan på insidan av mitt lår, sakta närmade han sig min fitta med tungan spelande mot min känsliga hud, jag kände hans andedräkt mot mina blygdläppar, och hans tunga som retfullt slickade upp och ner i ljumsken, jag ville känna tungspetsen mot min klitoris, jag ville ha hans tunga i min fitta, men så avbröt han och började med samma lek på mitt andra ben. Från knät och uppåt, på insidan av låret gled hans tunga, jag stönade av kåthet,  jag var så blöt att det rann ur mig, med slutna ögon satt jag och bara njöt av hans behandling…

Äntligen nådde han sitt mål, han sög in min klitta i munnen och jag trodde jag skulle svimma av kåthet, han slickade mina blygdläppar och stack in tungan i mitt fitthål – när han sedan började rotera med tungan runt min lilla kittlare började jag gny och nu var det nära, denna man kunde verkligen det här med att slicka en kvinna. Jag började kvida och när hans toppade några fingrar i mig och hetsigt började jucka inne i mig, samtidigt som han fortsatte rotera sin tunga hårt och intensivt på min klitta..Ååååhhh….Jaaaaaa….Mmmmmm NUUUUUU. Jaaa NUUUUU!

Han verkade nöjd med att jag gått en orgasm att jag var blöt och förberedd för hans stora kuk.

Han reste sig och satte sig på laven högst upp, bredvid mig, men med ryggen mot andra väggen, med ena benet kvar nere på laven nedanför, så jag såg rakt in på hans kuk och hans kuk var verkligen enorm. Jag vet inte ens om ordet enorm gör honom rättvisa. Den var lång och tjock och stod nu rakt ut. Den var rejält bred redan vid kukroten och ännu tjockare vid mitten för att sedan smalna av något igen innan ett rejält tilltaget ollon tog över. Jag är dålig på att bedöma mått men skulle jag gissa så var den säkert var närmare 25 cm lång och säkert lika grov som min handled. Jag vet inte hur länge jag hade stirrat, jag måste ha sett ut som ett fån, när hans röst till slut fick mig att titta bort från hans lem.
-Glöm inte bort att andas nu, konstaterade han roat. Du får fortsätta där du var sist om du vill, nu smakar den nog lite mindre salt!

Jag försökte inte ens motstå frestelsen, jag var både nyfiken och fortfarande otroligt kåt. Blotta åsynen av hans väldiga organ hade fått det att börja bulta igen i mitt sköte. Försiktigt tog jag tag runt hans lem med min högerhand och mina fingrar nådde inte ens runt. Jag lyfte upp den lite och kände på den imponerande tyngden, den var massiv. Jag kunde också känna att han reagerade på min beröring då det pulserade till i hans kuk och jag kunde inte motstå att runka den. Jag drog min hand fram och tillbaka med min blick fäst i hans. Jag kände hur han hårdnade än mer och växte ytterligare i min hand. Jag släppte ofrivilligt ifrån mig ett stön av upphetsning över mina läppar.
- Du behöver inte skämmas för att du gillar den vännen, sa han lugnt.

Han tog sin hand runt min nacke och drog mig till sig för en kyss. Hans kysstes helt fantastiskt, det var både sensuellt och porrigt. Han lät sin ena hand klämma åt runt mitt ena bröst och nypa i mina bröstvårtor och jag upphörde aldrig att runka honom.
-Sug mig!
Jag var inte sen att lyda, utan ställde mig på knä med hans kön majestätiskt svajande alldeles framför mina ögon. Jag kände mig mer upphetsad och kåt än på länge, när jag gapade och pressade hans ollon mot mina läppar och tog emot honom i mitt svalg så gott jag kunde.

Han stönade, det kändes så bra att jag kunde få honom att njuta så, efter den behandling han givit mig. Smaken av kuk, hans stön och känslan av vad som skulle komma, gjorde det både förväntansfullt och njutfullt för mig. Jag lät honom munknulla mig och saliv blandat med hans försats hängde från min haka.

-Jag vill ha dig i mig, flämtade jag fram då jag dragit mig bakåt så hans kuk lämnat min mun och åter igen svajade framför mitt ansikte.

Han svarade inte utan drog bara upp mig, samtidigt som han vred sig lite, så jag hamnade i knä på honom. Min stjärt vilade mot hans lår, mina bröst hamnade framför hans ansikte. Han placerade sina händer runt min bak och sög in min bröstvårta i munnen i en blöt kyss. Hans tunga masserade den ljuvligt samtidigt som hans tänder ibland bet tag i den, det var en skön smärta, ni vet vad jag menar. Jag lät mitt slätrakade sköte nudda vid hans kuk och gned det mot skaftet på hans lem. Mina safter blötte ner honom och jag lät mina höfter gunga så att fittan gled fram och tillbaka längs undersidan på hans organ. Jag vill känna honom i mig nu. Jag lyfte på stjärten för att med handen styra hans ollon mot min öppning.

Jag gned hans ollon fram och tillbaka mellan mina läppar ett par gånger innan jag försökte att sjunka ner över honom.  Jag var så kåt, så blöt och min kropp var verkligen redo för att bli knullad, men han var stor, jag släppte in honom en bit. Det kändes helt obeskrivligt skönt, jag stannade upp och bara njöt av känslan av att vara så uttänjd. Jag började röra på mina höfter. Han placerade sina händer runt mina höfter och höjde och sänkte mig ner över hans kuk i en långsam takt. Han trängde obevekligt in sin tjocka långa kuk i mig och för varje gång han pressade min kropp nedåt nådde han lite djupare in i mitt inre. Jag tittade hänfört ner och såg hur hans väldiga kuk plöjde sig in i mig och hur mina läppar spände hårt runt honom när jag höjde mig. Den stimulans hans enorma utrustning gav mig var obeskrivlig, hela min insida var i kontakt med honom. Det fanns inte en vrå som inte kände trycket av hans kuk.

- Det är för varmt här inne. flämtade han efter ett tag och lyfte bort mig. Han tog mig i handen och drog ut mig från bastun. Han låste dörren till omklädningsrummet och vände mig mot väggen. Den kalla ytan mot mina bröst fick det att ila till men jag glömde det snabbt då jag kände hans bröst mot min rygg. Kontrasterna mellan oss tände mig. Han var så stor, så manlig,  jag var så liten och kvinnlig. Han var hårig och maskulin, jag var helt slät och feminin. Han la sin vänsterarm över mina bröst och höll fast mig hårt. Med sin andra hand pressade han in sin kuk i mig bakifrån och jag var tillbaka i himmelriket. Men nu var det inte längre ett långsamt tempo. Han knullade mig hårt ståendes mot väggen, jag höll emot så gott jag kunde med mina händer mot det kalla kaklet och svankade så mycket jag kunde för att blotta mitt underliv för honom. Varje gång han plöjde in i mig med en hård och kraftfull stöt lättade mina hälar från golvet och jag kunde inte undvika att ge ifrån mig ett stön för varje gång. Han knullade bokstavligt talat luften ur mig. Det var så hårt, rått och djuriskt på något vis. Hans armgrepp runt min bröstkorg var det enda som höll mig uppe på fötter men samtidigt var det så hårt att jag hade lite svårt att andas. Hän lät sin högerhand smeka mig mellan mina lår och klämma mina bröst om vartannat. Jag kände hur mina egna safter smetades ut över brösten när han bryskt knådade dem och nöp mina känsliga bröstvårtor. Han bet och kysste mig i örsnibben, han viskade till mig. Han berömde min fitta, sa att det var länge sedan en fitta hade kramat om hans kuk så hårt. Han berömde mina bröst och min kropp. Han ord var upphetsande. Ibland drog han sig ur helt för att bara stryka sitt väldiga kön mellan mina läppar, han retade min klitoris med sitt glansiga ollon. Samtidigt som det var njutningsfullt och skönt så var känslan av tomhet och saknad i mitt sköte näst intill outhärdlig. Jag bönade och bad honom om att knulla mig igen varje gång och tackade övre makter när han åter fyllde mig helt. Jag kom två gånger till, inte lika högljutt som i bastun då, men inte mindre njutfullt.

Det dröjde inte länge innan jag märkte att han också var på väg, han kramade om mitt bröst hårt, nästan för hårt. Med ett djupt stön stötte han till och bottnade helt i mig, jag kände hur han sprutade rejäla mängder sperma djupt inne i min fitta. Han drog sig ur efter en stund och satte sig på bänken bakom oss. Hans kuk var nu slapp och hängde, tungt mellan hans ben och svajade lätt fram och tillbaka, alldeles glansig av våra safter. Mina ben skakade, hans sats rann efter insidan på mina lår.

Vilket träningspass, svetten lackade återigen på våra kroppar, känslan av välbehag och välbefinnande var större än på väldigt länge. Om varje lördagsmorgon började på detta sätt ändå!

Efter en kyss tog han sin handduk och gick ut från damernas och precis då hör jag ytterdörren slå igen och ser två personer som dyker upp i entrén och innan omklädnadsrumsdörren stängs igen ser jag att en är en av instruktörerna på gymmet. Hinner också precis innan jag slår på duschen igen genom dörren, den bekanta instruktörens röst säga:

- God morgon Pappa, har du redan hunnit träna ett pass du?

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

MalmöLars

Har läst alla delar och kan bara berömma. Härligt skrivet och beskrivet, tack med en förväntan om mer av Klaras äventyr

1/4, 2023 kl. 16:38

#5

Huldran

Rått och djuriskt, jag gillar det. //Huldran.

8/9, 2018 kl. 13:50

#4

Smooth

Du är fenomenal...

24/10, 2017 kl. 11:08

#3

~K~

OJ!!
Mmmmmm...
Tar hon med honom hem?

20/8, 2017 kl. 09:13

#2

Smajlis

Sexscenerna blir bara bättre och bättre. Underbart och sexigt språk. Jag ska va först på gymmet på lördag!

17/5, 2017 kl. 18:20

#1

Baluns

Du skriver med en sådan härlig inlevelse. Väntar redan på nästa....

10/5, 2017 kl. 23:06